Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τυπική Εκπαίδευση => Σχολικά μαθήματα => ΕΠΑΛ => Μήνυμα ξεκίνησε από: dd2 στις Αυγούστου 10, 2013, 08:59:11 am
-
Στο σχέδιο για το νέο ΕΠΑΛ η Ιστορία διδάσκεται μόνο 1 ώρα στην Α΄Τάξη!
http://www.pde.gr/index.php?page=6513
-
Τι να την κάνουν την Ιστορία οι μέλλοντες σκλάβοι της "νέας Ελλάδας" που ετοιμάζουν οι "εθνοσωτήρες"...!!!
-
Τι να την κάνουν την Ιστορία οι μέλλοντες σκλάβοι της "νέας Ελλάδας" που ετοιμάζουν οι "εθνοσωτήρες"...!!!
Αυτές οι νοοτροπίες μας έφτασαν εδώ που φτάσαμε. Να μην υπάρχει καμία διασύνδεση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας (λες και ήταν ποτέ ο σκοπός της να παράγει ακαδημαϊκούς...), μη τυχών και στραφεί κανένας στην παραγωγή σε αυτή τη χώρα. Όλοι θεωρητικοί και υπάλληλοι γραφείων...
Είναι ένα άλλο θέμα ο αριθμός των ωρών του σημαντικού μαθήματος της Ιστορίας και για τους μαθητές ενός ΕΠΑΛ, και άλλο το αν θα πρέπει η εκπαίδευση στην τεχνική της μορφή να παράγει εργατικό και τεχνικό δυναμικό για τη χώρα.
Συγκριμένες πολιτικές ιδεολογίες που καθόρισαν και τα εκπαιδευτικά πράγματα τόσα χρόνια στην Ελλάδα έλεγαν ανέκαθεν πολύ ωραίες κουβέντες θεωρητικά, αλλά ποτέ δεν εξήγησαν που θα βρεθούν τα χρήματα για να ζήσουμε. Το που φτάσαμε τελικά, το βλέπουμε και το ζούμε όλοι μας.
-
https://www.youtube.com/watch?v=upNt0f-gSSw (https://www.youtube.com/watch?v=upNt0f-gSSw)
-
Τι να την κάνουν την Ιστορία οι μέλλοντες σκλάβοι της "νέας Ελλάδας" που ετοιμάζουν οι "εθνοσωτήρες"...!!!
Αυτές οι νοοτροπίες μας έφτασαν εδώ που φτάσαμε. Να μην υπάρχει καμία διασύνδεση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας (λες και ήταν ποτέ ο σκοπός της να παράγει ακαδημαϊκούς...), μη τυχών και στραφεί κανένας στην παραγωγή σε αυτή τη χώρα. Όλοι θεωρητικοί και υπάλληλοι γραφείων...
Είναι ένα άλλο θέμα ο αριθμός των ωρών του σημαντικού μαθήματος της Ιστορίας και για τους μαθητές ενός ΕΠΑΛ, και άλλο το αν θα πρέπει η εκπαίδευση στην τεχνική της μορφή να παράγει εργατικό και τεχνικό δυναμικό για τη χώρα.
Συγκριμένες πολιτικές ιδεολογίες που καθόρισαν και τα εκπαιδευτικά πράγματα τόσα χρόνια στην Ελλάδα έλεγαν ανέκαθεν πολύ ωραίες κουβέντες θεωρητικά, αλλά ποτέ δεν εξήγησαν που θα βρεθούν τα χρήματα για να ζήσουμε. Το που φτάσαμε τελικά, το βλέπουμε και το ζούμε όλοι μας.
Αμάν πάλι με τις νεοφιλελεύθερες "διδαχές" σου φίλε "πράσινε"...
Άλλο μόρφωση, άλλο επάγγελμα...
Η μόρφωση χαλάει τη "σούπα" στη νέα τάξη πραγμάτων, στην οποία κάποιοι θα πρέπει να είναι καταδικασμένοι σκλάβοι...;
Μορφωμένος υδραυλικός δε μας κάνει...;;;
Για πιο εργατικό δυναμικό μιλάτε επιτέλους, που φα συνδεθεί με την "αγορά εργασίας"...;;;
Αυτό των 9 ευρώ την ημέρα "μαθητείας" στα σκλαβοπάζαρα...;;;
Ελπίζω ότι θα ξυπνήσει ο κόσμος επιτέλους και δε θα σας αφήσει να κάνετε την Ελλάδα Χιλή του Φρίντμαν και της παρέας του...!!!
