Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Εργασιακά => Αναθέσεις/Ωράριο => Μήνυμα ξεκίνησε από: picilopi στις Σεπτεμβρίου 15, 2013, 09:04:13 am
-
Μπονζούρ και καλημέρα σε όλους σας!
είμαι καθηγήτρια γαλλικών με οργανική σε γυμνάσιο εδώ και 22 χρόνια. Λόγω μη συμπλήρωσης ωραρίου στη θέση μου ήμουν συνεχώς με διαθέσεις ή αποσπάσεις σε άλλα σχολεία, μαθήματα β΄ ανάθεσης (σεπ και ιστορία), γραμματειακή υποστήριξη, προγράμματα εξωσχολικών δραστηριοτήτων και δεν θυμάμαι τι άλλο....
Σε διάστημα που ήμουν σε απόσπαση τοποθετήθηκε με οργανική στο σχολείο (απόφαση ΠΥΣΔΕ), νέα συνάδελφος με μηδέν ώρες γαλλικών, που κάλυπτε όμως ωράριο διότι και η πριν από μένα έγινε σχολική σύμβουλος και αποσπάστηκε. Όλα καλά (?) μέχρι εδώ.
Μετά τη συνταξιοδότηση της προκατόχου μου επέστρεψα στην οργανική μου και είχα τη σκέψη ότι πλέον θα μπορούσα να συμπληρώσω ωράριο με το μάθημα της ειδικότητας μου, τα γαλλικά.
Αμ δε! Έμπαινε το ηθικό δίλημμα τι θα γινόταν η άλλη συνάδελφος, που πλέον δεν κάλυπτε ωράριο και θα έφευγε ως υπεράριθμη. Δέχτηκα λοιπόν να μοιραστώ τις μισές μου ώρες και να διδάξω γαλλικά και ΣΕΠ στο σχολείο μου. Η νεότερη όμως συνάδελφος ,εκμεταλλευόμενη το γεγονός ότι είχε πλέον ώρες, έβαλε υποψηφιότητα και έγινε υποδιευθύντρια.
Είπα "μπορεί να ΄ναι και καλύτερα" και παρέμεινα περιμένοντας να συνεργαστούμε. Στη διάρκεια αυτής της "συνεργασίας" δεν έχανε καιρό να με υποτιμά με τον τρόπο της, με αποκορύφωμα την ίδια χρονιά στις εξετάσεις του Ιουνίου να καλέσει τη σύμβουλο για να με ελέγξει και να μου υποδείξει πως να φτιάξω τα θέματα της α΄ γυμνασίου. Θεωρήθηκε πολύ προχωρημένη η δική μου παρουσίαση, που ας σημειωθεί, έγινε σύμφωνα με τις πιο πρόσφατες προτάσεις του υπουργείου. Αντέδρασα και συγκρουστήκαμε άσχημα. Την επόμενη χρονιά (πέρσι) ζήτησα και πήγα στα δημοτικά με απόσπαση γιατί δεν ήθελα να φθείρομαι ψυχικά. Προτιμούσα τις 21 ώρες της αθμιας και τα πέντε σχολεία αλλά και την ησυχία μου.
Φέτος στο σχολείο είμαι εγώ η υπεράριθμη διότι ως υποδιευθύντρια η άλλη καλύπτει πρώτη. Μπορεί να χάσω και την οργανική μου.... Ο σύλλογος με κατηγορεί για έλλειψη αλληλεγγύης που ζητώ ως παλιότερη να καλύψω όλο το ωράριο με τις ώρες α ανάθεσης και η β/θμια μέσω του προϊσταμένου τα κουκουλώνει για να μη φανούν οι παρανομίες του πυσδε. Η πρωτοβάθμια έχει φρακάρει λόγω των μετατάξεων.
Τι κάνουνε τώρα? Να φτιάξω ένα βιντεάκι με διασκευή του παραμυθιού της κοκκινοσκουφίτσας του στυλ ποιός είναι ο λύκος για να εκτονοθώ ή να το ρίξω στα δικαστήρια??
