Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ανακοινώσεις και θέματα σχετικά με το PDE => Η Κοινότητα του PDE => Μήνυμα ξεκίνησε από: Πηγαδάκι Γ.Α. στις Μάιος 29, 2013, 11:26:58 μμ

Τίτλος: "Πηγαδάκι"
Αποστολή από: Πηγαδάκι Γ.Α. στις Μάιος 29, 2013, 11:26:58 μμ
....
Τίτλος: Απ: Πηγαδάκι Γ.Α
Αποστολή από: Πηγαδάκι Γ.Α. στις Μάιος 29, 2013, 11:33:25 μμ
....
Τίτλος: Απ: Πηγαδάκι Γ.Α
Αποστολή από: Πηγαδάκι Γ.Α. στις Ιούνιος 04, 2013, 08:05:58 πμ
....
Τίτλος: Απ: Πηγαδάκι Γ.Α
Αποστολή από: MARKOS στις Ιούνιος 04, 2013, 09:11:12 πμ
Θα παρακαλέσω ο τίτλος του θέματος να γίνει σαφής σύμφωνα και με τους όρους χρήσης.
Ευχαριστώ
Τίτλος: Απ: Πηγαδάκι Γ.Α
Αποστολή από: troll στις Ιούνιος 04, 2013, 10:50:24 πμ
Στο Θέμα "Η Κοινότητα του PDE"
ανοίχθηκε νέο τόπικ με τίτλο Πηγαδάκι Γ.Α και πόση περισσότερη σαφήνεια να έχει ένας τίτλος,
από την στιγμή που ο συνάδελφος Γ.Α. εγκαινίασε ένα virtual "πηγαδάκι", ένα είδος κύκλου διαφόρων συζητήσεων..
στο οποίο όποιος το επιθυμεί μπορεί να μετάσχει (ενεργά ή λιγότερα ενεργά)

Νομίζω ότι ο τίτλος είναι σαφής..
Αλλά και ασαφής να ήταν.. θα ταίριαζε με τα ασαφή και μπερδεμένα σημεία των εκπαιδευτικών καιρών.
Τίτλος: Απ: Πηγαδάκι Γ.Α
Αποστολή από: apri στις Ιούνιος 04, 2013, 01:28:08 μμ
από την στιγμή που ο συνάδελφος Γ.Α. εγκαινίασε ένα virtual "πηγαδάκι", ένα είδος κύκλου διαφόρων συζητήσεων..

Συζητήσεις πάνω σε ποιο θέμα;  ::)
Τουλάχιστον, ας παραθέτετε ένα άρθρο ανά ανάρτηση, για να μπορεί κάποιος να το διαβάσει ευκολότερα.
Τώρα, όπως είναι όλα ατάκτως ερριμμένα και εν μέσω μεγάλων κειμένων, είναι αδύνατον να τα παρακολουθήσει κανείς. :-X
Δεν ξέρω για τους υπόλοιπους, αλλά προσωπικά δεν βγάζω άκρη. ???
Τίτλος: Απ: Πηγαδάκι Γ.Α
Αποστολή από: MARKOS στις Ιούνιος 04, 2013, 01:33:48 μμ

Ασαφέστατος και σε περιεχόμενο. Αν συνεχιστεί έτσι θα κλειδωθεί.
Τίτλος: Απ: Πηγαδάκι Γ.Α
Αποστολή από: Πηγαδάκι Γ.Α. στις Ιούνιος 04, 2013, 02:18:00 μμ
....
Τίτλος: Απ: Πηγαδάκι Γ.Α
Αποστολή από: MARKOS στις Ιούνιος 04, 2013, 02:59:20 μμ
Τελευταία ανακοίνωση

Οπως καταλαβαίνετε ένας τίτλος "Πηγαδάκι Γ.Α. " δεν λεει απολύτως τίποτα.Εκφραστηκε και απο άλλα μέλη αυτος ο προβληματισμός. 
'Οπως επίσης θα έπρεπε στο αρχικό μήνυμα μέσα σε 1, 2 σειρές να καθοριστεί το περιεχόμενο του νήματος.
 
Τίτλος: Απ: Πηγαδάκι Γ.Α
Αποστολή από: troll στις Ιούνιος 04, 2013, 05:10:30 μμ
Eάν ο τίτλος Πηγαδάκι Γ.Α ήταν ενταγμένος στον ευρύτερο χώρο των Μεταθέσεων, Αποσπάσεων, Θέματα Αναπληρωτών κλπ.... εννοείται ότι ήταν όχι μόνο ηταν ασαφής, αλλά και άσχετος.

Εν προκειμένω έχει ενταχθεί στο "Η Κοινότητα του PDE", η οποία κοινότητα αποτελείται από τα μέλη πρωτίστως.

forum = χώρος ανταλλαγής συζητήσεων

Και στη συγκεκριμένη περίπτωση ένα μέλος εγκαινίασε έναν χώρο συζητήσεων, όπου μας καταθέτει σκέψεις και προβληματισμούς που όποιος κάνει τον κόπο να διαβάσει όχι μόνο κερδισμένος μπορεί να βγει, αλλά και περήφανος που ανήκει στις τάξεις των εκπαιδευτικών...

Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω ούτε τις τελεσιγραφικές ανακοινώσεις..
ούτε τα παράπονα..
Εάν κάποιος δηλώνει ότι αδυνατεί να αντιληφθεί, ας μην διαβάσει..

Προσωπικά για παράδειγμα, αδυνατώ να αντιληφθώ την ύπαρξη του τόπικ της Μουσικής - γι αυτό δεν το πολυεπισκέπτομαι -

έτσι και εδώ.. ας μην γίνεται ανάγνωση..

Το θέμα είναι ότι πως ότι δεν καταλαβαίνουμε δεν σημαίνει ότι πρέπει να το εξαφανίσουμε κιόλας.
Τίτλος: Απ: Πηγαδάκι Γ.Α
Αποστολή από: PA στις Ιούνιος 04, 2013, 05:19:42 μμ
Κατά τη γνώμη μου ο/η συνάδελφος Πηγαδάκι Γ.Α., έκανε πολύ καλά και άνοιξε αυτό το topic με αυτόν τον τίτλο: "Πηγαδάκι".
Χώρος, όπου μπορούν να συζητηθούν ζητήματα, να γίνει ανταλλαγή απόψεων, να προκύψουν προβληματισμοί ( Δηλαδή: Ακριβώς αυτό που μας λείπει. Δεν ακούμε, δεν επικοινωνούμε, δεν προβληματιζόμαστε, ανταλλάσσουμε ατάκες και συμπεριφερόμαστε σαν "κάτοχοι της αλήθειας". Τι άλλο χρειαζόμαστε εκτός από ένα "πηγαδάκι" προκειμένου να επιχειρήσουμε να "συνέλθουμε?").
Το θέμα?
Για μένα είναι σαφέστατο: "Σκέψεις-προβληματισμοί-προτάσεις που αφορούν την εκπαίδευση" ( Εδώ θα μπορούσα να μιλήσω με λεπτομέρεια, αλλά δεν επεκτείνομαι μια και το κύριο μήνυμα είναι άλλο).

Υ.Γ.: Είναι μεγάλη μου χαρά που υπάρχουν συνάδελφοι με το επίπεδο του/της Πηγαδάκι Γ.Α., οι οποίοι συμμετέχουν εδώ προσπαθώντας να προκαλέσουν προβληματισμό γύρω από ζητήματα της εκπαίδευσης.
Μακάρι να γίνουν περισσότεροι οι ευαίσθητοι και προβληματισμένοι συνάδελφοι ( σαν αυτόν/αυτήν) που θα επιλέγουν να ανοιχθούν προς τα έξω παίρνοντας θέση, διότι αλλιώς "δεν μας βλέπω καθόλου καλά" ( πέραν όλων αυτών των αρνητικών που με την έως τώρα συμπεριφορά μας έχουμε εξασφαλίσει).
Τίτλος: Απ: Πηγαδάκι Γ.Α
Αποστολή από: apri στις Ιούνιος 04, 2013, 05:57:39 μμ
Και στη συγκεκριμένη περίπτωση ένα μέλος εγκαινίασε έναν χώρο συζητήσεων, όπου μας καταθέτει σκέψεις και προβληματισμούς που όποιος κάνει τον κόπο να διαβάσει όχι μόνο κερδισμένος μπορεί να βγει, αλλά και περήφανος που ανήκει στις τάξεις των εκπαιδευτικών...

H πρωτοβουλία είναι θετική και τα θέματα ενδιαφέροντα.
Η μόνη μου ένσταση -δεν ξέρω για τους υπόλοιπους- αφορά τον εκτενή τρόπο παρουσίασης πολλών πραγμάτων χωρίς να είναι εμφανές το κύριο θέμα, γιατί αυτό κάνει το διάβασμα δύσκολο. Και ένα βιβλίο να σου δώσουν, αν έχει σκόρπιες πληροφορίες, δύσκολα θα το διαβάσεις.
Η τελευταία ανάρτηση ήταν κάπως καλύτερη ως προς αυτό.

Κι αυτό το έγραψα απλώς ως φιλική παρότρυνση, γιατί φαντάζομαι ότι σε ενδιαφέρει η αναγνωσιμότητα των αναρτήσεων, αλλιώς δεν θα τις δημοσίευες.

