Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Εργασιακά => Απεργίες - Κινητοποιήσεις => Μήνυμα ξεκίνησε από: asdfg στις Σεπτέμβριος 24, 2013, 12:25:35 πμ

Τίτλος: Τελικά γιατί κάνεις απεργία; Ποιόν ενοχλείς με το να απεργείς;
Αποστολή από: asdfg στις Σεπτέμβριος 24, 2013, 12:25:35 πμ
Υπάρχει πολύ κόσμος που νομίζει ότι χαρίζοντας τον μισθό του στην κυβέρνηση κάνει αγώνα.
Πόσο μακριά είναι αυτή η σκέψη από την ρεαλιστική πραγματικότητα!

Ο σκοπός της απεργίας είναι η αναταραχή και όχι το να χάσουμε τον μισθό μας.

Άρα λοιπόν όταν απεργούμε, πρώτα πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας το πόσο θα "πονέσει" η απεργία μας, και μάλιστα να πονέσει αυτούς που μας ενοχλούν και όχι κάποιους άλλους.

Αν η απεργία μας δεν "πονάει" αυτούς που ευθύνονται για τα προβλήματά μας, τότε δεν έχει κανένα απολύτως νόημα.

Όταν οι εργάτες απεργούν στο εργοστάσιο, τότε πονάει ο εργοστασιάρχης, ο υπεύθυνος για την κακομεταχείρηση των εργατών.

εμείς όταν απεργούμε, ποιός ακριβώς πονάει;

Τίτλος: Απ: Τελικά γιατί κάνεις απεργία; Ποιόν ενοχλείς με το να απεργείς;
Αποστολή από: φρουφρού στις Σεπτέμβριος 24, 2013, 12:52:55 πμ
Την κυβέρνηση, αλλά για να πετύχει η όποια απεργία, χρειάζεται αντοχές και συσπείρωση για την επίτευξη κάποιων κοινών στόχων.
Τίτλος: Απ: Τελικά γιατί κάνεις απεργία; Ποιόν ενοχλείς με το να απεργείς;
Αποστολή από: greedo στις Σεπτέμβριος 24, 2013, 12:58:52 πμ
 Στη δική μας περίπτωση πρέπει να πονέσει ο εργοδότης, δηλ. το κράτος/κυβέρνηση, αλλά δεν φαίνεται να ιδρώνει το αυτί της!
Ή είναι πολύ "χοντρόπετση", ή κάτι δεν κάνουμε σωστά, (ή μήπως κάνουμε σωστά και θα δούμε κάποιο αποτέλεσμα;...)
Τίτλος: Απ: Τελικά γιατί κάνεις απεργία; Ποιόν ενοχλείς με το να απεργείς;
Αποστολή από: asdfg στις Σεπτέμβριος 24, 2013, 01:07:48 πμ
Στη δική μας περίπτωση πρέπει να πονέσει ο εργοδότης, δηλ. το κράτος/κυβέρνηση, αλλά δεν φαίνεται να ιδρώνει το αυτί της!
Ή είναι πολύ "χοντρόπετση", ή κάτι δεν κάνουμε σωστά, (ή μήπως κάνουμε σωστά και θα δούμε κάποιο αποτέλεσμα;...)

Νομίζεις με το να μην δουλεύεις και με το να χαρίζεις τα λεφτά σου στην κυβέρνηση, αυτή θα πονέσει;

Η κυβέρνηση θα πονέσει μόνο αν η αναταραχή που προκαλείται από την απεργία ή την οποιαδήποτε άλλης μορφής αναταραχή έχει ως αντίκτυπο στο να χάνει το κυβερνών κόμμα ψήφους και ψηφοφόρους.

Και το κυβερνών κόμμα χάνει ψήφους και ψηφοφόρους όταν ο λαός καταλάβει ότι είναι ανίκανο να κυβερνήσει.

Ο σκοπός μας λοιπόν δεν είναι με την απεργία και τις όποιες άλλες κινητοποιήσεις να χάσουμε τα λεφτά μας, αλλά να κάνουμε σαφές στην κοινωνία ότι η κυβέρνηση έχει χάσει τον έλεγχο και δεν μπορεί να κυβερνήσει πια.

Άρα ο σκοπός των κινητοποιήσεών μας είναι η αποσάρθωση και η αποδιοργάνωση των κυβερνητικών μηχανισμών.

Όσοι λένε "'εκανα απεργία, έχασα τα λεφτά μου, άρα συμμετέχω και προσφέρω στο αγώνα", είναι αφελείς .

Εϊναι μια τρύπα στο νερό το να χαρίζεις άκριτα τα λεφτά σου στην κυβέρνηση, χωρίς να υπολογίζεις την αναταραχή που προκάλεσες στην κυβέρνηση με αυτή σου την πράξη. Και αν τελικά με το να χαρίζεις τα λεφτά σου δεν πετυχαίνεις την αναταραχή που χρειάζεται για να πονέσει η κυβέρνηση, τότε καλύτερα γύρνα στην δουλειά σου. Δούλεψε, πάρε τα λεφτά από την κυβέρνηση και με αυτά τα λεφτά βρες άλλους τρόπους να προκαλέσεις αναταραχή.

Φυσικά σε αυτό το σημείο να τονίσουμε κάτι που έχει ήδη ειπωθεί και από άλλους. Ότι δεν είναι όλοι στην ίδια θέση να προκαλέσουν αναταραχή. Κάποιοι έχουν πιο νευραλγικές θέσεις στον κυβερνητικό μηχανισμό, και για αυτούς πρέπει να υπάρχει πάντα μια ψηφισμένη απεργία διαρκείας, έτσι ώστε να υπάρχει η ελπίδα να απεργήσουν και να προκαλέσουν την αναταραχή που χρειάζεται για να επιτευχθεί ο στόχος, δηλαδή η απαξίωση της κυβέρνησης στα μάτια του λαού.



