Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Ειδικές δομές εκπαίδευσης => Ειδική Αγωγή => Μήνυμα ξεκίνησε από: michalis στις Σεπτεμβρίου 03, 2013, 03:33:31 pm
-
επειδή στο άλλο θέμα χάνεται η μπάλα με την συνύπαρξη πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας, εδώ προτείνω να μιλάμε οι της Δευτεροβάθμιας. Ενόψει των αλλαγών που προωθούνται έχουν οργανωθεί συναντήσεις για αύριο Τετάρτη 4/9 στην Θεσσαλονίκη στην Καμάρα στις 7, στο
-
Για την Αθήνα γνωρίζεις κάτι?
-
μέχρι στιγμής δεν έχει αναλάβει κάποιος να κανονίσει μια συνάντηση. Αν θέλει κάποιος να το αναλάβει...
-
Συναδελφοι της δευτεροβαθμιας τσακωνομαστε για τα μεταπτυχιακα και τα σεμιναρια και εμαθα οτι σε ΕΕΕΕΚ που δουλευε ο αντρας μου την χρονια που περασε η διευθυντρια πιεζεται απο τον συμβουλο ειδικης αγωγης να προσλαβει στη θεση μαθηματικων, φιλολογων και κοινωνιολογων δασκαλους.............
-
Κατα τη γνώμη μου, η δημιουργία ενός σύλλογου αναπληρωτών ε.α.ε.
-
Ενόψει των αλλαγών που προωθούνται
Πιο συγκεκριμένα συνάδελφε, για ποιές αλλαγές αναφερόμαστε;
Έχω χάσει τη μπάλα τελευταία...
-
σχετικά με τους τρόπους κατάταξης, πρόσληψης κ.α. Η έλλιπης αντιπροσώπευση της ειδικής αγωγής σε επιπεδο συλλόγου δευτεροβάθμιας είναι κάτι που δεν γίνεται να συνεχιστεί. Οι αυριανές συναντήσεις είναι το πρώτο βήμα για την δημιουργία συλλόγου. Πραγματικά, αν μπορεί κάποιος ας αναλάβει την συνάντηση στην Αθήνα ώστε να δούμε τι ζητάμε και πως θα προχωρήσουμε..
-
στο group στο fb έχω ανεβάσει ένα προσχέδιο καταστατικού. όποιος έχει να κάνει κάποια επισήμανση ή παρατήρηση ας το πράξει. δεν βλέπω επιλογή για να το βάλω και εδώ
-
Συναντήσεις αναπληρωτών Ε.Α. Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ανά την Ελλάδα με σκοπό την οργάνωση τους σε σύλλογο και διεκδίκηση αιτημάτων ενόψει των σχεδιαζόμενων αλλαγών
Αθήνα, Κυριακή 8/9 18:00. Η συνάντηση θα γίνει αρχικά στα κουλούρια,στις σκάλες έξω από το μετρό του Συντάγματος. https://www.facebook.com/events/231752583641967/?ref=3
Θεσσαλονίκη, Τρίτη 10/9, 11:00 στην Καμάρα
https://www.facebook.com/events/325870264225871/?ref=3
Λάρισα Κυριακή 8/9 12:00 στο Φρούριο
https://www.facebook.com/events/513741722049095/?ref=3
Ηράκλειο: η συνάντηση με τους συναδέλφους που βρίσκονται ή διαμένουν στον νομό Ηρακλείου, ορίζεται για την Κυριακή 8/9, ώρα 19.00 στα Λιοντάρια.
-
Όσοι επιθυμείτε να εγγραφείτε στον υπό σύσταση "Πανελλήνιο Σύλλογο Αναπληρωτών Ειδικής Αγωγής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης" παρακαλώ όπως στείλετε mail στην παρακάτω διεύθυνση, αναφέροντας το όνομα και τον κλάδο σας.
syllogosanaplirotoneade@yahoo.gr
-
άλλη μία φορά η δευτεροβάθμια εκπαίδευση ε.α. έρχεται δεύτερη στους σχεδιασμούς του υπουργείου παιδείας...παρότι είχαμε διαβεβαιώσεις ότι θα αναρτηθούν παράλληλα οι πίνακες αναπληρωτών και των δύο βαθμίδων ωστόσο εμείς ακόμη περιμένουμε...αυτά είναι τα αποτελέσματα της έλλειψης εκπροσώπησης στο υπουργείο...
-
καλημέρα σε όλους!καλή υπομονή!
