Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τυπική Εκπαίδευση => Σχολικά μαθήματα => ΕΠΑΛ => Μήνυμα ξεκίνησε από: Demek στις Ιουλίου 11, 2013, 09:24:19 am
-
Λοιπόν συνάδελφοι
Απο αλλο νήμα του forum βρηκα ένα αρχείο στο οποίο φαίνονται οι αλλαγές τις οποίες θα προωθήσει το Υπυργείο Παιδείας προς ψήφιση για το νέο Τεχνολογικό Λύκειο Στις ΤΕΣ Α
-
Αυτή είναι η νέα πρόταση για το Τεχνολογικό Λύκειο. Από σελ 21 αναφέρεται στο ωρολόγιο πρόγραμμα αναλυτικά.
http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2011/texnologiko_lykeio_110826.pdf
-
Λοιπόν οι Μαθηματικοι χανουμε αρκετες ώρες στο Νεο Τεχνολογικο Λυκειο
Α΄ΤΆΞΗ: Πριν 6 ώρες Τώρα: 4 ώρες
-
Υπάρχουν όμως και από 2 ώρες σε Α' και
-
Εχεις δικιο ναι καταργούνται και μαλιστα δεν τις είχα συμπεριλαβει στους υπολογισμους μου Μολις διορθωσα την αναλυση μου χανουμε 6 ώρες συνολικα παρα παρα πολλες
-
Εχω την εντυπωση οτι στη
-
Συγνώμη συνάδελφε Demek για την άγνοιά μου, αλλά από που προκύπτουν αυτές οι ώρες που αναφέρεις; Εγώ έχω μείνει στην πρόταση του Υπουργείου που αναφέρει και η agapimeni πιο πάνω. Υπάρχει καινούρια πρόταση; Γιατί δεν βρήκα κάτι σχετικό.
-
Χάνουμε πολλές ώρες(9 στον αριθμό!) από το Τεχνολογικό Λύκειο και κερδίζουμε μία! μόνο από το Γενικό.
http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%BF-%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%AC%CE%BB%CE%BF%CF%82-%CF%87%CE%B1%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF%CF%82-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%B3%CF%8E%CE%BD-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%AE%CF%84%CF%81%CE%B7-%CF%84%CF%83%CE%B1%CE%BB%CE%AF%CE%BA%CE%B7
-
Όλα βέβαια είναι σχετικά.... Μπορεί να στραφούν πολλά παιδιά στο νέο τεχνολογικό λύκειο, να αυξηθούν εκεί τα τμήματα όποτε σε γενικές γραμμές να είμαστε πάνω κάτω στα ίδια.
-
Η αυξηση θα ειναι ΠΟΛΥ μεγαλη.
-
Οι ομάδες Α και
-
Χάνουμε πολλές ώρες(9 στον αριθμό!) από το Τεχνολογικό Λύκειο και κερδίζουμε μία! μόνο από το Γενικό.
http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%BF-%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%AC%CE%BB%CE%BF%CF%82-%CF%87%CE%B1%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF%CF%82-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%B3%CF%8E%CE%BD-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%AE%CF%84%CF%81%CE%B7-%CF%84%CF%83%CE%B1%CE%BB%CE%AF%CE%BA%CE%B7
H ανάλυση του συναδέλφου θεωρώ ότι είναι κάπως πρόχειρη και επιφανειακή.θα συμφωνήσω μαζί του βέβαια πως στα επαλ δεν ήταν απαραίτητα τόσα μαθηματικά και μάλιστα από βιβλία γραμμένα για ενιαίο λύκειο.
-
Παρόλο που δεν μας "συμφέρει" σαν ειδικότητα, θα πω οτι το καλύτερο σύστημα για τους μαθητές των Τεχνικών Λυκείων υπήρξε όταν είχαμε τα ΤΕΕ. Τότε στους μαθητές παρεχόταν στοιχειώδεις μόνο γνώσεις μαθηματικών και όχι περιττά πράγματα, που ούτε τους ενδιαφέρουν, ούτε μπορούν να τα μάθουν (η πλειοψηφία των μαθητών) και που ήταν γι αυτούς καθαρά χάσιμο χρόνου!
-
Παρόλο που δεν μας "συμφέρει" σαν ειδικότητα, θα πω οτι το καλύτερο σύστημα για τους μαθητές των Τεχνικών Λυκείων υπήρξε όταν είχαμε τα ΤΕΕ. Τότε στους μαθητές παρεχόταν στοιχειώδεις μόνο γνώσεις μαθηματικών και όχι περιττά πράγματα, που ούτε τους ενδιαφέρουν, ούτε μπορούν να τα μάθουν (η πλειοψηφία των μαθητών) και που ήταν γι αυτούς καθαρά χάσιμο χρόνου!
και ούτε θα τους χρειαστούν...
