Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => ΑΣΠΑΙΤΕ => Μήνυμα ξεκίνησε από: rebecca... στις Φεβρουαρίου 22, 2013, 07:20:54 pm
-
Πιστεύετε ότι αξίζει να μπει κανείς στη διαδικασία να κάνει αίτηση και να φοιτήσει στο ΕΠΠΑΙΚ της ΑΣΠΑΙΤΕ για να αποκτήσει παιδαγωγική επάρκεια; Και εξηγούμαι ποια είναι τα ζητήματα που με προβληματίζουν:
Θα γίνει ποτέ ΑΣΕΠ; Πόσους θα παίρνουν στο εξής;
Εμείς οι κοινωνιολόγοι είχαμε πρόβλημα από παλιά, αλλά τώρα είμαστε απλά ανύπαρκτοι...
Να κάνω φέτος τα χαρτιά μου ή θα δώσω άδικα τα λεφτά μου; Ποιες είναι οι απόψεις σας;
-
Ωραίο το θέμα σου! Εγώ είμαι στην ΑΣΠΑΙΤΕ αυτή τη χρονιά και μακριά από το σπίτι μου. Από την εμπειρία μου αν είσαι στον πίνακα με προυπηρεσία αξίζει να πας, αλλιώς αν δεν έχεις τίποτε άλλο να κάνεις πήγαινε...μόνο που θες γύρω στις 4.000 ευρώ αν είσαι μακριά από το σπίτι σου!
-
Δεν ξέρω αν έχει νόημα πλέον επειδή έχουν αλλάξει τα δεδομένα, αλλά υπάρχει αντίστοιχο θέμα για τους ΠΕ13.
Μπορείς να το διαβάσεις εδώ: http://www.pde.gr/index.php?topic=6378.0
Ίσως σε βοηθήσει να πάρεις απόφαση, εφόσον οι γενικές αρχές παραμένουν οι ίδιες...ενώ οι νόμοι αλλάζουν!
-
πόσο άχρηστο παίζει να είναι πλέον το χαρτί της ασπαιτε;
-
Φέτος, που πήρα και το μεταπτυχιακό, θα κάνω αίτηση για ΕΠΠΑΙΚ. Νομίζω τώρα μπορώ να κάνω αίτηση :)
Δυστυχώς όμως όπως και τα μεταπτυχιακά και αυτό νομίζω σε αυτή τη χώρα δεν έχουν αξία .. πεταμένα λεφτά …
-
Καλωσήρθες στο pde amolla.
Σε αυτή τη χωρά δεν αξίζουν τα πτυχία, αξίζει όμως να είσαι μέλος στο pde. Έκανες σοφή επιλογή κάνοντας εγγραφή!
-
Eυχαριστώ !!! :D καθημερινά επισκέπτομαι την σελίδα πάντως απλά δεν έτυχε να γράψω στο forum
-
Τώρα δεν έτυχε, πέτυχε! ;)
Καλωσήρθες και πάλι!
-
πόσο άχρηστο παίζει να είναι πλέον το χαρτί της ασπαιτε;
δε φανταζεσαι πόσο αχρείαστο είναι!!!!κάντο κωλόχαρτο....
-
πόσο άχρηστο παίζει να είναι πλέον το χαρτί της ασπαιτε;
δε φανταζεσαι πόσο αχρείαστο είναι!!!!κάντο κωλόχαρτο....
τσάμπα το έκανες;
-
Το 1ο και βασικότερο είναι το αν αντέχει η τσέπη σου για ΕΠΠΑΙΚ. Από κει και πέρα ΝΑΙ σίγουρα αξίζει από τη στιγμή που κάποιος δεν έχει κάτι καλύτερο να κάνει επαγγελματικά.
-
Αν κάποιος βρίσκεται στην αρχή της επαγγελματικής του σταδιοδρομίας καλύτερα, κατά τη γνώμη μου, να μην ασχοληθεί με την εκπαίδευση,ιδιαίτερα δε αν ανήκει στη συγκεκριμένη ειδικότητα.
Το ΕΠΠΑΙΚ μπορεί να βοηθήσει στο αλλάξει θέση κάποιος στον πίνακα(θα προηγηθεί έναντι όσων δεν το έχουν). Κανένα πρακτικό όφελος γιατί οι πε10 και πε13 δεν καλούνται ως αναπληρωτές.Σε περίπτωση που γίνει Ασεπ (αν,άμα,όταν.....)πάλι θα προηγηθεί σε σχέση με αυτούς που δεν το έχουν.
-
οι κοινωνιολόγοι είναι ΠΕ10 όχι ΠΕ13
βασικά αξίζει σαν επιμόρφωση και μόνο αν περάσεις στην πόλη σου
-
πόσο άχρηστο παίζει να είναι πλέον το χαρτί της ασπαιτε;
δε φανταζεσαι πόσο αχρείαστο είναι!!!!κάντο κωλόχαρτο....
τσάμπα το έκανες;
σχεδόν τζάμπα...
-
Τελικά έτσι όπως είναι τα πράγματα και κυριότερα έτσι όπως θα γίνουν δεν είναι πλέον ανταποδοτικό, δεν αξίζει.
-
Καλησπερα, ειμαι 36 χρονων και μολις πηρα το μεταπτυχιακο για να εχω τυχη στο Εππαικ της Σελετε (εχω πτυχια δυο ξενων γλωσσων). Διαβαζω προχθες εππαικ-κληρωση !!!!!! των υποψηφιων φοιτητων. Αθανατη Ελλαδα.
-
Παλια εμπαιναν στην ΑΣΠΑΙΤΕ οσοι ειχαν μορια απο πινακες αναπληρωτων. Μιας και ηταν μελη της εκπαιδευσης τους εδιναν προβαδισμα στην επιμορφωση και τους βοηθουσαν ενα βημα πιο κοντα στον διορισμο...
Μετα πριμοδοτουσαν τα πτυχια νεα κυριως παιδια μεταπτυχιακα και γλωσσες...
και τωρα κληρωση...
Ποτε θα φωναξουμε για δωρεαν επιμορφωση ολων, για να σταματησει το εμποριο κλπ; και οι σημερινοι ευνοουμενοι να γινονται αυριο αδικημενοι;
Μιας και δινουμε ΑΣΕΠ παιδαγωγικα αυτο ισως να ηταν αρκετο...και αν δεν ειναι δωρεαν επιμορφωση σε ολους...και αν και αυτο δεν βολευει επιμορφωση μονο οσων διοριζονται...απο τα 3 αυτα γιατι διαλεγουν το χειροτερο; Αυτο να σκεφτειτε ολοι σας
Δεν εχει νοημα να χεις παιδαγωγικο και αυριο να σου ειναι αχρειαστο...ειναι γελοιο το συστημα αυτο...
