Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Ειδικές δομές εκπαίδευσης => Ιδιωτική Εκπαίδευση => Μαθήματα κατ'οίκον => Μήνυμα ξεκίνησε από: maraki1990 στις Σεπτεμβρίου 06, 2013, 03:59:07 pm

Τίτλος:
Αποστολή από: maraki1990 στις Σεπτεμβρίου 06, 2013, 03:59:07 pm
Καλησπέρα σε όλους

Πρώτη φορά μου ζητήθηκε να αναλάβω ένα παιδί Α' Λυκείου στο μάθημα των Αρχαίων , της έκθεσης και της λογοτεχνίας. Όμως δεν γνωρίζω πώς να κινηθώ στο αρχαίο κείμενο.Να δίνω πρώτα την μετάφραση στην συνέχεια να κάνουμε σύνταξη  να επιλέγω ρήματα, ουσιαστικά κτλ για κλίση και χρονικές αντικαταστάσεις και τέλος να κάνουμε ερμηνευτικές λεξιλογικές κτλ ή πρώτα να κάνουμε σύνταξη και μετά την μετάφραση;
Επίσης στην έκθεση να ξεκινήσω περίληψη κτλ ή όχι αφού πλέον δεν εξετάζεται;
Και τέλος στην λογοτεχνία υπάρχει κάποια συγκεκριμένη ύλη ή ο καθηγητής του σχολείου επιλέγει όποια κείμενα θέλει οπότε δεν μπορώ να προετοιμάσω το παιδί στο συγκεκριμένο μάθημα;

Περιμένω απάντηση σας!!!!!!!!!!!!!!!
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: thask στις Σεπτεμβρίου 06, 2013, 04:07:58 pm
Να δώσεις μεγάλη έμφαση στη μετάφραση - πιάνει 6 βαθμούς και βέβαια βάσει αυτής μπορεί να απαντήσει και στις ερμηνευτικές (άλλοι 6 βαθμοί). Από εκεί να ξεκινήσεις, γραμματική και συντακτικό προχωράς ανάλογα με το επίπεδο του παιδιού, πιο αργά ή πιο γρήγορα.
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: maraki1990 στις Σεπτεμβρίου 06, 2013, 04:36:26 pm
ευχαριστώ πολύ! Στην νεοελληνική λογοτεχνία δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη ύλη για να ξεκινήσω;
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: mohitto στις Σεπτεμβρίου 06, 2013, 04:41:38 pm
Όχι δεν υπάρχει συγκεκριμένη ύλη.Ξεκινούν από την αρχή αλλά όχι όλα τα κείμενα της κάθε περιόδου, παρά μόνο επιλεκτικά, όπως κρίνει ο κάθε καθηγητής.Οπότε δε μπορείς ακόμη να ξεκινήσεις την προετοιμασία.
Τίτλος: Απ:
Αποστολή από: maraki1990 στις Σεπτεμβρίου 06, 2013, 04:56:09 pm
Ευχαριστώ πολύ!!Κάτι τελευταίο...το ξέρω ότι σας κούρασα αλλά ως καινούρια νιώθω μεγάλη ανασφάλεια :-[
Διάβασα τις οδηγίες του υπουργείου για την έκθεση αλλά δεν έχω καταλάβει έαν τελικά θα διδάξω την περίληψη παραγράφους κτλ. Εσείς πώς το διδάσκετε το μάθημα;