Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τυπική Εκπαίδευση => Γενικό Λύκειο => Σχολικά μαθήματα => Θετικά μαθήματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: killbill στις Απριλίου 06, 2013, 05:48:43 pm
-
στο κεφάλαιο 11 της Γεωμετρίας, απαιτείτε από τους μαθητές σας να θυμούνται τους τύπους των πλευρών και των αποστημάτων (τετραγώνου, κανονικού εγαξώνου και ισόπλευρου τριγώνου) συναρτήσει της ακτίνας του εγγεγραμμένου κύκλου; πως το εξετάζετε στο τέλος στις ενδοσχολικές αλλά και κατα τη διάρκεια του τετραμήνου; τους δίνετε τους τύπους;
-
Eγω δεν τους εχω δωσει ποτε τους λεω οτι ειναι κατι αντιστοιχο με τους τριγωνομετρικους αριθμους 30,45,60 κλπ της αλγεβρας, αρα πρεπει να τους μαθουν με καποιο μνημονικο κανονα ..
-
Οι τύποι δε δίνονται. Αν δεν τους θυμούνται μπορούν να τους αποδείξουν. Άσε που η απόδειξή τους έχει μεγαλύτεη διδακτική αξία από το να κάνουν αντικαταστάσεις.
-
Οι τύποι δε δίνονται. Αν δεν τους θυμούνται μπορούν να τους αποδείξουν. Άσε που η απόδειξή τους έχει μεγαλύτεη διδακτική αξία από το να κάνουν αντικαταστάσεις.
Συμφωνώ!
-
Eγω δεν τους εχω δωσει ποτε τους λεω οτι ειναι κατι αντιστοιχο με τους τριγωνομετρικους αριθμους 30,45,60 κλπ της αλγεβρας, αρα πρεπει να τους μαθουν με καποιο μνημονικο κανονα ..
o οποίος είναι?
Eγω δεν τους εχω δωσει ποτε τους λεω οτι ειναι κατι αντιστοιχο με τους τριγωνομετρικους αριθμους 30,45,60 κλπ της αλγεβρας, αρα πρεπει να τους μαθουν με καποιο μνημονικο κανονα ..
σίγουρα, αλλά δεν είναι και τόσο πρακτικό σε κάθε άσκηση να τους αποδεικνύεις; και τέλος πάντων γιατί είναι τόσο έγκλημα να τους δώσουμε; Είδα πανκυπριες εξετάσεις (αντίστοιχες των πανελληνίων), όπου στο τέλος τους δίνουν ένα κατεβατό από τύπους! Στην Ελλάδα είμαστε της παπαγαλίας και της αποστήθισης και χάνουμε την ουσία. Δηλαδή στην τάξη όταν κάνεις ασκησεις τους αποδεικνύεις συνέχεια σε κάθε άσκηση ή τους θυμάσαι;
-
.
-
Eγω δεν τους εχω δωσει ποτε τους λεω οτι ειναι κατι αντιστοιχο με τους τριγωνομετρικους αριθμους 30,45,60 κλπ της αλγεβρας, αρα πρεπει να τους μαθουν με καποιο μνημονικο κανονα ..
o οποίος είναι?
Eγω δεν τους εχω δωσει ποτε τους λεω οτι ειναι κατι αντιστοιχο με τους τριγωνομετρικους αριθμους 30,45,60 κλπ της αλγεβρας, αρα πρεπει να τους μαθουν με καποιο μνημονικο κανονα ..
σίγουρα, αλλά δεν είναι και τόσο πρακτικό σε κάθε άσκηση να τους αποδεικνύεις; και τέλος πάντων γιατί είναι τόσο έγκλημα να τους δώσουμε; Είδα πανκυπριες εξετάσεις (αντίστοιχες των πανελληνίων), όπου στο τέλος τους δίνουν ένα κατεβατό από τύπους! Στην Ελλάδα είμαστε της παπαγαλίας και της αποστήθισης και χάνουμε την ουσία. Δηλαδή στην τάξη όταν κάνεις ασκησεις τους αποδεικνύεις συνέχεια σε κάθε άσκηση ή τους θυμάσαι;
Είναι διαφορετικό να δίνεις τύπους π.χ. στατιστικής και διαφορετικό να δίνεις τύπους γεωμετρίας. Το ζητούμενο του πρώτου μαθήματος (τουλάχιστον στο Λύκειο) είναι κυρίως η απλή εκτέλεση αλγορίθμων. Γι' αυτό το σχολικό βιβλίο της Γ' δεν έχει αποδείξεις στη Στατιστική, γιατί δεν έχουν καμία διδακτική αξία.