εκτός αν περάσουν σε ΤΕΙ αλλά αυτές μπορούν να παρέχονται από τα ιδρύματα.
-
Παντως δε μπορουμε να μη λαμβανουμε υποψην οτι η μεγαλη σφαγη στους μαθητες γινοταν απο μαθηματικους (και φιλολογους βεβαιως βεβαιως). Θυμαμαι οτι οι βαθμοι των γραπτων κυμαινοταν σε πλειοψηφια απο 0-1,5. Θυμαμαι τους μαθηματικους να εξαντλουν την αυστηροτητα τους. Μαλλον κατι δεν πηγαινε καλα (βεβαια και στα δικα μας μαθηματα ο μεσος ορος γραπτων ηταν κατω απο 5 αλλα τουλαχιστον δεν ηταν ξενη η υλη. οσοι προσπαθουσαν κατι επιαναν).
Τωρα σε αλλα σχολεια τα πραγματα ηταν διαφορετικα απο το δικο μου? ας μας πουν οι μαθηματικοι
-
Συνάδελφοι , οι μαθητές στα ΕΠΑΛ χρειάζονται αρκετές ώρες μαθηματικών γιατί έχουν πάρα μα πάρα πολλά κενά σε βασικές γνώσεις μαθηματικών. Γνώμη μου είναι να έκαναν περίπου 2-3 ώρες υποχρεωτική ενισχυτική ενταγμένη στο πρόγραμμα και μετά να ακολουθούν τα υπόλοιπα . Τώρα με 3 ή 4 ώρες δεν πρόκειται κανείς συνάδελφος να τελειώσει πραγματικά ούτε το πρώτο κεφάλαιο. Μιλάμε για τρομερά κενά . Έχω δει και γραπτά με πολύ χοντρά βασικά λάθη. Λυπάμαι τους συναδέλφους που θα κληθούν να διδάξουν μαθηματικά στα ΕΠΑΛ.
Υ.Γ Δεν είμαι μαθηματικός (είμαι φιλόλογος)αλλά τα ζω αυτά μέσα στο σπίτι μου αρκετα χρόνια τώρα .
-
Σε αυτο ειχεις δίκιο. Θυμαμαι πριν χρονια, επι ΤΕΕ , έκανα ιδιαιτερα μαθηματικα. σε καποια μαθήτρια δε θυμαμαι τομεα νομιζω πληροφορικη, που ήθελε να δώσει πανελληνιες. Αφου γαι αρκετούς μήνες δε μπόρεσα με τιποτα να της δώσω να καταλάβει τι ειναι παραγωγός στο τελος πραγματικα απογοητεύτηκα (αφου αφιέρωνα ωρα ολόκληρη για να εξηγήσω όρο +3-5= -2 ) και της είπα να μάθει απέξω καποιες γενικές ασκήσεις και οτι και θεματα και να της βάλουν αυτη να γράψει αυτα που έμαθε! Φυσικα ουτε και αυτο το εκανε αφου αν το εκανε μπορει να έπιανε και μερικές μοναδες
-
Έχω δουλέψει πολλά χρόνια στο φροντιστήριο με μαθητές ΤΕΛ - ΤΕΕ - ΕΠΑΛ και στη συνέχεια στο δημόσιο σε ΕΠΑΛ. Αν μια τάξη δουλευτεί από την Α Λυκειου στοχευμένα, ωστε οι μαθητες να μαθουν τα απαραιτητα, τότε μπορεί:
1. Να κινήσουμε το ενδιαφερον σε αυτους που στοχευουν για ΤΕΙ να διαβασουν στοιχειωδως και αυτό γίνεται αν καταλαβαίνουν αυτά που τους λέμε! Δεν χρειάζονται πολλές θεωρίες και γιατί και πως και τι, αλλά να μάθουν αρχικά από την Α τάξη εξισώσεις Α και
-
Από την εμπειρία μου στα ΕΠΑΛ έχω δει πολλούς μαθητές της Γ' Λυκείου να αδυνατούν να εφαρμόσουν τη μέθοδο των τριών ή την επιμεριστική ιδιότητα. Και υποτίθεται ότι οι περισσότεροι από αυτούς πήγαιναν για πανελλήνιες, άρα και φροντιστήριο. Τι συζητάμε επομένως; Το σύστημα έχει αποτύχει πλήρως. Καλύτερα λιγότερα και πλήρως κατανοητά, παρά πολλά και στο τέλος τίποτα.
-
Είναι γεγονός ότι με τα μαθηματικά οι μαθητές των ΤΕΕ-ΕΠΑΛ είχαν μεγάλη δυσκολία.
-
Τελικά πόσες ώρες χάνουμε στα ΕΠΑΛ ? Για τα εσπερινα ΕΠΑΛ δεν είδαμε τίποτα.