Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τυπική Εκπαίδευση => Εξετάσεις => Πανελλήνιες => Μήνυμα ξεκίνησε από: ----- στις Μαΐου 19, 2013, 02:01:31 pm
-
Συνάδελφοι ανοίγω αυτό το θέμα για να γράφουμε σχόλια για τα θέματα που θα πέσουν στη χημεία!
-
Συνάδελφοι οι μαθητές της θετικής και της τεχνολογικής έχον απογοητευτεί λίγο από τη Φυσική! Λέτε να χτυπήσουν και τη χημεία;
-
Συνάδελφοι αύριο τα ψέματα τελειώνουν! Αφού χτύπησαν τα μαθηματικά, πιστεύω να βάλουν πιο βατά στη χημεία! Τι λέτε και σεις;
-
-
Μα πάντα βάζουν πονηρά! Απλά δεν είναι σαν της φυσικής!
-
Ναι, ετσι είναι αλλά κάτι θα ξεχωρίσει φέτος ::) Άλλωστε πωςθα φοβησουν τηνκοινη γνώμη? Να σκεφτουν στο κοντινό μελλον την τεχνικη εκπαίδευση! ;) ::) ::) 8)
-
μετρημένα κουκιά ήταν ρε σεις πάντα. πονηρά αλλά προβλέψιμα. πέρυσι μόνο λίγο τα μπέρδεψαν , με τα δυσανάλογα μαθηματικά στο τέταρτο θέμα. άντε να δούμε. προβλέπω να μην έχει δέντρο το τρίτο θέμα και να είναι ελαφρώς τσιμπημένα λόγω σχετικά βατής βιολογίας για τις ιατρικές.
-
Αν δε βάλουν δέντρο στο 3ο θέμα μήπως βάλουν στο 2ο; Δε γίνεται να αφήσουν αντιδράσεις οργανικής απέξω!
-
Η χημεια γενικα δεν εκπλησσει, το ιδιο νομιζω θα γινει και αυριο... Καλη επιτυχια στα παιδια!
-
βέβαια καλή επιτυχία στα παιδάκια! ρε συ Κωνσταντίνε , δεν βλαζω δέντρο σημαίνει ότι περιγράφονται με λόγια οι αντιδράσεις και όχι σχηματικά. εννοείται ότι θα βάλουν αντιδράσεις. καληνύχτα σας.
-
Απλά συνάδελφε καλύτερα είναι για έναν που θέλει να λέει ότι γνωρίζει χημεία να τις γράφει τις αντιδράσεις! Γι' αυτό πιστεύω να βάλουν δέντρο! Καλή επιτυχία στα παιδιά!
-
στο δέντρο απλά έγραφες το οργανικό προίον και όχι την αντίδραση ρε Κωνσταντίνε. αμάν και πήγαινα για ύπνο!
-
Ναι αλλά φαινόταν αν ξέρει κάποιος να γράφει με χημικούς συμβολισμούς! Καλή σου νύχτα συνάδελφε, μην σε κρατάω άλλο!
-
Να το χοντρυνω; Εγώ θα'θελα να μου εξηγεί και τούς μηχανισμους!Εκεί είναι η μαγεία της οργανικης...... :P ;D ;) :) :)
Αλλωστε οι υποψηφιοι γιατροι και φαρμακοποιοι πρεπει ν'αναγνωριζουν μια οργανικη ενωση (ονοματολογια ) και να γνωριζουν-κατανοουν σε ποιες και πως μπορει να συμμετασχει σε χημικες αντιδρασεις.....
Ξερω,ξερω ....πρωι-πρωι :-X :o ;D
-
anixia μας έστειλες! μαζί σου και εγώ. SN1 κλπ... Κωνσταντίνε επιμένεις σε κάτι ποιυ δεν βγάζει νόημα. τι δέντρο , τι περιγραφή δέντρου με λόγια , είναι το ίδιο πράγμα , αλλιώς διατυπωμένο. ίσα ίσα που με λόγια θα μπορέσει να ζητήσει και αντιδράσεις αν θέλει πιο εύκολα. αυτό με τους χημικούς συμβολισμούς; δεν βγάζει νόημα συγνώμη. σκέψου τι γράφεις ρε συ. καλημέρα σε όλους και καλή επιτυχία πάλι στα παιδιά.
-
Να το χοντρυνω; Εγώ θα'θελα να μου εξηγεί και τούς μηχανισμους!Εκεί είναι η μαγεία της οργανικης...... :P ;D ;) :) :)
Αλλωστε οι υποψηφιοι γιατροι και φαρμακοποιοι πρεπει ν'αναγνωριζουν μια οργανικη ενωση (ονοματολογια ) και να γνωριζουν-κατανοουν σε ποιες και πως μπορει να συμμετασχει σε χημικες αντιδρασεις.....
Ξερω,ξερω ....πρωι-πρωι :-X :o ;D
Πρεπει οι παραπανω να μαθουν καλη χημεια!!!!!
