Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: bitch στις Μαρτίου 11, 2013, 09:13:45 pm
-
Υπογράψτε το αίτημα στον παρακάτω σύνδεσμο :
https://www.change.org/petitions/professor-konstantinos-arvanitopoulos-greek-minister-of-education-save-the-departments-of-english-french-german-italian-and-spanish
-
Γιατί? Αν είναι κατ/νση υπονομεύει την αυτοτέλεια της επιστήμης; Δηλαδή το Φιλολογικο που εχει 3 κατ/νσεις ή το ΦΠΨ ή το Ιστορικο-Αρχαιολογικό δεν εχουν την αυτοτέλεια τους? Για μένα η διαμαρτυρία θα εστεκε αν ελεγαν τους πραγματικους λογους που δεν θελουν μια τετοια ενέργεια.
Παρόλα αυτά ας το υπογράψω, (δεν χανω τιποτα).... και ποιοι δηλαδή ειναι αυτοί που τους ενοχλει να ειναι όπως είναι? Τυφώνας ηρθε και τα σαρωνει όλα στο διάβα του...Αντε απο δω με τον καθε ηλίθιο...
-
;D ;D αυτή η σουρεαλιστική σου σκέψη δλδ.... τι να πω!!!
Ξενόγλωσσα τμήματα υπάρχουν σε δύο μόνο πανεπιστημιακά ιδρύματα της χώρας : στο ΕΚΠΑ και στο ΑΠΘ. Που σημαίνει ότι θα γίνει ένα τμημα - γίγαντας. Απο 300 φοιτητές ανά έτος στο νυν τμήμα πχ της Αγγλικής θα καταλήξουμε να έχουμε 1000-1500 φοιτητές και απο τις λοιπές ξενόγλωσσες φιλολογίες ( γαλλική, γερμανική, ισπανική, ιταλική)...
Ε νομίζω η αριθιμητική σύγκριση ειναι συντριπτική απο μόνη της.
-
δείτε κι αυτό : ποιοι κρύβονται πίσω απο την εταιρεία που ανέλαβε την εκπόνηση του σχεδίου ΑΘΗΝΑ;
http://antapocrisis.gr/index.php/youth/item/719-athina
-
δείτε κι αυτό : ποιοι κρύβονται πίσω απο την εταιρεία που ανέλαβε την εκπόνηση του σχεδίου ΑΘΗΝΑ;
http://antapocrisis.gr/index.php/youth/item/719-athina
Και τα σχετικά έγγραφα εδώ:
http://www.alfavita.gr/arthra/%CF%84%CE%BF-%CE%B9%CE%B5%CE%BA-%CE%B1%CE%BA%CE%BC%CE%B7-%CF%80%CE%AF%CF%83%CF%89-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%B9%CF%82-%CE%BC%CE%B5%CE%BB%CE%AD%CF%84%CE%B5%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%CF%83%CF%87%CE%AD%CE%B4%CE%B9%CE%BF-%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CE%BD%CE%AC
-
Γιατί? Αν είναι κατ/νση υπονομεύει την αυτοτέλεια της επιστήμης; Δηλαδή το Φιλολογικο που εχει 3 κατ/νσεις ή το ΦΠΨ ή το Ιστορικο-Αρχαιολογικό δεν εχουν την αυτοτέλεια τους? Για μένα η διαμαρτυρία θα εστεκε αν ελεγαν τους πραγματικους λογους που δεν θελουν μια τετοια ενέργεια.
Παρόλα αυτά ας το υπογράψω, (δεν χανω τιποτα).... και ποιοι δηλαδή ειναι αυτοί που τους ενοχλει να ειναι όπως είναι? Τυφώνας ηρθε και τα σαρωνει όλα στο διάβα του...Αντε απο δω με τον καθε ηλίθιο...
