Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Τυπική Εκπαίδευση => Γυμνάσιο => Σχολικά μαθήματα => Θετικά μαθήματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: gvasilis στις Αυγούστου 02, 2013, 12:23:54 pm

Τίτλος:
Αποστολή από: gvasilis στις Αυγούστου 02, 2013, 12:23:54 pm
Για άλλη μια φορά βλέπουμε τα παράσιτα στο υπουργείο παιδείας να προσπαθούν να καλύψουν τις βρωμιές τους.
Αντί να άρουν την αδικία εναντίον της χημείας και να καταργήσουν τα μονόωρα μαθήματα, δημιουργούν 2 νέα μονόωρα μαθήματα, για να μπορούν να συμπληρώσουν ωράριο οι υπεράριθμοι φυσικοί. Αυτοί δεν θα κινδύνευαν με διαθεσιμότητα γιατί με το ισχύον καθεστώς θα κάλυπταν λειτουργικά κενά.
Αυτό όμως δεν ήταν αρκετό, έπρεπε να πάρουν οργανικές θέσεις.
Δεν έχω καμία επαφή με το υπουργείο δεν ξέρω καν πως λέγονται αυτοί που σκέφτονται προτείνουν και παίρνουν τέτοιες αποφάσεις.
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: anixia στις Αυγούστου 02, 2013, 07:56:54 pm
Τόσο μενος πια με τη Χημεία.......ο κος Μπαμπινιωτης και δεν ξέρω πόιοι άλλοι  δεν την κατανοησαν  ,φαίνεται .......ΠΟΤΕ!
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: BILL231 στις Αυγούστου 02, 2013, 08:27:16 pm
Σε παρακαλω συναδελφε γιατι τετοια εμμονη με τις ωρες μας στο γυμνασιο..;;
βγαινει κατι απο εκει;;
διορισμοι;; τι;;
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: gvasilis στις Αυγούστου 02, 2013, 08:36:04 pm
Σε παρακαλω συναδελφε γιατι τετοια εμμονη με τις ωρες μας στο γυμνασιο..;;
βγαινει κατι απο εκει;;
διορισμοι;; τι;;
Μήπως παιδεία; Επιστήμη; Γνώση; Ανάπτυξη;
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: astro στις Αυγούστου 02, 2013, 10:08:04 pm
Είμαι χημικός και συμφωνώ απόλυτα με το gvasilis. Η αφαίρεση μιας ώρας από τη βιολογία, υποβαθμίζει ένα μάθημα που άρεσε πολύ στα παιδιά (περισσότερο από τη χημεία όταν το δίδασκα γιατί τα μονόωρα μαθήματα δεν μπορούν να διδαχθούν σωστά). Στον αντίποδα τί έχει να προσφέρει ένα μονόωρο μάθημα φυσικής στην Α΄ γυμνασίου; Απολύτως τίποτε-η μία ώρα δε φτάνει. Οι αλλαγές αυτές θα αποβούν εις βάρος της ποιότητας της εκπαίδευσης (όσο και αν προσπαθούν οι συνάδελφοι φυσικοί να μας πείσουν για το αντίθετο).
Όσο για τη δική μου ειδικότητα αφού το μονόωρο της χημείας δε θέλουν να το κάνουν δίωρο, θα προτιμούσα να διδάσκεται στη μία τάξη του γυμνασίου με 2 ώρες.
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: λιθοσφαιριστής στις Αυγούστου 02, 2013, 10:36:52 pm
Όσο για τη δική μου ειδικότητα αφού το μονόωρο της χημείας δε θέλουν να το κάνουν δίωρο, θα προτιμούσα να διδάσκεται στη μία τάξη του γυμνασίου με 2 ώρες.
Με τη λογική ότι τα μονόωρα μαθήματα είναι καταστροφή, ίσως έχεις δίκιο.
Νομίζω όμως ότι σε μία χρονιά τα παιδιά δεν προλαβαίνουν να αφομοιώσουν τόσες έννοιες, ακόμη και με δίωρο.
Και από την άλλη, θα έπρεπε να επιμένουμε στο σωστό και το δίκαιο, που κατά τη γνώμη μου είναι 2ωρη Χημεία σε δύο τάξεις.
Πάντως εγώ στη
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: astro στις Αυγούστου 02, 2013, 10:50:17 pm
Πάντως εγώ στη
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: biov στις Αυγούστου 03, 2013, 02:43:01 am
Πάντως εγώ στη
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: PANAS στις Αυγούστου 03, 2013, 02:59:42 am
https://www.facebook.com/pages/%CE%93%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%91%CE%BD%CE%B1%CE%B2%CE%AC%CE%B8%CE%BC%CE%B9%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%92%CE%B9%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%A3%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CE%BF/218120161537236
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: debra στις Αυγούστου 06, 2013, 10:52:27 am
Είμαι χημικός και συμφωνώ απόλυτα με το gvasilis. Η αφαίρεση μιας ώρας από τη βιολογία, υποβαθμίζει ένα μάθημα που άρεσε πολύ στα παιδιά (περισσότερο από τη χημεία όταν το δίδασκα γιατί τα μονόωρα μαθήματα δεν μπορούν να διδαχθούν σωστά). Στον αντίποδα τί έχει να προσφέρει ένα μονόωρο μάθημα φυσικής στην Α΄ γυμνασίου; Απολύτως τίποτε-η μία ώρα δε φτάνει. Οι αλλαγές αυτές θα αποβούν εις βάρος της ποιότητας της εκπαίδευσης (όσο και αν προσπαθούν οι συνάδελφοι φυσικοί να μας πείσουν για το αντίθετο).
