Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Ειδικές δομές εκπαίδευσης => Τεχνική εκπαίδευση => ΙΕΚ-ΚΕΚ => Μήνυμα ξεκίνησε από: IFIGENEIA_THESS στις Δεκεμβρίου 16, 2012, 01:35:41 pm
-
http://www.alfavita.gr/arthra/%CE%B4%CE%B9%CE%B5%CF%85%CE%B8%CF%8D%CE%BD%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%B1-%CE%B9%CE%B5%CE%BA-%CE%BE%CE%B5%CE%BA%CE%AF%CE%BD%CE%B7%CF%83%CE%B5-%CE%BC%CF%8C%CE%BD%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B1%CE%BE%CE%B9%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%83%CE%B5-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B1%CE%B4%CE%AD%CE%BB%CF%86%CE%B9%CF%83%CF%83%CE%B1#comment-6840
Η δουλεια μας ως ωρομισθιοι στα ΙΕΚ και τεινει να γινει "εθελοντικη" αλλα παρολα αυτα και αξιολογειται απο τον εκαστοτε διευθυντη κ οι σημειωσεις μας κ τα θεματα εξετασεων κ προοδων ελεγχονται απο τους αρμοδιους.
Οι μονιμοι ελεγχονται με τον ιδιο τροπο ή τους καλυπτει η μονιμοτητα τους;
θα ηθελα να δειτε το link κ να μου πειτε κ εσεις τη γνωμη σας...
Καταγγέλλουμε ως αντισυναδελφική την συμπεριφορά της Δ/ντριας του ΙΕΚ Ν. Μουδανιών κ. Χρηστίδου Σοφίας καθηγήτριας κλ. ΠΕ06, προς την συνάδελφο κ. Σκολίδου Κανέλλα, που διατέθηκε για συμπλήρωση ωραρίου στο ΙΕΚ Ν. Μουδανιών.
Η κ. Χρηστίδου με βάση «σαφείς πληροφορίες κατόπιν επιτόπιου ελέγχου» που της μεταφέρθηκαν, όπως ισχυρίζεται σε επιστολή της, αξιολογεί την κ. Σκολίδου ως ανεπαρκή και της αφαιρεί ώρες διδασκαλίας για τις οποίες είχε διατεθεί, προκαλώντας πρόσθετη δαπάνη για το Δημόσιο με την πρόσληψη ωρομισθίων.
Πριν το Υπουργείο δώσει το εναρκτήριο λάκτισμα για τις διαθεσιμότητες μέσω αξιολόγησης, διαπιστώνουμε ότι υπάρχουν Δ/ντές πρόθυμοι να συμβάλλουν στην χειραγώγηση της παιδαγωγικής ελεύθερης έκφρασης και διδασκαλίας και στην προσβολή της αξιοπρέπειας των εκπ/κών.
Τέτοιου είδους ενέργειες είναι καταδικαστέες από την συντριπτική πλειοψηφία των συναδέλφων και το συνδικαλιστικό κίνημα.
Καλούμε το Υπουργείο Παιδείας να αναλογισθεί εκ νέου σε τι δρόμους οδηγεί τους συναδέλφους, εκθέτοντάς τους στις αυταρχικές συμπεριφορές ανθρώπων που ασκούν εξουσία και οι οποίες με το νόμο για την αξιολόγηση των εκπ/κών θα πολλαπλασιάζονται. Ζητούμε να αποσυρθεί ο νόμος 4024/11.
ΕΛΜΕ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
-
Θεωρώ ότι το ζήτημα χρήζει περαιτέρω διερεύνησης. Εδώ "παίζουν" τουλάχιστον δύο σενάρια :
α. να έχει δίκιο η διευθύντρια ή
β. να έχει δίκιο η καθηγήτρια.
Από την ανακοίνωση της τοπικής ΕΛΜΕ δεν καθίσταται σαφές πιο απο τα δύο σενάριο είναι το αληθέστερο.
-
κ γιατι θα πρεπει να εχει δικιο η καθηγητρια?
γιατι δε μας παρουσιαζουν κ τις 2 καταγγελιες?
τι κομματικα συμφεροντα παιζονται...ε?
