Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Μήνυμα ξεκίνησε από: GERMANOS στις Ιουνίου 20, 2013, 12:51:25 am
-
Συνάδελφοι πρέπει να υπογράψετε.. δεν πρέπει να μείνουμε παθητικοί σε όσους ορίζουν το μέλλον μας....
http://www.gopetition.com/petitions/%CF%83%CF%85%CE%BB%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B7-%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CF%89%CE%BD-%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CE%BF%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CF%89%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%89%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%B9%CF%83%CE%B8%CE%B9%CF%89%CE%BD.html
-
πολύ αργά για δάκρυα... το χάσαμε το τραίνο πατριώτες! Όταν αυτό περνούσε εμείς τσακωνόμασταν... για το ποιος τον έχει μακρύτερο εε μεγαλύτερο ... το διορισμό
-
Ακόμη συνεχίζουμε να τσακωνόμαστε.. αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να μείνουμε απλοί θεατές...
-
Να γιονουν οι διορισμοι ΟΛΩΝ των επιτυχοντων δεν το βλεπω πουθενα......
-
Σωστά...
-
Να γιονουν οι διορισμοι ΟΛΩΝ των επιτυχοντων δεν το βλεπω πουθενα......
πολύ σωστά.
-
Σωστή η κίνηση! Πρέπει να ακούγονται όλες οι φωνές και να δυναμώνουν!
-
Αν δεν καταλάβουμε κάποτε πως μπορούμε να διαφωνούμε σε αυτά που μας χωρίζουν και να συμφωνούμε χωρίς εμπάθειες, λόγω της προηγούμενης διαφωνίας, σε αυτά που μας ενώνουν δεν πρόκειται να υπάρξει καμία μαζική διεκδίκηση...
Διαφορετικά, οι πιο πολλοί θα προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα, θα αλλάξουν επάγγελμα ή θα μεταναστεύσουν, και η δεξαμενή των αδιόριστων πάντα θα είναι υπερπλήρης, αφού οι σχολές συνεχίζουν αδιάκοπα να τη γεμίζουν...
Το υπουργείο έχει έτοιμη τη λύση με πολλές θέσεις ΑΜΩ των 5-10 ωρών που θα βάλουν και αρκετούς νεότερους στην εκπαίδευση (που θα πανηγυρίζουν αφού αυτοί και οι γονείς τους θα θεωρούν πως "τρούπωσαν" ...) με 200 - 500 ευρώ και για λίγους μήνες και χωρίς ταμείο ανεργίας...
-
panos2, πολύ σωστά τα λες. Ίσως θα ήταν χρήσιμο να το έβλεπαν κυρίως και σε άλλα topics. ;)
-
Τόσο θυμωμένος είσαι;
Συνάδελφοι συνεχίστε να βάζετε υπογραφές... πρέπει να ακουστεί η φωνή μας.
-
Συναδερφοι μπηκα σε 1 σελιδα και εγραφε τιτλο συλλογη υπογραφων κλπ αλλα τα πεδια που επρεπε να συμπληρωσω ηταν στα αγγλικα,ονομα,επιθετο κλπ και μετα ειχε 1 κουμπι sign και το πατησα. ελπιζω να τα εκανα σωστα ολα.
-
Ναι κ γω στα Αγγλικά τα εγραψα μια χαρα το έκανες
-
Ναι μου ηρθε επιβεβαιωση στο μαιλ μου.πολυ χαρηκα.θα το πω και σε 1 φιλη συναδερφο που δυσκολευεται με τους υπολογιστες :)
-
Συνάδελφοι καλησπέρα. Είμαι μία από τους αναπληρωτές στον Έβρο που γράψαμε το κείμενο. Σκοπός είναι η αφύπνιση των αδιόριστων εκπαιδευτικών οι οποίοι (δικαίως) νιώθουμε στο περιθώριο. Πρέπει να καταλάβουμε ότι είναι πολυτέλεια και η γκρίνια και οι διαφωνίες μεταξύ μας. Ο καθένας από εμάς έχει περάσει και περνάει το δικό του Γολγοθά και αυτή τη στιγμή δε θα πρέπει να μπούμε στη διαδικασία να αποφασίσουμε ποιος υποφέρει περισσότερο. Αν δεν παλέψουμε με όλες μας τις δυνάμεις ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, κανείς δεν πρόκειται να μας βρει λύσεις.
Είναι πολύ σημαντικό να υπογράψουμε όλοι και αν έχετε να κάνετε οποιαδήποτε προσθήκη είναι δεκτή. Θα έχουμε συνέδρους αναπληρωτές σε μία εβδομάδα στο 16ο συνέδριο της ΟΛΜΕ και θέλουμε τη στήριξη όλων για να μπορέσουμε να διεκδικήσουμε ό,τι περισσότερο γίνεται. Ας μείνουμε ενωμένοι, μην τους αφήσουμε να μας διαλύσουν!!!
