Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Ειδικές δομές εκπαίδευσης => Ιδιωτική Εκπαίδευση => Μαθήματα κατ'οίκον => Μήνυμα ξεκίνησε από: vk87 στις Οκτωβρίου 06, 2013, 07:07:59 pm
-
Καλησπέρα! Ανοίγω αυτό το θεμα διότι ως νέος στα ιδιαίτερα έχω κάποιες απορίες που μονο πιο εμπειροι απο μενα συναδελφοι θα μπορουσαν να μου λυσουν. Εχω θεμα με τον χρονο γενικα. Εσεις προλαβαινετε να κανετε οσα θελετε κατα τη διαρκεια ενοσ μαθηματος? Και γινομαι πιο σαφής. Προλαβαίνετε να κανετε παραδοση του μαθηματος , να λυσετε τις ασκησεις του βιβλιου και να λυσετε και ασκησεις απο τις φωτοτυπιες που τους δινετε? Και τι να μην κανεις.. Να μην κανεις ασκησεις βιβλιου θα σου πουνε κανω ιδιαιτερο και δεν θα ειμαι ετοιμος για τις ασκησεις του βιβλιου? Να μην κανεις ασκησεις απο εξωσχολικα δεν γινεται γιατι εχουν πολλεσ καλες ασκησεις που δεν εχουν τα βιβλια, και εξ αλλου πληρωνει ιδιαιτερο ο αλλος πρεπει να του κανεις και κατι περαν του βιβλιου. Πως ομως να τα κανεις όλα αυτα όταν για παραδειγμα στο σχολειο κανουν 5 ωρες και συ πρεπει να του κανεις την υλη σε 3 η και λιγοτερες πολλες φορες?
-
Για ποιο αντικείμενο μιλάς και για ποια τάξη;
-
Σωστά , κατι παρέλειψα.. :-\ Για φυσικη μιλάω αλλα και γενικά για θετικά μαθήματα.. Επίσης , δεν αναφέρομαι σε συγκεκριμένη τάξη αλλά νομίζω στη τρίτη λυκείουειναι πιο έντονο..
-
Αν και Φιλόλογος, θεωρώ ότι στην Γ Λυκείου είναι περιττό να ασχολείσαι με τις ασκήσεις του βιβλίου έτσι κι αλλιώς. Εγώ τουλάχιστον στην Γ Λυκείου αγνοώ πληρως το σχολείο, δεν ξέρω καν πού βρίσκονται στην ύλη...
-
Οκ σ ευχαριστω πολυ για την απάντηση!! Κάποιος συνάδελφος φυσικής ??
-
Όσον αφορά τη φυσική, οι κυριότερες ασκήσεις και όλα τα προβλήματα του σχολικού βιβλίου είναι τα πρώτα που πρέπει να λυθούν αναλυτικά, παράλληλα με ασκήσεις βοηθημάτων.
Έμφαση στα βασικότερα σημεία της θεωρίας με άμεση λύση άσκησης του σχολ. βιβλίου ως παράδειγμα. Ο χρόνος ποτέ δεν αρκεί, αλλά με κατάλληλο ρυθμό (αργά εκεί που θέλει προσοχή και πιο γρήγορα εκεί που είναι απλά αριθμητικές πράξεις) θα γίνει καλύτερη χρήση του περιορισμένου χρόνου. Και όσες ασκήσεις είναι για εξάσκηση, αποκλειστικά "για το σπίτι". Αρκεί ένα πρόβλημα σε κάθε κατηγορία με την αντίστοιχη μεθοδολογία, για να καταλάβει ο μαθητής πώς γίνεται, και μετά απλά απορίες στις ασκήσεις που του δόθηκαν και δεν κατάλαβε.
Κάπως έτσι...
-
Μαλιστα.. ΟΚ Σ ευχαριστω παρα πολυ για τις συμβουλες συναδελφε, να σαι καλα!!!
