Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Υπηρεσιακές μεταβολές => Μήνυμα ξεκίνησε από: astro στις Ιουλίου 10, 2013, 10:01:14 pm

Τίτλος: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: astro στις Ιουλίου 10, 2013, 10:01:14 pm
Συνάδελφοι τι ακριβώς σημαίνει λειτουργικά υπεράριθμος;

Ισχύει τελικά το παρακάτω εδάφιο της πρόσφατης εγκυκλίου;
"Σημειώνεται ότι σε περίπτωση λειτουργικής υπεραριθμίας και μόνο, οι εκπαιδευτικοί δύναται να τοποθετηθούν κατά προτεραιότητα για συμπλήρωση ωραρίου σε σχολικές μονάδες όλων των ομάδων σχολείων συγκρινόμενοι με τους υπόλοιπους λειτουργικά υπεράριθμους εκπαιδευτικούς βάσει μονάδων μετάθεσης, όπως προκύπτει από το άρθρο 12 του Π.Δ. 100/97."

Μπορεί κάποιος, σας παρακαλώ να μου το εξηγήσει;
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: Demek στις Ιουλίου 10, 2013, 10:10:22 pm
Εαν δεν συμπληρώνεις 12 ώρες με μαθηματα 1ης αναθεσης είσαι οργανικά υπεραριθμος αν όμως υπολογίσεις και τα μαθηματα 2ης αναθεσης δηλαδη 1ης+2ης και πάλι δεν συμπληρώνεις 12 ωρες τοτε είσαι λειτουργικα υπεραριθμος
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: astro στις Ιουλίου 10, 2013, 10:13:53 pm
Εννοείς όμως να μην συμπληρώνω το 12ωρο(1η+2η ανάθεση) έχοντας οργανική στο σχολείο. Ή κάνω λάθος;
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: Demek στις Ιουλίου 10, 2013, 10:18:35 pm
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: astro στις Ιουλίου 10, 2013, 10:20:05 pm
OK! Σ' ευχαριστώ πολύ!
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: Demek στις Ιουλίου 10, 2013, 10:23:28 pm
Να σαι καλα καλο βραδι
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: μόνιμος αναπληρωτής στις Ιουλίου 20, 2013, 07:33:10 pm
Συνάδελφοι μετά από μετάθεση τοποθετήθηκα σε οργανικό κενό που προέκυψε από βελτίωση θέσης. Σε αυτό το σχολείο η συνάδελφος που έκανε αίτηση βελτίωσης και την πήρε τελικά, και εγώ τοποθετήθηκα στη θέση της ,πέρυσι είχε κριθεί λειτουργικά υπεράριθμη. Φυσικά δεν το γνώριζα όταν δήλωνα σχολεία. Θα ήθελα αν μπορείτε να μου πείτε α) λειτουργικά υπεράριθμος είναι ο εκπαιδευτικος που τοποθετείται τελευταίος ή αυτός με τα λιγότερα μορια μετάθεσης? β) Ποια η διαδικασία τον Σεπτέμβρη? γ) Τι είναι πιο φρόνιμο να κάνω? Να φροντίσω άμεσα να αλλάξω οργανική? (να αποκλείσω δηλαδη στο μυαλό μου το ενδεχόμενο απόσπασης για φέτος)  . Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: apuleius στις Σεπτεμβρίου 29, 2013, 01:01:19 am
Πού μπορώ να βρω επίσημο έγγραφο του Υπουργείου (εγκύκλιο π.χ.) όπου αναφέρεται ρητά ότι λειτουργικά υπεράριθμος είναι αυτός που δεν συμπληρώνει πάνω από 12 ώρες στην οργανική του με μαθήματα Α και
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: silkcut στις Σεπτεμβρίου 29, 2013, 01:29:04 am
