Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τυπική Εκπαίδευση => Σχολικά μαθήματα => ΕΠΑΛ => Μήνυμα ξεκίνησε από: imatia στις Οκτωβρίου 01, 2013, 11:08:43 pm
-
Καλησπέρα,
έχετε εικόνα, εάν το μάθημα Εφαρμογές Πληροφορικής, στις 4 Ομάδες Προσανατολισμού στην
Α΄ (αναδιαρθρωμένου) ΕΠΑΛ, υπολογίζεται ως εργαστηριακό?
ευχές
-
Δεν έχει έρθει κάτι για τα ΕΠΑΛ, λογικά είναι εργαστηριακό, το βιβλίο παραμένει το ίδιο.
Όσο δεν έρχεται κάτι, παραμένει η υπάρχουσα κατάσταση(εργαστηριακό, 2 καθηγητές από 17 μαθητές και πάνω).
Αντίθετα για τα Γενικά Λύκεια υπάρχει νέα οδηγία.
-
...σε μια σύντομη επικοινωνία με την αντίστοιχη Δ/νση του Υπουργείου προς διευκρίνηση του θέματος, πληροφορήθηκα πως έχουν υποβάλλει σχετικό ερώτημα στο σχετικό Ινστιτούτο και "είμαστε" σε αναμονή μιας ξεκάθαρης απάντησης...
...εκτιμώ πως με το γράμμα του νόμου τόσο του "παλαιού ΕΠΑΛ, όσο και του νέου ΦΕΚ, το μάθημα δεν χαρακτηρίζεται εργαστηριακό, όπως κάθε μάιημα της Α' τάξης, και είναι δυσεύρετο, το ότι και πριν και τώρα, το όριο των 17 εφαρμόζει ΚΑΙ στην Α' ΕΠΑΛ... (κι όχι μόνο στους τομείς-ειδικότητες (
-
Τελικά το βιβλίο θα ειναι αυτο του Γενικού Λυκείου :( http://www.pi-schools.gr/content/index.php?lesson_id=1&ep=67&c_id=272
Οπότε χλωμό το βλέπω να χαρακτηριστεί εργαστηριακό και άρα να γινεται με συνδιδασκαλία 2 συναδέλφων. Άλλη μια ήττα βλεπω να ερχεται..
-
Κάπου διάβασα ότι μπορεί να προσληφθούν αναπληρωτές ΕΣΠΑ για τα ΕΑΕΠ.. Γι αυτό στέλνουν τους μεταταχθέντες στα ολοήμερα..
-
http://free-informatics.blogspot.gr/2014/08/blog-post_18.html
Ενστάσεις για τις τεχνητές υπεραριθμίες των Πληροφορικών στην Εκπαίδευση
Πολλοί είναι οι Πληροφορικοί της Εκπαίδευσης οι οποίοι μετά από χρόνια υπηρεσίας, βρίσκονται στη θέση του υπεραρίθμου. Μια κατάσταση που εντέχνως έχουν δημιουργήσει εκείνοι που παλαιότερα θεωρούσαν τους Πληροφορικούς παιδαγωγικά ακατάλληλους και τώρα επιχειρούν να τους εμφανίσουν ως πλεονάζοντες για να πάρουν τη ρεβάνς... Ποτέ δεν χώνεψαν ότι η παρουσία μας στην εκπαίδευση ήταν αποτέλεσμα πολύχρονων αγώνων και δικαστικών προσφυγών. Δεν υποκύψαμε στα πελατειακά κυκλώματα που λυμαίνονται το χώρο της εκπαίδευσης και αυτό δεν μας το συγχωρούν οι δικτατορίσκοι που καθορίζουν εν κρυπτώ τις εκπαιδευτικές πολιτικές στη χώρα μας. Αρχής γεννομένης από το 2008, ξεκίνησε ένα σχέδιο αφανισμού της Πληροφορικής και εμφάνισης των Πληροφορικών ως δήθεν πλεοναζόντων. Ας εστιάσουμε την προσοχή μας στα Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑΛ) και ας δούμε τι συμβαίνει σήμερα (Αύγουστος 2014):
Με την εγκύκλιο των αναθέσεων στα ΕΠΑΛ που εξακολουθεί να ισχύει δεν επιτρέπεται στους Πληροφορικούς να διδάξουν τα μαθήματα εφαρμογών υπολογιστών της
-
Είναι πολύ περίεργο να αντιμετωπίζεται ως θεωρητικό το μάθημα στην Α' τάξη ΕΠΑΛ και όχι ως εργαστηριακό.
Αλλά είναι ανέκδοτο οι Πληροφορικοί να μην επιτρέπεται να διδάξουν τα μαθήματα εφαρμογών υπολογιστών της