Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Επιμόρφωση-Μετεκπαίδευση => Μεταπτυχιακά προγράμματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: markosg στις Αυγούστου 20, 2013, 02:50:01 pm
-
Η Σχολή Φιλοσοφίας και Επιστήμων της Εκπαίδευσης και η Σχολή Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου του Τορίνο της Ιταλίας διοργανώνουν για το ακαδημαϊκό έτος 2013-2014 τα Μάστερ 2ου Επιπέδου ‘Διαταραχές στην Ανάγνωση, στη Γραφή και στους Υπολογισμούς. Αξιολόγηση και Παρεμβάσεις στο Πλαίσιο του Σχολείου’ και ‘Ειδικός στη Μεθοδολογία A.B.A. για τις Διαταραχές στο φάσμα του Αυτισμού’, τα οποία ανταποκρίνονται στις πιο πρόσφατες διεθνείς εξελίξεις στον τομέα της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης.
Τα Μεταπτυχιακά Προγράμματα Σπουδών στην Ειδική Αγωγή απευθύνονται:
• σε όσους ενδιαφέρονται να αποκτήσουν παιδαγωγική επάρκεια για το διορισμό τους στην εκπαίδευση. Συγκεκριμένα, παρέχουν παιδαγωγική επάρκεια και σε πτυχιούχους καθηγητικών σχολών που δε διαθέτουν πτυχίο Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. (Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής & Τεχνολογικής Εκπαίδευσης).
• σε όσους πτυχιούχους Α.Ε.Ι. ενδιαφέρονται να διορισθούν στα ειδικά σχολεία ή να στελεχώσουν τα τμήματα ένταξης και την παράλληλη στήριξη.
• σε όσους διορισμένους εκπαιδευτικούς (καθηγητές και δασκάλους) ενδιαφέρονται για την απόκτηση επιπρόσθετων προσόντων που θα βοηθήσει την επαγγελματική τους ανέλιξη.
• σε όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν το βιογραφικό τους με ένα αναγνωρισμένης αξίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα.
Αναλυτικότερα, τα συγκεκριμένα Μεταπτυχιακά Προγράμματα δεν είναι εξ αποστάσεως. Η υλοποίησή τους γίνεται με φυσική παρουσία, με ένα ευέλικτο πρόγραμμα. Είναι διάρκειας ενός έτους (Από τον Νοέμβριο του 2013 έως τον Νοέμβριο του 2014) και αντιστοιχούν σε 62 πιστωτικές μονάδες.
Μετά την απόκτηση του Μάστερ δίνεται η δυνατότητα συνέχισης των σπουδών σε Διδακτορικό επίπεδο.
Η προθεσμία υποβολής των δηλώσεων για Ευρωπαίους πολίτες εκτός Ιταλίας, είναι έως 1 Νοεμβρίου 2013. Ο αριθμός των θέσεων είναι περιορισμένος και η επιλογή θα γίνεται με βάση το βιογραφικό.
Οι σπουδές είναι αναγνωρισμένες από τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π.(Αρ.Πρ:253-2455)
Τα προγράμματα προσφέρουν υψηλού επιπέδου ακαδημαϊκές και επαγγελματικές δεξιότητες και απευθύνονται κυρίως σε αποφοίτους παιδαγωγικών και Ειδικής Αγωγής, νηπιαγωγούς, αλλά και σε επαγγελματίες εκπαιδευτικούς, ψυχολόγους και λογοθεραπευτές, οι οποίοι επιθυμούν να εμβαθύνουν και να επεκτείνουν τις γνώσεις τους στην ενασχόληση με άτομα με Μαθησιακές Δυσκολίες.
Οι φοιτητές κατά τη διάρκεια των σπουδών τους θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν εις βάθος και να κατανοήσουν τις αξίες, πρακτικές, οργανωτικές και διαπροσωπικές διαστάσεις της επιστήμης της Ειδικής Αγωγής, ενώ παράλληλα θα αναπτύξουν εξειδικευμένες δεξιότητες στα παιδαγωγικά, τις οποίες θα μπορούν στο μέλλον να εφαρμόσουν κατά την ενασχόλησή τους με άτομα με Μαθησιακές Δυσκολίες και Ειδικές Ανάγκες.
