Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: elleni στις Απριλίου 26, 2013, 10:14:39 am
-
Καλημερα! Ηθελα να ρωτησω αν γνωριζει κανεις τι βοηθεια μπορει να προσφερει σε παιδακι δημοτικου ενας δασκαλος καλλιγραφιας. Συγκεκριμενα, μου ειπε μια φιλη μου οτι ο γιος της κανει μαθημα καλλιγραφιας επειδη τα γραμματα του ηταν χαλια και το σκεφτομαι για την ανηψια μου. Γνωριζετε αν βοηθαει;
-
Είμαι σιγουρη πώς αυτά τα παιδάκια θα γράφουν τέλεια γράμματα ......στο ipad στο iphone και σε όλα τα i---------!
Κάποια άλλα παιδάκια δεν έχουν τετράδιο να γράψουν κ εσυ μας μιλάς για καλλιγράφους? Εσυ απο μόνη σου σαν θεία δεν μπορείς να "εκπαδεύσεις" το ανήψι σου να γράφει όμορφα?
-
Καλημερα! Ηθελα να ρωτησω αν γνωριζει κανεις τι βοηθεια μπορει να προσφερει σε παιδακι δημοτικου ενας δασκαλος καλλιγραφιας. Συγκεκριμενα, μου ειπε μια φιλη μου οτι ο γιος της κανει μαθημα καλλιγραφιας επειδη τα γραμματα του ηταν χαλια και το σκεφτομαι για την ανηψια μου. Γνωριζετε αν βοηθαει;
υπενθυμιζω οτι ειμαστε στο 2013...οχι στο 1970, τελος.
-
.... Δασκάλα καλλιγραφίας χμμμ , όπως λέμε ....
-
Οφείλω να ομολογήσω ότι πρώτη φορά ακούω για δασκάλα καλλιγραφίας. Δεν ξέρω αν βοηθάει ή αν χρειάζεται απλά ως εκπαιδευτικός το μόνο που έχει νομίζω σημασία είναι τα γράμματα να είναι ευανάγνωστα, κάτι που αν υπάρχει πρόβλημα μπορεί να διορθωθεί με λίγη εξάσκηση (ξέρετε γεμίζουμε τετράδια με την αλφάβητο όπως στην πρώτη δημοτικού). Το αν είναι όμορφα είναι υποκειμενικό. Και μην ξέχναμε ότι ο γραφικός μας χαρακτήρας είναι μοναδικός και αντικατοπτρίζει στοιχεία της προσωπικότητάς μας.
-
Δεν καταλαβαίνω γιατί παίρνετε τον αλλον από τα μούτρα, όταν απλά σας κάνει μία ερώτηση και χωρίς καν να έχει πει τη γνώμη του πάνω στο θέμα... Θα γίνω πιο συγκεκριμένη: το γεγονός ότι το αναφέρω δεν σημαίνει ότι συμφωνώ με αυτό. Ίσως κι εγώ δεν ήμουνα σαφής με το παράδειγμά μου, αλλά έγραψα "το σκέφτομαι για την ανηψιά μου" για να μην αναφέρω όλη την οικογενειακή ιστορία του ποιος ειπε τι και του ποιος συμφωνησε και ποιος διαφώνησε κλπ
Είμαι σιγουρη πώς αυτά τα παιδάκια θα γράφουν τέλεια γράμματα ......στο ipad στο iphone και σε όλα τα i---------!
Κάποια άλλα παιδάκια δεν έχουν τετράδιο να γράψουν κ εσυ μας μιλάς για καλλιγράφους? Εσυ απο μόνη σου σαν θεία δεν μπορείς να "εκπαδεύσεις" το ανήψι σου να γράφει όμορφα?
Το θέμα μου είναι το εξής, εγώ δεν πιστεύω ότι το παιδί μπορεί να "εκπαιδευτεί" όπως λες και αυτό ακριβώς είναι το ερώτημά μου , καθώς δεν θεωρώ τον εαυτό μου ειδικό : πιστεύετε ότι το παιδί μπορεί να εκπαιδευτεί να κάνει καλά γράμματα ή πιστεύετε ότι ο δάσκαλος καλλιγραφίας είναι κάποιος που εκμεταλλεύεται το άγχος των γονιών για να κάνει μια δουλειά χωρίς αποτέλεσμα; Ο δάσκαλος καλλιγραφίας, για παιδιά δημοτικού είναι κάτι που σας είναι γνωστό χρόνια ή νέο φρούτο της εποχής;
Και λάβετε υπόψη ότι ένας γονιός που έχει παιδί με διάφορες δυσκολίες μπορεί εύκολα να γίνει προϊόν εκμετάλλευσης από "ειδικούς"....