Δεν ζήτησα ποτέ να κλειδώσει κανένα θέμα, ούτε καν αυτό.   ::)




Τίτλος: Απ: Πηγαδάκι Γ.Α
Αποστολή από: Πηγαδάκι Γ.Α. στις Ιούνιος 04, 2013, 08:11:51 μμ
....
Τίτλος: Απ: Πηγαδάκι Γ.Α
Αποστολή από: Πηγαδάκι Γ.Α. στις Ιούνιος 04, 2013, 09:04:34 μμ
....
Τίτλος: Απ: Πηγαδάκι Γ.Α
Αποστολή από: troll στις Ιούνιος 05, 2013, 01:33:33 μμ
Όσοι παρακολουθούμε το τόπικ, έχουμε διαπιστώσει ότι μέχρι τώρα έχουν θιγεί πολλαπλά ζητήματα, οπότε κάνω την αρχή να απομονώσω εκείνο που κατά τη γνώμη μου προέχει στους κόλπους των εκπαιδευτικών. Ότι έχουμε ένα προνόμιο να βρισκόμαστε καθημερινά με το πιο φρέσκο κομμάτι της νεολαίας που έχει δικαίωμα να ζήσει καλύτερα καθώς και όραμα / δύναμη να ανατρέπει..

Κάποτε είχα διαβάσει ότι οι μεγαλύτεροι - γέροι  :-X έχουν την πείρα, οι νέοι έχουν την πυρά..

Ίσως εάν επανασυνειδητοποιήσουμε τον ρόλο μας και την δύναμή μας, η οποία δεν είναι μόνο η διάδοση γνώσεων αλλά η καλλιέργεια της κρίσης με στόχο την αλλαγή στάσεων..

τότε ίσως η σημαντική θέση του Πηγαδάκι:

Παράθεση
Μέσω των πρότζεκτ λοιπόν, ή μέσω , φυσικοτάτων (και ούτως ή άλλως υπαρχόντων)  διαλειμμάτων για διάλογο στις ώρες αυτών, όπου  δεν θα τρώγεται  χρόνος από κάποιο μάθημα που εξετάζεται πανελλαδικά, και δίνοντας σε μαθητές κάποια λινκ με συστηματοποιημένο υλικό που θεωρήσαμε καλά, από όσα είτε είδαμε είτε οι ίδιοι αναρτήσαμε, με ή χωρίς ψευδώνυμο,  μπορούμε για τους μαθητές μας, τις οικογένειές τους, τους γείτονές τους, τους φίλους και συγγενείς  τους, και ...και…και... (για την κοινωνία γενικά) να γίνουμε, με δαπάνη μηδέν, με σπόνσορες μηδέν, και λοιπούς-λοιπούς  μηδέν, ΜΜΜΕ (Μέσα Μορφωτικής Μαζικής επικοινωνίας)

Η σημαντική θέση ότι όλοι οι εκπαιδευτικοί είμαστε ΜΜΕ (Μέσα Μορφωτικής ΕΠικοινωνίας), πρέπει να φύγει από το όριο του κειμένου και να γίνει πράξη.

Το αναλυτικό Πρόγραμμα σπουδών και η δομή της Δ/θμιας Εκπ/σης ως έχουν έχουν "καταδικάσει" τρόπων τινά τους μαθητές σε ένα ατέρμονο κυνήγι γνώσεων, στρατηγικών μάθησης, ύλης, χρόνου.

Πολύ σωστά το Πηγαδάκι αναδεικνύει τον ρόλο του Πρότζεκτ, ως μία πολύτιμη ευκαιρία - διαδικασία, ίσως την πιο ευέλικτη αυτή τη στιγμή στο δημόσιο σχολείο που υπό προϋποθέσεις θα μπορούσε να καλλιεργήσει την κριτική σκέψη των μαθητών με στόχο να μάθουν να επιλέγουν το καλύτερο για εκείνους, πάντοτε όμως λαμβάνοντας υπόψη και τους "άλλους".

Οι εξελίξεις βέβαια μέχρι τώρα - η εκπαιδευτική ιστορία επίσης - έχουν αποδείξει ότι εμείς οι εκπαιδευτικοί αν μη τι άλλο λειτουργούμε μερικές φορές επιλέγοντας πρώτα το καλύτερο για εμάς, παραμελόντας τον παράγοντα των "σημαντικών άλλων".

Οπότε άλλο η διάδοση γνώσεων... και άλλο η μετάδοση αξιών. Εκείνη δεν διδάσκεται.. Με το παράδειγμα και το βίωμα γίνεται κτήμα.

Για να επανέλθω και στα περί ασάφειας, που πράγματι είναι πολύτιμες τελικά οι τοποθετήσεις.. Μήπως τελικά το Πηγαδάκι Γ.Α να το αντιμετωπίζαμε ως το δικό μας Μετά-Πρότζεκτ; = (Μέσω Πρότζεκτ θα οργανώνουμε Πρότζεκτ)
Με θέμα:
α) Εντοπίζουμε τα κακώς κείμενα και τα καλώς κείμενα του χώρου μας.
β) Υποδεικνύουμε τρόπους βελτίωσης ή και ριζικής αναδιάρθρωσης
γ) Πρακτική άσκηση στις οικογένειές μας - στα σχολεία μας - στις γειτονιές μας