Τα προγράμματα ενθαρρύνουν τους φοιτητές να εφαρμόσουν τα θεωρητικά μοντέλα Ειδικής Αγωγής που θα διδαχθούν και στην επαγγελματική τους δραστηριότητα. Τα προγράμματα εστιάζουν στην κοινωνική διάσταση της Ειδικής Αγωγής, γεγονός το οποίο καθιστά τους αποφοίτους ικανούς να παρέχουν εξειδικευμένη και ουσιαστική υποστήριξη σε άτομα με στόχο την παιδεία / εκπαίδευση (κοινωνική, συναισθηματική, ακαδημαϊκή).
Ανάλυση Εφαρμοσμένης Συμπεριφοράς (ABA)
Η ανάλυση συμπεριφοράς είναι μία φυσική επιστήμη της συμπεριφοράς που αρχικά περιγράφηκε και υιοθετήθηκε ως μορφή παρέμβασης με στόχο την κοινωνικοποίηση ατόμων κοινωνικά περιθωριοποιημένων από τον F.B. Skinner τη δεκαετία του 1930. Οι αρχές και οι μέθοδοι της ανάλυσης της συμπεριφοράς έχουν εφαρμοστεί επιτυχώς σε πολλούς τομείς. Για παράδειγμα, οι μέθοδοι που χρησιμοποιούν την αρχή της θετικής ενίσχυσης, για να ενδυναμώσουν μία συμπεριφορά, κανονίζοντας αυτή να ακολουθείται από κάτι με αξία, έχουν χρησιμοποιηθεί, για να αναπτυχθεί ένα μεγάλο εύρος δεξιοτήτων στους μαθητευόμενους, με ή χωρίς δυσλειτουργίες.
Από τις αρχές του 1960, εκατοντάδες αναλυτές συμπεριφοράς έχουν χρησιμοποιήσει τη θετική ενίσχυση και άλλες αρχές, για να δομήσουν την επικοινωνία, το παιχνίδι και δεξιότητες κοινωνικές, ακαδημαϊκές, αυτό-φροντίδας, επαγγελματικές και στο πλαίσιο διαβίωσης της κοινότητας και για να μειώσουν τα προβλήματα συμπεριφοράς στους εκπαιδευόμενους με αυτισμό όλων των ηλικιών. Ορισμένες τεχνικές του Α
-
Πώς σας φαίνονται;
Μπορείτε να μου πείτε τη γνώμη σας;
Σκέφτομαι να κάνω ένα από τα 2
-
Καλησπέρα. Θεωρητικά φαίνεται ιδιαίτερα ενδιαφέρον. Απλώς υπολόγισε το κόστος καθώς με το ίδιο κόστος ενδεχομένως σε συνέφερε να επιλέξεις κάποιο εντός Ελλάδας όπως για παράδειγμα στο
-
Το Α
-
Καλημέρα
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις!
Είναι πολύ ενδιαφέρουσες οι απόψεις σας!!!!!
Για τη δυσλεξία, με ενημέρωσαν ότι εκτός των Ιταλών καθηγητών, έκανε μάθημα και η κυρία Δροσινού, μόνιμη πάρεδρος του πρώην Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, για να παρουσιάσει τις ομοιότητες σε περιπτώσεις δυσαριθμησίας και δυσορθογραφίας καθώς και δυσλεξίας, τόσο στην ελληνική όσο και στην ιταλική κοινότητα.
Όσο για το Α
-
Καλημέρα. Εάν διατίθεσαι να πας στην Ιταλία που έτσι κι αλλιώς είναι πανέμορφη χώρα οπότε θα περάσεις σίγουρα καλά να το κάνεις. Μην το σκέφτεσαι και πάρα πολύ. Έτσι κι αλλιώς μιλάμε για ένα χρόνο.Επίσης θα μάθεις και σε πολύ καλό επίπεδο τη γλώσσα και τελικά ενδεχομένως να σου δοθεί και μια επαγγελματική ευκαιρία εκεί και να σε συμφέρει να καθίσεις. Η ζωή είναι απρόβλεπτη οπότε.....