Αναφορικά με το πρώτο πεδίο της φόρμας (τίτλος) κανονικά γράφουμε μόνιμος, αναπληρωτής κτλ
Αν συμφωνείτε με όλα αυτά, προωθείστε το κείμενο όπου μπορείτε!
-
Συνάδελφοι καλησπέρα. Είμαι μία από τους αναπληρωτές στον Έβρο που γράψαμε το κείμενο. Σκοπός είναι η αφύπνιση των αδιόριστων εκπαιδευτικών οι οποίοι (δικαίως) νιώθουμε στο περιθώριο. Πρέπει να καταλάβουμε ότι είναι πολυτέλεια και η γκρίνια και οι διαφωνίες μεταξύ μας. Ο καθένας από εμάς έχει περάσει και περνάει το δικό του Γολγοθά και αυτή τη στιγμή δε θα πρέπει να μπούμε στη διαδικασία να αποφασίσουμε ποιος υποφέρει περισσότερο. Αν δεν παλέψουμε με όλες μας τις δυνάμεις ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, κανείς δεν πρόκειται να μας βρει λύσεις.
Είναι πολύ σημαντικό να υπογράψουμε όλοι και αν έχετε να κάνετε οποιαδήποτε προσθήκη είναι δεκτή. Θα έχουμε συνέδρους αναπληρωτές σε μία εβδομάδα στο 16ο συνέδριο της ΟΛΜΕ και θέλουμε τη στήριξη όλων για να μπορέσουμε να διεκδικήσουμε ό,τι περισσότερο γίνεται. Ας μείνουμε ενωμένοι, μην τους αφήσουμε να μας διαλύσουν!!!
Αναφορικά με το πρώτο πεδίο της φόρμας (τίτλος) κανονικά γράφουμε μόνιμος, αναπληρωτής κτλ
Αν συμφωνείτε με όλα αυτά, προωθείστε το κείμενο όπου μπορείτε!
Συναδελφε επαναλαμβανω......ΓΙΑΤΙ δεν αναφερετε πουθενα στα αιτηματα για διορισμο των εναπομειναντων επιτυχοντων???
-
Συνάδελφοι.. όποιος επιθυμεί να υπογράψει ας υπογράψει.. όποιος δεν επιθυμεί για τους δικούς του λόγους... ας δημιουργήσει ένα άλλο θέμα και ας γράψει όλα τα παράπονά του, τους φόβους του, την αγανάκτησή του....
Λοιπόν ας συνεχίσουμε τις υπογραφές.. πρέπει να ακουστουμε...
-
Καλησπερα! Εχω δυο αποριες! Πρωτον, ειναι δυνατον να γινουν οντως τοσο λιγες προσληψεις??? Και πως ακριβως θα λειτουργησουν τα σχολεια με τα κενα που υπαρχουν? Μηπως προκειται απλα για τη γνωστη καταστροφολογια? Υπαρχει καποια επισημη ανακοινωση? Δευτερον πως το υπογραφουμε αυτο? Ευχαριστω :)
-
Πατάς εδώ http://www.gopetition.com/petitions/%CF%83%CF%85%CE%BB%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B7-%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CF%89%CE%BD-%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CE%BF%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CF%89%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%89%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%B9%CF%83%CE%B8%CE%B9%CF%89%CE%BD.html
Στο τέλος της σελίδας sign the petition και συμπληρώνεις τα πεδία της φόρμας
Αναπληρωτές 2.000-2.500 σε πρωτοβάθμια και δευτ/μια. Το δήλωσε ο υπουργός και μας το έχουν επιβεβαιώσει όλοι
-
Αντε και μαζευτηκαν 8 εκατομμυρια υπογραφες. Πιστευετε πως αλλάζει κάτι? Το εκανε και η εκκλησια πριν λιγα χρόνια ως δημοψηφισμα, μαζεψε 9 εκατομμυρια υπογραφες ,αλλά δεν πετυχε τιποτα in pace μάλιστα
Ας υπογραψω και γω....
-
Μικρή έως καθόλου ισχύ έχει η συλλογή υπογραφών για αυτό το θέμα, αλλά από το τίποτα, σαν κίνηση κάτι είναι.
MARKOS σιγά μη μάζεψε και 99 εκατ. υπογραφές η εκκλησία :P
-
Συνάδελφοι καλησπέρα. Είμαι μία από τους αναπληρωτές στον Έβρο που γράψαμε το κείμενο. Σκοπός είναι η αφύπνιση των αδιόριστων εκπαιδευτικών οι οποίοι (δικαίως) νιώθουμε στο περιθώριο. Πρέπει να καταλάβουμε ότι είναι πολυτέλεια και η γκρίνια και οι διαφωνίες μεταξύ μας. Ο καθένας από εμάς έχει περάσει και περνάει το δικό του Γολγοθά και αυτή τη στιγμή δε θα πρέπει να μπούμε στη διαδικασία να αποφασίσουμε ποιος υποφέρει περισσότερο. Αν δεν παλέψουμε με όλες μας τις δυνάμεις ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, κανείς δεν πρόκειται να μας βρει λύσεις.
