Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων => Μήνυμα ξεκίνησε από: runner στις Ιανουάριος 30, 2007, 11:52:23 πμ

Τίτλος: Βαθμολόγηση
Αποστολή από: runner στις Ιανουάριος 30, 2007, 11:52:23 πμ
ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ Ν' ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ  ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ  ΓΡΑΠΤΩΝ  ΓΙΑ ΠΕ 02; ΕΝΝΟΩ ΤΗΝ  ΠΟΣΟΣΤΩΣΗ  ΤΗΣ  ΚΑΘΕ  ΣΩΣΤΗΣ  ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ  ΣΤΗ  ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΓΝΩΣΤΙΚΟ (ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ) ΟΣΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ (60 ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-40 ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ). ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
Τίτλος: Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ
Αποστολή από: mariab στις Ιανουάριος 31, 2007, 03:33:27 μμ
Λοιπόν τόσες φορές που έχω κάνει τους υπολογισμούς μου για να δω τί έκανα, έχω καταλήξει στα εξής:
Γνωστικό: Αρχαία: 4 ερωτήσεις από 25 η κάθε μία, Νέα: 30 ερωτήσεις, 3,33 η κάθε ερώτηση. Για κάθε λάθος απάντηση αφαιρείται το 1/4 της ερώτησης (3,3/4=0,83). Δηλαδή για παράδειγμα: έχεις 25 ερωτήσεις σωστές και 5 λάθος: 25*3,33=83,25 και 5*0,83=4,15 άρα: 83,25-4,15=79,1.
το ίδιο ισχύει και για την ιστορία.
Προσθέτεις τους τρεις βαθμούς των μαθημάτων αυτών, τους διαιρείς διά τρία και βγαίνει ο βαθμός του γνωστικού.

Για τη Β΄ενότητα, ο βαθμός των παιδαγωγικών μετράει επί 40% και της ειδικής διδακτικής επί 60%.
Στα παιδαγωγικά ισχύει ό,τι στα Νέα και στην Ιστορία, δηλαδή 32 ερωτήσεις: 3,125 η κάθε ερώτηση και για κάθε λάθος αφαιρείται το 1/4 της ερώτησης, δηλαδή 0,781.
Παράδειγμα: έχεις 85 στα παιδαγωγικά και 75 στην ειδική διδακτική. Ο βαθμός της Β΄ενότητας είναι: 85*40%=34 και 75*60%=45, άρα 34+45=79.

Και ο γενικός τελικός βαθμός είναι: Α΄+ Β΄ενότητα/2

Ελπίζω να βοήθησα.
Καλά αποτελέσματα!
Τίτλος: Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ
Αποστολή από: ioanna89 στις Ιανουάριος 31, 2007, 04:08:43 μμ
Να ρωτήσω κι εγώ κάτι:

Η αρνητική βαθμολογία ισχύει και στο 4ο ερώτημα των αρχαίων; Λογικά πρέπει να ισχύει κι εκεί, αλλά δεν θα έπρεπε να το αναφέρουν στο έντυπο με τα θέματα;

Τίτλος: Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ
Αποστολή από: runner στις Ιανουάριος 31, 2007, 05:49:48 μμ
MARIAB, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΚΑΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ.
Τίτλος: Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ
Αποστολή από: para5 στις Ιανουάριος 31, 2007, 06:26:46 μμ
Η αρνητική βαθμολογία ισχύει και για το 4ο ερώτημα των Αρχαίων. Έτσι τουλάχιστον μας είπαν λίγο αφότου μοιράστηκαν τα θέματα.
Τίτλος: Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ
Αποστολή από: silvia στις Φεβρουάριος 01, 2007, 12:21:50 μμ
Σε ό,τι αφορά το 4ο ερώτημα στα Αρχαία Ελληνικά μας είπαν ότι σύμφωνα με τις οδηγίες που μας δόθηκαν δεν έχει αρνητική βαθμολογία. Τι να πω;
Τίτλος: Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ
Αποστολή από: PASO στις Φεβρουάριος 23, 2007, 02:09:48 μμ
Αν δεχθούμε ότι ισχύει η αρνητική βαθμολογία στο 4ο ερώτημα των αρχαίων πόσο είναι η αρνητική βαθμολογία για κάθε λανθασμένη απάντηση;
 Εγώ δεν μπορώ να βγάλω άκρη. ???
Τίτλος: Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ
Αποστολή από: mpapamar18 στις Φεβρουάριος 23, 2007, 02:18:10 μμ
Υπάρχει και άλλος τρόπος υπολογισμού της βαθμολογίας πιστέυω πιο σωστος :


Για τα Αρχαία:
α) Τα λάθη * 3,1 και τα ΔΞ * 2.5
β) Το παραπάνω αποτέλεσμα το αφαιρείς από το 100 (Πρέπει όμως να προσθέσεις και την διαφορά από τα 3 πρώτα ερωτήματα που έχουν άριστα το 75)

Για την Ιστορία και τα Νεα:
α) Τα λάθη * 4.115 και τα ΔΞ * 3,33
β) Το ανωτέρω αποτέλεσμα το αφαιρείς από το 100

Για τα Παιδαγωγικά:
α) Τα λάθη * 3,9 και τα ΔΞ * 3,125
β) Το ανωτέρω αποτέλεσμα το αφαιρείς από το 100


Τίτλος: Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ
Αποστολή από: mpapamar18 στις Φεβρουάριος 23, 2007, 02:29:46 μμ
Ενα παράδειγμα (φανταστικό) :

Αρχαία
α) 3 πρώτα ερωτήματα (υποκειμενικό) : 65% από το 75%
β) 4ο ερώτημα : 6 Σωστά,
2 Λάθη = 2 * 3,1 = 6,2
1 ΔΞ = 1 * 2,5 = 2,5

