Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Τυπική Εκπαίδευση => Σχολικά μαθήματα => Γενικό Λύκειο => Μήνυμα ξεκίνησε από: bitch στις Δεκεμβρίου 04, 2012, 05:17:16 pm

Τίτλος: Εξαγωγή
Αποστολή από: bitch στις Δεκεμβρίου 04, 2012, 05:17:16 pm
Ακολουθεί η εγκύκλιος του υπουργείου για την εξαγωγή του βαθμού της Α τάξης ΓΕ.Λ.
Την ποστάρω για δύο λόγους :
α. για να δείτε με τι εγκυκλίους έχουμε να κάνουμε που είναι σίγουρο ότι ακόμα και αυτοί που τις συντάσσουν δεν τις καταλαβαίνουν ( ειδικά το κομμάτι με τα bold  ειναι για ΠΟΛΥΥΥΥΥ ξύλο ) - καθώς όπως λέει και ο κολλητός μου δεν υπάρχει ούτε ένα Παράδειγμα να μπουμε στο νόημα  και

β. γιατί θα ήθελα όποιος καταλαβαίνει να εξηγήσει και σε μας τις ξανθές τι εννοεί ο ποιητής. Επίσης, απαντήστε μου παρακαλώ ποιά ειναι τα "κλαδικά" μαθήματα και με ποια απόφαση αυτά χαρακτηρίστηκαν ως τέτοια!!

Αθήνα,  04-12-2012
Αρ. Πρωτ. 152212/Γ2
ΠΡΟΣ:
•   Δ/νσεις Δ/θμιας Εκπ/σης
•   Γραφεία Σχολικών Συμβούλων
•   Γενικά Λύκεια (μέσω των Δ/νσεων Δ/θμιας Εκπ/σης)

ΘΕΜΑ: Οδηγίες για τον υπολογισμό του Γενικού Μέσου Όρου στην Α΄ τάξη Γενικού και Εσπερινού Γενικού Λυκείου για το σχ. έτος 2012-2013

Σας αποστέλλουμε τις παρακάτω οδηγίες που αφορούν στον υπολογισμό του Γενικού Μέσου Όρου στην Α΄ τάξη Γενικού και Εσπερινού Γενικού Λυκείου για το σχ. έτος 2012-2013.
Στην Α΄ τάξη Ημερήσιου και Α΄ τάξη Εσπερινού Γενικού Λυκείου ο Γενικός Μέσος Όρος (Γ.Μ.Ο.) προκύπτει από το  Μ.Ο. των βαθμών ετήσιας επίδοσης του μαθητή όλων των γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων, συμπεριλαμβανομένου και του μαθήματος της Ερευνητικής Εργασίας, και εκφράζεται με προσέγγιση δεκάτου. (Η βαθμολογία του κάθε μαθητή στο μάθημα της «Ερευνητικής Εργασίας» προκύπτει ως ο μέσος όρος της αντίστοιχης βαθμολογίας του στα δυο τετράμηνα και εκφράζεται με προσέγγιση δεκάτου.)
Ο Γενικός Μέσος Όρος προκύπτει από τη διαίρεση του αθροίσματος των βαθμών ετήσιας επίδοσης των μη κλαδικών μαθημάτων και των γινομένων των βαθμών ετήσιας επίδοσης των κλαδικών μαθημάτων πολλαπλασιαζόμενων επί το πλήθος των κλάδων του μαθήματος, διά του πλήθους των μη κλαδικών μαθημάτων και των κλάδων των μαθημάτων

Παρακαλούμε οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων να ενημερώσουν τους εκπ/κούς, μαθητές και γονείς - κηδεμόνες των μαθητών.
Τίτλος: Απ: Εξαγωγή
Αποστολή από: miltosmpi στις Δεκεμβρίου 08, 2012, 09:44:50 am
Τι δεν καταλλλλλλαβαίνεις;;;; Τι δεν καταλλλλλλαβαίνεις;;;;
Τίτλος: Απ: Εξαγωγή
Αποστολή από: Stelios στις Δεκεμβρίου 08, 2012, 10:11:14 am
Και η εγκύκλιος εδώ (http://www.pde.gr/index.php?page=5885).
Τίτλος: Απ: Εξαγωγή
Αποστολή από: julie_v στις Δεκεμβρίου 08, 2012, 10:19:52 am
Όπως το βλέπω, αυτά είναι δύο διαφορετικοί τύποι υπολογισμού.

