Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ => Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων => Μήνυμα ξεκίνησε από: GERMANOS στις Ιανουαρίου 06, 2014, 06:28:00 pm
-
Καταρχάς να ευχαριστήσουμε το συνάδελφο
-
Το 26 ειναι το προγραμμα που πήρε αναπληρωτές δευτεροβάθμιας 6 Δεκεμβρίου ! Έχω την εντύπωση ότι με αυτά που λέει θα ισχύσει το ίδιο το 2014 με περισσότερους αναπληρωτές στην δευτεροβαθμια !
-
Μας έχουν διαβεβαιώσει ότι το πρόγραμμα 26 δεν πρόκειται να επαναληφθεί για του χρόνου... Μακάρι να μην ισχύει..
-
Γιατί το αναφέρει στο 2014 αφού δεν θα ισχύσει και ποιοι θα ειναι οι 21000 απο 5100 που ήταν εφέτος οι αναπληρωτές ; Όλοι πρωτοβάθμια και δευτεροβαθμια μόνο ειδικής ;
-
Eύχομαι να ισχύσει το πρόγραμμα 26.. Επίσημο υπηρεσιακό στέλεχος του υπουργείου μας είπε ότι ότι είναι δύσκολο να εφαρμοστεί πάλι το πρόγραμμα 26.. Εγώ εύχομαι από καρδιάς να εφαρμοστεί... και παύω να γράφω άλλο για να μην κάνω κακό στο συγκεκριμένο πρόγραμμα... γιατί επιθυμώ εντόνως να εφαρμοστεί και το 2014.... και φυσικά και θα το απαιτήσουμε...
-
Αυτο το προγραμμα 26 τι ακριβως ειναι ,πληρους ωραριου Η μειωμενου?
-
Στην πλειοψηφία του το πρόγραμμα 26 ήταν πλήρους ωραρίου αλλά είχε και μειωμένου
-
Eύχομαι να ισχύσει το πρόγραμμα 26.. Επίσημο υπηρεσιακό στέλεχος του υπουργείου μας είπε ότι ότι είναι δύσκολο να εφαρμοστεί πάλι το πρόγραμμα 26.. Εγώ εύχομαι από καρδιάς να εφαρμοστεί... και παύω να γράφω άλλο για να μην κάνω κακό στο συγκεκριμένο πρόγραμμα... γιατί επιθυμώ εντόνως να εφαρμοστεί και το 2014.... και φυσικά και θα το απαιτήσουμε...
Στο υπουργείο φέτος λένε ό,τι να'ναι...Τα είδαμε και με την ενισχυτική και με τα όσα έλεγαν για το ΕΣΠΑ και τελικά το χρησιμοποίησαν.Εγώ πάλι άκουσα ότι το πρόγραμμα 26 θα εφαρμοστεί και του χρόνου,εξάλλου χωρίς αυτό φέτος δεν ξέρω πώς θα λειτουργούσαν σχολεία και δη επαλ,όπως και του χρόνου που ο κρατικός έχει μειωθεί κι άλλο.Δε γίνεται να ανταπεξέλθουν στις ανάγκες δίχως ΕΣΠΑ .Φυσικά κρατάμε μικρό καλάθι,αλλά ας μην προεξοφλήσουμε και την επόμενη χρονιά.Προς το παρόν χάσαμε τη φετινή.Το μέλλον είναι ρευστό και αβέβαιο.
-
Eύχομαι να ισχύσει το πρόγραμμα 26.. Επίσημο υπηρεσιακό στέλεχος του υπουργείου μας είπε ότι ότι είναι δύσκολο να εφαρμοστεί πάλι το πρόγραμμα 26.. Εγώ εύχομαι από καρδιάς να εφαρμοστεί... και παύω να γράφω άλλο για να μην κάνω κακό στο συγκεκριμένο πρόγραμμα... γιατί επιθυμώ εντόνως να εφαρμοστεί και το 2014.... και φυσικά και θα το απαιτήσουμε...
