Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Υπηρεσιακές μεταβολές => Τοποθετήσεις => Μήνυμα ξεκίνησε από: imatia στις Σεπτέμβριος 15, 2013, 12:40:55 πμ

Τίτλος: Πώς ορίζεται ένα λειτουργικό κενό;
Αποστολή από: imatia στις Σεπτέμβριος 15, 2013, 12:40:55 πμ
Αναφέρομαι σε ΓΕΛ και για Λειτουργικό Κενό ΠΕ19

1)Ισχύει ότι, Λειτουργικό Κενό ορίζεται, όταν υπάρχουν 12 ώρες (κατ' ελάχιστον), σε μαθήματα Α' ανάθεσης ?
   Κάποια σχετική εγκύκλιο?

2)Προσμετρούνται στον υπολογισμό Λειτουργικών Κενών:
  2.1)Οι Ερευνητικές Εργασίες (συνθετική εργασία / project)?
  2.2)Οι ώρες Υπευθύνου Εργαστηρίου?
  2.3)Οι ώρες από την (120885/Γ2) "Όπου κρίνεται εφικτό και αναγκαίο από το σύλλογο διδασκόντων και με την έγκριση της Διεύθυνσης  ένας εκ των καθηγητών της πληροφορικής μπορεί, αντί για την εποπτεία και την καθοδήγηση συγκεκριμένων ερευνητικών θεμάτων, να αναλάβουν στο πλαίσιο δύο δίωρων την εβδομάδα να στηρίζουν εκ περιτροπής τις ομάδες των διαφορετικών ερευνητικών θεμάτων στην αξιοποίηση των ΤΠΕ για την αναζήτηση και επεξεργασία δεδομένων και την παρουσίαση των συμπερασμάτων."


====================

ΥΓ:  αιτούμαι συγκατάβασης... εάν ρωτώ κάτι πιθανόν απλούστατο και χιλιογραμμένο....

ευχές
Τίτλος: Απ: Πως ορίζεται ένα λειτουργικό κενό?
Αποστολή από: silkcut στις Σεπτέμβριος 15, 2013, 01:04:10 πμ
όχι αυτό ισχύει για τα οργανικά κενά, λειτουργικό κενό μπορεί να είναι από 1-όσες προκύπτουν ώρες από α, β ανάθεση μιας ειδικότητας, προσμετρώνται και οι ώρες πρότζεκτ αφού είναι μάθημα α ανάθεσης (με τις γνωστές εξαιρέσεις/περιορισμούς σε κάποιες ειδικότητες φέτος)
για 2.2 και 2.3 αυτές τις ώρες τις παίρνουν οι οργανικά ανήκοντες
Τίτλος: Απ: Πως ορίζεται ένα λειτουργικό κενό?
Αποστολή από: imatia στις Σεπτέμβριος 15, 2013, 01:50:08 πμ
χμμ.. τότε θα έπρεπε στον σχετικό πίνακα να φαίνεται σε κάθε σχολείο ο αριθμός των κενών ωρών (π.χ -7 ώρες) και μάλιστα σε ΌΛΑ τα σχολεία που έχουν έστω και μία ώρα έλλειμα... ΚΑΙ ΟΧΙ να δίνονται επιλεκτικά σε κάποια σχολεία ο αριθμός λειτουργικών κενών (π.χ -1)... (προφανώς επιλέχθηκαν αυτά με τα μεγαλύτερα ελλείματα σε ώρες... αλλά με βάση ποιο όριο ωρών έγινε η επιλογή τους?... μήπως το 12?

και το ερώτημα είναι εύλογο... γιατί εάν καλούμαι να δηλώσω προτίμησεις τοποθέτησεις βάση του αριθμού λειτουργικών κενών (κι όχι ωρών) τίθεται θέμα... (γιατί π.χ έχει -1 λειτ. κενό στο Χ σχολείο που στην πράξη είναι 20 ώρες και -1 λειτ. κενό στο Υ σχολείο που μπορεί να είναι στην πράξη 8 ώρες δηλαδή λιγότερες και από αυτές που έχω στην (υπεράριθμη) οργανική?

τέλος... πως χαρακτηρίζεται κάποιος λειτουργικά υπεράριθμος? δεν αποτελεί αυτό ξεχωριστό βήμα στην αρχή της χρονιάς?
και όπως στον ιούνη χαρακτηρίστηκε οργανικά υπεράριθμος με βάση το 12ωρο ως όριο, έτσι και τον σεπτέμβρη δεν θα' πρεπε να υπάρχει ένα αντίστοιχο όριο (και σίγουρα όχι το 1) για να μην χαρακτηριστεί λειτουργικά υπεράριθμος?
Τίτλος: Απ: Πως ορίζεται ένα λειτουργικό κενό?
Αποστολή από: imatia στις Σεπτέμβριος 15, 2013, 09:31:10 πμ
...σε συνέχεια των παραπάνω...

δηλαδή όπως τον ιούνη για την οργανική λύση της οργανικής υπεραριθμίας δίνονται οργανικά κενά, όλα με βάση ένα όριο ωρών (12 τόσο για την υπεραριθμία όσο και για το κενό)
ετσι και τον σεπτέμβρη για την λειτουργική λύση της λειτουργικής υπεραριθμίας δεν θα' πρεπε τόσο η λειτ. υπεραριθμία όσο και τα ανάλογα λειτ. κενά να υπολογίζονται με βάση κάποιο όριο?