Σαφώς ένας τίτλος μεταπτυχιακού έχει μεγαλύτερη βαρύτητα από ένα σεμινάριο. Άλλωστε το σεμινάριο μπορείς να το κάνεις έτσι κι αλλιώς. Γενικά όποιος ενδιαφέρεται για τη δουλειά του ψάχνει και ενημερώνεται άσχετα με τους τίτλους σπουδών που έχει αποκτήσει...
Καλή τύχη
-
Για τη δυσλεξία, με ενημέρωσαν ότι εκτός των Ιταλών καθηγητών, έκανε μάθημα και η κυρία Δροσινού, μόνιμη πάρεδρος του πρώην Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, για να παρουσιάσει τις ομοιότητες σε περιπτώσεις δυσαριθμησίας και δυσορθογραφίας καθώς και δυσλεξίας, τόσο στην ελληνική όσο και στην ιταλική κοινότητα.
Όσο για το Α
-
Πολύ ενδιαφέρουσα η άποψη σας.
Κάπως έτσι το βλέπω και εγώ
Σήμερα μου στάλθηκε και το διδακτικό πρόγραμμα των Μάστερ
Σας τα παραθέτω για μια δεύτερη γνώμη
-
Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: «Διαταραχές στην Ανάγνωση, στη Γραφή και στους Υπολογισμούς. Αξιολόγηση και Παρεμβάσεις στο Πλαίσιο του Σχολείου»
Διδακτικό Πρόγραμμα (62 Πιστωτικές μονάδες):
• Pedagogia Speciale (Ειδική Παιδαγωγική)
• Psicologia dell’ Apprendimento scolastico (Ψυχολογία της Σχολικής Μάθησης)
• Psicologia dell’ Orientamento scolastico e professionale (Ψυχολογία του Σχολικού και Επαγγελματικού Προσανατολισμού)
• Psicopatologia dello Sviluppo (Ψυχοπαθολογία της Ανάπτυξης)
• Psicopatologia e Didattica del calcolo e della Soluzione di Problemi (Ψυχοπαθολογία και Διδακτική του Υπολογισμού και της Επίλυσης Προβλημάτων)
• Psicopatologia e Didattica della Lettura e della Scrittura (Ψυχοπαθολογία και Διδακτική της Ανάγνωσης και της Γραφής)
• Psicopatologia e Didattica dei Disturbi dell’ Attenzione e della Memoria (Ψυχοπαθολογία και Διδακτική των Διαταραχών της Προσοχής και της Μνήμης)
• Didattica Speciale (Ειδική Διδακτική)
• Tecnologie Didattiche Applicate alla Disabilita (Τεχνικές Διδασκαλίας που εφαρμόζονται στα Άτομα με Ειδικές Ανάγκες)
• Psicologia dell’ Intervento Educativo (Ψυχολογία της Εκπαιδευτικής Παρέμβασης)
• Interventi di Rete: Scuola, Famiglia e Servizi Territoriali (Παρεμβάσεις του Περιβάλλοντος: Σχολείο, Οικογένεια, Κοινωνικές Υπηρεσίες)
• Diagnosi e Trattamento dei Disturbi dell’ Apprendimento (Διάγνωση και Αντιμετώπιση των Διαταραχών Μάθησης)
• Tirocinio (Πρακτική Άσκηση 200ωρών)
• Tesi (Πτυχιακή εργασία)
-
Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: «Ειδικός στη Μεθοδολογία A.B.A. για τις Διαταραχές στο φάσμα του Αυτισμού»
Διδακτικό Πρόγραμμα (62 Πιστωτικές μονάδες):
• Pedagogia Speciale (Ειδική Παιδαγωγική)
• Psicologia delle Disabilità(Ψυχολογία των Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες)
