Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ04 Φυσικών, Χημικών, => Μήνυμα ξεκίνησε από: chemist2008 στις Αυγούστου 21, 2013, 10:52:37 pm
-
Η δικαίωση της Χημείας με το νομοσχέδιο για το νέο λύκειο αποδεικνύεται δυστυχώς όνειρο απατηλό!!!!!!!
Έκτακτη ενημέρωση της Δ.Ε Ε.Ε.Χ - Αλχημείες με το Νέο Λύκειο;
Τετάρτη, 21-08-2013
Αθήνα 21/08/2013
ΠΡΟΣ
1) Τον Υπουργό Παιδείας και
Θρησκευμάτων κ. Κ. Αρβανιτόπουλο
2) Τον Υφυπουργό Παιδείας και
Θρησκευμάτων κ. Σ. Κεδίκογλου
ΑΛΧΗΜΕΙΕΣ με το Νέο Λύκειο;
Η Ένωση Ελλήνων Χημικών (Ε.Ε.Χ), και οι 15.000 χημικοί - μέλη της κατάπληκτοι παρακολουθήσαμε τη συνέντευξη του νέου Υφυπουργού Παιδείας, ο οποίος στην προσπάθειά του να εξυπηρετήσει τα συντεχνιακά συμφέροντα των καθηγητών Πληροφορικής δε δίστασε με δηλώσεις του σε τηλεοπτικό κανάλι να υποθηκεύσει, έως και να αναιρέσει τη φιλοσοφία του νομοσχεδίου για το Νέο Λύκειο.
Μετά από 15 χρόνια πρακτικών εκπαιδευόμενων μάγων, με βάση τις οποίες για να εισαχθείς στις 160 σχολές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, οι οποίες έχουν είτε ως κύριο αντικείμενο την επιστήμη της Χημείας είτε προαπαιτούν γνωστικό υπόβαθρο Χημείας, δεν ήταν απαραίτητο να διδαχθείς και να εξεταστείς Χημεία κατεύθυνσης, φάνηκε η πρόθεση της πολιτείας να εξορθολογίσει το εκπαιδευτικό σύστημα με το νομοσχέδιο που έφερε σε δημόσια διαβούλευση, παρακάμπτοντας τα συντεχνιακά συμφέροντα προς όφελος της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης και των υποψήφιων φοιτητών.
Με το πνεύμα του νομοσχεδίου, που επιδιώκει να διασφαλίσει το απαραίτητο υπόβαθρο γνώσεων στους μελλοντικούς φοιτητές, η Ε.Ε.Χ. ήταν απόλυτα σύμφωνη και παρότι παρακολούθησε στενά τις, κατά παράβαση κάθε επιστημονικής δεοντολογίας, αήθεις επιθέσεις στην επιστήμη-μάθημα της Χημείας στη Δημόσια διαβούλευση εκ μέρους της συντεχνίας της Πληροφορικής, ήταν πεπεισμένη ότι η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας θα υπηρετήσει την Εκπαίδευση και δε θα υποκύψει στις πελατειακές πιέσεις. Κανένας εκπαιδευτικός σε όποιο επίπεδο της Εκπαίδευσης κι αν απασχολείται δεν επιθυμεί στρεβλώσεις όπως αυτή που πανθομολογούμενα συμβαίνει με τη Χημεία 15 χρόνια. Ούτε σκέφτεται, ούτε προτείνει με συντεχνιακά κριτήρια, επιτιθέμενος σε άλλο κλάδο ή επιστημονικό αντικείμενο.
Οι σημερινές δηλώσεις του Υφυπουργού Παιδείας προκάλεσαν τη δικαιολογημένη ανησυχία και απογοήτευση χιλιάδων χημικών, όχι μόνο για τη διαφαινόμενη εκ νέου αδικία του μαθήματος της Χημείας, αλλά και για την παλινόρθωση της λογικής της ψηφοθηρίας μέσω της εξυπηρέτησης των πελατών-συντεχνιών.
Η Ε.Ε.Χ., ως θεσμοθετημένος σύμβουλος του κράτους σε θέματα Εκπαίδευσης, και έχοντας σταθερά διακηρύξει την πίστη της στην ανάγκη οικοδόμησης ενός σύγχρονου Εκπαιδευτικού Συστήματος, που υπηρετεί τις ανάγκες της κοινωνίας συνολικά και θέτει τα θεμέλια για την έξοδο της χώρας από την κρίση παρέχοντας τα εφόδια για υψηλού επιπέδου εκπαίδευση, θα σταθεί ενάντια στο μετασχηματισμό της μεταρρύθμισης από όχημα για την βελτίωση της εκπαίδευσης σε όχημα για την εξυπηρέτηση των συντεχνιών.
Η αξιοπρεπής και υπεύθυνη στάση της Ε.Ε.Χ στα θέματα της εκπαίδευσης δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να εκλαμβάνεται ως αδυναμία.
Νέα συστήματα με τα παλιά υλικά και τις φθαρμένες μεθόδους και μεθοδεύσεις δεν πρέπει και δεν είναι δυνατό να οικοδομηθούν σήμερα.
Για τη Διοικούσα Επιτροπή της ΕΕΧ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Δρ. ΑΘ. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΜΙΧΑΗΛ ΣΤΡΑΤΗΓΑΚΗΣ
-
Τελικά τι θα ισχύσει συνάδελφε;;
-
Τελικά τι θα ισχύσει συνάδελφε;;
Για να πει ο Κεδίκογλου ότι η πληροφορική θα είναι πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα, αυτό μάλλον σημαίνει ότι θα εκτοπίσει το 6ωρο της χημείας για τις πολυτεχνικές-θετικές σχολές. Η Χημεία θα παραμείνει ΜΟΝΟ για τις επιστήμες υγείας, δηλαδή θα διδάσκεται στη Γ λυκέιου σε ελάχιστα παιδιά (όπως συμβαίνει και σήμερα).
Ας ελπίσουμε ότι δε θα συμφωνήσει ο Αρβανιτόπουλος.
Τελικά το κλαψ-κλαψ των πληροφορικών στη δημόσια διαβούλευση φάνεται να πιάνει τόπο.
Ντροπή!!!!!!!
-
Τότε ας κλείσουν και τα σχολεία αφού μας έχουν πρήξει με τις συντεχνίες τους!
-
Μια στιγμή! το να αντικαταστήσει η πληροφορική την χημεία ολοκληρωτικά για θετικές-τεχνολ. σχολές ήταν μια ακραία πρόταση που δεν υποστηρίζονταν μαζικά.
Υποστηρίζονταν, από τους περισσότερους και όχι αποκλειστικά συντεχνιακά, να την αντικαταστήσει μόνο για πληροφορικές και κάποιες πολυτεχνικές σχολές, όχι για όλες τις θετικές.
-
Καλά δε ντρέπεστε,
μιλάτε για συντεχνίες ενώ η πληροφορική είναι προαιρετική στο Λύκειο και οι μαθητές μπορούν να έχουν αποφοιτήσει χωρίς να έχουν διδαχθεί ούτε μία ώρα;
Και γιατί δεν λέτε την αλήθεια: ότι οι χημικές σχολές ήταν προσβάσιμες και από την θετική αλλά και από την τεχνολογική με βιοχημεία.
Μάλλον σας ενοχλεί το ότι οι μαθητές δεν την επέλεγαν εθελοντικά και θέλετε να τους την φορέσετε με το ζόρι.
Αίσχος!
-
Αν ισχύσει το ότι η χημεία είναι μόνο για Ιατρικές δεν παίζονται οι άνθρωποι!
-
Είστε απαράδεκτοι! Η Χημεία διδάσκεται σε όλες τις τάξεις και εξετάζεται πανελλαδικά σε θετική και τεχνολογική 1, όπου υπήρχε!
Δηλαδή ήταν καλό να μην υπάρχει Πληροφορική πουθενά!!
Ανθρωποφάγοι, αντισυναδελφικοί, απάνθρωποι.
Μια ζωή το σχολείο ΠΕ01 ως ΠΕ04 από εκεί και πέρα το χάος. Δευτερεύοντα μαθήματα όπως μας ονομάζετε όλοι σας!!
Και θέλετε να λέγεστε και δάσκαλοι....
-
Συνάδελφε πέραν του ότι είσαι σε άλλο φόρουμ και φιλοξενείσαι μπορείς να εκφράζεσαι πιο κόσμια!
