Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Τυπική Εκπαίδευση => Σχολικά μαθήματα => Δημοτικό => Μήνυμα ξεκίνησε από: fair_play στις Μαρτίου 12, 2013, 09:34:19 pm

Τίτλος: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
Αποστολή από: fair_play στις Μαρτίου 12, 2013, 09:34:19 pm
Γειά σας.
Τίτλος: Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
Αποστολή από: constans στις Μαρτίου 12, 2013, 09:42:51 pm
Ποια λύση προτείνουν;
Τίτλος: Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
Αποστολή από: Landau στις Μαρτίου 12, 2013, 09:47:49 pm
4*(60/3) = 80
Τίτλος: Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
Αποστολή από: TRTP στις Μαρτίου 12, 2013, 09:49:31 pm
60 μέτρα η κάθε πλευρά άρα 240 μέτρα η περίφραξη.
Ένας πάσσαλος κάθε τρία μέτρα άρα 240:3=80 πάσσαλοι.
Αφού η περίφραξη αρχίζει και τελειώνει στον ίδιο πάσσαλο δεν χρειάζεται ο +1 πάσσαλος του τέλους.
Τίτλος: Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
Αποστολή από: stepping_stone στις Μαρτίου 12, 2013, 09:50:56 pm
Αφού το χωράφι είναι τετράγωνο με πλευρά 60 μ. πρέπει να περιφράξουμε συνολικά 4 x 60 = 240 μ.
Αφού θα τοποθετούμε πασσάλους κάθε 3 μ. χρειαζόμαστε 240 : 3 = 80 πασσάλους.
Επειδή όμως ο πρώτος πάσσαλος θα είναι ταυτόχρονα και ο τελευταίος στο κλειστό περίγραμμα του τετραγώνου, θα χρειαστούμε συνολικά 80 - 1 = 79 πασσάλους.
Δε βλέπω που είναι το δύσκολο...
Τίτλος: Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
Αποστολή από: sikat στις Μαρτίου 12, 2013, 09:52:44 pm
240:3=80 πασάλους.

1. Πάσαλος-τρία μέτρα συρμ., 2. Πάσαλος-τρία μέτρα συρμ.,.........................80. Πάσαλος-τρία μέτρα συρμ.

Ενώνουμε την αρχή του 1 με το τέλος του 80 και έτοιμο το χωράφι! 
Τίτλος: Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
Αποστολή από: constans στις Μαρτίου 12, 2013, 09:56:05 pm
Ρώτησα ποια λύση προτείνουν για να δω και σε ποια τάξη αναφερεται το πρόβλημα.Για παράδειγμα η τρίτη δημοτικού που είνια η κόρη μου δεν θα μπορεί να καταλάβει το -1 πάσσαλος γιατί η αρχή της μιας πλευράς είναι το τέλος της άλλης.Εξαρτάται από το επίπεδο των παιδιών.
Τίτλος: Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
Αποστολή από: Landau στις Μαρτίου 12, 2013, 09:59:22 pm
Δεν αφαιρείται 1 από το 80.
Η σωστή απάντηση είναι 80 (και όχι 79).
Τίτλος: Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
Αποστολή από: constans στις Μαρτίου 12, 2013, 10:01:28 pm
Εγώ νομίζω πως η σωστή απάντηση είναι 78
Τίτλος: Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
Αποστολή από: MARKOS στις Μαρτίου 12, 2013, 10:03:29 pm
Να ρωτησω: Τί λεμε διαμετρο και τι περίμετρο ?
 επισης, εμβαδον και "έκταση" ειναι το ιδιο πραγμα;

Τίτλος: Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
Αποστολή από: Landau στις Μαρτίου 12, 2013, 10:05:02 pm
constans με νομίσματα δεν κάνουμε μαθηματικά  :P

MARKOS πάρε ένα βιβλίο δημοτικού  :P
Τίτλος: Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
Αποστολή από: constans στις Μαρτίου 12, 2013, 10:05:58 pm
γιατί νομίσματα; σε χάνω...
Τίτλος: Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
Αποστολή από: MARKOS στις Μαρτίου 12, 2013, 10:07:29 pm
δεν εχω βιβλιο δημοτικου. Θα μου τα πειτε εσεις που τα διδασκετε  ;D
Εμβαδον και έκταση ειναι το ιδιο?
Τίτλος: Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
Αποστολή από: Lasid στις Μαρτίου 12, 2013, 10:09:18 pm
Συμφωνώ με τον Landau. Το σωστό είναι 80, αφού κάθε τρία μέτρα τοποθετείται ένας πάσσαλος.