Στην Α΄ τάξη Ημερήσιου και Α΄ τάξη Εσπερινού Γενικού Λυκείου ο Γενικός Μέσος Όρος (Γ.Μ.Ο.) προκύπτει από το  Μ.Ο. των βαθμών ετήσιας επίδοσης του μαθητή όλων των γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων, συμπεριλαμβανομένου και του μαθήματος της Ερευνητικής Εργασίας, και εκφράζεται με προσέγγιση δεκάτου. (Η βαθμολογία του κάθε μαθητή στο μάθημα της «Ερευνητικής Εργασίας» προκύπτει ως ο μέσος όρος της αντίστοιχης βαθμολογίας του στα δυο τετράμηνα και εκφράζεται με προσέγγιση δεκάτου.)

Αυτό (νομίζω πως) είναι κατανοητό.


Ο Γενικός Μέσος Όρος προκύπτει από τη διαίρεση του αθροίσματος των βαθμών ετήσιας επίδοσης των μη κλαδικών μαθημάτων και των γινομένων των βαθμών ετήσιας επίδοσης των κλαδικών μαθημάτων πολλαπλασιαζόμενων επί το πλήθος των κλάδων του μαθήματος, διά του πλήθους των μη κλαδικών μαθημάτων και των κλάδων των μαθημάτων[/b

Εδώ είναι πολύ μπουρδουκλωμένο. Υποψιάζομαι ότι αυτό ταιριάζει περισσότερο με τα ΕΠΑΛ (δεν ξέρω ποια είναι η τρέχουσα ονομασία τους). Όπως & να έχει, έστω ότι:

α: ο αριθμός των μη κλαδικών μθμ
β: ο αριθμός των κλαδικών μαθημάτων
γ: το πλήθος των κλάδων του μθμ
κ: το άθροισμα των βαθμών των μη κλαδικών μθμ
λ: το άθροισμα των βαθμών των κλαδικών μθμ

κ+(λ*γ)
   α+β

Πω, πω! Επιστρέφω στην πρώτη μου διάγνωση: πολύ μπουρδουκλωμένο!
Τίτλος: Απ: Εξαγωγή
Αποστολή από: magda στις Δεκεμβρίου 08, 2012, 10:43:06 am
Πιο μπουρδουκλωμένο δεν γινόταν  ;D ;D Λοιπόν,μάλλον  είναι  σωστός ο τρόπος της julie,Θα σκίσω το πτυχίο μου πάντως, γιατί υπάρχει και περίπτωση να μην το έχω καταλάβει σωστά   ;D ;D
Τίτλος: Απ: Εξαγωγή
Αποστολή από: silkcut στις Δεκεμβρίου 08, 2012, 10:45:44 am
ΕΠΙΔΟΣΗ ΜΑΘΗΤΗ Α΄ ΤΆΞΗΣ         
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ           ΕΤΗΣΙΟΣ       
Θρησκευτικά               9,5   1   9,5(9,5 επί 1)
Ελληνική Γλώσσα       9,2   3   27,6(9,2 επί 3)
ιστορία                       9,5   1   9,5
μαθηματικά               7,3   2   14,6
Φυσικές επιστήμες       7,3   3   21,9
Αγγλικα/Γαλλικά       9,5   1   9,5
Ερευνητική εργασία       19   1   19
                               71,3   12   111,6
ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ         10,2       9,3
                       ΠΡΟΑΓΕΤΑΙ   ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΤΑΙ
                           2011-2012       2012-2013
Τίτλος: Απ: Εξαγωγή
Αποστολή από: magda στις Δεκεμβρίου 08, 2012, 10:47:57 am
Πιο μπουρδουκλωμένο δεν γινόταν  ;D ;D Λοιπόν,μάλλον  είναι  σωστός ο τρόπος της julie,απλά το κλάσμα θα έχει στον αριθμητή και άλλους 2 όρους αφού οι κλάδοι ειναι 3.Θα σκίσω το πτυχίο μου πάντως, γιατί υπάρχει και περίπτωση να μην το έχω καταλάβει σωστά   ;D ;D