 100 - 8,7 = 91,3 %
91,3 - 10 (Διαφορά από τα 3 ερωτήματα) = 81,3%

Νεα
α) Λάθη 6 = 6 * 4,11 = 24,69
ΔΞ 3 = 3 * 3,33 = 9,99

Τελικό : 100 - (24,69 + 9,99) = 65,32

Τίτλος: Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ
Αποστολή από: adigoni στις Φεβρουάριος 23, 2007, 11:21:55 μμ
Συγγνώμη, τώρα είδα ότι υπάρχει αυτή η λίστα για τη βαθμολόγηση. Έχω ακούσει κάτι και φρίκαρα, σχετικά με τον τρόπο υπολογισμού: λένε κάποιοι γνωστοί μου, όχι ειδήμονες, ότι αν π.χ. έχω στα Νέα μία λάθος απάντηση, δεν αφαιρώ το 1/4 του 3,33, αλλά αφαιρώ απο το 100 - (3,33 + 0,83). Βγάζετε νόημα;
Τίτλος: Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ
Αποστολή από: ovidius στις Φεβρουάριος 23, 2007, 11:29:00 μμ
Κι έχουν δίκιο....
Τίτλος: Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ
Αποστολή από: adigoni στις Φεβρουάριος 23, 2007, 11:45:01 μμ
Ποιο είναι το δίκιο; Τότε μιλάμε για λάθος διατύπωση στη φράση:" για κάθε λάθος απάντηση αφαιρείται το ένα τέταρτο της σωστής" Πάντως ευχαριστώ για την απάντηση.
Τίτλος: Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ
Αποστολή από: mat στις Φεβρουάριος 24, 2007, 12:13:53 πμ
Νομίζω κατά την ταπεινή μου γνώμη πως όλο αυτό που γίνεται με την βαθμολογία και τα γκάλοπ αναφορικά με το πόσο γράψατε είναι πολύ ψυχοφθόρο.  :-\
Σκεφτείτε μόνο ότι μέχρι να βγουν τα αποτελέσματα έχουμε μπροστά μας κάπου 3 μήνες.
Χαλαρώστε γιατί δεν σας βλέπω καλά. ;)

Όσο για την βαθμολόγηση με όποιον τρόπο κι αν την κάνετε πάλι το ίδιο αποτέλεσμα θα έχετε. Δεν υπάρχει κανένα λάθος στη διατύπωση.
Πχ
Έστω ότι στα παιδαγωγικά απαντήσατε 6 λάθος, 23 σωστές και 3 κενές.
Με βάση τη κλίμακα του 100 έχουμε
Κάθε σωστή = 3,125
Για κάθε λάθος= 0,78
Για κάθε κενό=3,125
Άρα:
100-6(3,125+0,78)-3*3,125=67,1875

και επειδή τα παιδαγωγικά ήταν το 40% της συνολικής βαθμολογίας στη Β θεματική τότε: 67,1875*0,40=26,875

Αν υποθέσουμε ότι αντί αυτού του πολύπλοκου τρόπου επιλέξετε να υπολογίσετε:
(σωστές)23*3,125= 71,875
(λάθος)6*0,78=4,6875
Το αποτέλεσμα θα είναι πάλι: 71,875-4,6875=67,1875
Και η τελική βαθμολογία σας: 67,1875*0,40=26,875

Υ.Γ.
Προσοχή δεν είμαι φιλόλογος το παραπάνω ήταν απλώς και μόνο ένα παράδειγμα.
Καλή συνέχεια.
Τίτλος: Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ
Αποστολή από: ovidius στις Φεβρουάριος 24, 2007, 01:04:07 πμ
Παράθεση
Νομίζω κατά την ταπεινή μου γνώμη πως όλο αυτό που γίνεται με την βαθμολογία και τα γκάλοπ αναφορικά με το πόσο γράψατε είναι πολύ ψυχοφθόρο. 
Σκεφτείτε μόνο ότι μέχρι να βγουν τα αποτελέσματα έχουμε μπροστά μας κάπου 3 μήνες.

Είναι πράγματι ψυχοφθόρο, αλλά μιας και μας έκανε την τιμή το ΑΣΕΠ να κοινοποιήσει τις απαντήσεις είπαμε να το "γιορτάσουμε". Άσε που όλη η διαδικασία του ΑΣΕΠ είναι από τη φύση της ψυχοφθόρα. Να προσθέσω ότι μπορεί να γνωστοποιήθηκαν τα 3/5 των μαθημάτων, αλλά στην ουσία ξέρουμε μόνο το 54% του βαθμού μας.
Τίτλος: Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ
Αποστολή από: VICA στις Φεβρουάριος 24, 2007, 01:40:35 πμ
Είναι αυτονόητο το ότι μέχρι στιγμής δεν έγινε και τίποτα.Θέλω να πω ότι απλώς κάποιοι-πολλοί πιστεύω-είναι ακόμη στο "παιχνίδι".Ούτως ή άλλως περί "παιχνιδιού" πρόκειται.Χιλιάδες,νομίζω, τα ψιλοκατάφεραν μέχρι τώρα.Κι αυτό είναι ακόμη χειρότερο γιατί σε κάνει να ελπίζεις κι αυτό είναι η ουσία της ψυχικής φθοράς.Για να 'ρθουν μετά οι ερωτήσεις ανάπτυξης, το άγνωστο και η διδακτική και να πετάξουν έξω όσους πρέπει να πετάξουν, γιατί απλώς...περισσεύουν...
Οφείλω να πω ότι το συγκεκριμένο forum είναι πραγματικά αξιόλογο και πράγματι χαίρομαι που υπάρχει(βέβαια τα περί υποψιών και "εισαγόμενων από την Αγγλία" ενοχλούν λιγάκι αλλά, δεν πειράζει, συμβαίνουν αυτά μέσα σε "όλα αυτά").
Εύχομαι τα καλύτερα αποτελέσματα σε όλους,αν γίνεται...
Τίτλος: Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ
Αποστολή από: para5 στις Φεβρουάριος 24, 2007, 01:51:40 πμ
Να προσθέσω ότι μπορεί να γνωστοποιήθηκαν τα 3/5 των μαθημάτων, αλλά στην ουσία ξέρουμε μόνο το 54% του βαθμού μας.

