Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Ειδικές δομές εκπαίδευσης => Τεχνική εκπαίδευση => Μήνυμα ξεκίνησε από: chrissoof στις Ιουνίου 11, 2008, 08:58:12 pm
-
Κάποιο νεότερο παιδιά για την ύλη; Γιατί μόνο εμείς στην απέξω;
Οι ειδικότητες των κλάδων ΠΕ12, ΠΕ17 και ΠΕ18 της Δ/θμιας Εκπ/σης και τα εξεταζόμενα μαθήματα ομαδοποιούνται όπως παρακάτω.
Οι υποψήφιοι των κλάδων στους οποίους αναφέρεται μόνο ένα υποχρεωτικό μάθημα εξετάζονται στην ύλη του μαθήματος αυτού.
Οι υποψήφιοι των κλάδων στους οποίους αναφέρονται και μαθήματα επιλογής εξετάζονται στην ύλη του υποχρεωτικού μαθήματος, καθώς επίσης και στην ύλη ενός από τα αναφερόμενα μαθήματα επιλογής, το οποίο επιλέγουν.
στ) Για τις ειδικότητες Μηχανολόγων Μηχανικών, Ναυπηγών Μηχανικών, Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης του κλάδου ΠΕ12, Μηχανολόγων, Ναυπηγών του κλάδου ΠΕ17 και Οχημάτων του κλάδου ΠΕ18:
Υποχρεωτικό μάθημα: Εισαγωγή στη Μηχανολογία
Εξεταστέα ύλη
1.1
-
2005
1. Το κενό σε ένα ψυγείο ατμοστροβίλου είναι ίσο με:
Α. την απόλυτη πίεση που επικρατεί στο ψυγείο.
-
2. Όταν η βαρομετρική πίεση είναι 1.000 mbar και η θερμοκρασία 27 ο C,η πυκνότητα του ατμοσφαιρικού αέρα είναι 1,161 Kg/m3. Αν μεταβλήθεί μ’ονο η θερμοκρασία του αέρα και γίνει 33 ο C, η πυκνότητά του:
α. θα γίνει 1,138 Kg/m3
β. θα γίνει 1,183 Kg/m3
γ. θα γίνει 0,949 Kg/m3
δ. θα παραμείνει η ίδια.
παρακαλώ ΜΟΝΟ σωστές απαντήσεις για να προλάβουμε
-
3. Η μεταβολή της ενθαλπίας ενός τέλειου αερίου ισούται με τη μεταβολή της θερμοκρασίας του επί τη μέση ειδική θερμοχωρητικότητα υπό σταθερή πίεση μεταξύ των δύο θερμοκρασιών όταν η μεταβολή είναι:
α. υπό σταθερή πίεση.
β. αδιαβατική.
γ. υπό σταθερό όγκο.
δ. οποιαδήποτε.
-
4. Για τον προσδιορισμό της κατάστασης ενός τέλειου αερίου απαιτούνται (από τις πέντε παραμέτρους κατάστασης: πίεση, πυκνότητα, θερμοκρασία, εσωτερική ενέργεια, ενθαλπία):
α. μία.
β. δύο.
γ. τρεις.
δ. τέσσερις.
-
5. Σε μια θερμοδυναμική μεταβολή ενός κλειστού συστήματος που βρίσκεται σε ηρεμία, το ποσό της θερμότητας που δίνεται σε ορισμένο ρευστό ισούται με:
α. τη μεταβολή της ενθαλπίας του.
β. τη μεταβολή της εσωτερικής ενέργειάς του.
γ. το έργο που παράγει.
δ. τη μεταβολή της εσωτερικής ενέργειάς του συν το έργο που παράγει.
-
Αν είναι τα θέματά σας του 2005 πες μου να τα ανεβάσω, να μην παιδεύεσαι να γράφεις... ;)
-
6. Σε ποια μεταβολή από τις παρακάτω μεταβολές ποσότητας αερίου σε κλειστό σύστημα το έργο που παράγεται είναι μηδενικό:
α. Αδιαβατική.
β. Σταθερής θερμοκρασίας.
γ. Σταθερού όγκου.
δ. Σταθερής πίεσης.
-
7. Ο βαθμός συμπίεσης ενός σύγχρονου βενζινοκινητήρα αυτοκινήτου είναι περίπου:
α. 5.
β. 10.
γ. 20.
δ. 25.
-
Αν είναι τα θέματά σας του 2005 πες μου να τα ανεβάσω, να μην παιδεύεσαι να γράφεις... ;)
ναι είναι του 2005 . αλλά σιγά για να ελέγχουμε τις απαντήσεις
-
Αν είναι τα θέματά σας του 2005 πες μου να τα ανεβάσω, να μην παιδεύεσαι να γράφεις... ;)
ναι είναι του 2005 . αλλά σιγά για να ελέγχουμε τις απαντήσεις
έχεις τις απαντήσεις από τα θέματα?
-
Αν είναι τα θέματά σας του 2005 πες μου να τα ανεβάσω, να μην παιδεύεσαι να γράφεις... ;)
ναι είναι του 2005 . αλλά σιγά για να ελέγχουμε τις απαντήσεις
έχεις τις απαντήσεις από τα θέματα?
κάτι έχω βρει
-
Αν είναι τα θέματά σας του 2005 πες μου να τα ανεβάσω, να μην παιδεύεσαι να γράφεις... ;)
ναι είναι του 2005 . αλλά σιγά για να ελέγχουμε τις απαντήσεις
έχεις τις απαντήσεις από τα θέματα?
κάτι έχω βρει
δώσε τα φώτα σου στον λαό τότε. και μετά πάμε για τον διαγωνισμό του 2002
-
Αν είναι τα θέματά σας του 2005 πες μου να τα ανεβάσω, να μην παιδεύεσαι να γράφεις... ;)
ναι είναι του 2005 . αλλά σιγά για να ελέγχουμε τις απαντήσεις
έχεις τις απαντήσεις από τα θέματα?
κάτι έχω βρει
δώσε τα φώτα σου στον λαό τότε. και μετά πάμε για τον διαγωνισμό του 2002
έχεισ MSN
-
Ανέβηκαν τα θέματα 2005 στο www.exetaseis-asep.com για τους κλάδους ΠΕ17.20 και ΠΕ18.51
-
Αν είναι τα θέματά σας του 2005 πες μου να τα ανεβάσω, να μην παιδεύεσαι να γράφεις... ;)
ναι είναι του 2005 . αλλά σιγά για να ελέγχουμε τις απαντήσεις
έχεις τις απαντήσεις από τα θέματα?
κάτι έχω βρει
δώσε τα φώτα σου στον λαό τότε. και μετά πάμε για τον διαγωνισμό του 2002
έχεισ MSN
Για το 2002 εδω http://www.asep.gr/asep/site/home/LC+Menu/downloads/oldSiteContest/Etos_2002.csp?tabId=0&lcmenuId=lc5
-
2005
1. Το κενό σε ένα ψυγείο ατμοστροβίλου είναι ίσο με:
Α. την απόλυτη πίεση που επικρατεί στο ψυγείο.
-
Δεν βλέπω ενδιαφέρων
-
2005
1. Το κενό σε ένα ψυγείο ατμοστροβίλου είναι ίσο με:
Α. την απόλυτη πίεση που επικρατεί στο ψυγείο.