Γιατι να μην ισχυσει????????????????????
-
Με μια αυξησούλα ωραρίου,που πολύ ακούγεται, τη συνέχιση των β αναθέσεων, τη μείωση διδακτικών ωρών φιλολογικών μαθημάτων( χωρίς να έχω πληροφόρηση τα θεωρώ σίγουρα μ΄αυτούς τους αλήτες στο υπουργείο) θα δούμε του χρόνου 100-και πολλούς λέω- φιλολόγους αναπληρωτές και θα λέμε και ευχαριστώ! Μέσω ΕΣΠΑ θα διορίζονται με τη σέσουλα άλλες ειδικότητες, από τους δασκάλους θα καλούνται πια και οι τεταρτοετείς φοιτητές και εμείς παρέα με την πίκρα μας θα ακούμε τα εύστοχα, αντικειμενικά σχόλια των μόνιμων, ειδικών επί παντός επιστητού μελών του φόρουμ για την ανεπάρκειά μας, την έλλειψη συναδελφικότητας κ.τ.λ.
-
Με μια αυξησούλα ωραρίου,που πολύ ακούγεται, τη συνέχιση των β αναθέσεων, τη μείωση διδακτικών ωρών φιλολογικών μαθημάτων( χωρίς να έχω πληροφόρηση τα θεωρώ σίγουρα μ΄αυτούς τους αλήτες στο υπουργείο) θα δούμε του χρόνου 100-και πολλούς λέω- φιλολόγους αναπληρωτές και θα λέμε και ευχαριστώ! Μέσω ΕΣΠΑ θα διορίζονται με τη σέσουλα άλλες ειδικότητες, από τους δασκάλους θα καλούνται πια και οι τεταρτοετείς φοιτητές και εμείς παρέα με την πίκρα μας θα ακούμε τα εύστοχα, αντικειμενικά σχόλια των μόνιμων, ειδικών επί παντός επιστητού μελών του φόρουμ για την ανεπάρκειά μας, την έλλειψη συναδελφικότητας κ.τ.λ.
-
axaliko το πιο εύστοχο σχόλιο που διάβασα εδώ και μέρες! Ακριβώς έτσι τα σκέφτομαι τα πράγματα κι εγώ.
-
Ευχαριστώ, may 16. Το θέμα είναι αν υπάρχουν περιθώρια αντίδρασης μήπως, λέω μήπως, ανατρέψουμε αυτήν την κατάσταση
-
Τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας δεν ανήκουν στα πρόγραμματα ΕΣΠΑ; Γιατί δεν προσλαμβάνουν από τον Ενιαίο Πίνακα αναπληρωτών; Δεν είμαστε κατάλληλο και εξειδικευμένο προσωπικό;
-
ΠΑ.Σ.Α.Φ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ
16 – 1- 2014
Αρ. Πρωτ.
Ιστοσελίδα : http://filologoi02.webnode.gr/
Email : email: pasafpe02@gmail.com ΠΡΟΣ:
Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων
κ. Κ. Αρβανιτόπουλο
Υφυπουργό Παιδείας κ. Κ. Γκιουλέκα
Θέμα: Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
Με έκπληξη διαπιστώσαμε ότι σήμερα 15 Ιανουαρίου 2013 κοινοποιήθηκε στον ηλεκτρονικό και έντυπο τύπο η υπουργική απόφαση με ορθή επανάληψη του ν. 4186/13 (Α΄ 193), αρ. πρωτ. 15037, σύμφωνα με την οποία καθορίζεται η διαδικασία και τα κριτήρια επιλογής πρόσληψης των εκπαιδευτικών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας. Την ίδια στιγμή που το πρόγραμμα “Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας” ευαγγελίζεται την ίση μεταχείριση και τη διασφάλιση της ισότητας ευκαιριών πρόσβασης και ένταξης στη διά βίου μάθηση χωρίς “καμία διάκριση”, προσλαμβάνει προσωπικό έχοντας θεσπίσει τα δικά του κριτήρια με την ανοχή (για να μην πούμε με τις ευλογίες) του Υπ. Παιδείας, αφού και αυτό το πρόγραμμα συγχρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ, καταστρατηγώντας την ίση μεταχείριση και το δικαίωμα στην εργασία των υποψήφιων εκπαιδευτικών.