Είναι πολύ σημαντικό να υπογράψουμε όλοι και αν έχετε να κάνετε οποιαδήποτε προσθήκη είναι δεκτή. Θα έχουμε συνέδρους αναπληρωτές σε μία εβδομάδα στο 16ο συνέδριο της ΟΛΜΕ και θέλουμε τη στήριξη όλων για να μπορέσουμε να διεκδικήσουμε ό,τι περισσότερο γίνεται. Ας μείνουμε ενωμένοι, μην τους αφήσουμε να μας διαλύσουν!!!
Αναφορικά με το πρώτο πεδίο της φόρμας (τίτλος) κανονικά γράφουμε μόνιμος, αναπληρωτής κτλ
Αν συμφωνείτε με όλα αυτά, προωθείστε το κείμενο όπου μπορείτε!
Συγχαρητήρια συνάδελφε και σε ευχαριστούμε.. το προωθούμε το κείμενο σε φίλους, μαθητές, σε οποιονδήποτε... ή πρέπει να υπογράψουν μόνο εκπαιδευτικοί; Αν ναι.. καλό θα ήταν να το επισημάνεις γιατί δημιουργείται μία ασάφεια...
Σε ευχαριστούμε και πάλι!
-
Μαλιστα.... ΟΚ, υπεγραψα, αυτο θα κανουμε μονο??? Ειναι εξωφρενικο... Τα σχολεια δε γινεται να λειτουργησουν ετσι, που θα παει πια η αδιαφορια σε αυτη τη χωρα.... ελεος...και ολοι αυτοι που τρεχαμε τοσα χρονια απο δω κ απο κει γιατι το καναμε? πραγματικα δεν εχω λογια...
-
Πρέπει να υπογράψουν κυρίως οι αναπληρωτές-ωρομίσθιοι, αλλά και όσοι πιστεύουν ότι τα αιτήματά μας είναι δίκαια. Μόνιμοι συνάδελφοι, γονείς, μαθητές κτλ
Απευθυνόμαστε σε όλη την κοινωνία!
-
Πρέπει να υπογράψουν κυρίως οι αναπληρωτές-ωρομίσθιοι, αλλά και όσοι πιστεύουν ότι τα αιτήματά μας είναι δίκαια. Μόνιμοι συνάδελφοι, γονείς, μαθητές κτλ
Απευθυνόμαστε σε όλη την κοινωνία!
Σε ευχαριστώ για την απάντηση
-
Έχουμε φθάσει τις 962 υπογραφές.. ας συνεχίσουμε... υπογράφουν όλοι οι αδιόριστοι εκπαιδευτικοί, οι αναπληρωτές, οι μόνιμοι, οι φίλοι μας, οι μαθητές μας, όλη η κοινωνία...
http://www.gopetition.com/petitions/%CF%83%CF%85%CE%BB%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B7-%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CF%89%CE%BD-%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CE%BF%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CF%89%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%89%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%B9%CF%83%CE%B8%CE%B9%CF%89%CE%BD.html
Αλλαγή
-
Έχουμε φθάσει τις 1101 υπογραφές.. ας συνεχίσουμε... υπογράφουν όλοι οι αδιόριστοι εκπαιδευτικοί, οι αναπληρωτές, οι μόνιμοι, οι φίλοι μας, οι μαθητές μας, όλη η κοινωνία...
http://www.gopetition.com/petitions/συλλογη-υπογραφων-αδιοριστων-αναπληρωτων-και-ωρομισθιων.html
-
Έχουμε φθάσει τις 1123 υπογραφές.. ας συνεχίσουμε... υπογράφουν όλοι οι αδιόριστοι εκπαιδευτικοί, οι αναπληρωτές, οι μόνιμοι, οι φίλοι μας, οι μαθητές μας, όλη η κοινωνία...
http://www.gopetition.com/petitions/συλλογη-υπογραφων-αδιοριστων-αναπληρωτων-και-ωρομισθιων.html
-
Έχουμε φθάσει τις 1171 υπογραφές.. ας συνεχίσουμε... υπογράφουν όλοι οι αδιόριστοι εκπαιδευτικοί, οι αναπληρωτές, οι μόνιμοι, οι φίλοι μας, οι μαθητές μας, όλη η κοινωνία...
http://www.gopetition.com/petitions/%CF%83%CF%85%CE%BB%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B7-%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CF%89%CE%BD-%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CE%BF%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CF%89%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%89%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%B9%CF%83%CE%B8%CE%B9%CF%89%CE%BD.html
-
μπραβο παιδια !βαλτε τον παππου σας ,την γιαγια ,την προγιαγια σας να υπογραψει γιατι ο υπουργος ειναι ευαισθητο ατομο και η τροικα πιο πολυ!