Σκεφτείτε ότι στο τέλος κάθε 3 μέτρων βάζουμε έναν πάσσαλο. Στα τελευταία τρία μέτρα βάζουμε επίσης έναν πάσσαλο και η περίφραξη κλείνει ακριβώς εκεί που δεν είχαμε βάλει πάσσαλο στην αρχή της! Πιο απλά δεν μπορώ να το πω.

Άρα δε χρειάζεται το -1.
Τίτλος: Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
Αποστολή από: constans στις Μαρτίου 12, 2013, 10:15:32 pm
Άκυρη η πρηγούμενη απάντηση..80 θέλει
Μόνο νομίσματα έχω ρε Landau,κρίση βλέπεις ... 
Τίτλος: Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
Αποστολή από: Landau στις Μαρτίου 12, 2013, 10:18:08 pm
Εν τω μεταξύ, μόνο μη μαθηματικοί απαντάμε εδώ; Που είναι οι μαθηματικοί του φόρουμ;;;  :D
Τίτλος: Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
Αποστολή από: dorant στις Μαρτίου 12, 2013, 10:22:09 pm
ο αρχικός πάσσαλος δεν πιάνεται; γιατί νομίζω ότι είναι 80..
Τίτλος: Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
Αποστολή από: MARKOS στις Μαρτίου 12, 2013, 10:22:28 pm
ετσι εξηγειται!!(λογω της μη υπαρξης μαθηματικων)  Λεω και γω κανείς να μη ξερει να μου πει ποια η διαφορά "εμβαδου - έκτασης" (?)
Τίτλος: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
Αποστολή από: fair_play στις Μαρτίου 12, 2013, 10:24:41 pm
Παιδιά καταρχήν να σας ευχαριστήσω για τις απαντήσεις.

Η προτεινόμενη λύση είναι:
"Το μήκος της κάθε πλευράς του τετραγώνου είναι 60 μέτρα. Ο κάθε πάσσαλος απέχει από τον άλλο 3 μέτρα. Επομένως 60:3=20 πάσσαλοι χρειάζονται για κάθε μία πλευρά του τετράγωνου φράχτη. Οι πλευρές της τετράγωνης περίφραξης είναι 4 άρα θα χρειαστούν κανονικά 20x4=80 πάσσαλοι. Όμως οι 4 πάσσαλοι που θα χρησιμοποιηθούν στις γωνίες υπολογίστηκαν 2 φορές. Οπότε 80-4=76 πάσσαλοι θα χρειαστούν για όλη την περίφραξη της φάρμας."

Και εγώ 80 έβρισκα, αλλά λέω από τον Οκτώβριο 2012 που την ανάρτησαν δεν βρέθηκε κανείς να επισημάνει το λάθος;

MARKOS εμβαδόν και έκταση είναι το ίδιο πράγμα. (Δεν μας δουλεύεις, έτσι;)
Τίτλος: Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
Αποστολή από: bitch στις Μαρτίου 12, 2013, 10:25:38 pm
εγώ τείνω στο 77 πάντως, διότι το τέλος της κάθε πλευράς είναι η αρχή της άλλης. Και άρα ο τελευταίος πάσαλος της Α πλευράς ειναι ο πρώτος της
Τίτλος: Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
Αποστολή από: Landau στις Μαρτίου 12, 2013, 10:25:51 pm
Για να τελειώνουμε (άσκηση δημοτικού είναι..), όπως πολύ ωραία εξήγησε και ο Lasid, επειδή πρέπει να κλείσει στο τέλος το τετράγωνο, έχουμε ακριβώς 80 πασσάλους.
Αν π.χ. δεν ήταν τετράγωνη περίφραξη, αλλά μία μόνο πλευρά μήκους 240 μ., τότε θα ήταν 81 πάσσαλοι.



