Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τυπική Εκπαίδευση => Εξετάσεις => Πανελλήνιες => Μήνυμα ξεκίνησε από: steven_seagal στις Δεκεμβρίου 17, 2012, 12:33:26 am
-
http://www.protothema.gr/politics/article/?aid=243973
Πάλι καλά!
-
Καιρός ήταν!
-
Με σκοπό
την αναβάθμιση της δημόσιας τριτοβάθμιας εκ/σης;
το κλείσιμο των περιφερειακών ιδρυμάτων;
τη δημιουργία πελατολογίου για τα ιδιωτικά κολλέγια των μεγάλων αστικών κέντρων;
-
Η γενίκευση της φοίτησης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και η παράλληλη ανυπαρξία της τεχνικής εκπαίδευσης έχουν συμβάλει κατά πολύ στη σημερινή κατάσταση.
Δε θερωρώ πως είναι καλύτερο να έχουμε πτυχιούχους ΤΕΙ, οι οποίοι δηλώνουν ότι ο πατέρας τους είναι "πολιτικός μηχανικός αυτοκινήτων" (προσωπική εμπειρία) αντί να επανέλθει η βάση του 10 και να γίνει πιο ορθολογικός σχεδιασμός της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.
-
Καιρός ήταν!
Να και μια φορά που συμφωνούμε απόλυτα! ;)
-
Δε βρισκω κανενα νοημα στην επαναφορα της βασης του 10. Οπως εγραψε και καποιος παραπανω θα κλεισουν Τ.Ε.Ι και θα αυξηθει η πελατεια των κολλεγιων. Νομιζω οτι οποιος περναει σε Τ.Ε.Ι με λιγοτερο απο 10 μπορει να κρινει μονος του αν αξιζει να το παρακολουθησει ή οχι.
-
Δε βρισκω κανενα νοημα στην επαναφορα της βασης του 10. Οπως εγραψε και καποιος παραπανω θα κλεισουν Τ.Ε.Ι και θα αυξηθει η πελατεια των κολλεγιων. Νομιζω οτι οποιος περναει σε Τ.Ε.Ι με λιγοτερο απο 10 μπορει να κρινει μονος του αν αξιζει να το παρακολουθησει ή οχι.
Ξέρεις πόσες περιπτώσεις παιδιών γνωρίζω που πέρασαν σε ἐνα ΤΕΙ με βαθμό 4 και 5 και πήγαν να το παρακολουθήσουν απλά για να κάνουν φοιτητική ζωή τέσσερα χρόνια με τον μπαμπά να καμαρώνει ότι το παιδί πέρασε και σπουδάζει; Παιδια που δεν πρόκειται να πάρουν πτυχίο ούτε σε δέκα χρόνια. Δεν ξέρω αν η βάση του δέκα είναι η καλύτερη λύση πάντως πρέπει να γίνει κάποιος διαχωρισμός. Και όσο για το κλείσιμο των ΤΕΙ υπάρχουν κάποια που είναι δεδομένο ότι θα κλείσουν και πρέπει γιατί πολύ απλά τα παιδιά δεν τα δηλώνουν καν στο μηχανογραφικό τους, σχολές με 2,3,4 ή και 0 επιτυχόντες κάθε έτος δεν έχουν λόγο ύπαρξης. Καλύτερα να δοθεί βαρύτητα στην τεχνολογική δευτεροβάθμια εκπαίδευση (ξέρω ονειρεύομαι) παρά να λειτουργούν τέτοια ΤΕΙ.
-
Ο μαθητης και ο μπαμπας του που πληρωνει μπορουν να κρινουν οι ιδιοι. Δηλαδη το μετρο αυτο θελει να προστατεψει παιδια και γονεις? Δε νομιζω....
-
Κι εγώ είμαι κατά της βάσης του 10, γαι 2 λόγους.Πρωτον γιατί εξυπηρετεί συμφέροντα και δεύτερον γιατί το σύστημα και η βαθμολόγηση είναι άδικα..
-
Ο μαθητης και ο μπαμπας του που πληρωνει μπορουν να κρινουν οι ιδιοι. Δηλαδη το μετρο αυτο θελει να προστατεψει παιδια και γονεις? Δε νομιζω....
Μπορεί να μην θέλει να προστατέψει παιδιά και γονείς αλλά μπορεί να διορθώσει και μερικά στραβά έστω και κατά λάθος. Ζω σε επαρχιακή πόλη και ξέρω καλά τι σημαίνει να υπάρχει ΤΕΙ που ιδρύθηκε όταν υπήραν τα ευρωπαικά κονδύλια με σχολές χωρίς γνωστικό αντικείμενο μόνο και πλέον χωρίς φοιτητές. Αυτά θα κλείσουν και καλά θα κάνουν.
Κι εγώ είμαι κατά της βάσης του 10, γαι 2 λόγους.Πρωτον γιατί εξυπηρετεί συμφέροντα και δεύτερον γιατί το σύστημα και η βαθμολόγηση είναι άδικα..
Καλά αυτό ανοίγει μια άλλη κουβέντα πολύ μεγαλύτερη.
-
Κι εγώ είμαι κατά της βάσης του 10, γαι 2 λόγους.Πρωτον γιατί εξυπηρετεί συμφέροντα και δεύτερον γιατί το σύστημα και η βαθμολόγηση είναι άδικα..
Σε μια κοινωνία πάντοτε υπάρχουν αντικρουόμενα συμφέροντα.
Πρέπει να έχουμε στο νου μας ότι μιλάμε για ΤΡΙΤΟ
-
Μπορει απλα να κλεισει τα ΤΕΙ που υπολειτουργουν και δεν παραγουν χωρις να βαλει βαση του 10, με αλλες διαδικασιες αξιολογησης των ιδιων των ΤΕΙ και οχι των μαθητων. Το 4αρια και 5αρια των μαθητων στις πανελληνιες σιγουρα θα πρεπει να μας προβληματισουν αλλα δε μπορεις να τους στερησεις καποια σχολη εφοσων κρινουν οι ιδιοι οτι μπορουν να την παρακολουθησουν. Μηπως θα πρεπε να αξιολογουνται οι εκπαιδευτικοι στα σχολεια με βαση το βαθμο των μαθητων τους στις πανελληνιες???? Καλο????