Υ.Γ. Μ αυτά και μ αυτά ρε παιδί μου, θα μας κάνετε όλους κομμουνιστές...!!! :) :) :)
-
Φέτος δίδασκα ιστορία Α΄ σε ΕΠΑΛ νησιωτικής πόλης, σε σχολείο που συγκριτικά πρέπει να είχε καλό επίπεδο. Τα παιδιά δεν ήξεραν σχεδόν τίποτα από την ιστορία του γυμνασίου. Δεν νομίζω ότι τα είχαν ξεχάσει, απλώς δεν τα είχαν μάθει ποτέ. Φυσικά το ενδιαφέρον τους για αυτό που τους δίδασκα ήταν περιορισμένο έως μηδαμινό, απλώς επειδή είχα την τύχη να είναι αρκετά ήσυχοι στο μάθημα μπόρεσα να επαναλάβω 1000 φορές 6-7 θέματα που θεωρούσα σημαντικά για να μην γίνει παρωδία το μάθημα και η εξέταση. Επομένως δεν είναι το θέμα πόσες ώρες θα διδάσκονται κάτι ή πόσο προχωρημένη θα είναι η ύλη (και αυτό ισχύει για οποιοδήποτε μάθημα), το θέμα είναι τουλάχιστον από το γυμνάσιο να φεύγουν έχοντας ένα στοιχειώδες υπόβαθρο, κι ας είναι τα πολύ βασικά, αρκεί να τα ξέρουν και αυτά. Αυτή κατά τη γνώμη μου είναι η ουσιαστική υποβάθμιση και της ιστορίας και οποιουδήποτε άλλου μαθήματος, ότι παριστάνουμε ότι όλα τα παιδιά έχουν διδαχθεί μια ύλη αρκετά υψηλού επιπέδου ήδη από το γυμνάσιο, ενώ στην ουσία ελάχιστα παιδιά την έχουν εμπεδώσει...
-
@kopan
Το ποιός κάνει κομματική διδαχή εδώ μέσα εδώ και εβδομάδες, το έχουμε δει...
Από πότε το να βγάζει μία χώρα αυτά που δαπανά είναι "νεοφιλελεύθερη" προσέγγιση; Εμείς που τόσα χρόνια παράγαμε άνεργους πτυχιούχους θεωρητικών αντικειμένων ζώντας με όλο και περισσότερα δανεικά, ήμασταν οι έξυπνοι, και π.χ. οι Ολλανδοί που στρέφονται στο λύκειο κατά το 70% στην τεχνική εκπαίδευση για να επανδρώσουν τον πρωτογενή και δευτερογενή τομέα τους, είναι οι «κουτόφραγκοι»;
Όσο η Ελλάδα καθιζάνει παραγωγικά και εξαρτάται από δάνεια, όχι με 9 αλλά με 3 ευρώ την ημέρα θα είναι οι εργαζόμενοι της, από εργάτες μέχρι καθηγητές. Αυτό δεν μπορείς να καταλάβεις. Αντί να ξεκινήσεις από το αίτιο για να ερμηνεύσεις το σημερινό τραγικό αποτέλεσμα, ξεκινάς από το αποτέλεσμα ερμηνεύοντας το ως αίτιο.
Εκτός αν έχεις βρει το δέντρο που βγάζει 500ευρα, οπότε τζάμπα συζητάμε και στεναχωριόμαστε..
Τεχνίτης και τεχνικός δεν σημαίνει αμόρφωτος πληβείος. Αλλά αν μέσα σε 9 χρόνια Δημοτικού και Γυμνασίου ένας μαθητής δεν έχει μάθει να μιλά και να γράφει τη γλώσσα του και να κάνει βασικούς υπολογισμούς (ας μη μιλήσουμε για ιστορικές γνώσεις...), όπως μας έρχονται ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ μαθητές στα ΕΠΑΛ., τότε συγγνώμη, αλλά το πρόβλημα είναι πριν το ΕΠΑΛ, σε τάξεις που κάνουν υπεραρκετές ώρες γενικών μαθημάτων και πάλι δεν μαθαίνουν. Και ένας τέτοιος μαθητής ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ για λύκειο, όπου υποτίθεται εξειδικεύεται η γνώση (την οποία όμως ήδη δεν έχει καν).