-
πάρα πολλά!! Το συγκεκριμένο ΙΕΚ έχει μια αμαρτωλή ιστορία όσον αφορά τις Διεύθυντριές του. Υπάρχει μια ατέρμονη διαμάχη μεταξύ νυν και πρώην χωρις να ειναι απολύτως ξεκάθαρο το τι εχει συμβεί. Αν το συγκεκριμένο περιστατικο σχετίζεται ή όχι με την ιστορία αυτή δεν το ξέρω, ωστόσο με κάνει να κρατάω πολύ μικρό καλάθι για το ποιός έχει δίκιο ή άδικο τελικά.
-
το γνωριζω..ειμαι κ αλλα χρονια στο ιεκ αυτο με συνεχεις διακοπες βεβαια γτ επρεπε να δοθουν προυπηρεσιες κ σε αλλους ανεργους καθηγητες κ το σεβομαι απολυτα
-
ειναι γνωστό τοις πάσι - το ξέρω και απο προσωπική εμπειρία εξάλλου - ότι όσοι χαλάνε την πιάτσα βρίσκονται μονίμως στο στόχαστρό της.
Οι σπουδαστές των ΙΕΚ είναι ενήλικοι και ως εκ τουτου μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να υπογράψουν καταγγελίες και αναφορές. Αν έχει σχέση αυτο με τους σπουδαστές; όχι - δεν έχει ! Αλλά όπως βλέπεις μερικά πράγματα "φτιάχνονται" κατά βούληση ώστε μέσω Λαμίας να πετυχουμε αυτό που δεν μπορούμε να πετυχουμε μέσω Νέων Μουδανιών!! Δυστυχώς αυτή είναι η κατάντια του ελληνικου εκπαιδευτικού συστήματος : ότι έχει πάψει προ πολλού να είναι εκπαιδευτικό και είναι εδώ και πολλά χρόνια αμιγώς συνδικαλιστικό.
-
εχεις ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ, να αγιασει το στομα σου!
Ομως εγω αυτο που ακουσα ειναι πως στην καταγγελουσα δοθηκε οδηγια να κανει συνδιδασκαλια με ωρομισθια σε εργαστηριακο μαθημα κ εκεινη αρνηθηκε?για ποιο λογο να μη δεχτει εναν ωρομισθιο μαζι της?ισα ισα μεσα απο την εμπειρια της θα μπορουσε να τον βοηθησει κιολας
αλλα επιτελους ας ξυπνησουμε λιγο ...το Μονιμο δε σημαινει κ εχω το αλανθαστο
εξαλλου ισα ισα αν εμπαινε μαζι της κ αλλο ατομο μεσα στην αιθουσα κ τη δουλεια της θα διευκολυνε κ ενας ακομα καθηγητης θα επαιρνε προυπηρεσια..δε θα της τα εκοβε απο το μισθο της!!!!!!!!!!
-
εφόσον προβλέπεται η συνδιδασκαλία εργαστηριακών μαθημάτων είναι σαφές ότι ο δδάσκων δεν επιλέγει ...συνδιδάσκαλο. Αν ωστόσο διαφωνεί με την επιλογή του, έχει δικαίωμα να εκθέσει εγγράφως τις αντιρρήσεις της -χωρίς ωστόσο αυτό να σημαίνει οτι δεν ακολουθει τις οδηγίες που της δόθηκαν.
Απο εκεί και πέρα το ζήτημα είναι πέρα για πέρα διοικητικό.
Το θέμα ωστόσο που θιγεις - την αντιμετώπιση ωρομισθίων και αναπληρωτών απο πολλούς - αν και ευτυχώς όχι όλους τους - μονίμους - είναι ένα ζητημα μεγάλο και πολύπλοκο. Δυστυχώς υπάρχουν κάποιοι που θεωρούν το σχολείο τσιφλίκι τους και πράττουν ανάλογα. Το σχολείο δεν ειναι τσιφλίκι κανενός. Διέπεται απο νόμους, κανόνες, διατάξεις και παιδαγωγικούς στόχους. Όταν το παιχνίδι αναλώνεται σε επιχειρήματα τύπου "είμαι μόνιμος και θέλω να τελειώνω στις 10 και ο αναπληρωτής ας κόψει το λαιμό του να χτυπάει εφτάωρα" ή " τις Παρασκευές θέλω να τελειώνω στο δίωρο και ο ωρομίσθιος ας έρθει να κάνει τις τελευταίες ώρες" τότε αναμενόμενο ειναι να έχουμε την "παιδεία" που έχουμε. Με τις υγειες μας!!
