Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τυπική Εκπαίδευση => Γενικό Λύκειο => Σχολικά μαθήματα => Φιλολογικά μαθήματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: ATHINA 25 στις Ιουνίου 08, 2013, 01:28:56 am
-
φετος θα αναλαβω μια μαθητρια της β λυκειου στη θεωρητικη κατευθυνση..ποσες ωρες με συμβουλευετε να της κανω?σκεφτομουν 2 ωρες λατινικα,1 ωρα αντιγονη,4 ωρες ρητορικα κειμενα μαζι με αγνωστο και 2 ωρες εκθεση.τι λετε?
-
πάρα πολλές είναι....
Αντιγόνη δε χρειάζεται, ας πάρει ένα βοήθημα, εξάλλου δίνουμε περισσότερη σημασία στα ερμηνευτικά σχόλια
Ρητορικά, επίσης δε χρειάζεται, ή το πολύ πολύ μία ώρα μόνο, για το Α Τετράμηνο μέχρι να μπει στη λογική του μαθηματος...
Θα έλεγα 1 ώρα Λατινικά για το Α τετράμηνο, 2 ώρες Λατινικά για το
-
Καλημέρα!
Κατ' εμέ εξαρτάται τελικά από το μαθητή. Θα μπορούσες να κάνεις κ 1 ώρα την εβδ ανά μάθημα. Εφόσον είναι παιδί που "τραβάει", διαβάζει μόνο του, συνεπές, υπεύθυνο, οργανωμένο. Σε διαφορετική περίπτωση 1,5 - 2 ώρες για κάθε μάθημα (Γνωστό, Άγνωστο, Λατινικά, Έκθεση).
-
Έχω τον ίδιο προβληματισμό με την ATHINA 25... Σκέφτομαι:
- 2 ώρες ΕΚΘΕΣΗ,
2,5 ώρες ΑΓΝΩΣΤΟ- ΓΡΑΜΜ./ΣΥΝΤ.
1,5 ώρα ΛΑΤΙΝΙΚΑ,
1 ώρα ΓΝΩΣΤΟ
(για να μπούμε σιγά-σιγά στην ύλη της Γ' Λυκείου σε Λατινικά και Γνωστό από το
-
Στο γνωστό της
-
Από τη μεριά μου θα ήθελα να δώσω μια συμβουλή - πάντα καλοπροαίρετα. Αποφεύγετε στην κατεύθυνση (
-
Στο γνωστό της
-
Από τη μεριά μου θα ήθελα να δώσω μια συμβουλή - πάντα καλοπροαίρετα. Αποφεύγετε στην κατεύθυνση (
-
Θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με την ύλη των Ρητορικών για την τρέχουσα σχολική χρονιά (2013-2014).
Ευχαριστώ
-
Καλησπέρα,
θα ήθελα να ρωτήσω τη γνώμη σας....για