Εάν το φέρουμε σε πέρας, εάν ο καθένας από εμάς τους εκπαιδευτικούς αναλάβει το κομμάτι της εργασίας που του αναλογεί με συνέπεια, αίσθημα ευθύνης, ειλικρίνεια, επαγγελματισμό, εκπαιδευτική συνείδηση [...], τότε θα είναι η εφικτή και η ανάθεση Πρότζεκτ στους μαθητές μας με στοχοθεσία και κοινωνική αποτελεσματικότητα.
Προτείνω επίσης συνεργατικά να φτιάξουμε μία ολοκληρωμένη πρόταση πρότζεκτ, που όποιος θέλει θα μπορεί να το εφαρμόζει στην τάξη του έχοντας μία βάση και μετά όρεξη να έχει να τροποποιεί / εμπλουτίζει.
... Με στόχο να καλλιεργηθούν οι συνθήκες διαμόρφωσης κριτικής άποψης στους νέους. (Προσοχή: Την δική τους κριτική σκέψη - όχι να περάσουμε την δική μας)
Με αποσπάσματα, με μύηση στις αρχές του διαλόγου, με σχολιασμό της επικαιρότητας, με περιστάσεις, βιωματικά παιχνίδια, [...].. με συμμετοχές σε δράσεις.

Ένα πρότζεκτ προσομοίωσης του τι σημαίνει ενεργός πολίτης!
Και αν το Πρότζεκτ έχει εφαρμογή στο Λύκειο, στα Γυμνάσια το αντίστοιχο, μέσα από παρόμοιες προσεγγίσεις μπορεί να γίνεται δια μέσου των Πολιτιστικών προγραμμάτων τα οποία δίνουν την ευκαιρία το σχολείο να ζωντανεύει, να σαλεύει! Να μπαίνει στην κοινωνία. Πλέον δεν φτάνει μόνο αυτό. Έχει σημάνει η ώρα που το σχολείο οφείλει πρωτίστως στα παιδιά και κατόπιν στον εαυτό του, να επηρεάζει την κοινωνία..
Τίτλος: Απ: Πηγαδάκι Γ.Α
Αποστολή από: Πηγαδάκι Γ.Α. στις Ιούνιος 05, 2013, 09:12:27 μμ
....
Τίτλος: Απ: Πηγαδάκι Γ.Α
Αποστολή από: Πηγαδάκι Γ.Α. στις Ιούνιος 05, 2013, 09:27:52 μμ
...
Τίτλος: Απ: Πηγαδάκι Γ.Α
Αποστολή από: Πηγαδάκι Γ.Α. στις Ιούνιος 08, 2013, 09:59:56 μμ
....
Τίτλος: Απ: Πηγαδάκι Γ.Α
Αποστολή από: Stelios στις Ιούνιος 08, 2013, 10:19:49 μμ
Οι όροι χρήσης (http://www.pde.gr/index.php?topic=13) και το προφίλ (http://www.pde.gr/index.php?topic=10204) του PDE είναι σαφή.
Το θέμα σου εξακολουθεί να υπάρχει.
Τίτλος: Απ: Πηγαδάκι Γ.Α
Αποστολή από: Πηγαδάκι Γ.Α. στις Ιούνιος 08, 2013, 11:31:34 μμ
...
Τίτλος: Απ: Πηγαδάκι Γ.Α
Αποστολή από: Πηγαδάκι Γ.Α. στις Ιούνιος 09, 2013, 07:14:03 μμ
....
Τίτλος: Απ: Πηγαδάκι Γ.Α
Αποστολή από: apri στις Ιούνιος 10, 2013, 12:40:02 μμ
Νομίζω ότι, χωρίς να το καταλαβαίνεις, παρασύρεσαι στην κατεύθυνση που στρέφει η ίδια η Ρεπούση τη συζήτηση, παρασύρεσαι από την επικοινωνιακή της τακτική.

Οι δηλώσεις της δεν αποτελούν ερμηνεία γεγονότων (δηλ. αναζήτηση αιτίων, κινήτρων, ευθυνών, σκοπιμοτήτων, αποτελεσμάτων) και άρα υποκειμενικές ιστορικές κρίσεις, ώστε να μιλάμε για ελευθερία επιστημονικής γνώμης και για συμφωνία ή μη άλλων ιστορικών, όπως η ίδια επιδιώκει.


Οι δηλώσεις της αφορούν την αποδοχή ή μη της τέλεσης γεγονότων.
Η τέλεση γεγονότων, όμως, δεν υπόκειται σε υποκειμενική ιστορική κρίση. Αποδεικνύεται ή δεν αποδεικνύεται με ντοκουμέντα.
Και για τα συγκεκριμένα γεγονότα, ειδικά των γενοκτονιών, υπάρχουν πλήθος μαρτυριών και φωτογραφιών από όλες τις πλευρές (συμμετέχοντες, παθόντες, απλούς παρατηρητές), που αποδεικνύουν την τέλεσή τους.