-
εχεις ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ, να αγιασει το στομα σου!
Ομως εγω αυτο που ακουσα ειναι πως στην καταγγελουσα δοθηκε οδηγια να κανει συνδιδασκαλια με ωρομισθια σε εργαστηριακο μαθημα κ εκεινη αρνηθηκε?για ποιο λογο να μη δεχτει εναν ωρομισθιο μαζι της?ισα ισα μεσα απο την εμπειρια της θα μπορουσε να τον βοηθησει κιολας
αλλα επιτελους ας ξυπνησουμε λιγο ...το Μονιμο δε σημαινει κ εχω το αλανθαστο
εξαλλου ισα ισα αν εμπαινε μαζι της κ αλλο ατομο μεσα στην αιθουσα κ τη δουλεια της θα διευκολυνε κ ενας ακομα καθηγητης θα επαιρνε προυπηρεσια..δε θα της τα εκοβε απο το μισθο της!!!!!!!!!!
Συγνώμη λίγο θα βγω εκτός θέματος. Αυτή η προυπηρεσία είναι μόνο για μισθολογική εξέλιξη, σωστά;
-
με τη λεξη προυπηρεσια εννοουσα τη βεβαιωση διδακτικης απασχολησης που θα παρει ενας νεος στην αγορα εργασιας...
-
Το θέμα ωστόσο που θιγεις - την αντιμετώπιση ωρομισθίων και αναπληρωτών απο πολλούς - αν και ευτυχώς όχι όλους τους - μονίμους - είναι ένα ζητημα μεγάλο και πολύπλοκο. Δυστυχώς υπάρχουν κάποιοι που θεωρούν το σχολείο τσιφλίκι τους και πράττουν ανάλογα. Το σχολείο δεν ειναι τσιφλίκι κανενός. Διέπεται απο νόμους, κανόνες, διατάξεις και παιδαγωγικούς στόχους. Όταν το παιχνίδι αναλώνεται σε επιχειρήματα τύπου "είμαι μόνιμος και θέλω να τελειώνω στις 10 και ο αναπληρωτής ας κόψει το λαιμό του να χτυπάει εφτάωρα" ή " τις Παρασκευές θέλω να τελειώνω στο δίωρο και ο ωρομίσθιος ας έρθει να κάνει τις τελευταίες ώρες" τότε αναμενόμενο ειναι να έχουμε την "παιδεία" που έχουμε. Με τις υγειες μας!!
Αυτού του είδους οι άνθρωποι που κοιτάνε μόνο τη βόλεψή τους, υπάρχουν παντού. Δεν είναι θέμα επαγγέλματος ούτε ιδιότητας αλλά θέμα ανθρώπου. Δεν ωφελεί σε τίποτα να κατηγοριοποιούμε τους εκπαιδευτικούς και οι μεν να κατηγορούν τους δε και όσοι δεν είναι εκπαιδευτικοί, όλους.
Αυτοί οι μόνιμοι θα συμπεριφερθούν με τον ίδιο τρόπο και στους μόνιμους συναδέλφους τους και περισσότερο στους νεοτοποθετημένους στο σχολείο. Αλίμονο αν αυτοί μπορούν να καθορίσουν το επίπεδο της παιδείας.
-
μπορει καποιος μονιμος στο σχολειο που ειναι τοποθετημενος να εχει μηδενικο ωραριο κ να διδασκει μονο στο ιεκ???δηλαδη στο ιεκ μονο με 9 ωρες την εβδομαδα να πληρωνεται κανονικο μισθο??
γτ κατι τετοιο ακουσα κ οσον αφορα το θεμα που ξεκινησα κ θα ηθελα πολυ να ξερω αν ισχυει..