-
Εγώ αυτό που βλέπω είναι ότι ο καθένας προσπαθεί να σώσει την πάρτη του...Ανακοινώσεις για τα μαθήματά τους και συναντήσεις με το υπουργείοπραγματοποίησαν ένα σωρό ενώσεις: Πληροφορικής, Αγγλικών, Γαλλικών, Εικαστικών και δε συμμαζεύεται. Ούτε καν ήξερα ότι υπήρχαν τόσοι σύνδεσμοι πανελλαδικά. Από την άλλη η ΠΕΦ έβγαζε ανακοινώσεις για την ανάθεση της ιστορίας. Έτσι όμως δε γίνεται δουλειά. Εμείς σπάμε σε χίλια κομμάτια και το υπουργείο κάνει τη δουλειά του...Κι όταν ξεκινήσει η αξιολόγηση κανένας σύνδεσμος Χ μαθήματος δε θα μπορέσει να μας σώσει από τις απολύσεις.
-
Τα φόρουμ στα οποία βρίσκεσαι και εκφράζεσαι "συνάδελφε" είναι φτιαγμένα από την δευτερεύουσα
ειδικότητα μου, οπότε αν δεν σου αρέσει να μην μπαίνεις να εκφράζεσαι.
Όσο κόσμιο είναι το Συντεχνία που γράφεις για συνάδελφους σου επιστήμονες, με μεταπτυχιακά και διδακτορικά,
άλλο τόσο κόσμιο είναι και το δικό μου σχόλιο, επιστήμονα συνάδελφε ΠΕ04 άρχοντα της εκπαίδευσης.
Προφανώς και δεν αναφέρομαι σε όλους τους Χημικούς, αλλά στους απολίτιστους σαν και εσένα που με χαρακτηρίζουν
συντεχνία, γιατί παλεύω για την ύπαρξη μου.
-
Και φυσικά πρέπει να παλέψουμε όλοι μαζί, αλλά όταν όλο το σχέδιο για το γυμνάσιο και λύκειο εξαντλείται στα
ΠΕ02,03,04 εμείς οι υπόλοιπες "συντεχνίες" τι να κάνουμε; Να παραιτηθούμε μόνοι μας;
-
Θα πρέπει να ξέρεις συνάδελφε ότι οι περισσότεροι φοιτητές που περνάνε σε σχολές θετικών επιστημών περνούν χωρίς γνώσεις χημείας αφού εδώ και 15 χρόνια έχει βγει! Ξέρω φοιτητή στην οινολογία που έχει πλήρη άγνοια.. Εγώ δεν υπήρξα ενάντια στην πληροφορική αλλά αυτό που γίνεται εδώ και 15 χρόνια θα πρέπει να αλλάξει!! Όσο για το συντεχνία εγώ δεν αναφέρθηκα ποτέ σε σένα προσωπικά αλλά σε αυτούς που πιέζουν να φύγει η χημεία! Όσο για τις σπουδές και τις γνώσεις του καθενός κρίνεται από τους ίδιους τους μαθητές του!! Και πίστεψέ με είμαι απόλυτα ικανοποιημένος σε αυτό το θέμα!!
Υ.Γ. Αυτά θα έπρεπε να ειπωθούν με προσωπικά μηνύματα αλλά δυστυχώς συνάδελφε μου έχετε απαγορέψει και να σας στείλω!! Φοβάστε κάτι;;
-
το να αντικαταστήσει η πληροφορική την χημεία ολοκληρωτικά για θετικές-τεχνολ. σχολές ήταν μια ακραία πρόταση που δεν υποστηρίζονταν μαζικά.
Ακριβως, συναδελφε! Το να την αντικαταστησει ηταν μια ακραια προταση, εξισου ακραια οσο κι η προταση να εξεταζονται οι υποψηφιοι των τμηματων Πληροφορικης στη χημεια. Οσο κι αν με συμφερει προσωπικα να εξεταζονται ολοι στη χημεια, αφου μπορω να τη διδαξω, δε συμφωνω επιστημονικα με το να εξεταζεται ενας υποψηφιος Πληροφορικης στη χημεια κι οχι στον προγραμματισμο.
Αν ισχύσει το ότι η χημεία είναι μόνο για Ιατρικές δεν παίζονται οι άνθρωποι!
Αποκλειεται να ισχυσει αυτο, αν υιοθετησουμε κοινη γραμμη. Η χημεια και η βιολογια ειναι πολυ στενα συνδεδεμενες ωστε να εξεταζονται μονο για σχολες Υγειας. Αν δειτε τα προγραμματα σπουδων ολων των σχολων Ζωης και Περιβαλλοντος, θα διαπιστωσετε οτι τα αντικειμενα της βιολογιας ειναι αναποσπαστο τμημα τους, οπως και η χημεια! Επρεπε λοιπον η ΕΕΧ απο την αρχη να μη διεκδικει με συντεχνιακο τροπο κατι παραλογο, δηλαδη να εξεταζονται ολοι οι μαθητες στη χημεια, αλλά να διεκδικει το επιστημονικα σωστο, δηλαδη να εξεταζονται ολοι οι υποψηφιοι σχολων Ζωης και Περιβαλλοντος στη χημεια οπως και στη βιολογια. Ετσι η συγκεκριμενη κατευθυνση θα ειχε πολυ περισσοτερους μαθητες απο οσους εχει σημερα! (και για οσους εργαζονται στον ιδιωτικο τομεα, θα δημιουργουνταν περισσοτερα τμηματα στα φροντιστηρια, αλλά θα υπηρχαν και περισσοτερα ιδιαιτερα μαθηματα)
Συναδελφε, ουτε εμεις των Φυσικων Επιστημων πρεπει να κοιταμε το ζητημα με συντεχνιακα συμφεροντα, ουτε οι Πληροφορικοι με τα δικα τους, οι οποιοι μαλιστα στην πλειοψηφια τους δεν ελεγαν να διδασκεται η πληροφορικη αντι της χημειας, αλλά μονο να υπαρχει επιλογη! Εσυ τι λες, αν μπορεις να δεις περα απο το προσωπικο σου συμφερον; Πρεπει καποιο μαθημα να αντικαταστησει το αλλο; Ή πρεπει να υπαρχει επιλογη, που ομως θα οδηγει σε συγκεκριμενες σχολες; Δηλαδη να μην μπορει ο υποψηφιος που δεν εχει δωσει χημεια να εισαχθει σε τμημα χημειας/βιολογιας/γεωπονιας κλπ, οπως δυστυχως γινοταν με στρεβλο τροπο μεχρι σημερα, με αποτελεσμα την υποβαθμιση του γνωστικου επιπεδου των φοιτητων.
-
Εγώ αυτό που βλέπω είναι ότι ο καθένας προσπαθεί να σώσει την πάρτη του...Ανακοινώσεις για τα μαθήματά τους και συναντήσεις με το υπουργείοπραγματοποίησαν ένα σωρό ενώσεις: Πληροφορικής, Αγγλικών, Γαλλικών, Εικαστικών και δε συμμαζεύεται. Ούτε καν ήξερα ότι υπήρχαν τόσοι σύνδεσμοι πανελλαδικά. Από την άλλη η ΠΕΦ έβγαζε ανακοινώσεις για την ανάθεση της ιστορίας. Έτσι όμως δε γίνεται δουλειά. Εμείς σπάμε σε χίλια κομμάτια και το υπουργείο κάνει τη δουλειά του...Κι όταν ξεκινήσει η αξιολόγηση κανένας σύνδεσμος Χ μαθήματος δε θα μπορέσει να μας σώσει από τις απολύσεις.
-
Συνάδελφοι εγώ δεν αναφέρθηκα να μην υπάρχει η πληροφορική ως εξεταζόμενο μάθημα! Προς Θεού. Και ούτε είπα να φύγει η πληροφορική για να μπει η χημεία! Αναφέρθηκα στο ότι πρέπει να αλλάξει το υπάρχων καθεστώς και να μην περνά κάποιος φοιτητής π.χ. στο γεωλογικό ή χημικό μηχανικό χωρίς χημεία!
-
Τα πράγματα είναι απλά και η ανακοίνωση ΑΘΛΙΑ
Δεν ζητάμε η Πληροφορική να αντικαταστήσει γενικά την Χημεία, αλλά μόνο για τις σχολές που σχετίζονται περισσότερο με την Πληροφορική
Η Χημεία θα συνεχίσει να διατηρεί 2 κατευθύνσεις: Θετική και Υγείας
Η Χημεία θα συνεχίσει να έχει μαθήματα σε όλες τις τάξεις από την Α' Γυμνασίου και όλες Γενικής Παιδείας
Η Πληροφορική ΠΑΡΑΚΑΛΑΕΙ για να πάρει ώρες να διδάξει τα παιδιά όλων μας. Ποια;; Η επιστήμη του μέλλοντος (υποτίθεται)
Δεν καταλαβαίνω τον λόγο της αντιπαλότητας
Θέλετε να παίξετε τον ρόλο του υπουργείου (διαίρει και βασίλευε) ή θέλετε να έχετε 150 ώρες σε κάθε Λύκειο;
Κρίμα...