εν κατακλείδι: μάλλον τα' χω μπερδέψει... και δεν υπάρχει διαφοροποίηση μεταξύ:
-λειτουργικού ΚΕΝΟΥ (>=12 ώρες)... (που στοχεύει να δώσει λύση στους οργανικά/λειτουργικά υπεράριθμους)
-λειτουργικών ΑΝΑΓΚΩΝ (>=1 ώρα)... (που ουσιαστικά καλεί όλους για συμπλήρωση ωραρίου με διάθεση ωρών, και βάση προτεραιότητας: υπεράριθμοι>διάθεση πυσδε>αποσπασμένοι)

πάντως σε κάθε περίπτωση...δεν θα' πρεπε να υπάρχει τον σεπτέμβρη, διαδικασία υπολογισμού, για τους λειτουργικά υπεράριθμους πρώτα... και μετά στην ανακοίνωση των λειτουργικών αναγκών να παρουσιάζοναι όλα τα σχολεία με όλες τις κενές τους ώρες ... ?

καλημέρες...
Τίτλος: Απ: Πως ορίζεται ένα λειτουργικό κενό?
Αποστολή από: silkcut στις Σεπτέμβριος 15, 2013, 09:47:25 πμ
τέλος... πως χαρακτηρίζεται κάποιος λειτουργικά υπεράριθμος? δεν αποτελεί αυτό ξεχωριστό βήμα στην αρχή της χρονιάς?
και όπως στον ιούνη χαρακτηρίστηκε οργανικά υπεράριθμος με βάση το 12ωρο ως όριο, έτσι και τον σεπτέμβρη δεν θα' πρεπε να υπάρχει ένα αντίστοιχο όριο (και σίγουρα όχι το 1) για να μην χαρακτηριστεί λειτουργικά υπεράριθμος?
οργανικά υπεράριθμος = αυτός  που έχει οργανική και δεν συμπληρώνει 12ωρο με α ανάθεση.
λειτουργικά υπεράριθμος = αυτός που έχει οργανική και δεν συμπληρώνει 12ωρο με α,β ανάθεση και β ειδικότητα.
μπορεί κάποιος να χαρακτηριστεί οργανικά υπεράριθμος και το Σεπτέμβρη να έχει τουλάχιστον 12ωρο στο σχολείο της οργανικής του (όχι λειτουργικά υπεράριθμος),
μπορεί κάποιος να μη χαρακτηριστεί οργανικά υπεράριθμος αλλά να είναι λειτουργικά υπεράριθμος το Σεπτέμβρη (πχ άλλαξε οργανική το καλοκαίρι και δεν του βγήκαν οι ώρες λόγων εσφαλμένων εκτιμήσεων ή μειώθηκαν τα τμήματα του σχολείου από τις μετεγγραφές του Σεπτεμβρίου),
μπορεί τα 2 σύνολα να ταυτίζονται. :)
σε κάθε περίπτωση πρέπει αρχικά να τοποθετούνται οι υπεράριθμοι συγκρινόμενοι μεταξύ τους στα λειτουργικά κενά, να ακολουθούν οι διάθεση ΠΥΣΔΕ επίσης συγκρινόμενοι μεταξύ τους
και τέλος οι αποσπασμένοι από άλλα ΠΥΣΔΕ και όσοι ζητούν απόσπαση εντός συγκρινόμενοι επίσης μεταξύ τους,
τα λειτουργικά κενά πρέπει να ανακοινώνονται όλα ως ώρες και μάλιστα να ανακοινοποιούνται μέχρι τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των ανα κατηγορία σχετικών αιτήσεων,
αυτά είναι τα ελάχιστα προαπαιτούμενα για την εξασφάλιση στοιχειώδους διαφάνειας στις τοποθετήσεις και της αποφυγής λαθών και παραλείψεων ;D ;D ;D.
Βασική αρχή είναι να καλύπτονται πρώτα τα ολόκληρα λειτουργικά κενά (από 12 ώρες και πάνω) από όσους έχουν 0 ώρες και κατά τη σειρά προτεραιότητας που η νομοθεσία ορίζει,
αφού όλες οι κατηγορίες τοποθετηθούν σε τέτοια λειτουργικά κενά (ολοκληρα) εφόσον επαρκούν βέβαια για όλους ;D
αρχίζει η διαδικασία συμπλήρωσης ωραρίου (με νέα ανακοινοποίηση κενών πλεονασμάτων  και υποβολή αιτήσεων)
όλα τα άλλα είναι εκ του πονηρού... :)
Τίτλος: Απ: Πως ορίζεται ένα λειτουργικό κενό?
Αποστολή από: imatia στις Σεπτέμβριος 15, 2013, 10:32:38 πμ
πολύ σ' ευχαριστώ για το ξεκάθαρο της οπτικής...

...ψάχνοντας, έπεσα σε ανάλογες ανακοινώσεις π.χ. στη διδε σερρών...
εκεί όντως έχουν στον πίνακα όλα τα σχολεία και με τις κενές ώρες τους, ακριβώς...
ως αποτέλεσμα τις όλης διαδικασίας καταλήγουν σ' ένα xls με τρεις κατηγορίες:
1)ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ (με στήλες: το σχολείο οργανικής και το σχολείο απόσπασης)
2)ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ (χωρίς στήλη οργανικής, μόνο το σχολείο τοποθέτησης)
3)ΔΙΑΘΕΣΕΙΣ (με στήλη για το σχολείο οργανικής ή προσωρινής και με άλλη στήλη όπου αναγράφοντια με λεπτομέρεια ώρες και σχολεία διάθεσης)

ΕΡΩΤΗΜΑ (βάση των παραπάνω δεδομένων στη διδε σερρων, ...ως παράδειγμα):
ένας οργανικά υπεράριθμος του ιούνη που παρέμεινε στο σχολείο της οργανικής του (αφού δεν κατέστει δυνατή η οργανική λύση της υπεραριθμίας του σε οργανικό κενό) και τον σεπτέμβρη είναι και λειτουργικά υπεράριθμος (εξ' ολοκλήρου, δηλ. με 0 ώρες στο σχολείο της οργανικής), ο οποίος έκανε δήλωση πρότίμησης τοποθέτησης με βάση τον πίνακα των λειτουργικών αναγκών-κενών, ώστε να λύση λειτουργικά την υπεραριθμία του, ΣΕ ΠΟΙΑ από τις παραπάνω ΤΡΕΙΣ κατηγορίες θα ήταν καταχωρημένος?
και για απλοποίηση του προβληματισμού: έστω ότι είναι ο υπεράριθμος με τα περισσότερα μόρια...