Όσο για τη δική μου ειδικότητα αφού το μονόωρο της χημείας δε θέλουν να το κάνουν δίωρο, θα προτιμούσα να διδάσκεται στη μία τάξη του γυμνασίου με 2 ώρες.

Συμφωνώ απόλυτα. Μονόωρα μαθήματα φυσικής, χημείας, βιολογίας δεν πρέπει να υπάρχουν σε μια βαθμίδα που το παιδί πρέπει να γνωρίσει τις επιστήμες για να αποφασίσει μετέπειτα τι του αρέσει. Η αντικατάσταση ενός δίωρου μαθήματος από δύο μονόωρα είναι "ήττα" για όλους εμάς που διδάσκουμε φυσικές επιστήμες και πάνω και πέρα από όλους για τους μαθητές μας! Επιμορφωνόμαστε στη χρήση λογισμικών, στη δημιουργία σεναρίων κ.α για να τα χρησιμοποιήσουμε στο μονόωρο που μας δίνουν στο οποίο πρέπει να χωρέσουν η εξέταση, η παράδοση, η πραγματοποίηση πειραμάτων και βέβαια η αλληλεπίδραση με τους μαθητές μας. Επιπλέον, αντί να είμαστε μονιασμένοι και να παλεύουμε για τον κοινό σκοπό, αρχίζουμε τις επιθέσεις η μία ειδικότητα στην άλλη. Τέλος πάντων, η δική μου θέση είναι ότι οι φυσικές επιστήμες, με διακριτά τα αντικείμενα και όχι ως ενιαίο μάθημα πρέπει να έχουν τουλάχιστον 2ωρες σε κάθε τάξη του Γυμνασίου (δηλαδή 6 σύνολο) εκτός  από την α γυμνασίου που μπορεί να υπάρχουν κι ως 2ωρο παντα ενιαίο μάθημα και αυτό πρέπει να απαιτήσουμε όχι για να "τακτοποιήσουμε" χημικούς, φυσικούς και βιολόγους, αλλά  για να δώσουμε τις βάσικές γνώσεις στους μαθητές μας για τον κόσμο που τους περιβάλλει.
Και κάτι άλλο για τους συναδέλφους χημικούς... είμαι χημικός σε γυμνάσιο και πλέον δεν έχω οργανική θέση γιατί δεν υπάρχουν 12 ώρες πρώτης ανάθεσης όπως  και στα περισσότερα γυμνάσια γιατί δεν υπάρχουν τόσες ώρες χημείας, εσείς το έχετε συνειδητοποιήσει αυτό;; Αν και δεν ακούγεται, ουσιαστικά οι περισσότεροι συνάδελφοι στα γυμνάσια είμαστε υπεράριθμοι
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: λιθοσφαιριστής στις Σεπτεμβρίου 10, 2014, 03:53:38 pm
Στη
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: gvasilis στις Σεπτεμβρίου 10, 2014, 07:31:41 pm
Στη
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: giokspy στις Σεπτεμβρίου 10, 2014, 07:37:48 pm
Και στη Φυσική περσι άνοιξαν τα σχολεία και δεν ειχαμε ιδέα τι θα διδαξουμε. Θα πεσει καμία πρόταση απο κάνα σύμβουλο μέχρι εντος του Σεπτέμβρη(?) το υπουργείο να δώσει καμια διευκρίνηση...
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: gvasilis στις Σεπτεμβρίου 10, 2014, 08:38:42 pm
Νομίζω ότι πρέπει να ξεκινήσετε με το βιβλίο της Γ γυμνασίου
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: demeb στις Σεπτεμβρίου 10, 2014, 09:12:32 pm
μάλλον 2ο και 4ο κεφάλαιο της γ γυμνασίου!
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: λιθοσφαιριστής στις Σεπτεμβρίου 10, 2014, 09:21:50 pm
μάλλον 2ο και 4ο κεφάλαιο της γ γυμνασίου!
Λογικό, και μακάρι να ισχύσει.
Αλλά νομίζω ότι για να μπεις στο 2ο χρειάζεται τουλάχιστον η τελευταία παράγραφος του 1ου (οργάνωση των έμβιων όντων).
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: λιθοσφαιριστής στις Σεπτεμβρίου 17, 2014, 08:29:34 pm
Τελικά, σύμφωνα με τις σημερινές οδηγίες, όντως θα διδαχθούν το 2ο και 4ο κεφάλαιο από το βιβλίο της Γ'.
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: λιθοσφαιριστής στις Οκτωβρίου 12, 2014, 12:09:29 pm
Έχετε ακούσει αν τελικά θα δοθεί βιβλίο στη φετινή
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: patra25 στις Φεβρουαρίου 25, 2015, 07:50:23 pm
Ευχαριστώ. Η ύλη βγαίνει άνετα, αν σκεφτείς ότι το μάθημα διδάσκεται μια ώρα.  Για την ύλη της Α γυμνασίου, το κεφάλαιο 6 δεν το διδάσκουμε καθόλου τελικά; Διδάσκεται και δεν εξετάζεται τελικά; Ήρθε κάποια νεότερη οδηγία γιατί δεν έχω βρει κάτι;Διδάσκεται στο λύκειο το κεφάλαιο αναπαραγωγή, αλλά θεωρώ ότι είναι πολύ χρήσιμο και για το γυμνάσιο. Τι ισχύει τελικά;