Εφόσον, λοιπόν, δεν έχει να προσκομίσει κάποιο ατράνταχτο ντοκουμέντο που να ανατρέπει όλα τα υπάρχοντα, τότε ως επιστήμων οφείλει να σιωπήσει. Αν δεν σιωπήσει, τότε θα πρέπει να δηλώσει υπό ποια ιδιότητα και με ποια σκοπιμότητα ομιλεί -αφού έχει ακυρώσει με την τακτική της την επιστημονική της ιδιότητα- ώστε αυτό να ληφθεί υπ' όψιν από όσους την ακούνε.
Γιατί το να περιβάλλει αναπόδεικτες απόψεις με το κύρος της επιστήμης δεν καθιστά την άποψη της επιστημονική, αλλά  επικίνδυνο λογικό σφάλμα (το σφάλμα της επίκλησης στην αυθεντία). Και ως τέτοιο δεν μπορεί να είναι ανεκτό, γιατί μπορεί να οδηγήσει ηθελημένα ή άθελα ακόμα και στην παραπλάνηση κάποιων.


Όλα τα άλλα είναι παραμύθια, για να περνάμε την ώρα μας. :P




ΥΓ. Εάν κατά λάθος αναρτάς δυο φορές το ίδιο κείμενο, όπως λ.χ αμέσως πιο πάνω, μπορείς να επέμβεις εκ των υστέρων και να τροποποιήσεις την ανάρτησή σου, πατώντας στο εικονίδιο της τροποποίησης πάνω δεξιά στην ανάρτησή σου.
Τίτλος: Απ: Πηγαδάκι Γ.Α
Αποστολή από: Πηγαδάκι Γ.Α. στις Ιούνιος 10, 2013, 07:47:11 μμ
...
Τίτλος: Απ: Πηγαδάκι Γ.Α
Αποστολή από: Πηγαδάκι Γ.Α. στις Ιούνιος 10, 2013, 08:04:42 μμ
....
Τίτλος: Απ: Πηγαδάκι Γ.Α
Αποστολή από: apri στις Ιούνιος 10, 2013, 08:33:31 μμ
Το να μου συμπληρωσει συναδελφος (ο/η Apri  και παλι) ότι δεν καταλαβαινω ότι με βαζει η  Ρεπουση στην λογικη της και να επαναλαβει , για να τα εμπεδωσουμε, οσα ηδη ολοι ξεραμε, και να αποτελει  αυτό και «εξοδο» απο Ρεπουση απλως δειχνει τι ο/η Apri  δεν θεωρει ότι εχει  κανενα λογο να ανοιγει και κανα από τα λινκ που βαζω για να βγαλουμε τα παιδια από τα ιδια και τα ιδια. Εγω το χρεος μου προς τις συστασεις του/της Apri το  εκανα , προσηρμοσα ολοκληρο το σαιτ ΜΜΕχωριςΜΜΕ στις συστασεις αυτές, αν και παλι θελει να συζηταει ερημην των λινκ εγω δεν υπαρχει λογος να απαντώ.  Άρα δεν θα επανελθω στο θεμα ότι και να πει ο/η συναδελφος ερημην ανοιγματος καποιο λινκ.


Κατ' αρχάς, είμαι η apri.

Kατά δεύτερον, αν ό,τι γράφω, το εκλαμβάνεις κάθε φορά ως προσωπική επίθεση, ως περιφρόνηση των κειμένων σου ή ως διάθεση διδασκαλίας του οποιουδήποτε, τότε πραγματικά δεν έχει νοήμα να γράψω και ούτε και πρόκειται.

Καλή συνέχεια.
 
Τίτλος: Απ: Πηγαδάκι Γ.Α
Αποστολή από: Πηγαδάκι Γ.Α. στις Ιούνιος 10, 2013, 09:06:31 μμ
....
Τίτλος: Απ: Πηγαδάκι Γ.Α
Αποστολή από: apri στις Ιούνιος 10, 2013, 09:49:35 μμ
Το Apri μου ειχε φανει σαν Απριλιος, το ο τι ηταν "η" Apri πως να το ξερω ;   

Κάτω από τον αριθμό των μηνυμάτων κάθε μέλους αριστερά δηλώνεται προαιρετικά το φύλο του και εγώ το έχω δηλώσει. Δεν ενοχλήθηκα που δεν το πρόσεξες. Απλώς σε ενημέρωσα.


Στα βιογραφικά ψαχνω για ασχολιες.  Αναρωτηθηκα μηπως συνεργαζομασταν σε μουσικα προτζεκτ αλλά δεν φανηκε να τσιμπασ ουτε σε οτιδηποτε τετοιο οταν εγραψα, αρχικά για σενα και μετα για όλους, την περιληψη και συνδεση των  όλων των λινκ. Τελικα σαν μονο κοινο βρηκαμε να ασχλουμαστε με τη Ρεπουση για να λεμε οτι δεν πρεπει να ασχολουμαστε μαζι τησ. Ουτε παλαβοι να'μασταν.

Όταν γράφεις κάτι, όσο σπουδαίο κι αν το θεωρείς ή είναι αντικειμενικά, δεν προεξοφλείς αντιδράσεις.
Ο καθένας εδώ μέσα διαβάζει αν θέλει, σχολιάζει ό,τι θέλει, συνεισφέρει ό,τι θέλει και όταν θέλει.
Μπορεί να μην του αρέσει τίποτα, μπορεί να του αρέσει κάτι από όλα, μπορεί να του αρέσουν τα πάντα.