αντι για 2000 του χρονου θα διορισουν 20000,μολις δουν τις υπογραφες :D
Μακαρι να λυνονταν τοσο απλα το ζητημα...κατανταει αφελεια πια...
μην εμπαιζετε και εσεις τους εκπαιδευτικους,εχουμε το υπουργειο για αυτη τη δουλεια. >:(
-
μπραβο παιδια !βαλτε τον παππου σας ,την γιαγια ,την προγιαγια σας να υπογραψει γιατι ο υπουργος ειναι ευαισθητο ατομο και η τροικα πιο πολυ!
αντι για 2000 του χρονου θα διορισουν 20000,μολις δουν τις υπογραφες :D
Μακαρι να λυνονταν τοσο απλα το ζητημα...κατανταει αφελεια πια...
μην εμπαιζετε και εσεις τους εκπαιδευτικους,εχουμε το υπουργειο για αυτη τη δουλεια. >:(
Πω...πω...κακια!!! Γιατι τοση ειρωνεια, φανταστικ; Τροπο αντιδρασης προτειναν οι συναδελφοι, δεν εκαναν κατι αξιομεμπτο να τους ειρωνευεσαι! Τι να κανουν; Να μεινουν απραγοι, επειδη το υπουργειο, οπως λες, εμπαιζει τους εκπαιδευτικους; "Σφαξε με, αγα μου, να αγιασω" δηλαδη; Η να γινουμε Συρια και να σφαζουμε ο ενας τον αλλον; Γιατι δεν προτεινεις εσυ κατι που δε θα ειναι αφελες...
Κατι τετοιες μερες ειναι τεντωμενα τα νευρα καποιων και οι ειρωνειες και οι επιθεσεις περισσευουν!
-
Θα το υπογραψω παρολο που δε συμφωνω με το κειμενο.
Και τουτο γιατι ειναι ενα συνηθισμενο , πτωχο και αδυνατο κειμενο σε σχεση με το πρωτοφανες ιστορικα μειγμα δυστυχιας και αγανακτησης που βιωνει ο τοπος.
Ενα τετοιο κειμενο θα ταιριαζε σε ελλες εποχες των δηθεν" αγωνων".
-
μπραβο παιδια !βαλτε τον παππου σας ,την γιαγια ,την προγιαγια σας να υπογραψει γιατι ο υπουργος ειναι ευαισθητο ατομο και η τροικα πιο πολυ!
αντι για 2000 του χρονου θα διορισουν 20000,μολις δουν τις υπογραφες :D
Μακαρι να λυνονταν τοσο απλα το ζητημα...κατανταει αφελεια πια...
μην εμπαιζετε και εσεις τους εκπαιδευτικους,εχουμε το υπουργειο για αυτη τη δουλεια. >:(
Πω...πω...κακια!!! Γιατι τοση ειρωνεια, φανταστικ; Τροπο αντιδρασης προτειναν οι συναδελφοι, δεν εκαναν κατι αξιομεμπτο να τους ειρωνευεσαι! Τι να κανουν; Να μεινουν απραγοι, επειδη το υπουργειο, οπως λες, εμπαιζει τους εκπαιδευτικους; "Σφαξε με, αγα μου, να αγιασω" δηλαδη; Η να γινουμε Συρια και να σφαζουμε ο ενας τον αλλον; Γιατι δεν προτεινεις εσυ κατι που δε θα ειναι αφελες...
Κατι τετοιες μερες ειναι τεντωμενα τα νευρα καποιων και οι ειρωνειες και οι επιθεσεις περισσευουν!
Τροπος αντιδρασης θα ηταν να ημασταν καθε μερα στο υπουργειο.....απο τον καναπε δεν πετυχαινουμε τιποτα.....αλλος τροπος αντιδρασης να κανονιζαμε συναντηση με το υπουργειο παραθετωντας τα γεγονοτα ...........
-
απλα ,πολλες κινησεις ειναι υποκινουμενες απο τους παλαι ποτε ισχυρους συνδικαλιστες που φυσικα για αλλα ενδιαφερονται απο το αν οι αναπληρωτες του χρονου θα ειναι 2000 ή 2001.
δεν βγαζω κακια fotini ,επιφυλαξεις διατηρω και νομιζω εχω το δικαιωμα να εκφραζομαι.Ο καθενας ειναι υπευθυνος για την υπογραφη και την συναινεση του και επειδη καταγομαι απο οικογενεια νομικων πριν δωσω την συγκαταθεση μου ηλεκτρονικα πρεπει να ειμαι σιγουρη πως δεν θα χρησιμοποιηθει εναντιον μου ακουσια ή εκκουσια.
