Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Σχολική ζώνη => Μήνυμα ξεκίνησε από: ΠΑΣΑΦ στις Ιανουαρίου 04, 2014, 01:00:09 pm
-
Πού πήγαν τα λεφτά της ενισχυτικής; Ποιος θα μας απαντήσει; γιατί οι μαθηματικοί είναι διπλάσιοι σε αριθμό από τους φιλολόγους; γιατί τόσο μένος με τον κλάδο μας; Μήπως τις διοικητικές θέσεις τις έχουν αναλάβει συνάδελφοι άλλων ειδικοτήτων και προωθούν τις ειδικότητες τους για προφανείς λόγους; Θα μας απαντήσει το Υπουργείο πού πήγαν τελικά τα λεφτά της Ενισχυτικής;
Ευχαριστούμε το συνάδελφο για το εξαιρετικό άρθρο του
Από εβδομάδα όπως όλα δείχνουν θα ξεκινήσουν οι αιτήσεις για την ενισχυτική διδασκαλία αφού στο σύνολό τους σχεδόν έχουν ανακοινωθεί τα γυμνάσια που θα λειτουργήσουν ως σχολικά κέντρα ενισχυτικής διδασκαλίας. Ο αριθμός τους είναι μειωμένος σε ορισμένες περιφέρειες της χώρας συγκριτικά με το προηγούμενο έτος. Αισθητή μείωση εντοπίζεται στις περιφέρειες Αττικής και Κεντρικής Μακεδονίας όπου βρίσκονται τα περισσότερα ΣΚΕΔ.
Οι δυο αυτές περιφέρειες μαζί με την περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας εντάσσονται στον άξονα προτεραιότητας 2. Επειδή μέχρι στιγμής δεν έχει δημοσιευτεί η εν λόγω απόφαση χρηματοδότησης αναφέρουμε ότι για τις 3 αυτές περιφέρειες προβλέπεται για την απασχόληση των εκπαιδευτικών ποσό ύψους 24.090.639,23
-
Όποιος συνάδελφος έχει πληροφορίες για τις παρατυπίες που έχουν γίνει στα ΣΚΕΔ ας τις κοινοποιήσει.. Πρέπει να λογοδοτήσουν οι υπεύθυνοι....αλλά κυρίως να μην επαναληφθούν τέτοια φαινόμενα....
-
Ότι οι φιλόλογοι ήμασταν οι μεγάλοι χαμένοι φέτος,το εμπεδώσαμε,δε χρειαζόταν να μας δώσουν τη χαριστική βολή και με την ενισχυτική!Οι εκλογές όμως πλησιάζουν και οι αναπληρωτές φιλόλογοι με τις οικογένειες τους δε θα ξεχάσουν....
-
Καλή προσπάθεια του καλόγηρου αλλά καλύτερα να πάει σε κάνα μοναστήρι και να μην ασχολείται με θέματα που δεν γνωρίζει . Δεν μας εξηγεί πως θα δοθούν οι 13ωρες σε μαθηματικούς? Είμαι σίγουρος πως δεν ξέρει ότι μας μείωσαν και το μισθό.
Πασαφ θα σου δώσω εγώ μια απάντηση
Με τα χρήματα για την ενισχυτική πληρώνονται και οι Υσκεδ αλλά και τα λειτουργικά έξοδα των σκεδ.
Λεφτά υπάρχουν μόνο που δεν τα προωθούν σε εμάς, τα κονδύλια του 2013 έχουν χαθεί, ήταν από το προηγούμενο εσπα!
Οι μαθηματικοί είναι διπλάσιοι επειδή τα μαθηματικά είναι ένα πολύ δύσκολο μάθημα για τους μαθητές και χρειάζονται βοήθεια, ενώ τα φιλολογικά μπορούν να τα διαβάσουν και μόνοι τους για να περάσουν την τάξη! Ακόμη και τα ίδια τμήματα να υπάρχουν τα μαθηματικά είναι 4 ώρες σε κάθε τάξη!
Αν αναφέρεσαι στον αριθμό των σκεδ: πέρσι σε ορισμένα δεν υπήρχαν τμήματα και σε άλλα είχαν δημιουργηθεί πολλά. Ίσως κάποια να άλλαξαν για να βολεύει η μετακίνηση με λεωφορείο. Ένταξη δεν νομίζω να περιμένεις να σου πω πως κάποιοι δήμαρχοι πίεσαν περισσότερο!