-
Αν φοβόμουν δεν θα τα έγραφα δημόσια!
Φυσικά και να υπάρχουν 5 πεδία, όπου όπως καταλαβαίνετε η Χημεία θα είναι σε 2 από αυτά,
στην "θετική", "τεχνολογική χημικό-γεωπονικό κλπ", ενώ
η Πληροφορική σε ένα "τεχνολογική Πληροφορική-Υπηρεσίες"
αλλά για τις πραγματικές συντεχνίες της εκπαίδευσης ούτε αυτό δεν είναι αρκετό.
Υπόψη, οι μισοί από εμάς αυτές τις μέρες βρισκόμαστε στον κυκεώνα των εθελοντικών-υποχρεωτικών μετατάξεων
στην πρωτοβάθμια, πράγμα για το οποίο οι πραγματικές συντεχνίες δεν έχετε ιδέα τι σημαίνει!! και ούτε σας νοιάζει!
70% των εκπαιδευτικών οι ΠΕ02,03,04 δεν ασχολούνται με κανέναν από εμας, εκτός ελαχίστων πραγματικών συναδέλφων.
Μια χαρά την έχετε βολέψει εντός και εκτός σχολείου!!
-
Και φυσικά πρέπει να παλέψουμε όλοι μαζί, αλλά όταν όλο το σχέδιο για το γυμνάσιο και λύκειο εξαντλείται στα
ΠΕ02,03,04 εμείς οι υπόλοιπες "συντεχνίες" τι να κάνουμε; Να παραιτηθούμε μόνοι μας;
-
Τα πράγματα είναι απλά και η ανακοίνωση ΑΘΛΙΑ
Δεν ζητάμε η Πληροφορική να αντικαταστήσει γενικά την Χημεία, αλλά μόνο για τις σχολές που σχετίζονται περισσότερο με την Πληροφορική
Η Χημεία θα συνεχίσει να διατηρεί 2 κατευθύνσεις: Θετική και Υγείας
Η Χημεία θα συνεχίσει να έχει μαθήματα σε όλες τις τάξεις από την Α' Γυμνασίου και όλες Γενικής Παιδείας
Η Πληροφορική ΠΑΡΑΚΑΛΑΕΙ για να πάρει ώρες να διδάξει τα παιδιά όλων μας. Ποια;; Η επιστήμη του μέλλοντος (υποτίθεται)
Δεν καταλαβαίνω τον λόγο της αντιπαλότητας
Θέλετε να παίξετε τον ρόλο του υπουργείου (διαίρει και βασίλευε) ή θέλετε να έχετε 150 ώρες σε κάθε Λύκειο;
Κρίμα...
Ωχ δεν έπρεπε να το πεισ αυτό για το γυμνάσιο. Δεν είναι ετσι. Δύο μονόωρα έχουν στο γυμνάσιο.
Τώρα θα σε φάνε. Και θα έχουν και δίκαιο.
Αλλά και εσύ δεν το έψαξες καλα.
-
Τότε θες να μου πεις που διαφωνούμε;;
-
Τα πράγματα είναι απλά και η ανακοίνωση ΑΘΛΙΑ
Δεν ζητάμε η Πληροφορική να αντικαταστήσει γενικά την Χημεία, αλλά μόνο για τις σχολές που σχετίζονται περισσότερο με την Πληροφορική
Η Χημεία θα συνεχίσει να διατηρεί 2 κατευθύνσεις: Θετική και Υγείας
Η Χημεία θα συνεχίσει να έχει μαθήματα σε όλες τις τάξεις από την Α' Γυμνασίου και όλες Γενικής Παιδείας
Η Πληροφορική ΠΑΡΑΚΑΛΑΕΙ για να πάρει ώρες να διδάξει τα παιδιά όλων μας. Ποια;; Η επιστήμη του μέλλοντος (υποτίθεται)
Δεν καταλαβαίνω τον λόγο της αντιπαλότητας
Θέλετε να παίξετε τον ρόλο του υπουργείου (διαίρει και βασίλευε) ή θέλετε να έχετε 150 ώρες σε κάθε Λύκειο;
Κρίμα...
Ωχ δεν έπρεπε να το πεισ αυτό για το γυμνάσιο. Δεν είναι ετσι. Δύο μονόωρα έχουν στο γυμνάσιο.
Τώρα θα σε φάνε. Και θα έχουν και δίκαιο.
Αλλά και εσύ δεν το έψαξες καλα.
Σιγά το λάθος
Τέλος πάντων, το νόημα μου είναι ότι δεν μπορεί επίσημη ένωση να βγαίνει και να λέει τέτοιες κατηγορίες για άλλες ενώσεις καθηγητών, ενώ πρακτικά δεν υπάρχει λόγος
Μεμονωμένα ναι, επίσημες ενώσεις να λένε τέτοιες χαζομάρες, μπορεί να θεωρηθεί και στημένο
-
Και όμως αυτό ζητάνε οι περισσότεροι στη διαβούλευση! Με ειρωνικά σχόλια του τύπου οι " είναι δυνατόν οι αυριανοί φοιτητές των τμημάτων πληροφορικής να εξετάζονται στη χημεία" υποβαθμίζουν ένα βασικότατο μάθημα των θετικών επιστημών που εξετάζεται σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες σε όσους επίλέγουν θετικές επιστήμες! Το επίπεδό σας το δείξατε! Είστε οι μόνοι που ρίξατε τη χολή σας ζητώντας να φύγει ένα άλλο μάθημα για να μπει το δικόσας-κανείς άλλος κλάδος δεν έπεσε τόσο χαμηλά- γιατί μαζευτήκατε πολλοί και δεν έχετε αντικείμενο εργασίας! Δεν σας είδα να διαμαρτύρεστε για τη μείωση ωρών στο γυμνάσιο-Τα ιδιαίτερα του λυκείου φαίνεται ότι σας καίνε!
Ντροπή σε όλο τον κλάδο σας! οι πραγματικοί επιστήμονες κρατούν τουλάχιστον τα προσχήματα!
-
Εγώ αυτό που βλέπω είναι ότι ο καθένας προσπαθεί να σώσει την πάρτη του...Ανακοινώσεις για τα μαθήματά τους και συναντήσεις με το υπουργείοπραγματοποίησαν ένα σωρό ενώσεις: Πληροφορικής, Αγγλικών, Γαλλικών, Εικαστικών και δε συμμαζεύεται. Ούτε καν ήξερα ότι υπήρχαν τόσοι σύνδεσμοι πανελλαδικά.
Ο καθενας εκτος απο τους βιολογους, που υποστηριζουμε μονο το επιστημονικα σωστο! :P (να μην επιτρεπεται να μπαινει φοιτητης σε σχολη χωρις να εχει εξεταστει σε μαθημα απαραιτητο για τη σχολη!)
Θα πρέπει να ξέρεις συνάδελφε ότι οι περισσότεροι φοιτητές που περνάνε σε σχολές θετικών επιστημών περνούν χωρίς γνώσεις χημείας αφού εδώ και 15 χρόνια έχει βγει! Ξέρω φοιτητή στην οινολογία που έχει πλήρη άγνοια.. Εγώ δεν υπήρξα ενάντια στην πληροφορική αλλά αυτό που γίνεται εδώ και 15 χρόνια θα πρέπει να αλλάξει!!
Συναδελφε, εχεις δικιο, αλλά δε φταινε οι πληροφορικοι, διοτι δε ζητησαν εκεινοι να δινουν οι μαθητες προγραμματισμο για να εισαγονται στην Οινολογια, αλλά να δινουν προγραμματισμο για να εισαγονται στα τμηματα Πληροφορικης. Οπως δεν επιτρεπεται να εισαγεται μαθητης στο Χημικο ή το
-
Διαφωνούμε στο ότι δεν καταλαβαίνετε ότι εσείς μαλώνετε για την φρατζόλα, και εμείς για το σουσάμι που είναι πάνω
σε αυτήν, αν ήταν έτσι να μην μας έταζαν για την επιστήμη του μέλλοντος στην εκπαίδευση, και να μην παρατάγαμε
τις δουλειές μας, όποιες και αν ήταν αυτές, λόγω αγάπης προς την εκπαίδευση.
Όταν έρχονται τα δύσκολα, οι πραγματικές συντεχνίες καθαρίζουν...
