Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τυπική Εκπαίδευση => Γενικό Λύκειο => Σχολικά μαθήματα => Θετικά μαθήματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: vk87 στις Οκτωβρίου 27, 2013, 12:47:06 pm
-
Θα ήθελα να ρωτήσω τους καθηγητές που ασχολούνται με θετικά μαθήματα (κυρίως Μαθηματικά και Φυσική) αν προλαβαίνουν να διδάξουν όλη τη διδακτέα ύλη που δίνει το υπουργείο. Η ερώτηση αφορά κυρίως την Α και τη
-
Για την Φυσική:
Α΄ λυκείου
Η υλη φέτος άλλαξε λόγω της μείωσης στο εβδομαδιαίο ωρολόγιο πρόγραμμα από τρεις σε δύο ώρες. Αφαιρέθηκε ο ηλεκτρισμός.
Παρά ταύτα είναι αδύνατο να βγει η ύλη της μηχανικής αν και επιβάλλεται αφού η φετινή Α΄ λυκείου θα εξεταστεί με το νέο σύστημα. Υποθέτω ότι οι περισσότεροι δεν θα προλάβουν να μπουν στο δεύτερο κεφάλαιο της ενέργειας (2.2 διατήρηση ολικής ενέργειας και υποβάθμιση). Θα πρέπει επίσης να ακολουθήσουμε τις οδηγίες του υπουργείου για την ύλη και τον προγραμματισμό της διδασκαλίας της ύλης ώστε να συμβαδίζουμε πανελλαδικά και να μην ξεφεύγουμε...οι ώρες είναι πολύτιμες, η δυσκολία μεγάλη και τα τμήματα συνήθως με πολλούς μαθητές...
-
Μάλιστα.. Άρα, το πρόβλημα είναι στην Α' που έχει και πολύ σημαντικές ενότητες που χρειάζονται στην Γ . Στην
-
Θα ήθελα να ρωτήσω τους καθηγητές που ασχολούνται με θετικά μαθήματα (κυρίως Μαθηματικά και Φυσική) αν προλαβαίνουν να διδάξουν όλη τη διδακτέα ύλη που δίνει το υπουργείο. Η ερώτηση αφορά κυρίως την Α και τη
-
Ε βέβαια.. Και μετά απορούν γιατί είμαστε στις τελευταίες θέσεις του PISA..
-
Γιατί κάποιοι καθηγητές κάνουν από τη φυσική της
-
Για τα Μαθηματικά των Γενικών Λυκείων η ύλη είναι πολλή, κυρίως στη Γ' λόγω της μέγάλης ποικιλομορφίας ασκήσεων που αναπτύχθηκε από τη θεματολογία των Πανελλαδικών και καλλιεργήθηκε και διογκώθηκε από τα φροντιστήρια και τα διάφορα βοηθήματα που κυκλοφορούν. Επίσης στην Α' Λυκείου, ύστερα από την προσθήκη των πιθανοτήτων πιστεύω οτι υπάρχει πρόβλημα με την ύλη της Άλγεβρας, ενώ στη
-
Το πρόβλημα είναι ότι δεν έχουν ιδέα για το πόσες ώρες χάνονται σε κάθε σχολείο.
Υπολογίζουν την ύλη με βάση τις εκτιμώμενες ώρες διδασκαλίας, που είναι ένα τελείως λάθος νούμερο.
Σε παλιότερη συνάντηση είχα προτείνει το εξής απλό:
Στο τέλος της χρονιάς, ζητήστε φωτοτυπία του βιβλίου ύλης από κάθε σχολείο της περιοχής και βγάλτε μέσο όρο πραγματικών ωρών που έγιναν ανά μάθημα. Αφαιρέστε και μια τυπική απόκλιση και θα έχετε το πραγματικό πλήθος ωρών για το 84% των σχολείων, αν υποθέσουμε περίπου κανονική κατανομή, που για μεγάλο πλήθος σχολείων είναι ασφαλής προσέγγιση, λόγω κεντρικού οριακού θεωρήματος.