Τα Σ.Δ.Ε. παρέχουν τη δυνατότητα σε ενήλικες, 18 ετών και άνω, που δεν έχουν ολοκληρώσει την εννιάχρονη υποχρεωτική εκπαίδευση, να συνεχίσουν τις σπουδές τους και να αποκτήσουν τίτλο ισότιμο με το απολυτήριο του Γυμνασίου (νόμος 2525/97). Είναι άξιο απορίας λοιπόν πώς δεν προτιμώνται καθηγητές που έχουν περάσει από τη διαδικασία του ΑΣΕΠ (μία διαδικασία που - αν μη τι άλλο - δεν αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης για το αδιάβλητό της) με κριτήρια που το ίδιο το Υπουργείο θέσπισε.
Αρχικά, δυσκολεύεται κανείς να κατανοήσει το σκεπτικό σε ένα σχεδιασμό εκπαιδευτικής πολιτικής της διά βίου μάθησης όταν αυτή η πολιτική εστιάζει στην πρωτοβάθμια βαθμίδα, κατόπιν αφήνει ένα μεγάλο κενό στην κομβικής σημασίας δευτεροβάθμια εκπαίδευση και επανέρχεται στην ενήλικη ζωή με τα Σ.Δ.Ε. Εν συνεχεία, και όσον αφορά στον τομέα της στελέχωσης των Σ.Δ.Ε, αξιώνουμε από τους ιθύνοντες των εκάστοτε προγραμμάτων να αποδεχτούν ως γεγονός μη αμφισβητήσιμο την προσπάθεια που έχουν καταβάλλει όλοι όσοι διαγωνίστηκαν σε ένα γραπτό διαγωνισμό και να συμπλεύσουν με την πάγια τακτική του Υπ. Παιδείας να προσλαμβάνει συμβασιούχους ορισμένου χρόνου μέσω του Ενιαίου Πίνακα Αναπληρωτών.
Καλούμε το Υπ.Παιδείας:
1) Να πάρει σαφή θέση ως προς τον τρόπο πρόσληψης σε οποιαδήποτε μορφή εργασίας όπου είναι συμβαλλόμενο μέλος.
2) Να ενσκύψει με πραγματικό ενδιαφέρον στα προβλήματα που δημιουργήθηκαν. Καταγγέλλουμε την άνιση πολιτική διαχείρισης προσωπικού από το Υπουργείο Παιδείας και απαιτούμε την ακύρωση της υπουργικής απόφασης και την πρόσληψη εκπαιδευτικού προσωπικού από τον Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών για το σχολικό έτος 2013 -2014 αλλά και για τα επόμενα έτη.
3) Να προνοήσει, ώστε σε εκπαιδευτικούς που απασχολούνται στα Σ.Δ.Ε χωρίς να βρίσκονται στον Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών και επομένως προσελήφθησαν με άλλο τρόπο και όχι κατόπιν επιτυχίας σε γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ- και άρα έχουν άλλη σχέση εργασίας - να μην τους αναγνωριστεί οποιοδήποτε αίτημα προσμέτρησης προϋπηρεσίας αναδρομικά ή εκ των υστέρων σύμφωνα με το νόμο 3848.
Το Δ. Σ. ΠΑ.Σ.Α.Φ.
-
και αν βρίσκονται στον πίνακα αναπληρωτών και έχουν και επιτυχία στον ασεπ?