Για την ακρίβεια το 57,48%
Τίτλος: Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ
Αποστολή από: mpapamar18 στις Φεβρουάριος 24, 2007, 05:15:39 πμ
Νομίζω κατά την ταπεινή μου γνώμη πως όλο αυτό που γίνεται με την βαθμολογία και τα γκάλοπ αναφορικά με το πόσο γράψατε είναι πολύ ψυχοφθόρο.  :-\
Σκεφτείτε μόνο ότι μέχρι να βγουν τα αποτελέσματα έχουμε μπροστά μας κάπου 3 μήνες.
Χαλαρώστε γιατί δεν σας βλέπω καλά. ;)

Όσο για την βαθμολόγηση με όποιον τρόπο κι αν την κάνετε πάλι το ίδιο αποτέλεσμα θα έχετε. Δεν υπάρχει κανένα λάθος στη διατύπωση.
Πχ
Έστω ότι στα παιδαγωγικά απαντήσατε 6 λάθος, 23 σωστές και 3 κενές.
Με βάση τη κλίμακα του 100 έχουμε
Κάθε σωστή = 3,125
Για κάθε λάθος= 0,78
Για κάθε κενό=3,125
Άρα:
100-6(3,125+0,78)-3*3,125=67,1875

και επειδή τα παιδαγωγικά ήταν το 40% της συνολικής βαθμολογίας στη Β θεματική τότε: 67,1875*0,40=26,875

Αν υποθέσουμε ότι αντί αυτού του πολύπλοκου τρόπου επιλέξετε να υπολογίσετε:
(σωστές)23*3,125= 71,875
(λάθος)6*0,78=4,6875
Το αποτέλεσμα θα είναι πάλι: 71,875-4,6875=67,1875
Και η τελική βαθμολογία σας: 67,1875*0,40=26,875

Υ.Γ.
Προσοχή δεν είμαι φιλόλογος το παραπάνω ήταν απλώς και μόνο ένα παράδειγμα.
Καλή συνέχεια.



Φίλε Mat,

Με τον πρώτο τρόπο δεν "χάνονται" δεκαδικά π.χ (Νέα)

1ος τρόπος : 29 Σωστές και 1 λάθος = 1 * 4,166 = 4,166 δηλαδή 100 - 4,166 = 95,834
2ος τρόπος : 29 Σωστές και 1 λάθος = 29 * 3,33 - 1 * (3,33/4) = 96,57 + 0,8325 = 95,737
Όπως βλέπεις χάνονται δεκαδικά. (Στην ουσία δεν έχει και τόσο σημασία στο ανωτέρο παράδειγμα γιατί απλά και τα δύο θα στρογγυλοποιηθούν στο 96).
Τίτλος: Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ
Αποστολή από: mat στις Φεβρουάριος 24, 2007, 11:15:00 πμ
Καλημερούδια,
Καταρχήν να κάνω δύο καλοπροαίρετες αλλά άσχετες με το θέμα σας παρατηρήσεις.
Πρώτον δεν είμαι «φίλος» είμαι φίλη και ο κόκορα του Αρκά στο αβαταρ είναι επειδή μου αρέσει πολύ ο Αρκάς
(μάλλον πρέπει να ψάξω για άλλο αβατάρ δημιουργώ σύγχηση με αυτό που έχω επιλέξει) :D
Δεύτερον, κοιτά να δείς που ενώ δεν θέλω να μπω στο κουιζ με τους βαθμούς στο τέλος μπαίνω. Ελπίζω για τελευταία φορά.
Τρίτον θα ήταν καλό να μην μπερδεύεται τα πράγματα σχετικά με τα δεκαδικά της βαθμολογίας μας. Ποιος είπε ότι θα στρογγυλοποιηθούν τα δεκαδικά της βαθμολογίας μας?
Στην προκήρυξη λέει ξεκάθαρα στο Κεφάλαιο Γ’ Βαθμολόγηση Γραπτών στην Ι4 παράγραφο τα εξής:
«4. Αν στη βαθμολογία προκύπτει δεκαδικός αριθμός λαμβάνονται υπόψη μόνο τα δύο πρώτα δεκαδικά ψηφία.»



Τίτλος: Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ
Αποστολή από: ovidius στις Φεβρουάριος 24, 2007, 11:33:26 πμ
http://www.asep.gr/25_1P_04/ORISTIKA/FILOLOGOI_02/alfabitikh_pe02_orist_A-L.xls