Ουσιαστική διδασκαλία των αντικειμένων χρειάζεσαι στην Ελλάδα, και όχι 12 χρόνια ακατάσχετου και επαναλαμβανόμενου μπλα-μπλα.
-
Φέτος δίδασκα ιστορία Α΄ σε ΕΠΑΛ νησιωτικής πόλης, σε σχολείο που συγκριτικά πρέπει να είχε καλό επίπεδο. Τα παιδιά δεν ήξεραν σχεδόν τίποτα από την ιστορία του γυμνασίου. Δεν νομίζω ότι τα είχαν ξεχάσει, απλώς δεν τα είχαν μάθει ποτέ. Φυσικά το ενδιαφέρον τους για αυτό που τους δίδασκα ήταν περιορισμένο έως μηδαμινό, απλώς επειδή είχα την τύχη να είναι αρκετά ήσυχοι στο μάθημα μπόρεσα να επαναλάβω 1000 φορές 6-7 θέματα που θεωρούσα σημαντικά για να μην γίνει παρωδία το μάθημα και η εξέταση. Επομένως δεν είναι το θέμα πόσες ώρες θα διδάσκονται κάτι ή πόσο προχωρημένη θα είναι η ύλη (και αυτό ισχύει για οποιοδήποτε μάθημα), το θέμα είναι τουλάχιστον από το γυμνάσιο να φεύγουν έχοντας ένα στοιχειώδες υπόβαθρο, κι ας είναι τα πολύ βασικά, αρκεί να τα ξέρουν και αυτά. Αυτή κατά τη γνώμη μου είναι η ουσιαστική υποβάθμιση και της ιστορίας και οποιουδήποτε άλλου μαθήματος, ότι παριστάνουμε ότι όλα τα παιδιά έχουν διδαχθεί μια ύλη αρκετά υψηλού επιπέδου ήδη από το γυμνάσιο, ενώ στην ουσία ελάχιστα παιδιά την έχουν εμπεδώσει...
Αυτό συμβαίνει, διότι επικρατεί η νοοτροπία του ό,τι δε με ενδιαφέρει...δε χρειάζεται να το διδαχθώ...
Δυστυχώς, αυτό το καλλιεργούμε κι εμείς οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί...
Η Ιστορία ειδικά, έπρεπε να είναι μάθημα "υποχρεωτικότατο" για ΟΛΑ τα παιδιά...Για ΟΛΑ...
Τώρα το πως και τι διδάσκεται σ αυτήν άλλο ζήτημα...!!!
-
Όροι χρήσης και πρόσβασης (http://www.pde.gr/index.php?topic=13.0)
-
λάθος η εξαφάνιση της ιστορίας απ' τις τελευταίες τάξεις των ΕΠΑΛ και δεν είμαι του κλάδου... όσο καλά και να γίνει το μάθημα στο γυμνάσιο με άλλη οπτική γωνιά θα την αναλύσει ένα 14χρονο και με άλλη ένα 17χρονο.... Δυσκολα βεβαια στα επαλ να υπάρχει ενδιαφέρον για το μάθημα αλλά θα έπρεπε να γίνει μια προσπάθεια με διαφορετική προσέγγιση του μαθήματος.
-
Ακόμα ένα θέμα με λάθος περιεχόμενο κατά τη γνώμη μου. Δυστυχώς όλα τα θέματα ξεκινούν με κίνητρο του πως θα καλύψουμε τις ώρες και με το φόβο της διαθεσιμότητας/απόλυσης που μας έχει επιβάλλει η κυβέρνηση.
Τα σωστά ερωτήματα θέματα για μένα δεν είναι αν είναι μία ή δύο ώρες στην Α λυκείου στη
-
>:(Αν ειναι δυνατον!Πρεπει να αντιδρασουμε για τον αφανισμο της ιστοριας!