• Psicologia dello Sviluppo (Ψυχολογία της Ανάπτυξης)
• Psicopatologia dello Sviluppo (Ψυχοπαθολογία της Ανάπτυξης)
• Neuropsichiatria Infantile con Elementi di Psicofarmacologia (Παιδονευροψυχιατρική με στοιχεία ψυχοφαρμακολογίας)
• Diritto e Legislazione Scolastica (Σχολικό δίκαιο και νομοθεσία)
• Neuropsicologia Clinica (Κλινική νευροψυχολογία)
• Didattica Speciale (Ειδική Διδακτική)
• Tecnologie Didattiche Applicate alla Disabilita (Τεχνικές Διδασκαλίας που εφαρμόζονται στα Άτομα με Ειδικές Ανάγκες)
• Strategie di Intervento e Tecniche di Riabilitazione (Στρατηγικές παρέμβασης και τεχνικές αποκατάστασης)
• Interventi di Rete: Scuola, Famiglia e Servizi Territoriali (Παρεμβάσεις του Περιβάλλοντος: Σχολείο, Οικογένεια, Κοινωνικές Υπηρεσίες)
• Metodologie dell’ Intervento A.B.A. (Μεθοδολογίες της παρέμβασης Α.
-
εγώ σε αγγλικό πανεπιστήμιο σκέφτομαι να παρακολουθήσω κάποιο μεταπτυχιακό πρόγραμμα στους τομείς δυσλεξίας και αυτισμού, ποια πανεπιστήμια μου προτείνετε; υπάρχουν αρκετά εξ αποστάσεως μεταπτυχιακά προγράμματα με αυτό το αντικείμενο;
-
Ποσο κοστιζει αυτο το μεταπτυχιακο στην ιταλια;
-
εγώ σε αγγλικό πανεπιστήμιο σκέφτομαι να παρακολουθήσω κάποιο μεταπτυχιακό πρόγραμμα στους τομείς δυσλεξίας και αυτισμού, ποια πανεπιστήμια μου προτείνετε; υπάρχουν αρκετά εξ αποστάσεως μεταπτυχιακά προγράμματα με αυτό το αντικείμενο;
Δεν γνωρίζω κάποιο συγκεκριμένο στην Αγγλία
Αλλά, ότι είχα δει γύρω από την σχολική ψυχολογία κυμαίνονταν γύρω στα 10000-12000 ευρώ + όλα τα υπόλοιπα έξοδα, ποσό απαγορευτικό για εμένα
Οπότε κινήθηκα προς την Ιταλία, που έχει μακράν την μεγαλύτερη εμπειρία γύρω από την εκπαίδευση και που οι σπουδές έχουν κοινωνικό προφίλ και όχι κερδοσκοπικό.
Ποσο κοστιζει αυτο το μεταπτυχιακο στην ιταλια;
Κοστίζει 5900 ευρώ και περιλαμβάνει τα δίδακτρα του Μάστερ, τους φόρους που προβλέπονται προς την Περιφέρεια και τη διαμονή κατά τις περιόδους των μαθημάτων.
Αυτό μου έστειλαν με email από το Πανεπιστήμιο του Τορίνο.
-
Υπάρχει και αντίστοιχο συνεργασία Πανεπιστήμιο του Τορίνο με Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου .
Αλλά είναι 2 χρόνια, 5000 ευρώ δίδακτρα + 20 ταξίδια στην Καλαμάτα Παρασκευή και Σάββατο, με τα αντίστοιχα έξοδα + ένα ταξίδι 15 ημερών Τορίνο.
-
Καλημέρα
Μόλις μου στείλανε από το Πανεπιστήμιο του Τορίνο την νέα τιμολογιακή πολιτική
Σας το παραθέτω
"Αξιότιμοι υποψήφιοι και υποψήφιες
Η επιστημονική επιτροπή του Μάστερ με χαρά σας ανακοινώνει ότι κέρδισε τη μερική χρηματοδότηση του Μάστερ, που αν και δεν είναι μεγάλη, είναι σημαντική.