-
Αν επειδή το υπογράψαμε φοβόμαστε μην χρησιμοποιηθεί εναντίον μας τελειώσαμε...Διαβάζοντάς το δεν με εξέφραζε πλήρως αλλά θεώρησα ότι έστω κ έτσι ήταν μια κίνηση να ακουστεί πως μας άφησαν χωρίς εργασία.Το κείμενο έπρεπε να τονίσει περισσότερο την ταλαιπωρία που περνάγαμε τόσα χρόνια περιμένοντας πως κάποτε η προυπηρεσία μας και οι κόποι μας θα αναγνωριστούν...Ενα σχολείο που δεν θα με προσλάβει επειδή υπέγραψα μια διαμαρτυρια δεν το θέλω πάντως για εργοδότη μου. Έχουμε δημοκρατία και κάποιοι δυσαρεστηθήκαμε γιατί να μην τους το πούμε;
-
απλα ,πολλες κινησεις ειναι υποκινουμενες απο τους παλαι ποτε ισχυρους συνδικαλιστες που φυσικα για αλλα ενδιαφερονται απο το αν οι αναπληρωτες του χρονου θα ειναι 2000 ή 2001.
Fantastic, δεν μπορω με τιποτα να πιστεψω οτι αυτη η κινηση ειναι υποκινουμενη απο τους συνδικαλιστες, γιατι εχουν περιτρανα αποδειξει πως δεν τους καιγεται καρφακι για εμας, αν μεινουμε ανεργοι, αν μειωθει η εκμηδενιστει ο μισθος μας. Θεωρω οτι η κινηση αυτη ειναι απο συναδελφους αναπληρωτες, που τους εχει τσακισει η αγωνια για το μελλον τους. Τωρα αν ειναι αποτελεσματικη η οχι η κινηση, θα δειξει! Τουλαχιστον κινητοποιηθηκαν, δεν ειναι κοιμισμενοι, ειναι ζωντανοι! Ας μη δεχονται και πυρα εκ των εσω, ας μη δεχονται ειρωνειες. Αν καποιος εχει καποια καλυτερη ιδεα,πιο αποτελεσματικη, ας την προτεινει καιι να τον στηριξουμε με ολες μας τιςδυναμεις. Και στο υπουργειο να παμε, που ειπε και ο nikolopol και ο,τι αλλο αποφασισρτει! Ας μη ξεσπαμε ομως την οργη μας σε ανθρωπους, που δεν ειναι εχθροι μας...
-
kαλημερα!με τιποτα δεν ειμαι εναντιον των συναδελφων και μαλιστα σε τοσο δυσκολους καιρους.Ωστοσο ειναι εμφανες πως εχουν και τις ευλογιες των ΕΛΜΕ,οι οποιοι οπως σωστα ειπωθηκε βαζουν τους αναπληρωτες μπροστα να φωναζουν και εκεινοι δραν σε αλλο επιπεδο.
Λετε οτι τους νοιαζει δλδ ποσοι αναπληρωτες θα προσληφθουν του χρονου ,οταν θα απολυθουν μονιμοι συναδελφοι τους;
Δικαιωμα του καθενος ειναι να διαμαρτυρεται και να αντιδρα στο αδικο,οποτε καλο αγωνα!
-
Αρθρογράφος:
Δημήτρης Τσιριγώτης
Γι' αυτούς που νομίζουν ότι θα τη γλυτώσουν
Το τελευταίο διάστημα παρακολουθούμε το οργανωμένο σχέδιο καρατόμησης της οικογένειας των εκπαιδευτικών .Η κυβέρνηση προσπαθεί με κάθε τρόπο να αναπτύξει κοινωνικούς αυτοματισμούς ανάμεσα στους διάφορους κλάδους και με αυτό τον τρόπο να τους κάνει μικρά αδύναμα κομματάκια ώστε να περάσει τα πραγματικά της σχέδια που δεν είναι άλλα από τις υποχρεωτικές μεταθέσεις και την ελάττωση ,με οποιονδήποτε τρόπο, του αριθμού των εκπαιδευτικών . Είναι ένα σχέδιο ,ενταγμένο σε ένα ευρύτερο ,που αφορά την, με οποιοδήποτε τίμημα, ελάττωση των εξόδων του κράτους και την ταυτόχρονη επίσπευση του τέλους του κοινωνικού κράτους που προαλείφεται για τη χώρα μας .Σας αναφέρω μερικά ,μόνο ,παραδείγματα για να καταλάβετε τι εννοώ.
Φιλόλογοι εναντίον κοινωνιολόγων γιατί ενδεχομένως να δοθεί ως πρώτη ανάθεση το μάθημα της ιστορίας στους δεύτερους. Φιλόλογοι εναντίον ξενόγλωσσων καθηγητών για το ενδεχόμενο να δοθούν και σε αυτούς ως πρώτη ανάθεση κάποια άλλα από τα λεγόμενα φιλολογικά μαθήματα.
