Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων => Μήνυμα ξεκίνησε από: MatinaPEO2 στις Αυγούστου 23, 2013, 04:19:47 pm
-
Αν και η πολυπληθέστερη ειδικότητα, είμαστε η πιο αδιάφορη στις πιέσεις και με μηδενική παρουσία στις συζητήσεις για τα νέα ωρολόγια, με αποτέλεσμα τη μείωση ωρών στο γυμνάσιο και στο επαλ και την (υπο αίρεση) μικρή αύξηση στο νέο λύκειο. Όσον αφορά στο τελευταίο, κινδυνεύουμε να απωλέσουμε τα όποια οφέλη, καθώς κοιμόμαστε το μακάριο ύπνο...Η Π.Ε.Φ και οι κατά τόπους ενώσεις πού βρίσκονται;;
-
Αν και η πολυπληθέστερη ειδικότητα, είμαστε η πιο αδιάφορη στις πιέσεις και με μηδενική παρουσία στις συζητήσεις για τα νέα ωρολόγια, με αποτέλεσμα τη μείωση ωρών στο γυμνάσιο και στο επαλ και την (υπο αίρεση) μικρή αύξηση στο νέο λύκειο. Όσον αφορά στο τελευταίο, κινδυνεύουμε να απωλέσουμε τα όποια οφέλη, καθώς κοιμόμαστε το μακάριο ύπνο...Η Π.Ε.Φ και οι κατά τόπους ενώσεις πού βρίσκονται;;
+++++++
-
>:(
-
Ταπεινή γνώμη..
Σε καιρούς που η σύμπνοια - η αλληλεγγύη - η κοινή δράση είναι επιτακτικά,
ένα τέτοιο τόπικ διόλου προάγει τα ... ζητούμενα
-
Συμφωνώ με troll! 8)
-
Όταν ο κάθε κλάδος συνάδελφε αγωνίζεται για τα δίκια του, οι φιλόλογοι δεν πρέπει να υπερασπιστούν κεκτημένα;; Δηλαδή οι θέσεις φιλολόγων να μην προστατευτούν, π.χ δε δούλευαν τόσα χρόνια στις εσχατιές της Ελλάδος χιλιάδες αναπληρωτών; Οι μόνιμοι τί θα γίνουν;; Δεν πρέπει να μπαίνουν κι αυτά στη ζυγαριά;
-
Να στείλουμε μηνύματα διαμαρτυρίας στην ΠΕΦ.Εγώ ήδη έστειλα!!!Αλλαγή προγραμμάτων χωρίς κανένα σχεδιασμό;Έτσι μόνο για να βγουν πλεονάζοντες και να έχουμε έτοιμους για σουτάρισμα ;Άς άλλαζαν και τα βιβλία μήπως μας έπειθαν ότι θέλουν καλύτερο σχολείο!!!!
-
έστειλα κι εγώ μήνυμα στην ΠΕΦ τονίζοντας την παντελή απουσία των φιλολόγων , τη στιγμή που άλλες ενώσεις συναδέλφων ξημεροβραδιάζονταν στο Υπουργείο....αλλά μάλλον είναι διακοπές ακόμη..... :o
-
Πολύ καλό το μήνυμα στην ΠΕΦ
-
Πήρα τηλ. και την τοπική ένωση φιλολόγων και είπαν ότι θα βγάλουν ανακοίνωση αλλά δεν τούς έχω και μεγάλη εμπιστοσύνη! Ας πιέσουμε όσο γίνεται την ΠΕΦ, διότι αν γίνει ζημιά και στο λύκειο, θα είμαστε πολύ ριγμένοι ως ειδικότητα και θα θυσιαστούν αρκετές θέσεις συναδέλφων...ήδη στα γυμνάσια μετράμε απώλειες...