-
Για μένα πρέπει να πάμε ένα ακόμα βήμα παραπέρα : ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΗ
-
Για μένα πρέπει να πάμε ένα ακόμα βήμα παραπέρα : ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΗ
-
Με σκοπό
την αναβάθμιση της δημόσιας τριτοβάθμιας εκ/σης;
το κλείσιμο των περιφερειακών ιδρυμάτων;
τη δημιουργία πελατολογίου για τα ιδιωτικά κολλέγια των μεγάλων αστικών κέντρων;
Κι εγώ είμαι κατά της βάσης του 10, γαι 2 λόγους.Πρωτον γιατί εξυπηρετεί συμφέροντα και δεύτερον γιατί το σύστημα και η βαθμολόγηση είναι άδικα..
Εμένα γιατί και το 10 μου φαίνεται λίγο; Είναι το 10 βαθμός που δείχνει ότι μπορείς να παρακολουθείς μαθήματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης;
Αν εξαιρέσω την έκθεση που χωρά υποκειμενισμός στην διόρθωση, είναι δυνατόν στα υπόλοιπα μαθήματα να έχεις γράψει για πολύ περισσότερο και να βρεθείς κάτω από τη βάση;
Και από πότε σκοπός της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης είναι να αναπτύσσονται οι τοπικές κοινωνίες, να βρίσκουν δουλειά οι πανεπιστημιακοί και να παρέχεται δωρεάν εξειδικευμένη γνώση σε όποιον περνάει απ' έξω;
Αν κάποιος δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις μιας πανεπιστημιακής σχολής, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχει κλίση σ' αυτό το αντικείμενο και ότι θα πρέπει να αναζητήσει την κλίση του κάπου αλλού, ώστε να προσφέρει και το μέγιστο των δυνατοτήτων του στην κοινωνία;
Ίσες ευκαιρίες δεν σημαίνει ισοπέδωση προς τα κάτω. Αν δεν χρειάζονται τόσα πανεπιστήμια, ναι να κλείσουν και τα χρήματα να αξιοποιηθούν για την ενίσχυση της κατώτερης παιδείας, ώστε μαθητές που έχουν προσόντα αλλά καμία βοήθεια από το περιβάλλον τους, να μπορέσουν να φτάσουν ψηλότερα.
Όσο το πανεπιστήμιο το αντιμετωπίζουμε ως μόδα ή ως τρόπο να καθυστερούμε την ανεργία,
και τα ιδιωτικά κολέγια θα γεμίζουν και τα δημόσια πανεπιστήμια θα γεμίζουν και τα λεφτά των γονιών θα εξαντλούνται και όλα αυτά, για να δημιουργήσουμε τελικά πολίτες περιορισμένων δυνατοτήτων.
Ωραίο όραμα έχουμε γι' αυτήν τη χώρα. :P
-
Για μένα πρέπει να πάμε ένα ακόμα βήμα παραπέρα : ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΗ
-
Κακώς τα άνοιξαν.
Γέμισε η επαρχία με τει ζωικής παραγωγής μόνο και μόνο για να έχουμε φοιτητές και να πηγαίνουν λεφτά στην επαρχία.
Και εννοείται οτι ΠΡΕΠΕΙ να υπάρχει η βάση του δέκα.
Δεν έχεις δικαίωμα να έχεις πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση με 5 στα μαθηματικά.
Λέτε ότι εξυπηρετούνται έτσι τα συμφέροντα των κολεγίων.
Ε και?
Το ντουβάρι που είχε να πληρώσει για να φύγει από το σπίτι και να πάει στο τει, θα έχει και να πληρώσει για να πάει στο κολέγιο.
Αφού το παιδί ΘΕΛΕΙ να σπουδάσει και ο μπαμπάς πλερώνει, να του το στερείσουμε?
Αφήστε το να πάει στο κολέγιο μπας και ανοίξει και κανα βιβλίο. Πως να το κάνουμε....σε τσούζουν παραπάνω τα λεφτά όταν τα σκας στον ιδιώτη.
-
Για μένα πρέπει να πάμε ένα ακόμα βήμα παραπέρα : ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΗ
-
Ο μαθητης και ο μπαμπας του που πληρωνει μπορουν να κρινουν οι ιδιοι. Δηλαδη το μετρο αυτο θελει να προστατεψει παιδια και γονεις? Δε νομιζω....
Θέλει να προστατέψει την παιδεία ίσως.
Το 4αρια και 5αρια των μαθητων στις πανελληνιες σιγουρα θα πρεπει να μας προβληματισουν αλλα δε μπορεις να τους στερησεις καποια σχολη εφοσων κρινουν οι ιδιοι οτι μπορουν να την παρακολουθησουν.
Εφόσον κρίνουν ότι μπορούν να παρακολουθήσουν μια σχολή τότε θα μπορέσουν να κάνουν και μια μικρή προσπάθεια να εξασφαλίσουν το 10. Δε χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια.
-
Δε βρισκω κανενα νοημα στην επαναφορα της βασης του 10. Οπως εγραψε και καποιος παραπανω θα κλεισουν Τ.Ε.Ι και θα αυξηθει η πελατεια των κολλεγιων. Νομιζω οτι οποιος περναει σε Τ.Ε.Ι με λιγοτερο απο 10 μπορει να κρινει μονος του αν αξιζει να το παρακολουθησει ή οχι.
Το ζήτημα εν προκειμένω δεν είναι αν αξίζει το ΤΕΙ, αλλά αν αξίζει ο υποψήφιος.
Συμφωνώ πάρα πολύ με την apri, αναφορικά με το αν μπορεί κάποιος που έχει μέσο όρο 10 να αντεπεξέλθει στις απαιτήσεις της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Ο μόνος τρόπος για να πάρει πτυχίο ένας τέτοιος υποψήφιος είναι να μειωθούν τα standards.
Τελικά ίσως το καλύτερο θα ήταν η αποσύνδεση του Λυκείου από την Τριτοβάθμια, με επιλογή των φοιτητών από τις ίδιες τις σχολές.
-
Τώρα που το ξανασκέφτομαι.. η βάση του 10 για εισαγωγή σε ΑΕΙ/ΤΕΙ δεν είναι σωστή. Πρέπει να είναι και μεγαλύτερη κατά περίπτωση!