Διορισμένοι με ΑΣΕΠ (ασεπίτες) εναντίον αυτών που διορίστηκαν με επετηρίδα .Οι ασεπίτες μάλιστα ίδρυσαν και σύλλογο για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων τους και για να το πούμε πιο απλά για να εξαιρεθούν σε περίπτωση απολύσεων.
Νέοι διορισθέντες, εναντίον των παλαιών. Εδώ ο μαγικός αριθμός είναι το 12.Εάν κάποιος έχει πάνω από 12 έτη υπηρεσίας και 12 διδαχτικές ώρες δεν χάνει την οργανική του και γλυτώνει και την υποχρεωτική μετάθεση .
Οι καθηγητές πληροφορικής ΠΕ19 (πτυχιούχοι ΑΕΙ ) εναντίον ΠΕ20 (πτυχιούχοι ΤΕΙ) .Μαλώνουν μεταξύ τους για το ποιοι πρέπει να απολυθούν πρώτοι (αν φυσικά υπάρξει τέτοιος κίνδυνος) .
Στόχος μου που σας αναφέρω αυτές τις ενδεικτικές περιπτώσεις δεν είναι για να κρίνω ποιοί έχουν δίκιο ή άδικο από αυτούς που φωνάζουν. Θέλω να σας αποδείξω ότι με αυτές τις ενδοοικογενειακές διαμάχες ρίχνουμε νερό στο μύλο των δόλιων σχεδίων του κράτους. H τακτική του «διαίρει και βασίλευε» τείνει να γίνει πλέον τρόπος διακυβέρνησης της χώρας. Υπεύθυνοι ,όμως , είμαστε και εμείς που επιλέγουμε το ρόλο των διαιρεμένων.
Αλήθεια , ποιος είναι ο πραγματικός λόγος που οι φιλόλογοι αντιδρούν στην ανάθεση κάποιων από τα λεγόμενα φιλολογικά μαθήματα σε άλλες ειδικότητες ;Είναι η ελάττωση των αναγκών σε φιλολόγους ,που θα επιφέρει μια τέτοια ενέργεια , και ως εκ τούτου οι κίνδυνοι που προκύπτουν ,όπως της απώλειας οργανικών. Αυτό είναι για μένα το μόνο σεβαστό επιχείρημα που μπορώ να δεχτώ και ως αληθινό. Όλα τα υπόλοιπα επιχειρήματα που προβάλλουν είναι έωλα και εύκολα μπορούν να αποκρουσθούν. Κυρίως το επιχείρημα της διδαχτικής επάρκειας. Γιατί άμα όλοι οι καθηγητές βάλουμε κάτω τα μαθήματα που διδάσκουμε θα διαπιστώσουμε ότι πολλά από αυτά δεν τα έχουμε διδαχτεί ποτέ ,συμπεριλαμβανομένων και των φιλολόγων. Και τι κάνουν οι φιλόλογοι για αυτό το ,όντως , σοβαρό θέμα ; Αντί να καταδικάσουν τη πολιτική της κυβέρνησης που θέλει να εμφανίσει πλεονάζοντες από όλες τις ειδικότητες ,κατηγορεί τους κοινωνιολόγους και τους ξενόγλωσσους ότι αυτοί φταίνε και ότι είναι ανίκανοι να διδάξουν τα λεγόμενα φιλολογικά μαθήματα. Και οι κοινωνιολόγοι και οι ξενόγλωσσοι από την άλλη μεριά απαντάνε με άλλα ,εξίσου, αδύναμα επιχειρήματα θέλοντας να αποδείξουν ότι έχουν τα προσόντα να τα καταφέρουν εξίσου καλά με τους φιλολόγους. Κάνουν χάρη στη κυβέρνηση, και οι μεν και οι δε. Το πρόβλημα δεν είναι ποιος θα διδάξει την ιστορία αλλά να μην γίνει καμία απόλυση από κανέναν κλάδο.
Όσον αφορά την κίνηση των ‘’ασεπιτών’’ να δημιουργήσουν σύλλογο που θα εξυπηρετεί μόνο τα δικά τους συμφέροντα τη θεωρώ επίσης κίνηση που δεν ενισχύει την ενότητα των καθηγητών και ας έχω περάσει και εγώ με ΑΣΕΠ. Αλλοίμονο εάν ο τρόπος πρόσληψης στο δημόσιο σε κάνει να νιώθεις ότι υπερέχεις από κάποιον άλλο συνάδελφό σου και ότι δικαιούσαι μια άλλη αντιμετώπιση. Μα δεν καταλαβαίνουμε ότι όταν μόνοι μας βάζουμε κάποια κριτήρια μη απόλυσης είναι σαν καθιστούμε δεδομένες τις απολύσεις ;Σαν να λέμε ναι στις απολύσεις αλλά με αξιοκρατικά κριτήρια όμως.