-
Στο μεταξύ, παρατηρήσατε ότι στο λύκειο αρχαία/νέα/λογοτεχνία μπαίνουν σε κοινό κλάδο που ονομάζεται "ελληνική γλώσσα";;;Δεν είδα να έχει σχολιαστεί αυτό κάπου. Μιλάμε για φοβερή υποβάθμιση των αρχαίων! Ποιος θα ανοίξει βιβλίο στα αρχαία εφόσον δεν ενδιαφέρεται για θεωρητική κατεύθυνση,αν ξέρει ότι μπορεί να τα περάσει από τη γλώσσα και τη λογοτεχνία;;; ::)
-
Συνάδελφοι ,ψυχραιμία και αλληλοσεβασμός.Κανείς δεν χρειάζεται να απολογείται επειδή διεκδικεί ό,τι καλύτερο μπορεί, χωρίς βέβαια να πατάει επί πτωμάτων.Όπως και να έχει το τοπίο που διαμορφώνεται στα σχολεία θα είναι δυσάρεστο για όλους ανεξαρτήτως ειδικότητας,οργανικότητας ,παλαιότητας κ.τ.λ.
-
Ταπεινή γνώμη..
Σε καιρούς που η σύμπνοια - η αλληλεγγύη - η κοινή δράση είναι επιτακτικά,
ένα τέτοιο τόπικ διόλου προάγει τα ... ζητούμενα
Πήγαινε στο σύλλογο διορισμένων εκπαιδευτικών μέσω Ασεπ.Είσαι σε λάθος τοπικ.(Έστειλα κι εγώ μήνυμα στην ΠΕΦ).Παιδιά όσοι πιο πολλοί μπορούμε!
Σε φόρουμ βρισκόμαστε. Δημόσια συζήτηση των ιδεών - δημόσια και η κριτική.
Άλλωστε στο ιστορικό των μηνυμάτων σας κάποτε δικαιώσατε τον svouras (http://www.pde.gr/index.php?topic=28780.msg692996#msg692996) που
μιλούσε για συγκοινωνούντα δοχεία και ότι επί της ουσίας οι εκπαιδευτικοί
δεν έχουμε τίποτα να χωρίσουμε.
Προφανώς από τότε άλλαξαν πολλά..
Καλή επιτυχία στις διεκδικήσεις σας.
-
Περισσότερη σημασία έχει ένα σωστό πρόγραμμα σπουδών, και όχι "να μην χάσουμε τις ώρες μας" και λοιπά ατομικιστικά κριτήρια. Σαφώς το δικαίωμα στην εργασία, και ειδικά στη διατήρηση της εργασίας, είναι σεβαστό και θεμιτό. Από 'κει και πέρα, κάνοντας ένα πείραμα σκέψης, αν π.χ. βλέπαμε ότι οι ώρες του τάδε μαθήματος είναι περισσότερες από τις αναγκαίες και πρέπει παιδαγωγικά να μειωθούν, έτσι θα έπρεπε και να γίνει. Όσοι από τους εκπαιδευτικούς θα "περίσσευαν", θα έπρεπε να τους δοθεί κάποια άλλη χρήσιμη εργασία (επειδή είμαι κατά των οριζόντιων απολύσεων, και μιας και το κράτος ευθύνεται απόλυτα για τον "υπερπληθυσμό" πολλών ειδικοτήτων, θα όφειλε να τους εξασφαλίσει εργασία όσο γίνεται κοντινή στις σπουδές τους και στις δυνατότητές τους). Αλλά αυτά σε μια ιδανική πολιτεία..
Αλήθεια αυτή η ΠΕΦ ασχολήθηκε ποτέ με τον αντιπαιδαγωγικό τρόπο που διδάσκονται τα αρχαία στο σχολείο; Ή, οι ώρες μας να είναι πολλές και τα άλλα βλέπουμε μωρέ.. λες και στο θέμα με την ανάθεση της ιστορίας σε ξενόγλωσσους κλπ, τους ενδιέφερε η ποιότητα διδασκαλίας και όχι απλά οι απώλειες διδακτικών ωρών..
Λίγη ντροπή.. μας βλέπουν 8)
Υ.Γ. Δεν έχω άποψη τα περί μείωσης ή αύξησης ωρών που αναφέρθηκαν στο θέμα, μιας και δεν έκανα μελέτη του αναλυτικού προγράμματος (όπως δεν έκανε κανένας σας μάλλον).