Σε όλες τις προηγμένες, εκπαιδευτικά, χώρες δεν νοείται εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση με βαθμό μικρότερο από την εκάστοτε βαθμολογική βάση. Μάλιστα, δεν αρκεί η βάση κατά μέσο όρο, αλλά η βάση σε κάθε μάθημα. Επομένως, στην περίπτωση της Ελλάδας, θα έπρεπε η βάση τουλάχιστον 10 να είναι για κάθε μάθημα και όχι μόνο για τον μέσο όρο της βαθμολογίας.
-
Πολλα απο αυτα που γραφτηκαν παραπανω για το επιπεδο των μαθητων αλλα και των ΤΕΙ ειναι σωστα και με βρισκουν συμφωνο. Το θεμα ειναι πως δε λυνονται με την εισαγωγη της βασης του 10. Μας φταιει ο γαιδαρος και βαραμε το σαμαρι? Με την εισαγωγη της βασης του 10 ουτε το επιπεδο των ΤΕΙ θα ανεβει ουτε της εκπαιδευσης γενικοτερα. Το να αξιολογουνται οι καθηγητες στα σχολεια με βαση τη βαθμολογια των μαθητων στις πανελληνιες δε σχολιαστηκε ομως.. Μηπως ειναι ο δικαιοτερος τροπος αξιολογησης τελικα περα απο κομματικα συμφεροντα και συμβουλους που μεροληπτουν?
-
Εδώ ον λάην σεμινάριο κάνεις και για να πάρεις το χαρτί θες 60%!
Και στην Ελλάδα τους βάζουμε σε τει με 4?
-
Πολλα απο αυτα που γραφτηκαν παραπανω για το επιπεδο των μαθητων αλλα και των ΤΕΙ ειναι σωστα και με βρισκουν συμφωνο. Το θεμα ειναι πως δε λυνονται με την εισαγωγη της βασης του 10. Μας φταιει ο γαιδαρος και βαραμε το σαμαρι? Με την εισαγωγη της βασης του 10 ουτε το επιπεδο των ΤΕΙ θα ανεβει ουτε της εκπαιδευσης γενικοτερα. Το να αξιολογουνται οι καθηγητες στα σχολεια με βαση τη βαθμολογια των μαθητων στις πανελληνιες δε σχολιαστηκε ομως.. Μηπως ειναι ο δικαιοτερος τροπος αξιολογησης τελικα περα απο κομματικα συμφεροντα και συμβουλους που μεροληπτουν?
Είναι μια ενδιαφέρουσα ιδέα αλλά δεν είναι και τόσο δίκαιος τρόπος. Κατά τη γνώμη μου το ζήτημα της αξιολόγησης των εκπαιδευτών είναι πολύ σύνθετο και τα κριτηρία πρέπει να είναι κι άλλα και όχι μόνο οι επιδόδεις των μαθητών στις πανελήνιες για τον απλούστατο λόγο ότι δεν εξετάζονται όλα τα μαθήματα στις πανελλήνιες και όλοι οι καθηγητές δεν διδάσκουν στην γ λυκείου.
-
Πολλα απο αυτα που γραφτηκαν παραπανω για το επιπεδο των μαθητων αλλα και των ΤΕΙ ειναι σωστα και με βρισκουν συμφωνο. Το θεμα ειναι πως δε λυνονται με την εισαγωγη της βασης του 10. Μας φταιει ο γαιδαρος και βαραμε το σαμαρι? Με την εισαγωγη της βασης του 10 ουτε το επιπεδο των ΤΕΙ θα ανεβει ουτε της εκπαιδευσης γενικοτερα. Το να αξιολογουνται οι καθηγητες στα σχολεια με βαση τη βαθμολογια των μαθητων στις πανελληνιες δε σχολιαστηκε ομως.. Μηπως ειναι ο δικαιοτερος τροπος αξιολογησης τελικα περα απο κομματικα συμφεροντα και συμβουλους που μεροληπτουν?
Όχι, διότι η επίδοση ενός μαθητή είναι αποτέλεσμα πολύπλοκων διεργασιών, δεν εξαρτάται άμεσα από τον εκπαιδευτικό. Το να μην κατορθώνει ένας μαθητής να πιάσει ούτε τη βάση σε εξετάσεις τόσο σημαντικές για τη ζωή του όπως οι Πανελλαδικές υποκρύπτει & παράγοντες κινήτρων, οικογενειακού & κοινωνικού περιβάλλοντος κ.λπ. πέρα από τη δουλειά των καθηγητών του.
-
Πολλα απο αυτα που γραφτηκαν παραπανω για το επιπεδο των μαθητων αλλα και των ΤΕΙ ειναι σωστα και με βρισκουν συμφωνο. Το θεμα ειναι πως δε λυνονται με την εισαγωγη της βασης του 10. Μας φταιει ο γαιδαρος και βαραμε το σαμαρι? Με την εισαγωγη της βασης του 10 ουτε το επιπεδο των ΤΕΙ θα ανεβει ουτε της εκπαιδευσης γενικοτερα. Το να αξιολογουνται οι καθηγητες στα σχολεια με βαση τη βαθμολογια των μαθητων στις πανελληνιες δε σχολιαστηκε ομως.. Μηπως ειναι ο δικαιοτερος τροπος αξιολογησης τελικα περα απο κομματικα συμφεροντα και συμβουλους που μεροληπτουν?
πε 0406?
πολύ θα ήθελα να δω αξιολόγηση ενός πε 0406 για τις επιδόσεις των μαθητών του στις πανελλήνιες
μα είσαι σοβαρός αγαπητέ μου?
θα με κρίνουν εμένα οι βαθμοί των μαθητριών που κάθε Σάββατο το χάνουν στο ντύσιμο και στο βάψιμο για να βγουν έξω και να γυρίσουν χαράματα Κυριακής?