-
Γνώμη μου είναι..ότι δεν θα έπρεπε να υποχρεώνονται οι μόνιμοι της δευτεροβάθμιας να συμπληρώνουν ωράριο σε Δ.ΙΕΚ ή σε οποιαδήποτε άλλη δομή εκπαίδευσης ενηλίκων.
Δεν διορίστηκαν στην εκπαίδευση ενηλίκων και μάλιστα στην επαγγελματική κατάρτιση. Το είπα και σε άλλο θέμα..το λέω κι εδώ.
IFIGENEIA..μια προσωπική ερώτηση..: Υπέγραψες το κείμενο στήριξης προς το πρόσωπο της Χρηστίδου που "ανάγκαζε" να την υποστηρίξουν, εκτός των άλλων και εκπαιδευτές/τριες??? (αυτό έγινε κατά την άνοιξη του 2012 - αν θες απαντάς...)
-
οχι δεν ημουν την περιοδο εκεινη στο ιεκ...
-
jak-13
σύμφωνοι δεν είναι όλοι έτσι - εξάλλου το έγραψα ήδη πως δεν ειναι ευτυχώς όλοι έτσι - αλλά αυτοί που είναι δεν πρέπει κάπως να περιθωριοποιηθούν, να τους κράξει αν θες εκείνη η πλευρά των υπολοίπων που δεν είναι;
Δεν το θεωρείς χαζό - για να το θέσω κομψά - να κρύβονται όλοι αυτοί πίσω στην κακώς εννοούμενη "συναδελφική αλληλεγγύη" των υπολοίπων; Δεν είναι χαζό αυτοί οι λίγοι, ελάχιστοι ή αρκετοί να "βγάζουν το όνομα" στους υπόλοιπους, τους πολλούς, την πλειοψηφία, τους καλούς τελοσπάντων;
θα σου πω ένα περιστατικό που έγινε σήμερα : ένας συνάδελφος διοικητικός θεωρεί ότι δικαιούται τις άπειρες άδειες και κάθε βδομάδα χτυπάει και δυο τρεις για πλάκα. Ε κάποια στιγμή οι άδειές του τελείωσαν και προσπαθούσε να μας "πείσει" ότι δεν ξέρουμε να μετράμε και πως έχει περίπου έναν μήνα ακόμα υπόλοιπο!! Εννοείται τον κράξαμε εν χορώ οπότε και χώθηκε πίσω στο λαγούμι του με την ουρά στα σκέλια. Αν όμως λέγαμε συνέχεια "ελα μωρέ, υπερβάλλετε, δεν είναι όλοι έτσι..." θα του επιτρέπαμε ή όχι να μας ανέβει στο σβέρκο και να κάθεται εις βάρος όλων μας;
Αυτό είναι λοιιπόν που λέω - ότι εφόσον οι λούφες δεν αποτελούν την πλειοψηφία ενός κλάδου ( εκπαιδευτικών, διοικητικών ή ακόμα και ηλεκτρολόγων ) τότε αυτοί που είναι πλειοψηφία οφείλουν να εξοστρακίσουν τα κάθε είδους λαμογάκια αντί να τους επιτρέπουν να κόβουν βόλτες ανενόχλητοι.
Στο θέμα μας τώρα, η Ιφιγένεια έθιξε την συμπεριφορά συγκεκριμένης εκπαιδευτικού που δεν δέχτηκε συνδιδασκαλία με ωρομίσθια καθώς δεν την θεωρουσε αρκετά έμπειρη ή ικανή. Επι τούτου τι έχεις να σχολιάσεις;
-
οχι δεν ημουν την περιοδο εκεινη στο ιεκ...
αλλα απ οσο ξερω ξεσηκωσαν "καποιοι" τα παιδια κ υπογραψαν ολοι εναντιον της..
αυτοι οι καποιοι πριν υπογραψουν εναντιον της ΤΗΝ ΕΓΛΕΙΦΑΝ!!!!!!!!!!!!!
αλλα εγω ξερω πως εκει που φτυνεις δε γλειφεις μετα...
ενταξει κ αυτη πιστευω πως τωρα αυτο που κατα κυριο λογο πολεμαει ειναι η υποκρισια οσων στηριζε τοσο καιρο...