Τίτλος: Απ: Τελικά γιατί κάνεις απεργία; Ποιόν ενοχλείς με το να απεργείς;
Αποστολή από: IoannisDr στις Σεπτέμβριος 24, 2013, 03:02:17 πμ
μάλλον για άφεση αμαρτιών ψάχνεις βραδιάτικα μου φαίνεται...όσο για τις αναταραχές που λες και για τις νευραλγικές θέσεις, τότε δοκίμασε αντί για απεργία να ρίξεις ζάχαρη στο ντεπόζιτο των κυβερνητικών οχημάτων!!
Τίτλος: Απ: Τελικά γιατί κάνεις απεργία; Ποιόν ενοχλείς με το να απεργείς;
Αποστολή από: troll στις Σεπτέμβριος 24, 2013, 07:43:49 πμ
Για μένα η απεργία έχει και έναν ιδιαίτερο συμβολισμό. Θυσιάζεται μέρος χρημάτων για κάτι άλλο..
υψηλότερο.. Και όταν αυτό δεν μπορεί να το κάνει κάποιος ούτε μία (01) ημέρα... τότε είναι άξιος της μοίρας του.
Στο εξής θα αγωνιώ για όσους αγωνίζονται.
Τίτλος: Απ: Τελικά γιατί κάνεις απεργία; Ποιόν ενοχλείς με το να απεργείς;
Αποστολή από: kostasMath στις Σεπτέμβριος 24, 2013, 08:04:53 πμ
Γιατί ρωτάς αφού ξέρεις τον λόγο που γίνονται οι απεργίες.
Πάντα είναι υποκινούμενες από αντικυβερνητικούς, ξεσηκώνουν τους εργαζόμενους για να διεκδικήσουν τα δίκαια αιτήματά τους με σκοπό να ανατρέψουν την πολιτική κατάσταση της χώρας. Σε καμία περίπτωση δεν ενοχλείτε η κυβέρνηση γιατί πάντα μας έχουν γραμμένους σε ένα από τα παλιότερα των υποδημάτων τους. Κάποιοι ονειρεύονται πως θα καταφέρουν να αλλάξουν τα σχέδια αλλά γελιούνται , ίσως καταφέρουν να σώσουν τον εαυτό τους αλλά κάποιος άλλος θα θυσιαστεί για να σωθούν αυτοί. Μόνο αθώοι άνθρωποι ενοχλούνται σε αυτή την περίπτωση οι γονείς που δεν ξέρουν που να παρκάρουν τα παιδιά τους.
Επικρατεί ο νόμος της ζούγκλας, οι εκπαιδευτικοί για πολλά χρόνια κυριαρχούσαν μέχρι που εμφανίστηκε το ανθρωποειδές Μερκελ με τα υπέρ-όπλα της.
Τίτλος: Απ: Τελικά γιατί κάνεις απεργία; Ποιόν ενοχλείς με το να απεργείς;
Αποστολή από: kopan στις Σεπτέμβριος 24, 2013, 08:19:00 πμ
Καλά, αν οι κοινωνίες ασπάζονταν τις απόψεις κάποιων εδώ...Ακόμη θα ήταν η ανθρωπότητα στην εποχή των σκλαβοπάζαρων...!

Μην κάνουμε απεργία, αφού είναι δικαίωμά μας, αλλά ας αφήσουμε τα "σοφίσματα"...!

Καλημέρα σ όλες και όλους...
Τίτλος: Απ: Τελικά γιατί κάνεις απεργία; Ποιόν ενοχλείς με το να απεργείς;
Αποστολή από: silkcut στις Σεπτέμβριος 24, 2013, 09:00:17 πμ
Για μένα η απεργία έχει και έναν ιδιαίτερο συμβολισμό. Θυσιάζεται μέρος χρημάτων για κάτι άλλο..
υψηλότερο.. Και όταν αυτό δεν μπορεί να το κάνει κάποιος ούτε μία (01) ημέρα... τότε είναι άξιος της μοίρας του.
Στο εξής θα αγωνιώ για όσους αγωνίζονται.
συμφωνώ και επαυξάνω:
Αχ δάσκαλε που δίδασκες

Συνάδελφε Φιλόλογε, πως θα μπεις ως απεργοσπάστης στην τάξη, αφού καλείσαι να διδάξεις Ρίτσο, Καζαντζάκη και Αντιγόνη; Τι θα τους πεις; «Μην κοιτάτε εμένα που λιγοψυχώ, την Αντιγόνη να κοιτάτε»; Εσένα ξέρουν, από σένα παραδειγματίζονται…

Συνάδελφε Θεολόγε, πως θα μπεις στην τάξη ως απεργοσπάστης να μιλήσεις για αγάπη στον πλησίον και αλληλεγγύη; Ο άνεργος, ο φτωχός, ο αυτόχειρας, ο απολυμένος  συνάδελφος σου, η εξαθλιωμένη οικογένεια του μαθητή σου, δεν είναι «ο πλησίον»; Δεν έχουν ανάγκη την αγάπη  και την αλληλεγγύη σου;

Συνάδελφε Μαθηματικέ, πως θα μπεις στην τάξη να διδάξεις εξισώσεις; Αν σε ρωτήσει ο μαθητής πόσο κάνει  [4xΠανελλήνιες+30 μαθητές/τάξη-16.000 καθηγητές: Ελλάδα], τι θα απαντήσεις; «Μαθητεία, με ανασφάλιστη εργασία και 9€/μέρα»;

Συνάδελφε Φυσικέ, αν μπεις στην τάξη ως απεργοσπάστης, πως θα διδάξεις την επιστήμη σου, που βασίζεται στην παρατήρηση; Παρατηρείς τι συμβαίνει γύρω σου; Αν οι μαθητές σου παρατηρούν, που παρατηρούν και το ξέρεις, τι γνώμη θα αποκτήσουν για σένα;

Συνάδελφε Χημικέ, θα μπεις στην τάξη ως απεργοσπάστης; Ως πότε θα επιτρέπεις τα πειράματα στη χώρα σου, στη ζωή σου, στους μαθητές σου; Πως θα διδάξεις την απαραίτητη «χημική αντίδραση» που χρειάζεται η κοινωνία; Με απεργοσπασία;

Συνάδελφε Βιολόγε, η χώρα σου είναι πειραματόζωο. Το ίδιο κι  εσύ. Το ίδιο και οι μαθητές σου. Το ίδιο και η αξιοπρέπεια σου. Το ίδιο και η ζωή σου. Απεργοσπάστης;

Συνάδελφε των Αγγλικών, των Γαλλικών, των Γερμανικών, θα μπεις στην τάξη ως απεργοσπάστης;   Κι ο Κίπλινγκ;  Ο Τσόμσκι;  Ο Μοντεσκιέ;   Ο Ρουσσώ;   Ο Μπρεχτ;  Τι   θα
έλεγαν αυτοί;

Συνάδελφε Καλλιτέχνη, Μουσικέ, που πήγε η τέχνη; Το θες ένα σχολείο χωρίς τέχνη, χωρίς πολιτισμό; Τότε που πας; Πως θα μπεις να διδάξεις εν μέσω απεργίας; Τι θα τους πεις; «Λυπάμαι που το σχολείο σας γίνεται όλο και πιο διεκπεραιωτικό, χωρίς πολιτισμό, τέχνη, φαντασία, δημιουργία, αλλά εγώ δεν αγωνίζομαι άλλο»;

Συνάδελφε Νομικέ, σοβαρά θα μπεις  ως απεργοσπάστης να διδάξεις το Σύνταγμα; Κι αν ξέρει κάποιος μαθητής το άρθρο 120, τι θα του πεις; Ότι είσαι αντισυνταγματικός;  Θα διδάξεις τη Δημοκρατία και τους θεσμούς της; Την ώρα που είσαι απεργοσπάστης σε μία απεργία με  αίτημα την Δημοκρατία;

Συνάδελφε Κοινωνιολόγε, θα  μπεις να διδάξεις ως απεργοσπάστης για την κοινωνία; Ποια κοινωνία; Αυτή που εξαθλιώνεται, αυτή που πεινάει, αυτή που αυτοκτονεί;  Κι αν σε ρωτήσουν οι μαθητές (και το ξέρεις ότι θα σε ρωτήσουν), «εσύ γιατί δεν αγωνίζεσαι;»
τι θα τους πεις;

Συνάδελφε Οικονομολόγε και μόνο που το σκέφτεσαι, ντροπή σου!!