Markos, φαντάσου ενιαίο τμήμα Φιλοσοφικής με κατεύθυνση Φιλολογία, Ιστορία, Φιλοσοφία... Έτσι θα κάνεις τη σύγκριση για να δεις τις ακριβώς σημαίνει ενιαίο τμήμα ξένων γλωσσών. Στο εξωτερικό υπάρχουν τμήματα Εφαρμοσμένων Ξένων Γλωσσών όπου μπορεί κάποιος να σπουδάσει συνδυαστικά δύο και τρεις ξένες γλώσσες και την εφαρμογή τους στην οικονομία, στα νομικά και στις επιχειρήσεις, αλλά υπάρχουν παράλληλα και τα αμιγώς φιλολογικά ξενόγλωσσα τμήματα. Αν ήθελαν ας έκαναν ένα τέτοιο τμήμα, αναβαθμίζοντας το ήδη υπάρχον ΤΕΙ στην Ηγουμενίτσα. Και στις ξένες φιλολογίες υπάρχουν πλέον κατευθύνσεις (λογοτεχνία, πολιτισμός, γλωσσολογία, μετάφραση). Τέλος, θεωρώ ότι αυτός ο σχεδιασμός αποσκοπεί στην περαιτέρω απαξίωση των πτυχίων μας. Για να έρχονται οι γαλλίδες ή γερμανίδες νοικοκυρές που θα έχουν παντρευτεί Έλληνες να παριστάνουν τις native speaker στα φροντιστήρια και να πουλάνε μούρη τα Ινσιτούτα.
-
Σχέδιο «Αθηνά»: Αλλαγές στο... παρά πέντε.
Δεν συγχωνεύονται οι ξένες φιλολογίες σε Αθηνών και Αριστοτέλειο - Το Πρόγραμμα Ψυχολογίας δεν απορροφάται (http://www.tovima.gr/society/article/?aid=502836)
Παπαματθαίου Μάρνυ, πηγή: http://www.tovima.gr/society/article/?aid=502836 (http://www.tovima.gr/society/article/?aid=502836)
-
Να κανω μια προταση? Δε μαζευετε και καμια υπογραφη για την αρση των επαγγελματικων δικαιωματων των προφισενσουδων? Θα με χαλαγε πολυ αν καποιος με ετησιο σεμιναριο (κατι αναλογο ειναι το proficiency πιστευω) διδασκε το μαθημα της ειδικοτητας μου εστω και στον ιδιωτικο τομεα.
-
Αυτό είναι τεράστιο θέμα. Δεν νομίζω, όμως, ότι πρέπει και είναι δίκαιο να έχει αναδρομικό χαρακτήρα. Από εδώ και πέρα, πάντως, θα πρέπει να κινηθούμε σε αυτήν την κατεύθυνση.
-
Για να έρχονται οι γαλλίδες ή γερμανίδες νοικοκυρές που θα έχουν παντρευτεί Έλληνες να παριστάνουν τις native speaker στα φροντιστήρια και να πουλάνε μούρη τα Ινσιτούτα.
αυτο νομιζω γινεται χρόνια τωρα...αλλά δε φταίνε ρε παιδια οι εργαζόμενοι, πως να το κανουμε...
-
Είναι σαφές ότι δεν φταίνε οι εργαζόμενοι! Όπως είπα και παραπάνω, εάν ισχύσει κάτι τέτοιο δεν πρέπει να έχει αναδρομικό χαρακτήρα.
-
Να κανω μια προταση? Δε μαζευετε και καμια υπογραφη για την αρση των επαγγελματικων δικαιωματων των προφισενσουδων? Θα με χαλαγε πολυ αν καποιος με ετησιο σεμιναριο (κατι αναλογο ειναι το proficiency πιστευω) διδασκε το μαθημα της ειδικοτητας μου εστω και στον ιδιωτικο τομεα.
εδω και χρονια γινονται προσπαθειες απο τον συλλογο αποφοιτων του ΑΠΘ.
http://www.enl.auth.gr/ann_show.asp?Id=1439
μεγαλο θεμα και μεγαλη συζητηση που εχει γινει κατα καιρους στο φορουμ.
-
Eυτυχως η συγχωνευση δεν θα γίνει!