Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: apuleius στις Απριλίου 17, 2013, 04:26:04 pm

Τίτλος: Ερώτηση για το χαρακτηρισμό εκπαιδευτικού ως υπεραρίθμου
Αποστολή από: apuleius στις Απριλίου 17, 2013, 04:26:04 pm
Για να χαρακτηριστεί ένας εκπαιδευτικός υπεράριθμος σε ένα σχολείο υπολογίζονται άραγε μόνο τα μαθήματα α΄ ανάθεσης της ειδικότητάς του ή και μαθήματα β΄ ανάθεσης; Για παράδειγμα: αν σε ένα Λύκειο οι ώρες των καθαρά φιλολογικών μαθημάτων (α΄ ανάθεσης για τους φιλολόγους) είναι 70, αλλά διδάσκονται και κάποια μαθήματα επιλογής 4 ωρών, που τα διδάσκουν μεν οι φιλόλογοι αλλά δεν είναι α΄ ανάθεση της ειδικότητάς τους (π.χ. Ιστορία Τέχνης), ποιο άθροισμα ωρών θα ληφθεί υπόψιν για το χαρακτηρισμό κάποιου από τους φιλολόγους αυτού του Λυκείου ως υπεραρίθμου; Οι 70 ώρες που είναι αποκλειστικά α΄ ανάθεσης ή οι 74 ώρες που περιέχουν και α΄ και β΄ ανάθεσης μαθήματα; Με τη δική μου λογική λαμβάνονται υπόψιν μόνο οι ώρες μαθημάτων α΄ ανάθεσης της ειδικότητας.
Θα ήθελα τη γνώμη σας, αν έχετε κάτι υπόψιν. Ίσως έχει ξανασυζητηθεί κάπου στο Forum το θέμα αυτό, αλλά δεν βρήκα κατά την αναζήτηση κάτι σχετικό.

Ευχαριστώ
Τίτλος: Απ: Ερώτηση για το χαρακτηρισμό εκπαιδευτικού ως υπεραρίθμου
Αποστολή από: ICT στις Απριλίου 17, 2013, 05:10:04 pm
Δεν ξέρω αν θα σε βοηθήσω ΝΟΜΙΖΩ ότι πιάνονται και οι β αναθέσεις εφόσον δεν έχει κάποιος οργανική εκεί που παίρνει το μάθημα ως α ανάθεση.
επίσης λάβε υπόψη σου και την Ερευν. Εργασία που μπορούν να το πάρουν όλες οι ειδικότητες ως  α ανάθεσης μάθημα.
Επίσης αυτό που είχα δει παλιότερα είναι ότι για να κριθεί κάποιος ως υπεράριθμος έπρεπε να έχει λιγότερες από 7 ώρες (αυτό βέβαια δεν γνωρίζω αν το εφαρμόζανε αυθαίρετα και αν ίσχυε σε όλη την Ελλάδα.
Ελπίζω κάποιος να μας διαφωτίσει καλύτερα.
Τίτλος: Απ: Ερώτηση για το χαρακτηρισμό εκπαιδευτικού ως υπεραρίθμου
Αποστολή από: apuleius στις Απριλίου 17, 2013, 06:50:42 pm
Δεν ξέρω αν θα σε βοηθήσω ΝΟΜΙΖΩ ότι πιάνονται και οι β αναθέσεις εφόσον δεν έχει κάποιος οργανική εκεί που παίρνει το μάθημα ως α ανάθεση.
επίσης λάβε υπόψη σου και την Ερευν. Εργασία που μπορούν να το πάρουν όλες οι ειδικότητες ως  α ανάθεσης μάθημα.
Επίσης αυτό που είχα δει παλιότερα είναι ότι για να κριθεί κάποιος ως υπεράριθμος έπρεπε να έχει λιγότερες από 7 ώρες (αυτό βέβαια δεν γνωρίζω αν το εφαρμόζανε αυθαίρετα και αν ίσχυε σε όλη την Ελλάδα.
Ελπίζω κάποιος να μας διαφωτίσει καλύτερα.