-
Τα σχόλια να λείπουν οποίος θέλει να απαντά έχει καλός .αλλιώς να λέει τα δικά του αλλού. Άντε κουνάβια . Αυτό είναι για μηχανικούς που δεν έχουν το χρόνο να διαβάσουν και θα θέλουν να έχουν μια ιδέα για τον ΑΣΕΠ. Αμέσως εξυπνάδες
-
Επίσης οποίος έχει ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής εκτός των διαγωνισμών ας τις ανεβάσει
-
Σου έστειλα πμ όπου σου έλεγα ότι μπορώ να βηθήσω με τις ερωτήσεις της θερμοδυναμικής,αφού είδα ότι είσαι τόσο πιεσμένος
και με έγραψες εκεί που δεν πιάνει μελάνι..............
-
Κάποιο νεότερο παιδιά για την ύλη; Γιατί μόνο εμείς στην απέξω;
Οι ειδικότητες των κλάδων ΠΕ12, ΠΕ17 και ΠΕ18 της Δ/θμιας Εκπ/σης και τα εξεταζόμενα μαθήματα ομαδοποιούνται όπως παρακάτω.
Οι υποψήφιοι των κλάδων στους οποίους αναφέρεται μόνο ένα υποχρεωτικό μάθημα εξετάζονται στην ύλη του μαθήματος αυτού.
Οι υποψήφιοι των κλάδων στους οποίους αναφέρονται και μαθήματα επιλογής εξετάζονται στην ύλη του υποχρεωτικού μαθήματος, καθώς επίσης και στην ύλη ενός από τα αναφερόμενα μαθήματα επιλογής, το οποίο επιλέγουν.
στ) Για τις ειδικότητες Μηχανολόγων Μηχανικών, Ναυπηγών Μηχανικών, Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης του κλάδου ΠΕ12, Μηχανολόγων, Ναυπηγών του κλάδου ΠΕ17 και Οχημάτων του κλάδου ΠΕ18:
Υποχρεωτικό μάθημα: Εισαγωγή στη Μηχανολογία
Εξεταστέα ύλη
1.1
-
4. Για τον προσδιορισμό της κατάστασης ενός τέλειου αερίου απαιτούνται (από τις πέντε παραμέτρους κατάστασης: πίεση, πυκνότητα, θερμοκρασία, εσωτερική ενέργεια, ενθαλπία):
α. μία.
β. δύο.
δ. τέσσερις.
γ. τρεις.
-
5. Σε μια θερμοδυναμική μεταβολή ενός κλειστού συστήματος που βρίσκεται σε ηρεμία, το ποσό της θερμότητας που δίνεται σε ορισμένο ρευστό ισούται με:
α. τη μεταβολή της ενθαλπίας του.
β. τη μεταβολή της εσωτερικής ενέργειάς του.
δ. τη μεταβολή της εσωτερικής ενέργειάς του συν το έργο που παράγει.
γ. το έργο που παράγει.
-
6. Σε ποια μεταβολή από τις παρακάτω μεταβολές ποσότητας αερίου σε κλειστό σύστημα το έργο που παράγεται είναι μηδενικό:
α. Αδιαβατική.
β. Σταθερής θερμοκρασίας.
δ. Σταθερής πίεσης.
γ. Σταθερού όγκου.
-
7. Ο βαθμός συμπίεσης ενός σύγχρονου βενζινοκινητήρα αυτοκινήτου είναι περίπου:
α. 5.
γ. 20.
δ. 25.
β. 10.
-
Τα σχόλια να λείπουν οποίος θέλει να απαντά έχει καλός .αλλιώς να λέει τα δικά του αλλού. Άντε κουνάβια . Αυτό είναι για μηχανικούς που δεν έχουν το χρόνο να διαβάσουν και θα θέλουν να έχουν μια ιδέα για τον ΑΣΕΠ. Αμέσως εξυπνάδες
Η αγένειά σου σπάει κάθε όριο...
Εγώ είχα όλη την καλή διάθεση... Τώρα παίρνε απαντήσεις από τον giannispolo και καλά... αποτελέσματα.
Το να είσαι πολυάσχολος χωρίς πολλούς κενούς χρόνους το καταλαβαίνω. Το να νομίζεις όμως ότι όλοι οι άλλοι κάθονται, αυτό είναι καθαρή αυθάδεια.
Ανακάλυψε τα βιβλία που τραβάνε τα θέματα εδώ και δύο διαγωνισμούς...
Κινήσου έτσι, ειδάλλως ο χαρακτηρισμός σου ("κουνάβι") μάλλον θα σου ταιριάξει γάντι...
-
Σου έστειλα πμ όπου σου έλεγα ότι μπορώ να βηθήσω με τις ερωτήσεις της θερμοδυναμικής,αφού είδα ότι είσαι τόσο πιεσμένος
και με έγραψες εκεί που δεν πιάνει μελάνι..............
Δεν έγραψα κανένα πουθενά όποιος θέλει να βοηθήσει ας το κάνει δεν παρακαλώ κανένα . να είσαι καλά πάντως για το ενδιαφέρων σου . το ότι θέλω να υπάρχουν στο forum αυτά είναι για καλό όλων μας πιστεύω ( ΠΕ17) και δεν είναι θέμα πίεσης
-
Τα σχόλια να λείπουν οποίος θέλει να απαντά έχει καλός .αλλιώς να λέει τα δικά του αλλού. Άντε κουνάβια . Αυτό είναι για μηχανικούς που δεν έχουν το χρόνο να διαβάσουν και θα θέλουν να έχουν μια ιδέα για τον ΑΣΕΠ. Αμέσως εξυπνάδες
Η αγένειά σου σπάει κάθε όριο...
Εγώ είχα όλη την καλή διάθεση... Τώρα παίρνε απαντήσεις από τον giannispolo και καλά... αποτελέσματα.
Το να είσαι πολυάσχολος χωρίς πολλούς κενούς χρόνους το καταλαβαίνω. Το να νομίζεις όμως ότι όλοι οι άλλοι κάθονται, αυτό είναι καθαρή αυθάδεια.
Ανακάλυψε τα βιβλία που τραβάνε τα θέματα εδώ και δύο διαγωνισμούς...
Κινήσου έτσι, ειδάλλως ο χαρακτηρισμός σου ("κουνάβι") μάλλον θα σου ταιριάξει γάντι...
Κανένας δεν σου είπε να ασχοληθείς μαζί μας. Αν θες να βοηθήσεις πες μα τα βιβλία η δώσε απαντήσεις η δώσε κάποιες ερωτήσεις επιπλέων εάν έχεις και όχι να λες να διαβάσουμε και τέτοια οποίος έχει χρόνο διαβάζει και ο ίδιος ξέρει πως και που. δεν χρειάζονται συμβουλές σε αυτό . Σε ότι μπορείς να βοηθήσεις βοήθα. Δεν θέλουμε θεωρία αλλά πράξη . πες τα βιβλία. αυτα να κάνεις και οχι συμβουλές.και το κουνάβι το πέρνω πισω
-
Καταρχήν,μόνο από ευγένεια θα έπρεπε να μου απαντήσεις κάτι,έστω και να με προσβάλλεις αν το έκρινες απαραίτητο.
Το πμ σου το έστειλα για να το οργανώσουμε μεταξύ μας και όταν θα είναι έτοιμες οι απαντήσεις να τις παραθέσεις στο foroum.