ρητά ορίζεται μόνο ο οργανικά υπεράριθμος, ο λειτουργικά υπεράριθμος ορίζεται αναλογικά (προσωπικά δεν έχω υπόψη μου κάτι διαφορετικό),
μπορείς να επικαλεστείς την εγκύκλιο Παπαθεοδώρου 84582/Δ2/ 20-06-2013 στην οποία αναφέρονται τα εξής:
"23464/Γ2/06-03-2012 υπουργική απόφαση «Με τα μαθήματα Α΄ ανάθεσης οι εκπαιδευτικοί καλύπτουν το υποχρεωτικό τους ωράριο, ενώ με τα μαθήματα
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: apuleius στις Σεπτεμβρίου 29, 2013, 01:35:02 am
ρητά ορίζεται μόνο ο οργανικά υπεράριθμος, ο λειτουργικά υπεράριθμος ορίζεται αναλογικά (προσωπικά δεν έχω υπόψη μου κάτι διαφορετικό),
μπορείς να επικαλεστείς την εγκύκλιο Παπαθεοδώρου 84582/Δ2/ 20-06-2013 στην οποία αναφέρονται τα εξής:
"23464/Γ2/06-03-2012 υπουργική απόφαση «Με τα μαθήματα Α΄ ανάθεσης οι εκπαιδευτικοί καλύπτουν το υποχρεωτικό τους ωράριο, ενώ με τα μαθήματα
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: silkcut στις Σεπτεμβρίου 29, 2013, 01:39:05 am
επίσης και αυτό σε συνδυασμό με τα προηγούμενα νομίζω οτι σε καλύπτει, είναι το μοναδικό επίσημο έγγραφο που έχω υπόψη μου που αναφέρεται στον όρο λειτουργική υπεραριθμία εννοώντας όσους δεν καλύπτουν υποχρεωτικό ωράριο στην οργανική θέση :
πδ 100/97 παρ 9 άρθρο 14
Οι διατάξεις της παραγράφου 3, και της παραγράφου 7 εδάφ.
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: apuleius στις Σεπτεμβρίου 29, 2013, 01:42:46 am
επίσης και αυτό σε συνδυασμό με τα προηγούμενα νομίζω οτι σε καλύπτει, είναι το μοναδικό επίσημο έγγραφο που έχω υπόψη μου που αναφέρεται στον όρο λειτουργική υπεραριθμία εννοώντας όσους δεν καλύπτουν υποχρεωτικό ωράριο στην οργανική θέση :
πδ 100/97 παρ 9 άρθρο 14
Οι διατάξεις της παραγράφου 3, και της παραγράφου 7 εδάφ.
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: silkcut στις Σεπτεμβρίου 29, 2013, 01:49:58 am
εγώ νομίζω ότι σε συνδυασμό με την υα 23464/Γ2/06-03-2012  (με τα μαθήματα α ανάθεσης καλύπτουν το υποχρεωτικό ωράριο......12 ώρες συνιστούν οργανικό κενό που δίνεται σε εκπαιδευτικό που τις καλύπτει με α ανάθεση....)
είναι πολύ σαφές απλά θέλει συνδυαστική σκέψη που ενίοτε η διοίκηση αρνείται να την κάνει, γι αυτό και δεν υπάρχει κάτι άλλο :)
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: greedo στις Σεπτεμβρίου 29, 2013, 05:34:22 am
Η διοίκηση μάλλον βαριέται να κάνει οποιαδήποτε σκέψη!  ;D  8) 8)
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: bitch στις Σεπτεμβρίου 29, 2013, 09:11:20 am
στις λειτουγικές υπεραριθμίες μετράμε τις ώρες που υπολείπονται ώστε να βγάλουμε κάποιον "λειτουργικά υπεράριθμο'.
Σιτς οργανικές υπεραριθμίες μετράμε τις ώρες που μπορεί να διδάξει.

έτσι πχ αν κάποιος έχει τον Σεπτέμβριο 10 ώρες και υποχρεωτικό 21 δεν βγαίνει λειτουργικά υπεράριθμος διότι του υπολείπονται 11 ωρες ( λιγότερες απο 12 δηλαδή).