Η παπαγαλία σχετίζεται πάντα με το τι εξετάζεις. Αν π.χ. ζητάς απλή αντικατάσταση, στην περίπτωση που δε δίνεις τους τύπους, ενθαρρύνεις την παπαγαλία, ενώ αν τους δίνεις, εξετάζεις για πολλοστή φορά μια άσκηση
-
μιας και η Γεωμετρία
-
μιας και η Γεωμετρία
-
ναι σωστά, και το 13 τελείως εκτός (που εκεί είναι ο κύριος όγκος ασκήσεων της Στερεομετρίας). οπότε μάλλον μέχρι και το 11 θα είναι. θα δείξει..
-
Συνάδελφοι , θα ήθελα να σας ρωτήσω σχετικά με τη διδακτέα ύλη καθώς το αναλαμβάνω πρώτη φορά . Σύμφωνα με τις περσινές οδηγίες η διδακτέα ύλη ήταν από το κεφ 7 ως το 12. Το 7 και το 8 που ήταν εκτός εξεταστέας ύλης τα παραδίδατε κανονικά? Περιλαμβάνουν θέματα που ειναι απαραίτητα στα κεφάλαια που εξετάζονται? Επίσης , υπάρχει κατι άλλο που πρέπει να προσέξω στη Γεωμετρία της
-
Τα 7 & 8 είναι πολύ βασικά για παρακάτω, όπου χρησιμοποιούνται στις αποδείξεις των θεωρημάτων αλλά και σε ασκήσεις.
-
Νομίζω ότι, από τη στιγμή που δεν έχει βγει ακόμη η φετινή εξεταστέα ύλη για τη
-
Ευχαριστώ συνάδελφοι.. Αλήθεια τις αποδείξεις τις προλαβαίνετε ή κάνετε μόνο αυτές που είναι στην εξεταστέα της προηγούμενης χρονιάς συν ό,τι καινουριο μπει?
-
Συνάδελφοι θα μπορούσε κάποιος να μου πει ποιες ειναι οι σημαντικότερες αποδείξεις στη γεωμετρία της β λυκείου ?
-
9.2 , 9.5 , 9.7 , 10.3 , 11.3
-
Στο μεταξύ περιμένοντας την ύλη , έχουμε το εξής θέμα: Οι φετινοί μαθητές της Α Λυκείου έχουν το ανανεωμένο (νέα γραφικά, γραμματοσειρές) βιβλίο Γεωμετρίας , ενώ οι της
-
Σ ευχαριστω πολύ συνάδελφε! Οντως εχεις δίκιο.. Μακάρι όμως να ήταν αυτό και το μεγαλύτερο πρόβλημα σε ένα λύκειο που χρειαζεται αναδιαρθρωση στα πάντα..
-
To βιβλίο της Γεωμετρίας Α &
-
Στο δικό μας σχολείο όλα τα βιβλία Γεωμετρίας που έστειλαν για την Α λυκείου είναι έκδοσης 2012. Από αυτό να υποθέσω ότι δεν έχει αλλάξει κάτι;
-
Επί της ουσίας δεν άλλαξε κάτι. Έχει αλλάξει η δομή λίγο εσωτερικά ( κόπηκαν κάποια λευκά μέρη σελίδων και έγιναν πιο μικρές κάποιες εικόνες). Αυτό έχει όμως σαν αποτέλεσμα να μην συμβαδίζουν οι σελίδες με τις προηγούμενες εκδόσεις.
-
πρέπει να έχουν αλλάξει τα χρώματα και οι γραμματοσειρές. το προηγούμενο είχε πολύ χρώμα γενικά. τώρα βλέπω κυριαρχεί το άσπρο.
Πάντως διαβάστε εδώ http://didefth.gr/new/wp-content/uploads/nea_biblia_1415.pdf (http://didefth.gr/new/wp-content/uploads/nea_biblia_1415.pdf).
Δεν αναφέρεται η Γεωμετρία. Τι να πω; θα το τσεκάρω κάνοντας αντιπαραβολή με ένα καινούργιο και θα επανέλθω στο θέμα
-
Από καλά πληροφορημένη πηγή, η νέα εξεταστέα ύλη για τα μαθηματικά Α,
-
το βιβλίο Γεωμετρίας της
-
Η διδακτέα-εξεταστέα ύλη Α΄