Εγώ δεν είμαι κανας φύτουλας που έχει παλιά θέματα και δεν τα δίνει στους άλλους.
Τέτοιες συμπεριφορές δεν έχουν καμία σχέση με την αγωγή που έχω από το σπίτι μου.
Πίεση λόγω των εξετάσεων που πλησιάζουν όλοι έχουμε,λογικό δεν είναι?
Τέλος πάντων...........θα δω τις ερωτήσεις μόλις ξεμπερδέψω με κάτι δικές μου υποχρεώσεις και θα τις παρουσιάσω όσο καλύτερα μπορώ.
-
Καταρχήν,μόνο από ευγένεια θα έπρεπε να μου απαντήσεις κάτι,έστω και να με προσβάλλεις αν το έκρινες απαραίτητο.
Το πμ σου το έστειλα για να το οργανώσουμε μεταξύ μας και όταν θα είναι έτοιμες οι απαντήσεις να τις παραθέσεις στο foroum.
Εγώ δεν είμαι κανας φύτουλας που έχει παλιά θέματα και δεν τα δίνει στους άλλους.
Τέτοιες συμπεριφορές δεν έχουν καμία σχέση με την αγωγή που έχω από το σπίτι μου.
Πίεση λόγω των εξετάσεων που πλησιάζουν όλοι έχουμε,λογικό δεν είναι?
Τέλος πάντων...........θα δω τις ερωτήσεις μόλις ξεμπερδέψω με κάτι δικές μου υποχρεώσεις και θα τις παρουσιάσω όσο καλύτερα μπορώ.
-
http://www.exetaseis-asep.com εδώ απαντήσεις στον διαγωνισμό του ασεπ
-
Για τις ειδικότητες Μηχανολόγων Μηχανικών, Ναυπηγών Μηχανικών, Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης του κλάδου ΠΕ12, Μηχανολόγων, Ναυπηγών του κλάδου ΠΕ17 και Οχημάτων του κλάδου ΠΕ18:
Υποχρεωτικό μάθημα: Εισαγωγή στη Μηχανολογία
Εξεταστέα ύλη
1.1
-
Τα σχόλια να λείπουν οποίος θέλει να απαντά έχει καλός .αλλιώς να λέει τα δικά του αλλού. Άντε κουνάβια . Αυτό είναι για μηχανικούς που δεν έχουν το χρόνο να διαβάσουν και θα θέλουν να έχουν μια ιδέα για τον ΑΣΕΠ. Αμέσως εξυπνάδες
Η αγένειά σου σπάει κάθε όριο...
Εγώ είχα όλη την καλή διάθεση...Το να είσαι πολυάσχολος χωρίς πολλούς κενούς χρόνους το καταλαβαίνω. Το να νομίζεις όμως ότι όλοι οι άλλοι κάθονται, αυτό είναι καθαρή αυθάδεια.
Ανακάλυψε τα βιβλία που τραβάνε τα θέματα εδώ και δύο διαγωνισμούς...
Κινήσου έτσι, ειδάλλως ο χαρακτηρισμός σου ("κουνάβι") μάλλον θα σου ταιριάξει γάντι...
Τώρα παίρνε απαντήσεις από τον giannispolo και καλά... αποτελέσματα.
Τα καλά αποτελέσματα είναι σίγουρα, καλημέρα "συνάδελφε" ;D
-
Για τις ειδικότητες Μηχανολόγων Μηχανικών, Ναυπηγών Μηχανικών, Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης του κλάδου ΠΕ12, Μηχανολόγων, Ναυπηγών του κλάδου ΠΕ17 και Οχημάτων του κλάδου ΠΕ18:
Υποχρεωτικό μάθημα: Εισαγωγή στη Μηχανολογία
Εξεταστέα ύλη
1.3Θερμικές κινητήριες μηχανές: είδη, δομή, λειτουργία, καύσιμα.
1.4 Ψυκτικοί κύκλοι: συμπίεσης, απορρόφησης.
1.5 Ψυκτικές διατάξεις: δομή, λειτουργία, ψυκτικά μέσα.
1.6 Η μετάδοση της θερμότητας: τρόποι, νόμοι, εφαρμογές
2.1 Μηχανουργικές μετρήσεις: μέθοδοι, όργανα-μέσα, ανοχές-συναρμογές.
2.2 Μηχανουργικά υλικά: ιδιότητες και χρήσεις των συνήθων μετάλλων-κραμάτων, θερμικές κατεργασίες (βαφές).
2.3Κατεργασίες κοπής: είδη-δομή-αρχές λειτουργίας εργαλειομηχανών, χρήσεις εργαλειομηχανών, συνθήκες κοπής.
2.4Κατεργασίες διαμόρφωσης: βασικές κατηγορίες, εξοπλισμός, εφαρμογές.
2.5Συγκολλήσεις: βασικές κατηγορίες, εξοπλισμός, εφαρμογές.
3.3 Μέσα μετάδοσης περιστροφικής κίνησης: οδοντώσεις, ιμάντες.
3.4 Υπολογισμός και επιλογή των ανωτέρω στοιχείων μηχανών (3.1, 3.2., 3.3)
3.5 Συμβολική-κανονική σχεδίαση (σκαρίφημα) των ανωτέρω στοιχείων μηχανών (3.1, 3.2., 3.3).
έχω βγάλει αυτά
1.1
-
Καλώς σας βρήκα παιδιά! κι εγω ΠΕ17.06... Και νεος στην παρεα! :)
Η απορία μου για την ύλη αφορα το επιπεδο εξετασης της...
Γιατι η φημη οτι διαβαζουμε μοναχα απο βιβλια ΕΠΑΛ - ΤΕΕ και παμε να γραψουμε, μαλλον ουτοπικη μου φαινεται. :(
Η εξεταση απευθυνεται σε αποφοιτους ΤΕΙ τουλαχιστον, οποτε λογικα κατι αντιστοιχο....
Επειδη κι εγω πρωτη φορα θα δωσω, ας μας πουν αυτοι που εχουν δωσει ξανα.
Ο χρονος εξετασης ειναι πιεστικος; Υπαρχει και αρνητικη βαθμολογια στα πολλαπλων επιλογων;
---ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΠΑΙΔΙΑ!---
-
Καλώς σας βρήκα παιδιά! κι εγω ΠΕ17.06... Και νεος στην παρεα! :)
Η απορία μου για την ύλη αφορα το επιπεδο εξετασης της...
Γιατι η φημη οτι διαβαζουμε μοναχα απο βιβλια ΕΠΑΛ - ΤΕΕ και παμε να γραψουμε, μαλλον ουτοπικη μου φαινεται. :(
Η εξεταση απευθυνεται σε αποφοιτους ΤΕΙ τουλαχιστον, οποτε λογικα κατι αντιστοιχο....
Επειδη κι εγω πρωτη φορα θα δωσω, ας μας πουν αυτοι που εχουν δωσει ξανα.
Ο χρονος εξετασης ειναι πιεστικος; Υπαρχει και αρνητικη βαθμολογια στα πολλαπλων επιλογων;
---ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΠΑΙΔΙΑ!---
Ναι, υπάρχει αρνητική βαθμολογία.
Σε αρκετές ειδκότητες τα σχολικά βιβλία σε καλύπτουν σε ικανοποιητικό βαθμό
-
Σ' ευχαριστώ geok_salonika για τις πληροφοριες!