Τίτλος: Απ: Εξαγωγή
Αποστολή από: chr000 στις Δεκεμβρίου 09, 2012, 05:03:32 pm
Αυτό που θέλουν να πουν είναι:
1. Τα μαθήματα (γραπτώς εξεταζόμενα) της Α Λυκείου εξακολουθούν να θεωρούμε ότι είναι 8: Ελληνική Γλώσσα(3), Μαθηματικά(2), Φυσικές Επιστήμες(3), Θρησκευτικά, Ιστορία, Ξένη Γλώσσα, Project, Αρχες Οικονομίας.
2. Επειδή όμως με το περυσινό σύστημα πέρναγε την Α τάξη το 99,9999999% των μαθητών με μηδενικές γνώσεις σε Ελληνική Γλώσσα(3), Μαθηματικά(2), Φυσικές Επιστήμες(3) θα υπολογίζουμε το γενικό βαθμό όπως παλιά, με το μέσο όρο όλων των γραπτά εξεταζόμενων μαθημάτων.
3. Το διατυπώνουμε έτσι για να μην μας πουν μ_ _ _ _ _ ς!
Τίτλος: Απ: Εξαγωγή
Αποστολή από: bitch στις Δεκεμβρίου 09, 2012, 06:57:04 pm
έχω ακόμα απορίες :

α. ποιά ειναι τα κλαδικά μαθήματα και από πότε ονομάστηκαν έτσι ο ε ο

β. άμα δεν έχεις διδακτορικό στα μαθηματικά Μ.Ο. δεν βγάζεις;

γ. τι δεν καταλλλλλαβαίννννωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω τι δεν καταλαβαίνω!! έλα μου ντε!!
Τίτλος: Απ: Εξαγωγή
Αποστολή από: Landau στις Δεκεμβρίου 09, 2012, 07:32:35 pm
Και γιατί να μην είναι απλά ο μέσος όρος όπως παλιά; Τι κλαδικά και %^&$%^  ::)
Πιο απλό θα ήταν να υπολογίζεται ένας απλός μέσος όρος, με ρήτρα "από 10 και πάνω" σε όλα τα μαθήματα, αλλιώς να μην προάγεται (δική μου πρόταση το τελευταίο, να το στείλω στο υπουργείο να το ενσωματώσουν από του χρόνου; ).
Κλαδικά και ξεκλαδικά και %^&$%^ τούμπανα!
Τίτλος: Απ: Εξαγωγή
Αποστολή από: bitch στις Δεκεμβρίου 09, 2012, 07:33:41 pm
συμφωνώ ιδιαιτέρως με τα τουμπανα!!!  ;D ;D ;D ;D
Τίτλος: Απ: Εξαγωγή
Αποστολή από: magda στις Δεκεμβρίου 10, 2012, 03:56:47 pm
http://prntscr.com/ltg38   Εδώ φαίνεται καθαρά τι είναι αυτό που ήθελαν να διορθώσουν (η φωτό είναι με βάση τον περυσινό υπολογισμό μέσου όρου δείτε και το σχόλιο κάτω.) Bitch οι κλάδοι στην Α Λυκείου έγιναν πέρυσι 3 και είναι αυτοί που βλέπεις με α.α 2,4 και 5 με κλαδικά μαθήματα σε πλήθος 3, 2 και 3 αντίστοιχα .Απλά με την περυσινή τους πατάτα, ο κλάδος των θεωρητικών μαθημάτων πχ , είχε 3 μαθήματα που υπολογίζονταν σαν ένα  με αποτέλεσμα το γελοίο φαινόμενο της φωτογραφίας.Με λίγα λόγια, καλά έκαναν και διόρθωσαν το περυσινό, αλλά πραγματικά θα ήθελα να γνωρίσω αυτόν που συνέταξε τον τρόπο  ;D ;D
Τίτλος: Απ: Εξαγωγή
Αποστολή από: bitch στις Δεκεμβρίου 10, 2012, 04:22:28 pm
 ;D ;D ;D ;D ;D δεν υπάρχει αυτό!!
όπως λέει και ο κολλητός μου ο Μπάμπης... "κλαίνε και τα πλακάκια!! " 