Συνάδελφε Πληροφορικέ, απεργοσπάστης; Θυμάσαι  τις αδιαφανείς μετατάξεις στον κλάδο σου; Θυμάσαι την κατάργηση του μαθήματός σου; Θα γίνεις απεργοσπάστης; Εσύ που έχεις τις γνώσεις που μπορούν να διαδώσουν την αλήθεια σε κλάσματα δευτερολέπτου σε όλον τον κόσμο;

Συνάδελφε Γυμναστή, «Νους υγιής εν σώματι υγιεί». Ποιος υγιής νους τα παρατάει όσο κατηγορείται, όσο κανείς, ότι πλεονάζει; Ποιος αρρωστημένος νους θα προβεί σε απεργοσπασία, όταν ξέρει ότι η θέση του είναι πιο επισφαλής από κάθε άλλη;

Συνάδελφε των Τεχνικών Ειδικοτήτων, πόσοι ακόμα να απολυθούν από τα ΕΠΑΛ, πόσες ακόμα ΕΠΑΣ να κλείσουν για να αγωνιστείς; Πως θα κοιτάξεις στα μάτια τους μαθητές σου, που βρέθηκαν ξαφνικά χωρίς καθηγητές, χωρίς τομείς, χωρίς σχολείο;

Συνάδελφε, όποιος κι αν είσαι, ό,τι κι αν πιστεύεις, θα αναλάβεις τη γιορτή του «ΟΧΙ», τη γιορτή του Πολυτεχνείου, τη γιορτή της Επανάσταστης του 1821; Θα εμπνεύσεις εσύ τα παιδιά Αξιοπρέπεια, Αλληλεγγύη, Αγωνιστικότητα; Πως, αφού θα σε έχουν δει να βάζεις την αξιοπρέπεια σου στην άκρη, να ξεχνάς την αλληλεγγύη και να λιγοψυχείς μπροστά στην αναγκαίοτητα του αγώνα.

Αχ, δάσκαλε που δίδασκες…

Όπως είπε κι ένας συνάδελφος πολύ πιο περιεκτικά από μένα:
 «Όποιος αντέχει την ξεφτίλα, ας μπει να την διδάξει…»


Στέλλα Μανουσογιωργάκη
Οικονομολόγος ΠΕ09
Πρόεδρος ΕΛΜΕ Λήμνου


Τίτλος: Απ: Τελικά γιατί κάνεις απεργία; Ποιόν ενοχλείς με το να απεργείς;
Αποστολή από: Φωτεινή ΠΕ07 στις Σεπτέμβριος 24, 2013, 09:21:38 πμ
Oταν τα σχολεια(για δημοτικα μιλαω)λειτουργουν κανονικα σε μερες απεργιας και αναπροσαρμοζεται το προγραμμα με βαση ποσοι εκπαιδευτικοι απεργουν,δεν βγαινει τιποτα.Η δικη μου αποψη ειναι να κλεισουν τα σχολεια,να μπει λουκετο!Μονο ετσι θα γινει πιστευω κατι και θα πεισουμε και τους γονεις των μαθητων μας και την κοινωνια γενικοτερα.Δεν αρκει να απεργουμε μεμονωμενα καποια ατομα.Αυτο δεν εχει κανενα αντικτυπο προς τα εξω.......
Τίτλος: Απ: Τελικά γιατί κάνεις απεργία; Ποιόν ενοχλείς με το να απεργείς;
Αποστολή από: agglikouPE06 στις Σεπτέμβριος 24, 2013, 09:22:21 πμ
συμφωνώ και επαυξάνω:
Αχ δάσκαλε που δίδασκες

Συνάδελφε Φιλόλογε, πως θα μπεις ως απεργοσπάστης στην τάξη, αφού καλείσαι να διδάξεις Ρίτσο, Καζαντζάκη και Αντιγόνη; Τι θα τους πεις; «Μην κοιτάτε εμένα που λιγοψυχώ, την Αντιγόνη να κοιτάτε»; Εσένα ξέρουν, από σένα παραδειγματίζονται…

Συνάδελφε Θεολόγε, πως θα μπεις στην τάξη ως απεργοσπάστης να μιλήσεις για αγάπη στον πλησίον και αλληλεγγύη; Ο άνεργος, ο φτωχός, ο αυτόχειρας, ο απολυμένος  συνάδελφος σου, η εξαθλιωμένη οικογένεια του μαθητή σου, δεν είναι «ο πλησίον»; Δεν έχουν ανάγκη την αγάπη  και την αλληλεγγύη σου;

Συνάδελφε Μαθηματικέ, πως θα μπεις στην τάξη να διδάξεις εξισώσεις; Αν σε ρωτήσει ο μαθητής πόσο κάνει  [4xΠανελλήνιες+30 μαθητές/τάξη-16.000 καθηγητές: Ελλάδα], τι θα απαντήσεις; «Μαθητεία, με ανασφάλιστη εργασία και 9€/μέρα»;

Συνάδελφε Φυσικέ, αν μπεις στην τάξη ως απεργοσπάστης, πως θα διδάξεις την επιστήμη σου, που βασίζεται στην παρατήρηση; Παρατηρείς τι συμβαίνει γύρω σου; Αν οι μαθητές σου παρατηρούν, που παρατηρούν και το ξέρεις, τι γνώμη θα αποκτήσουν για σένα;

Συνάδελφε Χημικέ, θα μπεις στην τάξη ως απεργοσπάστης; Ως πότε θα επιτρέπεις τα πειράματα στη χώρα σου, στη ζωή σου, στους μαθητές σου; Πως θα διδάξεις την απαραίτητη «χημική αντίδραση» που χρειάζεται η κοινωνία; Με απεργοσπασία;

Συνάδελφε Βιολόγε, η χώρα σου είναι πειραματόζωο. Το ίδιο κι  εσύ. Το ίδιο και οι μαθητές σου. Το ίδιο και η αξιοπρέπεια σου. Το ίδιο και η ζωή σου. Απεργοσπάστης;

Συνάδελφε των Αγγλικών, των Γαλλικών, των Γερμανικών, θα μπεις στην τάξη ως απεργοσπάστης;   Κι ο Κίπλινγκ;  Ο Τσόμσκι;  Ο Μοντεσκιέ;   Ο Ρουσσώ;   Ο Μπρεχτ;  Τι   θα
έλεγαν αυτοί;

Συνάδελφε Καλλιτέχνη, Μουσικέ, που πήγε η τέχνη; Το θες ένα σχολείο χωρίς τέχνη, χωρίς πολιτισμό; Τότε που πας; Πως θα μπεις να διδάξεις εν μέσω απεργίας; Τι θα τους πεις; «Λυπάμαι που το σχολείο σας γίνεται όλο και πιο διεκπεραιωτικό, χωρίς πολιτισμό, τέχνη, φαντασία, δημιουργία, αλλά εγώ δεν αγωνίζομαι άλλο»;

Συνάδελφε Νομικέ, σοβαρά θα μπεις  ως απεργοσπάστης να διδάξεις το Σύνταγμα; Κι αν ξέρει κάποιος μαθητής το άρθρο 120, τι θα του πεις; Ότι είσαι αντισυνταγματικός;  Θα διδάξεις τη Δημοκρατία και τους θεσμούς της; Την ώρα που είσαι απεργοσπάστης σε μία απεργία με  αίτημα την Δημοκρατία;

Συνάδελφε Κοινωνιολόγε, θα  μπεις να διδάξεις ως απεργοσπάστης για την κοινωνία; Ποια κοινωνία; Αυτή που εξαθλιώνεται, αυτή που πεινάει, αυτή που αυτοκτονεί;  Κι αν σε ρωτήσουν οι μαθητές (και το ξέρεις ότι θα σε ρωτήσουν), «εσύ γιατί δεν αγωνίζεσαι;»
τι θα τους πεις;

Συνάδελφε Οικονομολόγε και μόνο που το σκέφτεσαι, ντροπή σου!!