-
Καλώς σας βρήκα παιδιά! κι εγω ΠΕ17.06... Και νεος στην παρεα! :)
Η απορία μου για την ύλη αφορα το επιπεδο εξετασης της...
Γιατι η φημη οτι διαβαζουμε μοναχα απο βιβλια ΕΠΑΛ - ΤΕΕ και παμε να γραψουμε, μαλλον ουτοπικη μου φαινεται. :(
Η εξεταση απευθυνεται σε αποφοιτους ΤΕΙ τουλαχιστον, οποτε λογικα κατι αντιστοιχο....
Επειδη κι εγω πρωτη φορα θα δωσω, ας μας πουν αυτοι που εχουν δωσει ξανα.
Ο χρονος εξετασης ειναι πιεστικος; Υπαρχει και αρνητικη βαθμολογια στα πολλαπλων επιλογων;
---ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΠΑΙΔΙΑ!---
ελάχιστοι δίνουνε ΑΣΕΠ ΠΕ17, και ακόμη λιγότεροι περνάνε ;)
-
Συγκριτικα με αλλες ειδικοτητες, οι ΠΕ17 πρεπει να ειμαστε αρκετα λιγοτεροι και οι θεσεις λιγοτερες. Μαλλον ελαχιστοι παμε διαβασμενοι για το επιπεδο των θεματων που βαζουν...και οι περισσοτεροι δεν πιανουμε τη βαση.
Με την ευκαιρια, ξερει καποιος που θα βρουμε παλαιοτερα θεματα γνωστικου, οχι το πολλαπλων επιλογων αλλα το θεμα αναπτυξης, να παρουμε μια ιδεα?
----- Καλο Δεκαπενταύγουστο! -------
-
Συγκριτικα με αλλες ειδικοτητες, οι ΠΕ17 πρεπει να ειμαστε αρκετα λιγοτεροι και οι θεσεις λιγοτερες. Μαλλον ελαχιστοι παμε διαβασμενοι για το επιπεδο των θεματων που βαζουν...και οι περισσοτεροι δεν πιανουμε τη βαση.
Με την ευκαιρια, ξερει καποιος που θα βρουμε παλαιοτερα θεματα γνωστικου, οχι το πολλαπλων επιλογων αλλα το θεμα αναπτυξης, να παρουμε μια ιδεα?
----- Καλο Δεκαπενταύγουστο! -------
Στην ιστοσελίδα του ΑΣΕΠ
-
Καλησπέρα!
Είμαι ΠΕ17.06 κ θα θελα να ρωτήσω τα εξής:
1)Οι μηχανολόγοι εκπαιδευτικοί δουλευουμε μόνο στα ΕΠΑΛ? Ρωτάω γιατί με βάση τον πίνακα ανάθεσης μαθημάτων του υπουργείου που διάβασα υπάρχουν κ στα γενικά γυμνάσια/λύκεια μαθήματα Α ανάθεσης για τους ΠΕ17.06...(πχ τεχνολογία, τεχνικό σχέδιο κτλ)
2)Αυτό βασικά καίγομαι να μάθω: για τον διαγωνισμό ΑΣΕΠ, η ύλη για μας έχει ως γνωστικό το "Εισαγωγή στη μηχανολογία". Αυτό είναι κάποιο συγκεκριμένο μάθημα-βιβλίο των επαλ ή συνδιασμός πολλών μαθημάτων-βιβλίων? Θέλω να ξεκινήσω διάβασμα (πρώτη φορά) κ δεν ξέρω από πού να διαβάσω.
3)Γενική και ειδική (κυρίως) διδακτική από που μπορώ να διαβάσω??
help please!!!
-
κανείς Μηχανολόγος που να ξέρει βρε παιδιά????
-
1)Οι μηχανολόγοι εκπαιδευτικοί δουλεύουν κυρίως στα ΕΠΑ.Λ. και στις ΕΠΑ.Σ.
Έχουμε πρώτη ανάθεση και σε γυμνάσια/λύκεια για τεχνολογία και σχέδιο, αλλά αυτά τα μαθήματα συνήθως "καπαρώνονται" από άλλους, άσχετης ειδικότητας, για να συμπληρώσουν ωράριο. Σπάνια θα βρεις θέση αναπληρωτή μόνο για τεχνολογία. Για ωρομίσθιος σε κανένα ξεχασμένο νησί του Αιγαίου, μπορεί...
2)Το εισαγωγή στη μηχανολογία είναι συνδυασμός πολλών μαθημάτων-βιβλίων, αλλά εσύ καλύτερα να βασιστείς στην ύλη του σχολικού βιβλίου (αν το βρεις), εμπλουτίζοντας με πληροφορίες από βιβλία σχολής. Δεν έχω να σου προτείνω κάποιο.
3)Για ειδική διδακτική, βρες βιβλία που διδάσκονται στη ΑΣΠΑΙΤΕ. Διάβασε και κανένα βιβλίο ψυχολογίας (όχι Τένια Μακρή και Ασκητή!). Ψυχολογία του εφήβου, εξελικτική ψυχολογία και τέτοια. Επίσης θα σε βοηθήσουν βιβλία εκπαιδευτικής αξιολόγησης, μέθοδοι διδασκαλίας κλπ.
Συμβουλές: Για τα παιδαγωγικά, βρες και λύσε τεστς από προηγούμενους ΑΣΕΠ.
-
Χαιρετώ την όμορφη παρέα του φόρουμ. Είμαι Μηχανολόγος Μηχανικός Τ.Ε.Ι και θέλω να δώσω στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ για ΠΕ17.02. Είναι η πρώτη μου φορά και θα ήθελα τη βοήθεια σας. Ψάχνω για βιβλία για το γνωστικό αντικείμενο αλλά για την ειδική διδακτική του γνωστικού αντικειμένου καθώς και για διδακτική-παιδαγωγικά. Επίσης οποιαδήποτε σχετική βοήθεια ή συμβουλές θα ήταν πολύτιμες καθώς μόλις πριν λίγο καιρό αποφάσισα ότι θα δώσω τελικά εξετάσεις. Καλή προσπάθεια σε όλους.. :)
-
Ξέρει κανείς που μπορώ να βρω βιβλίο σχετικά με την ύλη και θέματα;
-
Ξέρει κανείς που μπορώ να ωρω βιβλίο σχετικά με την ύλη και θέματα;
Τα σχολικά βιβλία ειναι μια χαρα!Απο εκει μεσα ειναι πανω κατω τα θεματα.
-
Ξέρει κανείς που μπορώ να ωρω βιβλίο σχετικά με την ύλη και θέματα;
Τα σχολικά βιβλία ειναι μια χαρα!Απο εκει μεσα ειναι πανω κατω τα θεματα.
Εγώ πάλι γιατί έχω διαφορετική εντύπωση?
Τουλαχιστον στους Ηλεκτρολόγους μάλλον δεν υπήρχε καμία σχέση!
-
Ξέρει κανείς που μπορώ να ωρω βιβλίο σχετικά με την ύλη και θέματα;
Τα σχολικά βιβλία ειναι μια χαρα!Απο εκει μεσα ειναι πανω κατω τα θεματα.
Εγώ πάλι γιατί έχω διαφορετική εντύπωση?
Τουλαχιστον στους Ηλεκτρολόγους μάλλον δεν υπήρχε καμία σχέση!