Ως προς το πρώτο που γράφεις, δεν αναφέρομαι σε λειτουργική υπεραριθμία αλλά σε οργανική, δηλαδή να περισσεύει κάποιος που έχει οργανική θέση σε ένα σχολείο, όχι κάποιος που καλύπτει λειτουργικό κενό για την τρέχουσα χρονιά.
Για το ζήτημα των project ακούγεται λογικό να προσμετράται στις φιλολογικές π.χ. ώρες ενός σχολείου, αλλά από την άλλη πλευρά η ανάληψη project δεν είναι υποχρεωτική από έναν φιλόλογο. Κανονικά λοιπόν δεν μπορεί να προσμετρηθούν οι ώρες του project κατά την διαδικασία διαπίστωσης υπεραριθμίας όσον αφορά μια ειδικότητα.
Όσο για το πόσες ώρες πρέπει να σου λείπουν για να μπορείς να βγεις υπεράριθμος, είναι από 10 και πάνω.
Τίτλος: Απ: Ερώτηση για το χαρακτηρισμό εκπαιδευτικού ως υπεραρίθμου
Αποστολή από: ICT στις Απριλίου 17, 2013, 07:30:39 pm
@apuleius

Και εγώ σε οργανική υπεραριθμία αναφερόμουν όχι σε κάλυψη λειτουργικού κενού. Αυτό που σου είπα είναι αν δεν υπάρχει εκπαιδευτικός με οργανική στο σχολείο να πάρει το μάθημα ως πρώτη ανάθεση πιθανόν οι ώρες να δίνονται σε αυτούς που μπορούν να το πάρουν ως δεύτερη ανάθεση και έχουν ήδη οργανική στο σχολείο Ας μας τα εξηγήσει όμως πιο αναλυτικά κάποιος που τα ξέρει καλύτερα.
Τίτλος: Απ: Ερώτηση για το χαρακτηρισμό εκπαιδευτικού ως υπεραρίθμου
Αποστολή από: demeb στις Απριλίου 17, 2013, 08:14:23 pm
Με ποιο τρόπο προσδιορίζονται τα κενά και οι υπεραριθμίες
ΡΕΠΟΡΤΑΖ:  esos.gr

Με αφορμή τις πρόσφατες αποφάσεις των ΠΥΣΔΕ σχετικά με τα κενά και τα πλεονάσματα, θα θέλαμε να αναδείξουμε ορισμένα σημεία που αναφέρονται ρητά στους ισχύοντες νόμους και υπουργικές εγκυκλίους και αφορούν στον προγραμματισμό πλήρωσης θέσεων των σχολικών μονάδων (νόμος 3848, άρθρο 7).

Σύμφωνα με τον εν λόγω νόμο και στο αυτό άρθρο ο «προσδιορισμός κενών θέσεων, των λειτουργικών αναγκών και των τυχόν υπεραριθμιών με σκοπό το διορισμό μόνιμων ή την πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών και ωρομίσθιων […] καθώς και τις μεταθέσεις, τις μετατάξεις και τις αποστάσεις μόνιμων εκπαιδευτικών γίνεται μέσω της διαδικασίας που ορίζεται στις επόμενες παραγράφους» (παρ. 1).
Τι ορίζει ο νομοθέτης στις επόμενες παραγράφους;
(Παρ. 2) «Σε κάθε σχολική μονάδα με ευθύνη του διευθυντή της καταγράφονται […] η τυχόν δεύτερη ειδικότητα των εκπαιδευτικών, η δυνατότητα διδασκαλίας μαθημάτων με δεύτερη ανάθεση […]».
(Παρ. 3) «Στο επίπεδο της διεύθυνσης εκπαίδευσης τα στοιχεία της προηγούμενης παραγράφου ελέγχονται και οριστικοποιούνται με ευθύνη του διευθυντή της».
(Παρ. 5) «Ο προσδιορισμός των κενών θέσεων και των λειτουργικών αναγκών γίνεται από τον διευθυντή εκπαίδευσης ύστερα από γνώμη του περιφερειακού υπηρεσιακού συμβουλίου αφού ληφθούν υπόψη τα στοιχεία των παραγράφων 2 και 3».
(Παρ 9) «Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Δια
Τίτλος: Απ: Ερώτηση για το χαρακτηρισμό εκπαιδευτικού ως υπεραρίθμου
Αποστολή από: erietta στις Απριλίου 17, 2013, 09:48:41 pm
Υπάρχει περίπτωση ο υπολογισμός των κενών και των ωρών διδασκαλίας γίνεται λαμβάνοντας υπόψη την ομάδα σχολείων; Έτσι πολύ εύκολα μπορεί να κριθεί κάποιος υπεράριθμος... Π.χ. αν σε μια ομάδα τριών σχολείων υπάρχουν τρεις θεολόγοι, υπάρχει περίπτωση ο ένας να βγει υπεράριθμος; 
Τίτλος: Απ: Ερώτηση για το χαρακτηρισμό εκπαιδευτικού ως υπεραρίθμου
Αποστολή από: ICT στις Απριλίου 17, 2013, 09:52:00 pm
@erietta