1) 10-20% μείωση οι παλιοί
30-45% οι νέοι
2) Υποχρεωτικές μεταθέσεις μόνο < 12 ετών
3) Νέα προγράμματα, αθροιστικά παντού αύξηση ωρών κατακόρυφη για ΠΕ02-03-04
Γενικό κλίμα, νεούδια και δευτερεύοντες άντε γεια!!!
-
Και όμως αυτό ζητάνε οι περισσότεροι στη διαβούλευση! Με ειρωνικά σχόλια του τύπου οι " είναι δυνατόν οι αυριανοί φοιτητές των τμημάτων πληροφορικής να εξετάζονται στη χημεία" υποβαθμίζουν ένα βασικότατο μάθημα των θετικών επιστημών που εξετάζεται σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες σε όσους επίλέγουν θετικές επιστήμες! Το επίπεδό σας το δείξατε! Είστε οι μόνοι που ρίξατε τη χολή σας ζητώντας να φύγει ένα άλλο μάθημα για να μπει το δικόσας-κανείς άλλος κλάδος δεν έπεσε τόσο χαμηλά- γιατί μαζευτήκατε πολλοί και δεν έχετε αντικείμενο εργασίας! Δεν σας είδα να διαμαρτύρεστε για τη μείωση ωρών στο γυμνάσιο-Τα ιδιαίτερα του λυκείου φαίνεται ότι σας καίνε!
Ντροπή σε όλο τον κλάδο σας! οι πραγματικοί επιστήμονες κρατούν τουλάχιστον τα προσχήματα!
:o :o :o :o :o
Είπανε τόσο βαρύ πράγμα;;;;;
Η ειρωνία δεν είναι για την επιστήμη σου, αλλά για το παράλογο του εγχειρήματος
Ειλικρινά, δεν μπορεί να μιλάς σοβαρά όταν λες ότι θα πρέπει να εξετάζονται στην Χημεία
-
Θα πρέπει να ξέρεις συνάδελφε ότι οι περισσότεροι φοιτητές που περνάνε σε σχολές θετικών επιστημών περνούν χωρίς γνώσεις χημείας αφού εδώ και 15 χρόνια έχει βγει! Ξέρω φοιτητή στην οινολογία που έχει πλήρη άγνοια.. Εγώ δεν υπήρξα ενάντια στην πληροφορική αλλά αυτό που γίνεται εδώ και 15 χρόνια θα πρέπει να αλλάξει!!
Συναδελφε, εχεις δικιο, αλλά δε φταινε οι πληροφορικοι, διοτι δε ζητησαν εκεινοι να δινουν οι μαθητες προγραμματισμο για να εισαγονται στην Οινολογια, αλλά να δινουν προγραμματισμο για να εισαγονται στα τμηματα Πληροφορικης. Οπως δεν επιτρεπεται να εισαγεται μαθητης στο Χημικο ή το
-
57 σχολές αει/τει (το 1/5 ή 20%) έχει ως αντικείμενο πληροφορική/τηλεποικηνονίες. Αυτά τα παιδιά έπρεπε να διαγωνίζονται στην χημεία?
Εγώ κατάλαβα αυτά τα παιδιά θα μπορούν να δώσουν πληροφορική.. Ξαναδώθηκαν λοιπόν (δίκαια) ώρες στην Γ λυκείου στην πληροφορική
Με το παλιό ήταν 2+2 ίσως και +2 (6) τώρα.. 2. Επίσης αφαιρέθηκαν 4 ώρες από β λυκείου (με τα τώρα δεδομένα) και στο Γυμνάσιο η πληροφορική αντί 2 που είχαν προαναγγείλει (από μονόωρο) ξαναέγινε σήμερα 1 ώρα! Δηλαδή ότι δίνουν στην Γ λυκείου το αφαιρούν από το γυμνάσιο και με το παραπάνω (-3)
Ποια συμφέροντα και άλλα συνωμοτικά βλέπουν οι συνάδελφοι της Χημείας από τους Πληροφορικούς? Ο κλάδος ΠΕ19/20 πετσοκόφτηκε από την
-
Τίποτα από όλα αυτά δε θα είχε συμβεί αν το υπουργείο έστελνε σε κάθε τμήμα πανεπιστημίου/τει μια λίστα με 10-15 μαθήματα που έχει σκοπό να ενσωματώσει συνολικά στην τρίτη λυκείου και καλούσε μέσω συνελεύσεων διδακτικού προσωπικού να γνωμοδοτήσει το κάθε τμήμα για τα 3 μαθήματα που θα συμπληρώνουν την εξέταση στην ελληνική γλώσσα για τις πανελλαδικές.
Να πάρει τις γνωμοδοτήσεις αυτές, να τις ομαδοποιήσει με βάση κοινά τους σημεία, και έτσι να φτιάξει τις Χ ομάδες προσανατολισμού, κατευθύνσεις, δέσμες ή όπως αλλιώς λέγονται, καθεμία από τις οποίες θα σχετίζεται με ένα επιστημονικό πεδίο. Φυσικά, στη διαδικασία αυτή θα μπορούσε να ζητήσει και συντελεστές βαρύτητες για κάθε μάθημα, ή έστω σειρά προτεραιότητας των τριών μαθημάτων βάσει σπουδαιότητας για το κάθε τμήμα.
Απεναντίας, προσπαθούμε όλοι εμείς να φέρουμε τα πράγματα σε μια ισορροπημένη, επιστημονικά ορθή θέση, επισημαίνοντας μέρες τώρα τα αυτονόητα: για το Χημικό κλπ εξετάσεις στη Χημεία, για το Πληροφορικής κλπ εξετάσεις στην Πληροφορική. Γιατί δεν είναι μόνο αυτά που λέμε, άλλη η βαρύτητα της χημείας και των μαθηματικών στο Χημικό, άλλη στο Μαθηματικό κ.ο.κ. Ψιλά γράμματα όλα αυτά για κάποιους που δε νοιάζονται για την παιδεία των νέων, παρά μόνο για το ατομικό τους συμφέρον.
-
Τίποτα από όλα αυτά δε θα είχε συμβεί αν το υπουργείο έστελνε σε κάθε τμήμα πανεπιστημίου/τει μια λίστα με 10-15 μαθήματα που έχει σκοπό να ενσωματώσει συνολικά στην τρίτη λυκείου και καλούσε μέσω συνελεύσεων διδακτικού προσωπικού να γνωμοδοτήσει το κάθε τμήμα για τα 3 μαθήματα που θα συμπληρώνουν την εξέταση στην ελληνική γλώσσα για τις πανελλαδικές.
Να πάρει τις γνωμοδοτήσεις αυτές, να τις ομαδοποιήσει με βάση κοινά τους σημεία, και έτσι να φτιάξει τις Χ ομάδες προσανατολισμού, κατευθύνσεις, δέσμες ή όπως αλλιώς λέγονται, καθεμία από τις οποίες θα σχετίζεται με ένα επιστημονικό πεδίο. Φυσικά, στη διαδικασία αυτή θα μπορούσε να ζητήσει και συντελεστές βαρύτητες για κάθε μάθημα, ή έστω σειρά προτεραιότητας των τριών μαθημάτων βάσει σπουδαιότητας για το κάθε τμήμα.
Απεναντίας, προσπαθούμε όλοι εμείς να φέρουμε τα πράγματα σε μια ισορροπημένη, επιστημονικά ορθή θέση, επισημαίνοντας μέρες τώρα τα αυτονόητα: για το Χημικό κλπ εξετάσεις στη Χημεία, για το Πληροφορικής κλπ εξετάσεις στην Πληροφορική. Γιατί δεν είναι μόνο αυτά που λέμε, άλλη η βαρύτητα της χημείας και των μαθηματικών στο Χημικό, άλλη στο Μαθηματικό κ.ο.κ. Ψιλά γράμματα όλα αυτά για κάποιους που δε νοιάζονται για την παιδεία των νέων, παρά μόνο για το ατομικό τους συμφέρον.
Αυτό ήθελε η πλειοψηφεία
+++++++++
-
Μην ξεχναμε ομως οτι ζούμε στην εποχη που ολο και πιο λιγο προσωπικό θα κανει ολο και περισσοτερα πραγματα. Αν ηταν εφικτό να βάλουν μονο δυο μαθηματα θα το εκαναν. Τα πολλα πανελλαδικα μαθηματα εχουν μεγαλύτερο κοστος. Εμεις ομως παρα τις δύσκολες συνθηκες θα πρεπει να απαιτούμε το καλύτερο για την εκπαιδευση. Γιατι ειναι το μελλον της χώρας και αξίζει να επενδύσει εκει το κράτος. Ελπίζω καποιοι να το καταλάβουν καποια στιγμη αυτο
-
Εμεις ομως παρα τις δύσκολες συνθηκες θα πρεπει να απαιτούμε το καλύτερο για την εκπαιδευση.