Δεν είναι στο επίπεδο του σχολείου σε βαθμο δυσκολίας τα θέματα αλλά έχουν ως βάση στα σχολικά βιβλία σε εκταση ύλης.
-
Αθήνα, 27 Οκτωβρίου 2008
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΕΚΔΟΣΗ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ 5Π/2008
Εκδόθηκε η 5Π/2008 Προκήρυξη του ΑΣΕΠ (ΦΕΚ 530/15.10.2008, Τεύχος Προκηρύξεων ΑΣΕΠ), που αφορά τη διεξαγωγή γραπτού διαγωνισμού για την κατάρτιση πινάκων διοριστέων διακοσίων εξήντα τεσσάρων (264) θέσεων εκπαιδευτικών λειτουργών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης των κλάδων ΠΕ12, ΠΕ17 και ΠΕ18 (Ειδικότητες ΠΕ12.01 Πολιτικών Μηχανικών, Αρχιτεκτόνων, Τοπογράφων, ΠΕ12.04 Μηχανολόγων, Ναυπηγών & Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης, ΠΕ12.05 Ηλεκτρολόγων Μηχανικών, ΠΕ12.06 Ηλεκτρονικών Μηχανικών, Φυσικών Ραδιοηλεκτρολόγων, ΠΕ12.08 Χημικών Μηχανικών, Μεταλλειολόγων, ΠΕ17.01 Πολιτικών, Τοπογράφων, ΠΕ17.02 Μηχανολόγων, Ναυπηγών και Τεχνολόγων Ενεργειακής Τεχνικής (κατεύθυνση: ενεργειακού μηχανολόγου), ΠΕ17.03 Ηλεκτρολόγων και Τεχνολόγων Ενεργειακής Τεχνικής (κατεύθυνση: ενεργειακού ηλεκτρολόγου), ΠΕ17.04 Ηλεκτρονικών & Τεχνολόγων Ιατρικών Οργάνων, ΠΕ18.02 Διοίκησης Επιχειρήσεων, Λογιστικής, Τουριστικών Επιχειρήσεων & Εμπορίας και Διαφήμισης, ΠΕ18.18 Οχημάτων ΤΕΙ, ΠΕ18.31 Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού), για τα σχολικά έτη 2009-2010 και 2010-2011.
Το ΦΕΚ της προκήρυξης έχει καταχωριστεί στην ιστοσελίδα του ΑΣΕΠ και διατίθεται δωρεάν από το Εθνικό Τυπογραφείο (Μάρνη 8, Αθήνα), από το Γραφείο Εξυπηρέτησης Πολιτών του ΑΣΕΠ (Πουλίου 6, Αθήνα), από τις Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις και τις Περιφέρειες της χώρας.
Για τη συμμετοχή στο διαγωνισμό οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να υποβάλουν σχετική αίτηση με το ειδικό έντυπο «ΑΙΤΗΣΗ - ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ» (ΕΝΤΥΠΟ ΑΣΕΠ 312), το οποίο διατίθεται από τις Περιφερειακές Υπηρεσίες του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων (Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης) που λειτουργούν στην έδρα κάθε Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης και από τα κατά τόπους ΚΕΠ. Οι υποψήφιοι μπορούν επίσης να αναζητήσουν το έντυπο της αίτησης στην ιστοσελίδα του ΑΣΕΠ.
Η αίτηση υποβάλλεται από τους υποψηφίους είτε αυτοπροσώπως, είτε με άλλο εξουσιοδοτημένο από αυτούς πρόσωπο στις κατά τόπους Διευθύνσεις και τα Γραφεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων όλης της Χώρας, ανεξαρτήτως της βαθμίδας εκπαίδευσης για την οποία πρόκειται να διαγωνισθούν, από την Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2008 μέχρι και την Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2008.
-
Αιτήσεις στον πίνακα αναπληρωτών και για τους Τεχνολόγους πετρελαίου και φυσικού αερίου
10/06/2009
Από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, ανακοινώθηκε ότι συστήθηκε ειδικότητα εκπ/κού προσωπικού
-
Αιτήσεις στον πίνακα αναπληρωτών και για τους Τεχνολόγους πετρελαίου και φυσικού αερίου
10/06/2009
Από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, ανακοινώθηκε ότι συστήθηκε ειδικότητα εκπ/κού προσωπικού
-
έχεις δίκιο για το θέματα porcupinetree. Άλλα είχε και 3 ερωτήσεις από σφήνες-κωνικούς σφιγκτήρες, που αυτά δεν ήταν στην ύλη για τούς μηχανολόγους ΠΕ 17 . Έχω άδικο?
-
έχεις δίκιο για το θέματα porcupinetree. Άλλα είχε και 3 ερωτήσεις από σφήνες-κωνικούς σφιγκτήρες, που αυτά δεν ήταν στην ύλη για τούς μηχανολόγους ΠΕ 17 . Έχω άδικο?
Ναι νομίζω ότι έχεις άδικο. Δεν ήθελε εξειδικευμένες γνώσεις για να γνωρίζεις ότι η σφήνα ελέγχεται σε πίεση επιφανείας και όχι σε διάτμηση. Ούτε ότι πάντα μεταφέρουν τις ροπές με τα πλαϊνά τους τοιχώματα και αμελητέα με τα πάνω - κάτω τους…
Θεωρώ το 52 και κυρίως το 58 θέμα κορυφαίο. Η απάντηση και στα δύο είναι η β.
Ευτυχώς είχα την απαιτούμενη διαύγεια στην 58 να κάνω αντικαταστάσεις και να μου μείνει Ζ2/Ζ1*Ζ4/Ζ3…
Όλες οι ερωτήσεις της ψύξης ήταν βατές αρκεί να γνώριζες καλά τον ψυκτικό κύκλο. Η ερώτηση με το CP ήταν επίσης εύκολη αν γνώριζες ότι δεν έχει καμία σχέση με βαθμό απόδοσης (σωστή η δ: μεγαλύτερος ή/και μικρότερος από 1).
-
porcupinetree, δωσε τισ απαντησεισ που εδωσεσ στο forum ωστε να εχουμε ενα μετρο συγκρισης. βλεπω οτι ησουν αρκετα προετοιμασμενοσ/η..
-
porcupinetree, δωσε τισ απαντησεισ που εδωσεσ στο forum ωστε να εχουμε ενα μετρο συγκρισης. βλεπω οτι ησουν αρκετα προετοιμασμενοσ/η..
Κι όμως δεν ήμουν καθόλου προετοιμασμένος!!! Απλά είμαι χρόνια επαγγελματίας.
Διάβασα βέβαια τα θέματα των προηγουμένων διαγωνισμών (καμιά 15αριά ήταν τα ίδια και μερικά ανάποδα) και χρησιμοποίησα τις γνώσεις μου (πράγματα που δουλεύω δηλαδή) στα άλλα. Ψάχνοντας στη βιβλιογραφία επιβεβαιώθηκα.
ΥΣ1: Απάντησα σε 45 ερωτήσεις μόνο. Δεν είχα λόγω να ρισκάρω στις άλλες λόγω παιδαγωγικής επάρκειας (μου έφτανε η βάση)…
ΥΣ2: Πήγα απίστευτα χαλαρός, περισσότερο για μια ακόμη εμπειρία κι ότι προκύψει…
Δεν έχω αντίρρηση να δώσω τις απαντήσεις μου αλλά θα προτιμούσα να ξεκινήσει κάποιος άλλος…
-
έχεις δίκιο για το θέματα porcupinetree. Άλλα είχε και 3 ερωτήσεις από σφήνες-κωνικούς σφιγκτήρες, που αυτά δεν ήταν στην ύλη για τούς μηχανολόγους ΠΕ 17 . Έχω άδικο?