Τίτλος: Απ: Πως ορίζεται ένα λειτουργικό κενό?
Αποστολή από: silkcut στις Σεπτέμβριος 15, 2013, 10:52:55 πμ
στη στήλη 3 πρέπει να υπάρχει, δε ζητάει απόσπαση ο υπεράριθμος για να τοποθετηθεί τελευταίος, δήλωση προτίμησης κάνει για να τοποθετηθεί κατά προτεραιότητα και διατίθεται για συμπλήρωση ωραρίου (έτσι λέγεται κι ας έχει 0 ώρες στην οργανική του) :).
Τίτλος: Απ: Πως ορίζεται ένα λειτουργικό κενό?
Αποστολή από: greedo στις Σεπτέμβριος 15, 2013, 11:44:10 πμ
.............................................................................................
τα λειτουργικά κενά πρέπει να ανακοινώνονται όλα ως ώρες και μάλιστα να ανακοινοποιούνται μέχρι τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των ανα κατηγορία σχετικών αιτήσεων,
αυτά είναι τα ελάχιστα προαπαιτούμενα για την εξασφάλιση στοιχειώδους διαφάνειας στις τοποθετήσεις και της αποφυγής λαθών και παραλείψεων ;D ;D ;D.
Βασική αρχή είναι να καλύπτονται πρώτα τα ολόκληρα λειτουργικά κενά (από 12 ώρες και πάνω) από όσους έχουν 0 ώρες και κατά τη σειρά προτεραιότητας που η νομοθεσία ορίζει,
αφού όλες οι κατηγορίες τοποθετηθούν σε τέτοια λειτουργικά κενά (ολοκληρα) εφόσον επαρκούν βέβαια για όλους ;D
αρχίζει η διαδικασία συμπλήρωσης ωραρίου (με νέα ανακοινοποίηση κενών πλεονασμάτων  και υποβολή αιτήσεων)
όλα τα άλλα είναι εκ του πονηρού... :)
Πολύ σωστή άποψη! Πρέπει επιτέλους να υπάρχει απόλυτη διαφάνεια σε όλες τις πτυχές των τοποθετήσεων, που είναι ένα από τα βασικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε. Δεν ξέρω αν με κάποιο τρόπο θα μπορούσε να γίνει κάτι και για την πολυνομία στον τομέα αυτό, που συνήθως μας οδηγεί σε άγνοια (του συνόλου των διατάξεων και των λεπτομερειών) και κάνει τα ΠΥΣΔΕ πολλές φορές να αυθαιρετούν, στηριζόμενα και στην άγνοιά μας αυτή!   ;)
Τίτλος: Απ: Πώς ορίζεται ένα λειτουργικό κενό;
Αποστολή από: stepping_stone στις Σεπτέμβριος 15, 2013, 12:15:38 μμ
silkcut, επειδή γνωρίζεις καλά το σχετικό θέμα, παρακαλώ για τα φώτα σου...

παρατήρησα πέρυσι σε Βθμια ενώ είχαν δύο εκπαιδευτικούς που ήταν στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ, ότι τελικά τους τοποθέτησαν σε σχολική μονάδα για κάλυψη λειτουργικών κενών, για τα οποία δεν είχαν ούτε Α ούτε Β ανάθεση (ούτε 2η ειδικότητα) επί του διδακτικού αντικειμένου (άσχετος κλάδος με το αντικείμενο). Αυτό δεν ήταν ξεκάθαρη παρανομία; Μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο νόμιμα;
Τίτλος: Απ: Πώς ορίζεται ένα λειτουργικό κενό;
Αποστολή από: imatia στις Σεπτέμβριος 15, 2013, 12:16:58 μμ
....Άσκηση Νο 2!