Επίσης οι συνάδελφοι της πληροφορικής ας καταλάβουν ότι ο πραγματικός κίνδυνος που ελλοχεύει είναι η ίδια η κατάργηση του μαθήματος της πληροφορικής αφού από ότι φαίνεται υπάρχει η γραμμή του υπουργείου να απαξιωθεί. Να περάσει δηλαδή ότι η πληροφορική δεν είναι μάθημα αλλά μια δεξιότητα που μπορεί να καλλιεργηθεί από τη χρήση Η/Υ και σε άλλα μαθήματα. Θεωρώ ότι ο κλάδος των καθηγητών πληροφορικής θα έπρεπε να έχει δυναμική αντίδραση σε δηλώσεις δημοσιογράφων που τους παρουσιάζουν πλεονάζοντες και ότι δεν πατάνε συχνά στα σχολεία τους. Αισχρά ψέματα ,δηλαδή , που σκοπό έχουν να στοχοποιήσουν τον κλάδο τους. Προσωπικά πιστεύω ότι σήμερα την εποχή της σύγχρονης τεχνολογίας η πληροφορική έπρεπε να είναι ένα από τα βασικότερα μαθήματα σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Ας σταματήσουν λοιπόν οι συνάδελφοι της πληροφορικής τον εμφύλιο τους και ας συστρατευθούν με τους άλλους εκπαιδευτικούς.
Όσον αφορά τους παλιότερους συναδέλφους έχω να παρατηρήσω το εξής : στην αρχή μόλις βγήκε το Π.Δ που αφορά τις υποχρεωτικές μεταθέσεις και πριν αποσαφηνιστούν οι λεπτομέρειές του, ήτανε ‘’στα κάγκελα’’ ,μετά όμως ‘’ανέκρουσαν πρύμνα ‘’ μόλις είδαν ότι είχαν πιάσει τη βάση του 12 (έτη υπηρεσίας και ώρες πρώτης ανάθεσης ) και ξαναγύρισαν στην καθημερινότητά τους. Έτσι εξηγείται η διαφορά συμμετοχής στις δύο συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας της ΟΛΜΕ στο Σύνταγμα. Στη πρώτη ,που μόλις είχε σκάσει το Π.Δ, είχε πάρα πολύ κόσμο ενώ στη δεύτερη λίγο. Άλλη μια εξόφθαλμη απόδειξη της έλλειψης συλλογικότητας στο χώρο των εκπαιδευτικών.
Δύο λόγια θέλω να πω για το «Άγιο Δισκοπότηρο» των εκπαιδευτικών που είναι η οργανική θέση. Οι περισσότεροι κάτοχοι οργανικών θέσεων σε σχολείο είναι επαναπαυμένοι ότι τουλάχιστον δεν θα κινδυνέψουν με απόλυση ή μετάταξη αν "ό, μη γένοιτο" επαληθευτούν οι τελευταίες φήμες. Πρέπει όμως να ξεκαθαρίσουμε κάτι. Άλλο είναι η οργανική θέση σε σχολείο που σου διασφαλίζει ότι δεν κινδυνεύεις με υποχρεωτική μετάθεση ,και άλλο η οργανική θέση στο δημόσιο . Οργανική θέση στο δημόσιο κατέχουν όλοι οι μόνιμοι υπάλληλοι του δημοσίου και είναι και συνταγματικά κατοχυρωμένη. Δηλαδή οργανική θέση στο δημόσιο έχουν και οι καθηγητές που είναι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι την πραγματική διασφάλιση της μη απόλυσης μας την παρέχει σε όλους ανεξαιρέτως τους καθηγητές το ίδιο το Σύνταγμα ,και εκεί πρέπει να έχουμε στραμμένη τη προσοχή μας αν θέλουμε να υπερασπιστούμε την επαγγελματική μας συνέχεια. Πρέπει να καταγγέλλουμε ως αντισυνταγματική οποιαδήποτε απειλή της μονιμότητας. Είναι λάθος οι οργανικά ανήκοντες στα σχολεία να νομίζουν την έχουνε γλυτώσει και να μην αντιδρούν στα απειλητικά σχέδια των κυβερνώντων.
Από την άλλη μεριά η ΟΛΜΕ πρέπει να καταλάβει ότι ρόλος της πρέπει να είναι κυρίως ενωτικός. Ας αφήσει κατά μέρους την εσωστρέφεια και παραταξιακά μαχαιρώματα και ας δώσει με τη στάση της παράδειγμα ενότητας και αυτοπεποίθησης στο κλάδο . Ας ξεκινήσει τουλάχιστον από τα προφανή όπως ότι « τα εν οίκω μη εν δήμω». Δεν μας κολακεύει καθόλου να βγαίνουν στη φόρα οι λεπτομέρειες των διαφωνιών του Δ.Σ της ΟΛΜΕ. Και ας αναλάβει να καθορίσει τις εξελίξεις παρά να τρέχει πίσω τους.