Συνάδελφε Πληροφορικέ, απεργοσπάστης; Θυμάσαι  τις αδιαφανείς μετατάξεις στον κλάδο σου; Θυμάσαι την κατάργηση του μαθήματός σου; Θα γίνεις απεργοσπάστης; Εσύ που έχεις τις γνώσεις που μπορούν να διαδώσουν την αλήθεια σε κλάσματα δευτερολέπτου σε όλον τον κόσμο;

Συνάδελφε Γυμναστή, «Νους υγιής εν σώματι υγιεί». Ποιος υγιής νους τα παρατάει όσο κατηγορείται, όσο κανείς, ότι πλεονάζει; Ποιος αρρωστημένος νους θα προβεί σε απεργοσπασία, όταν ξέρει ότι η θέση του είναι πιο επισφαλής από κάθε άλλη;

Συνάδελφε των Τεχνικών Ειδικοτήτων, πόσοι ακόμα να απολυθούν από τα ΕΠΑΛ, πόσες ακόμα ΕΠΑΣ να κλείσουν για να αγωνιστείς; Πως θα κοιτάξεις στα μάτια τους μαθητές σου, που βρέθηκαν ξαφνικά χωρίς καθηγητές, χωρίς τομείς, χωρίς σχολείο;

Συνάδελφε, όποιος κι αν είσαι, ό,τι κι αν πιστεύεις, θα αναλάβεις τη γιορτή του «ΟΧΙ», τη γιορτή του Πολυτεχνείου, τη γιορτή της Επανάσταστης του 1821; Θα εμπνεύσεις εσύ τα παιδιά Αξιοπρέπεια, Αλληλεγγύη, Αγωνιστικότητα; Πως, αφού θα σε έχουν δει να βάζεις την αξιοπρέπεια σου στην άκρη, να ξεχνάς την αλληλεγγύη και να λιγοψυχείς μπροστά στην αναγκαίοτητα του αγώνα.

Αχ, δάσκαλε που δίδασκες…

Όπως είπε κι ένας συνάδελφος πολύ πιο περιεκτικά από μένα:
 «Όποιος αντέχει την ξεφτίλα, ας μπει να την διδάξει…»


Στέλλα Μανουσογιωργάκη
Οικονομολόγος ΠΕ09
Πρόεδρος ΕΛΜΕ Λήμνου


Αυτο το κειμενο τα λεει ολα...Ευτυχως που υπαρχουν και καποιοι φωτισμενοι ανθρωποι...
Τίτλος: Απ: Τελικά γιατί κάνεις απεργία; Ποιόν ενοχλείς με το να απεργείς;
Αποστολή από: asdfg στις Σεπτέμβριος 24, 2013, 09:28:43 πμ
Oταν τα σχολεια(για δημοτικα μιλαω)λειτουργουν κανονικα σε μερες απεργιας και αναπροσαρμοζεται το προγραμμα με βαση ποσοι εκπαιδευτικοι απεργουν,δεν βγαινει τιποτα.Η δικη μου αποψη ειναι να κλεισουν τα σχολεια,να μπει λουκετο!Μονο ετσι θα γινει πιστευω κατι και θα πεισουμε και τους γονεις των μαθητων μας και την κοινωνια γενικοτερα.Δεν αρκει να απεργουμε μεμονωμενα καποια ατομα.Αυτο δεν εχει κανενα αντικτυπο προς τα εξω.......

Ακριβώς. Σκοπός είναι η αναταραχή, όχι να χάσουμε λεφτά.
Όσοι διαστρευλώνουν το νόημα των απεργιών, είναι "ασφαλίτες συνδικαλιστές" που λέει και το ανταρσυα.
Τίτλος: Απ: Τελικά γιατί κάνεις απεργία; Ποιόν ενοχλείς με το να απεργείς;
Αποστολή από: asdfg στις Σεπτέμβριος 24, 2013, 09:29:51 πμ
Αυτο το κειμενο τα λεει ολα...Ευτυχως που υπαρχουν και καποιοι φωτισμενοι ανθρωποι...

Τι φωτισμένοι; Στραβωμένοι είναι, από την προπαγάνδα του παμε και της δακε.

Μπερδεύουν το νόημα του αγώνα, με το να εκφυλιζουν την απεργία σε μια τυπική διαδικασία, στο "χανω τα λεφτά μου χωρίς αντικρισμα"
Τίτλος: Απ: Τελικά γιατί κάνεις απεργία; Ποιόν ενοχλείς με το να απεργείς;
Αποστολή από: Φωτεινή ΠΕ07 στις Σεπτέμβριος 24, 2013, 09:30:00 πμ
Αυτο το κειμενο τα λεει ολα...Ευτυχως που υπαρχουν και καποιοι φωτισμενοι ανθρωποι...
Συμφωνω και εγω....τι παραδειγμα θα δωσουμε στα νεα παιδια....να ειναι ηττοπαθεις;Και κατι ακομα.....οταν θα μας παρουν και τα ''εσωρουχα'' -το λεω κομψα- θα ειναι πια πολυ αργα για να αντιδρασουμε!!!!
Τίτλος: Απ: Τελικά γιατί κάνεις απεργία; Ποιόν ενοχλείς με το να απεργείς;
Αποστολή από: asdfg στις Σεπτέμβριος 24, 2013, 09:33:42 πμ
Συμφωνω και εγω....τι παραδειγμα θα δωσουμε στα νεα παιδια....να ειναι ηττοπαθεις;Και κατι ακομα.....οταν θα μας παρουν και τα ''εσωρουχα'' -το λεω κομψα- θα ειναι πια πολυ αργα για να αντιδρασουμε!!!!

Μα δεν λέει κανείς να μην αντιδράσουμε.
Να μην είμαστε ηλίθιοι λέμε.
Τι παράδειγμα θα δώσουμε στα νέα παιδιά; Να οι ηλίθιοι καθηγητές που χαρίζουν λεφτά στην κυβέρνηση.
Εκεί που ο προυπολογισμός για την παιδεία είναι 1%, με τις απεργίες γίνεται 0.5%.
Και φυσικά κανένα αίτημα δεν υπάρχει, τα λεφτά που προσφέρουν οι καθηγητές στην κυβέρνηση από τις απεργίες να γυρίσουν πίσω στην παιδεία. Όχι, σίγουρα κατευθείαν στην τσέπη των δανειστών θα πάνε.

Κορόιδα. Τόσο πορομένοι είναι οι κάποιοι να χάσουμε τα λεφτά μας, που ούτε καν το αίτημα για κυλιόμενες απεργίες δεν ακούγεται. Δηλαδή απεργίες που μια θα απεργεί ο ένας και μια ο άλλος, και όχι όλοι μαζί.
Τίτλος: Απ: Τελικά γιατί κάνεις απεργία; Ποιόν ενοχλείς με το να απεργείς;
Αποστολή από: Φωτεινή ΠΕ07 στις Σεπτέμβριος 24, 2013, 09:35:29 πμ
Τι φωτισμένοι; Στραβωμένοι είναι, από την προπαγάνδα του παμε και της δακε.