bitch μπράβο! Άριστα...  μηδέν! (δεν σε αδίκησε τελικά  :P)

Καλά λέω ότι χρειάζεται τεστ δεξιοτήτων για όλους τους υποψήφιους εκπαιδευτικούς...
Τίτλος: Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
Αποστολή από: bitch στις Μαρτίου 12, 2013, 10:27:37 pm
ΚΑΙ ΝΑΙ!! ΕΙΧΑ ΔΙΚΙΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!! ( εντάξει παρά 1 ) ΑΛΛΑ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΣΩΣΤΟ!!!!
ΘΑ ΚΑΝΩ ΠΑΡΤΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ  ;D ;D ;D ;D
Τίτλος: Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
Αποστολή από: MARKOS στις Μαρτίου 12, 2013, 10:29:02 pm
Ο κ.Κωστας της ασκησης, ας παρει βρε αδελφε 2 πασσαλους παραπανω. Θ ατου χρειαστουν ως στηριγμα για τη πόρτα της φαρμας.

@ fair_play μου δεν σας δουλευω καθολου. Αυτο ξερω και γω, πως ειναι ακριβως το ιδιο πραγμα. Αλλά, για σταθειτε, γιατι λέμε η έκταση της Ελλαδας ειναι τόση και δε λέμε το εμβαδον της Ελλαδας ειναι τόσο?
Τίτλος: Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
Αποστολή από: Landau στις Μαρτίου 12, 2013, 10:30:18 pm
Μάρκο αυτό πλέον είναι φιλολογικό θέμα.. πως συνηθίζεται να λέγεται κάτι κλπ.. δικός σου τομέας δηλαδή  8)
Τίτλος: Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
Αποστολή από: bitch στις Μαρτίου 12, 2013, 10:32:35 pm
Landau  θα εισηγηθώ προσωπικά να μην προσληφθείς ποτέ!!! Γιατί ειχα δίκιο  ΔΙΚΙΟ Δ Ι Κ Ι Ο !!!! 


 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Τίτλος: Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
Αποστολή από: fair_play στις Μαρτίου 12, 2013, 10:34:33 pm
... γιατι λέμε η έκταση της Ελλαδας ειναι τόση και δε λέμε το εμβαδον της Ελλαδας ειναι τόσο?

Νομίζω ότι ο όρος εμβαδόν έχει επικρατήσει για γεωμετρικά προβλήματα( ; ) . Στην καθομιλουμένη αναφερόμαστε σε εκτάσεις και όχι σε εμβαδά.

Τίτλος: Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
Αποστολή από: Landau στις Μαρτίου 12, 2013, 10:35:17 pm
bitch είχες απόλυτο... άδικο!  ;)

Ένας εναλλακτικός τρόπος λύσης:
4*(60/3 + 1) - 4 = 80      (+1 για την κάθε πλευρά, και -4 στο τέλος για να αφαιρέσουμε τους πασσάλλους που διπλομετρήθηκαν).
Τίτλος: Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
Αποστολή από: sikat στις Μαρτίου 12, 2013, 10:37:31 pm
240:3=80 πασσάλους.
1. Πάσσαλος-τρία μέτρα συρματόπλεγμα, 2. Πάσσαλος-τρία μέτρα συρμ.,.........................80. Πάσσαλος-τρία μέτρα συρμ.
Ενώνουμε την αρχή του 1 με το τέλος του 80 και έτοιμο το χωράφι! Δεν εξαρτάται από το σχήμα που θα του δώσεις,  κύκλο ή τετράγωνο ή παραλληλόγραμμο.