σήμερα τι αναμένουμε;
-
Η ερώτηση δεν είναι τι αναμένουμε, αλλά αν αναμένουμε..
-
Ένα από τα αιτήματα σου συλλόγου πρέπει να είναι να αλλάξει ο νόμος που επιτρέπει τους δασκάλους να δουλέυουν σε ΕΕΕΕΚ. Τα ΕΕΕΕΚ ανήκουν στη β/θμια και υπάρχουν πολλοί υποψ΄ήφιοι για να δουλέψουν σ'αυτά. Αντιθέτως οι δάσκαλοι όλοι σχεδόν δουλεύουν και πάντα έχουν τις πιο πολλές πιστώσεις.
-
Σε ΟΛΑ μα σε ΟΛΑ ανεξαιρέτως τα ΕΕΕΕΚ της χώρας υπάρχει οργανική θέση ΠΕ71 - Δασκάλων Ειδικής Αγωγής
ΑΠΟΦΑΣΗ Αριθμ. 29589 / Γ6 9 Απριλίου 2012 http://www.specialeducation.gr/files4users/files/pdf/1067.9_4_2012.pdf
και σύμφωνα με τις αναθέσεις μαθημάτων στα ΕΕΕΕΚ σε Γλώσσα/Μαθηματικά/Κοινωνική Επαγγελματική Αγωγή οι ΠΕ70 & ΠΕ71 έχουν ΠΡΩΤΗ ανάθεση ΦΕΚ 1387/2010 - Αριθμ.Αριθμ. 104147/Γ6
-
Τελικά αφου τα ΕΕΕΚ ανήκουν στη
-
Όλα γίνονται όταν η ΟΛΜΕ κοιμάται όπως και η δ/βθμια και οι δάσκαλοι τρέχουν, διεκδικούν και πετυχαίνουν πράγματα.
-
Και οι της δευτεροβάθμιας αγωνίζονται. Δες τι γίνεται τώρα .........αγώνας δρόμου με κομπιούτερ......τηλεκομπιούτερ θα έλεγα
-
Και οι της δευτεροβάθμιας αγωνίζονται. Δες τι γίνεται τώρα .........αγώνας δρόμου με κομπιούτερ......τηλεκομπιούτερ θα έλεγα
Τί εννοείς;
-
Ξέρουμε πόσες θα είναι οι προσλήψεις β φάσης στη δευτεροβάθμια; :-\
-
Σχετικά με τις εξελίξεις που έχουμε ίσως υπάρχει ελπίδα να βελτιωθούν και κάποια άλλα σημεία σχετικά με τις προσλήψεις. Η φετινή χρονιά δεν ήταν καλή για τη
-
Τώρα που έγιναν αλλαγές στην ηγεσία του υπουργείου, τι θα γίνει στη συνέχεια με το διευθυντή ειδικής αγωγής ( Λολίτσα ); Προβλέπεται να παραμείνει ή να αντικατασταθεί ;
-
έχει ήδη ανακοινωθεί πως τον Σεπτέμβριο φεύγει
-
Σχετικά με τις εξελίξεις που έχουμε ίσως υπάρχει ελπίδα να βελτιωθούν και κάποια άλλα σημεία σχετικά με τις προσλήψεις. Η φετινή χρονιά δεν ήταν καλή για τη
-
Είναι ένα μέρος από τις αρνητικές συνέπειες που προέκυψαν εξαιτίας της τακτικής του διευθυντή ε.α Λολίτσα.
Τα παιδιά με μαθησιακές ανάγκες και η ε.αγωγή χρειάζονται πιο υπεύθυνους ανθρώπους.
Ευχάριστη η είδηση σχετικά με εξελίξεις από Σεπτέμβρη!
-
Σχετικά με τα ΕΕΕΕΚ ξέρει κάποιος αν προβλέπονται κάποιες αλλαγές στο νομοσχέδιο; Πάντως κι αυτό είναι ένα θέμα που χρειάζεται την προσοχή μας, γιατί χάνονται κάθε χρόνο πολλές θέσεις εκεί που κανονικά μας ανήκουν
-
Σχετικά με τα ΕΕΕΕΚ ξέρει κάποιος αν προβλέπονται κάποιες αλλαγές στο νομοσχέδιο; Πάντως κι αυτό είναι ένα θέμα που χρειάζεται την προσοχή μας, γιατί χάνονται κάθε χρόνο πολλές θέσεις εκεί που κανονικά μας ανήκουν
ότι ίσχυε (δάσκαλοι να διορίζονται) σε ΕΕΕΕΚ συνεχίζει να ισχύει σε όλα τα προσχέδια που κυκλοφορήσαν δημόσια.....