-
Πολλα απο αυτα που γραφτηκαν παραπανω για το επιπεδο των μαθητων αλλα και των ΤΕΙ ειναι σωστα και με βρισκουν συμφωνο. Το θεμα ειναι πως δε λυνονται με την εισαγωγη της βασης του 10. Μας φταιει ο γαιδαρος και βαραμε το σαμαρι? Με την εισαγωγη της βασης του 10 ουτε το επιπεδο των ΤΕΙ θα ανεβει ουτε της εκπαιδευσης γενικοτερα. Το να αξιολογουνται οι καθηγητες στα σχολεια με βαση τη βαθμολογια των μαθητων στις πανελληνιες δε σχολιαστηκε ομως.. Μηπως ειναι ο δικαιοτερος τροπος αξιολογησης τελικα περα απο κομματικα συμφεροντα και συμβουλους που μεροληπτουν?
πε 0406?
πολύ θα ήθελα να δω αξιολόγηση ενός πε 0406 για τις επιδόσεις των μαθητών του στις πανελλήνιες
μα είσαι σοβαρός αγαπητέ μου?
θα με κρίνουν εμένα οι βαθμοί των μαθητριών που κάθε Σάββατο το χάνουν στο ντύσιμο και στο βάψιμο για να βγουν έξω και να γυρίσουν χαράματα Κυριακής?
Καταρχας δε σου μιλησα ειρωνικα και εκφρασεις του τυπου "εισαι σοβαρος" μαλλον δειχνουν ελλειψη σοβαροτητας απο την πλευρα σου. Για να μη κριθεις απο τον "κακο" διευθυντη σου που δε σε παει ή που δε ψηφιζετε το ιδιο κομμα καλυτερα να κριθεις απο τους βαθμους των μαθητων σου και απο τις ενεργειες που εκανες εσυ και οι πριν απο σενα καθηγητες για να γινουν αυτοι οι βαθμοι καλυτεροι. Ας μη βγαζουμε την ουρα μας απεξω οι καθηγητες και ας μη τα ριχνουμε ολα στον "ανεπροκοπο" μαθητη που δε καταφερε να πιασει το 10. Για τα 4αρια των μαθητων στις πανελληνιες φταινε πολλοι και λιγοτερο ολων ο μαθητης.
-
Για τα 4αρια των μαθητων στις πανελληνιες φτανε πολλοι και λιγοτερο ολων ο μαθητης.
Ναι, φταίνε πολλοί για να πάρει όλη την ευθύνη πάνω του ο καθηγητής, αλλά όχι & λιγότερο όλων ο μαθητής.
Ο μαθητής της Γ' Λυκείου είναι ένας άνθρωπος που έχει κίνητρα είναι ικανός να θέτει στόχους, να επιλέγει τα μέσα για να τους κατακτήσει και έχει μεγάλο μερίδιο ευθύνης για την τελική επίδοσή του.
Μιλάμε για έναν σχεδόν (νομικά) ενήλικα, που του εμπιστεύεται η κοινωνία το δικαίωμα ψήφου & οι γονείς του την ευθύνη για την ακεραιότητά του αν περάσει σε άλλη πόλη.
-
Δε γεννηθηκε 18 ομως. Απο καποια σχολεια περασε και αρκετοι δασκαλοι και καθηγητες ηταν υπευθυνοι για τη διαμορφωση του. Καλο σας μεσημερι.
-
Θα συμφωνήσω...
Ο μαθητής του 5 στις πανελλήνιες, πως έχει 12 απολυτήριο;
-
Πολλα απο αυτα που γραφτηκαν παραπανω για το επιπεδο των μαθητων αλλα και των ΤΕΙ ειναι σωστα και με βρισκουν συμφωνο. Το θεμα ειναι πως δε λυνονται με την εισαγωγη της βασης του 10. Μας φταιει ο γαιδαρος και βαραμε το σαμαρι? Με την εισαγωγη της βασης του 10 ουτε το επιπεδο των ΤΕΙ θα ανεβει ουτε της εκπαιδευσης γενικοτερα. Το να αξιολογουνται οι καθηγητες στα σχολεια με βαση τη βαθμολογια των μαθητων στις πανελληνιες δε σχολιαστηκε ομως.. Μηπως ειναι ο δικαιοτερος τροπος αξιολογησης τελικα περα απο κομματικα συμφεροντα και συμβουλους που μεροληπτουν?
πε 0406?
πολύ θα ήθελα να δω αξιολόγηση ενός πε 0406 για τις επιδόσεις των μαθητών του στις πανελλήνιες
μα είσαι σοβαρός αγαπητέ μου?
θα με κρίνουν εμένα οι βαθμοί των μαθητριών που κάθε Σάββατο το χάνουν στο ντύσιμο και στο βάψιμο για να βγουν έξω και να γυρίσουν χαράματα Κυριακής?
Καταρχας δε σου μιλησα ειρωνικα και εκφρασεις του τυπου "εισαι σοβαρος" μαλλον δειχνουν ελλειψη σοβαροτητας απο την πλευρα σου. Για να μη κριθεις απο τον "κακο" διευθυντη σου που δε σε παει ή που δε ψηφιζετε το ιδιο κομμα καλυτερα να κριθεις απο τους βαθμους των μαθητων σου και απο τις ενεργειες που εκανες εσυ και οι πριν απο σενα καθηγητες για να γινουν αυτοι οι βαθμοι καλυτεροι. Ας μη βγαζουμε την ουρα μας απεξω οι καθηγητες και ας μη τα ριχνουμε ολα στον "ανεπροκοπο" μαθητη που δε καταφερε να πιασει το 10. Για τα 4αρια των μαθητων στις πανελληνιες φταινε πολλοι και λιγοτερο ολων ο μαθητης.
ok
τώρα είμαι βέβαιη ότι μου κάνεις πλάκα
-
Θα συμφωνήσω...
Ο μαθητής του 5 στις πανελλήνιες, πως έχει 12 απολυτήριο;
και να ειναι 12 καλα ειναι..που να δεις 15αρια και 17αρια να γραφουν 3 και 4 στις πανελλαδικες..τωρα το γιατι συμβαινει αυτο ας μην το θιξω γιατι θα ανοιξουμε πληγες παλι..υπαρχει λυση ομως και μαλιστα ευκολη...