Μεχρι να γινει αυτο αλλος θα μαζευει μορια και περιμενει να μπει ΑΣΠΑΙΤΕ, αλλος θα μαθαινει γαλλικα για να διδαξει την ειδικοτητα του και αλλος θα αναβει κερι για να ειναι στην κληρωση!
Και η κληρωση θα γινει για να μπορουν ολοι να εχουν ελπιδες μιας και η καθε κατηγορια εχει το δικιο και το αδικο κατα αυτους επισημα και ανεπισημα για το 50 ευρω...
Ή ολοι δωρεαν επιμορφωση ή να αρκεί η εξεταση στα παιδαγωγικα του ΑΣΕΠ ή μονο οσοι διοριζονται να επιμορφώνονται στην ΑΣΠΑΙΤΕ! Και κατι αλλο: Να κοβεται και κανενας εκει που επιμορφωνεται...
-
Παλια εμπαιναν στην ΑΣΠΑΙΤΕ οσοι ειχαν μορια απο πινακες αναπληρωτων. Μιας και ηταν μελη της εκπαιδευσης τους εδιναν προβαδισμα στην επιμορφωση και τους βοηθουσαν ενα βημα πιο κοντα στον διορισμο...
Μετα πριμοδοτουσαν τα πτυχια νεα κυριως παιδια μεταπτυχιακα και γλωσσες...
και τωρα κληρωση...
Ποτε θα φωναξουμε για δωρεαν επιμορφωση ολων, για να σταματησει το εμποριο κλπ; και οι σημερινοι ευνοουμενοι να γινονται αυριο αδικημενοι;
Μιας και δινουμε ΑΣΕΠ παιδαγωγικα αυτο ισως να ηταν αρκετο...και αν δεν ειναι δωρεαν επιμορφωση σε ολους...και αν και αυτο δεν βολευει επιμορφωση μονο οσων διοριζονται...απο τα 3 αυτα γιατι διαλεγουν το χειροτερο; Αυτο να σκεφτειτε ολοι σας
Δεν εχει νοημα να χεις παιδαγωγικο και αυριο να σου ειναι αχρειαστο...ειναι γελοιο το συστημα αυτο...
Μεχρι να γινει αυτο αλλος θα μαζευει μορια και περιμενει να μπει ΑΣΠΑΙΤΕ, αλλος θα μαθαινει γαλλικα για να διδαξει την ειδικοτητα του και αλλος θα αναβει κερι για να ειναι στην κληρωση!
Και η κληρωση θα γινει για να μπορουν ολοι να εχουν ελπιδες μιας και η καθε κατηγορια εχει το δικιο και το αδικο κατα αυτους επισημα και ανεπισημα για το 50 ευρω...
Ή ολοι δωρεαν επιμορφωση ή να αρκεί η εξεταση στα παιδαγωγικα του ΑΣΕΠ ή μονο οσοι διοριζονται να επιμορφώνονται στην ΑΣΠΑΙΤΕ! Και κατι αλλο: Να κοβεται και κανενας εκει που επιμορφωνεται...
Αν είναι να ανάψω κερί για την ΑΣΠΑΙΤΕ, όταν η εκπαίδευση έχει πεθάνει και προσλήψεις τέλος, ε τότε τι να πω. Θα σας λένε ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΛΕΤΕ ΠΩΣ ΘΑ ΠΕΡΑΣΩ ΣΤΟ ΤΕΙ.
Ανάψτε κανα κερί για να βρείτε δουλειά και να ρέει λίγο χρήμα και να μην είναι ο άλλος 35-45 ετών και στηρίζεται οικονομικά σε άλλους. Πιο πολύ θα πιάσει από το να περάσετε σε μια σχολή με μηδέν αντίκρυσμα. Ακόμα και αναπληρωτή να σε παίρνουν πλεον, είναι δουλειά με μηδέν αντίκρυσμα: Μηδέν διορισμοί, αλλαγές ξαφνικές και καταργήσεις ειδικοτήτων, δουλειά κάθε χρόνο για 5-6 το πολύ μηνές όπου να ναι σε όποιο ξερονήσι και ότι κάτσει (και άντε να έχεις οικογένεια ή να θες να κάνεις).
ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΜΙΑ ΠΛΕΟΝ
-
Συναδελφοι η χωρα απολυει, δε διοριζει. Η χωρα ειναι πολυ μικρη για να χωρεσει τοσο μεγαλη εξαθλιωση, πεινα κ ανοχη, μου ερχονται συνεχως στη σκεψη τα πουλια που αν δεν αποδημουσαν, θα ειχαν ψοφησει. Και ο νοων, νοητω.
-
Ή ολοι δωρεαν επιμορφωση ή να αρκεί η εξεταση στα παιδαγωγικα του ΑΣΕΠ ή μονο οσοι διοριζονται να επιμορφώνονται στην ΑΣΠΑΙΤΕ! Και κατι αλλο: Να κοβεται και κανενας εκει που επιμορφωνεται...
Πολύ σωστή τοποθέτηση, αν και το 1ο το βλέπω κάπως "χλωμό"! Πιστεύω οτι μία από τις δύο άλλες επιλογές θα ήταν προτιμότερη!
-
Πολύ σωστή τοποθέτηση, αν και το 1ο το βλέπω κάπως "χλωμό"! Πιστεύω οτι μία από τις δύο άλλες επιλογές θα ήταν προτιμότερη!
Ε βέβαια είναι χλωμό γιατί με κάποιο κριτήριο πρέπει να ξεχωρίσουμε το πλήθος...Και βρήκαμε τα παιδαγωγικά που ειναι σοβαρό σε ουσία αλλά έτσι οπως το δουλευουν ασόβαρο...
Αμα σε 10 χρονια εχουν πολλοι παιδαγωγικο τοτε στους διορισμους να αρχισει το κρατος να απολυει με βαση πως το πηρε ο καθενας...Θα παμε σε αλλο παραμυθι!
Εγω εκανα 2 πτυχιο 4 χρονια ,εγω ασπαιτε 1 χρονο,εγω στο εξωτερικο με χρηματα και εγω στο παπει!
Ποιος ειναι καλυτερος;
-
επειδή έχω όρεξη με τα σενάρια επιστημονικής φαντασίας....