Ο βαθμός  της Ιστορίας και των Νέων ΔΕΝ είναι δεκαδικός. Στρογγυλοποιείται ώστε να γίνει ακέραιος.
Τίτλος: Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ
Αποστολή από: mat στις Φεβρουάριος 24, 2007, 11:37:33 πμ
Εμ αυτά παθαίνει όποιος μπαίνει σε ξένα χωράφια.... :-X
Εχεις δίκιο  ovidius
Τίτλος: Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ
Αποστολή από: ovidius στις Φεβρουάριος 24, 2007, 11:40:49 πμ
Όλα τα άλλα όμως ισχύουν όπως τα λές ;)
Τίτλος: Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ
Αποστολή από: syrrahm στις Φεβρουάριος 24, 2007, 12:06:31 μμ
  Θα ήθελα να πω κι εγώ την άποψή μου για το θέμα της συζήτησης.
Πιστεύω ότι δεν υπάρχει στρογγυλοποίηση στο γνωστικό των Νέων και της Ιστορίας , αλλά ισχύουν τα δεκαδικά. Όσον αφορά τους βαθμούς των Νέων και της Ιστορίας του Ασεπ 2005, οι οποίοι ήταν ακέραιοι, υπάρχει εξήγηση. Τότε οι ερωτήσεις γι' αυτά τα δύο μαθήματα ήταν 25. Για κάθε σωστή απάντηση αντιστοιχούσαν 4 μονάδες και για κάθε λάθος απάντηση αντιστοιχούσαν 4+1=5 μονάδες(1 μονάδα ήταν η αρνητική βαθμολογία).Άρα όλοι οι βαθμοί ήταν ακέραιοι και δεν υπήρχε περίπτωση να προκύψει βαθμός με δεκαδικά.
Τίτλος: Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ
Αποστολή από: ovidius στις Φεβρουάριος 24, 2007, 12:12:59 μμ
Πολύ σωστά... Δεν υπολόγισα ότι ήταν 25 οι ερωτήσεις...
Τίτλος: Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ
Αποστολή από: gm στις Φεβρουάριος 25, 2007, 02:42:30 μμ
Αντιγόνη, αν δεν αφαιρέσεις από τη βαθμολογία σου και το 3,33 για κάθε λανθασμένη απάντηση και αφαιρέσεις μόνο το κόστος της αρνητικής, δηλ. μόνο το 0,83 είναι σα να θεωρείς ότι συμφέρει να απαντήσεις κάτι λάθος από το να το αφήσεις κενό και αυτό γνωρίζουμε όλοι ότι δεν ισχύει. Εφόσον το κενό κοστίζει 3,33 θα ήταν παράλογο δεδομένης της αρνητικής βαθμολόγησης το λάθος να κοστίζει μόνο 0,83. Οι συνάδελφοι σωστά τα έχουν παραθέσει παραπάνω.
Τίτλος: Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ
Αποστολή από: VICA στις Φεβρουάριος 25, 2007, 03:15:00 μμ
Ερώτημα:πόσο κάνει 3,33*30;
Τίτλος: Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ
Αποστολή από: ovidius στις Φεβρουάριος 25, 2007, 03:21:17 μμ
99,99 δηλαδή 100
Τίτλος: Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ
Αποστολή από: VICA στις Φεβρουάριος 25, 2007, 05:15:41 μμ
Ευχαριστώ. Όχι όμως και 100.Θέλω να πω ότι το κόψιμο των δεκαδικών θα έπρεπε να γίνεται στο τέλος των υπολογισμών.Όχι στην αρχή.Εδώ κυκλοφορούν διάφορα μοντέλα υπολογισμών και δημιουργούνται διάφορες απορίες.
Τίτλος: Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ
Αποστολή από: anthios στις Αύγουστος 28, 2007, 12:36:07 πμ
είμαι από αυτούς που σοκαρίστηκαν φέτος με τον βαθμό των αρχαίων στο γνωστικό..αντίκρισα ενα ωραιότατο 55αρι και έμεινα κάγκελο!έκανα φυσικά την αίτηση να δω τα βαθμό μου αλλά ως τώρα δεν με ειδοποίησε και κανένας..εχει καταφέρει κανείς σας να δει βαθμούς και γραπτό ή έστω να επικοινωνήσει το ασεπ μαζί του;
έτυχε γνωστός γνωστού μου να δουλεύει στο ασεπ και του έδωσα τα στοιχεία μου να βρει τους βαθμούς μου..κι εκεί ήρθε το 2ο σοκ..
ο 1ος βαθμολογητής είχε βάλει 35, ο 2ος 55 και κράτησα το 55αρι του 3ου αναβαθμολογητή (τι ακρίβεια!)..διδακτική αρχαίων (ρώτησα και γι αυτούς τους βαθμούς) ο  1ος 78, ο 2ος 83 και κράτησα τον βαθμό του 1ου, δηλαδή το 78αρι..
το 35αρι μου χει καθήσει στο λαιμό ..λες και έδωσα λευκή κόλλα ένιωσα...με 7/10 σωστές στα πολλαπλής, πολύ καλό άγνωστο και άλλες 2 ερωτήσεις που τις πραγματεύτηκα άνετα κατά την μάλλον -κατά το ασεπ- υπερφίαλη και ψευδαισθησιακή γνώμη μου..