Τέλος για όσους ,ενδόμυχα ,νιώθουν ανακούφιση που δεν ανήκουν στις ομάδες υψηλού κινδύνου που είναι προς απόλυση (σύμφωνα με τις διάφορες δημοσιεύσεις που τύπου )έχω να πω ότι εάν δεν αντιδράσουν τώρα για τους άτυχους συναδέλφους τους ,την επόμενη φορά θα είναι η σειρά τους. Εκτός αν έχουν την ψευδαίσθηση ότι θα σταματήσει εδώ το κακό.«Αν πιάσει φωτιά το σπίτι του γείτονα θα καεί και το δικό σου».
Για μένα κάνουν όλοι τους τεράστιο σφάλμα. Η λογική του ‘’ O σώζων εαυτόν σωθήτω “ είναι ότι χειρότερο αυτή τη στιγμή που δεχόμαστε ολομέτωπη επίθεση .Ο κοινός εχθρός μας δεν είναι ο συνάδελφος και καλά θα κάνουμε να κατεβάσουμε το δάχτυλο που δείχνει ποιοι θα είναι οι πρώτοι που θα πετάξουμε από το πλοίο. Γιατί αν σήμερα δείχνουμε με το δάχτυλο ,αύριο άμα σφίξουν τα πράγματα ,τι θα είμαστε διατεθειμένοι να κάνουμε ;Να φορέσουμε κουκούλα για να σώσουμε τον εαυτό μας; «Σημασία έχει να παραμένεις άνθρωπος, όχι ζωντανός» ( George Orwell).
Το πραγματικό πρόβλημα είναι το ενδεχόμενο των απολύσεων και της γενικότερης ηθικής , οικονομικής και επαγγελματικής απαξίωσης που υφιστάμεθα .Αυτή τη στιγμή πρέπει να βροντοφωνάζουμε όλοι μαζί ενωμένοι ότι δεν θα δεχτούμε ούτε μια απόλυση εκπαιδευτικού και ότι θα μας βρουν απέναντι αν συμβεί έστω και μία. Γιατί όποιος νομίζει ότι το θηρίο θα χορτάσει άμα του πετάξει βορά κάποιους από εμάς να ξέρει ότι το μόνο που θα καταφέρει είναι να του ανοίξει την όρεξη. Και έτσι κομματάκια που θα μας βρει θα είμαστε έτοιμοι για να μας καταβροχθίσει.
Έτσι όπως είναι τώρα τα πράγματα ,είναι σίγουρο ότι ούτε ατομική ,ούτε κλαδική σωτηρία υπάρχει .Μόνο Συλλογική. Είμαστε εδώ ! Είμαστε θυμωμένοι ! Είμαστε χιλιάδες ! Φτάνει να ενωθούμε. Αν δεν το κάνουμε τότε τραβάμε στο βυθό ο ένας τον άλλον.
Δημήτρης Τσιριγώτης. Φυσικός
Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/apopsi/%CE%B3%CE%B9-%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%BF%CF%8D%CF%82-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%AF%CE%B6%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CF%8C%CF%84%CE%B9-%CE%B8%CE%B1-%CF%84%CE%B7-%CE%B3%CE%BB%CF%85%CF%84%CF%8E%CF%83%CE%BF%CF%85%CE%BD#ixzz2Xd2IZaHL
Follow us: @alfavita on Twitter | alfavita.gr on Facebook
-
ξεχνάς γυμναστές έναντι δασκάλων!
-
Αρθρογράφος:
Χρήστος Κυργιάκης
Με τα μάτια ενός περιπλανώμενου εκπαιδευτικού
Ένας απολυμένος-Όλοι απολυμένοι
Από τον Χρήστο Επαμ. Κυργιάκη
Του είχε γίνει πλέον βίωμα.
-
Συνάδελφοι καλημέρα! Έχουμε φθάσει τις 1220 υπογραφές.. εκτιμώ ότι πρέπει να συνεχίσουμε...μας προστάζει η πραγματικότητα, οι εξελίξεις. Υπογράφουν όλοι οι αδιόριστοι εκπαιδευτικοί, οι αναπληρωτές, οι μόνιμοι, οι φίλοι μας, οι μαθητές μας, όλη η κοινωνία...
http://www.gopetition.com/petitions/%CF%83%CF%85%CE%BB%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B7-%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CF%89%CE%BD-%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CE%BF%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CF%89%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%89%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%B9%CF%83%CE%B8%CE%B9%CF%89%CE%BD.html