Ετσι για ν'ανεβασω το μαθημα μας ,αντε γιατι...... >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(
-
Τελικα μαλλον απαιτητικα τα θεματα... ισως οχι σε δυσκολια αλλα μεγαλος ο ογκος τους.
-
Δύσκολα λοιπόν και αυτά, φέτος, όπως τα άλλα μαθήματα!
-
Σε σχέση με τις άλλες χρονιές πιο δύσκολα τα φετινά θέματα χημείας!
-
Τελικά έχουνε ξεφύγει γενικώς .... να δώ αποτελέσματα και "τον αριθμό εισακτέων" ανά σχολή που επιμελώς δεν έχουν ακόμα ανακοινώσει και μετά τα λέμε.... ::)
-
http://www.esos.gr/article/eidisis-panaladikes/akribeia-safhneia-themata-xhmeias
:) :) :) :)
-
Α θέμα ανεκτό με μικρή δυσκολία στο Α5.
-
Ειδικά το 4ο θέμα συνάδελφοι ήθελε πολύ δουλειά! Το τρίτο είχε πολύ δουλειά και αυτό αλλά και κριτική σκέψη! Δεν ήταν εύκολο να βγάλουν τους συντακτικούς τύπους των οργανικών ενώσεων! Πέρσι προλάβαιναν να γράψουν πιο εύκολα το 20!
-
Να το χοντρυνω; Εγώ θα'θελα να μου εξηγεί και τούς μηχανισμους!Εκεί είναι η μαγεία της οργανικης...... :P ;D ;) :) :)
Αλλωστε οι υποψηφιοι γιατροι και φαρμακοποιοι πρεπει ν'αναγνωριζουν μια οργανικη ενωση (ονοματολογια ) και να γνωριζουν-κατανοουν σε ποιες και πως μπορει να συμμετασχει σε χημικες αντιδρασεις.....
Ξερω,ξερω ....πρωι-πρωι :-X :o ;D
Πάντως νομίζω ότι δεν υπερβάλλεις και τόσο! Θα έπρεπε να ενταχθούν στην ύλη και οι μηχανισμοί γιατί έτσι γίνεται πιο κατανοητή η χημεία!
-
Καλημέρα σας...Το Α3 ερώτημα δεν είναι κανονικά εκτός ύλης με βάση στο σχολικό (σελ15) που αναφέρει για το Cr ότι ξεφεύγει από τα όρια της μελέτης μας ;;;;
-
Μα έχουν μέσα στην ύλη την σταθερότητα της συμπληρωμένης και της ημισυμπληρωμένης στοιβάδας! Δεν ήταν δύσκολο το συγκεκριμένο θέμα!
-
δεν είπα αν είναι δύσκολο το θέμα....μίλησα για αν το συγκεκριμένο θέμα είναι εκτός ύλης....και τα ημισυμπληρωμένα δεν νομίζω να τα αναφέρει το σχολικό...εκτός του Cr που και πάλι αναφέρει οτι ξεφεύγει από τα όρια της μελέτησ μας
-
Μα συνάδελφε και στη φυσική με τον κομμένο κύλινδρο (Δ θέμα) μπορούμε να πούμε ότι το έχει το σχολικό;
-
έχεισ δίκιο συνάδελφε για τη φυσική...άντε του χρόνου να περιμένουμε μοριακάτροχιακά
-
Έτσι όπως το πάνε έχουν ξεφύγει! Αφού θεωρούν ότι όλοι πανε φροντιστήριο!
-
Πάντως βλέπω στα διαφημιστικά σποτ των φροντιστηρίων για την επόμενη περίοδο το παρακάτω:
΄΄προετοιμασία της
-
δεν ήταν τεράστια παρατυπία το θέμα με το χρώμιο. η σαχλαμάρα έγινε κυρίως εκεί με τις καμπύλες, χάθηκε χρόνος για 2 μόρια , σε κάτι που δεν ήθελε και δικαιολόγηση! επίσης σε κάποιο σωστό λάθος με την 15 ομάδα , θεωρούσε δεδομένη την θεμελιώδη κατάσταση , ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΛΕΓΕ. όπως παραπάνω δεν έδινε τους 25 βαθμούς θερμοκρασία, στο σωστό λάθος με την αμμωνία. γενικά διέκρινα τσαπατσουλιά λιγάκι. στο ποδι μου έμοιαζε να έχουν γραφτεί.
-
Συνήθως συνάδελφε στη χημεία δεν έκαναν τέτοιες παρατυπίες! Τι τους έπιασε τώρα δεν ξέρω!
-
Συνάδελφοι στα βαθμολογικά έχετε έρθει σε δύσκολη κατάσταση με τη βαθμολογία γραπτού; Εμένα μου έτυχε ένα θεματάκι στο
-
το παίρνεις σωστό. έχεις κάνει χημεία τρίτης λυκείου σε σχολείο τα τελευταία τρία χρόνια;
-
Έχω κάνει αλλά ο συντονιστής μας λέει να το πάρουμε για λάθος γιατί εννοείται ότι θα ήταν σε θεμελιώδη κατάσταση! Και γω συμφωνώ μαζί σου!