Ναι νομίζω ότι έχεις άδικο. Δεν ήθελε εξειδικευμένες γνώσεις για να γνωρίζεις ότι η σφήνα ελέγχεται σε πίεση επιφανείας και όχι σε διάτμηση. Ούτε ότι πάντα μεταφέρουν τις ροπές με τα πλαϊνά τους τοιχώματα και αμελητέα με τα πάνω - κάτω τους…
Θεωρώ το 52 και κυρίως το 58 θέμα κορυφαίο. Η απάντηση και στα δύο είναι η β.
Ευτυχώς είχα την απαιτούμενη διαύγεια στην 58 να κάνω αντικαταστάσεις και να μου μείνει Ζ2/Ζ1*Ζ4/Ζ3…
Όλες οι ερωτήσεις της ψύξης ήταν βατές αρκεί να γνώριζες καλά τον ψυκτικό κύκλο. Η ερώτηση με το CP ήταν επίσης εύκολη αν γνώριζες ότι δεν έχει καμία σχέση με βαθμό απόδοσης (σωστή η δ: μεγαλύτερος ή/και μικρότερος από 1).
Δεν εννοώ αυτό. Αυτό που λέω είναι ότι στο φ.ε.κ. που βγήκε για την ύλη ΠΕ 17 Μηχάνολόγων, δεν είχε μέσα ότι την ενότητα για σφήνες.
-
Όπως καταλαβαίνετε η ύλη των θεμάτων βγήκε στο πόδι. Όσο για τις απαντήσεις στις ερωτήσεις πολλαπλής λίγη υπομονή θα ανακοινωθούν. Για την ειδική διδακτική τι γνώμη έχετε?...
έχεις δίκιο για το θέματα porcupinetree. Άλλα είχε και 3 ερωτήσεις από σφήνες-κωνικούς σφιγκτήρες, που αυτά δεν ήταν στην ύλη για τούς μηχανολόγους ΠΕ 17 . Έχω άδικο?
Ναι νομίζω ότι έχεις άδικο. Δεν ήθελε εξειδικευμένες γνώσεις για να γνωρίζεις ότι η σφήνα ελέγχεται σε πίεση επιφανείας και όχι σε διάτμηση. Ούτε ότι πάντα μεταφέρουν τις ροπές με τα πλαϊνά τους τοιχώματα και αμελητέα με τα πάνω - κάτω τους…
Θεωρώ το 52 και κυρίως το 58 θέμα κορυφαίο. Η απάντηση και στα δύο είναι η β.
Ευτυχώς είχα την απαιτούμενη διαύγεια στην 58 να κάνω αντικαταστάσεις και να μου μείνει Ζ2/Ζ1*Ζ4/Ζ3…
Όλες οι ερωτήσεις της ψύξης ήταν βατές αρκεί να γνώριζες καλά τον ψυκτικό κύκλο. Η ερώτηση με το CP ήταν επίσης εύκολη αν γνώριζες ότι δεν έχει καμία σχέση με βαθμό απόδοσης (σωστή η δ: μεγαλύτερος ή/και μικρότερος από 1).
Δεν εννοώ αυτό. Αυτό που λέω είναι ότι στο φ.ε.κ. που βγήκε για την ύλη ΠΕ 17 Μηχάνολόγων, δεν είχε μέσα ότι την ενότητα για σφήνες.
-
Όπως καταλαβαίνετε η ύλη των θεμάτων βγήκε στο πόδι. Όσο για τις απαντήσεις στις ερωτήσεις πολλαπλής λίγη υπομονή θα ανακοινωθούν. Για την ειδική διδακτική τι γνώμη έχετε?...
Η ειδική διδακτική ήταν από δύσκολη έως πολύ δύσκολη.
Λίγο που άκουσα «πηγαδάκια» περιμένοντας να βγει ένας συνάδελφος για να φύγουμε για επαρχία μαζί, κατάλαβα ότι οι πολλοί έχουν κάνει «άλλο» μάθημα από αυτό που τους ζητήθηκε…
Είναι δύσκολο για κάποιον που δεν έχει λίγη πείρα από μηχανουργεία να σχεδιάσει μάθημα ανοχών – συναρμογών. Πιστεύω ότι κυρίως οι κοπελιές τα βρήκαν λίγο σκούρα…
Η ιστορική αναδρομή των εδράνων πέρα από την τεχνική ήθελε κι αυτή τόσο γνώσεις όσο και φαντασία…
Το θέμα είνααι τι "γραμμή" θα πάρουν οι διορθωτές και σε τι θα εμβαθύνουν...
-
Υπήρχαν μέσα 3 ερωτήσεις από σφήνες - κωνικούς σφιγκτήρες. Μόνο που το συγκεκριμένο κομμάτι δεν αναφέρονταν στο φ.ε.κ που είχε βγει για την εξεταστέα ύλη.
Την γνώμη σας.
-
Υπήρχαν μέσα 3 ερωτήσεις από σφήνες - κωνικούς σφιγκτήρες. Μόνο που το συγκεκριμένο κομμάτι δεν αναφέρονταν στο φ.ε.κ που είχε βγει για την εξεταστέα ύλη.
Την γνώμη σας.
Θεωρώ ότι όπως και πολλά άλλα πραγματα και η ύλη βγήκε στο πόδι. Αν πρόσεχες στην ύλη των μηχανικών εμπ. ναυτικού που είναι στην ίδια κατηγορία με τους μηχανολογους οι σφήνες είναι μέσα στην ύλη όπως και στον προηγούμενο ΑΣΕΠ. Αλλά αυτό φυσικά από λόγος ένστασης που θά πρεπε να είναι αντιμετωπίζεται απλά σαν "ψιλά γράμματα" ???
-
Τι έγινε ρε παιδιά? Γιατί έχει πέσει τόση βουβαμάρα?
Από τις άλλες ειδικότητες ΠΕ17 (ηλεκτρολόγοι - ηλεκτρονικοί κλπ) δεν έχει κανείς να πει τίποτα?...
Σαν να μη συνέβει τίποτα το περασμένο Σαββατοκύριακο?
-
Τι έγινε ρε παιδιά? Γιατί έχει πέσει τόση βουβαμάρα?
Από τις άλλες ειδικότητες ΠΕ17 (ηλεκτρολόγοι - ηλεκτρονικοί κλπ) δεν έχει κανείς να πει τίποτα?...
Σαν να μη συνέβει τίποτα το περασμένο Σαββατοκύριακο?
Τι να πεις... :)
Εγω ηξερα 5-6 ερωτησεις απο τις 60. Μετα επαιξα τζοκερ. Παντως τα θέματα δεν πρέπει να ήταν και τόσο δύσκολα για κάποιον που είχε διαβάσει καλά. Δεν ήμουν προετοιμασμένη σωστά οπότε δεν μπορώ και να τα κρίνω.
Διορίστηκε κανείς απαντωντας τυχαία ??? :D :D :D
Πως πήγατε οι υπόλοιπο? Ειναι κάποιος που έγραψε?