1)έστω ότι ο παραπάνω υπεράριθμος εκπαιδευτικός διατείθεται (στην πρώτη του προτίμηση) για συμπλήρωση ωραρίου σε λειτουργικό κενό (έτσι το ονόμαζε η ΔΔΕ του, στον αντίστοιχο πίνακα, χωρίς να αναφέρει ακριβώς κενές ώρες στα σχολεία, απλά ένα -1 και χωρίς να εμφανίζει όλα τα σχολεία (βάση των κενών ωρών τους) δηλ. φαίνεται να επέλεξαν τα λίγα με τις παραπάνω ώρες...).
Αναλαμβάνει υπηρεσία άμεσα, και βλέπει ότι οι ώρες είναι τελικά μόνο 8!
Στο μεταξύ μαθαίνει ότι σε άλλο σχολείο, λίγες ώρες μετά την ανακοίνωση από το πυσδε των αποτελεσμάτων, προέκυψαν 2 ολόκληρα (40+ ώρες) λειτουργικά κενά.
Καμμιά ιδέα, τι να κάνει δευτέρα πρωί?
=====
2)στο σχολείο που ανέλαβε υπηρεσία, υπήρχε χρόνια, προσωρινά τοποθετημένος, συνάδελφος σε διάθεση του πυσδε, ο οποίος μάλλον και θα τοποθετηθεί (έχει 0 ώρες πλέον αφού πήγα εγώ) στο σχολείο που έβγαλε τα νέα λειτουργικά κενά.
Υπάρχει σύννομη διαδικασία για αμοιβαία ανταλλαγή μεταξύ μας στην περίπτωση που όλοι (και οι δντες των σχολείων) είναι σύμφωνοι?
Τίτλος: Απ: Πως ορίζεται ένα λειτουργικό κενό?
Αποστολή από: troll στις Σεπτέμβριος 15, 2013, 12:21:13 μμ
.............................................................................................
τα λειτουργικά κενά πρέπει να ανακοινώνονται όλα ως ώρες και μάλιστα να ανακοινοποιούνται μέχρι τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των ανα κατηγορία σχετικών αιτήσεων,
αυτά είναι τα ελάχιστα προαπαιτούμενα για την εξασφάλιση στοιχειώδους διαφάνειας στις τοποθετήσεις και της αποφυγής λαθών και παραλείψεων ;D ;D ;D.
Βασική αρχή είναι να καλύπτονται πρώτα τα ολόκληρα λειτουργικά κενά (από 12 ώρες και πάνω) από όσους έχουν 0 ώρες και κατά τη σειρά προτεραιότητας που η νομοθεσία ορίζει,
αφού όλες οι κατηγορίες τοποθετηθούν σε τέτοια λειτουργικά κενά (ολοκληρα) εφόσον επαρκούν βέβαια για όλους ;D
αρχίζει η διαδικασία συμπλήρωσης ωραρίου (με νέα ανακοινοποίηση κενών πλεονασμάτων  και υποβολή αιτήσεων)
όλα τα άλλα είναι εκ του πονηρού... :)
Πολύ σωστή άποψη! Πρέπει επιτέλους να υπάρχει απόλυτη διαφάνεια σε όλες τις πτυχές των τοποθετήσεων, που είναι ένα από τα βασικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε. Δεν ξέρω αν με κάποιο τρόπο θα μπορούσε να γίνει κάτι και για την πολυνομία στον τομέα αυτό, που συνήθως μας οδηγεί σε άγνοια (του συνόλου των διατάξεων και των λεπτομερειών) και κάνει τα ΠΥΣΔΕ πολλές φορές να αυθαιρετούν, στηριζόμενα και στην άγνοιά μας αυτή!   ;)

Ένα δείγμα διαφάνειας από την ΔΔΕ Α΄Αθήνας:

 Λειτουργικά Κενά - Πλεονάσματα όπως αποτυπώθηκαν έως 13/09/2013 (http://dide-a-ath.att.sch.gr/new/images/stories/pysde/leit_ken_13-3-13.pdf)

Πηγή: http://xenesglosses.eu/2013/09/179/ (http://xenesglosses.eu/2013/09/179/)
Τίτλος: Απ: Πώς ορίζεται ένα λειτουργικό κενό;
Αποστολή από: silkcut στις Σεπτέμβριος 15, 2013, 12:28:11 μμ
αυτοί αργούν να ξεκινήσουν αλλά μάλλον κάνουν καλή δουλειά,
όχι σαν κάτι άλλους που ανακοινώνουν μόνο τα κενά και όχι τα πλεονάσματα με αποτέλεσμα οι ενδιαφερόμενοι να μην γνωρίζουν (ενώ έχουν κάθε νόμιμο τέτοιο δικαίωμα) ποιά είναι οι σειρά τους γιατί στην ουσία δε γνωρίζουν το σύνολο των πραγματικά λειτουργικά υπεράριθμων :).
κάτι σαν παίζω τζόκερ δηλαδή η δήλωση προτίμησης :-[
Τίτλος: Απ: Πώς ορίζεται ένα λειτουργικό κενό;
Αποστολή από: silkcut στις Σεπτέμβριος 15, 2013, 12:33:41 μμ
παρατήρησα πέρυσι σε Βθμια ενώ είχαν δύο εκπαιδευτικούς που ήταν στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ, ότι τελικά τους τοποθέτησαν σε σχολική μονάδα για κάλυψη λειτουργικών κενών, για τα οποία δεν είχαν ούτε Α ούτε Β ανάθεση (ούτε 2η ειδικότητα) επί του διδακτικού αντικειμένου (άσχετος κλάδος με το αντικείμενο). Αυτό δεν ήταν ξεκάθαρη παρανομία; Μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο νόμιμα;
προφανώς όχι, οποιαδήποτε εγκύκλιο περί αναθέσεων και να διαβάσεις παντού αναφέρονται ώρες α, β ανάθεσης και β ειδικότητας, είναι σα να λέμε ότι φιλόλογος τοποθετήθηκε σε λειτουργικό κενό μαθηματικού ::)
Τίτλος: Απ: Πώς ορίζεται ένα λειτουργικό κενό;
Αποστολή από: imatia στις Σεπτέμβριος 15, 2013, 12:37:57 μμ
...ανάσα... από την  ΔΔΕ Α΄Αθήνας

SOS: στο pdf τους ανα κλάδο - ανά ομάδα σχολείων, παρουσιάζονται ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ-ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ σε ξεχωριστές στήλες, τα οποία φαίνεται να προκύπτουν με το όριο των 12 ωρών, υπολογιζόμενα στο Σύνολο των ωρών που υπάρχει σε ξεχωριστή στήλη για κάθε σχολείο!!!

π.χ. με Συν. Ωρ   23 δίνει   1 στη στήλη Πλεόν.
       με Συν. Ωρ -12 δίνει -1  στη στήλη Κενά
       με Συν. Ωρ -11 δίνει   0 στη στήλη Κενά
       με Συν. Ωρ. 11 δίνει   0 στη στήλη Πελόν.
Τίτλος: Απ: Πώς ορίζεται ένα λειτουργικό κενό;
Αποστολή από: nikitas στις Σεπτέμβριος 15, 2013, 12:43:20 μμ
αυτοί αργούν να ξεκινήσουν αλλά μάλλον κάνουν καλή δουλειά,
όχι σαν κάτι άλλους που ανακοινώνουν μόνο τα κενά και όχι τα πλεονάσματα με αποτέλεσμα οι ενδιαφερόμενοι να μην γνωρίζουν (ενώ έχουν κάθε νόμιμο τέτοιο δικαίωμα) ποιά είναι οι σειρά τους γιατί στην ουσία δε γνωρίζουν το σύνολο των πραγματικά λειτουργικά υπεράριθμων :).
κάτι σαν παίζω τζόκερ δηλαδή η δήλωση προτίμησης :-[