Σαν να ακούω την ίδια τη διευθύντρια να μιλάει...!!! Και μάλιστα χρησιμοποιείς και το ίδιο ύφος.
Εφόσον δεν ήσουν παρούσα ούτε στη μία περίπτωση (όταν "απειλούσε" να υπογράψουν σε δικό της κείμενο στήριξης την άνοιξη του 2012, οπότε την είχε πάψει το ΙΝΕΔΙ
-
Απ' ότι διαβάζω έχεις εργασιακή εμπειρία στο ΙΕΚ Ν.ΜΟΥΔΑΝΙΩΝ στο οποίο έγιναν όλα αυτά που καταγγέλλονται.
Δεν μπορεί λοιπόν να μην έχεις αντιληφθεί για το πόσο φιλόδοξο και ματαιόδοξο άτομο μιλάμε. Όλοι στα ΙΕΚ ξέρουμε πως εκμεταλλεύεται ανθρώπους προκειμένου να γίνει το δικό της... Και δεν την νοιάζει τίποτα άλλο...
Δεν μπορώ λοιπόν να ακούω πως αυτή στήριζε άτομα όπως λες. Μάλλον εξαρτιόταν από αυτά για να φανεί και να προβληθεί αυτή!
-
Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ με "sos"!!! Α Π Ο Λ Υ Τ Α όμως!!!
-
Μακάρι να ξυπνήσουν γρήγορα στο ΙΝΕΔΙ
-
ο,τι κ να πειτε εχετε δικιο!ομως ετσι ξαφνικα πως μπορει καποιος να εχει εμπαθεια κ για ποιο λογο?κ εν τελει γιατι δεν παρουσιαζονται κ οι καταγγελιες ωστε να κρινουμε αντικειμενικα?
εμενα δε με απασχολει ιδιαιτερα η διευθυνση κ τα εκ των εσω
εμενα η δικη μου απορια ειναι πως μπορει καποιος μονιμος να εχει μερικη απασχοληση σε ιεκ με μισθο δημοσιου υπαλληλου?επειδη απευθυνομαι κυριως σε καθηγητες ωρομισθιους με το ερωτημα μου θελω να μου πειτε αν αυτο ειναι ΔΙΚΑΙΟ ή οχι.
Γιατι αφου πλεον υπαρχει σχεση των ΔΙΕΚ με τη δευτεροβαθμια , εμας γιατι δε μας μετρανε πουθενα την προυπηρεσια???
-
IFIGENEIA.. στην μετράνε την προϋπηρεσία..για μισθολογικό κλιμάκιο! Αν σε πάρουν αναπληρώτρια..ή όταν με το καλό διοριστείς..μετράει η προϋπηρεσία στο Δ.ΙΕΚ για τον μισθό σου!
Θεωρώ ωστόσο..ΤΡΑΓΙΚΟ λάθος τη σύνδεση των Δ.ΙΕΚ με τη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Έγινε απλά..για λόγους οικονομίας..(για να κερδίσουν θέσεις ωρομίσθιων εκπαιδευτών).
-
Για εμας τους καθηγητες ειτε ο ενας να ειναι διευθυντης ειτε ο αλλος ειναι το ιδιο.
αλλα δε θα αρνηθω κ την αξιολογηση απο τον οποιοδηποτε.
Δεν εχω να φοβηθω κατι απο τη στιγμη που ειμαι σωστη στη δουλεια μου κ τη συμπεριφορα μου.κ εμενα μου αφαιρεθηκε εργαστηριακο μαθημα , τι θα πρεπει να κανω καταγγελια?αφου υπηρχε καποιος πιο εμπειρος ωστε να το αναλαβει.
θελω να αναφερθω κ σε καθηγητρια που ηταν πριν απο εμενα κ το βιβλιο υλης για 5 εβδομαδες ηταν ΑΔΕΙΟ.
δηλαδη αυτη δε θα επρεπε να ελεγχθει γι αυτο?
.κ δε φταινε μονο οι εκαστοτε διευθυντες γι αυτο.
-
ΑΑΑΑ @ecal δεν ειχα ιδεα γι αυτο που ειπες για την προυπηρεσια .σε ευχαριστω :D
-
ναι, μετράει η προυπηρεσία όταν διοριστείς!