Επίσης.. ξέρουμε πότε περίπου θα βγάλουν τις απαντ'ησεις?
-
Υπήρχαν μέσα 3 ερωτήσεις από σφήνες - κωνικούς σφιγκτήρες. Μόνο που το συγκεκριμένο κομμάτι δεν αναφέρονταν στο φ.ε.κ που είχε βγει για την εξεταστέα ύλη.
Την γνώμη σας.
Εχω απαντήσει σε άλλο thread ότι όπως και πολλά άλλα πράγματα και η ύλη βγήκε στο πόδι. Αν πρόσεχες στην ύλη των μηχανικών εμπ. ναυτικού που είναι στην ίδια κατηγορία με τους μηχανολογους οι σφήνες είναι μέσα στην ύλη όπως και στον προηγούμενο ΑΣΕΠ. Αλλά αυτό φυσικά από λόγος ένστασης που θά πρεπε να είναι αντιμετωπίζεται απλά σαν "ψιλά γράμματα" ???
Το είχα προσέξει και εγώ αυτό στην ύλη των μηχανικών εμπ. ναυτικού και το θεώρησα περίεργο από την αρχή. Ένσταση μπορεί να γίνει από κάποια αρχή όπως Ε.Τ.Ε. ή ΟΛΤΕΕ εφόσον ενημερωθεί, για ακύρωση των 3 ερωτήσεων.
-
Ας κάνω λοιπόν εγώ την αρχή για τους μηχανολόγους:
1. Δ
2. Δ
3. Δ
4. Γ
5.
6. Γ
7. Δ
8. Α
9. Γ
10. Γ
11. Δ
12. Γ
13. Γ
14. Α
15. Α (το ασεπ έχει δώσει στο παρελθόν το Α. Αυτό που ξέρουμε όλοι όμως είναι το Γ. Δεν την απάντησα γι αυτό το λόγο)
16. Γ
17.
-
Πως τα πήγαν οι μηχανολόγοι στον ΑΣΕΠ? Είδατε τις σωστές απαντήσεις?
-
Στις 45 έχω 9 λάθος. Πίστευα ότι θα είχα μία το πολύ δύο.
Τη βάση την πιάνω στα μηχανολογικά, την πάτησα άσχημα όμως στα πολλαπλής των παιδαγωγικών (42 και κάτι). Πλέον για να πιάσω βάση (55) στο γενικό βαθμό χρειάζομαι πάνω 65 ειδική διδακτική, πράγμα που το θεωρώ από δύσκολο έως απίθανο.
Θα τολμήσω μια πρόβλεψη...
Δεν υπάρχουν ούτε δέκα επιτυχόντες...
-
Συγχαρητήρια porcupinetree. Φαίνεται να τα πήγες αρκετά καλά. Καλό διορισμό!
Ρε συ panier, πώς να τα πήγαμε; Ξέρουμε; Ο ασεπ θα μας πει. Εφόσον όλα εξαρτώνται από τη διδακτική, είμαστε στα χέρια των διορθωτών. Αυτοί θα παίξουν το παιχνίδι της επιτυχίας.
Προβλέπω πάντως να υπάρχουν τουλάχιστον 63 που θα περάσουν τη βάση. (Σε ΠΕ1702 αναφέρομαι)
-
Μήπως ξέρει κανείς πότε προβλέπεται να βγουν τα δικά μας αποτελέσματα? ;D
-
Κάτι ακούστηκε για 31 Ιουλίου. Αν και μου φαίνεται πολύ αισιόδοξο, για να είναι αληθινό...
-
Ακούγεται για τέλη Αυγούστου. Πρέπει να γίνουν διορισμοί το Σεπτέμβρη, οπότε θα πρέπει να βγάλουν σύντομα τα αποτελέσματα.
-
Θα τολμήσω μια πρόβλεψη...
Δεν υπάρχουν ούτε δέκα επιτυχόντες...
Διαφωνώ κάθετα! Οι επιτυχόντες θα είναι τουλάχιστον όσοι οι διοριστέοι, 63 δηλαδή.
Οι ερωτήσεις στο γνωστικό ήταν εύκολες και οι μισές ίδιες με τον προηγούμενο ασεπ. Στα παιδαγωγικά ήταν αυτονόητες. Η ειδική διδακτική ήταν λίγο δύσκολη, ιδιαίτερα για όσους δεν έχουν κάνει ΣΕΛΕΤΕ.
Για αποτελέσματα εγώ άκουσα για τέλη Αυγούστου.
-
Διαφωνώ κάθετα! Οι επιτυχόντες θα είναι τουλάχιστον όσοι οι διοριστέοι, 63 δηλαδή.
Αναφέρω ενδεικτικά τις ερωτήσεις 15, 26, 34, 40 και 56 γνωστικού.
Παρόμοιες μεν με προηγούμενα ασεπ αλλά με διαφορετικές ασεπικες απαντήσεις τώρα δε!!!
Αν δεν είχα διαβάσει τις απαντήσεις των προηγουμένων ασεπ θα τις απαντούσα σωστά, ενώ τώρα τις έχασα… (πόσοι δεν την πάτησαν έτσι?)
Το ότι δεν ήμουν προετοιμασμένος φάνηκε στα πολλαπλής τα οποία όπως διαπίστωσα εκ των υστέρων πολλά ήταν παρόμοια με αυτά που έπεσαν στην 3/Π φέτος (και εγώ δεν μπήκα στον κόπο να δώ…)
Πιστεύω ακράδαντα ότι στην ειδική διδακτική θα γίνει ότι και στην 3/Π (η σφαγή του Δράμαλη δηλαδή…)
Επιμένω ότι οι διοριστέοι θα είναι μετρημένοι στα δάκτυλα των χεριών (άντε και των ποδιών). Εξάλλου κάτι τέτοιο θα βόλευε αφάνταστα το ΥΠΕΠΘ…
Όπως και να έχει στα μηχανολογικά την σκαπουλάρισα. Αν βαθμολογήσουν τελικά όλους πλουσιοπάροχα στην ειδική και πάλι κέρδος θα έχω…
Κυριακή κοντή γιορτή…
-
Διάβασα ότι θα αρχίσουν να βγάζουν αποτελέσματα για 5Π και 4Π από τον Αύγουστο. Είναι δυνατόν, τόσο σύντομα? Εδώ, για 2Π και 3Π ακόμα να τα βγάλουν. ???
-
Διάβασα ότι θα αρχίσουν να βγάζουν αποτελέσματα για 5Π και 4Π από τον Αύγουστο. Είναι δυνατόν, τόσο σύντομα? Εδώ, για 2Π και 3Π ακόμα να τα βγάλουν. ???
Που το διάβασες αυτό ?
-
Διάβασα ότι θα αρχίσουν να βγάζουν αποτελέσματα για 5Π και 4Π από τον Αύγουστο. Είναι δυνατόν, τόσο σύντομα? Εδώ, για 2Π και 3Π ακόμα να τα βγάλουν. ???
Που το διάβασες αυτό ?
Στην εφημερίδα τα ΝΕΑ σε μια ερώτηση που έκανε ένας αναγνώστης.
-
Αν κρίνω από αυτό που συμβαίνει στους πληροφορικάριους, άσχημα τα πράματα με μας.
-
Τι γίνεται ρε παιδιά, πήρε κανείς τηλ. στον ΑΣΕΠ για να ρωτήσει ποτε θα βγουν τα αποτελεσματά μας. ???