Μπερδεύουν το νόημα του αγώνα, με εκφυλιζουν την απεργία σε μια τυπική διαδικασία, στο "χανω τα λεφτά μου χωρίς αντικρισμα"
Δεν απεργεις για το ΠΑΜΕ,τη ΔΑΚΕ ή πως αλλιως λεγονται.Απεργεις για τους μαθητες σου,τα δικαιωματα σου,την αξιοπρεπεια σου και για το μελλον.Εγω τουλαχιστον μιλωντας για τον εαυτο μου γι'αυτο απεργω!!!
Τίτλος: Απ: Τελικά γιατί κάνεις απεργία; Ποιόν ενοχλείς με το να απεργείς;
Αποστολή από: asdfg στις Σεπτέμβριος 24, 2013, 09:41:04 πμ
Δεν απεργεις για το ΠΑΜΕ,τη ΔΑΚΕ ή πως αλλιως λεγονται.Απεργεις για τους μαθητες σου,τα δικαιωματα σου,την αξιοπρεπεια σου και για το μελλον.Εγω τουλαχιστον μιλωντας για τον εαυτο μου γι'αυτο απεργω!!!

Αγωνίζεσαι είναι το σωστό ρήμα.
Το απεργείς , έτσι όπως έχει καταντήσει συνώνυμο του "χάνω τα λεφτά μου χωρίς κάποιο ουσιαστικό αντόκρισμα" τελικά καταντάει συνώνυμο του "δεν αγωνίζεσαι, αλλά είσαι ηλίθιος"
Τίτλος: Απ: Τελικά γιατί κάνεις απεργία; Ποιόν ενοχλείς με το να απεργείς;
Αποστολή από: jimy100 στις Σεπτέμβριος 24, 2013, 09:52:28 πμ
Αγωνίζεσαι είναι το σωστό ρήμα.
Το απεργείς , έτσι όπως έχει καταντήσει συνώνυμο του "χάνω τα λεφτά μου χωρίς κάποιο ουσιαστικό αντόκρισμα" τελικά καταντάει συνώνυμο του "δεν αγωνίζεσαι, αλλά είσαι ηλίθιος"

Συγνώμη κιόλας, αλλά όσοι αισθάνονται ηλίθιοι επειδή απήργησαν, στο καλό και να μας γράφουν. Εγώ δεν αισθάνομαι ηλίθιος. Ας αισθανθούν αυτοί που έκλεισαν τα μάτια και κρύφτηκαν πίσω από γελοίες δικαιολογίες. Όσοι έφτασαν ως το τέλος δε μπορεί να λαμβάνουν την ταμπέλα του βλάκα. Ας την κρατήσουν οι "έξυπνοι" που πήραν πέντε μεροκάματα παραπάνω.
Τίτλος: Απ: Τελικά γιατί κάνεις απεργία; Ποιόν ενοχλείς με το να απεργείς;
Αποστολή από: Φωτεινή ΠΕ07 στις Σεπτέμβριος 24, 2013, 10:07:32 πμ
@ asdfg
Σε παρακαλω ξεκαθαρισε μας αν εισαι υπερ ή κατα της απεργιας.Νιωθω οτι φασκεις και αντιφασκεις.Και το να αγωνιζεσαι απαιτει θυσιες....χωρις θυσιες δεν γινεται τιποτα...και το να κανεις θυσιες δεν σημαινει οτι εισαι και ηλιθιος.Οταν θα μας απολυσουν ή μας τρεχουν σαν τα ζωα απο νομό σε νομό,απο περιφερεια σε περιφερεια και ''βαπτιζοντας'' μας παλι πλεοναζοντες , μας ''τρεχουν'' πανελλαδικα, θα δεις ποσο ηλιθιοι θα νιωθουμε τελικα και δεν θα μπορουμε πια να σηκωσουμε κεφαλι.Και ολα αυτα θα ειναι σε βαρος και των μαθητων μας,διοτι θα ειμαστε ψυχολογικα τοσο καταρρακωμενοι,που αυτο θα εχει αντικτυπο και στο μαθημα μας.....ας μη κρυβομαστε!!!!  :(
Τίτλος: Απ: Τελικά γιατί κάνεις απεργία; Ποιόν ενοχλείς με το να απεργείς;
Αποστολή από: asdfg στις Σεπτέμβριος 24, 2013, 10:10:15 πμ
Είμαι υπερ της απεργίας διαρκείας.
Και των κυλιόμενων απεργιών, όχι να απεργούμε όλοι μαζί ηλιθίως χάνοντας τα λεφτά μας και ξεφουσκώνοντας σαν το μπαλόνι.

Ο έξυπνα αγωνιζόμενος, προκαλεί την μέγιστη αναταραχή με το ελάχιστο κόστος.
Ο ηλίθιος, με το μέγιστο κόστος δεν προκαλεί καμιά αναταραχή.

Επαναλαμβάνω για να το βάλουν καλά στο μυαλό τους οι ηλιθίως σκεπτόμενοι.
Σκοπός είναι να προκληθεί αναταραχή, όχι να χάσουμε τα λεφτά μας.
Τίτλος: Απ: Τελικά γιατί κάνεις απεργία; Ποιόν ενοχλείς με το να απεργείς;
Αποστολή από: Φωτεινή ΠΕ07 στις Σεπτέμβριος 24, 2013, 10:16:42 πμ
Είμαι υπερ της απεργίας διαρκείας.
Και των κυλιόμενων απεργιών, όχι να απεργούμε όλοι μαζί ηλιθίως χάνοντας τα λεφτά μας και ξεφουσκώνοντας σαν το μπαλόνι.

Ο έξυπνα αγωνιζόμενος, προκαλεί την μέγιστη αναταραχή με το ελάχιστο κόστος.
Ο ηλίθιος, με το μέγιστο κόστος δεν προκαλεί καμιά αναταραχή.

Επαναλαμβάνω για να το βάλουν καλά στο μυαλό τους οι ηλιθίως σκεπτόμενοι.
Σκοπός είναι να προκληθεί αναταραχή, όχι να χάσουμε τα λεφτά μας.
- - - - - - -  ουδεν σχολιο!!!!!
Τίτλος: Απ: Τελικά γιατί κάνεις απεργία; Ποιόν ενοχλείς με το να απεργείς;
Αποστολή από: asdfg στις Σεπτέμβριος 24, 2013, 10:21:09 πμ
Η αναταραχή είναι ο λόγος που κάνουμε απεργία.
Αν κάνουμε απεργία χωρίς να υπάρχει από πίσω ο στόχος της αναταραχής, τότε η απεργία είναι κούφια νοήματος.
Το δε ιδανικό είναι φυσικά να προκαλούμε αναταραχή χωρίς οικονομικό κόστος (π.χ. οι καταλήψεις)