Όσο για αυτό που ρωτάς, δεν υπάρχει κάτι τέτοιο. Οι εκπαιδευτικοί της Δευτεροβάθμιας διατίθενται για κάποιες μέρες και ώρες στα ΙΕΚ. Τις υπόλοιπες ώρες τους τις κάνουν σε σχολεία της περιοχής οργανικής τους.
-
κι ομως με καθε επιφυλαξη σου λεω οτι η καταγγελουσα δεν κανει μαθημα στο επαλ που ειναι διορισμενη
παρα μονο στο ιεκ
-
κ εμενα μου αφαιρεθηκε εργαστηριακο μαθημα , τι θα πρεπει να κανω καταγγελια?αφου υπηρχε καποιος πιο εμπειρος ωστε να το αναλαβει
σου είχε ανατεθεί το μάθημα και ενώ ήσουν η νόμιμη εκπαιδεύτρια ξαφνικά στο αφαίρεσε? ναι, καταγγελία!!
Δεν δικαιούται να βάλει κανέναν άλλο στη μέση του εξαμήνου!
Άσε που και μάθημα να κάνει ο πιο έμπειρος που έβαλε...δεν πρόκειται ούτε να πληρωθεί ούτε σύμβαση να έχει αν έγινε τώρα... Η δικιά σου η σύμβαση η πρώτη θα ισχύει.
-
υπαρχουν περιπτωσεις που μονιμος διατιθεμενος κανει μονο καποιες ωρες στα ιεκ , αφου δεν εχει ωραριο στη δευτεροβαθμια. Λογικο αφου δεν εχουν τι να τον κανουν τον στελνουν στο ΙΕΚ ή κανει διοικητικη δουλεια στη Δευτεροβαθμια.Αυτα έως τωρα γιατι απο του χρονου , οπου εχει αναγκη η υπηρεσια ..................
-
κ εμενα μου αφαιρεθηκε εργαστηριακο μαθημα , τι θα πρεπει να κανω καταγγελια?αφου υπηρχε καποιος πιο εμπειρος ωστε να το αναλαβει
σου είχε ανατεθεί το μάθημα και ενώ ήσουν η νόμιμη εκπαιδεύτρια ξαφνικά στο αφαίρεσε? ναι, καταγγελία!!
Δεν δικαιούται να βάλει κανέναν άλλο στη μέση του εξαμήνου!
Άσε που και μάθημα να κάνει ο πιο έμπειρος που έβαλε...δεν πρόκειται ούτε να πληρωθεί ούτε σύμβαση να έχει αν έγινε τώρα... Η δικιά σου η σύμβαση η πρώτη θα ισχύει.
χαχα αστο μεγαλο θεμα..υπαρχουμε 4 νομιμοι εκπαιδευτες για το ιδιο μαθημα...Δυο Π.Χ. (προ-χρηστιδου) οι οποιοι οριστηκαν εκτος πινακων (?????) και 2 Μ.Χ. (μετα χρηστιδου)...
αστα να πανε ειναι η κατασταση...
ομως δεν φταιει ΜΟΝΟ αυτη γι αυτο χωρις να την υποστηριζω.
-
bitch,
διαφωνώ με τη συναδελφική αλληλεγγύη τέτοιου είδους, δεν είμαι σίγουρος και ότι υπάρχει πια. Θεωρώ ότι όπως και στο παράδειγμα σου, αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να κτυπάμε τέτοιες περιπτώσεις, ο καθένας όπως μπορεί από τη θέση του. Μπορούμε δηλαδή και με τη διαπίστωση ότι αυτά αφορούν συμπεριφορές μειοψηφίας να τους βάζουμε ταυτόχρονα στη θέση τους. Το ένα δεν αναιρεί το άλλο.
Θεωρώ όμως πιο σημαντικό, αντί να περιμένουμε από τους συναδέλφους να τσακώνονται διαφωνώντας μεταξύ τους, να αναλαμβάνει αυτός που οφείλει, ο κάθε προϊστάμενος δηλαδή, ελέγχοντας και τηρώντας τις σωστές συμπεριφορές και τους υπάρχοντες νόμους και κανόνες για όλα τα θέματα.