ποιος μας λέει ότι το κράτος στα πλαίσια του "εξορθολογισμού" του δημοσίου και με το σχέδιο της κατάργησης φορέων κλπ που θα οδηγήσει σε κατάργηση οργανικών θέσεων, δε θα βάλει στο στόχαστρο την κατάργηση της ΑΣΠΑΙΤΕ;Με το αιτιολογικό της αναμόρφωσης των προγραμμάτων σπουδών των σχολών ή την υποχρεωτική παρακολούθηση παιδαγωγικών σεμιναρίων επί πληρωμή που θα προσφέρουν παιδαγωγική επάρκεια;
μην απογοητεύεστε, απλά, όσοι έχετε τη δυνατότητα, συνεχίστε την όποια επιμόρφωση μπορείτε :)
-
το προβλημα της εκπαιδευσης ειναι αλλο..γενικοτερο...
ειναι οτι εξεφτελυσαν τα πτυχια των σχολων σε πρωτη φαση...σου λενε δεν μετρανε και μας οδηγησαν στα μεταπτυχιακα...οταν και εκει το πηραν πολλοι μας οδηγησαν στο παιδαγωγικο..
οταν κατι το χουν λιγοι το μετρανε,οταν αποκταται απο πολλους σε πανε αλλου...
και οχι μονο αυτο αλλαζουν τις προκυρηξεις σε καθετι επιτηδες...
και στο κατω κατω τι συστημα ειναι αυτο που κανει ισο 1 μαθηματικο διορισμενο σε σχολειο με 1 οικονομολογο με 2 γλωσσες παιδαγωγικο και μεταπτυχιακο;ειναι δικαιοσυνη αυτο;
αλλα να δουλευει το εμποριο πτυχιων γενικα!
-
Μιας και δινουμε ΑΣΕΠ παιδαγωγικα αυτο ισως να ηταν αρκετο...
Δεν είναι όμως λογικό και ο ΑΣΕΠ να απαιτεί να εξεταστείς σε κάτι που δεν το έχεις διδαχθεί. Εκτός αν πλέον θα έχουν δικαίωμα συμμετοχής στο διαγωνισμό μόνο οι κάτοχοι παιδαγωγικής επάρκειας. Πως είναι δυνατόν να καλείται κάποιος να κάνει σχέδιο μαθήματος, με απολύτως συγκεκριμένη δομή, αν δεν έχει μάθει ποτέ να το κάνει;
-
το προβλημα της εκπαιδευσης ειναι αλλο..γενικοτερο...
ειναι οτι εξεφτελυσαν τα πτυχια των σχολων σε πρωτη φαση...σου λενε δεν μετρανε και μας οδηγησαν στα μεταπτυχιακα...οταν και εκει το πηραν πολλοι μας οδηγησαν στο παιδαγωγικο..
οταν κατι το χουν λιγοι το μετρανε,οταν αποκταται απο πολλους σε πανε αλλου...
και οχι μονο αυτο αλλαζουν τις προκυρηξεις σε καθετι επιτηδες...
και στο κατω κατω τι συστημα ειναι αυτο που κανει ισο 1 μαθηματικο διορισμενο σε σχολειο με 1 οικονομολογο με 2 γλωσσες παιδαγωγικο και μεταπτυχιακο;ειναι δικαιοσυνη αυτο;
αλλα να δουλευει το εμποριο πτυχιων γενικα!
Ερωτηση ειναι και η παρακατω:
Τι συστημα ειναι αυτο που οικονομολογος με 2 γλωσσες , παιδαγωγικο και μεταπτυχιακο να θελει να κανει το δασκαλο?
Η εκπαιδευση δε χρειαζεται τοσα πτυχια. Τα μεταπτυχιακα ειναι ακριβως για να κανεις πιο αποτελεσματικα τη δουλεια σου στο χωρο και στο αντικειμενο στο οποιο εξειδικευεσαι και οχι για να προσληφθεις σε γυραδικο επειδη έχεις 10 μεταπτυχιακα.
Αλλα στη χωρα του τιποτα και της υπερβολης καταντησαμε να θεωρουμε οτι ο πλεον καταλληλος για μια δουλεια ειναι οποιος εχει και 10 ασχετα μεταπτυχιακα. Το γεγονος οτι ειναι σπαταλη χρηματος για κατι που δεν χρησιμοποιειται πουθενα από κανεναν δεν αναγνωριζεται. Ημαρτον.
-
Τα μεταπτυχιακα ειναι ακριβως για να κανεις πιο αποτελεσματικα τη δουλεια σου στον χωρο και στο αντικειμενο στο οποιο εξειδικευεσαι κ οχι για να προσληφθεις σε γυραδικο επειδη έχεις 10 μεταπτυχιακα.
Αλλα στη χωρα του τιποτα και της υπερβολης καταντησαμε να θεωρουμε οτι ο πλεον καταλληλος για μια δουλεια ειναι οποιος εχει και 10 ασχετα μεταπτυχιακα. Το γεγονος οτι ειναι σπαταλη χρηματος για κατι που δεν χρησιμοποιειται πουθενα από κανεναν δεν αναγνωριζεται. Ημαρτον.
+++++++++++++
-
Συγγνώμη για το off topic.
Αυτό που οι περισσότεροι από εμάς αδυνατούμε να καταλάβουμε αναφορικά με τον εκπαιδευτικό πληθωρισμό (ή "εμπόριο πτυχίων") δεν είναι καμία ευρεσιτεχνία της χώρας μας ή των κυβερνώντων της, αλλά μία παγκόσμια τάση, η οποία επικρατεί τα τελευταία τουλάχιστον 50 χρόνια, καθώς η εκπαίδευση εξυπηρετεί διαφορετικές ανάγκες στη σύγχρονη κοινωνία της πληροφορίας, επιβάλλοντας τη διαρκή άνοδο του εκπαιδευτικού επιπέδου σε όλες τις κοινωνίες (βιομηχανικές ή μη).
Για παράδειγμα, στη Γαλλία τη δεκαπενταετία 1960-1975 ο φοιτητικός πληθυσμός τετραπλασιάστηκε - από 200.000 σε 800.000, ενώ στην Κίνα σήμερα η αναλογία προπτυχιακών-μεταπτυχιακών φοιτητών είναι 1:0,51.
Το τι αναγνωρίζεται στο χώρο εργασίας μας είναι αποκλειστικά δική μας (το "μας" με τη γενικότερη έννοια) ευθύνη.
ΥΓ.: Δεν αντιλέγω πως σε κάποιες περιπτώσεις έχει χαθεί το μέτρο, αλλά πιστεύω πως το πόσα πτυχία "χρειάζεται η εκπαίδευση" είναι κάτι που το κρίνει ο καθένας με βάση τις απαιτήσεις που έχει από τον εαυτό του και τον επαγγελματισμό που τον διακρίνει.