Αν όμως θέτεις προϋποθέσεις ανάγνωσης και διαλόγου που ικανοποιούν μόνο εσένα, τότε είναι πιθανό να μην υπάρξει και καθόλου διάλογος.
Αυτό δεν είναι ο ορισμός του "ανοικτός σε συζήτηση", αλλά του "ανοικτός στη συζήτηση που θέλω εγώ".

Δικαίωμα σου, βέβαια. Δικό σου είναι το πηγαδάκι.


Καλό βράδυ και πάλι καλή συνέχεια. :D

Τίτλος: Απ: Πηγαδάκι Γ.Α
Αποστολή από: Πηγαδάκι Γ.Α. στις Ιούνιος 10, 2013, 10:15:19 μμ
....
Τίτλος: Απ: Πηγαδάκι Γ.Α
Αποστολή από: apri στις Ιούνιος 10, 2013, 11:05:06 μμ
Οι αλλοι τι να του πουνε; Οτι ενδιαφερεται μονο για την συζητηση που θελει αυτος;  Γιατι  κακο ειναι;  Και βεβαια Β για το θεμα εκεινο ενδιαφερομαι και οχι για παν οτι προκυψει  στη πορεία. Αλλιως θα μεινουμε σε ολα ερασιτέχνες με την κακη εννοια του ορου και δεν θα'χουμε το δικαιωμα ουτε στουσ μαθητες να πουμε οτι  δεν πρεπει να αρκουνται σε οσα τους ερχονται  μονο  και να μην προσλαμβανουν άλλα και να μη τα επεξεργαζονται πριν ξαναμιλησουν...

Όχι, δεν είναι απαραίτητα κακό, αν αυτό σε ικανοποιεί.

Η δική μου φιλοσοφία λ.χ είναι να διαβάζω τα πάντα, ακόμα κι αν δεν ήταν αυτά που είχα αρχικά στο μυαλό μου, γιατί πιστεύω ότι το ενδιαφέρον στοιχείο μπορεί να ξεπηδήσει από παντού.
Μου αρέσει η οργάνωση της σκέψης, αλλά όχι και η απόλυτη καθοδήγησή της σε προκαθορισμένα πλαίσια.
Ως εκ τούτου, αν έμπαινα στη διαδικασία να πω κάτι σε μαθητές, θα ήταν να προσπαθήσουν να φτάσουν τη σκέψη τους  όχι εκεί που είναι η δική μου, αλλά ει δυνατόν, πιο πέρα, λαμβάνοντας τα λεγόμενά μου μόνο ως αφορμή για σκέψη και όχι ως περίγραμμα της ή απαραίτητη προϋπόθεσή της.

Εξαρτάται πώς βλέπει κανείς τα πράγματα. Εν πάση περιπτώσει, σταματώ εδώ την κουβέντα, γιατί δεν έχει και πολύ νόημα. Είναι σεβαστή η κοσμοθεωρία του καθενός. :D
Τίτλος: Απ: Πηγαδάκι Γ.Α
Αποστολή από: Πηγαδάκι Γ.Α. στις Ιούνιος 11, 2013, 07:22:25 πμ
...
Τίτλος: Απ: "Πηγαδάκι"
Αποστολή από: Πηγαδάκι Γ.Α. στις Ιούνιος 11, 2013, 04:21:21 μμ
....
Τίτλος: Απ: "Πηγαδάκι"
Αποστολή από: PA στις Ιούνιος 11, 2013, 07:40:03 μμ
Αγαπητέ συνάδελφε Πηγαδάκι Γ.Α
Είναι μέρες τώρα, που θέλω να γράψω κάτι σε σχέση με τις τοποθετήσεις και τους προβληματισμούς σου.
Και δεν ξέρω από που να αρχίσω.
Τα κείμενά σου, είναι χείμαρρος ιδεών.
Μιλώντας με εξαιρετική συνάδελφο και φίλη που διάβασε τις τοποθετήσεις σου και τις σχολιάζαμε, της είπα ότι όταν τις διάβαζα μου ερχόταν στο μυαλό "καθάριο ορμητικό νερό που κυλάει αφρίζοντας".
Συνάδελφε θέλω να σου ζητήσω μια χάρη:
Μην σταματήσεις να παρεμβαίνεις εδώ μέσα αλλά και όπου αλλού μπορείς.
Η Ελληνική κοινωνία, έχει αυτό το μεγάλο πρόβλημα: τα αξιόλογα μέλη της, ΔΕΝ μιλάνε. Σιωπούν.
Αποτέλεσμα?
Να ακούγεται σχεδόν κατ' αποκλειστικότητα ο άχρηστος και άχαρος θόρυβος των "ντενεκέδων".
Είναι ανάγκη, να αρχίσουν να μιλάνε οι αξιόλογοι άνθρωποι: αυτοί που έχουν περιεχόμενο και μπορούν να το εκφράσουν.