-
Γιατί πρέπει να πάει σε μοναστήρι ο συνάδελφος; επειδή ταρακούνησε τα νερά; Τέτοιους συναδέλφους πρέπει να τους ενθαρρύνουμε και όχι να τους αποτρέπουμε.
Οι 13 ώρες θα δοθούν στους μαθηματικούς αν όλες οι τάξεις (α΄, β΄, γ΄ γυμνασίου) δημιουργήσουν τμήματα σκεδ.
Μόνο σε εσάς μειώθηκε ο μισθός; τι εννοείς;
Επίσης αν γνωρίζεις περισσότερα από το συνάδελφο - δημοσιογράφο σε καλούμε να μας δώσεις πληροφορίες... για να μην εφησυχαστούν τα ανώτατα στελέχη του υπουργείου. Άλλωστε η ομάδα και η συλλογικότητα θα επιφέρει θετικά αποτελέσματα και όχι η μονομέρεια και ο εγωισμός.
-
Εγώ νομίζω πως με την τόση-ηθελημένη?- καθυστέρηση, θα υπολειτουργήσει το πρόγραμμα και στο τέλος θα το καταργήσουν κιόλας λέγοντάς μας πως δεν είχε την αναμενόμενη ανταπόκριση! Κρίμα, γιατί αν ήθελαν, θα μπορούσε να απασχολήσει αρκετούς από εμάς, που τώρα είμαστε άνεργοι!ΝΤΡΟΠΗ
-
Kostasmath, τη συνδρομή σου θέλουμε, γιατί φαίνεται να γνωρίζεις πολλά. Πάντως τα νούμερα ήταν μεγαλύτερα το Νοέμβριο. Το θέμα είναι να δουλέψουμε όλοι αξιοπρεπώς. Και όχι να μαλώνουμε μεταξύ μας. Μαζί θα διεκδικήσουμε περισσότερα.
-
Ακριβως, μην πεφτετε στην παγιδα του διαιρει και βασιλευε! Θεμα ειναι οτι τα λεφτα εχουν πεσει, εχουν δοθει τα κονδυλια και η χρονια εφτασε στο μεσο της χωρις ενισχυτικη. Κι εμεις ανεργοι και τα παιδια χωρις καθηγητες. Ενα σωρο οικογενειες δεν εχουν φετος λεφτα για φροντιστηρια και υπολογιζαν σ αυτο. Εξακολουθουν ομως να μας εμπαιζουν. Θα βγει σε κανα 2μηνο και θα στειλουν ατομα φετος παλι για 3 βδομαδες. Απαραδεκτο. Δεν πρεπει να το επιτρεπουμε.
-
Υπέροχα 12 ώρες και μια δώρο!
Δεν γνωρίζω κάτι περισσότερο, ο μισθός μειώθηκε για όλους τους αμω και τους ωρομίσθιους! Έχω αγανακτήσει από τους δημοσιογράφους που μας κοροϊδεύουν και δεν δημοσιεύουν κάτι έγκυρο και χρήσιμο από πέρσι μας δουλεύουν για την ενισχυτική και για τους αναπληρωτές γενικότερα. Αναμεταδίδουν αυτά που γράφουμε εμείς εδώ…. Η ενισχυτική θα γίνει και σε σκεδ μόνιμων. Για κοιτάξτε στην περιοχή σας και πείτε μου μήπως έχουν αφαιρεθεί σκεδ από δυσπρόσιτες παραμεθόριες περιοχές ή μήπως πέρσι δεν είχαν ούτε ένα τμήμα?
Τα περσινά θα τα βρείτε εδώ http://dide.pre.sch.gr/portal/images/stories/eggrafa/enis_did/ed_2013/applications/table_SKED__27_03_2013.xls
Καλό θα ήταν οι δημοσιογράφοι να βγάζουν ειδήσεις και να πιέζουν τους αρμόδιους για να λυθούν τα προβλήματα να χωρίς να μας γεμίζουν ελπίδες ή να μας απογοητεύουν.
Τώρα το θέμα είναι η ενισχυτική και οι διορισμοί στη συνέχεια οι υπεράριθμοι αναπληρωτές , τα μόρια προϋπηρεσίας και ίσως ένα ασεπ αρχίσει να φαίνεται στον ορίζοντα.