Αυτό δεν απλοποιεί το πρόβλημα;

Μάρκο το εμβαδό και η έκταση είναι το ίδιο πράγμα όταν πρόκειται για επίπεδη επιφάνεια. Δεν μπορώ να σου απαντήσω όταν πρόκειται π.χ. για μια χώρα. Έκταση είναι η προβολή του ανάγλυφου στο επίπεδο;

Τίτλος: Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
Αποστολή από: Lasid στις Μαρτίου 12, 2013, 10:38:14 pm
Αλλά, για σταθειτε, γιατι λέμε η έκταση της Ελλαδας ειναι τόση και δε λέμε το εμβαδον της Ελλαδας ειναι τόσο?
Καλά σου λέει Μάρκο ο Landau ότι το θέμα είναι φιλολογικό.
Λέμε διαμέρισμα εμβαδού 100 τ.μ. και όχι έκτασης!
Για μεγαλύτερα εμβαδά όπως αγροτεμάχια ή αγροκτήματα λέμε αγροτική ιδιοκτησία έκτασης 10 στρεμμάτων.
Πάντως οι έννοιες εμβαδό και έκταση είναι ταυτόσημες. Απλά η μία είναι περισσότερο γεωμετρική-μαθηματική και η άλλη περισσότερο γεωγραφική-χωροταξική.

Δεν αναλύω άλλο...τεχνολόγος είμαι και όχι φιλόλογος! 8) 8) 8)
Τίτλος: Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
Αποστολή από: Χόμπιτ στις Μαρτίου 12, 2013, 10:38:40 pm
αυτό δεν είναι άσκηση ρε παιδγιά, είναι παλούκι.
Τίτλος: Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
Αποστολή από: sikat στις Μαρτίου 12, 2013, 10:40:11 pm
Πάρτε σπίρτα και κλωστή. Αντί μέτρα ανά τρία εκατοστά την κλωστή  :P.
Τίτλος: Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
Αποστολή από: MARKOS στις Μαρτίου 12, 2013, 10:40:34 pm
Στην έρημο Σαχαρα ομως γιατι λεμε έμβαδον? Ισως επειδη την εχουν χωρισει σε πολλα "μικρα" κομματια? Ισως επειδη εκει ειναι και γεωμετρική-μαθηματική και γεωγραφικη-χωροταξική ?
Τίτλος: Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
Αποστολή από: bitch στις Μαρτίου 12, 2013, 10:42:08 pm
LANDAUUUUUUUUUUU

δεν βάζεις 20 σε κάθε πλευρά. 20 βάζεις μόνο στην πρώτη πλευρά. Στις υπόλοιπες βάζεις έναν λιγότερο.
επομένως δεν είναι 20Χ4 αλλά
20+ (2Χ19) + 18
( γιατι στην τελευταία πλευρά ο πρώτος και ο τελευταίος πάσαλος έχει ήδη προσμετρηθεί)...

τι ΔΕΝ καταλαβαινεις;
Τίτλος: Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
Αποστολή από: Lasid στις Μαρτίου 12, 2013, 10:43:11 pm
Άμα πας στην έρημο και αρχίσουν οι παραισθήσεις από τη ζέστη, την έλλειψη νερού και τους αντικατοπτρισμούς νιώθεις ότι το εμβαδόν της ερήμου είναι άπειρο! Εκεί ξεχνάς τα πάντα και τη γεωμετρία και γεωγραφία!  ;)
Τίτλος: Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
Αποστολή από: sikat στις Μαρτίου 12, 2013, 10:45:23 pm
αυτό δεν είναι άσκηση ρε παιδγιά, είναι παλούκι.
;D ;D ;D ε μόνο που απαντάμε με τόσες διαφορετικές λύσεις τι να πούνε τα παιδάκια...