Ζητώ τη γνώμη και τη συμπάθειά σας. Το τσάι θα το πιώ μόνη μου απ' ότι φαίνεται
-
Η ανεκτικότητά σου, όταν, δηλαδή, δέχτηκες να μοιραστείς τις ώρες σου μαζί της, για να μη βγει υπεράριθμη, σε καταδίκασε. Όπως λέμε κι εμείς των αγγλικών: 'no good deed goes unpunished'. Δε μπορώ να σου πω τι να κάνεις. Αλήθεια, η θέση υποδιευθυντή προηγείται της παλαιότητας;
-
............... Ο σύλλογος με κατηγορεί για έλλειψη αλληλεγγύης που ζητώ ως παλιότερη να καλύψω όλο το ωράριο με τις ώρες α ανάθεσης και η β/θμια μέσω του προϊσταμένου τα κουκουλώνει για να μη φανούν οι παρανομίες του πυσδε. Η πρωτοβάθμια έχει φρακάρει λόγω των μετατάξεων.
.................................................
Μεγάλο μέρος του προβλήματος βρίσκεται εδώ.
(δυστυχώς λύση δεν έχω να προτείνω....)
-
δε γνωρίζω την ύπαρξη διάταξης, εγκυκλίου κλπ επίσημου εγγράφου που να δίνει προτεραιότητα στη συμπλήρωση ωραρίου στον υποδιευθυντή, το μόνο που γνωρίζω να ισχύει είναι ότι πρώτα συμπληρώνει ο αρχαιότερος στο σχολείο και ο διευθυντής εφόσον είναι ίδιας ειδικότητας και δεν μετακινείται λόγω θέσης. :)
Απο κει και πέρα τις τελευταίες μέρες έχει γενικευθεί το φαινόμενο "συνάδελφοι" να θέτουν υποψηφιότητες για κενούμενες θέσεις υποδιευθυντών στα σχολεία τους μόνο και μόνο επειδή θέλουν να αποφύγουν τη μετακίνηση σε άλλο σχολείο (το ξεβόλεμα από την οργανική θεσούλα τους) >:(,
και όχι μόνο αυτό αλλά και διευθυντές επιλέγουν να παίρνουν ώρες μόνο β ανάθεσης της ειδικότητας τους (παραβλέποντας την α ανάθεση τους), π χ φυσικός διευθυντής παίρνει μόνο ώρες μαθηματικών γυμνασίου προφανώς στα πλαίσια "συναδελφικών" εξυπηρετήσεων και "συναδελφικού" ξεκαθαρίσματος λογαριασμών. ;D
Τα ΠΥΣΔΕ απλώς συνεδριάζουν :P
-
Συμφωνώ με τη silkcut, σύμφωνα με όλες τις διατάξεις που έχω διαβάσει (είναι πολλές οι άτιμες!), δεν προκύπτει από πουθενά ότι προηγείται ο υποδιευθυντής. Εγώ ξέρω ότι προηγείται αυτός που τοποθετήθηκε πρώτος στη σχολική μονάδα.
-
αυτοί που έχουν θέση ευθύνης δεν εξαιρούνται σε καμία περίπτωση της υπεραριθμίας ! Οι μόνοι που εξαιρούνται ειναι όσοι ανήκουν σε ειδική κατηγορία (πλην πολυτέκνων ) και όσοι τοποθετήθηκαν λόγω υπεραριθμίας σε σχολειο. Ο νόμος προς αυτό ειναι σαφής.
Από εκεί και πέρα, αν κριθεί πχ η υποδιευθύντρια υπεράριιθμη ( γιατί, ξαναγράφω αυτό ΔΕΝ απαγορεύεται) παραμένει στη θέση της ως το τέλος της θητειας της και πηγαινει ο έτερος "απλός" καθηγητής προς συμπλήρωση σε άλλο σχολείο. Η συγκεκριμένη υποδιευθύντρια λοιπόν, θα μπορει να παραμεινιει στην θέση της μέχρι το τέλος της θητείας της ακομα και αν τοποθετηθεί σε άλλο σχολείο λόγω υπεραριθμίας.