-
Το αν είναι όμορφα είναι υποκειμενικό. Και μην ξέχναμε ότι ο γραφικός μας χαρακτήρας είναι μοναδικός και /αντικατοπτρίζει στοιχεία της προσωπικότητάς μας.
Αυτό νομίζω κι εγώ constansn, αλλά οι γονείς αγχώνονται γιατό φοβούνται ότι θα επηρεάσει τους βαθμούς αργότερα σε γυμνάσιο λύκειο ή και στις πανελλαδικές
-
Το αν είναι όμορφα είναι υποκειμενικό. Και μην ξέχναμε ότι ο γραφικός μας χαρακτήρας είναι μοναδικός και /αντικατοπτρίζει στοιχεία της προσωπικότητάς μας.
Αυτό νομίζω κι εγώ constansn, αλλά οι γονείς αγχώνονται γιατό φοβούνται ότι θα επηρεάσει τους βαθμούς αργότερα σε γυμνάσιο λύκειο ή και στις πανελλαδικές
Η αλήθεια είναι ότι συχνά οι γονείς φοβούνται υπερβολικά και φορτώνουν με το άγχος τους και τα παιδιά. Φιλόλογος είμαι και δεν ξέρω κανέναν που να κόβει μονάδες αρκεί τα γράμματα να είναι ευανάγνωστα. Συμμαθήτρια μου υποχρεώθηκε να αλλάξει γραφικό χαρακτήρα γιατί μόνο η ίδια μπορούσε να κατανοήσει το γραπτό της. Χρειάστηκε ένα καλοκάιρι εξάσκησης πριν τις πανελλήνιες γεμίζοντας τετράδια. Εγώ ήμουν πιο τυχερή χρειάστηκε να αλλάξω μόνο τη γραφή τριών γραμμάτων που μπέρδευαν τους καθηγητές μου.
-
έχει γίνει κάποια αξιολόγηση του παιδιού;
Σύμπτωμα της δυσλεξίας και της δυσγραφίας είναι συχνά ΚΑΙ τα άσχημα γράμματα.
Κατά τα άλλα, και αν έχει αποκλειστεί κάτι τέτοιο, η οργάνωση του γραπτού (γιατί αυτό είναι τα καλά γράμματα) είναι θέμα εξάσκησης και προσοχής. Αν μπει στο μυαλό του παιδιού ότι το τάδε γράμμα γίνεται με αυτή τη φορά (τη σωστή φορά και όχι όποια το βολεύει) και έχει αυτό το μέγεθος (βοηθά το δίγραμμο τετράδιο ή τα τετράδια με κουτάκια για τα μαθηματικά) και αυτή είναι η απόσταση ανάμεσα στα γράμματα και στις λέξεις (για τις λέξεις βάζουμε το δείκτη και μετράμε την απόσταση), τότε η εικόνα ενός γραπτού θα βελτιωθεί σημαντικά.
Και όχι! Δασκάλα καλλιγραφίας, εγώ προσωπικά ακούω πρώτη φορά (και ελπίζω και τελευταία)
-
Εμένα πάντως η κόρη μου στην πρώτη και στη δευτέρα δημοτικού έκανε απαίσια γράμματα και φέτος ξαφνικά τα βελτίωσε απίστευτα μόνη της .Πιστεύω πως τα παιδιά πειραματίζονται και αργούν να καταλήξουν στο γραφικό τους χαρακτήρα.
-
Είχε γίνει αξιολόγηση και έχει ΔΕΠΥ και "ελαφριά" (αν υπάρχει τέτοιος όρος) δυσλεξία, οπότε υποθέτω ότι έχεις δίκιο emmaki ότι μπορεί να είναι σύμπτωμα
-
Δυσλεξία ελαφριά και βαριά δεν υπάρχει (είναι σαν το ολίγο και πολύ έγκυος). Ή έχεις ή δεν έχεις (πάντα σύμφωνα με τη διεθνή βιβλιογραφία).
Ό,τι και να είναι, όμως, όπου και αν οφείλεται, στην καλύτερη είναι υπερβολή η δασκάλα "καλλιγραφίας" (άραγε πού διδάσκουν καλλιγραφία και παίρνεις πιστοποίηση;;;)