Όπως το απαιτούν Μαθηματικοί και Φιλόλογοι που είναι πλήρως απόντες από την διαβούλευση, τις συζητήσεις, τα ΜΜΕ, τα φόρουμ, παντού
Οι περισσότεροι δεν θα ξέρουν καν ότι πάει να ψηφιστεί νόμος που θα αλλάξει όλη την παιδεία και θα τον εφαρμόσουν κυρίως οι ίδιοι
-
Πιστεύω οτι αυτού του είδους τα προβλήματα που συζητάμε, θα λυνόταν με την αποδέσμευση του Λυκείου από τη διαδικασία εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση! :)
-
Και έλεγα ότι δεν θα ξαναγράψω... Ελπίζω μετά από αυτό να το ακολουθήσω!
Κατ' αρχήν να πω ότι έχω πικραθεί με αυτά που συμβαίνουν στους "δευτερεύοντες" κλάδους - η γυναίκα μου είναι σε αυτούς, αν και εύχομαι να μην έχω σαπίσει τόσο στην εκπαίδευση, ώστε να λυπόμουν ακόμα και αν δεν είχα αυτή την αγωνία - αισθάνομαι την αγωνία αυτών των ανθρώπων στο άλλο νήμα για τις μετατάξεις που τις τελευταίες μέρες αισθάνομαι ένα κενό και μια οργή παράλληλα. Οργή όχι γι' αυτούς τους πάνω, αλλά για εμάς τους ίδιους! Ας ξεκινήσω όμως ώρα που είναι με ένα παραμύθι.
Κάπου μακριά υπάρχει μια χώρα που έχει ένα εκπαιδευτικό σύστημα το οποίο έχει δύο κανόνες - αυτούς έμαθα, μπορεί να έχει κι άλλους -: έχει ένα μεγάλο νησί και σου λέει το εκεί υπουργείο παιδείας "θα πας σε αυτό το νησί για 10 ολάκερα χρόνια. Μετά το πέρας της δεκαετίας θα πάρεις ένα χρόνο ρεπό και μετάθεση για σχολείο δίπλα στο σπίτι σου. Καθαρές κουβέντες!". Αν θες πας ... Μετά το ίδιο υπουργείο αξιολογεί τα σχολεία του και αν κάποιο βγει προβληματικό βάζει τους ειδικούς να αναλύσουν τι φταίει, προσπαθούν να το διορθώσουν και αν χρειαστεί παρέχουν οικονομική βοήθεια. Οι απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων δεν παίζουν. Αυτά ξέρω και αυτή η χώρα υπάρχει. Δεν είναι παραμύθι τελικά ... Ξεκάθαροι κανόνες!
Νομίζετε ότι όλα αυτά είναι άσχετα με το θέμα; Πάμε παρακάτω ...
Πριν φωνάξουμε "αίσχος" ας δούμε λίγο τον εαυτό μας και τα στραβά του ... Ας αρχίσουμε - ρητορικές ερωτήσεις -:
- Εσείς που φωνάζετε τόσο εύκολα "αίσχος" για το καλό των παιδιών και τα βάζετε με τους καθηγητές πληροφορικής δεν ξέρετε ότι οι θετικές επιστήμες στα μοντέλα τους χρησιμοποιούν τους υπολογιστές και προγραμματισμό; Δεν είχατε μάθημα προγραμματισμού στη σχολή; Θα σας βοηθούσε η πληροφορική στο σχολείο - αν υπήρχε στην εποχή των δεσμών - να ανταπεξέλθετε; Η πληροφορική δεν είναι κατάρτηση (κατάρτιση)!
- Εσείς της πληροφορικής μήπως με κακές νοοτροπίες απαξιώσατε το μάθημά σας; Όχι όλοι. Μήπως μερικές μεμονωμένες περιπτώσεις που είδαν οι παραπάνω τους έκαναν να θεωρήσουν το μάθημά σας ως την ώρα του παιδιού;
- Οι κλάδοι μας των ΠΕ02, 03 και 04 ας αφήσουν την αναφορά στα ιδιαίτερα γιατί αν μας ψάξει το ΣΔΟΕ - όχι αυτό το ΣΔΟΕ με τον παππού από την Πύλο του Σαμαρά - θα βγει ένα αίσχος με ένα έψιλον να!
Κύριοι και κυρίες οι καιροί είναι δύσκολοι! Αν δεν αλλάξουμε νοοτροπία όλοι μας δεν θα αλλάξουν οι από πάνω για να καθαρίσουν τους κανόνες του παιχνιδιού και να ξέρεις πώς ζεις και τι σε περιμένει. Γιατί του χρόνου θα συζητάμε για άλλες άδικίες, άλλες αλλαγές, άλλες σφαγές!
Υ.Γ. Πόσο θα ήθελα να είμαι πολίτης της παραπάνω χώρας και να σας χάριζα τον ήλιο και τα νησιά και τους ανοιχτόκαρδους ανθρώπους της Ελλάδας - το θείο μου που μπήκε με μέσο, μια φίλη που τη βολεύει, την πρώην καθηγήτριά μου που βαριότανε να κάνει μάθημα και έκανε ιδιαίτερα, τον πρώην γείτονα που πήρε δάνειο 400.000 ευρώ για να ανέβει κοινωνική τάξη, έπαψε να το πληρώνει και τώρα θα τα βάλουμε μαζί, τον τραπεζίτη που πήρε μπόνους για το δάνειο του παραπάνω, το γείτονά μου που πλάκωσε το ΣΔΟΕ - έστω και αυτή τη φαρσοκωμωδία σώματος δίωξης - για το μαγαζάτορα που φοροδιαφέυγει και κατηγορεί τους τεμπέληδες τους εκπαιδευτικούς, τον ιδιοκτήτη του σπιτιού που νοικιάζω που του δίνω 200 και γράψαμε 100, εμένα που είμαι ζώον και υπέγραψα για τα 100, εμένα που ντράπηκα να ζητήσω απόδειξη από το γιατρό, το ρουσφετολόγο Σαμαρά, τον τραμπούκο
-
Εγώ πάντως, σαν Μαθηματικός, πληροφορική στη σχολή έκανα, χημεία ΟΧΙ.
Είναι πολύ λιγότερες οι σχολές που απαιτούν γνώσεις Χημείας από αυτές που απαιτούν στοιχειώδεις γνώσεις αλγοριθμικής σκέψης και προγραμματισμού. Όλη η ΑΣΟΕΕ και οι λοιπές οικονομικές σχολές, για παράδειγμα.
Δεν αναφέρω καν Πολυτεχνεία και τμήματα Πληροφορικής που είναι από τα πιο χρήσιμα, μαζί με Μαθηματικά και, κατά περίπτωση Φυσική.
Και επιπλέον, ακόμα και αυτοί που χρειάζονται Χημεία, μπορείτε να μου πείτε τι ακριβώς θα κάνουν 6 ώρες;;;
Θα προστεθεί πανεπιστημιακή ύλη;
Στην πληροφορική του Λυκείου, για όσους δεν γνωρίζουν, υπάρχουν μαθήματα (επιλογής σήμερα) με εξαιρετικό και χρήσιμο περιεχόμενο για πολλά πανεπιστημιακά τμήματα, π.χ. το "Εφαρμογές Λογισμικού". Δυστυχώς, βέβαια, κάποιοι πληροφορικοί δεν τα ψάχνουν καν και κάνουν τα δικά τους ή facebook. Ίσως δεν τα γνωρίζουν και οι ίδιοι τα μαθήματα...
Ασφαλώς είναι απαραίτητη η Χημεία σε κάποιους κλάδους και ασφαλώς πρέπει να εξετάζεται πανελλαδικά για την πρόσβαση σε συγκεκριμένες σχολές. Αλλά μην το παραχέσουμε. Για το 85% των υποψηφίων οι βασικές γνώσεις της γενικής παιδείας είναι αρκετές.
-
Ντροπιαστική, αηδιαστική και ξεδιάντροπη η ανακοίνωση από την Ένωση Ελλήνων Χημικών.