Με αίσθημα ευθύνης προς τους μελλοντικούς σπουδαστές, προβαίνει σε αναδιάρθρωση του συνολικού κόστους του Μάστερ
Έτσι, το συνολικό κόστος του Προγράμματος ανέρχεται στο ύψος των 4.500 ευρώ, το οποίο θα καταβληθεί σε 4 δόσεις και περιλαμβάνει:
τα δίδακτρα του Μάστερ,
όλο το εκπαιδευτικό υλικό των μαθημάτων και συμβουλές σύνταξης της μεταπτυχιακής διατριβής,
έξοδα εγγραφής που προβλέπονται προς το Πανεπιστήμιο και την Περιφέρεια,
όλη τη γραφειοκρατική διαδικασία στην Ιταλία,
υποστήριξη και εκμάθηση της ιταλικής γλώσσας καθόλη τη διάρκεια του έτους, μέσω ειδικής πλατφόρμας των ιταλικών πανεπιστημίων με την υποστήριξη του ιταλικού Υπουργείου Παιδείας και του Υπουργείου Εξωτερικών,
καθώς και συνεχή εποπτεία της εκπαιδευτικής διαδικασίας από ειδικούς tutors.
Όσον αφορά στη διαμονή, στις ημερομηνίες των προβλεπόμενων παρακολουθήσεων, το Πανεπιστήμιο μπορεί να σας προτείνει τα συνεργαζόμενα με αυτό καταλύματα.
Με εκτίμηση,
Εκ μέρους της επιστημονικής επιτροπής
Δημόπουλος Σπυρίδων
Tutor del Master "
-
Ξερετε αν υπαρχουν τελικες εξετασεις στο μτπχ του Τορινο; Στο τελος κανεις διπλωματικη στα Ιταλικα; Αρα πρεπει να κατεχεις τα Ιταλικα
-
Ενδιαφέρομαι και εγω για το master του TORINO πιο αξιόπιστο απο τα σεμινάρια που έχω κάνει. Λεφτά χαμένα >:(
Διάβασα την ανακοίωση του πανεπιστημίου αλλά δεν καταλαβαίνω ποιοσ είναι ο TUTOR και τί ακριβώς κάνει, τον πληρώνουμε, διαμεσολαβητής είναι;
Αλήθεια το master της Κύπρου τί λέει;
-
Ξερετε αν υπαρχουν τελικες εξετασεις στο μτπχ του Τορινο; Στο τελος κανεις διπλωματικη στα Ιταλικα; Αρα πρεπει να κατεχεις τα Ιταλικα
Η διπλωματική είναι μετά το πέρας του ενός έτος, αφού έχει προηγηθεί εντατική εκμάθηση της ιταλικής γλώσσας, τόσο μέσω πλατφόρμας όσο και κατά τη διάρκεια της φυσικής παρουσίας των σπουδαστών. Δίνονται σημειώσεις για τη συγγραφή της μεταπτυχιακής διατριβής, καθώς και σημειώσεις με όλη την απαιτούμενη ορολογία.
Μου άρεσε ο τρόπος που μου μίλησαν, τόσο μέσω email όσο και τηλεφωνικά, επιμένοντας στην απόκτηση προσόντων για την επαγγελματική αποκατάσταση. Μάλιστα μου είπαν πως θα υπάρχει και σύμβουλος επαγγελματικού προσανατολισμού. Η εκμάθηση μιας ακόμα ξένης γλώσσας θεωρώ ότι είναι ένα ακόμη καλό προσόν.
Μου φάνηκαν επίσης σοβαροί και όχι αρπακολλατζήδες., τύπου ‘ελάτε εσείς γραφτείτε και τα βρίσκουμε’.
Επίσης έχω κουραστεί με τα σεμινάρια, που είναι πιο ακριβά από το μεταπτυχιακό (3000 ευρώ πλήρωσα μόνο για το σεμινάριο της Μαυρομμάτη)και δεν συνιστούν πανεπιστημιακό τίτλο .