Τίτλος: Απ: Τελικά γιατί κάνεις απεργία; Ποιόν ενοχλείς με το να απεργείς;
Αποστολή από: Pink-Panther! στις Σεπτέμβριος 24, 2013, 10:24:35 πμ
Η αναταραχή είναι ο λόγος που κάνουμε απεργία.
Αν κάνουμε απεργία χωρίς να υπάρχει από πίσω ο στόχος της αναταραχής, τότε η απεργία είναι κούφια νοήματος.
Το δε ιδανικό είναι φυσικά να προκαλούμε αναταραχή χωρίς οικονομικό κόστος (π.χ. οι καταλήψεις)
Σε σχολείο της περιοχής μου φυσικός που παρακινούσε τα παιδιά να κάνουν αποχή και κατάληψη είναι έτοιμος για σουτ με τις καταγγελίες που έχει φάει από τον σύλλογο γονέων. Απαράδεκτη η στάση του κατά τη γνώμη μου. Αν θέλεις να κάνεις αγώνα τον κάνεις μόνος σου μέσω της απεργίας και δε βάζεις μπροστά τα παιδιά για να μη χάσεις το μεροκάματο. 
Τίτλος: Απ: Τελικά γιατί κάνεις απεργία; Ποιόν ενοχλείς με το να απεργείς;
Αποστολή από: asdfg στις Σεπτέμβριος 24, 2013, 10:25:23 πμ
Σε σχολείο της περιοχής μου φυσικός που παρακινούσε τα παιδιά να κάνουν αποχή και κατάληψη είναι έτοιμος για σουτ με τις καταγγελίες που έχει φάει από τον σύλλογο γονέων. Απαράδεκτη η στάση του κατά τη γνώμη μου. Αν θέλεις να κάνεις αγώνα τον κάνεις μόνος σου μέσω της απεργίας και δε βάζεις μπροστά τα παιδιά για να μη χάσεις το μεροκάματο.

Από τον σύλλογο γονέων, ή από "ασφαλίτες συνδικαλιστές"; Μάλλον αυτοί τον έδωσαν, δεν είναι δυνατόν να πήγαν τα παιδιά και να είπαν τέτοιο πράγμα στους γονείς τους.

'Οταν ένας δάσκαλος παρακινεί τους μαθητές να επαναστατήσουν ενάντια στην χούντα, αυτό είναι προς τιμήν του. Φυσικά ακόμα και στην παρακίνηση, υπάρχει ο ηλίθιος τρόπος να παρακινείς και να γίνεσαι στόχος, υπάρχει και ο έξυπνος (π.χ. βάζεις τους μαθητές να ψηφίσουν)


Αν δεν μπορούμε να κάνουμε καταλήψεις, τότε μόνο έχει νόημα η απεργία. Και αντίστροφα, η απεργία ψηφίζεται για όσους δεν μπορούν να κάνουν καταλήψεις.
Φυσικά πρέπει απαραίτητα να είναι διαρκείας, άσχετα με το ποσοστό που συμμετέχει σε αυτή (ούτως η άλλως οι κυλιόμενες έχουν χαμηλό ποσοστό). Αλλιώς οι 2ημερες και οι 5νθήμερες μαζικές απεργίες είναι χαμένη υποθέση, μπαλοθίες στον αέρα.
Τίτλος: Απ: Τελικά γιατί κάνεις απεργία; Ποιόν ενοχλείς με το να απεργείς;
Αποστολή από: ΛΩΡΑ στις Σεπτέμβριος 24, 2013, 10:42:05 πμ
Kαλά....asdfg....και να μην θέλει κανείς να πάρει μέρος στην κουβέντα δεν μπορεί μ'αυτά που λες!!

Πρώτον: Υπάρχουν κάλλιστα μαθητές που λένε στους γονείς τους τι τους λέει ο κάθε καθηγητής...πόσο μάλλον όταν τους παρακινεί σε καταλήψεις! Είναι κάτι τόσο περίεργο και πρωτάκουστο από καθηγητή στα αυτιά των παιδιών,που είναι λογικό να το αναφέρουν κάποια παιδιά στους γονείς!!

Δεύτερον: Είναι ντροπή να στηρίζεσαι στην κρίση και στην  ανάληψη δράσης των 15χρονων....ίσα, ίσα πρέπει όταν οι μαθητές κάνουν καταλήψεις να κάθεται ο καθηγητής και να συζητάει μαζί τους για να διευκρινίσει ποιοι είναι οι λόγοι για τους οποίους κάνουν κατάληψη, αν έχουν δηλαδή ουσιαστικούς λόγους και όχι βλακείες...Έχει τύχει να δω κατάληψη γιατί δεν τους παραχωρούσαν μέρος να παρκάρουν τα μηχανάκια τους....για εφήβους μιλάμε...ας είμαστε σοβαροί,δεν μπορούμε ενήλικες άνθρωποι που έχουμε το ρόλο να καθοδηγούμε (με την καλή έννοια) τους μαθητές να περιμένουμε απ'αυτούς να βγάλουν το φίδι απ΄την τρύπα τη στιγμή που δεν ξέρουν καλά-καλά το το γίνεται στα σχολεία τους!!

Τρίτον: Οι εργαζόμενοι έχουν το όπλο της απεργίας, ένα δικαίωμα νόμιμα κατοχυρωμένο και αδιαμφισβήτητο...όλα τα άλλα καταστούν τον αγώνα αφερέγγυο εως και παράνομο!!
Τίτλος: Απ: Τελικά γιατί κάνεις απεργία; Ποιόν ενοχλείς με το να απεργείς;
Αποστολή από: asdfg στις Σεπτέμβριος 24, 2013, 10:47:21 πμ
Τρίτον: Οι εργαζόμενοι έχουν το όπλο της απεργίας, ένα δικαίωμα νόμιμα κατοχυρωμένο και αδιαμφισβήτητο...όλα τα άλλα καταστούν τον αγώνα αφερέγγυο εως και παράνομο!!

Ναι ναι...
Ενώ η χούντα που έχει καταλάβει την χώρα μας είναι νόμιμη! ::)

Στην παρανομία της χούντας, όχι μόνο εμείς, όχι μόνο οι μαθητές, και οι πέτρες πρέπει να ξεσηκωθούν.
Τίτλος: Απ: Τελικά γιατί κάνεις απεργία; Ποιόν ενοχλείς με το να απεργείς;
Αποστολή από: IoannisDr στις Σεπτέμβριος 24, 2013, 11:19:43 πμ
Ναι, ναι, να ξεσηκωθούν..αλλά να μη χάνουμε τα λεφτά μας βεβαίως βεβαίως.
Τίτλος: Απ: Τελικά γιατί κάνεις απεργία; Ποιόν ενοχλείς με το να απεργείς;
Αποστολή από: Φωτεινή ΠΕ07 στις Σεπτέμβριος 24, 2013, 11:23:17 πμ
Από τον σύλλογο γονέων, ή από "ασφαλίτες συνδικαλιστές"; Μάλλον αυτοί τον έδωσαν, δεν είναι δυνατόν να πήγαν τα παιδιά και να είπαν τέτοιο πράγμα στους γονείς τους.

'Οταν ένας δάσκαλος παρακινεί τους μαθητές να επαναστατήσουν ενάντια στην χούντα, αυτό είναι προς τιμήν του. Φυσικά ακόμα και στην παρακίνηση, υπάρχει ο ηλίθιος τρόπος να παρακινείς και να γίνεσαι στόχος, υπάρχει και ο έξυπνος (π.χ. βάζεις τους μαθητές να ψηφίσουν)


Αν δεν μπορούμε να κάνουμε καταλήψεις, τότε μόνο έχει νόημα η απεργία. Και αντίστροφα, η απεργία ψηφίζεται για όσους δεν μπορούν να κάνουν καταλήψεις.
Φυσικά πρέπει απαραίτητα να είναι διαρκείας, άσχετα με το ποσοστό που συμμετέχει σε αυτή (ούτως η άλλως οι κυλιόμενες έχουν χαμηλό ποσοστό). Αλλιώς οι 2ημερες και οι 5νθήμερες μαζικές απεργίες είναι χαμένη υποθέση, μπαλοθίες στον αέρα.
Ας μη ξεχασουμε οτι οι μαθητες ειναι ακομη ανηλικοι...οποτε και βεβαια το λογο τον εχουν οι γονεις!!
Τίτλος: Απ: Τελικά γιατί κάνεις απεργία; Ποιόν ενοχλείς με το να απεργείς;
Αποστολή από: Φωτεινή ΠΕ07 στις Σεπτέμβριος 24, 2013, 11:26:00 πμ
Από τον σύλλογο γονέων, ή από "ασφαλίτες συνδικαλιστές"; Μάλλον αυτοί τον έδωσαν, δεν είναι δυνατόν να πήγαν τα παιδιά και να είπαν τέτοιο πράγμα στους γονείς τους.