δεν βγάζω συμπεράσματα, προσπαθώ να βρω το γιατί βαθμολογήθηκα με αυτόν τον τρόπο..νιώθω λες και βαθμολογήθηκε ο γραπτός μου χαρακτήρας και φυσικά απορώ για τις γνώσεις που νομίζω ότι έχω..
Τίτλος: Απ: ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ
Αποστολή από: mary02 στις Αύγουστος 28, 2007, 09:33:20 πμ
Καλημέρα! Συνάδελφε anthios, μήπως θα μπορούσες σε παρακαλώ να μου εξηγήσεις τι εννοείς λέγοντας "κράτησα το βαθμό του πρώτου βαθμολογητή";;; Η απόκλιση μεταξύ 78 και 83 δε δικαιολογεί αναβαθμολόγηση. Συνεπώς (και σκεπτόμενη λογικά) ο βαθμός σου θα έπρεπε να είναι ο αριθμητικός Μ.Ο. των βαθμών των δύο βαθμολογητών, δηλαδή 80,5. Τι έχει συμβεί όμως;;; Θα μας τρελάνουν εντελώς;
Τίτλος: Απ: Βαθμολόγηση
Αποστολή από: anthios στις Αύγουστος 28, 2007, 10:47:13 μμ
συγγώμη, έγραψα κατά λάθος 78 βαθμό πρώτου βαθμολογητή ενώ είναι 73 !!! από 10 μόρια και πάνω γίνεται αναβαθμολόγηση;
Τίτλος: Απ: Βαθμολόγηση
Αποστολή από: ioanna89 στις Αύγουστος 28, 2007, 11:10:23 μμ
Για να πάει σε αναβαθμολόγηση πρέπει να υπάρχει διαφορά τουλάχιστον 12 μονάδων.
Τίτλος: Απ: Βαθμολόγηση
Αποστολή από: anthios στις Αύγουστος 28, 2007, 11:23:01 μμ
μάλλον είναι ο μέσος όρος αυτός..μου δώσανε ένα χαρτί με 3 βαθμούς, θεώρησα εσφαλμένα κι αυτό αναβαθμολόγηση ..τέλος πάντων.. ο πόνος μου έγκειται στο 35αρι του γνωστικού..που μου έκανε το 55αρι που τελικά έλαβα να φαίνεται φοβερός βαθμός..
έχει μάθει κανείς άλλος βαθμούς;  ειδοποιήθηκε κανείς από το ασεπ;
Τίτλος: Απ: Βαθμολόγηση
Αποστολή από: AntreaEirini στις Αύγουστος 29, 2007, 11:18:51 μμ
Καλησπέρα σε όλους!
Anthios μπορώ να πω ότι σε νιώθω απόλυτα γιατί βίωσα ακριβώς το ίδιο πράγμα! Ένα απογοητευτικό 55, ενώ περίμενα πάνω από 80!! Και είχα και λόγους! Στον προηγούμενο διαγωνισμό είχα διαβάσει 1 εβδομάδα αρχαία, άφησα αναπάντητο μισό ερώτημα γιατί δεν ήμουν σίγουρη για την απάντηση, έκανα 4 λάθη στην πολλαπλής επιλογής και πήρα 72,5!! Δηλαδή σε όλα τα υπόλοιπα είχα απαντήσει σχεδόν άριστα! Και τόσο περίμενα περίπου. Και τώρα διάβασα μήνες, είχα 1 λάθος στην ερώτηση πολλαπλής επιλογής, είδα τη μετάφραση του αγνώστου σε βιβλίο που έχω και ήμουν πολύ ικανοποιημένη, είχα ένα ικανοποιητικό (κατά τη γνώμη μου, και μόνο προφανώς) γραπτό και πήρα 55!!! Σε ό,τι αφορά τον ΑΣΕΠ δε νομίζω να έχουμε νέα σύντομα, εκτός αν αποφασίσουν να δουλέψουν τώρα που έχουν ανασταλεί οι προσλήψεις λόγω εκλογών. Πρίν από δυο βδομάδες πάντως που είχα τηλεφωνήσει μου είχαν πει ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μας από Σεπτέμβρη.
Τίτλος: Απ: Βαθμολόγηση
Αποστολή από: anthios στις Αύγουστος 30, 2007, 10:13:03 πμ
ακούω παράπονα από πολλούς (συμφοιτητές, συναδέρφους) για τον βαθμό των αρχαίων και μάλιστα αποφοίτους της κλασσικής φιλολογίας..καταλαβαίνετε ότι δεν γίνεται να είμαστε όλοι τόσο ανεπαρκείς.. μήπως θα έπρεπε να απαιτήσουμε μέσω του συλλόγου να εξεταζόμαστε και στο γνωστικό των αρχαίων με πολλαπλής επιλογής ερωτήσεις; δεν γίνεται με 2 ερωτήσεις ανάπτυξης να πέφτουμε τόσο πολύ και να αφηνόμαστε στις διαθέσεις του κάθε διορθωτή..και μη ξεχνάμε ότι μίλησαν για σφαγή στα αρχαία 2-3 μέρες μετά τις εξετάσεις..
δεν ψάχνω να βρω μάγισσες και να επιρρίψω ευθύνες, σίγουρα υπήρχαν και πολύ καλοί βαθμοί. Προσπαθώ να σκεφτώ ψύχραιμα τί δεν πήγε καλά και να κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ για ττην επόμενη φορά..
Τίτλος: Απ: Βαθμολόγηση
Αποστολή από: eva30 στις Αύγουστος 30, 2007, 10:21:00 πμ
Κι εγώ στα αρχαία περίμενα γύρω στο 75 και πήρα 67. Το απέδωσα στο ότι προφανώς βαθμολόγησαν πολύ αυστηρά. Προς θεού, όχι άλλες ερωτήσεις πολλαπλής!!!!Θα ξεχάσουμε να γράφουμε στο τέλος!
Τίτλος: Απ: Βαθμολόγηση
Αποστολή από: lectoris στις Αύγουστος 30, 2007, 01:28:16 μμ
καλημέρα!