Προτείνω μία λύση διαφορετική: Γιατί σε λίγο θα ΄΄μπουν΄΄ όλες οι ειδικότητες στο θέμα ας αφήσουμε τους μαθηματικούς να απαντήσουν αυτοί...
Τίτλος: Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
Αποστολή από: Pink-Panther! στις Μαρτίου 12, 2013, 10:47:11 pm
Να μετρησει το τεστ δεξιοτητων για τον επομενο ΑΣΕΠ εκπαιδευτικων του 2034 ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ!!
Τίτλος: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
Αποστολή από: fair_play στις Μαρτίου 12, 2013, 10:53:40 pm
LANDAUUUUUUUUUUU

δεν βάζεις 20 σε κάθε πλευρά. 20 βάζεις μόνο στην πρώτη πλευρά. Στις υπόλοιπες βάζεις έναν λιγότερο.
επομένως δεν είναι 20Χ4 αλλά
20+ (2Χ19) + 18
( γιατι στην τελευταία πλευρά ο πρώτος και ο τελευταίος πάσαλος έχει ήδη προσμετρηθεί)...

τι ΔΕΝ καταλαβαινεις;
bitch συγνώμη που παρεμβαίνω αφού απευθύνεσαι στον LANDAU.
Η πρώτη πλευρά θέλει 21 πασσάλους και όχι 20 (Σκέψου αν ήταν 3 μέτρα μόνο θα ήθελες 2 πασσάλους και όχι 1)
Οι επόμενες 2 πλευρές θέλουν 20 πασσάλους και η τελευταία 19.
Αρα 21+(2Χ20)+19 = 80

Τίτλος: Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
Αποστολή από: teogan στις Μαρτίου 12, 2013, 10:55:09 pm
Αρχικά βάζω 4 πασσάλους στις 4 γωνίες.
Ανάμεσα χωρούν 60/3 -1 = 19 πάσσαλοι σε κάθε πλευρά.
Άρα 4*19 + 4 = 4*20 = 80 πάσσαλοι.
Τίτλος: Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
Αποστολή από: Χόμπιτ στις Μαρτίου 12, 2013, 10:58:19 pm
διλαδί εγο που απάντησα 80 αμέσος (4Χ60 / 3) θα περνούσα πρώτως το τεστ ακσιολόγησης  :o
Τίτλος: Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
Αποστολή από: jak_13 στις Μαρτίου 13, 2013, 12:20:00 am
διλαδί εγο που απάντησα 80 αμέσος (4Χ60 / 3) θα περνούσα πρώτως το τεστ ακσιολόγησης  :o

Μπα δαι νωμήζο!
Τίτλος: Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
Αποστολή από: jak_13 στις Μαρτίου 13, 2013, 02:20:43 pm
LANDAUUUUUUUUUUU

δεν βάζεις 20 σε κάθε πλευρά. 20 βάζεις μόνο στην πρώτη πλευρά. Στις υπόλοιπες βάζεις έναν λιγότερο.
επομένως δεν είναι 20Χ4 αλλά
20+ (2Χ19) + 18
( γιατι στην τελευταία πλευρά ο πρώτος και ο τελευταίος πάσαλος έχει ήδη προσμετρηθεί)...

τι ΔΕΝ καταλαβαινεις;
bitch συγνώμη που παρεμβαίνω αφού απευθύνεσαι στον LANDAU.
Η πρώτη πλευρά θέλει 21 πασσάλους και όχι 20 (Σκέψου αν ήταν 3 μέτρα μόνο θα ήθελες 2 πασσάλους και όχι 1)
Οι επόμενες 2 πλευρές θέλουν 20 πασσάλους και η τελευταία 19.
Αρα 21+(2Χ20)+19 = 80

Σε απλά μαθηματικά, αυτός είναι σωστός συλλογισμός και το αποτέλεσμα φυσικά.
Έχω άλλη απορία όμως. Πώς γίνεται να πέφτεις εννιά φορές και να σηκώνεσαι δέκα;  ;)
Τίτλος: Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
Αποστολή από: apri στις Μαρτίου 13, 2013, 03:34:32 pm
Αλλά, για σταθειτε, γιατι λέμε η έκταση της Ελλαδας ειναι τόση και δε λέμε το εμβαδον της Ελλαδας ειναι τόσο?
Καλά σου λέει Μάρκο ο Landau ότι το θέμα είναι φιλολογικό.
Λέμε διαμέρισμα εμβαδού 100 τ.μ. και όχι έκτασης!
Για μεγαλύτερα εμβαδά όπως αγροτεμάχια ή αγροκτήματα λέμε αγροτική ιδιοκτησία έκτασης 10 στρεμμάτων.
Πάντως οι έννοιες εμβαδό και έκταση είναι ταυτόσημες. Απλά η μία είναι περισσότερο γεωμετρική-μαθηματική και η άλλη περισσότερο γεωγραφική-χωροταξική.