Επειδή το θέμα που συζητάτε τώρα με αφορά, θα συνεισφέρω κι εγώ στη συζήτηση. Στο σάιτ της διδε Πειραιά αναρτήθηκε πίνακας με λειτουργικά κενά για τους λειτουργικά υπεραρίθμους, σύμφωνα με τον οποίον όχι μόνο δεν υπήρχαν κενά, αλλά και πλεόνασμα στις περισσότερες ειδικότητες (π.χ. στη δική μου +173 ώρες). Δυο μέρες μετά, υπήρξε ανακοινοποίηση του πίνακα, στον οποίον δε φαίνονταν πια πλεονάσματα και οι +173 ώρες έγιναν άξαφνα -325. Τελικά τι γίνεται; Πώς το +173 έγινε -325; Και δεν έχουμε φτάσει καν στη διάθεση ΠΥΣΔΕ, όπου υπάρχει πολύς λαός.
Τίτλος: Απ: Πώς ορίζεται ένα λειτουργικό κενό;
Αποστολή από: imatia στις Σεπτέμβριος 15, 2013, 12:44:32 μμ
Άρα SilkCut, μήπως μπορεί κάποιος υπεράριθμος  να "πατήσει" στο γεγονός ότι τοποθετήθηκε σε σχολείο, προτίμησής του βέβαια, που φαινόταν στη ΔΔΕ του, όμως, με λειτ. κενό,  που τελικά δεν είναι (<12 ώρες) και να ζητήσει επανατοποθέτηση?
Τίτλος: Απ: Πώς ορίζεται ένα λειτουργικό κενό;
Αποστολή από: silkcut στις Σεπτέμβριος 15, 2013, 12:48:27 μμ
....Άσκηση Νο 2!

1)έστω ότι ο παραπάνω υπεράριθμος εκπαιδευτικός διατείθεται (στην πρώτη του προτίμηση) για συμπλήρωση ωραρίου σε λειτουργικό κενό (έτσι το ονόμαζε η ΔΔΕ του, στον αντίστοιχο πίνακα, χωρίς να αναφέρει ακριβώς κενές ώρες στα σχολεία, απλά ένα -1 και χωρίς να εμφανίζει όλα τα σχολεία (βάση των κενών ωρών τους) δηλ. φαίνεται να επέλεξαν τα λίγα με τις παραπάνω ώρες...).
Αναλαμβάνει υπηρεσία άμεσα, και βλέπει ότι οι ώρες είναι τελικά μόνο 8!
Στο μεταξύ μαθαίνει ότι σε άλλο σχολείο, λίγες ώρες μετά την ανακοίνωση από το πυσδε των αποτελεσμάτων, προέκυψαν 2 ολόκληρα (40+ ώρες) λειτουργικά κενά.
Καμμιά ιδέα, τι να κάνει δευτέρα πρωί?
=====
2)στο σχολείο που ανέλαβε υπηρεσία, υπήρχε χρόνια, προσωρινά τοποθετημένος, συνάδελφος σε διάθεση του πυσδε, ο οποίος μάλλον και θα τοποθετηθεί (έχει 0 ώρες πλέον αφού πήγα εγώ) στο σχολείο που έβγαλε τα νέα λειτουργικά κενά.
Υπάρχει σύννομη διαδικασία για αμοιβαία ανταλλαγή μεταξύ μας στην περίπτωση που όλοι (και οι δντες των σχολείων) είναι σύμφωνοι?
1) να ρωτήσει πως προέκυψε εκ των υστέρων το 40ωρο, δεδομένου ότι δεν είχαμε αυτή τη βδομάδα την ανακοίνωση νέων υπηρεσιακών μεταβολών πχ νέες αποσπάσεις, μπορεί ένα τόσο μεγάλο κενό να προέκυψε πχ  από άδεια? και ανάλογα να πράξη, δηλαδή να κάνει ένσταση τα κενά πρέπει να ανακοινώνονται όπως και τα πλεονάσματα(άρθρο 12 του ΠΔ 100/97 που ακολουθεί το άρθρο 14 του ΠΔ 50/96).
2)προσωρινά τοποθετημένος (χρεωμένος) σε ένα σχολείο δε σημαίνει ότι δικαιούται ώρες όπως κάποιος που ανήκει οργανικά, είναι στη διάθεση ΠΥΣΔΕ και πρέπει να δηλώσει σχολεία και ότι πιάσει.
εγώ ξέρω ως σύννομες διαδικασίες τις αμοιβαίες αποσπάσεις όσων έχουν ήδη οργανική θέση, εδώ κανείς δεν έχει στα σχολεία που θέλουν να ανταλλάξουν θέση, στην περίπτωση αυτή να πάτε μαζί στη δ/νση και που ξέρεις μπορεί να σας κάνουν τη χάρη εφόσον συμπίπτουν και τα ωράρια σας και δεν προκύπτει με οποιοδήποτε τρόπο επιπλέον κενό στα 2 σχολεία ;), αλλά κατά τη γνώμη μου δεν είναι υποχρεωμένοι.
Τίτλος: Απ: Πώς ορίζεται ένα λειτουργικό κενό;
Αποστολή από: silkcut στις Σεπτέμβριος 15, 2013, 12:55:22 μμ
Επειδή το θέμα που συζητάτε τώρα με αφορά, θα συνεισφέρω κι εγώ στη συζήτηση. Στο σάιτ της διδε Πειραιά αναρτήθηκε πίνακας με λειτουργικά κενά για τους λειτουργικά υπεραρίθμους, σύμφωνα με τον οποίον όχι μόνο δεν υπήρχαν κενά, αλλά και πλεόνασμα στις περισσότερες ειδικότητες (π.χ. στη δική μου +173 ώρες). Δυο μέρες μετά, υπήρξε ανακοινοποίηση του πίνακα, στον οποίον δε φαίνονταν πια πλεονάσματα και οι +173 ώρες έγιναν άξαφνα -325. Τελικά τι γίνεται; Πώς το +173 έγινε -325; Και δεν έχουμε φτάσει καν στη διάθεση ΠΥΣΔΕ, όπου υπάρχει πολύς λαός.
προφανώς έκαναν λάθος (?) αρχικά,
ας είμαστε επιεικείς ;D
αλλά μια ερώτηση προφορική αρχικά και αν δεν πειστείς γραπτή δε βλάπτει :),
και μη μου πεις ότι δε θα σου απαντήσουν, κάνε τη να υπάρχει.
Τίτλος: Απ: Πώς ορίζεται ένα λειτουργικό κενό;
Αποστολή από: nikitas στις Σεπτέμβριος 15, 2013, 01:03:56 μμ
Επειδή το θέμα που συζητάτε τώρα με αφορά, θα συνεισφέρω κι εγώ στη συζήτηση. Στο σάιτ της διδε Πειραιά αναρτήθηκε πίνακας με λειτουργικά κενά για τους λειτουργικά υπεραρίθμους, σύμφωνα με τον οποίον όχι μόνο δεν υπήρχαν κενά, αλλά και πλεόνασμα στις περισσότερες ειδικότητες (π.χ. στη δική μου +173 ώρες). Δυο μέρες μετά, υπήρξε ανακοινοποίηση του πίνακα, στον οποίον δε φαίνονταν πια πλεονάσματα και οι +173 ώρες έγιναν άξαφνα -325. Τελικά τι γίνεται; Πώς το +173 έγινε -325; Και δεν έχουμε φτάσει καν στη διάθεση ΠΥΣΔΕ, όπου υπάρχει πολύς λαός.
προφανώς έκαναν λάθος (?) αρχικά,
ας είμαστε επιεικείς ;D
αλλά μια ερώτηση προφορική αρχικά και αν δεν πειστείς γραπτή δε βλάπτει :),
και μη μου πεις ότι δε θα σου απαντήσουν, κάνε τη να υπάρχει.