Υ.Γ. Αυτά, μέχρι να βρω λίγο χρόνο ( μόλις διορθώσω τα πακετάκια των γραπτών μου) ώστε να ξεκαθαρίσω το από που θα ξεκινήσω μία τοποθέτηση με αφορμή τα γραφόμενά σου.


 
Τίτλος: Απ: "Πηγαδάκι"
Αποστολή από: MARKOS στις Ιούνιος 11, 2013, 07:53:29 μμ
Αγαπητέ συνάδελφε Πηγαδάκι Γ.Α
Συνάδελφε θέλω να σου ζητήσω μια χάρη:
Μην σταματήσεις να παρεμβαίνεις εδώ μέσα αλλά και όπου αλλού μπορείς.
Η Ελληνική κοινωνία, έχει αυτό το μεγάλο πρόβλημα: τα αξιόλογα μέλη της, ΔΕΝ μιλάνε. Σιωπούν.
Αποτέλεσμα?
Να ακούγεται σχεδόν κατ' αποκλειστικότητα ο άχρηστος και άχαρος θόρυβος των "ντενεκέδων".
Είναι ανάγκη, να αρχίσουν να μιλάνε οι αξιόλογοι άνθρωποι: αυτοί που έχουν περιεχόμενο και μπορούν να το εκφράσουν.
 

Επίσης, εγώ θα ήθελα να σου ζητησω Πηγαδάκι μιά χάρη:
Ας ειναι τα κείμενα σου μικρότερα και πιο μαζεμένα ωστε να μπορουν τα μέλη να παρακολουθουν και να συμμετέχουν.
Απόδειξη πως δεν υπαρχει μεγαλη κινητικότητα. Μην απορεις και δεν είναι πως ειναι "ντενεκέδες" είναι αυτο που τόνισα εξ αρχης. Θεμα δεν υπήρχε κια εκτος αυτου ουτε σαφες περιεχομενο. Εχει απλωθει τοοοοσο το πραγμα που πραγματικά δυσκολευει.

Επισης, δευτερον και καθόλου ασήμαντο, ειναι ο τροπος προς τα μέλη. Πρεπει να ακολουθουν την γραμμή σου? ή και τους δικους σου όρους? Μα, σε μια δημόσια συζήτηση αυτο δεν πρεπει να συμβαινει.
Για του λόγου το αληθες κοιτα τα προηγουμενα μηνυματα σου.

Πραγματικά ειναι ολα τα θεματα που ανοιξες πολυ σημαντικα και ενδιαφέροντα και ειναι κριμα να μην μπορουν να παρακολουθουνται απο τα μελη.

Εδω, δεν ειναι προσωπικό βήμα το τόπικ. Αν θελει κανεις κατι τετοιο δημιουργει δικη του σελιδα.
Τελος, θα συνιστουσα προσοχη στον τροπο που απευθυνεσαι στα μέλη. Παραβίαση όρων χρήσης.
Ευχαριστώ.

Τίτλος: Απ: "Πηγαδάκι"
Αποστολή από: apri στις Ιούνιος 11, 2013, 08:26:37 μμ
@Πηγαδάκι


Επειδή βλέπω ότι έχεις φτάσει στο σημείο να γράφεις και διαλογικά κείμενα καλοκαιριάτικα, θα πω μόνο μερικά πράγματα.

Ο μόνος λόγος που μπήκα στη διαδικασία να γράψω στο πηγαδάκι σου ήταν γιατί ήθελα, επειδή είσαι καινούργιο μέλος, να βρω κάποιο δίαυλο επικοινωνίας μαζί σου σε ένδειξη καλής θελήσεως. Κατά τ' άλλα, το γράψιμο δεν μου λείπει εδώ μέσα τόσα χρόνια, για να ψάχνω ευκαιρία να μιλήσω στο δικό σου θέμα.

Δεν σνόμπαρα τα κείμενά σου. Αυτό το συμπέρανες μόνος σου εξ αρχής.
Ωστόσο, οφείλω να πω ότι όσο κι αν προσπάθησα, ήταν αδύνατο να τα προσπελάσω έτσι όπως τα γράφεις. Όσο ενδιαφέροντα κι αν φαίνονται τα θέματα που θίγεις, τα κείμενα έχουν αρκετά προβλήματα σε επίπεδο μορφής και έκφρασης και απέχουν αρκετά ως προς την έκταση από τα συνήθη διαδικτυακά κείμενα.
Ο χειμαρρώδης λόγος είναι εντυπωσιακός σε προφορικό επίπεδο, αλλά στα γραπτά είναι απλώς ασαφής.