αντίθετα αν τον Ιούνιο οι ώρες α' αναθεσης που μπορεί να καλύψει κάποιος είναι απο 12 και πάνω τότε, βγαινει οργανικό κενό.
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: apuleius στις Οκτωβρίου 10, 2013, 11:48:09 pm
Έστω ότι γίνονται τον Σεπτέμβριο οι τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά των λειτουργικά υπεραρίθμων, των διαθεσιτών, των αποσπασμένων και τέλος των αιτούντων συμπλήρωση ωραρίου με αυτήν ακριβώς της σειρά προτεραιότητας, όπως άλλωστε λένε και οι οδηγίες που έχει δώσει κατά καιρούς το Υπουργείο. Έστω, επίσης, ότι κατά τις τοποθετήσεις αυτές τα λειτουργικά κενά δεν επαρκούν ώστε να τοποθετηθούν όλοι οι εκπαιδευτικοί των παραπάνω κατηγοριών (π.χ. έχουν μείνει ξεκρέμαστοι κάποιοι λειτουργικά υπεράριθμοι, κάποιοι διαθεσίτες κλπ.). Το ερώτημά μου λοιπόν είναι: αν και όταν μετά από λίγο καιρό προκύψουν λειτουργικά κενά και άρα θα πρέπει να γίνει πάλι η διαδικασία των τοποθετήσεων (β΄ φάση λειτουργικών τοποθετήσεων), δεν πρέπει κανονικά να ακολουθηθεί η ίδια προτεραιότητα με αυτήν της α΄φάσης (1. υπεράριθμοι 2. διαθεσίτες 3. αποσπασμένοι 4. συμπλήρωση); Ή τους βάζουν όλους στο ίδιο καλάθι και τους συγκρίνουν μεταξύ τους με βάση τα μόριά τους, ανεξαρτήτως της κατηγορίας στην οποία ανήκουν; Και αν γίνεται το 2ο,  με ποιο σκεπτικό στη β΄ φάση οι αιτούντες συμπλήρωση (=λίγες ώρες) θεωρούνται ξαφνικά ισότιμοι με τους υπεραρίθμους (=που χρειάζονται πολλές ώρες); Με αυτό τον τρόπο μπορεί κάποιος που έχει περισσότερα μόρια αλλά λιγότερες ανάγκες σε ώρες να "φάει" κάποιον που έχει λιγότερα μόρια αλλά μεγαλύτερες ανάγκες σε ώρες! Δεν είναι τελείως άδικο κάτι τέτοιο;
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: katerina05 στις Οκτωβρίου 10, 2013, 11:58:00 pm
δυστυχώς μπορεί να είναι άδικο αλλά αυτό ακριβώς έχει συμβεί σε πολλά πυσδε που παραβλέποντας τις οδηγίες έχουν ξεκινήσει τις τοποθετήσεις με την συμπλήρωση ωραρίου....αυτά συμβαίνουν κ θα συνεχίσουν να συμβαίνουν όσο αφήνουμε την ολμε να αφήνει τα πυσδε να κάνουν ότι τους καπνίσει.... ;)
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: silkcut στις Οκτωβρίου 11, 2013, 12:05:35 am
Έστω ότι γίνονται τον Σεπτέμβριο οι τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά των λειτουργικά υπεραρίθμων, των διαθεσιτών, των αποσπασμένων και τέλος των αιτούντων συμπλήρωση ωραρίου με αυτήν ακριβώς της σειρά προτεραιότητας, όπως άλλωστε λένε και οι οδηγίες που έχει δώσει κατά καιρούς το Υπουργείο. Έστω, επίσης, ότι κατά τις τοποθετήσεις αυτές τα λειτουργικά κενά δεν επαρκούν ώστε να τοποθετηθούν όλοι οι εκπαιδευτικοί των παραπάνω κατηγοριών (π.χ. έχουν μείνει ξεκρέμαστοι κάποιοι λειτουργικά υπεράριθμοι, κάποιοι διαθεσίτες κλπ.). Το ερώτημά μου λοιπόν είναι: αν και όταν μετά από λίγο καιρό προκύψουν λειτουργικά κενά και άρα θα πρέπει να γίνει πάλι η διαδικασία των τοποθετήσεων (β΄ φάση λειτουργικών τοποθετήσεων), δεν πρέπει κανονικά να ακολουθηθεί η ίδια προτεραιότητα με αυτήν της α΄φάσης (1. υπεράριθμοι 2. διαθεσίτες 3. αποσπασμένοι 4. συμπλήρωση); Ή τους βάζουν όλους στο ίδιο καλάθι και τους συγκρίνουν μεταξύ τους με βάση τα μόριά τους, ανεξαρτήτως της κατηγορίας στην οποία ανήκουν; Και αν γίνεται το 2ο,  με ποιο σκεπτικό στη β΄ φάση οι αιτούντες συμπλήρωση (=λίγες ώρες) θεωρούνται ξαφνικά ισότιμοι με τους υπεραρίθμους (=που χρειάζονται πολλές ώρες); Με αυτό τον τρόπο μπορεί κάποιος που έχει περισσότερα μόρια αλλά λιγότερες ανάγκες σε ώρες να "φάει" κάποιον που έχει λιγότερα μόρια αλλά μεγαλύτερες ανάγκες σε ώρες! Δεν είναι τελείως άδικο κάτι τέτοιο;
σε όλες τις φάσεις των τοποθετήσεων σε λειτουργικά κενά πρέπει να ακολουθείται η γνωστή σειρά που έχει επισημανθεί και φέτος με το γνωστό (04/09/2013) έγγραφο του υπουργείου, κάθε άλλη σειρά σε οποιαδήποτε φάση δεν είναι σύννομη και δημιουργεί μια σειρά συνεπειών που δεν αφορούν μόνο πλέον το που θα δουλέψεις 1 σχολική χρονιά αλλά κάτι περισσότερο μετά την υπό κατάθεση τροπολογία του υπουργείου για τις οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών.
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: apuleius στις Οκτωβρίου 11, 2013, 12:11:56 am
σε όλες τις φάσεις των τοποθετήσεων σε λειτουργικά κενά πρέπει να ακολουθείται η γνωστή σειρά που έχει επισημανθεί και φέτος με το γνωστό (04/09/2013) έγγραφο του υπουργείου, κάθε άλλη σειρά σε οποιαδήποτε φάση δεν είναι σύννομη και δημιουργεί μια σειρά συνεπειών που δεν αφορούν μόνο πλέον το που θα δουλέψεις 1 σχολική χρονιά αλλά κάτι περισσότερο μετά την υπό κατάθεση τροπολογία του υπουργείου για τις οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών.