όπως οι οργανικές είναι ανα σχολείο έτσι και οι υπεραριθμίες είναι ανά σχολείο.
Μίλαω πάντα για το τι ισχύει μέχρι τώρα.
Τίτλος: Απ: Ερώτηση για το χαρακτηρισμό εκπαιδευτικού ως υπεραρίθμου
Αποστολή από: apuleius στις Απριλίου 18, 2013, 05:43:54 pm
Με ποιο τρόπο προσδιορίζονται τα κενά και οι υπεραριθμίες
ΡΕΠΟΡΤΑΖ:  esos.gr

Με αφορμή τις πρόσφατες αποφάσεις των ΠΥΣΔΕ σχετικά με τα κενά και τα πλεονάσματα, θα θέλαμε να αναδείξουμε ορισμένα σημεία που αναφέρονται ρητά στους ισχύοντες νόμους και υπουργικές εγκυκλίους και αφορούν στον προγραμματισμό πλήρωσης θέσεων των σχολικών μονάδων (νόμος 3848, άρθρο 7).

Σύμφωνα με τον εν λόγω νόμο και στο αυτό άρθρο ο «προσδιορισμός κενών θέσεων, των λειτουργικών αναγκών και των τυχόν υπεραριθμιών με σκοπό το διορισμό μόνιμων ή την πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών και ωρομίσθιων […] καθώς και τις μεταθέσεις, τις μετατάξεις και τις αποστάσεις μόνιμων εκπαιδευτικών γίνεται μέσω της διαδικασίας που ορίζεται στις επόμενες παραγράφους» (παρ. 1).
Τι ορίζει ο νομοθέτης στις επόμενες παραγράφους;
(Παρ. 2) «Σε κάθε σχολική μονάδα με ευθύνη του διευθυντή της καταγράφονται […] η τυχόν δεύτερη ειδικότητα των εκπαιδευτικών, η δυνατότητα διδασκαλίας μαθημάτων με δεύτερη ανάθεση […]».
(Παρ. 3) «Στο επίπεδο της διεύθυνσης εκπαίδευσης τα στοιχεία της προηγούμενης παραγράφου ελέγχονται και οριστικοποιούνται με ευθύνη του διευθυντή της».
(Παρ. 5) «Ο προσδιορισμός των κενών θέσεων και των λειτουργικών αναγκών γίνεται από τον διευθυντή εκπαίδευσης ύστερα από γνώμη του περιφερειακού υπηρεσιακού συμβουλίου αφού ληφθούν υπόψη τα στοιχεία των παραγράφων 2 και 3».
(Παρ 9) «Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Δια
Τίτλος: Απ: Ερώτηση για το χαρακτηρισμό εκπαιδευτικού ως υπεραρίθμου
Αποστολή από: jtsop στις Απριλίου 18, 2013, 06:02:55 pm
μόνο α' ανάθεση κανονικά