Το να βγει μεμονωμένα κάποιος και να πει έναν άλλο κλάδο συντεχνία. Εκφράζει την άποψη του. Το να βγει επίσημα η ένωση χημικών και να κατηγορήσει τους πληροφορικούς που σφαγιάστηκαν στο λύκειο και προσπαθούν να διεκδικήσουν το αυτονόητο, να μπορούν οι μαθητές να επιλέξουν σε ποιο μάθημα θέλουν να εξεταστούν. ΦΡΙΚΗ ΚΑΙ ΑΗΔΙΑ.
ΟΛΜΕ ακούς; Θέση θα πάρεις για αυτή την εμετική ανακοίνωση; Που είναι και γεμάτη επιχειρήματα. Μάλιστα το πιο ισχυρό είναι στην αρχή. 15.000 χημικοί. Συντεχνία – πελάτες μας κατονόμασαν αυτοί που ξεκινούν την ανακοίνωση γράφοντας για 15.000 χημικούς. Ντροπή και όνειδος.
ΥΓ Μιας που είμαστε πανίσχυρη συντεχνία καταφέραμε και αυξήσαμε σε 2 ώρες το μάθημα στο γυμνάσιο.
ΥΓ2 Επειδή ακούω συχνά ότι μερικοί καθηγητές πληροφορικής δεν κάνουν σωστό μάθημα. Είναι καθηγητές πληροφορικής;
-
Στα μισά τουλαχιστον τμήματα της θετικοτεχνλογικης χρειαζεται η χημεια. Δηλαδη τι θα δινουν πανελλαδικα? Αλγοριθμους C++, java και αρχιτεκτονική υπολογιστών? το δίκαιο ειναι να γινει μια κατηγορία οπως τα παιδαγωγικα που θα δινουν πληροφορικη. Απαράδεκτη ειναι η πίεση για εξοβελισμο της χημείας μονο στους τομείς υγειας κατι που ευθέως προτείνουν. Με τιμή ιδια λογικη γιατι να μην ειναι κοινό πανελλαδικό μαθημα τα Αγγλικά οπως τη νεοελληνική Γλωσσα αφου ειναι απαραίτητη σε ολες τις πανεπιστημιακές σχολες? η κυρία θεση της πληροφορικης ως εξειδικευση ειναι στην τεχνική εκπαιδευση και εκει θα επρεπε να υπαρχει εντελώς αυτόνομος τομέας. Απο κει και περα ως πανελλαδικο μαθημα θα ηταν απαράδεκτο να υπαρχει στην πλειοψηφία των σχολών περα απο τις σχολες
πληροφορικης.
Αυτα τα λεω παρολο που η πληροφορικη για μενα ειναι μεγαλύτερη αγάπη ακομα και απο το βασικό μου αντικειμενο
-
Δηλαδη τι θα δινουν πανελλαδικα? Αλγοριθμους C++, java και αρχιτεκτονική υπολογιστών? ....Απαράδεκτη ειναι η πίεση για εξοβελισμο της χημείας μονο στους τομείς υγειας κατι που ευθέως προτείνουν.
Είσαι σοβαρός ή δεν ξέρεις να διαβάζεις;
-
Εκφράζω την έντονη δυσαρέσκεια μου για τον τρόπο με τον οποίο επίσημα κιολας (!!) οι εκπρόσωποι των συναδέλφων χημικών, εκφράστηκαν έτσι για συναδέλφους τους.Η ανθρωποφαγία και ο καννιβαλισμός τελικά έχει πιάσει μια χαρά!!!Μας έχουν βάλει στο παιχνιδάκι τους οι κυβερνώντες και έχουμε τσιμπήσει όλοι!!
Ανώριμη και επιπόλαιη αντίδραση, λοιπόν, η οποία βεβαίως δείχνει έντονο ανταγωνισμό για το ποιος "πρέπει να φύγει" και το ποιος "πρέπει να μείνει".Φίλοι συνάδελφοι, οι περισσότεροι απο εμάς αγαπάμε την δουλειά μας, έχουμε αναγκαστεί να απομονωθούμε σε κάποιο απομακρυσμένο μέρος γιατί πιστεύουμε πως η γνώση είναι αγαθό για κάθε μαθητή όπου κι αν βρίσκεται, φυτοζωούμε και έχουμε στερηθεί πολλά γιατί πολλοί απο εμάς αναγκαζόμαστε να συντηρούμε δύο σπίτια, στερούμαστε την παρουσία των παιδιών,των συντρόφων και των δικών μας ανθρώπων...Φυσικά δεν αναφέρομαι στους πληροφορικούς.Αναφέρομαι σε ΟΛΟΥΣ μας!!!!!
Δεν έρχεται να σας πάρει κανένας την δουλειά.Ζητήθηκε περισσότερο απο πληροφορικούς,πανεπιστημιακούς απο εσωτερικό και εξωτερικό και μαθητές (ναι, γιατί υπήρξαν και αυτοί) να ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ η αλγοριθμική ως αντικείμενο γνώσης και μάθημα πανελλαδικώς εξεταζόμενο.Τόσο απλό και λογικο για παρα πολλούς λόγους!Μην παίζετε το παιχνιδάκι του Κεδίκογλου και του κάθε άσχετου ματαιόδοξου καρεκλοκένταυρου!Υπάρχουν παιδια που έχουν στόχο σχολές πληροφορικής και έχουν ανάγκη να μάθουν αλγοριθμική.Υποτίθεται πως παλεύουμε όλοι για μία καλύτερη παιδεία έχοντας στο μυαλο μας τους μαθητές!Αλληλεγγύη, συνάδελφοι, αλληλεγγύη.Είναι τουλάχιστον απογοητευτικό να βλέπεις τέτοιες κινήσεις απο μορφωμένους ανθρώπους!
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας!
-
Σημερινά δημοσιεύματα λένε ότι Η Πληροφορική δεν θα δίνεται Πανελλαδικά γιατί αντιδρούν οι Χημικοί!!!
Όποιος αισθάνεται καλά με τον εαυτό του που θα μείνει τόσος κόσμος άνεργος γιατί κάποιοι δεν θέλουν να αφήσουν τους μισούς μαθητές τους να διαγωνίζονται σε σχετικό μάθημα με τις σπουδές του, να δω πώς θα κοιμάται τα βράδια
-
57 σχολές αει/τει (το 1/5 ή 20%) έχει ως αντικείμενο πληροφορική/τηλεποικηνονίες. Αυτά τα παιδιά έπρεπε να διαγωνίζονται στην χημεία?
Εγώ κατάλαβα αυτά τα παιδιά θα μπορούν να δώσουν πληροφορική.. Ξαναδώθηκαν λοιπόν (δίκαια) ώρες στην Γ λυκείου στην πληροφορική
Συμφωνώ με αυτο και το γράφω και πιο πανω. Ολα η χημεια δεν αφορα μονο τους κάδους που προαναφέρθηκαν αλλα ενα πολυ μεγαλύτερο μερος.
Σημερινά δημοσιεύματα λένε ότι Η Πληροφορική δεν θα δίνεται Πανελλαδικά γιατί αντιδρούν οι Χημικοί!!!
Όποιος αισθάνεται καλά με τον εαυτό του που θα μείνει τόσος κόσμος άνεργος γιατί κάποιοι δεν θέλουν να αφήσουν τους μισούς μαθητές τους να διαγωνίζονται σε σχετικό μάθημα με τις σπουδές του, να δω πώς θα κοιμάται τα βράδια
Δεν πιστεύω οτι υπαρχει αυτη η περιπτωση. Οι χημικοι αντιδρούν με τον εκτοπισμο τους απο τη θετική κατεύθυνση και τον περιορισμό τους στους τομείς υγειας. Θα ηταν παραλογο να ζητουσαν να μην εξεταζεται η πληροφορικη για τους τομεις πληροφορικοης.
Ο εκτοπισμος της Χημειας ηταν και το πρωτο σενάριο για το οποιο αντέδρασαν οι Χημικοι. Οτι απο καποιους πηγε να εντοπιστεί πλήρως η Χημεια. Απο κει και περα διαφωνώ με την ανακοίνωση της Ενωσης Χημικών.
-
Οι χημικοι αντιδρούν με τον εκτοπισμο τους απο τη θετική κατεύθυνση και τον περιορισμό τους στους τομείς υγειας. Θα ηταν παραλογο να ζητουσαν να μην εξεταζεται η πληροφορικη για τους τομεις πληροφορικοης.
Ο εκτοπισμος της Χημειας ηταν και το πρωτο σενάριο για το οποιο αντέδρασαν οι Χημικοι. Οτι απο καποιους πηγε να εντοπιστεί πλήρως η Χημεια. Απο κει και περα διαφωνώ με την ανακοίνωση της Ενωσης Χημικών.