-
Συγγνώμη για το off topic.
Αυτό που οι περισσότεροι από εμάς αδυνατούμε να καταλάβουμε αναφορικά με τον εκπαιδευτικό πληθωρισμό (ή "εμπόριο πτυχίων") δεν είναι καμία ευρεσιτεχνία της χώρας μας ή των κυβερνώντων της, αλλά μία παγκόσμια τάση, η οποία επικρατεί τα τελευταία τουλάχιστον 50 χρόνια, καθώς η εκπαίδευση εξυπηρετεί διαφορετικές ανάγκες στη σύγχρονη κοινωνία της πληροφορίας, επιβάλλοντας τη διαρκή άνοδο του εκπαιδευτικού επιπέδου σε όλες τις κοινωνίες (βιομηχανικές ή μη).
Για παράδειγμα, στη Γαλλία τη δεκαπενταετία 1960-1975 ο φοιτητικός πληθυσμός τετραπλασιάστηκε - από 200.000 σε 800.000, ενώ στην Κίνα σήμερα η αναλογία προπτυχιακών-μεταπτυχιακών φοιτητών είναι 1:0,51.
Το τι αναγνωρίζεται στο χώρο εργασίας μας είναι αποκλειστικά δική μας (το "μας" με τη γενικότερη έννοια) ευθύνη.
ΥΓ.: Δεν αντιλέγω πως σε κάποιες περιπτώσεις έχει χαθεί το μέτρο, αλλά πιστεύω πως το πόσα πτυχία "χρειάζεται η εκπαίδευση" είναι κάτι που το κρίνει ο καθένας με βάση τις απαιτήσεις που έχει από τον εαυτό του και τον επαγγελματισμό που τον διακρίνει.
Επετρεψε μου να διαφωνω πληρως τουλαχιστον για ευρωπη.Εχω ιδιαν αποψη μετα απο αρκετα χρονια εκτος ελλαδας.
Χωρις δευτερη σκεψη, αυτο που γινεται στην ελλαδα ξεπερνα τα ορια του γελοιου και εισερχεται στη σφαιρα του τραγικου.
Οποιος προσπαθει να δικαιολογησει την εδω κατασταση, ή δε γνωριζει ή λειτουργει με ιδιοτελεια.
Οποιος νομιζει οτι υπερβαλω ας κοιταξει πρωτα τους δεικτες στην ελλαδα που πανε απο το κακο στο χειροτερο, ιδιαιτερα ας διαβασει κ λιγο ξενο τυπο να δουν τι λενε κ τι γραφουν οι αλλοι για εμας και οχι ο,τ μας σερβιρουν τα ντοπια κιτρινα φυλλα.
Επαναλαμβανω οτι το μεταπτυχιακο και το phd το δινει η βιομηχανια και θα το κανω ειτε επειδη θελω να ακολουθησω ακαδημαικη καριερα ειτε επειδη το θελω για τη δουλεια μου, για μενα τον ιδιο γιατι ετσι την εχω δει, θελω να απλωσω το γνωστικο μου αντικειμενο σε μερη που αλλιως θα μου ηταν αδυνατο να το κανω ( στη β περιπτωση ομως εχω αλλους να με φροντιζουν, αυτονοητο ε?)
Το να ερχομαι τωρα να λεω εχω 10 μεταπτυχιακα αλλα δε με διοριζουν ......δασκαλο ....ε αυτο αν δεν ειναι καταντια τι ειναι?
Επισης να μου επιτρεψεις αυτονοητα να διαφωνησω κ με το ΥΓ σου.
Και το κλεινω εδω το θεμα αυτο.
-
το τι προσόντα πρέπει να έχει ένας εκπαιδευτικός πρέπει να είναι καθορισμένα από πριν απο το αρμόδιο υπουργείο...
στην ελλάδα πάμε με το ρευμα...οταν εχει αναγκη να διορισει κοσμο και δεν υπαρχουν πολλα παιδια με παιδαγωγικο διοριζει χωρις αυτο...οταν διοριζει σαν τωρα λιγους αυτοματα γινεται απαραιτητο...
εγω αυτο δεν το καταλαβαινω το συστηματακι..
2 ερωτησεις:
1)ερχεται ενας μαθητης σας και σας λεει θελω να ακολουθησω το δρομο του εκπαιδευτικου..
τι θα του προτεινατε για να πετυχει;τα κανε γαλλικα και βλεπουμε αν η ασπαιτε καποια χρονια στο μετρησει εγω δεν το δεχομαι σαν απαντηση...
2)το παρεχομενο επιπεδο εκπαιδευσης προς οφελος του μαθητη εχει ανεβει μαζι με τα πολλα προσοντα των νεων εκπαιδευτικων ή λειτουργει αντιθετα;τι πιστευετε;εγω πχ βλεπω τον γονιο να εξακολουθει να πληρωνει φροντιστηρια αν και δεν θα πρεπε κανονικα...
-
Συγγνώμη για το off topic.
Αυτό που οι περισσότεροι από εμάς αδυνατούμε να καταλάβουμε αναφορικά με τον εκπαιδευτικό πληθωρισμό (ή "εμπόριο πτυχίων") δεν είναι καμία ευρεσιτεχνία της χώρας μας ή των κυβερνώντων της, αλλά μία παγκόσμια τάση, η οποία επικρατεί τα τελευταία τουλάχιστον 50 χρόνια, καθώς η εκπαίδευση εξυπηρετεί διαφορετικές ανάγκες στη σύγχρονη κοινωνία της πληροφορίας, επιβάλλοντας τη διαρκή άνοδο του εκπαιδευτικού επιπέδου σε όλες τις κοινωνίες (βιομηχανικές ή μη).
Για παράδειγμα, στη Γαλλία τη δεκαπενταετία 1960-1975 ο φοιτητικός πληθυσμός τετραπλασιάστηκε - από 200.000 σε 800.000, ενώ στην Κίνα σήμερα η αναλογία προπτυχιακών-μεταπτυχιακών φοιτητών είναι 1:0,51.
Το τι αναγνωρίζεται στο χώρο εργασίας μας είναι αποκλειστικά δική μας (το "μας" με τη γενικότερη έννοια) ευθύνη.
ΥΓ.: Δεν αντιλέγω πως σε κάποιες περιπτώσεις έχει χαθεί το μέτρο, αλλά πιστεύω πως το πόσα πτυχία "χρειάζεται η εκπαίδευση" είναι κάτι που το κρίνει ο καθένας με βάση τις απαιτήσεις που έχει από τον εαυτό του και τον επαγγελματισμό που τον διακρίνει.