-
Στο μεταξύ, παρατηρήσατε ότι στο λύκειο αρχαία/νέα/λογοτεχνία μπαίνουν σε κοινό κλάδο που ονομάζεται "ελληνική γλώσσα";;;Δεν είδα να έχει σχολιαστεί αυτό κάπου. Μιλάμε για φοβερή υποβάθμιση των αρχαίων! Ποιος θα ανοίξει βιβλίο στα αρχαία εφόσον δεν ενδιαφέρεται για θεωρητική κατεύθυνση,αν ξέρει ότι μπορεί να τα περάσει από τη γλώσσα και τη λογοτεχνία;;; ::)
Αυτοί οι κοινοί κλάδοι ποτέ δεν μου άρεσαν! 11 - 12 - 13 ξεχωριστά μαθηματάκια, άσχημα είναι; Άσε που όσοι είναι υπεύθυνοι τμημάτων βγάζουν τα μάτια τους να περάσουν βαθμούς στις καρτέλες με μέσους όρους από δω, στρογγυλοποιήσεις από κει και δε συμμαζεύεται! Τελικά δάκτυλος του υπουργείου είναι αυτό για να επιβαρυνόμαστε με περισσότερο φόρτο εξωδιδακτικών αγγαρειών! >:( >:( >:( >:( >:( >:(
-
Στο μεταξύ, παρατηρήσατε ότι στο λύκειο αρχαία/νέα/λογοτεχνία μπαίνουν σε κοινό κλάδο που ονομάζεται "ελληνική γλώσσα";;;Δεν είδα να έχει σχολιαστεί αυτό κάπου. Μιλάμε για φοβερή υποβάθμιση των αρχαίων! Ποιος θα ανοίξει βιβλίο στα αρχαία εφόσον δεν ενδιαφέρεται για θεωρητική κατεύθυνση,αν ξέρει ότι μπορεί να τα περάσει από τη γλώσσα και τη λογοτεχνία;;; ::)
Αυτοί οι κοινοί κλάδοι ποτέ δεν μου άρεσαν! 11 - 12 - 13 ξεχωριστά μαθηματάκια, άσχημα είναι; Άσε που όσοι είναι υπεύθυνοι τμημάτων βγάζουν τα μάτια τους να περάσουν βαθμούς στις καρτέλες με μέσους όρους από δω, στρογγυλοποιήσεις από κει και δε συμμαζεύεται! Τελικά δάκτυλος του υπουργείου είναι αυτό για να επιβαρυνόμαστε με περισσότερο φόρτο εξωδιδακτικών αγγαρειών! >:( >:( >:( >:( >:( >:(
Πέρα από αυτό, που αναμφισβήτητα ισχύει, μιλάμε για ουσιαστική υποβάθμιση των αρχαίων στο λύκειο.
-
σαν να μη περασε μια μερα....εμεις οι φιλολογοι δεν μπορουμε να τα βρουμε μεταξυ μας θα τα βρουμε με αλλους κλαδους;;;οι ομηρικοι καυγαδες μεταξυ των κλασικων και ΦΠΨδωνεχουν μεινει αξεχαστοι..... Τετοιες εποχες και το μονο που μας ενδιαφερει ειναι να ψοφησει κι ο γαιδαρος του διπλα.... :-\
-
σαν να μη περασε μια μερα....εμεις οι φιλολογοι δεν μπορουμε να τα βρουμε μεταξυ μας θα τα βρουμε με αλλους κλαδους;;;οι ομηρικοι καυγαδες μεταξυ των κλασικων και ΦΠΨδες εχουν μεινει αξεχαστοι..... Τετοιες εποχες και το μονο που μας ενδιαφερει ειναι να ψοφησει κι ο γαιδαρος του διπλα.... :-\
Τι είναι αυτοί οι ΦΠΨδες????? ;D ;D ;D ;D ;D ;D 8) (πλάκα έχουμε!)
-
σαν να μη περασε μια μερα....εμεις οι φιλολογοι δεν μπορουμε να τα βρουμε μεταξυ μας θα τα βρουμε με αλλους κλαδους;;;οι ομηρικοι καυγαδες μεταξυ των κλασικων και ΦΠΨδες εχουν μεινει αξεχαστοι..... Τετοιες εποχες και το μονο που μας ενδιαφερει ειναι να ψοφησει κι ο γαιδαρος του διπλα.... :-\
Τι είναι αυτοί οι ΦΠΨδες????? ;D ;D ;D ;D ;D ;D 8) (πλάκα έχουμε!)