-
Παιδιά έμαθε κανείς τίποτα νεότερο για το πότε θα ανακοινώσουν αποτελέσματα;;;
-
Πήρα σήμερα τηλ στο ΑΣΕΠ να ρωτήσω τι γίνεται με τα αποτελέσματά μας και μου είπαν ότι οι διορθωτές δεν έχουν παραδώσει ακόμα τα γραπτά και ότι μόλις τα παραλάβει το ΑΣΕΠ, πρέπει να τα επεξεργαστούν και θα τα ανακοινώσουν, επομένως η όλη διαδικασία θα αργήσει...
Μου συνέστησαν υπομονή... :o
-
Απο την στιγμη που εγινε αρση της απαγορευσης των διορισμων θα βγαλει και ο ΑΣΕΠ τα αποτελεσματα για τις τεχνικες ειδικοτητες;θα γινουν διορισμοι;θα παρει αναπληρωτες;η ολα γινονται μονο για τους αλλους;πολλα ΕΠΑΛ δεν εχουν καθηγητες τεχνικων ειδικοτητων και χανονται χιλιαδες ωρες.Αν ξερεις καποιος ας απαντησει.Ευχαριστω
-
Αν κρίνουμε από τον προηγούμενο ΑΣΕΠ (2005), τα αποτελέσματα είχαν βγει αρχές Νοέμβρη.
Τώρα και με τις εκλογές, έχει ο θεοοοοοοοοός
-
ΣΕ ΤΙ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΣΗΣ ΜΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 8 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΠΤΥΧΙΟΚΑΛΗΜΕΡΑ-ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΕΚΑΝΑ ΕΓΓΡΑΦΗ...
ΕΙΜΑΙ ΜΗΧΑ/ΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ Τ.Ε(ΠΕ 17.02)
ΑΝΑΜΕΝΩ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΔΩ Υ ΚΑΙ 6,5 ΕΤΩΝ ΣΚΛΗΡΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΣΕ
-
Έχεις δίκιο σε αυτό magnet, πάντως εκεί που δίνουν περισσότερο σημασία είναι στη γνώση των παιδαγωγικών και όχι στη γνώση του αντικειμένου... δυστυχώς. Όχι ότι δεν χρειάζονται τα παιδαγωγικά άλλα σε ειδικότητες όπως οι δικές μας και γενικότερα της τεχνικής εκπαίδευσης έχει μεγάλη σημασία η καλή γνώση του αντικειμένου.
Κατά τα άλλα πως τα πήγατε οι μηχανολόγοι στον ΑΣΕΠ, είδατε τις σωστές απαντήσεις, είστε αισιόδοξοι?
-
ΣΕ ΤΙ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΣΗΣ ΜΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 8 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΠΤΥΧΙΟΚΑΛΗΜΕΡΑ-ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΕΚΑΝΑ ΕΓΓΡΑΦΗ...
ΕΙΜΑΙ ΜΗΧΑ/ΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ Τ.Ε(ΠΕ 17.02)
ΑΝΑΜΕΝΩ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΔΩ Υ ΚΑΙ 6,5 ΕΤΩΝ ΣΚΛΗΡΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΣΕ
-
ANTE NA DOUMEE TI GRAPSAME EPITELOUS...THA MAS SKASOUN... :-X
KAI KATI AKOMI...SE OSOUS INE STIN TEXNIKOI EKPAIDEUSI....BRITE TROPOUS EPIMORFOSIS SAS SE SINXRONES TEXNOLOGIES...PREPI NA ISTE ANTAGONISTIKOI...ETSI THA MAS PAROUN STA SOBARA...MHXANIKOI IMASTE....ASE EXO POLES IDEES....KAPOU EPISIMA NA TIS PO,ALA NA KATALABOUN KAI NA MIN ME KOITANE SAN XANOI....
-
-
-
Σε σχέση με την προετοιμασία που δεν έκανα τα πήγα μια χαρά. Αφού "φάγαμε" και 13 άτομα, ίσως αυτό να μας σώσει τελικά. ;)
Αυτό που με κρατάει σε αγωνία είναι: "Πώς να τα πήγε ο porcupinetree;" Είχε δηλώσει ότι τα θέματα ήταν εύκολα :-\ και ότι το αγαπημένο του παιχνίδι είναι το "FATUS OLUS" :P.
-
Παιδιά έχω την εξής απορία:
Όλοι αυτοί οι επιτυχόντες των τεχνικών ειδικοτήτων πότε αναλαμβάνουν υπηρεσία;
Δηλαδή πότε θα κληθούν για διορισμό, μέσα στην χρονιά που τρέχει ή θα τοποθετηθούν με την νέα σχολική χρονιά,
δηλαδή από Σεπτέμβριο;
-
Λογικά μέσα στη σχολική χρονιά που τρέχει και πιθανότατα με το νέο έτος
-
Σε σχέση με την προετοιμασία που δεν έκανα τα πήγα μια χαρά. Αφού "φάγαμε" και 13 άτομα, ίσως αυτό να μας σώσει τελικά. ;)
Αυτό που με κρατάει σε αγωνία είναι: "Πώς να τα πήγε ο porcupinetree;" Είχε δηλώσει ότι τα θέματα ήταν εύκολα :-\ και ότι το αγαπημένο του παιχνίδι είναι το "FATUS OLUS" :P.
Γειά σου Φρόσω!
Σε μεταγενέστερη δήλωση που είχα κάνει είχα δηλώσει ότι τα θέματα τελικά ήταν πονηρά και ότι οι επιτυχόντες θα ήταν λίγοι (εσύ είχες τις αντιρρήσεις σου).
Η
-
Σε σχέση με την προετοιμασία που δεν έκανα τα πήγα μια χαρά. Αφού "φάγαμε" και 13 άτομα, ίσως αυτό να μας σώσει τελικά. ;)
Αυτό που με κρατάει σε αγωνία είναι: "Πώς να τα πήγε ο porcupinetree;" Είχε δηλώσει ότι τα θέματα ήταν εύκολα :-\ και ότι το αγαπημένο του παιχνίδι είναι το "FATUS OLUS" :P.
Γειά σου Φρόσω!
Σε μεταγενέστερη δήλωση που είχα κάνει είχα δηλώσει ότι τα θέματα τελικά ήταν πονηρά και ότι οι επιτυχόντες θα ήταν λίγοι (εσύ είχες τις αντιρρήσεις σου).
Η
-
τι γίνεται μηχανολόγοι, καμιά γνώμη για τα αποτελέσματα? Είναι όπως τα περιμένατε? Έγω να σας πω την αλήθεια περίμενα να περάσουν περισσότερα άτομα.
-
Τα φετινά θέματα ήταν μοναδική ευκαιρία. Όπως τα περίμενα, αν και περίμενα περισσότερες θέσεις σε ΑΣΠΑΙΤΕ.
-
Είχε κανείς καμιά πληροφορία από ΑΣΕΠ για τα οριστικά αποτελέσματα των μηχανολόγων?
-
-
Λοιπόν δυστυχώς πάτωσα στον ΑΣΕΠ...
Να ρωτήσω κάτι...Στη Δευτεροβάθμια Τεχνική Εκπαίδευση στην Κύπρο μας παίρνουν αμέσως;
Αν ναι, εγώ την κάνω χαλαρά από την ψωροκώσταινα...