απο την Α' γυμνασιου μεχρι και την Γ' λυκειου θεματα εξετασεων κοινα σε ολα τα σχολεια..στο γυμνασια κοινα σε επιπεδο νομου και στο λυκειο πανελλαδικα.Αν υπάρχουν σημαντικες αποκλισεις βαθμου απολυτηριου και βαθμου εξετασεων πανω απο εναν αριθμο μαθητων σε μια ταξη να ελεγχεται ο καθηγητης για το τι συμβαινει. δεν μιλαμε για ενα ή δυο μαθητες που μπορει να ειναι κατι τυχαιο αλλα δεν μπορει 10-15 παιδια σε μια ταξη να εχουν βαθμους ανω του 15 και να γραφουν 5 ..κατι πρεπει να συμβαινει ..τωρα δεν υπαρχει κανενας ελεγχος πως βαθμολογει ο καθενας τι θεματα μπαινουν στις εξετασεις κτλ..
-
Αυτό να το πεις στις μανάδες που έρχονται κουνάμενες συνάμενες με τον έλεγχο και σου κουνάνε και το δάχτυλο γιατί δεν τους άρεσε ο βαθμός.
-
Αυτό να το πεις στις μανάδες που έρχονται κουνάμενες συνάμενες με τον έλεγχο και σου κουνάνε και το δάχτυλο γιατί δεν τους άρεσε ο βαθμός.
Αθάνατη ελληνιδα μάνα (ευτυχώς δεν είναι όλες έτσι) που όχι μόνο δεν είναι ευχαριστημένη με το βαθμό του παιδιού της αλλά έχει το θράσος να αρχίσει τα και γιατί το αλλο παιδί έχει μεγαλύτερο βαθμό από το δικό της. Και αυτό φυσικά περνάνει και στα καμάρια της. Το κορυφαίο βέβαια που έχω ακούσει είναι φοιτητής να ζητήσει από καθηγητή στη σχολή να του δείξει όχι το δικό του γραπτό αλλά συμφοιτητών του που είχαν πάρει μεγαλύτερους βαθμούς.
-
Δε γεννηθηκε 18 ομως. Απο καποια σχολεια περασε και αρκετοι δασκαλοι και καθηγητες ηταν υπευθυνοι για τη διαμορφωση του. Καλο σας μεσημερι.
καλυτερα να κριθεις απο τους βαθμους των μαθητων σου και απο τις ενεργειες που εκανες εσυ και οι πριν απο σενα καθηγητες για να γινουν αυτοι οι βαθμοι καλυτεροι. Ας μη βγαζουμε την ουρα μας απεξω οι καθηγητες και ας μη τα ριχνουμε ολα στον "ανεπροκοπο" μαθητη που δε καταφερε να πιασει το 10. Για τα 4αρια των μαθητων στις πανελληνιες φταινε πολλοι και λιγοτερο ολων ο μαθητης.
Χωρίς να βγάζουμε την ουρά μας απ`έξω και χωρίς να τα ρίχνουμε όλα στους μαθητές, αλλά ακριβώς επειδή δε γεννήθηκαν 18, είσαι σίγουρος ότι ο μαθητής των 13-14 θα μπορέσει να αποδεσμέυσει τη βαθμολογία που θα βάλει στον καθηγητή από τους βαθμούς που θα του βάλει ο καθηγητής;
-
Ο μαθητης και ο μπαμπας του που πληρωνει μπορουν να κρινουν οι ιδιοι. Δηλαδη το μετρο αυτο θελει να προστατεψει παιδια και γονεις? Δε νομιζω....
Θέλει να προστατέψει την παιδεία ίσως.
Θα συμφωνήσω όχι μόνο με τον jak_13 αλλά και με την apri που παραπάνω λέει ότι και λίγο είναι το 10. Είχα μαθητή που δεν ήξερε που παν τα 4 πέρασε με 3,5 σε ΤΕΙ !!! και σήμερα τον είδα να γράφει κάπου ότι είναι: "στην πόλυ του Κοινοβουλίου" (όποιος βρεί τη εννοεί κερδίζει κέρασμα)!!! Κι όχι τίποτα άλλο αυτό το "πράμα" θα σπάσει ο διάολος το ποδάρι του και θα διοριστεί πχ ακόμη κι ως εκπαιδευτικός!!
-
Παλιό όρθρο, αλλά πάντα επίκαιρο...
Οι μισοί Έλληνες μαθητές γράφουν στις Πανελλήνιες εξετάσεις κάτω από 12. Γιατί πρέπει να μπαίνουν στο πανεπιστήμιο; Για το κοτομπέικον.
Σύμφωνα με τον Αμερικανό κοινωνιολόγο Τσαρλς Μάρεϊ, το 80% των Αμερικανών που πηγαίνουν στο κολέγιο είναι ανίκανοι να κατανοήσουν το περιεχόμενο των μαθημάτων. Αν και το νούμερο αμφισβητήθηκε, το σκεπτικό του ήταν βασισμένο σε κάτι απτό και πραγματικό: Τα μαθήματα σε κολέγια και πανεπιστήμια αποτελούνται από πληροφορίες τις οποίες δεν μπορεί να καταλάβει οποιοσδήποτε. Όλοι οι άνθρωποι δεν είναι ίδιοι, ούτε το ίδιο έξυπνοι. Υπάρχουν κάποιοι, ας πούμε, που μπερδεύονται με την υπόθεση του «Η Ζωή της Άλλης». Ε, αυτοί δεν μπορούν να παρακολουθήσουν τη
-
Εξαιρετικό το άρθρο που μας παρέθεσες gringa. Δεν έχουμε να λέμε την αλήθεια στα παιδιά μας, στον εαυτό μας. Εγώ βιώνω έντονα όλη αυτή την απαξίωση τοη δημόσιου σχολείου, της μόρφωσης, της παιδείας.
-
Συμφωνώ με την βάση του 10,απλά δεν παραβλέπω το γεγονός ότι θα γίνει για καθαρά οικονομικους και όχι εκπαιδευτικούς λόγους .
Ακόμη θέλω να δω τι θα απογίνουν όλοι αυτοί οι εκπαιδευτικοί των τμημάτων που θα συγχωνευθούν/καταργηθούν..
Πάντως είναι τραγικό να εισάγεται κάποιος στην ανώτατη εκπαίδευση με βαθμό κάτω από 10.
Είχα διαβάσει πως υπάρχουν τμήματα που όλοι οι εισαχθέντες είχαν γράψει κάτω από 10.