-
Με τη σειρά μου θα ήθελα κ γω να αναφεθώ στο θέμα χρόνος.Πρόκειται για έκθεση επαλ γ΄λυκείου.Ενώ στο τηλ μου είπαν οτι θέλουν δύο ώρες έκθεση,στη συνάντηση μου ειπαν για 1,μιας και η κόρη τους ειναι μαθήτρια του 18.Κάναμε ήδη 4 μαθήματα,διαπιστώνω πως η κόρη έχει εκφραστιά προβλήματα κ πάντα μου γραφει είτε έκθεση είτε ανάπτυξη παραγράφου κάτω από το όριο λεξεων.Καταλαβαίνω οτι μια ώρα δεν αρκεί.Πάντα κάθομαι παραπάνω.Εντωμεταξύ δε βλέπω τους γόνεις ιδιαίτερα θερμούς στο ενδεχόμενο αύξησης της ώρας,έστω και μισής.Δεν ξέρω πως να χειριστω την κατάσταση.Σαν πρωτάρα την πάτησα.Κατέβασα την τιμή μιας και επρόκειτο για δύο ώρες,οι φωτοτυπίες είναι πολλές κ όπως καταλαβαίνετε στην τσέπη μου μένουν ψίχουλα.Και κάθομαι κ σκέφτομαι,πως φέρθηκα χαζά και πως από την αρχή δεν έπρεπε να κάνω εκπτώσεις. Μου μίλησαν για καλό επιπεδο μαθήτριας,έχει βάλει στόχο κ είναι η τελευταία της ευκαιρία μιας και το τμήμα του χρόνου κλείνει,το παιδί όμως δεν μπορε να μπει στη λογική των πανελληνίων.Πιστεύετε οτι μια ώρα φτάνει να βγει η ύλη και είμαι παράλογη που ζητώ κάτι παραπάνω έστω και τώρα;
-
Με βάση αυτά που λες, μία ώρα δεν φτάνει - το τι νομίζουμε εμείς δεν έχει σημασία.
Όταν κάνεις έκπτωση στην τιμή της ώρας επειδή οι ώρες είναι πολλές, θα τους το λες ξεκάθαρα: π.χ. η τιμή της ώρας είναι 15 ευρώ, αν κάνετε δύο ώρες θα πληρώνετε 25 ευρώ. Αν ξεκινήσεις με το σκεπτικό να κάνεις δύο ώρες με 25 ευρώ, και σου πουν για μία ώρα, τότε θα τους εξηγήσεις ότι δεν θα πληρώνουν 12,5 ευρώ αλλά 15.
Ποτέ μην κάθεσαι παραπάνω χρόνο απλήρωτη, ειδικά σε σπίτια που σε έχουν μόνο για μία ώρα. Αυτές είναι παραχωρήσεις που θα πρέπει να κάνεις μόνο σε όσους σε καλοπληρώνουν.
Τις φωτοτυπίες εγώ προσωπικά θα τις περιόριζα στο ελάχιστο. Δες αν η μαθήτριά σου έχει πρόσβαση σε κομπιούτερ και αν έχει, στέλνε της ό,τι χρειάζεται για το μάθημα ηλεκτρονικά και πες της να το τυπώνει η ίδια στο σπίτι.
Δουλειά σου είναι να διδάξεις, όχι να κάνεις θαύματα. Αν η μία ώρα δεν φτάνει, εξήγησέ το στους γονείς. Αν δεν θέλουν να πληρώσουν για παραπάνω, τότε ή αρνείσαι να συνεχίσεις ή κάνεις ό,τι προλαβαίνεις στη μία ώρα που σε πληρώνουν.
Το να ζητήσεις παραπάνω για την διδακτική ώρα μετά από 4 μαθήματα το βλέπω παράλογο. Νομίζω ότι εφόσον συνεχίσεις, πρέπει να συνεχίσεις στην τιμή που συμφωνήσατε. Αλλά αν σε πληρώνουν για μία ώρα θα δουλεύεις για 1 και όχι για 1.5 ή για 2.
-
Συνάδελφοι στη φυσική γενικής β λυκείου προλαβαίνετε να μπείτε και στις ταλαντώσεις??
-
Στη γ΄λυκείου ο χρόνος ποτέ δεν επαρκεί, ίσως και στη