Σ΄ ευχαριστώ πολύ silkcut! Ήμουν βέβαιος ότι αυτό ισχύει αλλά έχω πραγματικά μπλέξει με το κατάπτυστο ΠΥΣΔΕ στο οποίο ανήκω, για να μην εκφραστώ πολύ χειρότερα! Σήμερα έκαναν τη β΄φάση λειτουργικών τοποθετήσεων και δεν τήρησαν την κανονική προτεραιότητα (ενώ στην α΄ φάση την τήρησαν!), με αποτέλεσμα να έχει βγει ένας πίνακας-έκτρωμα ως προς τις τοποθετήσεις. Αύριο κιόλας τρέχω για ένσταση και δεν θα τους αφήσω ήσυχους αν δεν κάνουν σωστά τη διαδικασία. Ειδάλλως θα πάω από Περιφέρεια μέχρι και Υπουργείο. Νισάφι πια με τις αυθαιρεσίες και τα ρουσφέτια!
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: greedo στις Οκτωβρίου 11, 2013, 12:51:21 am
σε όλες τις φάσεις των τοποθετήσεων σε λειτουργικά κενά πρέπει να ακολουθείται η γνωστή σειρά που έχει επισημανθεί και φέτος με το γνωστό (04/09/2013) έγγραφο του υπουργείου, κάθε άλλη σειρά σε οποιαδήποτε φάση δεν είναι σύννομη και δημιουργεί μια σειρά συνεπειών που δεν αφορούν μόνο πλέον το που θα δουλέψεις 1 σχολική χρονιά αλλά κάτι περισσότερο μετά την υπό κατάθεση τροπολογία του υπουργείου για τις οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών.
Σωστό αυτό, αλλά δεν τηρείται και γίνονται μαγειρέματα για βόλεμα κάποιων "γνωστών" κλπ. Κάπως έτσι παλιότερα μου είχαν αλλάξει τοποθέτηση στη φάση των συμπληρώσεων με τις προσθαφαιρέσεις ωρών, με αποτέλεσμα να αλλάξουν αμοιβαία το βασικό σχολείο μου με αυτό της διάθεσης. Αυτό είχε σαν συνέπεια να χάσω κάποια πλεονεκτήματα που είχα στο1ο σχολείο, όσον αφορά γιορτές, εξωδιδακτικές εργασίες κλπ (στο 2ο σχολείο ήταν πιό "ζόρικα" σε αυτούς τους τομείς).  :P
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: chania2005 στις Σεπτεμβρίου 10, 2017, 09:47:48 pm
Εαν δεν συμπληρώνεις 12 ώρες με μαθηματα 1ης αναθεσης είσαι οργανικά υπεραριθμος αν όμως υπολογίσεις και τα μαθηματα 2ης αναθεσης δηλαδη 1ης+2ης και πάλι δεν συμπληρώνεις 12 ωρες τοτε είσαι λειτουργικα υπεραριθμος