'Οταν ένας δάσκαλος παρακινεί τους μαθητές να επαναστατήσουν ενάντια στην χούντα, αυτό είναι προς τιμήν του. Φυσικά ακόμα και στην παρακίνηση, υπάρχει ο ηλίθιος τρόπος να παρακινείς και να γίνεσαι στόχος, υπάρχει και ο έξυπνος (π.χ. βάζεις τους μαθητές να ψηφίσουν)


Αν δεν μπορούμε να κάνουμε καταλήψεις, τότε μόνο έχει νόημα η απεργία. Και αντίστροφα, η απεργία ψηφίζεται για όσους δεν μπορούν να κάνουν καταλήψεις.
Φυσικά πρέπει απαραίτητα να είναι διαρκείας, άσχετα με το ποσοστό που συμμετέχει σε αυτή (ούτως η άλλως οι κυλιόμενες έχουν χαμηλό ποσοστό). Αλλιώς οι 2ημερες και οι 5νθήμερες μαζικές απεργίες είναι χαμένη υποθέση, μπαλοθίες στον αέρα.
Και κατι ακομη:Χρησιμοποιεις συνεχως τον ορο ''Ηλιθιος."Υπαινισσεσαι κατι;
Τίτλος: Απ: Τελικά γιατί κάνεις απεργία; Ποιόν ενοχλείς με το να απεργείς;
Αποστολή από: nikitas στις Σεπτέμβριος 24, 2013, 11:37:02 πμ
Ο αριθμός των σχολείων που τελούν υπό κατάληψη αυξάνεται. Σήμερα στη Νίκαια του Πειραιά, δύο γειτονικά γυμνάσια, μεταξύ αυτών και το δικό μου, κι ένα λύκειο έκλεισαν και αμπαρώθηκαν από τους μαθητές. Και είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν, ή θα ξεφυτρώσουν, και άλλα.
Τίτλος: Απ: Τελικά γιατί κάνεις απεργία; Ποιόν ενοχλείς με το να απεργείς;
Αποστολή από: haroulalki στις Σεπτέμβριος 24, 2013, 11:56:19 πμ
Πάντως αισθάνομαι ότι θα ήταν καλύτερα τα σχολεία να είναι ανοιχτά για όποιον καθηγητή και μαθητή θέλει να κάνει μάθημα και οι υπόλοιποι καθηγητές, γονείς και μαθητές να είναι στο  ΔΡΟΜΟ. Εκεί δίνονται οι πραγματικοί αγώνες, όχι κρυμμένοι πίσω από κλειστές πόρτες. Τότε θα είχαμε και μεγάλο μέρος των γονιών μαζί μας. Το φαινόμενο των καταλήψεων θα το χρησιμοποιήσουν κράτος και ,κυρίως γονείς - που τους θέλουμε συμμάχους, εναντίον μας. Στο σχολείο της περιοχής μου, πάντως, οι γονείς κλήθηκαν για ενημέρωση και ήρθαν 10 άτομα για 160 παιδιά. Οι άνθρωποι είναι αλλού. Μάλλον ακόμη μπορούν να πληρώνουν ιδιαίτερα και φροντιστήρια και δεν τους ενδιαφέρει ο "δασκαλάκος" του παιδιού τους. Ας μην τους στρέφουμε ακόμη περισσότερο εναντίον μας.
Τίτλος: Απ: Τελικά γιατί κάνεις απεργία; Ποιόν ενοχλείς με το να απεργείς;
Αποστολή από: greedo στις Σεπτέμβριος 24, 2013, 12:15:23 μμ
Ο αριθμός των σχολείων που τελούν υπό κατάληψη αυξάνεται. Σήμερα στη Νίκαια του Πειραιά, δύο γειτονικά γυμνάσια, μεταξύ αυτών και το δικό μου, κι ένα λύκειο έκλεισαν και αμπαρώθηκαν από τους μαθητές. Και είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν, ή θα ξεφυτρώσουν, και άλλα.
Πιστεύω οτι αφού περάσει η απεργία, θα υπάρξει κύμα καταλήψεων από μαθητές! Ακόμη δεν κατάλαβαν τι θα γίνει στο Νέο Λύκειο - εξεταστικό κέντρο, που θίγει την φετινή Α΄ Λυκείου (εξάλλου η Α' πρωτοστατεί συνήθως στις καταλήψεις). Επίσης θα υπάρξει πρόβλημα στα ΕΠΑΛ με την τράπεζα θεμάτων, γιατί δυσκολεύει κατά πολύ η προαγωγή των μαθητών στην επόμενη τάξη! Ακόμη δεν είδαμε τα θέματα της τράπεζας θεμάτων, αλλά αν η τράπεζα θεμάτων είναι η ίδια για τα ΕΠΑΛ και τα Γενικά Λύκεια, τότε πόσοι μαθητές ΕΠΑΛ θα λύσουν τον Ιούνιο θέμα του υπουργείου;   ???   ::)    :(
Τίτλος: Απ: Τελικά γιατί κάνεις απεργία; Ποιόν ενοχλείς με το να απεργείς;
Αποστολή από: apri στις Σεπτέμβριος 24, 2013, 01:23:30 μμ
Συνάδελφε, όποιος κι αν είσαι, ό,τι κι αν πιστεύεις, θα αναλάβεις τη γιορτή του «ΟΧΙ», τη γιορτή του Πολυτεχνείου, τη γιορτή της Επανάσταστης του 1821; Θα εμπνεύσεις εσύ τα παιδιά Αξιοπρέπεια, Αλληλεγγύη, Αγωνιστικότητα;
Πως, αφού θα σε έχουν δει να βάζεις την αξιοπρέπεια σου στην άκρη, να ξεχνάς την αλληλεγγύη και να λιγοψυχείς μπροστά στην αναγκαίοτητα του αγώνα.