Δεν είμαι πληροφορικάριος,αλλά θα παραθέσω ένα παράδειγμα..
Είχα 2 συμμαθητές.
Ο ένας ήταν στο γυμνάσιο μαθητής του 12-13 με το ζόρι,πήγε ΕΠΑΛ,πέρασε Γεωπληροφορική και Τοπογραφία με βάση εισαγωγής 7,έγραψε κάποιες ώρες προϋπηρεσίας με πασίγνωστες σε όλους μας μεθόδους και εδώ και χρόνια εργάζεται ως αναπληρωτής.
Στον αντίποδα ένας άριστος συμμαθητης μου,πέρασε πολυτεχνείο μηχανικός υπολογιστών,έκανε μεταπτυχιακό Α.Π.Θ.,έχει και άλλα τυπικά προσόντα,αλλά βλέπει το όνομά του παγωμένο στους πίνακες.
Η διαφορά των τυπικών προσόντων,των παραπάνω δύο ανθρώπων,στην εκπαίδευση μεταφράζεται σε 40%-60%..
Φυσικά,για δεκαετίες κανείς δεν δεχόταν ούτε την βάση του 10,αλλά ούτε τις πανελλήνιες εξετάσεις ως διαδικασία αξιολόγησης.
Με το στανιό κάποιοι έπρεπε να γίνουν φοιτητές,ενώ κάποιοι άλλοι αν και οι πανελλήνιες κατεδείκνυαν ότι δεν πληρούν τις προϋποθέσεις,έπρεπε με το ζόρι να γίνουν γιατροί,πολιτικοί μηχανικοί,καθηγητές,καταφεύγοντας σε γνωστές λύσεις.
Κάποιοι μάλιστα κατάφερναν να πάρουν και μεταγραφή από έξω, σε ελληνικά πανεπιστήμια..
Το ίδιο θα γίνει με τα κολλέγια..
Τουλάχιστον ο μαθητής που έγραφε κάτω από 10 περνούσε σε κάτι ιχθυοκαλλιέργειες,ανθοκομίες,κ.λ.π.δεν γινόταν ούτε γιατρός,ούτε πυρηνικός φυσικός να στείλει κανέναν αδιάβαστο..
Αλήθεια, τα κολλέγια τι επαγγελματίες θα βγάζουν και με τι εργασιακά δικαιώματα;
Γιατί προβλέπω πλέον να σπουδάζει ο καθένας ανεξέλεγκτα ότι του κατέβει,χωρίς καμία διαδικασία αξιολόγησης.
Το σύστημα λοιπόν έχει πολλά παράθυρα και αποκτά νέα..
Έπρεπε πριν χρόνια να γίνουν ριζικές αλλαγές,να σέβονταν όλοι τις πανελλήνιες εξετάσεις,γιατί με όσα έχουν γίνει, τουλάχιστον για την εκπαίδευση είναι πλέον αργά..
-
Πολλα απο αυτα που γραφτηκαν παραπανω για το επιπεδο των μαθητων αλλα και των ΤΕΙ ειναι σωστα και με βρισκουν συμφωνο. Το θεμα ειναι πως δε λυνονται με την εισαγωγη της βασης του 10.
Το θέμα είναι πως η εκπαιδευτική πολιτική του κράτους τις τελευταίες δεκαετίες στρέφεται μόνο γύρω από τα εξής θέματα:
α) Πώς θα ονομάζονται τα τεχνικά λύκεια και οι πανελλαδικές εξετάσεις;
β) Πόσα θα είναι τα εξεταστέα μαθήματα των πανελλαδικών;
γ) Θα υπάρχει βάση εισαγωγής στα πανεπιστήμια;
δ) Με ποια διαδικασία θα διορίζονται οι αναπληρωτές; Μετά από πόσους μήνες προϋπηρεσίας και με ποιο ποσοστό;
Όραμα για την παιδεία κανένα. Επιτροπές επί επιτροπών συνέτασσαν σχέδια ανασυγκρότησης που δεν εφαρμόζονταν ποτέ...
Από όλο το σχολείο ενδιέφερε μόνο η τελευταία τάξη του λυκείου και πώς θα χαρούν οι γονείς που μπήκαν τα παιδιά τους στο πανεπιστήμιο. Για τις υπόλοιπες τάξεις αρκούσε η συνεχής αλλαγή βιβλίων, συνήθως προς το χειρότερο. :P
Και με τούτα και με τα άλλα, η παιδεία ταυτίστηκε με ένα "χαρτί". Ούτε καν πτυχίο, απολυτήριο, δίπλωμα ή κάποια άλλη λέξη. "Χαρτί" ... :P
-
ενα "χαρτί" που πια δεν αξιζει να ξοδεψεις ουτε για την κορνίζα του !
-
Όσο δίνουν εξετάσεις σε ίδιας δυσκολίας θέματα αυτοί που θέλουν να περάσουν λογιστές και αυτοί που θέλουν να περάσουν γιατροί ή στο πολυτεχνείο θα υπάρχουν στρεβλώσεις με την όποια γενική βάση του 10.
Τα πράγματα είναι πιο απλά. Να δρομολογηθεί ένα ισχυρό απολυτήριο Λυκείου και μετά το πέρας της φοίτησης στο Λύκειο, η κάθε σχολή να θέτει αυτόνομα τις προυποθέσεις φοίτησης. Μπορεί να ορίσει η ίδια τις γραπτές εξετάσεις που θέλει ή αν αρκεί κάποιος βαθμός απολυτηρίου.
Η βάση του 10 μαζί με το υφιστάμενο στρεβλό σύστημα εισαγωγής στα πανεπιστήμια δεν λύνει κανένα πρόβλημα. Ίσως με κάποια δύσκολα θέματα στις πανελλήνιες να μπορέσουν να δρομολογήσουν το συνεπακόλουθο κλείσιμο αρκετών σχολών δημιουργώντας ένα κενό που καλούνται να καλύψουν ιδιωτικοί φορείς και κολέγια.
Απορώ με τους φορείς της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης που δεν μπορούν να δουν πέρα από τη μύτη τους και να προτείνουν αυτοί τους τρόπους με τους οποίους θα επιλέγονται οι φοιτητές τους.