Στο ΠΥΣΔΕ μου ισχυρίζονται οτι υπεράριθμος είναι αυτός που έχει έλλειμμα από 12 ώρες και πάνω στην οργανική του, και όχι αυτός που έχει από 12 ώρες και κάτω στην οργανική του! Οπότε και με παρακάμψανε στις τοποθετήσεις ενώ ήμουν πρώτη σε μόρια..
Γνωρίζετε με σιγουριά ποιο είναι το σωστό;;
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: Daidalos στις Σεπτεμβρίου 10, 2017, 11:13:30 pm
Υπεράριθμος είναι αυτός που έχει λιγότερες από 12 ώρες. Δηλαδή, στις 11 ώρες είσαι οργανικά υπεράριθμος.
 Η εγκύκλιος 84582/Δ2/20-06-2013 του Υπουργείου Παιδείας αναφέρει:
«Ο εκπαιδευτικός χωρίς μαθήματα Α΄ανάθεσης (τουλάχιστον 12 ώρες) δεν καλύπτει οργανικό κενό και κρίνεται υπεράριθμος»

Τώρα, πώς γίνεται στην Πρωτοβάθμια, σε μερικά δημοτικά, να μην βγάζουν οργανικές υπεραριθμίες τον Ιούνιο αλλά μόνον λειτουργικές τον Σεπτέμβρη, ενώ έχουν και αποσπασμένους εκπαιδευτικούς του σχολείου τους σε άλλες υπηρεσίες, αυτό αποτελεί πράγματι ένα... Θαύμα!  ;)
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: chania2005 στις Σεπτεμβρίου 11, 2017, 02:52:43 am
Υπεράριθμος είναι αυτός που έχει λιγότερες από 12 ώρες. Δηλαδή, στις 11 ώρες είσαι οργανικά υπεράριθμος.
 Η εγκύκλιος 84582/Δ2/20-06-2013 του Υπουργείου Παιδείας αναφέρει:
«Ο εκπαιδευτικός χωρίς μαθήματα Α΄ανάθεσης (τουλάχιστον 12 ώρες) δεν καλύπτει οργανικό κενό και κρίνεται υπεράριθμος»