Μωρέ εγώ την κάνω την ερώτηση, αλλά η κατάσταση, όπως και να 'χει, είναι κατάμαυρη. Ακόμα και 325 ώρες να υπάρχουν, μιλάμε χοντρικά για 15 άτομα. Και είμαστε ακόμα στους λειτουργικά υπεράριθμους. Τι θα μείνει για τη διάθεση ΠΥΣΔΕ, που υπάρχουν άλλοι 56; Ευτυχώς που υπάρχει και η λύση της α'θμιας (Δεν περίμενα ότι θα το έλεγα ποτέ αυτό)!
Τίτλος: Απ: Πώς ορίζεται ένα λειτουργικό κενό;
Αποστολή από: silkcut στις Σεπτέμβριος 15, 2013, 01:13:06 μμ
δυστυχώς κάπως έτσι είναι στις περισσότερες δ/νσεις :(,
και στη δική μου κάπως έτσι είναι τα πράγματα για τις περισσότερες ειδικότητες ακόμα και για αυτές που εξ αντικειμένου δε μπορούν να αποσπαστούν στην α/θμια,
δυστυχώς φαίνεται ότι κάποιοι δε θα αποφύγουν τις υποχρεωτικές αποσπάσεις του νόμου της Διαμαντοπούλου, άσε που αισθάνομαι ότι αυτό θα αποτελέσει το μπούσουλα της κεντρικής διοίκησης για την ενεργοποίηση των υποχρεωτικών μεταθέσεων από το επόμενο σχολικό έτος, η κατάθεση του σχετικού πδ στο ΣτΕ πήρε αναβολή μέχρι το Νοέμβρη νομίζω αλλά δε ξεχάστηκε,
δυστυχώς θα το πω και ας ακουστεί σκληρό κάποιοι θα κληθούν να πληρώσουν τους διορισμούς και τις μεταθέσεις σε περιοχές που δεν έπρεπε να έχουν γίνει.
Τίτλος: Απ: Πώς ορίζεται ένα λειτουργικό κενό;
Αποστολή από: nikitas στις Σεπτέμβριος 15, 2013, 01:21:48 μμ
δυστυχώς κάπως έτσι είναι στις περισσότερες δ/νσεις :(,
και στη δική μου κάπως έτσι είναι τα πράγματα για τις περισσότερες ειδικότητες ακόμα και για αυτές που εξ αντικειμένου δε μπορούν να αποσπαστούν στην α/θμια,
δυστυχώς φαίνεται ότι κάποιοι δε θα αποφύγουν τις υποχρεωτικές αποσπάσεις του νόμου της Διαμαντοπούλου, άσε που αισθάνομαι ότι αυτό θα αποτελέσει το μπούσουλα της κεντρικής διοίκησης για την ενεργοποίηση των υποχρεωτικών μεταθέσεων από το επόμενο σχολικό έτος, η κατάθεση του σχετικού πδ στο ΣτΕ πήρε αναβολή μέχρι το Νοέμβρη νομίζω αλλά δε ξεχάστηκε,
δυστυχώς θα το πω και ας ακουστεί σκληρό κάποιοι θα κληθούν να πληρώσουν τους διορισμούς και τις μεταθέσεις σε περιοχές που δεν έπρεπε να έχουν γίνει.