Επετρεψε μου να διαφωνω πληρως τουλαχιστον για ευρωπη.Εχω ιδιαν αποψη μετα απο αρκετα χρονια εκτος ελλαδας.
Χωρις δευτερη σκεψη, αυτο που γινεται στην ελλαδα ξεπερνα τα ορια του γελοιου και εισερχεται στη σφαιρα του τραγικου.
Οποιος προσπαθει να δικαιολογησει την εδω κατασταση, ή δε γνωριζει ή λειτουργει με ιδιοτελεια.
Οποιος νομιζει οτι υπερβαλω ας κοιταξει πρωτα τους δεικτες στην ελλαδα που πανε απο το κακο στο χειροτερο, ιδιαιτερα ας διαβασει κ λιγο ξενο τυπο να δουν τι λενε κ τι γραφουν οι αλλοι για εμας και οχι ο,τ μας σερβιρουν τα ντοπια κιτρινα φυλλα.
Επαναλαμβανω οτι το μεταπτυχιακο και το phd το δινει η βιομηχανια και θα το κανω ειτε επειδη θελω να ακολουθησω ακαδημαικη καριερα ειτε επειδη το θελω για τη δουλεια μου, για μενα τον ιδιο γιατι ετσι την εχω δει, θελω να απλωσω το γνωστικο μου αντικειμενο σε μερη που αλλιως θα μου ηταν αδυνατο να το κανω ( στη β περιπτωση ομως εχω αλλους να με φροντιζουν, αυτονοητο ε?)
Το να ερχομαι τωρα να λεω εχω 10 μεταπτυχιακα αλλα δε με διοριζουν ......δασκαλο ....ε αυτο αν δεν ειναι καταντια τι ειναι?
Επισης να μου επιτρεψεις αυτονοητα να διαφωνησω κ με το ΥΓ σου.
Και το κλεινω εδω το θεμα αυτο.
Το μόνο που θα πω είναι πως η αύξηση της πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι το θέμα της διπλωματικής μου, οπότε ό,τι γράφω είναι μετά λόγου γνώσεως. Καλό βράδυ.
-
ΑΣΠΑΙΤΕ - Η
-
Νομίζω ότι δεν αξίζει!
-
Νομίζω ότι δεν αξίζει!
πειράζει που είναι η ασπαιτε μεγάλη φίρμα?????????????????ΟΧΙ δε πειράζει!!!!
-
Αν κάποιος είναι αδιόριστος και μπορεί να δουλέψει κάπου αλλού (εκτός εκπαίδευσης)
έχω την εντύπωση ότι δεν αξίζει, ειδικά από τη στιγμή που η εκπαίδευση στην Ελλάδα
πέθανε. Μόνο δάσκαλοι, φιλόλογοι και μαθηματικοί θα διορίζονται κι αυτοί με το
σταγονόμετρο.
-
H AΣΠΑΙΤΕ μπαίνει πλεον δυνατά στο παιχνίδι παροχής παιδαγωγικής επάρκειας ΚΑΘΗΓΗΤΗΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ. Καλό είναι όσοι ανήκουν στις καθηγητικές ειδικότητες να παρακολουθήσουν οπωσδήποτε το πρόγραμμα της ΑΣΠΑΙΤΕ, με τη νέα προκήρυξη που θα βγει, διότι ένας από τους λόγους απολύσεων θα είναι και αυτός της μη κατοχής παιδαγωγικής επάρκειας. Είναι σαφές επίσης ότι όσες καθηγητικές σχολές δεν διαθέτουν αυτό το πιστοποιητικό της ΑΣΠΑΙΤΕ ή άλλο ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΝΟΜΟ.
Και μην πάτε μακριά: να σας θυμήσω μόνο ότι η ΑΣΠΑΙΤΕ έχει διοικούσα επιτροπή από το Υπουργείο Παιδείας, είναι πολύ καλά χωμένη μέσα στα πράγματα ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ Ε
-
Πάντως είναι έτοιμα από Πανεπιστήμια σεμινάρια 400 ωρών, με αμοιβή φυσικά, για την απόκτηση παιδαγωγικής κατάρτισης. Ξεκινάνε τον Σεπτέμβριο.
-
Πάντως είναι έτοιμα από Πανεπιστήμια σεμινάρια 400 ωρών, με αμοιβή φυσικά, για την απόκτηση παιδαγωγικής κατάρτισης. Ξεκινάνε τον Σεπτέμβριο.
Σε ποια πανεπιστήμια, ξέρεις;; Θα είναι σαν και αυτά της ειδικής αγωγής;;
-
Πάντως είναι έτοιμα από Πανεπιστήμια σεμινάρια 400 ωρών, με αμοιβή φυσικά, για την απόκτηση παιδαγωγικής κατάρτισης. Ξεκινάνε τον Σεπτέμβριο.
Σε ποια πανεπιστήμια, ξέρεις;; Θα είναι σαν και αυτά της ειδικής αγωγής;;
Παιδιά προσοχή με αυτά τα σεμινάρια. ΔΕΝ είναι αναγνωρισμένα απο το Υπουργείο παιδείας. Και δεν ξέρω κανέναν που το έκανε και του έχει αναγνωριστεί.
Το λέω εκ πείρας, γιατί και γώ έμπλεξα με ένα απο αυτά της φοβερής και τρομερής Ένωσης Ελλήνω Φυσικών σε συνεργασία με τον κ. Παπαδάτο του Παιδαγωγικού αν των Αθηνών. Κάναμε 420 ώρες πληρώσαμε γύρω στα 1000 κάτι ευρώ αν θυμάμαι καλα. Καί όλο έλεγαν ...και έχουμε συνάντηση με τον υπουργό, και τώρα μιλάμε, και τώρα συναντιώμαστε και ...και...μπλα....μπλα....και δεν έγινε τίποτα ποτέ αυτά έγιναν το 2010.
Αν ξέρετε κάποιον που το υπουργείο παιδείας του το αναγνώρισε ως επάρκεια, πείτε το για να μάθει ο κόσμος. Προσέξτε μη σας μείνει το χαρτί και χάσετε τα λεφτά όπως εγώ και πολλοί πολλοι άλλοι.