είχα την ίδια έκπληξη όταν είδα το βαθμό μου στην ειδική διδακτική (ιστορίας). στον προηγούμενο διαγωνισμό είχα πάει χύμα, έκανα σοβαρά λάθη και μου βάλανε αέρα πατέρα 73. τώρα έδωσα ένα αξιοπρεπές γραπτό ( φαντάζομαι όχι και τέλειο ), έχοντας μάλιστα τσεκάρει τις απαντήσεις που δωσαμνε οι φροντιστηριάδες και πήρα ένα ωραιότηατο 60. ποτέ δε θα μάθω γιατί .τρέχα γύρευε......έχοντας γράψει βαθμούς διορισμού στα άλλα μαθήματα, έχασα για 2 μόρια το διορισμό.
ξανά μανά από την αρχή....

και φαντάζομαι δεν είμαι η μόνη. παιδιά, αν δεν καταργηθεί αυτό το σύστημα εξετάσεων θα συμβαίνουν πάντα τέτοια...γιατί με τις πανελλήνιες δε γίνεται το ίδιο;

πάντως, ενημερωτικά, εγώ που δεν έχω γνωστό στο υπουργείο ( πως γίνεται ρε παιδια και έχουν όλοι από ένα γνωστό...;;; ), έκανα αίτηση να δω το γραπτό μου στον ΑΣΕΠ. όχι ότι θα αλλάξει τίποτα....
όχι ότι θα με φωνάξουνε ποτέ....
αυτά. 
Τίτλος: Απ: Βαθμολόγηση
Αποστολή από: mary02 στις Αύγουστος 30, 2007, 01:46:09 μμ
Καλησπέρα κι από εμένα! Θα συμφώνήσω με το/τη συνάδελφο anthios ότι θα πρέπει να διεκδικήσουμε εξέταση με τη μορφή των πολλαπλών επιλογών στο σύνολο των αντικειμένων (γνωστικό - διδακτική). Και δε θεωρώ ότι θα κινδυνεύσουμε να ξεχάσουμε να γράφουμε! Αλίμονό μας αν περιμένουμε το διαγωνισμό για να εξασκήσουμε αυτή μας την ικανότητα. Δεν υπάρχει άλλος δρόμος δικαιότερος και αξιοκρατικότερος. Ενοχλούμαι όταν βλέπω, παρά τους πολύ καλούς μου βαθμούς στα υπόλοιπα μαθήματα, το 57 στη διδακτική να μου στερεί το διορισμό (το 62 θα με καθιστούσε αίφνης ικανή να διδάξω, την ανίκανη...)! Πώς διορθώνονται αυτά τα γραπτά; Ποιες είναι οι οδηγίες που δίνονται (αν δίνονται); Ερωτήματα πολλαπλών επιλογών σε όλα τα αντικείμενα και... ο Θεός βοηθός. Τουλάχιστον δε θα πολεμάμε με ανεμόμυλους. Θα ξέρουμε το γιατί. Δεν αρκεί αυτό;
Τίτλος: Απ: Βαθμολόγηση
Αποστολή από: marion στις Αύγουστος 30, 2007, 02:07:57 μμ
Mary02 & Anthios συμφωνώ απολύτως μαζί σας. Αφού ούτως ή άλλως το πτυχίο, που εκείνοι μας έδωσαν αυτόματα μας το καταργούν βάζοντάς μας να παίρνουμε μέρος σε νέες εξετάσεις, στις οποίες βέβαια δεν αρκεί να είσαι επιτυχών για να μπορέσεις να εξασκήσεις το δικαίωμά σου στην εργασία (ουσιαστικά μας το στερούν) και εφ'όσον αναβαθμολόγηση κατ' ουσίαν δεν επιτρέπεται να ζητήσουμε (αυτοί είναι οι όροι του παιχνιδιού) στο γνωστικό τουλάχιστον θεωρώ ότι θα έπρεπε να εξεταζόμαστε εξολοκλήρου μέσω πολλαπλής. Ας διαφυλαχθεί η όποια αξιοκρατία έστω και κατά αυτόν τον ανέντιμο - επιτρέψτε μου τρόπο. Ανήκω και εγώ σε αυτούς που ο βαθμός των αρχαίων ελληνικών φέτος μου στέρησε το πολυπόθητο δικαίωμα στο διορισμό αλλά ακόμη κι αν είχα διοριστεί τα ίδια θα υποστήριζα. 'Αλλωστε δεν περιμένω να επιβεβαιώσω μέσω του διαγωνισμού για το αν αξίζω να γίνω εκπαιδευτικός ή όχι - το ίδιο πιστεύω και όλοι μας. Καθένας μας εξάλλου θεωρώ πως γνωρίζει τις δυνατότητές του  και την αξία του ή τουλάχιστον αυτό πρέπει να συμβαίνει!
Τίτλος: Απ: Βαθμολόγηση
Αποστολή από: pariel στις Αύγουστος 30, 2007, 02:19:05 μμ
Παρόλο που είμαι διοριστέα θέλω να πω ότι κι εγώ ξαφνιάστηκα με το βαθμό μου στα αρχαία. Είχα δύο μόνο λάθη στα πολλαπλής επιλογής. Περίμενα πάνω από 85 και πήρα 76,5. Θέλω να πω ότι βαθμολόγησαν πολύ αυστηρά.
Τίτλος: Απ: Βαθμολόγηση
Αποστολή από: swtia στις Αύγουστος 30, 2007, 09:42:01 μμ
μα ποσο αυστηρα να βαθμολογησαν.... εγω ειχα μονο ενα λαθος σττα πολλαπλης αξιοπρεπεστατο αγνωστο συμφωνα με τον γεωργοπαππαδακο και πολυ καλα στις 2 ερωτησεις. τη μια μαλιστα την ειχαμε πιασει στο φροντιστηριο, με καθηγητη τον πασχαλιδη(ο ανθρωπος ειναι κορυφη-βλ. εκδ. ΖΗΤΗ). οσο για τις γνωσεις μου στα αρχαια ειναι πιστευω αρκετα επαρκεις καθως τελειωσα το φιλολογικο του απθ με ειδικ. κλασικων σπουδων. με ολα αυτα στο μυαλο περιμενα τουλαχιστον 80 και ομως ματαια περιμενα αξιολογηθηκα με ενα ωραιοτατο .....48.. ακομα το φυσαω και δεν κρυωνει. εκανα και γω αιτηση να δω το γραπτο μου αλλα δεν θ αλλαξει κατι
Τίτλος: Απ: Βαθμολόγηση
Αποστολή από: Lara στις Αύγουστος 30, 2007, 09:45:12 μμ
Εγώ περίμενα πάνω από 70 και μου ήλθε ένα ωραιότατο 53!! Στον προηγούμενο είχα 78!!! :-\
Τίτλος: Απ: Βαθμολόγηση
Αποστολή από: kiki10 στις Αύγουστος 30, 2007, 09:58:42 μμ
Nομίζω ότι δεν είναι  προβλέψιμος ο βαθμός στα αρχαία. πριν βγουν τα αποτελέσματα υπολόγιζα το γραπτό μου από 60 εως 80 και το ότι πήρα 78 το θεωρώ θέμα τύχης