Συμπληρώνω το μήνυμά σου:... χωρίς να φταίει ο ίδιος, φυσικά. Γιατί πως μπορεί να φταίει κάποιος που πήρε μετάθεση κοντά στο σπίτι του, μετά από πολυετή περιπλάνηση στις εσχατιές της χώρας, επειδή έπρεπε να βολευτεί κάποιος άλλος, 'δικτυωμένος', με λιγότερα μόρια από αυτόν;
Τίτλος: Απ: Πώς ορίζεται ένα λειτουργικό κενό;
Αποστολή από: imatia στις Σεπτέμβριος 15, 2013, 01:36:15 μμ
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ
=========
Άρα SilkCut, με βάση τα δεδομένα της Α' Αθήνας, μήπως μπορεί κάποιος υπεράριθμος (άλλης Δνσης)  να "πατήσει" στο γεγονός ότι τοποθετήθηκε σε σχολείο, προτίμησής του βέβαια, που φαινόταν στη ΔΔΕ του, όμως, με λειτ. κενό,  που τελικά δεν είναι (<12 ώρες) και να ζητήσει επανατοποθέτηση?
Τίτλος: Απ: Πώς ορίζεται ένα λειτουργικό κενό;
Αποστολή από: silkcut στις Σεπτέμβριος 15, 2013, 01:40:25 μμ
Συμπληρώνω το μήνυμά σου:... χωρίς να φταίει ο ίδιος, φυσικά. Γιατί πως μπορεί να φταίει κάποιος που πήρε μετάθεση κοντά στο σπίτι του, μετά από πολυετή περιπλάνηση στις εσχατιές της χώρας, επειδή έπρεπε να βολευτεί κάποιος άλλος, 'δικτυωμένος', με λιγότερα μόρια από αυτόν;
συμφωνώ, πιόνια είμαστε, ας όψονται η κακοδιοίκηση, η δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία, τα ρουσφέτια των αιρετών και τα μονίμως βολεμένα βύσματα :-[
Τίτλος: Απ: Πώς ορίζεται ένα λειτουργικό κενό;
Αποστολή από: silkcut στις Σεπτέμβριος 15, 2013, 01:45:06 μμ
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ
=========
Άρα SilkCut, με βάση τα δεδομένα της Α' Αθήνας, μήπως μπορεί κάποιος υπεράριθμος (άλλης Δνσης)  να "πατήσει" στο γεγονός ότι τοποθετήθηκε σε σχολείο, προτίμησής του βέβαια, που φαινόταν στη ΔΔΕ του, όμως, με λειτ. κενό,  που τελικά δεν είναι (<12 ώρες) και να ζητήσει επανατοποθέτηση?
ναι σου απάντησα και παραπάνω, κάνε ένσταση,
 θα σου πω ότι δίκιο έχεις αλλά μπορεί να μη το βρεις, αν η επανατοποθέτησή σου αλλάζει όλη τη σειρά των τοποθετήσεων, για το συμφέρον της υπηρεσίας, για να μη διαταραχθεί η εύρυθμη λειτουργία των σχολείων κλπ τσιτάτα ;D ;D
 
Τίτλος: Απ: Πώς ορίζεται ένα λειτουργικό κενό;
Αποστολή από: dpa2006 στις Σεπτέμβριος 15, 2013, 01:55:30 μμ
δείτε και τα:

Οργανικά κενά (http://irodis.blogspot.gr/2012/07/blog-post_18.html)

Αποσπάσεις, τοποθετήσεις, υπεραριθμίες, λειτουργικά κενά στο ΠΥΣΠΕ Ρεθύμνο, του αιρετού Γιώργου Τρούλη (http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%B1%CF%80%CE%BF%CF%83%CF%80%CE%AC%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%B8%CE%B5%CF%84%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%85%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B1%CF%81%CE%B9%CE%B8%CE%BC%CE%AF%CE%B5%CF%82-%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%BA%CE%B5%CE%BD%CE%AC-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%80%CF%85%CF%83%CF%80%CE%B5-%CF%81%CE%B5%CE%B8%CF%8D%CE%BC%CE%BD%CE%BF-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%B5%CF%84%CE%BF%CF%8D-%CE%B3%CE%B9%CF%8E%CF%81%CE%B3%CE%BF%CF%85)
Τίτλος: Απ: Πώς ορίζεται ένα λειτουργικό κενό;
Αποστολή από: imatia στις Σεπτέμβριος 15, 2013, 03:09:09 μμ
οκ