Δεν αναλύω άλλο...τεχνολόγος είμαι και όχι φιλόλογος! 8) 8) 8)


Το εμβαδόν δεν αφορά μόνο επίπεδες επιφάνειες; Όταν αναφερόμαστε σε μια μεγάλη γεωγραφική έκταση που περιλαμβάνει όρη, κοιλάδες κλπ, μπορούμε να μιλήσουμε για εμβαδόν; ::) ???


Άσχετο. Διαβάζοντας για τους πασάλους, ξέρεις τι θυμήθηκα κατευθείαν, Μάρκο;
Αυτήν τη φωτογραφία της rozy, που είχε γράψει ιστορία στην Μουσική πριν από αρκετό καιρό. ;D ;D ;D

(http://i52.tinypic.com/8xj537.jpg)

Τίτλος: Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
Αποστολή από: Lasid στις Μαρτίου 13, 2013, 03:47:44 pm
Φυσικά και αφορά και μη επίπεδες επιφάνειες το εμβαδόν. Π.χ. στο σχολείο διδασκόμαστε το εμβαδόν σφαίρας.
Τίτλος: Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
Αποστολή από: apri στις Μαρτίου 13, 2013, 03:51:26 pm
Tι λες, βρε παιδί μου... Προόδευσε τόσο η επιστήμη; Στο κρυφό σχολειό δεν μας τα μάθαιναν αυτά... ;D ;D ;D ;D
Τίτλος: Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
Αποστολή από: Lasid στις Μαρτίου 13, 2013, 03:59:47 pm
Εσύ είσαι και φιλόλογος οπότε εντρύφησες περισσότερο στα γλωσσικά μαθήματα.
Συνήθως οι μαθητές που είχαν στόχο να πάνε Γ΄ Δέσμη, δεν έδιναν και πολύ προσοχή στα μαθηματικά.

Σε μεγαλύτερες τάξεις διδάσκεται και η εύρεση εμβαδού με ολοκληρώματα! Μεγάλη πρόοδος βλέπεις! ;)
Τίτλος: Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
Αποστολή από: bitch στις Μαρτίου 13, 2013, 04:27:02 pm
LANDAUUUUUUUUUUU

δεν βάζεις 20 σε κάθε πλευρά. 20 βάζεις μόνο στην πρώτη πλευρά. Στις υπόλοιπες βάζεις έναν λιγότερο.
επομένως δεν είναι 20Χ4 αλλά
20+ (2Χ19) + 18
( γιατι στην τελευταία πλευρά ο πρώτος και ο τελευταίος πάσαλος έχει ήδη προσμετρηθεί)...

τι ΔΕΝ καταλαβαινεις;
bitch συγνώμη που παρεμβαίνω αφού απευθύνεσαι στον LANDAU.
Η πρώτη πλευρά θέλει 21 πασσάλους και όχι 20 (Σκέψου αν ήταν 3 μέτρα μόνο θα ήθελες 2 πασσάλους και όχι 1)
Οι επόμενες 2 πλευρές θέλουν 20 πασσάλους και η τελευταία 19.
Αρα 21+(2Χ20)+19 = 80


όχι ρε γμτ!!! Πάνω που άρχισα να ελπίζω !!!  ;D ;D ;D ;D ;D 
Απ την άλλη εγώ δηλώνω μινιμάλ αρχιτέκτονας με οικολογικές ανησυχίες και έτσι θα περιφράξω το οικόπεδο με λεύκες!!  :P
Τίτλος: Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
Αποστολή από: apri στις Μαρτίου 13, 2013, 05:38:08 pm
Εσύ είσαι και φιλόλογος οπότε εντρύφησες περισσότερο στα γλωσσικά μαθήματα.
Συνήθως οι μαθητές που είχαν στόχο να πάνε Γ΄ Δέσμη, δεν έδιναν και πολύ προσοχή στα μαθηματικά.