ΥΓ. Οι εκπαιδευτικοί της
-
Άκατα μάκατα σούκουτου μπε
άμπε φάμπε ντομινέ
άκατα μάκατα σούκουτου μπε
άμπε φάμπε βγε.
Ο καρακατσάνης μπήκε στο τηγάνι
κι έσπασε τ΄ αυγά!
αυγά τηγανητά;
Γιατί καρακατσάνη μπήκες στο τηγάνι
κι έσπασες τ΄ αυγά
αυγά τηγανητα;
-
panos2 το θέμα του τρόπου εισαγωγής στην τριτοβάθμια συζητείται καιρό τώρα. Έχουν προταθεί διάφορα κατά καιρούς, μεταξύ αυτών και αυτό που ανέφερες, περί επιλογής από τις ίδιες τις σχολές (που συμφωνώ εν γένει). Αλλά ακόμα κι έτσι, πουθενά παγκόσμια δεν παίρνουν κάποιον ως φοιτητή, αν έχει γράψει κάτω από τη βάση έστω και σε ένα μάθημα!
Οι λόγοι που γράφουν ή δεν γράφουν καλά στις εξετάσεις, είναι ποικίλοι και πάρα πολλοί, και θα ξεφύγουμε από το θέμα αν το πιάσουμε.
(τι κάνεις κατά τα άλλα; :D )
-
ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ Τ Ω Ρ Α !!
Τα υπόλοιπα ειναι άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε!
-
bitch για να ελαφρύνει το έργο των διοικητικών; :P
-
:P :P :P :P
σιγά το αντικείμενο ρε συ!! Μια φορά το χρόνο για δεκαπέντε μέρες .... Δεν είναι απο τα πλέον απαιτητικά, πίστεψέ με.... Στην τελική ένα copy paste της απόφασης ορισμού επιτροπών και βαθμολογικού ειναι - με συν πλην πέντε ονόματα - και μαι μισθοδοσία έκτακτων αμοιβών που πλέον γίνεται σε μια-δύο ωρίτσες .... ( πού τα παλιά μεγαλεία!! ;D ;D ;D )
Πέραν της πλακας όμως, αναφέρω την αποδέσμευση καθαρά για παιδαγωγικούς λόγους- και νομίζω δε χρειάζεται να γράψω περισσότερα επ΄αυτού.
-
Άκατα μάκατα σούκουτου μπε
άμπε φάμπε ντομινέ
άκατα μάκατα σούκουτου μπε
άμπε φάμπε βγε.
Ο καρακατσάνης μπήκε στο τηγάνι
κι έσπασε τ΄ αυγά!
αυγά τηγανητά;
Γιατί καρακατσάνη μπήκες στο τηγάνι
κι έσπασες τ΄ αυγά
αυγά τηγανητα;
Πωπω τι μου θύμησες τώρα!!! Άσχετο με το θέμα και συγνώμη (λογικά θα διαγραφεί) αλλά άραγε αυτά τα τραγουδάκια να τα ξέρουν τα παιδιά του δημοτικού. Σε καλό σου συγκινήθηκα
-
;D ;D
Aπάντησα με αυτον τον τρόπο για να δειξω το κουλουβάχατο της κατάστασης απο πλευράς υπουργειου.
-
σε καταλάβαμε όοοοοολοι οι λογικοί άνθρωποι του forum ;D ;D ;D
από το '13 ή από το '14 εφαρμόζεται;
-
Τους λογικους του υπουργειου να καταλαβεις, :D
ή για να το πω καλυτερα η λογικη η δική μου εχει τόση σχέση με αυτη του υπουργειου, οση η λογικη του με τη πραγματικότητα.
-
η....ποιά του υπουργείου; :P :P :P :P :P
-
ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ Τ Ω Ρ Α !!
Τα υπόλοιπα ειναι άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε!
Ωραια η προταση σου αλλα κουτοπονηρη οπως και τα υπολοιπα που σερβιρεις εδω μεσα.Καθοτι δεν τυγχανεις καθηγητρια/της μαθηματος πανελλαδικως εξεταζομενο φανταζομαι εεε;;;
-
γιατί επιμένεις να βλέπεις φαντάσματα εκεί που δεν υπάρχουν; Σε τι ακριβώς βοηθάει το λύκειο να συνδέεται με τις πανελλαδικές; Δεν πρέπει να έχει αυτοτέλεια η βαθμίδα αυτή της εκπαίδευσης; Σε τι ενοχλεί πχ η χορήγηση απολυτηρίου και ΜΕΤΑ μια επιπρόσθετη τάξη για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια - εντελώς ανεξάρτητη όμως τάξη απο το λύκειο per se?
-
Επανέρχομαι στο θέμα.. όπως είχα προαναφέρει, στις σοβαρές, εκπαιδευτικά, χώρες υπάρχει βαθμολογική βάση ανά μαθήμα, και επίσης.. αποδεσμευμένο το σχολείο από πανεθνικές εξετάσεις ή/και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Επομένως, καλά τα λέει η bitch ως προς την αποδέσμευση του λυκείου από την εισαγωγή στην τριτοβάθμια. Το λένε πολλοί εδώ και πολύ καιρό, αλλά το υπουργείο και οι κυβερνήσεις δεν έχουν χρόνο να ασχοληθούν με αυτά... Οι τύποι (για τους πολιτικούς μας μιλάω) δεν έχουν οράματα, δεν έχουν σχέδια, δεν έχουν τίποτα (θετικό).