Πώς θα αναλάβεις οτιδήποτε και θα εμπνεύσεις οτιδήποτε εντός ή εκτός σχολείου, όταν επί χρόνια προβάλλεται το μήνυμα ότι όλες αυτές οι έννοιες είναι μπανάλ και παρωχημένες;
Τις τελευταίες δεκαετίες ακούς συνέχεια τα ίδια και τα ίδια:
-δεν χρειάζεται να έχεις ιδιαίτερη πολιτιστική-εθνική ταυτότητα και να αντλείς παραδείγματα από το παρελθόν, γιατί αυτό είναι παρωχημένο, δείγμα εθνοκεντρισμού και προσβάλλει άλλους γύρω σου. Είναι καλύτερο να είσαι ένας ουδέτερος πολίτης του κόσμου.
-δεν πρέπει να προβάλλεις τη θρησκευτική σου ταυτότητα και να αντλείς το όποιο κουράγιο από αυτήν, γιατί αυτό είναι παρωχημένο και προσβάλλει τους πιστούς άλλων θρησκειών.
-δεν πρέπει να έχεις επαγγελματική ταυτότητα μέσω της εργασιακής μονιμότητας, γιατί αυτό είναι ξεπερασμένο και σε οδηγεί στην τεμπελιά και στο τέλμα. Καλύτερο είναι να αλλάζεις δουλειές όλη σου τη ζωή.
-δεν χρειάζεται να έχεις μόνιμη κατοικία, γιατί η ιδιοκατοίκηση είναι οικονομικά ασύμφορη και παρωχημένη.

Με τούτα και με τα άλλα, καλείσαι να είσαι ένας άνθρωπος χωρίς ταυτότητα, χωρίς αναφορές στο παρελθόν, που αδυνατεί να ενταχθεί σε οποιαδήποτε ομάδα αφού δεν έχει κοινά χαρακτηριστικά με άλλους, και άρα είναι αδύναμος να αντιδράσει σε οτιδήποτε. Πρέπει να είσαι ένας άνθρωπος περιπλανώμενος, μόνος, ευάλωτος στις αλήθειες και στις απαιτήσεις του καθενός.

Στο Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο το ναζιστικό καθεστώς είχε καταφέρει μέσω του κοινωνικού στιγματισμού των Εβραίων και της άσκησης βίας επάνω τους, να τους κάνει να ξεχνάνε ποιοι ήταν πραγματικά και τι μπορούσαν να κάνουν, να αρνούνται εν τέλει τον πραγματικό τους εαυτό και έτσι τελικά να αδρανοποιούνται εντελώς.
Και γράφει ο Νταβίντ Ρουσσέ, πρώην τρόφιμος του στρατοπέδου Μπούχενβαλτ:
«Για να θριαμβεύσουν τα S.S, απαραίτητη προϋπόθεση είναι ν’ αφεθεί το βασανισμένο θύμα τους να το οδηγήσουν αδιαμαρτύρητα στην κρεμάλα, ν’ αρνηθεί τον εαυτό του και ν’ αφεθεί στην τύχη του, σε σημείο που να παύει να επιβεβαιώνει την ταυτότητά του. Και υπάρχει λόγος γι’ αυτό. Δεν είναι τυχαία, από καθαρό σαδισμό, που τα S.S θέλουν να νικήσουν το θύμα τους. Ξέρουν πολύ καλά ότι το σύστημα που κατορθώνει ν’ αφανίσει το θύμα του πριν ανέβει στο ικρίωμα…είναι αναμφίβολα και το πιο ενδεδειγμένο για να κρατά υποδουλωμένο έναν ολόκληρο λαό. Υποταγμένο. Δεν υπάρχει πιο φοβερό από το να βλέπεις αυτές τις σειρές ανθρώπων να οδεύουν βουβοί προς τον θάνατό τους» (Les jours de notre mort, 1947).


Τίτλος: Απ: Τελικά γιατί κάνεις απεργία; Ποιόν ενοχλείς με το να απεργείς;
Αποστολή από: madonna mia στις Σεπτέμβριος 24, 2013, 01:52:38 μμ
http://tharrosnews.gr/news/content/%CE%AD%CE%BD%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CE%BE%CF%8D-%CE%BA%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CE%B3%CE%B7%CF%84%CF%8E%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B4%CE%B9%CE%B5%CF%85%CE%B8%CF%85%CE%BD%CF%84%CE%AE-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B4%CE%B2%CE%B1%CE%B8%CE%BC%CE%B9%CE%B1%CF%82-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%AF%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7%CF%82-%CE%BC%CE%B5%CF%83%CF%83%CE%B7%CE%BD%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%B2%CE%AF%CE%BD%CF%84%CE%B5%CE%BF
Τίτλος: Απ: Τελικά γιατί κάνεις απεργία; Ποιόν ενοχλείς με το να απεργείς;
Αποστολή από: ----- στις Σεπτέμβριος 24, 2013, 02:04:06 μμ
ΔΟΕ : ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ Ο ΑΥΤΑΡΧΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΚΑΘΕ ΟΡΙΟ ΣΤΟ ΑΠΥΣΠΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Η αυθαιρεσία και ο αυταρχισμός της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ και των «δορυφόρων» της ξεπέρασε κάθε όριο.

Μετά την προκλητική στάση της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ, που δεν αποδέχθηκε κοινό αίτημα των Δ.Σ. Δ.Ο.Ε. και ΟΛΜΕ για συνάντηση κατά τη συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το Υπουργείο Παιδείας στις 23/9/2013, ήρθε η σειρά του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Αττικής κ. Γκίνη να συνεχίσει το ρεσιτάλ της αλαζονείας και της «βαρβαρότητας».

Στη σημερινή (24/9/2013) συγκέντρωση διαμαρτυρίας που διοργάνωσε στις 7:00 π.μ. η Δ.Ο.Ε. στα γραφεία της Περιφερειακής Διεύθυνσης Αττικής με σκοπό να σταματήσει: α) την άδικη διαδικασία των μετακινήσεων συναδέλφων εκτός του ΠΥΣΠΕ που ανήκουν οργανικά και β) την απόπειρα επιβολής καθεστώτος «διαθεσιμότητας» στην εκπαίδευση, ο Περιφερειακός Διευθυντής:

1. Ζήτησε την επέμβαση των ΥΜΕΤ προκειμένου να αποτρέψει την είσοδο αντιπροσωπείας του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. στην περιφέρεια και των συναδέλφων που υπόκεινται σε πρωτοφανή ταλαιπωρία και διωγμό. Τους «επιστράτευσε» να καταστείλουν την ειρηνική διαδήλωση και συγκρούστηκαν με τα μέλη του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.

2. Αγνόησε το αίτημα συνάντησης της Δ.Ο.Ε. και παρά την αποχώρηση των δυο (2) αιρετών εκπροσώπων μας του ΑΠΥΣΠΕ (Ματθαίου και Χρόνη) συνέχισε απτόητος τη διαδικασία που προσβάλλει τον εκπαιδευτικό κόσμο.

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καταγγέλλει γι' αυτή την απαράδεκτη συμπεριφορά τον Περιφερειακό Διευθυντή Αττικής και την παρουσία και την απρόκλητη επέμβαση των αστυνομικών δυνάμεων.

Καλεί τους εκπαιδευτικούς σε συσπείρωση και αγώνα και δηλώνει ότι θα καταγγείλει συνδικαλιστικά και θα προσβάλλει νομικά τις άδικες και παράνομες διαδικασίες μετακίνησης εκπαιδευτικών της Π.Ε.

Τέλος καλεί αύριο 25/9/2013 και ώρα 7:00 π.μ. τους συναδέλφους έξω από τα γραφεία της Περιφερειακής Διεύθυνσης Αττικής σε παράσταση διαμαρτυρίας που στόχο έχει να μη συνεδριάσει το ΑΠΥΣΠΕ και να μην μετακινηθούν συνάδελφοι εκτός του ΠΥΣΠΕ.
http://www.doe.gr/index.php?categoryid=17&p2_articleid=10286