-
Ο Δημοσιογράφος είναι συνάδελφος φιλόλογος και επιπλέον οι πληροφορίες του θα χρησιμοποιηθούν σε επίσημο έγγραφο που θα στείλει ο σύλλογος προκειμένου να λογοδοτήσουν οι υπεύθυνοι αλλά αυτή τη φορά γραπτώς.... ίσως είναι η μοναδική φορά που ο δημοσιογράφος ο συγκεκριμένος δεν είναι ένοχος αλλά συμπάσχων...
-
Γνώμη μου είναι ότι τα χρήματα της Ενισχυτικής πήγαν στα ολοήμερα δημοτικά... Μυρίζει Μπράτη η υπόθεση εδώ και μήνες απλά εθελοτυφλούμε.
-
Εκκωφαντική και η σιωπή των βουλευτών του κοινοβουλίου..Για να μην ξεχνιόμαστε και με τους επόμενους που ετοιμάζονται να μας κυβερνήσουν.
-
Στα Γιάννενα όσοι δούλεψαν στην ενισχυτική είχαν 2-4 ώρες! Οι 12 και 13 μου φαίνονται ασύλληπτο νούμερο!
-
o υπεύθυνος της ενισχυτικής μας εξήγησε ότι ένας φιλόλογος μπορεί να πηγαίνει σε 2 σκεδ προκειμένου να συμπληρώσει ωραριο.. για παράδειγμα αν στον Πειραιά υπάρχουν 10 σκεδ.. οι 5 πρώτοι φιλόλογοι θα έχουν 13 ώρες και οι 5 τελευταίοι 8 ώρες...
-
kazani-pou-vrazei-i-paideia-1-315x236 Το Υπουργείο Παιδείας οργανώνει τη φετινή ενισχυτική διδασκαλία, ένα φιάσκο δίχως τέλος… Προχειρότητα, ανικανότητα, αδιαφορία, διάλυση… του Δημήτρη Παπαδημητρίου Αρχές Ιανουαρίου 2014 και αρχίζουν να διαρρέουν εκ νέου πληροφορίες για τον αριθμό και την κατανομή των πιστώσεων προσλήψεων των εκπαιδευτικών που θα εργαστούν στο πρόγραμμα της ενισχυτικής διδασκαλίας και για τα κονδύλια που προορίζονται για τον κάθε άξονα προτεραιότητας και κάθε περιφέρεια της Ελλάδας. Και όλα αυτά σαν να μη συμβαίνει τίποτα…Το Υπουργείο Παιδείας σκοπεύει και πάλι να προσλάβει για λιγους μήνες ή και λιγες εβδομάδες, εκπαιδευτικούς ως ωρομίσθιους ή αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου, με κάτι μισομεροκάματα των 200 έως 700 ευρώ, σε σχολεία πολλά χιλιόμετρα μακρυά από το σπίτι τους και χωρίς κανένα όφελος προυπηρεσίας πλέον, για να καλύψει τις ανάγκες για δωρεάν μάθηση και διδασκαλία των μαθητών. (!) Το Υπουργείο Παιδείας συνεχίζει απλά το περυσινό θέατρο παραλόγου, όταν και προσέλαβε στο τέλος της χρονιάς ωρομισθιους ωρομίσθιους στα πλαίσια της ενισχυτικής διδασκαλίας για 10-15 μέρες για τον ίδιο λόγο. Φυσικά στην συντριπτική τους πλειοψηφία οι εκπαιδευτικοί που κλήθηκαν να πάνε και να εργαστούν στην ενισχυτική διδασκαλία για λίγες μέρες και σε κάθε γωνιά της Ελλάδας παραιτήθηκαν και η ενισχυτική διδασκαλία για έναν ακόμα χρόνο δεν έγινε ποτέ, ούτε καν υποτυπωδως. Φέτος και πάλι μέσα σε ένα νέο ρεσιτάλ προχειρότητας, αδιαφορίας, αναλγησίας και ανικανότητας, το Υπουργείο Παιδείας τώρα, αρχές Ιανουαρίου, στα μέσα της σχολικής χρονιάς, ρυθμίζει τα ζητήματα κατανομής πιστώσεων προσλήψεων για την ενισχυτική διδασκαλία, γνωρίζοντας στην ουσία ότι ο θεσμός οδηγείται με μαθηματική ακρίβεια πάλι σε αποτυχία, διάλυση και απαξίωση για τους ίδιους ουσιαστικούς, πρακτικούς