Αυτό θεωρώ κι εγώ, σύμφωνα με την ίδια εγκύκλιο, αλλά αυτοι εδώ επιμένουν ότι πάει ανάποδα, και οτι μετραμε πόσες ώρες σου λείπουν κι όχι πόσες ώρες έχεις στην οργανική!
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: megalos21 στις Σεπτεμβρίου 14, 2017, 12:24:01 am
Συνάδελφε/ισσα  θα σε δυσαρεστήσω. Η εγκύκλιος λέει τουλάχιστον 12 ώρες. Άρα από 12 και πάνω αν σου λείπουν είσαι οργανικά υπεράριθμος/η. Διαφορετικά θα έλεγε το μέγιστο 12 ώρες, δηλαδή αν είχες 12 ώρες και κάτω θα ήσουν υπεράριθμος/η.
Με άλλα λόγια συνάδελφος με 18 ώρες υποχρεωτικό ωράριο, αν στην οργανική του έχει 7 ώρες Α ανάθεση τότε δε χαρακτηρίζεται υπεράριθμος γιατί του λείπουν 11 ώρες και η εγκύκλιος αναφέρει τουλάχιστον 12 δηλαδή από 12 και πάνω
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: erietta στις Σεπτεμβρίου 14, 2017, 12:36:32 am
Συνάδερφοι, τι γίνεται εάν κάποιος πάει σε έναν σχολείο με βελτίωση τον Ιούνιο και τον Σεπτέμβριο του λένε: οι ώρες που δώσαμε τον Ιούνιο δεν υπάρχουν άρα δεν έχεις οργανική; Ευθύνη του διευθυντή που έδωσε εσφαλμένα στοιχεία στο myschool δεν μπορεί να αναζητηθεί; Και δεν μιλάω για περιπτώσεις μετεγγραφών μες στο καλοκαίρι, αλλά για εσκεμμένα λάθος στοιχεία...
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: megalos21 στις Σεπτεμβρίου 14, 2017, 01:03:56 am
Στο ΠΥΣΔΕ μου ισχυρίζονται οτι υπεράριθμος είναι αυτός που έχει έλλειμμα από 12 ώρες και πάνω στην οργανική του, και όχι αυτός που έχει από 12 ώρες και κάτω στην οργανική του! Οπότε και με παρακάμψανε στις τοποθετήσεις ενώ ήμουν πρώτη σε μόρια..
Γνωρίζετε με σιγουριά ποιο είναι το σωστό;;

Συνάδελφε/ισσα  θα σε δυσαρεστήσω. Η εγκύκλιος λέει τουλάχιστον 12 ώρες. Άρα από 12 και πάνω αν σου λείπουν είσαι οργανικά υπεράριθμος/η. Διαφορετικά θα έλεγε το μέγιστο 12 ώρες, δηλαδή αν είχες 12 ώρες και κάτω θα ήσουν υπεράριθμος/η.
Με άλλα λόγια συνάδελφος με 18 ώρες υποχρεωτικό ωράριο, αν στην οργανική του έχει 7 ώρες Α ανάθεση τότε δε χαρακτηρίζεται υπεράριθμος γιατί του λείπουν 11 ώρες και η εγκύκλιος αναφέρει τουλάχιστον 12 δηλαδή από 12 και πάνω
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: chania2005 στις Σεπτεμβρίου 14, 2017, 01:19:05 am
Συνάδελφε/ισσα  θα σε δυσαρεστήσω. Η εγκύκλιος λέει τουλάχιστον 12 ώρες. Άρα από 12 και πάνω αν σου λείπουν είσαι οργανικά υπεράριθμος/η. Διαφορετικά θα έλεγε το μέγιστο 12 ώρες, δηλαδή αν είχες 12 ώρες και κάτω θα ήσουν υπεράριθμος/η.
Με άλλα λόγια συνάδελφος με 18 ώρες υποχρεωτικό ωράριο, αν στην οργανική του έχει 7 ώρες Α ανάθεση τότε δε χαρακτηρίζεται υπεράριθμος γιατί του λείπουν 11 ώρες και η εγκύκλιος αναφέρει τουλάχιστον 12 δηλαδή από 12 και πάνω