Μου έδωσες ωστόσο την εντύπωση ότι είσαι ένας εκπαιδευτικός με μεράκι και γι' αυτό είπα να μην δώσω τόση σημασία σ'  αυτό  και να περιμένω μήπως στην πορεία αλλάξει κάτι.
Σχολίασα λοιπόν κάτι που έγραψες εσύ στο πλαίσιο μιας ανάρτησης και όχι γενικώς και αορίστως ό,τι μου ήρθε στο μυαλό, ακριβώς για να ξεπεράσω αυτόν το σκόπελο και επειδή σε γενικές γραμμές συμφωνούσα μαζί σου στο συγκεκριμένο θέμα.
Προφανώς, κι αυτό το εξέλαβες αρνητικά, γιατί θεωρούσες ως απαραίτητη προϋπόθεση να έχω διαβάσει πρώτα τα άλλα κείμενα.
Είναι προφανές ότι δεν σε απασχολεί να προκαλέσεις το ενδιαφέρον του αναγνωστικού κοινού σε καμία φάση του διαλόγου, γιατί θεωρείς αυτονόητο ότι θα πρέπει να διαβάσει ο άλλος ό,τι γράφεις, όπως το γράφεις από κάποιου είδους υποχρέωση.

Ως προς τις κοσμοθεωρίες...
Ανοικτό θεωρώ το πνεύμα που έχει ευελιξία και διαλλακτικότητα και όχι αυτό που έχει την απαίτηση να προσαρμοστούν οι άλλοι στις επιθυμίες του.
Στόχο του σχολείου ειδικά στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση θεωρώ πρωτίστως να μάθει τα παιδιά να σκέπτονται ελεύθερα και να αναζητούν τις πληροφορίες μόνα τους και δευτερευόντως, να τους μεταδώσει κάποιες βασικές γνώσεις (κι αυτές με τρόπο που θα τα διευκολύνει να τις αφομοιώσουν και όχι όπως βολεύει τον κάθε εκπαιδευτικό).

Το τι έκανες στην πράξη στο πλαίσιο του πρότζεκτ δεν το γνωρίζω, γιατί δεν ήμουν εκεί. Το σχόλιο για την κοσμοθεωρία αφορούσε τα όσα μου είπες εδώ μέσα και μόνο. Για τα πρότζεκτ σου δεν πρόλαβα καν να διαμορφώσω άποψη, γιατί με τη στάση σου με απέτρεπες από το να τα διαβάσω και τώρα πλέον το έχεις καταστήσει αδύνατο.

Ειλικρινά λυπάμαι που αντιμετωπίζω τέτοια στάση από νέο μέλος και δεν έχω καμία διάθεση να ξαναεπιστρέψω στο θέμα σου. Οπότε μην ανησυχείς. Δεν πρόκειται να σε ξαναπασχολήσω.
Μπορείς να συνεχίσεις το διάλογο με όσους επιθυμείς.


Τίτλος: Απ: Πηγαδάκι Γ.Α
Αποστολή από: troll στις Ιούνιος 11, 2013, 08:58:50 μμ
[...]
ακόμη και σε εποχή κρίσης έχει νόημα εκτός από το να αναρωτιόμαστε για το τι να κάνουμε γι’αυτήν, να προσπαθούμε να κάνουμε και όσα έχουν νόημα όταν δεν υπάρχει κρίση.


Εντός αυτών των τριών σειρών κρύβεται εκείνο το βαθιά ουσιώδες, πολιτικά και κοινωνικά υγιές που εκ του αποτελέσματος φαίνεται ότι δεν προσπαθήσαμε μέχρι τώρα γι' αυτό.

"Τίποτε όμως δεν χάθηκε ακόμη", όχι επειδή έτσι το προστάζει η αφελής αισιόδοξη φύση μου, αλλά γιατί λιγοστές φωνές υπάρχουν. Και όσο υπάρχουν, τίποτα δεν χάθηκε..

 τι ομορφιά - τι φως .. της γειτονιάς μας ο τρελός .. γλυκαίνεσαι να τον ακούς..να χαμε ακόμα άλλους δυο τέτοιους τρελούς...
 (http://www.youtube.com/watch?v=12tbvSLbNu8)
Τίτλος: Απ: "Πηγαδάκι"
Αποστολή από: Πηγαδάκι Γ.Α. στις Ιούνιος 11, 2013, 09:14:48 μμ
...
Τίτλος: Απ: "Πηγαδάκι"
Αποστολή από: Πηγαδάκι Γ.Α. στις Ιούνιος 12, 2013, 06:55:56 πμ
...
Τίτλος: Απ: "Πηγαδάκι"
Αποστολή από: Πηγαδάκι Γ.Α. στις Ιούνιος 12, 2013, 01:56:18 μμ
...
Τίτλος: Απ: "Πηγαδάκι"
Αποστολή από: Πηγαδάκι Γ.Α. στις Ιούνιος 12, 2013, 04:54:23 μμ
....
Τίτλος: Απ: "Πηγαδάκι"
Αποστολή από: Πηγαδάκι Γ.Α. στις Ιούνιος 13, 2013, 05:30:15 πμ
....
Τίτλος: Απ: "Πηγαδάκι"
Αποστολή από: Πηγαδάκι Γ.Α. στις Ιούνιος 13, 2013, 05:44:07 πμ
...
Τίτλος: Απ: "Πηγαδάκι"
Αποστολή από: Πηγαδάκι Γ.Α. στις Ιούνιος 13, 2013, 06:19:55 πμ
...