Επίσης θέλω κάτι άμεσο και είδα ότι τόσο το ΑΠΚΥ όσο και το Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο της Κύπρου, διαρκούν 2 χρόνια και είναι πιο ακριβά. Ενώ τα συγκεκριμλενα 1 χρόνο
Ενδιαφέρομαι και εγω για το master του TORINO πιο αξιόπιστο απο τα σεμινάρια που έχω κάνει. Λεφτά χαμένα >:(
Διάβασα την ανακοίωση του πανεπιστημίου αλλά δεν καταλαβαίνω ποιοσ είναι ο TUTOR και τί ακριβώς κάνει, τον πληρώνουμε, διαμεσολαβητής είναι;
Αλήθεια το master της Κύπρου τί λέει;
Ο tutor, ορίζεται από την επιστημονική επιτροπή, μέσα από προκήρυξη, και είναι ο βοηθός του διδακτικού υπεύθυνου. Ασχολείται με την οργάνωση του μεταπτυχιακού σε όλα τα στάδια.
Στα συγκεκριμένα Μεταπτυχιακά έρχεστε σε απευθείας επαφή με το Πανεπιστήμιο.
Φαίνεται από τα email, η κατάληξη των οποίων παραπέμπει στο site του πανεπιστήμιο του Τορίνο.
-
Δεν κατάλαβα. Θα ξεκινήσεις μεταπτυχιακό χωρίς να ξέρεις την γλώσσα...στην πορεία με μαθήματα θα την μάθεις???
Σε πόσο καιρό 1 χρόνο η ένα εξάμηνο... Αν είναι να μάθεις ξένη γλώσσα σε ένα εξάμηνο να μου πεις και εμένα να μάθω 3-4... Και στο 1 εξάμηνο που θα μαθαίνεις την γλώσσα(μαθαίνεις τρόπος του λέγειν) θα ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΚΙΟΛΑΣ...
Αυτά όντως δεν είναι άρπα κόλα... ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΙΚΑ
-
Μαγικά δεν ξέρω αν λέγονται! Λέγεται πάντως εκπαίδευση ενηλίκων! Ήδη έχω πάρει το
-
μήπως έχει και αγγλόφωνο τμήμα??
-
Μαγικά δεν ξέρω αν λέγονται! Λέγεται πάντως εκπαίδευση ενηλίκων! Ήδη έχω πάρει το
-
Δεν κατάλαβα. Θα ξεκινήσεις μεταπτυχιακό χωρίς να ξέρεις την γλώσσα...στην πορεία με μαθήματα θα την μάθεις???
Σε πόσο καιρό 1 χρόνο η ένα εξάμηνο... Αν είναι να μάθεις ξένη γλώσσα σε ένα εξάμηνο να μου πεις και εμένα να μάθω 3-4... Και στο 1 εξάμηνο που θα μαθαίνεις την γλώσσα(μαθαίνεις τρόπος του λέγειν) θα ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΚΙΟΛΑΣ...
Αυτά όντως δεν είναι άρπα κόλα... ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΙΚΑ
Εγώ σε 6 μήνες πήρα το B2... Ακατα Μακατα!!!
Δεν είναι και τόσο δύσκολο. Προσωπική δουλειά χρειάζεται και λίγος χρόνος...
Όταν θέλει κανείς μπορεί να κάνει και μαγικά...
markosg να το κάνεις οπωσδήποτε. Ενδιαφέρομαι και εγώ.
Ξέρεις αν έχουνε δώσει καθόλου παράταση; Προλαβαίνω;
Θα επικοινωνήσω κ εγώ και για ό,τι νεότερο θα ενημερώσω
-
καλά τα λες να κάνεις την προσπάθειά σου και εύχομαι όλα να πάνε καλά!