Mόνο που το θέμα δεν είναι το "τουλάχιστον", αλλά το "λείπουν" που βάζεις αυθαίρετα. Γιατί όπως μπορεί εύκολα κανείς να καταλάβει αυτό που λες είναι άτοπο...δε θα έβγαζε κανένα νόημα αν έγραφε: "Ο εκπαιδευτικός χωρίς μαθήματα Α΄ανάθεσης (το μέγιστο 12 ώρες) δεν καλύπτει οργανικό κενό και κρίνεται υπεράριθμος"!  Δυστυχώς όπως βλέπεις έχει το "χωρίς" μπροστά.
Και για να το κάνω και πιο λιανά:  Ο εκπαιδευτικός χωρίς(=που δεν έχει) μαθήματα Α΄ανάθεσης τουλάχιστον 12 ώρες δεν καλύπτει οργανικό κενό και κρίνεται υπεράριθμος.
 Άρα μην ανησυχείς και δε με δυσαρεστείς καθόλου..Ξέρω πολύ καλά να διαβάζω και να κατανοώ αυτά που διαβάζω
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ στις Σεπτεμβρίου 14, 2017, 01:31:38 am
Δείτε παιδιά … πως έχει το πράγμα.
Σύμφωνα με το πδ 63/2005 και το άρθρο 1, παρ. 90 δίδεται το δικαίωμα στην κυβέρνηση να εκδίδει κανονιστικές πράξεις οι οποίες δεν προκαλούν δαπάνες.
Μπορούν να εκδοθούν και κανονιστικές πράξεις με δαπάνες, υπό την προϋπόθεση ότι έχουν εγγραφεί στον προϋπολογισμό του κράτους.
Σύμφωνα με τα παραπάνω λοιπόν οι ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ αποτελούν κανονιστική πράξη, η οποία δεν προκαλεί δαπάνες.
Αν προσέξετε τα «ψιλά γράμματα» στην αρχή κάθε ΑΠΟΦΑΣΗΣ θα προσέξετε ότι αναφέρουν
α) το αναφερόμενο πδ 63/2005 και
β) ότι δεν προκαλείται δαπάνη.
Συνεπώς, ισχύουν οι αναθέσεις μαθημάτων όπως κάθε φορά ανακοινώνονται από το υπουργείο.
Ευχαριστώ.
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: megalos21 στις Σεπτεμβρίου 14, 2017, 01:41:12 am
Σωστό αυτό, αλλά δεν τηρείται και γίνονται μαγειρέματα για βόλεμα κάποιων "γνωστών" κλπ. Κάπως έτσι παλιότερα μου είχαν αλλάξει τοποθέτηση στη φάση των συμπληρώσεων με τις προσθαφαιρέσεις ωρών, με αποτέλεσμα να αλλάξουν αμοιβαία το βασικό σχολείο μου με αυτό της διάθεσης. Αυτό είχε σαν συνέπεια να χάσω κάποια πλεονεκτήματα που είχα στο1ο σχολείο, όσον αφορά γιορτές, εξωδιδακτικές εργασίες κλπ (στο 2ο σχολείο ήταν πιό "ζόρικα" σε αυτούς τους τομείς).  :P

Ας απαντήσει ή σχολιάσει κάποιος στα παρακάτω παρακαλώ.
    Στο ΠΥΣΔΕ που ανήκω έχουν την εξής τραγική προσέγγιση στις τοποθετήσεις: Τοποθετούν στην ειδικότητά μου κατά προτεραιότητα για συμπλήρωση ωραρίου, ακόμα και συναδέλφους που τους λείπουν 6, 5 ακόμα και 4 ώρες στην οργανική τους θέση και μετά δίνουν σε αυτούς που είναι στη διάθεση και έχουν 0 ώρες, ό,τι περισσεύει. Είναι απίστευτοι οι τύποι και είναι στο απυρόβλητο. Και το χειρότερο είναι ότι και οι αιρετοί δε βγάζουν άχνα.
Λέει λοιπόν η εγκύκλιος του υπουργείου: 03-09-2015 Αρ. Πρωτ.: 137644/Ε1
"
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: megalos21 στις Σεπτεμβρίου 14, 2017, 01:59:36 am
Mόνο που το θέμα δεν είναι το "τουλάχιστον", αλλά το "λείπουν" που βάζεις αυθαίρετα. Γιατί όπως μπορεί εύκολα κανείς να καταλάβει αυτό που λες είναι άτοπο...δε θα έβγαζε κανένα νόημα αν έγραφε: "Ο εκπαιδευτικός χωρίς μαθήματα Α΄ανάθεσης (το μέγιστο 12 ώρες) δεν καλύπτει οργανικό κενό και κρίνεται υπεράριθμος"!  Δυστυχώς όπως βλέπεις έχει το "χωρίς" μπροστά.
Και για να το κάνω και πιο λιανά:  Ο εκπαιδευτικός χωρίς(=που δεν έχει) μαθήματα Α΄ανάθεσης τουλάχιστον 12 ώρες δεν καλύπτει οργανικό κενό και κρίνεται υπεράριθμος.
 Άρα μην ανησυχείς και δε με δυσαρεστείς καθόλου..Ξέρω πολύ καλά να διαβάζω και να κατανοώ αυτά που διαβάζω