Τίτλος: Απ: Βαθμολόγηση
Αποστολή από: ioanna89 στις Αύγουστος 30, 2007, 10:35:20 μμ
Υποψιάζομαι ότι η μεγαλύτερη σφαγή έγινε στο 2ο ερώτημα. Επειδή ήθελαν συνοπτική απάντηση, αν έβλεπαν πάνω από μια σελίδα, έκοβαν.
Τίτλος: Απ: Βαθμολόγηση
Αποστολή από: AntreaEirini στις Αύγουστος 30, 2007, 10:49:19 μμ
Προσωπικά δε μπορώ να φανταστώ εξέταση γνωστικού αρχαίων ελληνικων χωρίς άγνωστο. Επίσης μου φαίνεται περίεργο που δεν εξέτασαν καθόλου γραμματική και συντακτικό, και μάλιστα σε απαιτητικό και αυστηρό επίπεδο -όχι επιπέδου φημί απλά-! Κατά τα άλλα ίσως θα έπρεπε η υπόλοιπη εξέταση να αποτελείται από ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, για να μην είναι τόσο υποκειμενική η διόρθωση όπως με τις πραγματολογικές ερωτήσεις. Αν και ίσως έτσι να αυξανόταν το επίπεδο δυσκολίας.
Τίτλος: Απ: Βαθμολόγηση
Αποστολή από: anthios στις Αύγουστος 31, 2007, 12:42:17 πμ
ζητούμενο είναι να εξασφαλιστεί η αντικειμενικότητα της βαθμολόγησης.. δεν πρόκειται για ασκήσεις φυσικών επιστημών, πρόκειται για θεωρητική περιαγωγή στον κόσμο των ιδεών (αν εξαιρέσουμε τη μετάφραση του άγνωστου κειμένου)΄. εφόσον οι διορθωτές δεν είναι οι ίδιοι για 17000 άτομα ώστε να κριινόμαστε όλοι με τα ίδια μέτρα και σταθμά, τί άλλο θα μπορούσαμε να κάνουμε ώστε να κρινόμαστε ισότιμα;
όσοι απο σας έγραψαν πάρα πολύ καλά στα αρχαία 80-90) , πώς τα καταφέρατε; ποιό ήταν το μυστικό της επιτυχίας σας;
Τίτλος: Απ: Βαθμολόγηση
Αποστολή από: Syllas στις Αύγουστος 31, 2007, 01:18:24 πμ
Υποψιάζομαι ότι η μεγαλύτερη σφαγή έγινε στο 2ο ερώτημα. Επειδή ήθελαν συνοπτική απάντηση, αν έβλεπαν πάνω από μια σελίδα, έκοβαν.
Και εγώ πιστεύω ότι η σφαγή έγινε στο δεύτερο ερώτημα, υπολογίζοντας ότι τα άλλα τα είχα γράψει αρκετά καλά, αλλά νομίζω ότι το πρόβλημά τους ήταν όχι στην έκταση, αλλά στο αν παρέθετες την ίδια την απόδειξη του Κακριδή ή έγραφες δική σου απόδειξη. Εξάλλου ποιος προλάβαινε να γράψει πάνω από μία σελίδα στο δεύτερο ερώτημα; Επίσης, όταν δεν αταποκρινόταν το 2ο ερώτημα στα γούστα τους και στις οδηγίες, τότε έβαζαν 3,4,5, μόρια, όχι 10,13,15 όπως υπολογίζαμε. Στη διδακτική μπορεί ένα μη καλό (γι' αυτούς) σχέδιο να έπαιρνε πχ 68, ένα καλό 80, αλλά δύσκολα μηδενιζόταν, στα αρχαία φέτος, δεν τους άρεζε- μηδένιζαν. Και εγώ πιστεύω καλύτερα είναι με πολλαπλές επιλογές, εγώ τουλάχιστον αισθάνομαι καλύτερα φέτος με το 55 στην ιστορία, ενώ το 53 στα αρχαία νιώθω ότι με μειώνει από τη στιγμή που το 2005 με καθόλου διάβασμα πήρα 50 και το 2ο ερώτημα τότε δεν το είχα γράψει καθόλου και είχα 2/10 πολλαπλές έναντι 6/10 τώρα. Όταν βάζουν πολλαπλές δεν μπορούν να αποφασίσουν πότε θα τσεκουρώνουν και πότε όχι.
Τίτλος: Απ: Βαθμολόγηση
Αποστολή από: VICA στις Αύγουστος 31, 2007, 02:03:53 πμ
Προς μεγάλη μου έκπληξη και περιμένοντας με απόλυτη βεβαιότητα τη σφαγή που τελικά έγινε στ' αρχαία βαθμολογήθηκα με... 84,5!
Δεν τολμούσα να υπολογίσω βαθμό έχοντας πλήρη συνείδηση της υποκειμενικότητας της αξιολόγησης των ερωτήσεων ανάπτυξης...Θεωρούσα τ'αρχαία και τη διδακτική τους τον άγνωστο χ της όλης υπόθεσης.
  Ποτέ δεν με ικανοποίησαν τα διάφορα λυσάρια ως προς τα του Επιταφίου...Αναμασούσαν τον Κακριδή βερμπαλίζοντας...Από την εποχή ακόμη των δεσμών(1997-8) διάβαζα και δίδασκα Κακριδή...Και λόγω της βαρύτητας της ανάλυσής του, του ξανάριξα μια ματιά πριν τις εξετάσεις του ΑΣΕΠ...Έτσι,όταν τέθηκε το 2ο ερώτημα, ανέλυσα σύντομα, λιτά και περιεκτικά την άποψη του Κακριδή και ασθμαίνουσα πήγα παρακάτω...Αυτά...Γενικά το γραπτό μου ήταν "σύντομο"...Πολύ χρόνο αφιέρωσα στο άγνωστο, το οποίο πρόσεξα πολύ ως προς την τελική διατύπωση της μετάφρασης...
 Ό,τι και να πει κανείς, είναι ανεξήγητη η σφαγή της βαθμολόγησης...Ίσως να υπήρχαν πολύ συγκεκριμένες και σφιχτές οδηγίες...
Τίτλος: Απ: Βαθμολόγηση
Αποστολή από: mary02 στις Αύγουστος 31, 2007, 09:03:36 πμ
Καλημέρα! Είναι πράγματι ανεξήγητη και σκοτεινή η βαθμολόγηση τόσο των αρχαίων όσο και της διδακτικής. Εγώ βαθμολογήθηκα με 70 στα αρχαία. Το αξιοπερίεργο είναι ότι και στον προηγούμενο διαγωνισμό είχα πάρει ακριβώς τον ίδιο βαθμό. Ακριβώς. Και θεωρούσα ότι φέτος είχα γράψει καλύτερα σε σχέση με το 2006 (τότε δεν είχα προετοιμαστεί σχεδόν καθόλου και ο ορισμός μου σχετικά με τη formula απείχε μακράν από το να είναι πράγματι ορισμός. Ό,τι θυμόμουν είχα γράψει). Έχει κανείς ιδέα με ποιον τρόπο θα μπορούσαμε να διεκδικήσουμε την εξέταση με τη μορφή ερωτήσεων πολλαπλών επιλογών; Σκέφτομαι ότι αν τουλάχιστον αποδείξουμε με κάποιον τρόπο ότι η βαθμολόγηση είναι μη αντικειμενική και, συνεπώς, αναξιοκρατική, τότε θα αυξήσουμε τις πιθανότητες να πετύχουμε το στόχο μας. Έχει κάποιος συγκεκριμένες προτάσεις σχετικά με το τι θα μπορούσαμε να κάνουμε σε πρακτικό επίπεδο;