-
Τι εννοείς ότι εξαιρούνται όσοι τοποθετήθηκαν λόγω υπεραριθμίας; Δηλαδή αν εγώ είμαι υπεράριθμος σε ένα σχολείο Α και πάρω οργανική στο σχολείο
-
αν την ίδια σχολική χρονιά τοποθετηθούν πχ 3 εκπ/κοι της ίδιας ειδικότητας ο ένας με ρύθμιση υπεραριθμίας και οι άλλοι με βελτίωση ή οριστική τοποθέτηση (ταυτόχρονη τοποθέτηση) και προκύψει το επόμενο σχολικό έτος υπεραριθμία στην ειδικότητα τους , αυτός που είχε τοποθετηθεί με ρύθμιση υπεραριθμίας εξαιρείται (σε αυτή την περίπτωση της ταυτόχρονης τοποθέτησης και μόνο) και υπεράριθμος χαρακτηρίζεται ένας εκ των 2 άλλων (εκτός αν κάποιος από αυτούς είναι ειδική κατηγορία/ασθένεια οπότε επίσης εξαιρείται, εκτός κι αν δηλώσει ότι το επιθυμεί να κριθεί ως υπεράριθμος προκειμένου κατά προτεραιότητα να αλλάξει οργανική θέση και να πάει σε σχολείο που επιθυμεί και αλλιώς δε θα μπορούσε, αυτά βέβαια γίνονταν τις παλιές εποχές :)):
Σύμφωνα με το Άρθρο 14 (κρίση και τοποθέτηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών) παρ. 3 του Π Δ 50/1996 όπως τροποποιήθηκε από το Π Δ 100/1997 και ισχύει: «Από όσους εκπαιδευτικούς δεν επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται ως υπεράριθμοι εκείνοι που τοποθετήθηκαν οργανικά τελευταίοι στη σχολική μονάδα. Οι εκπαιδευτικοί που μετατέθηκαν ή τοποθετήθηκαν στη σχολική μονάδα το ίδιο σχολικό έτος, εκτός των εκπαιδευτικών που τοποθετήθηκαν ως υπεράριθμοι, θεωρείται ότι τοποθετήθηκαν ταυτόχρονα. Σε περίπτωση ταυτόχρονης τοποθέτησης υπεράριθμοι χαρακτηρίζονται οι εκπαιδευτικοί που συγκεντρώνουν το μικρότερο αριθμό μονάδων μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 16 του ίδιου Π.Δ.».
-
αν την ίδια σχολική χρονιά τοποθετηθούν πχ 3 εκπ/κοι της ίδιας ειδικότητας ο ένας με ρύθμιση υπεραριθμίας και οι άλλοι με βελτίωση ή οριστική τοποθέτηση (ταυτόχρονη τοποθέτηση) και προκύψει το επόμενο σχολικό έτος υπεραριθμία στην ειδικότητα τους , αυτός που είχε τοποθετηθεί με ρύθμιση υπεραριθμίας εξαιρείται (σε αυτή την περίπτωση της ταυτόχρονης τοποθέτησης και μόνο) και υπεράριθμος χαρακτηρίζεται ένας εκ των 2 άλλων (εκτός αν κάποιος από αυτούς είναι ειδική κατηγορία/ασθένεια οπότε επίσης εξαιρείται):
...
Στην περίπτωση που είναι και οι δύο ειδική περίπτωση - ασθένεια, συγκρίνονται μεταξύ τους με βάση τις μονάδες μετάθεσης;
-
από αυτά που ξέρω συμπεραίνω ότι τότε χαρακτηρίζεται ο αμέσως προηγούμενος (εφόσον και οι 2 εξαιρούνται λόγω ασθένειας, τοποθετήθηκαν την ίδια σχολική χρονιά και κανένας δεν επιθυμεί να φύγει).