Για διάβασε αυτό λίγο: Ο εκπαιδευτικός χωρίς(=που δεν έχει) (=που δε συμπληρώνει) το μέγιστο 12 ώρες με Α ανάθεση στην οργανική του, τότε κρίνεται υπεράριθμος. Αυτό είναι άτοπο? Να βοηθήσω ήθελα.
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: chania2005 στις Σεπτεμβρίου 15, 2017, 12:57:06 am
Για διάβασε αυτό λίγο: Ο εκπαιδευτικός χωρίς(=που δεν έχει) (=που δε συμπληρώνει) το μέγιστο 12 ώρες με Α ανάθεση στην οργανική του, τότε κρίνεται υπεράριθμος. Αυτό είναι άτοπο? Να βοηθήσω ήθελα.

Eσύ δλδ βγάζεις νόημα από αυτή την πρόταση; Εγώ αλήθεια, όχι..
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: fifi στις Οκτωβρίου 05, 2017, 09:03:28 pm
Συνάδερφοι παρακαλώ πολύ τα φώτα σας στο παρακάτω ζήτημα:
Εκπαιδευτικός κρίνεται λειτουργικά υπεράριθμος απ΄ο το Α σχολείο και τοποθετείται στο
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: straw στις Ιουλίου 05, 2024, 05:20:07 pm
Συνάδελφοι, καλησπέρα! Για έκτακτους, σοβαρούς προσωπικούς /λόγους υγείας χρειάστηκε να κάνω ανάκληση της απόσπασής μου σήμερα, που είναι και η τελευταία μέρα της προθεσμίας. Ωστόσο, η ΔΠΕ στην οποία ανήκω, είχε ανακοινώσει πως σήμερα, μέχρι τις 12 , θα δέχονται e-mail για τις λειτουργικές υπεραριθμίες. Καθώς περίμενα τα αποτελέσματα κάποιων εξετάσεων πριν προχωρήσω στην ανάκληση, έστειλα γύρω στις 3 το μεσημέρι το e mail πως δεν επιθυμώ να κριθώ υπεράριθμη (για να βρίσκεται, σε περίπτωση που γίνει δεκτή η ανάκληση). Υπάρχει περίπτωση να μη γίνει δεκτή, καθώς είναι εκπρόθεσμη; Στα τηλέφωνα δεν απαντούν.
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: Daidalos στις Ιουλίου 05, 2024, 06:01:30 pm
Στη δευτεροβάθμια αν μπει άλλος στο λειτουργικό κενό και έχεις την οργανική θέση, επανέρχεσαι σε αυτήν.
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: straw στις Ιουλίου 05, 2024, 06:19:31 pm
Καταλαβα! Ελπίζω να είναι έτσι και στην Πρωτοβάθμια. Κι ελπίζω να δεχτούν την αίτησή μου, αν και εστάλη με κάποιες ωρες καθυστέρηση.
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: victor123 στις Ιουλίου 05, 2024, 06:20:49 pm
Στη δευτεροβάθμια αν μπει άλλος στο λειτουργικό κενό και έχεις την οργανική θέση, επανέρχεσαι σε αυτήν.

Αν θέλεις μπορείς να επιστρέψεις στην οργανική. Αν σου βρουν αλλού κενό και το δεχτείς πας εκεί.
Τίτλος: Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
Αποστολή από: straw στις Ιουλίου 05, 2024, 06:35:19 pm
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις. Πιστεύετε θα έχω θέμα επειδή έστειλα εκπρόθεσμο email; Να μην το δεχτούν δηλαδή;