Υ.Γ. Μάρκο το Άκατα μάκατα σούκουτου μπε το είχα προλάβει ακόμα κι εγώ :D
-
http://www.enikos.gr/society/108742,Anatropes_stis_Panelladikes.html
απ' ό,τι καταλαβαίνω, από ΦΕΤΟΣ το καλοκαίρι θα ισχύσει η βάση του 10, δλδ οι μαθητές μας θα πρέπει να ενημεωθούν άμεσα για το τι τους περιμένει, σωστά;
-
Είναι πραγματικά εξαιρετικά ενδιαφέρον να παρακολουθεί κανείς αυτές τις συζητήσεις. Μαθαίνει πολλά για το πως βλέπουν τελικά οι εκπαιδευτικοί τα πράγματα. Το πιο χαρακτηριστικό, είναι η ρίψη ευθυνών στους άμοιρους μαθητές, που δεν αντιλαμβάνονται τίποτα λόγω της ηλικίας τους βέβαια. Μα είναι δυνατόν ένα μωρό παιδί 15,16, 17, χρονών να έχει την στοιχειώδη επίγνωση των όσων κάνει η και δεν κάνει, και των όσων τελικά έχουν σημασία, η όχι ? Είχε κανείς άραγε σε αυτή την ηλικία, η απλά έμαθε από μικρός την σημασία της υποχρέωσης της καλής επίδοσης στο σχολείο. Μην τρελαθούμε πως ένα 17χρονο είναι και συνειδητοποιημένο...
Η
-
Μα είναι δυνατόν ένα μωρό παιδί 15,16, 17, χρονών να έχει την στοιχειώδη επίγνωση των όσων κάνει η και δεν κάνει, και των όσων τελικά έχουν σημασία, η όχι ?
μωρο παιδι στα 17 ; με ολα αυτα που ζουν σημερα οι εφηβοι απο τα 12-18 ;με τον καταιγισμο πληροφοριων που δεχονται; αυτοι φιλε μου εχουν ζησει πραγματα που εγω δεν ειχα ζησει μεχρι τα 30 μου...
στα 18 ο νεος/α ψηφιζει,βγαζει διπλωμα,παει φανταρος με λιγα λογια αποκτα υποχρεωσεις ενηλικου...εσυ μας λες τωρα οτι ενα χρονο νωριτερα δεν εχει επιγνωση του τι πρεπει να κανει στη ζωη του; ας μεταφερουμε λοιπον ολες τις παραπανω υποχρεωσεις στα 25..
-
Αφιερωμένο σε όλα τα παπαγαλάκια!
-
οι ρυθμισεις του σχεδιου ΑΘΗΝΑ για οποιον τις διαβασε περιλαμβανουν 30% μειωση εισακτεων στα ΤΕΙ..ακριβως οσοι θα κοβονταν και με την επαναφορα της βασης του 10..οποιος καταλαβε καταλαβε...
-
Αυξανονται ομως οι εισακτεοι στα ΑΕΙ κατα 15%
-
η βαση του 10 κατα την γνωμη σου θα εκοβε εισακτεους απο τα ΑΕΙ η απο τα ΤΕΙ;
-
το θέμα είναι ότι όλα γίνονται με λογιστικά κριτήρια, χωρίς να λαμβάνεται υπόψη (στην περίπτωση του σχεδίου Αθηνά) ότι συγχωνεύονται πολλά ΤΕΙ με διαφορετικά προγράμματα σπουδών, υπάρχουν φοιτητές που για αλλού ξεκίνησαν και αλλού θα καταλήξουν (με συνέπειες και στα επαγγελματικά δικαιώματα..), σχετική είναι και η πολύ ενδιαφέρουσα άποψη φοιτήτριας του ΤΕΙ Πύργου στη σχολή Πληροφορικής και ΜΜΕ (που μετονομάζεται σε Μηχανικών Πληροφορικής)
http://www.alfavita.gr/arthra/%CF%83%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%B4%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%AD%CF%82-%CE%B1%CF%84%CE%B5%CE%B9-%CF%80%CF%8D%CF%81%CE%B3%CE%BF%CF%85-%CE%BC%CE%BF%CE%BB%CF%8E%CE%BD-%CE%BB%CE%B1%CE%B2%CE%AD-%CE%B2%CE%AF%CE%BD%CF%84%CE%B5%CE%BF
-
οι ρυθμισεις του σχεδιου ΑΘΗΝΑ για οποιον τις διαβασε περιλαμβανουν 30% μειωση εισακτεων στα ΤΕΙ..ακριβως οσοι θα κοβονταν και με την επαναφορα της βασης του 10..οποιος καταλαβε καταλαβε...
Εσύ δηλαδή καταλαβαίνεις ότι είναι το ίδιο. ΟΚ
-
μπορεί να κανω λάθος ...ας μου εξηγησει καποιος την διαφορα...
-
το θέμα είναι ότι όλα γίνονται με λογιστικά κριτήρια, χωρίς να λαμβάνεται υπόψη (στην περίπτωση του σχεδίου Αθηνά) ότι συγχωνεύονται πολλά ΤΕΙ με διαφορετικά προγράμματα σπουδών, υπάρχουν φοιτητές που για αλλού ξεκίνησαν και αλλού θα καταλήξουν (με συνέπειες και στα επαγγελματικά δικαιώματα..), σχετική είναι και η πολύ ενδιαφέρουσα άποψη φοιτήτριας του ΤΕΙ Πύργου στη σχολή Πληροφορικής και ΜΜΕ (που μετονομάζεται σε Μηχανικών Πληροφορικής)
http://www.alfavita.gr/arthra/%CF%83%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%B4%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%AD%CF%82-%CE%B1%CF%84%CE%B5%CE%B9-%CF%80%CF%8D%CF%81%CE%B3%CE%BF%CF%85-%CE%BC%CE%BF%CE%BB%CF%8E%CE%BD-%CE%BB%CE%B1%CE%B2%CE%AD-%CE%B2%CE%AF%CE%BD%CF%84%CE%B5%CE%BF
Εγώ πάντως έχω 2 απορίες:
1) Τμήμα Πληροφορικής και ΜΜΕ επιπέδου ΑΤΕΙ; Μήπως είναι πιό λογικό ένα τμήμα Πληροφορικής (ομπρέλα) και ένα μεταπτυχιακό Πληροφορική και ΜΜΕ (ή κάπως έτσι)
2) Εδώ μπορεί να μην το έχει γράψει έτσι η κοπέλα (από Θεωρητική), αλλά κάποιος από το alfavita,
Όμως αυτό το Μουσιολογίας, Μουσιογραφίας κάπως μου καθεται...
-
όταν λέμε "βάση του 10" εννοούμε 10000 μόρια και πάνω, ή
-
κανείς;;;
-
παιδιά, επειγει... κάποιος;;;
-
.
-
Σε ευχαριστώ. Με ρώτησαν επίμονα και μου την είπαν χοντρά....