Μαγικό δεν υπάρχει τίποτα όποιος έχει στόχους και θέλει να κοπιάσει δεν υπάρχουν δικαιολογίες. Εγώ σε 8 μήνες στα ιταλικά πήρα το β2 με πολυυ διάβασμα. Τώρα έχοντας ήδη ένα μεταπτυχιακό από Ελλάδα μπορώ να έχω επιλογές και για άλλο στην Ιταλία ή για δουλεία εκεί και μάλιστα μαθαίνω και τρίτη γλώσσα γερμανικά. Να συνεχίσεις τα μαθήματα ιταλικών θα σου χρειαστούν και να βρεις και κανένα καλό λεξικό με ορολογία πάνω στο αντικείμενο που θα κάνεις κι όλα θα πάνε καλά :)
Ο ένας το πήρε σε 8 μήνες, ο άλλος σε 6 μήνες. Τώρα βάλτε ότι ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ με την εκμάθηση θα παρακολουθείτε μαθήματα του μπτ στα ιταλικά και θα δώσετε εξετάσεις, εργασίες... σε ποια γλώσσα? στην ελληνική η την ιταλική που τους πρώτους 4 μήνες τουλάχιστον δεν θα μπορέσετε να παρακολουθείτε. Όσο αναφορα την εκπαίδευση των ενηλίκων αυτή γίνετε στην γλώσσα που γνωρίζουν και ΟΧΙ στην γλώσσα που ΘΑΑΑΑΑΑΑ μάθουν. Δηλαδή πάρτε το πτυχίο, μάθετε ιταλικά και μετά παρακολουθείστε το μπτ γιατί αλλιώς είναι ΑΓΟΡΑ ΜΠΤ
Απλώς παραδεχτείτε το...
-
Ναι, και θα το παρακολουθήσουμε αν μας επιλέξουν και θα κάνουμε και τις εργασίες και ό,τι χρειάζεται θα το κάνουμε...
Δεν καταλαβαίνω ποίο είναι το δικό σου πρόβλημα και γιατί κρατάς αυτή τη στάση...
Ο καθένας έχει δικαίωμα να προσπαθεί και να παλεύει όσο θέλει για τη ζωή του και τα θέλω του...
Το να μη σου αρέσει είναι δικαίωμά σου. Δεν μπορείς όμως να κρίνεις τις προσπάθειες των άλλων και να προσβάλλεις. Εδώ μέσα λέμε απλά τη γνώμη μας. Δεν καταλαβαίνω γιατί γίνεσαι επιθετική πραγματικά...
-
Ο ένας το πήρε σε 8 μήνες, ο άλλος σε 6 μήνες. Τώρα βάλτε ότι ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ με την εκμάθηση θα παρακολουθείτε μαθήματα του μπτ στα ιταλικά και θα δώσετε εξετάσεις, εργασίες... σε ποια γλώσσα? στην ελληνική η την ιταλική που τους πρώτους 4 μήνες τουλάχιστον δεν θα μπορέσετε να παρακολουθείτε. Όσο αναφορα την εκπαίδευση των ενηλίκων αυτή γίνετε στην γλώσσα που γνωρίζουν και ΟΧΙ στην γλώσσα που ΘΑΑΑΑΑΑΑ μάθουν. Δηλαδή πάρτε το πτυχίο, μάθετε ιταλικά και μετά παρακολουθείστε το μπτ γιατί αλλιώς είναι ΑΓΟΡΑ ΜΠΤ
Απλώς παραδεχτείτε το...
επειδή έκανες παράθεση στα λεγόμενα μου παραπάνω δεν ανέφερα ότι έχω παρακολουθήσει ή πρόκειται να παρακολουθήσω το συγκεκριμένο μεταπτυχιακό. Απλώς είπα ότι το να μάθεις και επιπλέον ξένες γλώσσες σε σύντομο χρονικό διάστημα δεν είναι κάτι τόσο τρομερό ή μαγικό όπως ανέφερες θέλει απλώς να ασχολείς πολύ και με τρόπο. Οπότε άσε σε παρακαλώ τα συμπεράσματά σου ....
-
άρα δεν έχει αγγλόφωνο τμήμα...