οι κλασικοι λενε φιλολογοι β κατηγοριας.... (ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ)
-
Πάντως, ειλικρινά, δεν μπορώ να καταλάβω σε τι έγκειται εν τέλει αυτή η αλλαγή. Μείον μια ώρα γλώσσα, μειον μια ιστορια, μειον μια αγγλικα συν μια γαλλικα κλπ κλπ κλπ . Όταν τα βιβλία μένουν ίδια αλλά και όοοολα τα υπόλοιπα προβλήματα του δημόσιου σχολείου παραμένουν άλυτα. Έτσι για να πουν ότι κάτι έκαναν κι αυτοί δηλαδή;
-
Το τελευταίο που ενδιαφέρει την κυβέρνηση είναι να λύσει τα προβληματα του δημόσιου σχολείου
-
Το τελευταίο που ενδιαφέρει την κυβέρνηση είναι να λύσει τα προβληματα του δημόσιου σχολείου
Σίγουρα, αλλά γιατί να προβούν σε προχειροαλλαγές τελευταία στιγμή με προηγούμενη διασπορά φημών τύπου "καταργείται η μουσική/τα εικαστικά/η τεχνολογία/η πληροφορική"; εδώ ο κόσμος χάνεται, δεν ξέρουμε αν θα χουμε δουλειά οι αλλαγές της πλάκας τέλη Αυγούστου τους μάραναν.
-
Στο μεταξύ, παρατηρήσατε ότι στο λύκειο αρχαία/νέα/λογοτεχνία μπαίνουν σε κοινό κλάδο που ονομάζεται "ελληνική γλώσσα";;;Δεν είδα να έχει σχολιαστεί αυτό κάπου. Μιλάμε για φοβερή υποβάθμιση των αρχαίων! Ποιος θα ανοίξει βιβλίο στα αρχαία εφόσον δεν ενδιαφέρεται για θεωρητική κατεύθυνση,αν ξέρει ότι μπορεί να τα περάσει από τη γλώσσα και τη λογοτεχνία;;; ::)
Αυτό υπάρχει εδώ και 2 χρόνια στην Α΄ Λυκείου. Την πρώτη χρονιά που εφαρμόστηκε, έβγαινε 1 βαθμός και για τα 3 μαθήματα (το ίδιο και για Άλγεβρα-Γεωμετρία και Φυσική-Χημεία-
-
...
Αλήθεια αυτή η ΠΕΦ ασχολήθηκε ποτέ με τον αντιπαιδαγωγικό τρόπο που διδάσκονται τα αρχαία στο σχολείο; Ή, οι ώρες μας να είναι πολλές και τα άλλα βλέπουμε μωρέ.. λες και στο θέμα με την ανάθεση της ιστορίας σε ξενόγλωσσους κλπ, τους ενδιέφερε η ποιότητα διδασκαλίας και όχι απλά οι απώλειες διδακτικών ωρών..
...
Δυστυχώς θα συμφωνήσω... (το "δυστυχώς" πάει βέβαια στην ΠΕΦ, όχι στο συνάδελφο).
-
Οι απώλειες διδακτικών ωρών θεωρούμε ότι είναι αμελητέο ζήτημα συνάδελφοι; Την ποιότητα της δουλειάς έχουμε χρέος να την κρατάμε σε υψηλό επίπεδο, αυτό εννοείται. Αλλά αν βρισκόμαστε υπό τη σπάθη της απόλυσης-διαθεσιμότητας μέσω της μείωσης των ωρών διδασκαλίας, θεωρείτε ότι έχουμε την ψυχική ηρεμία να αντεπεξέλθουμε στο ρόλο μας με επιτυχία; Δεν είναι θέμα ποσοτικό (οι ωρίτσες μου και τέρμα). Ούτε φυσικά μπαίνει θέμα αντιπαράθεσης με άλλους.
-
Έχει κπ την καλοσύνη να πει τι τελικά αλλάζει για τους ΠΕ 02 από άποψη ωρών με βάση τις τελευταίες αλλαγές για το Γενικό Λύκειο;