Σε μεγαλύτερες τάξεις διδάσκεται και η εύρεση εμβαδού με ολοκληρώματα! Μεγάλη πρόοδος βλέπεις! ;)

Πολύ ευγενικά το περιγράφεις. Η σχέση μου με τα μαθηματικά παιδιόθεν κυμαινόταν μεταξύ βαρεμάρας και μίσους, αναλόγως του καθηγητή.
Αγαπούσα πολύ τη φυσική και τη χημεία ωστόσο, γιατί με βοηθούσαν να καταλάβω πώς λειτουργεί ο κόσμος. :D


Απ την άλλη εγώ δηλώνω μινιμάλ αρχιτέκτονας με οικολογικές ανησυχίες και έτσι θα περιφράξω το οικόπεδο με λεύκες!!  :P

Πώς φαίνεται το πρακτικό πνεύμα των γυναικών, βρε παιδί μου... ;D ;D ;D
Όχι, θα κάτσουμε μια ώρα στο Πράκτικερ να λύνουμε συναρτήσεις, για να βρούμε πόσους πασάλους θα αγοράσουμε. ;D ;D   
Τίτλος: Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
Αποστολή από: Landau στις Μαρτίου 13, 2013, 06:35:02 pm
Όταν κάποιος δεν μπορεί να λύσει ένα απλό πρόβλημα μαθηματικών (αριθμητικής θα έλεγα..), τότε φυτεύει δέντρα  8)   :P
Τίτλος: Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
Αποστολή από: bitch στις Μαρτίου 13, 2013, 06:57:37 pm
εγώ προσωπικά μπορώ να "φυτέψω" και ανθρώπους πάντως... θες να είσαι ο πρώτος;  8) 8) :P :P :P ;D ;D
Τίτλος: Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
Αποστολή από: apri στις Μαρτίου 13, 2013, 07:12:32 pm
Όταν κάποιος δεν μπορεί να λύσει ένα απλό πρόβλημα μαθηματικών (αριθμητικής θα έλεγα..), τότε φυτεύει δέντρα  8)   :P

Κι όταν κάποιος μπορεί να λύσει απλά και σύνθετα προβλήματα μαθηματικών, τότε καταστρέφει τις οικονομίες του πλανήτη. ??? :o :o
Άσε την bitch, λοιπόν, να φυτεύει, μπας και λυθεί τουλάχιστον το πρόβλημα της περίφραξης. ;D ;D ;D
Τίτλος: Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
Αποστολή από: MARKOS στις Μαρτίου 13, 2013, 07:22:34 pm



Άσχετο. Διαβάζοντας για τους πασάλους, ξέρεις τι θυμήθηκα κατευθείαν, Μάρκο;
Αυτήν τη φωτογραφία της rozy, που είχε γράψει ιστορία στην Μουσική πριν από αρκετό καιρό. ;D ;D ;D


πω,πω...πού το θυμήθηκες? !!! πολύ γέλιο .... ;D ;D ;D ;D
Τίτλος: Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
Αποστολή από: MARKOS στις Μαρτίου 13, 2013, 07:23:49 pm
Φυσικά και αφορά και μη επίπεδες επιφάνειες το εμβαδόν. Π.χ. στο σχολείο διδασκόμαστε το εμβαδόν σφαίρας.

Οι (α)γωνίες του κύκλου  ;D
Τίτλος: Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
Αποστολή από: MARKOS στις Μαρτίου 13, 2013, 07:29:29 pm
Όταν κάποιος δεν μπορεί να λύσει ένα απλό πρόβλημα μαθηματικών (αριθμητικής θα έλεγα..), τότε φυτεύει δέντρα  8)   :P

 Πρακτικής αριθμητικής το ακριβές.