Τίτλος: Απ: Βαθμολόγηση
Αποστολή από: ioanna89 στις Αύγουστος 31, 2007, 09:25:44 πμ
Νομίζω ότι το ΑΣΕΠ είχε εισηγηθεί να εξετάζονται όλα τα μαθήματα με ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, αλλά δεν το δέχτηκε το Π.Ι.
Τίτλος: Απ: Βαθμολόγηση
Αποστολή από: pariel στις Αύγουστος 31, 2007, 09:39:23 πμ
Εγώ με 76,5 έγραψα 4 σελίδες περίπου στην ερώτηση του Επιταφίου και 2,5 σελίδες στην ερώτηση για τις τυπικές σκηνές. Το γραπτό μου δεν ήταν καθόλου περιεκτικό. Με πήραν μάλιστα και πολυ λίγο χρόνο να τις απαντήσω, γιατί τις ήξερα πολύ καλά. Όπως έχω ξαναγράψει όμως περίμενα παραπάνω, αφού το άγνωστο το είχα πολυ καλό αν όχι αριστο.
Τίτλος: Απ: Βαθμολόγηση
Αποστολή από: ioanna89 στις Αύγουστος 31, 2007, 10:03:53 πμ
Κι εγώ 2,5 σελίδες έγραψα στην ερώτηση για τις τυπικές σκηνές, αλλά μάλλον δεν ήθελαν τόσα πολλά, γιατί ζητούσαν συνοπτική απάντηση. Αυτό ήταν το 2ο ερώτημα, στο οποίο υποψιάζομαι ότι έγινε η μεγαλύτερη σφαγή.
Τίτλος: Απ: Βαθμολόγηση
Αποστολή από: MARKOS στις Αύγουστος 31, 2007, 10:34:26 πμ
Καλημέρα κι απο μένα.Να εισηγηθούμε τουλάχιστον να περιοριστούν οι ερωτήσεις αναπτυξης οσο αφορα το γνωστικό αντικείμενο στην μετάφραση του αρχαίου κειμένου και σε μια ακόμα ερώτηση.παράλληλα να αυξήσουν τις ερωτήσεις πολλαπλων επιλογων των αρχαιων απο 10 σε 15 ή 20.
Καλό χειμώνα σε όλους σας και στους νεοδιοριζόμενους καλή σταδιοδρομία.
Τίτλος: Απ: Βαθμολόγηση
Αποστολή από: Syllas στις Αύγουστος 31, 2007, 12:20:05 μμ
Εγώ με 76,5 έγραψα 4 σελίδες περίπου στην ερώτηση του Επιταφίου και 2,5 σελίδες στην ερώτηση για τις τυπικές σκηνές. Το γραπτό μου δεν ήταν καθόλου περιεκτικό. Με πήραν μάλιστα και πολυ λίγο χρόνο να τις απαντήσω, γιατί τις ήξερα πολύ καλά. Όπως έχω ξαναγράψει όμως περίμενα παραπάνω, αφού το άγνωστο το είχα πολυ καλό αν όχι αριστο.
76,5 είναι πολύ καλός βαθμός για φέτος στα αρχαία και οι σελίδες που έγραψες είναι αρκετές, άρα δεν πρέπει να έπαιξε πολύ μεγάλο ρόλο η έκταση στις απαντήσεις. Επίσης νομίζω ότι τελικά ίσχυσε η αρνητική βαθμολογία στις πολλαπλές. Δεν μπορώ να βρω τα στατιστικά του ovidius για τις βαθμολογίες μετά τις εξετάσεις, γιατί υποψιάζομαι ότι στα αρχαία έχουμε πολλούς βαθμούς κάτω από 55 ή πάνω από 70, στο ενδιάμεσο όχι πολλούς ακριβώς λόγω της αυστηρής βαθμολόγησης, ενώ πχ στη διδακτική όπου είναι πάλι με ανάπτυξη έχουμε μεγάλη διαβάθμιση στις βαθμολογίες.
Τίτλος: Απ: Βαθμολόγηση
Αποστολή από: ovidius στις Αύγουστος 31, 2007, 01:04:12 μμ
http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=2857.msg21746#msg21746
Τίτλος: Απ: Βαθμολόγηση
Αποστολή από: Syllas στις Αύγουστος 31, 2007, 01:42:12 μμ
Είχε τελικά πολλούς βαθμούς από 60-70, αλλά ο μέσος όρος πολύ χαμηλότερος σε σχέση με τα νέα. Λογαριάζαμε χωρίς τον ξενοδόχο που φέτος ήταν πιο αυστηρός. Κρίναμε λάθος με βάση τα πιο χαλαρά αρχαία του 2005 και με βάση την γενικά όχι τόσο αυστηρή βαθμολόγηση στη Διδακτική.  Λάθος νομίζαμε ότι επειδή είναι ανάπτυξη θα είναι πιο εύκολο να ανεβάσουμε τον βαθμό μας. Η λογική 'κάτι έγραψα, κάτι θα πάρω' δεν ίσχυε στα αρχαία. Έτσι έγινε σε άλλους κλάδους, όπου ήθελαν αυστηρές οδηγίες στη διδακτική και αν δεν έβλεπαν αυτό που ήθελαν οι οδηγίες έβαζαν βαθμούς 23, 25, 22. Σε εμάς στη Διδακτική αυτό δεν έγινε. Κάτι να έγραφες, από 50 και πάνω θα έπαιρνες. Στα αρχαία 2 σελίδες, 3, 4... αν δεν έγραφες αυτό που ήθελαν έπαιρνες 3,4,5 μόρια όχι 13, 14, 15
Τίτλος: Απ: Βαθμολόγηση
Αποστολή από: pari στις Σεπτέμβριος 01, 2007, 08:20:30 μμ
Καλησπέρα παιδιά,
Τι να πω η τάλαινα; Ανήκω και εγώ σε εκείνους που άλλο περίμεναν και άλλο τους ήρθε... το 55 στα αρχαία δεν το φανταζόμουν καν, τη στιγμή που στο προηγούμενο διαγωνισμό χωρίς διάβασμα έγραψα 68...
Το ζήτημα είναι ότι θα ξαναδώσω στον επόμενο και προβληματίζομαι  πολύ...Το περιεχόμενο της απάντησης έπρεπε να συνάδει ακριβώς
με τις οδηγίες... Ποιες είναι όμως αυτές οι οδηγίες; Απορώ.. Μάλλον θα μείνω με την απορία..