-
Εδώ η Ε.Ε.Φ μέχρι πριν 1 μήνα διαφήμιζε ότι με τα σεμινάρια 400 ωρών που διοργανώνει στην ειδική, μπορείς να μπεις στους πίνακες... Δεν υπάρχει κάποιος να τους μαζέψει;
-
Πάντως είναι έτοιμα από Πανεπιστήμια σεμινάρια 400 ωρών, με αμοιβή φυσικά, για την απόκτηση παιδαγωγικής κατάρτισης. Ξεκινάνε τον Σεπτέμβριο.
Σε ποια πανεπιστήμια, ξέρεις;; Θα είναι σαν και αυτά της ειδικής αγωγής;;
Moυ είχε έρθει ενημερωτικό mail από το Παιδαγωγικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Κρήτης πριν ένα μήνα. Αναφέρει ότι το πρόγραμμα 400 ωρών παρέχει παιδαγωγική επάρκεια σύμφωνα το νόμο 3848/2010, αλλά αναφέρεται μόνο στις ειδικότητες που μπορούν να απασχοληθούν ή ήδη απασχολούνται στην Α'βάθμια.
-
Είναι μεγάλοι απαταιώνες δυστυχώς....
Οι τελευταίες εγκύκλιοι του παιδείας για την ειδική έλεγαν για σεμινάρια που έχουν γίνει μέχρι το 2010 ότι αναγνωρίζονταν. Απο κει και μετά δεν αναγνώριζει τίποτα.
Με ευθύνη ΜΑΣ πληρώνουμε σε κάτι που μας υπόσχονται ότι μπορεί να γίνει, όχι σίγουρα όμως,γιατι το προσπαθούν...
--------Για παιδαγωγικα σεμινάρια να προσέξετε πολύ-----------
Σε εμάς (στην Αθήνα) μας έλεγαν απο την αρχή το σεμινάριο δίνει παιδαγωγική κατάρτιση και όχι επάρκεια. Το σεμινάριο ξεκίνησε με λίγες ώρες στην αρχή. ήταν και καλα ο πρώτος κύκλος περίπου 250 ωρές και αφου όλο αυτό το διάστημε προσπαθούσαν, μας είπαν ότι ΟΠΟΙΟΣ θέλει, μπορεί να κάνει και το β'κύκλο ώστε να βγούν σύνολο 420 ώρες και με τις εξετάσεις ΜΗΠΩΣ (ακόμα προσπαθούσαν) καταφέρουν και το αναγνωρίσει το υπουργείο. Προφανώς προσπαθούσαν να το περάσουν σαν τα ειδικής τα 400ώρα αλλά δεν έκατσε το βύσμα μάλλον!!!
Έτσι λοιπόν δεν μπορείς να τους κατηγορήσεις για κάτι!!!!Δεν είναι φοβεροί τύποι?? Δεν είναι επάρκεια, είναι κατάρτιση, άμα θες συνεχίζεις, προσπαθούμε αλλά δεν υποσχόμαστε τίποτα!!! Εσύ βέβαια πας με συγκεκριμένο σκοπό και αυτοί το εκμεταλλέυονται.
Επίσης μετά απο όλα αυτά, το παιδείας στις εγκύκλιους για αναπληρωτές εκεί που λέει πως αποκτάς παιδαγωγική επάρκεια τονίζει ιδιαίτερα ότι για προγράμματα που έχουν γίνει με συνεργασία πανεπιστημίων (τα συγκεκριμένα σεμινάρια εννοεί) πρέπει οποσδήποτε να έχουν πάρει υπογραφή -έγκριση για το πρόγραμμα σπουδών τους απο το υπουργείο. Κάπως έτσι το γράφει...
κάτι ΄τετοιο δεν έχει γίνει ακομα τουλάχιστον!
Δώστε Προσοχή λοιπόν.
-
Καλωσήρθες στο pde amolla.
Σε αυτή τη χωρά δεν αξίζουν τα πτυχία, αξίζει όμως να είσαι μέλος στο pde. Έκανες σοφή επιλογή κάνοντας εγγραφή!
;D ;D ;D ;D
-
To Σεμινάριο που κάνει το Πανεπιστήμιο στην Κρήτη διάρκειας 440 ορών (όπως ανάφερα και Green) λέει ότι δίνει «Πιστοποιητικού Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας» συμφώνα με (άρθρο 2 παρ. 3 περ. α΄ του Ν. 3848/2010, όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 36 παρ. 22 περ. α΄ του Ν. 4186/2013).
Αλλά μου έχει κάνει εντυπώσει ότι λέει ότι είναι για όσους επιθυμούν να εργαστούν στην Α΄/θμια Εκπαίδευση, δηλαδή μόνο σε δημοτικά? Για τα γυμνάσια και τα λύκεια που είναι δευτεροβάθμια δεν ισχύει?
Τι παίζει με αυτό το σεμινάριο? , μήπως είναι μόνο για να αποκτήσουν παιδαγωγική επάρκεια οι διοροσμενοι στην πρωτοβάθμια
Με αυτά τα σεμινάρια ρωτάω αναγνωρίζεται όπως η ΑΣΠΑΙΤΕ σαν παιδαγωγική επάρκεια ή όχι ?
-
Αφού το σεμινάριο γίνεται από το Παιδαγωγικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Κρήτης, αυτό ορίζει ποιους δέχεται.
Εφόσον λέει ότι είναι για όσους επιθυμούν να εργαστούν στην Α΄/θμια Εκπαίδευση...αυτό ισχύει!
Δεν ξέρουμε αν η παρακολούθηση του σεμιναρίου δίνει την πολυπόθητη παιδαγωγική επάρκεια...
Για αυτά τα προγράμματα των πανεπιστημίων πρέπει να ξεκαθαριστεί πλήρως ο ρόλος τους!
-
Αφού το σεμινάριο γίνεται από το Παιδαγωγικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Κρήτης, αυτό ορίζει ποιους δέχεται.
Εφόσον λέει ότι είναι για όσους επιθυμούν να εργαστούν στην Α΄/θμια Εκπαίδευση...αυτό ισχύει!
Δεν ξέρουμε αν η παρακολούθηση του σεμιναρίου δίνει την πολυπόθητη παιδαγωγική επάρκεια...
Για αυτά τα προγράμματα των πανεπιστημίων πρέπει να ξεκαθαριστεί πλήρως ο ρόλος τους!