ευχαριστώ Μάγδα!!! Οι απανταχού ξανθές σε χαιρετούν!!  ;) ;)
Τίτλος: Απ: Εξαγωγή
Αποστολή από: evkan2 στις Δεκεμβρίου 10, 2012, 04:30:36 pm
,Οι απανταχού ξανθές σε χαιρετούν!!  ;) ;)

Lovely not only a bitch but a blond bitch... 8)
Τίτλος: Απ: Εξαγωγή
Αποστολή από: magda στις Δεκεμβρίου 10, 2012, 04:31:35 pm
;D ;D ;D ;D ;D δεν υπάρχει αυτό!!
όπως λέει και ο κολλητός μου ο Μπάμπης... "κλαίνε και τα πλακάκια!! " 
ευχαριστώ Μάγδα!!! Οι απανταχού ξανθές σε χαιρετούν!!  ;) ;)

χαχαχαχ και όμως, με τα περυσινά δεδομένα, βγαίνει ακριβώς 9.5 καντο να δεις   ;D ;D Χαιρετώ κι εγώ η ξανθιά που μπέρδεψα το μυαλό μου με τη νέα χαζοεγκύκλιο  ;D ;D
Τίτλος: Απ: Εξαγωγή
Αποστολή από: bitch στις Δεκεμβρίου 10, 2012, 04:34:32 pm
καλά, ειναι τοις πάσι γνωστό ότι για να μείνει κανείς στην ίδια τάξη, πρέπει να βάλει μέσο!!! Μαθητοκεντρικό σύστημα γαρ!!

Πραγματικά, οι εγκύκλιοι του υπουργείου μας ειναι για να κάνεις καινούριο συκώτι!!  ;D ;D
Τίτλος: Απ: Εξαγωγή
Αποστολή από: BOEMISSA στις Δεκεμβρίου 10, 2012, 09:14:22 pm
Ας γίνει επιτέλους υποχρεωτική και η εκπαίδευση στο Λύκειο. Ούτως ή άλλως όλοι παίρνουν το απολυτήριο, τι να κρυβόμαστε; Το λυπηρό είναι ότι στην εποχή μας μιλάμε για απόφοιτους Λυκείου μεν, αναλφάβητους δε. Ενώ κάποτε, ένας απόφοιτος Λυκείου θεωρούνταν και ήταν πράγματι ο μορφωμένος της εποχής του. Ποιος να το πίστευε άραγε πως ενώ οι καιροί προχωρούν και όλοι πλέον έχουν πρόσβαση δωρεαν στο Λύκειο, έχουμε τέτοια φαινόμενα! Εγώ προσωπικά θλίβομαι και νιώθω μια μεγάλη απογοήτευση με αυτό το εκπαιδευτικό μας σύστημα, το οποίο επιδιώκει σκοπίμως να προωθεί την ανικανότητα, την αδιαφορία, την άγνοια και την πλάνη.
Τίτλος: Απ: Εξαγωγή
Αποστολή από: sikat στις Δεκεμβρίου 10, 2012, 09:34:59 pm
Ο βαθμός σε κάθε μάθημα είναι βαθμός Α τετραμήνου +
Τίτλος: Απ: Εξαγωγή
Αποστολή από: magda στις Δεκεμβρίου 10, 2012, 09:44:39 pm
Ο βαθμός σε κάθε μάθημα είναι βαθμός Α τετραμήνου +
Τίτλος: Απ: Εξαγωγή
Αποστολή από: sikat στις Δεκεμβρίου 10, 2012, 10:11:59 pm
ευχαριστώ magda! Αν έχει περαστεί στην καρτέλα ο μ.ο των τετραμήνων ακόμα καλύτερα.
Ρώτησα για να δω αν άλλαξε κάτι σε αυτό...