και προφανείς λόγους. Το θέμα όμως δεν είναι πλέον μόνο αυτό. Το θέμα είναι ότι η έλλειψη παντελούς σχεδιασμού και οργάνωσης μέσα στο Υπουργείο, που καλά κρατεί ήδη από το περασμένο καλοκαίρι (οπότε και αλλάζανε κάθε μέρα το προγράμματα σπουδών Γυμνασίου και Λυκείου και οι αναθέσεις των μαθημάτων, που έβγαλε σε μία μέρα άχρηστους τους πιο περιζήτητους τομείς ΕΠΑΛ και αναίτια και ανάλγητα σε διαθεσιμότητα 2.122 συναδέλφους, από τους οποίους οι 450 αντιμετωπίζουν πλέον άμεσα το φάσμα της απόλυσης) συνεχίζεται με αμείωτη ένταση. Πλέον φορείς και παράγοντες μέσα και έξω από το Υπουργείο δεν μπορούν να απαντήσουν με σαφήνεια και βεβαιότητα σε ζητήματα που άπτονται απλά και βασικά της λειτουργίας των εκπαιδευτικών θεσμών της χώρας, σε ζητήματα που άπτονται της αγωνίας και των κόπων μαθητών και γονέων, όπως για το αν θα ισχύσει από φέτος το Νέο Λύκειο…
Διαβάστε περισσότερα: Το Υπουργείο Παιδείας οργανώνει τη φετινή ενισχυτική διδασκαλία, ένα φιάσκο δίχως τέλος…, του Δημήτρη Παπαδημητρίου | ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ
http://xenesglosses.eu/2014/01/to-ypourgeio-paideias-organonei-ti-fe/
-
46.000.000 μόνο για μισθοδοσία άλλες οι δαπάνες για υπεύθυνους
-
http://www.edulll.gr/?cat=113
Κονδύλι 23.770.000,00 ευρώ για αμοιβές για την Ενισχυτική Διδασκαλία στα Γυμνάσια
http://www.esos.gr/article/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/kondyli_amoibes_enisxytiki_didaskalia_gymnasia
Όσα και να είναι τα κονδύλια θα πρέπει να λειτουργεί σωστά το πρόγραμμα.
-
Το esos δεν εχει όλες τις αποφάσεις ....το συνολικό ποσο ειναι όσα λέει ο κ. Καλογηρος...έχουν μόνο 2 απο τις 3 αποφάσεις ...
το προγραμμα όντως συνάδελφε έπρεπε να λειτουργήσει με 46.000.000 ευρω ...
-
Απλήρωτοι εδώ και τρεις μήνες είναι 2.000 αναπληρωτές εκπαιδευτικοί που έχουν προσληφθεί μέσω του ΕΣΠΑ σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Πρόκειται για εκπαιδευτικούς που έχουν προσληφθεί στα πλαίσια των προγραμμάτων για τα ολοήμερα σχολεία καθώς και στο πρόγραμμα «διερεύνηση παραμέτρων αναμόρφωσης και εξορθολογισμού της διδακτέας ύλης και του εκπαιδευτικού υλικού στη βθμια εκπαίδευση».
Η λύση που προωθείται είναι έγκριση για μεταφορά χρημάτων από άλλες πράξεις για πίστωση του συγκεκριμένου λογαριασμού. Απαιτείται, ωστόσο, πολιτική απόφαση και έγκριση για μια τέτοια ενέργεια»
Αρβανιτόπουλος, βλέπουμε ότι αυτή τη στιγμή υπάρχει μία οροφή όσον αφορά τις ανάγκες του δημοσίου στην είσοδο των εκπαιδευτικών γιατί βλέπουμε ότι υπάρχουν πολλοί αδιόριστοι ακόμη. Άρα πρέπει να πούμε στους νέους και τις νέες μας ότι μπορεί να το έχεις αυτό ως όνειρο, αλλά δες και την πραγματικότητα η οποία δείχνει ότι την επόμενη πενταετία αν σε ωθήσουμε προς αυτή την κατεύθυνση, είναι πολύ πιθανό να σε εισάγουμε σε ένα τούνελ ανεργίας"