Λέει ότι ο τίτλος που θα γράφει είναι «Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας» το ίδιο γράφει και η ΑΣΠΑΙΤΕ σαν τίτλο
-
Λέει ότι ο τίτλος που θα γράφει είναι «Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας» το ίδιο γράφει και η ΑΣΠΑΙΤΕ σαν τίτλο
Αλλά επίσης λέει ότι πρόκειται για σεμινάριο 440 ωρών και ισχύει για όσους θέλουν να εργαστούν στην Πρωτοβάθμια μόνο. Το θέμα είναι αν το αναγνωρίζει και το Υπουργείο Παιδείας, γιατί μέχρι τώρα δεν έχουν εφαρμοστεί προγράμματα των πανεπιστημίων που να παρέχουν την παιδαγωγική επάρκεια, σύμφωνα με τις προδιαγραφές του ΥΠΑΙΘ.
-
Μου θυμίζει τη κατάσταση με τα "μάστερ" στα πολυτεχνεία όπου τα πανεπιστήμια έδιναν (δίνουν ακόμη;) βεβαιώσεις για Msc και η πολιτεία δε τις αναγνώριζε ως προσόν. Λέω ότι το να'χεις δουλέψει να κερδίσεις ένα ακαδημαϊκό τίτλο είναι το έτερον και να στον αναγνωρίσουν κάποιοι άλλοι για να δουλέψεις είναι το εκάτερον. Θέλει προσοχή. Μέχρι να εντοπιστεί κάποιο φεκ που ξεκαθαρίζει ότι ο Χ τίτλος "περνάει", καλό να μην υποθέτουμε τίποτα από μόνοι μας αν είναι τον Χ να τον δείξουμε στο Δημόσιο.
-
Αλλά επίσης λέει ότι πρόκειται για σεμινάριο 440 ωρών και ισχύει για όσους θέλουν να εργαστούν στην Πρωτοβάθμια μόνο. Το θέμα είναι αν το αναγνωρίζει και το Υπουργείο Παιδείας, γιατί μέχρι τώρα δεν έχουν εφαρμοστεί προγράμματα των πανεπιστημίων που να παρέχουν την παιδαγωγική επάρκεια, σύμφωνα με τις προδιαγραφές του ΥΠΑΙΘ.
Η παιδαγωγική κατάρτιση ισχύει παντού αν την έχεις, επίσης το υπουργείο παιδιάς λέει ότι αν είναι δύο εξάμηνα το αναγνωρίζει σαν παιδαγωγική επάρκεια
-
Η παιδαγωγική κατάρτιση ισχύει παντού αν την έχεις, επίσης το υπουργείο παιδιάς λέει ότι αν είναι δύο εξάμηνα το αναγνωρίζει σαν παιδαγωγική επάρκεια
Συμφωνώ, αλλά γιατί λέει ότι αφορά μόνο σε όσους θέλουν να διδάξουν στην Πρωτοβάθμια; Διευκρίνισέ το.
-
<<Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας>>
Λάθος έκφραση ψαχτείτε περισσότερο και θα δείτε
-
ΤΕΛΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΕ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ Κ.Ε.Μ.Ε.Ι.Ε.Δ.Ε. (ΕΞ΄ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ) ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΙΣΧΥΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ Η ΑΣΠΑΙΤΕ???? ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟ
-
Καλημέρα,
εάν μπεις στο site του προγράμματος http://katartisi.org/ (http://katartisi.org/) θα βρεις όλες τις πληροφορίες που χρειάζεσαι. Αντιγράφω:
"Το Πρόγραμμα είναι ετήσιας διάρκειας 440 ωρών οι οποίες θα κατανέμονται σε συνολικά 2 εξάμηνα φοίτησης, θα διεξάγεται κάθε Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή. Το Πρόγραμμα οδηγεί στη λήψη Πιστοποιητικού με τίτλο: «Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας» σύμφωνα με το άρθρο 2 παρ. 3 περ. α΄ του Ν. 3848/2010, όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 36 παρ. 22 περ. α΄ του Ν. 4186/2013."
Στο πρώτο εξάμηνο διδάσκεσαι:
1. Παιδαγωγική - Συγκριτική Παιδαγωγική
2. Αναπτυξιακή - Παιδαγωγική Ψυχολογία
3. Ιστορία της Εκπαίδευσης
4. Εναλλακτικές Μορφές Διδασκαλίας και ο Εκπαιδευτικός ως Ερευνητής
5. Σύγχρονα προβλήματα κοινωνικοποίησης του μαθητή (προβλήματα συμπεριφοράς, διαφυλικές σχέσεις, ρατσισμός, κ.λπ.)
Μπορείς να δώσεις μόνο εξετάσεις σε αυτά τα μαθήματα ή να κάνεις εργασία σε κάποια από αυτά.
Στο δεύτερο εξάμηνο:
1.Εκπαιδευτικές Εφαρμογές Η/Υ και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
2. Διδακτική Μεθοδολογία και Αξιολόγηση μαθητών
3. Διδακτική μαθημάτων ειδικότητας (Διδακτική φιλολογικών μαθημάτων, μαθηματικών, φυσικής, κ.λπ.)
4. Πρακτική Άσκηση μαθημάτων ειδικότητας (φιλολογικά μαθήματα, μαθηματικά, φυσική, κ.λπ.)
Σε αυτά τα μαθήματα πρέπει να κάνεις εργασίες. Σε αυτό το εξάμηνο είσαι υποχρεωμένος να εκπονήσεις και διπλωματική εργασία περίπου 16.000 λέξεων.
Υπάρχουν μαθήματα επιλογής που μπορείς να παρακολουθήσεις και να πάρεις μια επιπλέον βεβαίωση.
Υψηλό κόστος:1660 ευρώ. Καλό επίπεδο σπουδών. Υπάρχουν τρεις δια ζώσης συναντήσεις στο Ρέθυμνο.
-
Τώρα είδα τις προηγούμενες αναρτήσεις.
Στο πρόγραμμα συμμετέχουν εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας και αδιόριστοι εκπαιδευτικοί. Είναι αναγνωρισμένο από το υπουργείο και σου δίνει πιστοποιητικό κατάρτισης ισότιμο με της ΑΣΠΑΙΤΕ.
-
ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΑΝ Σ΄ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΜΑΣ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ? ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ?
-
ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΑΝ Σ΄ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΜΑΣ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ? ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ?
Όχι, δεν διδάσκεις σε σχολείο.
-
ormenios καλώς ήρθες στο pde.
Τις απαντήσεις σου τις πήρες, οπότε δεν έχω να προσθέσω κάτι πάνω σ' αυτές.
Σε παρακαλώ μόνο να γράφεις με πεζούς χαρακτήρες (μικρά γράμματα).
Τα κεφαλαία δεν επιτρέπονται από τους όρους χρήσης του φόρουμ!
http://www.pde.gr/index.php?topic=13
Ευχαριστώ για την κατανόηση.