μάλιστα είδα στις μεταθέσεις ειδικής για πρώτη φορά μεταθέσεις δασκάλων σε ΕΕΕΕΚ και έχω μια τρελή απορία
πως γίνετε να αποφασίζει το ΚΥΣΠΕ αν θα πάρει οργανική ένας δάσκαλος σε ΕΕΕΕΚ όταν ταυτόχρονα μπορεί να κάνει αίτηση ένας φιλόλογος π.χ. και δεν έχει βγάλει απόφαση το ΚΥΣΔΕ ? δηλαδή αποφασίζοντας πρώτο το ΚΥΣΠΕ έκλεισε την θέση για εκπαιδευτικό β/θμιας..... αυτό είναι ένα θέμα που πρέπει να θέσουν οι σύλλογοι της
-
Δυστυχώς οι δάσκαλοι κάνουν πάρτυ και εκεί και εμείς κοιμόμαστε. ΜΕ το νέο νομοσχέδιο δεν νομίζω να αλλάξει κάτι.
-
Γίνεται kinegiros γιατί υπάρχει και θέση φιλολόγου και θέση δασκάλου σε δομή που ανήκει στη β/θμια.
-
Γίνεται kinegiros γιατί υπάρχει και θέση φιλολόγου και θέση δασκάλου σε δομή που ανήκει στη β/θμια.
δηλαδή το χ εεεεκ έχει 1 οργανική για δάσκαλο 1 για φιλόλογο και 1 για μαθηματικό ? ή με αυτό του δασκάλου κάλυψε και τα άλλα 2 ? φοβάμαι ότι ισχύει το 2ο
-
Kinegiros για λιγο που ειμαι στο φορουμ ειδα οτι υποστηριζεις τους εκπαιδευτικους με βασικο τιτλο σπουδων στην ειδικη αγωγη ΠΕ71 ;D . Γιατι λοιπον σε φοβιζει που θα καλυψουν τις θεσεις στα ΕΕΕΕΚ ???? Δεν λες οτι πρεπει να προηγουνται αυτοι που εχουν βασικο τιτλο στην ειδικη αγωγη? Δεν λες οτι ειναι οι καλυτεροι επιστημονες σε σχεση με αυτους που εχουν μεταπτυχιακα? Γιατι λοιπον να μην καλυψουν θεσεις φιλολογων και μαθηματικων με μεταπτυχιακο - σεμιναριο ....στα ΕΕΕΕΚ :o? ΄Η υποστηριζεις σταθερα την αποψη σου ή δεν την υποστηριζεις... ;)
-
@kinegeiros
Και όπως επίσης υποστηρίζεις (μαζί με τους φίλους σου ΠΕ 71 και άλλους δευτεροβάθμιους σε άλλο topic) η κάθε χώρα έχει το δικό της μοντέλο και σύστημα για την τοποθέτηση των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής. Και η Ελλάδα "γουστάρει" (ας μιλήσω λαϊκά, συγγνώμη!) την τοποθέτηση δασκάλων στα ΕΕΕΕΚ. Ποιο το πρόβλημα?
Όμως αν καεί η καλύβα του γείτονα, να ξέρεις ότι θα κάψει και τη δική σου. ;)
-
Μάλλον το 2ο γιατί οι δάσκαλοι μπορούν να διδάξουν τα πάντα, μαθηματικά, γλώσσα, μουσική και γυμναστική και άλλα μαθήματα.