ευχες
Τίτλος: Απ: Πως ορίζεται ένα λειτουργικό κενό?
Αποστολή από: georgiaTΤ στις Σεπτέμβριος 03, 2016, 12:19:56 πμ
Βασική αρχή είναι να καλύπτονται πρώτα τα ολόκληρα λειτουργικά κενά (από 12 ώρες και πάνω) από όσους έχουν 0 ώρες και κατά τη σειρά προτεραιότητας που η νομοθεσία ορίζει,
Υπάρχει κάποια εγκύκλιος όπου να φαίνεται ξεκάθαρα πως τοποθετείται πρώτα εκείνος που έχει 0 ώρες;
Τίτλος: Απ: Πώς ορίζεται ένα λειτουργικό κενό;
Αποστολή από: lndal στις Οκτώβριος 24, 2017, 03:31:52 μμ
Καλησπέρα! Μπορεί κάποιος να μου λύσει μια απορία; Οι αναπληρωτές ΠΕ 06 επιτρέπεται να τοποθετηθούν σε μειονοτικά σχολεία; Υπάρχει κάποιος νόμος που αναφέρεται σε αυτό το θέμα;
Τίτλος: Απ: Πώς ορίζεται ένα λειτουργικό κενό;
Αποστολή από: Logikos-3 στις Ιούνιος 20, 2018, 04:05:39 μμ
Καλησπέρα συνάδελφοι. Έχω μία απορία. Θα ήμουν ευγνώμων αν θα ήξερε κάποιος να μου απαντήσει. Έστω ότι σε μία ειδικότητα ένας αιρετός ανακοινώνει ότι υπάρχουν 1000 οργανικά κενά. Και μετά ένα άλλος αιρετός ανακοινώνει ότι υπάρχουν 800 λειτουργικά κενά..Τα κενά για να προσληφθεί ένα αναπληρωτής θα είναι τελικά 1000 ή 800;Έχω μπερδευτεί. 8)
Τίτλος: Απ: Πώς ορίζεται ένα λειτουργικό κενό;
Αποστολή από: AnnaB στις Ιούνιος 20, 2018, 04:27:18 μμ
Τα 1000 κενά όπως αναφέρεις είναι οργανικά (τα οποία καλύπτονται από μεταθέσεις κλπ), τα λειτουργικά είναι 800, τα οποία καλύπτονται από υπεράριθμους που δεν πήραν οργανική, από αποσπασμένους (που θα αφήσουν πίσω τους αλλό λειτουργικό κενό) και από αναπληρωτές (ή νεοδιοριζόμενους που χρόνια έχουμε να δούμε)....Μέσα στη χρονιά μπορεί να προκύουν και άλλα λειτουργικά κενά (πχ από κάποια εγκυμοσύνη).
Άρα μιλάμε (συμφωνα με τα νούμερα που έδωσες) για 800 λειτουργικά κενά.
Τίτλος: Απ: Πώς ορίζεται ένα λειτουργικό κενό;
Αποστολή από: topsy στις Ιούνιος 20, 2018, 04:42:50 μμ
Επίσης οι αιρετοί για δικούς τους λόγους συνήθως παράφουσκώνουν τα κενά και διαφωνούν με τα νούμερα που στέλνει τελικά η διεύθυνση στην περιφερεια. Στο γραφείο βγάζαμε ένα Χ νούμερο, το οποίο παντα το μείωνε η περιφέρεια και το έστελνε μέσω του e data στο Υπεπθ
Τίτλος: Απ: Πώς ορίζεται ένα λειτουργικό κενό;
Αποστολή από: Logikos-3 στις Ιούνιος 20, 2018, 04:52:17 μμ
Ευχαριστώ πολύ παιδιά! :) :) :)
Τίτλος: Απ: Πώς ορίζεται ένα λειτουργικό κενό;
Αποστολή από: dreaming στις Ιούνιος 21, 2018, 06:22:34 πμ
Τα οργανικά κενά είναι πάντα λιγότερα από τα λειτουργικά γιατί σε αυτά υπολογίζονται οι πρώτες αναθέσεις μόνο και δε λαμβάνονται υπόψη οι θητείες των Διευθυντών,οι αποσπασμένοι στο εξωτερικό ,οι αποσπασμένοι σε βουλευτικά ή Πειραματικά  ,ή σε θέσεις θητείας.Τα λειτουργικά κενά είναι περισσότερα γιατί λαμβάνουν υπόψη α β αναθέσεις και όλες τις παραπάνω κατηγορίες.Επισης συνυπολογίζονται τυχόν άδειες .Έτσι μπορεί σε ένα ΠΥΣΔΕ τα οργανικά κενά στον κλάδο πχ ΠΕ 05 να είναι -1  ενώ στα λειτουργικά -7 .Όταν το Υπουργείο ζητά νωρίς λειτουργικά κενά καθώς οι  μακροχρόνιες άδειες δεν έχουν υποβληθεί τα κενά δίδονται σε αναπληρωτές
Τίτλος: Απ: Πώς ορίζεται ένα λειτουργικό κενό;
Αποστολή από: gvasilis στις Ιούνιος 21, 2018, 11:03:01 πμ
Τα οργανικά κενά είναι πάντα λιγότερα από τα λειτουργικά γιατί σε αυτά υπολογίζονται οι πρώτες αναθέσεις μόνο και δε λαμβάνονται υπόψη οι θητείες των Διευθυντών,οι αποσπασμένοι στο εξωτερικό ,οι αποσπασμένοι σε βουλευτικά ή Πειραματικά  ,ή σε θέσεις θητείας.Τα λειτουργικά κενά είναι περισσότερα γιατί λαμβάνουν υπόψη α β αναθέσεις και όλες τις παραπάνω κατηγορίες.Επισης συνυπολογίζονται τυχόν άδειες .Έτσι μπορεί σε ένα ΠΥΣΔΕ τα οργανικά κενά στον κλάδο πχ ΠΕ 05 να είναι -1  ενώ στα λειτουργικά -7 .Όταν το Υπουργείο ζητά νωρίς λειτουργικά κενά καθώς οι  μακροχρόνιες άδειες δεν έχουν υποβληθεί τα κενά δίδονται σε αναπληρωτές
Να διορθώσω στο πιο σωστό ....είναι συνήθως λιγότερα....  υπάρχουν εξαιρέσεις με βάση την ειδικότητα.
Τίτλος: Απ: Πώς ορίζεται ένα λειτουργικό κενό;
Αποστολή από: gismix στις Μάιος 20, 2022, 04:27:33 μμ
1) Γνωρίζει κανείς πότε ένας ΠΕ06 πρωτοβάθμιας θεωρείται λειτουργικά υπεράριθμός;
2) Αν υπάρχει κενό σε όμορο σχολείο πάει υποχεωτικά σε αυτό ή μπορεί να επιλέξει άλο σχολείο που δεν είναι όμορο;
Ευχαριστώ πολύ;
Τίτλος: Απ: Πώς ορίζεται ένα λειτουργικό κενό;
Αποστολή από: gismix στις Μάιος 20, 2022, 08:10:02 μμ
Πως προκύτουν οι οργανικές θέσεις ειδικότητων ΠΕ06 στην πρωτοβάθμια;
Γιατί δηλαδή ένα 12 θέσιο δημοτικό έχει 2 οργανικές;
πόσες οργανικές έχει ένα 10 θέσιο;
Μιλάμε πάντα για ειδικότητες π.χ ΠΕ06
Αν  γνωρίζει κανείς ας γράψει ή ας με παραπέμψει στα φεκ