-
Εδώ δεν αξίζει η φοίτηση στην ιατρική ρε φίλε στην Ελλάδα!!θα αξίζει στην ΑΣΠΑΙΤΕ!!?? γελάνε και οι πέτρες με το topic...
-
ΟΧΙ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ
-
Καλό είναι να αιτιολογούμε την άποψή μας. Γιατί δεν αξίζει; Αν δεν αξίζει, γιατί έχει τόσο πολύ ζήτηση;
Εσύ φίλε valentino γιατί παρακολούθησες το ΕΠΠΑΙΚ, αν δεν αξίζει; Εγώ το παρακολούθησα, μόλις διορίστηκα και έμαθα πολλά!
Συνάδελφοι, το ΕΠΠΑΙΚ είναι ο καλύτερος τρόπος απόκτησης της παιδαγωγικής επάρκειας, αρκεί να θες να διδάξεις πραγματικά!
-
Συνάδελφε,
πλέον στην ΑΣΠΑΙΤΕ δεν πάει άνθρωπος για έναν απλό λόγο:
Σου βγαίνει η πίστη στην παρακολούθηση/εργασίες, ξεσπιτώνεσαι, χανεις προυπηρεσία, λεφτά κλπ ενώ μπορείς να πάρει το ακριβως ίδιο χαρτί Πιστοποίησης Παιδαγωγικής Κατάρτισης, που θα μετρήσει ΤΟ ΙΔΙΟ στους πίνακες από ένα πανεπιστημι (ΕΚΠΑ, Κρήτης κλπ) online με 2 σαββατοκύριακα παρουσίας. 1500 εουρος είναι πάνω κάτω, τα οποία εαν έχει δουλίτσα την οποία δεν θα παρατήσεις γιατί δεν χρειάζεται, μια χαρά βγαίνουν.
-
Αν το κανεις χωρις συναδελφε να αφησεις δουλεια και χωρις να ξενιτευτεις ναι τοτε αξιζει να το κανεις. Αν ειναι ομως να παρατησεις την ζωη σου για να το κανεις με την υπαρχουσα κατασταση δεν αξιζει.
-
Δε διαφωνώ καθόλου σε αυτό Mirto1987. Κάποιοι, όμως, δε χρειάζεται να ξεσπιτωθούν και παρακολουθούν μετά τη δουλειά τους.
Άλλοι βρίσκονται στους πίνακες με μεγάλη προϋπηρεσία και με την απόκτηση της παιδαγωγικής επάρκειας ανεβαίνουν ψηλά!
Η απάντηση στο ερώτημα αν αξίζει το ΕΠΠΑΙΚ της ΑΣΠΑΙΤΕ, έχει να κάνει και με τα δεδομένα του καθενός και την ειδικότητά του.
Επίσης, να ξέρετε ότι το ΕΠΠΑΙΚ σου δίνει μόρια και μετά τη μονιμοποίηση, αν κάνεις αίτηση για θέση διευθυντή ή υποδιευθυντή!
Θεωρώ ότι το ΕΠΠΑΙΚ είναι ο επίσημος τρόπος απόκτησης παιδαγωγικής επάρκειας, παρόλο που πλέον υπάρχουν κι άλλοι!
Επίσης, ενώ η παρακολούθησή του προγράμματος απαιτεί τον κόπο και τον χρόνο μας, είναι μια σπουδαία εμπειρία!
-
Ξεκίνησαν οι αιτήσεις για το προγραμμα παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας ΠΤΔΕ Κρήτης σε συνεργασία με το ΚΕΜΕΙΕΔΕ. Αιτήσεις απο σήμερα έως 21/1/2017 στο www.katartisi.org. Τα μαθήματα ξεκινάνε 27/1/2017
-
Ξεκίνησαν οι αιτήσεις για το προγραμμα παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας ΠΤΔΕ Κρήτης σε συνεργασία με το ΚΕΜΕΙΕΔΕ. Αιτήσεις απο σήμερα έως 21/1/2017 στο www.katartisi.org. Τα μαθήματα ξεκινάνε 27/1/2017
Να ρωτήσω...το πιστοποιητικό δδιδακτικής κατάρτισης που δίνει το πρόγραμμα,αναγνωρίζεται απο το υπουργείο για να μετρήσει στους πίνακες αναπληρωτών? Ευχαριστώ.
-
κανονικά αναγνωρίζετε είναι ισοδύναμο με το ΕΠΑΙΚ της ΑΣΠΑΙΤΕ
-
Kαλημέρα και καλή χρονιά, υπάρχει κάποιος που έχει παρακολουθήσει το πρόγραμμα διδακτικής επάρκειας Κρήτης για να μας δώσει παραπάνω πληροφορίες?
-
Συνάδελφε,
πλέον στην ΑΣΠΑΙΤΕ δεν πάει άνθρωπος για έναν απλό λόγο:
Σου βγαίνει η πίστη στην παρακολούθηση/εργασίες, ξεσπιτώνεσαι, χανεις προυπηρεσία, λεφτά κλπ ενώ μπορείς να πάρει το ακριβως ίδιο χαρτί Πιστοποίησης Παιδαγωγικής Κατάρτισης, που θα μετρήσει ΤΟ ΙΔΙΟ στους πίνακες από ένα πανεπιστημι (ΕΚΠΑ, Κρήτης κλπ) online με 2 σαββατοκύριακα παρουσίας. 1500 εουρος είναι πάνω κάτω, τα οποία εαν έχει δουλίτσα την οποία δεν θα παρατήσεις γιατί δεν χρειάζεται, μια χαρά βγαίνουν.
Συγνώμη βρε παιδιά αλλά δεν είναι τόσο τραγικά και αυστηρά στην ΑΣΠΑΙΤΕ!
-
Αν τελικά αξίζει η σχολή ή ολα για το χρήμα θα δείξει. Αυτό που έχω παρατηρήσει σε εμάς ένα παλιό παράρτημα, είναι η μεγάλη προχειρότητα από τους εκπαιδευτές οι οποίοι αλλάζουν τις ώρες τελευταία στιγμή και δεν δίνουν μεγάλη σημασία. Γενικότερα ίσως τυχαίας κλήρωσης, δεν ξέρω τι ακριβώς φταίει, οι περισσότεροι σπουδαστές έρχονται για χαβαλέ και για να πάρουν ''μόνο το χαρτί'' με αποτέλεσμα να κάνουν φασαρία, να απουσιάζουν συχνά οπότε δυσκολεύουν την κατάσταση στην τάξη. Η διεύθυνση αδιαφορεί.