-
Κανονικά πρέπει να έχουν στα ΕΕΕΕΚ προτεραιότητα οι εκπαιδευτικοί
-
Λογικά από τη στιγμή που ανήκουν στη
-
Ακόμα για να μάθουν κάποιοι που πιθανόν δε το γνωρίζουν ή κάνουν πως δε το γνωρίζουν. Τα ΕΕΕΕΚ ανήκουν στη ΔΕΥΤΕΡΟ
-
Kinegiros για λιγο που ειμαι στο φορουμ ειδα οτι υποστηριζεις τους εκπαιδευτικους με βασικο τιτλο σπουδων στην ειδικη αγωγη ΠΕ71 ;D . Γιατι λοιπον σε φοβιζει που θα καλυψουν τις θεσεις στα ΕΕΕΕΚ ???? Δεν λες οτι πρεπει να προηγουνται αυτοι που εχουν βασικο τιτλο στην ειδικη αγωγη? Δεν λες οτι ειναι οι καλυτεροι επιστημονες σε σχεση με αυτους που εχουν μεταπτυχιακα? Γιατι λοιπον να μην καλυψουν θεσεις φιλολογων και μαθηματικων με μεταπτυχιακο - σεμιναριο ....στα ΕΕΕΕΚ :o? ΄Η υποστηριζεις σταθερα την αποψη σου ή δεν την υποστηριζεις... ;)
ναι, από χτες άρχιζα να τους υποστηρίζω και θα τους υποστηρίζω όταν βλέπω τέτοια αλαζονεία από την άλλη πλευρά. Δεν με φοβίζουν όμως οι ΠΕ71, αν ήξερες την νομοθεσία και αν διάβαζες καλύτερα τι έγραψα προηγουμένως, μίλησα για μεταθέσεις άρα για μόνιμους. ΠΕ71 δεν υπάρχουν μόνιμοι οπότε μιλάμε για ΠΕ70.50 και φυσικά υποστηρίζω ότι η Α/θμια δεν έχει καμία δουλειά στην
-
Να διδάσκουν μαθηματικά και γλώσσα οι μαθηματικοί και οι φιλόλογοι αντίστοιχα στο δημοτικό π.χ Γιατί να μην γίνει?
-
Να διδάσκουν μαθηματικά και γλώσσα οι μαθηματικοί και οι φιλόλογοι αντίστοιχα στο δημοτικό π.χ Γιατί να μην γίνει?
Στην θεση σας θα κοιταγα να διαφυλαξω τις οργανικες μου
-
ναι, από χτες άρχιζα να τους υποστηρίζω και θα τους υποστηρίζω όταν βλέπω τέτοια αλαζονεία από την άλλη πλευρά. Δεν με φοβίζουν όμως οι ΠΕ71, αν ήξερες την νομοθεσία και αν διάβαζες καλύτερα τι έγραψα προηγουμένως, μίλησα για μεταθέσεις άρα για μόνιμους. ΠΕ71 δεν υπάρχουν μόνιμοι οπότε μιλάμε για ΠΕ70.50 και φυσικά υποστηρίζω ότι η Α/θμια δεν έχει καμία δουλειά στην
-
Στην θεση σας θα κοιταγα να διαφυλαξω τις οργανικες μου
Απο ποιον κινδυνεύουν οι οργανικές?
-
Απο ποιον κινδυνεύουν οι οργανικές?
Απο την μετονομασια σε ΠΕ 71 . Για ψαξε το λιγο....
-
Απο την μετονομασια σε ΠΕ 71 . Για ψαξε το λιγο....
Για βοήθησέ με που να ψάξω....
-
Στο σχεδιο νομου ψαξε .
-
Το νομοσχέδιο δεν έχει πάρει ακόμα την τελική μορφή. Θα έχει κάποιες ρυθμίσεις ακόμα, θα δούμε.
Καλό είναι πάντως όσοι συμβάλλουν σε αυτό να έχουν υπόψη τους, πως υπάρχουν πολλοί αναπληρωτές ειδικής αγωγής
-
Στο σχεδιο νομου ψαξε .
1.Σε όλες τις κενές οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΕΕ μετατίθενται, στις δομές της ειδικής
Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (προσχολικής-δημοτικής), στα ΕΕΕΕΚ στις οργανικές θέσεις των
ΠΕ71, καθώς και στα ΚΕΔΔΥ, ανά κλάδο αντίστοιχα:
α)εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ61, ΠΕ71 και όσοι από τους κλάδους ΠΕ60, ΠΕ70 έχουν τα
προσόντα του Άρθρου 20 παράγ 2.1,2 του παρόντος νόμου
β)Εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΕ) των
ειδικοτήτων, που προβλέπεται να έχουν οργανική θέση στην παραπάνω
εκπαιδευτική βαθμίδα, με τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50»
σύμφωνα με το άρθρο 20 παραγρ.2.3 του παρόντος νόμου
Αυτό εννοείς?
-
Υπάρχει κάποια κινητικότητα γενικά. Πιστεύω, πως από αύριο ή από την άλλη βδομάδα θα έχουμε νεότερα. Όποια πληροφορία θα προκύπτει μπορούμε να την παρουσιάζουμε και να την αξιολογούμε!