φίλε μου το λάθος των χημικών (δλδ κάποιων εκπροσώπων τους) είναι ότι τα έβαλαν με τους πληροφορικούς και τους αποκάλεσαν "συντεχνίες" (και άλλα γραφικά) ενώ το μόνο που έκαναν οι πληροφορικοί είναι να διαπραγματευτούν το αυτονόητο (παρουσία τους στο λύκειο). Από ότι κατάλαβα κάποιοι θα δίνουν και πληροφορική στις πανελλαδικές (όπως ΑΟΘ σήμερα?) και μένει και αυτό να το δούμε (παίζονται πολλά παιχνίδια με xls και αριθμούς βγαίνουν δεν βγαίνουν).
Η επίθεση είναι απαράδεκτη ειδικά σε ένα κλάδο (πληροφορική) που είναι εμφανές ότι θέλουν να τον αποδεσμευσουν από
-
Οι σχολές που απαιτούν Χημεία σε σχέση με αυτές που απαιτούν Πληροφορική είναι πολύ λιγότερες.
Το απόγευμα θα κάτσω να τις μετρήσω, έτσι από περιέργεια.
Και ξαναρωτάω: 6 ώρες Χημεία;;;;
Όσο και η Φυσική;;;;
Η πιο δύσκολη άσκηση στη Χημεία θέλει απλή μέθοδο των τριών και κουβάλημα ενός αγνώστου... Έλεος πια!
-
Οι σχολές που απαιτούν Χημεία σε σχέση με αυτές που απαιτούν Πληροφορική είναι πολύ λιγότερες.
Το απόγευμα θα κάτσω να τις μετρήσω, έτσι από περιέργεια.
Και ξαναρωτάω: 6 ώρες Χημεία;;;;
Όσο και η Φυσική;;;;
Η πιο δύσκολη άσκηση στη Χημεία θέλει απλή μέθοδο των τριών και κουβάλημα ενός αγνώστου... Έλεος πια!
Συμφωνώ απόλυτα!
-
Siobaras δεν είναι έξι οι ώρες χημείας αν λάβεις υπόψη ότι στην
-
Χημεία είναι όλη η ζωή σας.
Από το φαγητό που θα φάτε μέχρι ποια γυναίκα θα ερωτευθείτε.
Τις υπεραριθμίες των πληροφορικάριων δεν πρέπει να τις πληρώσουν οι μαθητές. Τελεία και παύλα.
Είναι δυνατόν να συγκρίνονται η χημεία και η πληροφορική. Η ΧΗΜΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΗ.
-
Οι σχολές που απαιτούν Χημεία σε σχέση με αυτές που απαιτούν Πληροφορική είναι πολύ λιγότερες.
Το απόγευμα θα κάτσω να τις μετρήσω, έτσι από περιέργεια.
Και ξαναρωτάω: 6 ώρες Χημεία;;;;
Όσο και η Φυσική;;;;
Η πιο δύσκολη άσκηση στη Χημεία θέλει απλή μέθοδο των τριών και κουβάλημα ενός αγνώστου... Έλεος πια!
Συμφωνώ απόλυτα!
Είστε μακράν άσχετοι και οι δυο από Χημεία για αυτό δεν πρέπει να μιλάτε για αυτήν.
-
Είμαστε άσχετοι γιατί ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΠΟΥΘΕΝΑ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΜΑΣ.
-
Εγώ πάντως διδάσκω όλα τα χρόνια Φυσική και Χημεία και με την προϋπάρχουσα ύλη θα αφαιρούσα μόνο μία ώρα από την Χημεία της Γ΄ και θα την έδωνα στην Φυσική. Αυτό όμως δεν μπορεί δυστυχώς να συμβεί λόγω λειτουργικότητας του προγράμματος οπότε θα προχωρούσα σε μείωση της ύλης στην Φυσική της Γ΄ και βέβαια στην μεταφορά της ύλης της Χημείας
-
Για τους μακράν ασχέτους:
Διαβάστε το βιβλίο του Α.
-
Για να δούμε και εμείς οι άσχετοι ...
Η Χημεία δεν είναι επιστήμη ηλικίας 3000 ετών. Είναι επιστήμη ηλικίας 400 περίπου ετών, όπως και η Φυσική είναι επιστήμη από την εποχή του Γαλιλαίου και μετά. Πριν όλα ήταν "θεολογία", όχι επιστήμη! Η Χημεία ως σύγχρονη επιστήμη άρχισε να θεμελιώνεται από τον Ρόμπερτ Μπόυλ και τους μετέπειτα ερευνητές.
Τώρα να σου πω και εγώ ότι η Χημεία είναι η εφαρμοσμένη κβαντομηχανική θεωρία (Φυσική) στις ηλεκτρομαγνητικές αλληλεπιδράσεις ανάμεσα στα μόρια και στα άτομα και στα συστατικά τους μέχρι το επίπεδο του πυρήνα (όχι τα πυρηνικά φαινόμενα); Ας το πω, ούτως ή άλλως χαμένοι είμαστε όλοι μας. Άσχετοι και μη!
-
Για τους μακράν ασχέτους:
Διαβάστε το βιβλίο του Α.
-
Έχουμε ξανά ένα θέμα στο οποίο οι χημικοί κατηγορούν τους πληροφορικούς για συντεχνία & μαλώνουν για το ποιος την έχει μεγαλύτερη (την αξία στην τριτοβάθμια εκπαίδευση).
Γιατί είναι ακόμη ανοιχτό αυτό το θέμα; ???
-
Και ποιος θα είναι ο συνολικός όγκος της ύλης των πανελλαδικώς εξεταζομένων μαθημάτων; Προς τα που μας οδηγεί το νέο σύστημα τελικά;
Αυτό είναι το πιο ουσιαστικό θέμα! Θα τρέχουμε σαν τους μουρλούς σε όλες τις τάξεις του Λυκείου να καλύψουμε κακήν κακώς την ύλη! Το σχολείο μετατρέπεται σε εξεταστικό κέντρο. Και να μιλήσω για το αντικείμενό μου: 11(!!!!) ώρες αρχαία την εβδομάδα στη θεωρητική κατεύθυνση;;; Ποιος σχεδίασε τέτοια τερατώση προγράμματα; 11 ώρες την εβδομάδα δε διδασκόμασταν στο πανεπιστήμιο! Θα διδάσκονται τα παιδιά της τρίτης λυκείου;
-
Έχουμε ξανά ένα θέμα στο οποίο οι χημικοί κατηγορούν τους πληροφορικούς για συντεχνία & μαλώνουν για το ποιος την έχει μεγαλύτερη (την αξία στην τριτοβάθμια εκπαίδευση).
Γιατί είναι ακόμη ανοιχτό αυτό το θέμα; ???
Την ίδια απορία έχω και γω julie_v..
Πρέπει να κλειδωθεί! Δε βγαίνει κάπου αυτή η συζήτηση!
-
Ψυχραιμια... δεν μπορει να βγει η χημεια απο τισ θετικες-τεχνολογικες σχολες..
το πολυ πολυ να μπει η πληρπφορικη για τα 35 τμηματα ΑΕΙ ΤΕΙ πληροφοτικης..
ΟΛΕΣ οι υπολοιπες 160 σχολες θα χρειαζονται χημεια..
και τι θα κανει ενα παιδι;; θα τολμησει να παει μονο για τις 35 και τιποτα αλλο η στις 160;;
Τελος εσεισ που λετε βλακειες για την χημεια,την επομενη φορα που θα πιειτε νερο ή θα αναπνευσετε αερα
σκεφτειτε ποιας επιστημησ αποσταγμα ειναι..
-
Και ποιος θα είναι ο συνολικός όγκος της ύλης των πανελλαδικώς εξεταζομένων μαθημάτων; Προς τα που μας οδηγεί το νέο σύστημα τελικά;
Αυτό είναι το πιο ουσιαστικό θέμα! Θα τρέχουμε σαν τους μουρλούς σε όλες τις τάξεις του Λυκείου να καλύψουμε κακήν κακώς την ύλη! Το σχολείο μετατρέπεται σε εξεταστικό κέντρο. Και να μιλήσω για το αντικείμενό μου: 11(!!!!) ώρες αρχαία την εβδομάδα στη θεωρητική κατεύθυνση;;; Ποιος σχεδίασε τέτοια τερατώση προγράμματα; 11 ώρες την εβδομάδα δε διδασκόμασταν στο πανεπιστήμιο! Θα διδάσκονται τα παιδιά της τρίτης λυκείου;
πραγματικά αυτό είναι απο τ'άγραφα!!! Μα 11 ώρες;;;ούτε στα φροντιστήρια δεν γίνονται 11 ώρες Αρχαία!Θα έχουμε και 6 ώρες Ιστορία....δηλαδη στο τέλος ούτε καθηγητές δεν θα αντέχουν πόσο μάλλον οι μαθητές!