Landau, στο έλεγα, μη τα βάζεις με τις γυναικες. Ακρη δεν θα βγάλεις... ;D ;D
Τίτλος: Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
Αποστολή από: bitch στις Μαρτίου 13, 2013, 07:30:02 pm
Όταν κάποιος δεν μπορεί να λύσει ένα απλό πρόβλημα μαθηματικών (αριθμητικής θα έλεγα..), τότε φυτεύει δέντρα  8)   :P

Κι όταν κάποιος μπορεί να λύσει απλά και σύνθετα προβλήματα μαθηματικών, τότε καταστρέφει τις οικονομίες του πλανήτη. ??? :o :o
Άσε την bitch, λοιπόν, να φυτεύει, μπας και λυθεί τουλάχιστον το πρόβλημα της περίφραξης. ;D ;D ;D

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 
γατάκια άντρες!!!!!!

όπως έλεγε και η αρχηγός Μέριλιν
"Πλάσμα που αιμορραγεί επτά μέρες κάθε μήνα και ΔΕΝ πεθαίνει, να το φοβάσαι !!"  :P :P :P :P
Τίτλος: Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
Αποστολή από: Landau στις Μαρτίου 13, 2013, 09:00:29 pm
Κι όταν κάποιος μπορεί να λύσει απλά και σύνθετα προβλήματα μαθηματικών, τότε καταστρέφει τις οικονομίες του πλανήτη. ??? :o :o

Πιο αυθαίρετο από αυτό το "συμπέρασμα" είναι το.. αυθαίρετο οικόπεδο  8)   :P

bitch φύτεψε κανένα κρεμυδάκι και πολύ σου είναι  :P
Τίτλος: Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
Αποστολή από: bitch στις Μαρτίου 13, 2013, 09:02:28 pm
ντοματούλες θα φυτέψω βρε!! Που πάνε ασορτί με το μουτράκι σου!!  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

( πόσο πολύ τρολάρω αδελφέ!!! )
( το άλλο όμως...δεν το σχολιασες.... )  8)
Τίτλος: Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
Αποστολή από: MARKOS στις Μαρτίου 13, 2013, 09:07:20 pm
Ενα πρόβλημα πρακτικης αριθμητικής εχει τελικα πολυ διαθεματικότητα  ;D ;D ;D

κρεμύδια, λαχανα, κουνουπιδια ειναι το φθινοπωρο. Τωρα σε λιγο θα ειναι κουκια, ρεβύθια, πιπεριες, ντοματες, κλπ κλπ

*στη συναντηση του Απριλιού θα σας βαλω πλάι-πλάι και θα σας απολαμβάνω.... ;D ;D
Τίτλος: Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
Αποστολή από: bitch στις Μαρτίου 13, 2013, 09:14:39 pm
έλα βρε Μάρκοοοοο , αφού ξερεις ότι τον αγαπώ πολύ τον χεβυμεταλά μας!!
Είναι αυτό που λέει και το άσμα " εδώ υπάρχει ένας έρωτας μεγάλος"  ;D ;D ;D ;D ;D ;D :P :P

http://www.youtube.com/watch?v=GJnJLie6TMY 

Τίτλος: Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
Αποστολή από: apri στις Μαρτίου 13, 2013, 09:25:01 pm
Κι όταν κάποιος μπορεί να λύσει απλά και σύνθετα προβλήματα μαθηματικών, τότε καταστρέφει τις οικονομίες του πλανήτη. ??? :o :o

Πιο αυθαίρετο από αυτό το "συμπέρασμα" είναι το.. αυθαίρετο οικόπεδο  8)   :P


Aν είναι πιο αυθαίρετο το οικόπεδο, φίλε μου, τότε ήδη έχεις αρχίσει να καταστρέφεις τη δική σου οικονομική κατάσταση, γιατί θα πληρώσεις πρόστιμα για αυθαίρετους πασσάλους σε αυθαίρετο οικόπεδο.

Γι' αυτό σου λέω. Άσε την bitch να βάλει τις λεύκες, να μη βλέπει το οικόπεδο η Πολεοδομία. ;D ;D ;D
Πιο οικονομικά θα σου έρθει. Και είναι και δύσκολοι καιροί. ::) ::) ;D ;D ;D