Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τυπική Εκπαίδευση => Γυμνάσιο => Σχολικά μαθήματα => Θετικά μαθήματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: lvc στις Μαΐου 01, 2013, 12:09:22 am
-
Γνωρίζει κανείς τι δομή πρέπει να έχουν τα θέματα του ιουνίου στη φυσική και στη χημεία γυμνασίου; Πόσα ανοικτού, πόσα κλειστού τύπου, πόσες οι υπολογιστικές ασκήσεις; Αν μπορούν σε ένα θέμα να υπάρχουν ερωτήσεις από διαφορετικά κεφάλαια;
Γνωρίζετε κάποιο έγγραφο του υπουργείου; Κάπου είδα ένα με οδηγίες, αλλά όχι για φυσική και χημεία.
-
Από ότι λένε οι σύμβουλοι, τα θέματα δεν μπορεί να είναι δυσκολότερα από τα αντίστοιχα του βιβλίου, ένα θέμα μπορεί να έχει μέχρι 3 υποερωτήματα όχι όμως άσχετα μεταξύ τους ( πχ α. δυνάμεις β. νόμοι του νεύτωνα γ. έργο-ενέργεια ) υπολογιστικές ασκήσεις μπορείς να βάλεις αλλά του στυλ εφαρμογή τύπου, όχι προβλήματα όμως.
-
http://blogs.sch.gr/psaranto/files/2009/04/EJETASEIS-GYMNASIOY.pdf (http://blogs.sch.gr/psaranto/files/2009/04/EJETASEIS-GYMNASIOY.pdf)
-
http://blogs.sch.gr/psaranto/files/2009/04/EJETASEIS-GYMNASIOY.pdf (http://blogs.sch.gr/psaranto/files/2009/04/EJETASEIS-GYMNASIOY.pdf)
Στο έγγραφο αναφέρεται: "Η εξεταστέα ύλη να οριστεί με βάση τον αριθμό ενοτήτων ή υποενοτήτων και όχι τον αριθμό των σελίδων"
Μήπως γνωρίζει κάποιος αν αυτό ισχύει και για τα άλλα μαθήματα, εκτός από τις φυσικές επιστήμες?