-
Για τους μακράν ασχέτους:
Διαβάστε το βιβλίο του Α.
-
Υποτίθεται όμως ότι το Γενικό Λύκειο προσφέρει γενική γνώση και όχι επαγγελματική εξειδίκευση. Επίσης τα τόσα πανεπιστημιακά τμήματα που χρησιμοποιούν γνώσεις Χημείας, την προϋποθέτουν σαν γνώση γεμικών αρχών. Επειδή ακριβώς είναι μια βασική επιστήμη είναι δύσκολο ένα τμήμα πχ ζωικής παραγωγής να ξεκινήσει από το άλφα στη χημεία γιατί, ενώ έχει κάποια μαθήματα χημείας, δεν είναι αυτό το γνωστικό του αντικείμενο.
-
Aς αποδεσμεύσουν τελικά το Λύκειο από την διαδικασία εισαγωγής στην τριτοβάθμια και ας το αφήσουν να κάνει καλύτερα τη δουλειά του, που είναι η παροχή γενικών γνώσεων! ;)
-
O ένας γράφει να αναπνεύσουμε αέρα για να νιώσουμε Χημεία
Ο άλλος γράφει για τις 160 σχολές που χρειάζονται Χημεία και τις 35 που χρειάζονται Πληροφορική
160 σχολές που να χρειάζονται Χημεία δεν υπάρχουν όχι στην Ελλάδα, αλλά στα
-
''Συναδελφε'' γιατι δεν ξερουμε τι ειδουσ πληροφορικος εισαι τοσα χρονια που πηγαιναν τα παιδια στο χημικο χωρις χημεια και με πληροφορικη ΔΕΝ ειδα να μιλησεις για αδικιες.. ηθελες ολοι την πιτσα και το αναψυκτικο μαζι;;
τωρα φοβασαι μην τυχον δεν εχεις μετα τι τα κανεις;;
-
Απορώ γιατί συνεχίζεται η γκρίνια....!Καταλαβετε επιτέλους ότι ό,τι και να λεμε εμείς όσο και να τσακωνόμαστε τίποτα δεν θα αλλάξει!Κάποιος τρίτος αποφασίζει για την μοίρα μας!Κάποιοι άλλοι έσπειραν την διχόνοια ανάμεσα σε Χημικούς και Πληροφορικούς!
-
εγω δεν μπορω να το καταλαβω αυτο το πραγμα στο ελλαδισταν...εχουμε ενα παιδειας που πρεπει να αποφασισει προγραμμα μαθηματων για καλο μαθητων....μονο με γνωμονα αυτο πρεπει να γινει...και καθεται και ακουει τον καθε κλαδο που θελει ωρες του μαθηματος του...ετσι θα γινεται η δουλεια στην ελλαδα;οποιος φωναζει;τα παιδια τι ειναι;θα κανουνε μαθηματα με γνωμονα της δυναμης και της φωνης του καθε κλαδου;
παρωδια ολο το συστηματακι της εκπαιδευσης...τιποτα αλλο....
κυριοι ποσες ωρες ειναι πρεπει μαθηματικα σε 1 παιδι;5 ωρες;οκ τελος
ουτε παραπανω ουτε λιγοτερο
τα ιδια και σε αλλους κλαδους...
ΑΛΛΑ!αυτο μονο συμφωνα για το καλο μαθησης μαθητη...τιποτα αλλο...οσο χρειαζεται για την μαθηση του...
ΔΕΝ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΤΟΝ ΜΑΘΗΤΗ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΙ Ή ΑΝ ΟΙ ΧΗΜΙΚΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΩΡΕΣ ΣΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ Ή ΑΝ ΟΙ ΦΥΣΙΚΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΟ ΠΕΔΙΟ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΕΚΤΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ!
Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΟ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΘΕ ΚΛΑΔΟΥ!
δεν ειδα κανεναν να μιλαει αιτιολογημενα την χρησιμοτητα του κλαδου του στην μαθηση...κανεναν δεν βλεπω...
καθε μαθημα πρεπει να εχει τοσες ωρες οσες φτανουν για να αποκτησει την γνωση που χρειαζεται στην συγκεκριμενη ηλικια!!!
θα κανουμε μιγαδικους στην πρωτη γυμνασιου για να αυξηθουν οι ωρες των μαθηματικων;ετσι θα παμε;
γνωσεις και ωρες ανα μαθημα τοσες οσες ειναι απαραιτητες στην συγκεκριμενη ηλικια του μαθητη...τιποτα αλλο
-
Ελα ντε! Δεν ξερω τι παρασκηνιο παιχτηκε αλλα η Ενωση χημικων ειναι απαραδεκτη αν εβγαλε τετοια ανακοινωση επειδη οι πληροφορικοι ζητουσαν πανελλαδικο μαθημα για τις σχολες τους και οχι αντικατασταση.Μαλλον θεωρουμε δεδομενο το παταμυθι του υπουργειου οτι η εκπαιδευση δε μας χωραει ολους.
Κατα τ αλλα εχουμε μελετημενο σχεδιο. 5χρονια το μελετουσαν!
-
και η κλανια ειναι χημεια...πιο καθαρη χημεια δεν γινεται...
και την ακους, και την μυριζεις και πολλες φορες τη βλεπεις..(αφηνει και χρωμα, καθαροτατη χημεια το χρωμα!!βεβαια επειδη δεν εμαθα καλα χημεια στο σχολειο, στο πανεπιστημιο καθολου δεν μου χρειαστηκε, δεν ειμαι σε θεση να ξερω το καφε χρωμα απο τι αποτελειται, συγχωρεστε με...)
αρα εντελως αντικειμενικα και με επιχειρηματα, η χημεια ειναι μαθημα του κ#$υ....
:D :D :D :D :D
ελπιζω να μην διαγραφει το μηνυμα... χιουμορ που ισως ενοχλησει καποιους..αλλα τι να κανουμε....προκαταβολικα συγνωμη...
-
''Συναδελφε'' γιατι δεν ξερουμε τι ειδουσ πληροφορικος εισαι τοσα χρονια που πηγαιναν τα παιδια στο χημικο χωρις χημεια και με πληροφορικη ΔΕΝ ειδα να μιλησεις για αδικιες.. ηθελες ολοι την πιτσα και το αναψυκτικο μαζι;;
τωρα φοβασαι μην τυχον δεν εχεις μετα τι τα κανεις;;
Απαγόρευε κάτι τον μαθητή να πάει Θετική και να διδαχτεί Χημεία;
Απαγόρευε κάτι τον μαθητή να ακολουθήσει τον κύκλο της
-
¨"και η κλανια ειναι χημεια...πιο καθαρη χημεια δεν γινεται...
και την ακους, και την μυριζεις και πολλες φορες τη βλεπεις..(αφηνει και χρωμα, καθαροτατη χημεια το χρωμα!!βεβαια επειδη δεν εμαθα καλα χημεια στο σχολειο, στο πανεπιστημιο καθολου δεν μου χρειαστηκε, δεν ειμαι σε θεση να ξερω το καφε χρωμα απο τι αποτελειται, συγχωρεστε με...)
αρα εντελως αντικειμενικα και με επιχειρηματα, η χημεια ειναι μαθημα του κ#$υ...."
¨εδειξες και απέδειξες και μόνος σου το επίπεδο των καθηγητών πληροφορικής! Όσο πιο γρήγορα απομακρυνθούν απ' την εκπαίδευση άτομα σαν και του λόγου σου, τόσο το καλύτερο!
-
Έχω ξαναγράψει και θα το γράψω για μια ακόμα φορά: θέμα όπου θα "πλακώνονται" τα μέλη για το ποιο μάθημα είναι σημαντικότερο ή όχι δεν μπορεί να προχωρήσει. Ίσως να έπρεπε να είχε κλειδωθεί με την πρώτη διένεξη.
Επειδή όλο το φόρουμ είναι προσβάσιμο από όλους μία συμβουλή: αν τα μέλη κάποιας ειδικότητας θέλετε να συζητήσετε ένα θέμα "δικό σας" (πχ οι Μαθηματικοί για το ωρολόγιο πρόγραμμα των μαθημάτων τους και μόνο) αγνοήστε παράταιρα μηνύματα ώστε να οδηγηθούν στην διαγραφή.
Επιχειρήματα και όχι υπερβολές, ευχαριστώ.