-
Σε ποια σειρά έχει σημασία επίσης....
Και κάτι άλλο συνάδελφοι... μην επαναπαύεστε με τα λίγα... αυτή τη στιγμή τα ΣΔΕ λειτουργούν με εκπαιδευτικούς ωρομίσθιους χωρίς να αναγνωρίζεται η προυπηρεσία...
Αλήθεια αξίζει να παλέψετε για να διατηρηθεί αυτό το καθεστώς; Αναφέρομαι σε εσένα Λίο που υπερασπίζεσαι το υπάρχον σύστημα...
Το να είσαι ωρομίσθιος δεν είναι αξιοπρεπές για έναν εκπαιδευτικό που από τα 18 του γνωρίζει μόνο τη μελέτη και τα βιβλία... πρέπει να αμειβόμαστε για τη διδασκαλία μας.. και ξέρουμε όλοι το μεράκι μας και την αξιοπρέπειά μας!
-
Την πατήσαμε από τη σιγουριά ότι είμαστε ο κλάδος με τις περισσότερες ανάγκες και να τα αποτελέσματα. Πρέπει να οργανωθούμε και με τον πασάφ όσοι περισσότεροι μπορούμε να απαιτήσουμε καλύτερη μεταχείριση. Να δούμε τι έχουν να μας πουν κι αυτοί που φιλοδοξούν να έρθουν στην εξουσία. Μόνο με αλλαγή πολιτικής και δικούς μας αγώνες μπορούμε να πετύχουμε κάτι. Αλλιώς είμαστε άξιοι της μοίρας μας.
-
ακριβώς αυτό λέω, ότι δεν πρέπει να στρεφόμαστε ο ένας εναντίον του άλλου
δες τις λίστες των εκπαιδευτικών των σδε, τα προσόντα τους είναι πάρα πολλά και όλοι έχουν επιτυχίες στον ασεπ, όπως βέβαια και πολλοί συνάδελφοι οι οποίοι είναι άνεργοι αυτή τη στιγμή.
Για αυτό μην ακυρώνετε συναδέλφους. Προφανώς και η ανεργία είναι μεγάλη και προφανώς και όλοι μας περάσαμε από αυτή τη θέση και είναι δεδομένο ότι θα ξαναπεράσουμε
Διεκδικήστε για περισσότερες προσλήψεις και προγραμμάτα, όχι τη λογική να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα
(btw κάντε και την ίδια κίνηση προς ακύρωση προυπηρεσίας και για την πδσ, που εκεί και αν δεν ήταν αναξιοκρατικός ο τρόπος πρόσληψης)
-
Λίο αφού έχετε ασεπ και προυπηρεσία δεν έχετε να φοβηθείτε τίποτα. Αν λοιπόν όλα αυτά τα προγράμματα προσλαμβάνουν από τον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών τότε θα έχουμε εργασία όλοι, με αξιοκρατικά κριτήρια και με μισθούς αξιοπρεπείς χωρίς να χρειάζεται να αφήνουμε τις οικογένειές μας για τη Λέρο. Γιατί πολύ απλά στη Λέρο θα πάει αυτός που είναι από τη Λέρο. Ας προσπαθήσουμε όλοι μαζί. Η ηγεσία επιθυμεί να παίρνει 8000 ευρώ το μήνα και οι δάσκαλοί τους να είναι άνεργοι, μακριά από τα σπίτια τους, ταλαιπωρημένοι, με μισθούς και ωράρια εργασίας που δεν αρμόζουν στον εκπαιδευτικό που δημιούργησε τον υπουργό και τους ειδικούς συμβούλους του υπουργείου.
Σκεφθείτε όλα αυτά, αντιληφθείτε τους κόπους σας και μην προσπαθείτε ευκαιριακά να αποκτήσετε μόνιμη εργασία. Έχουμε παλέψει για να είμαστε εκπαιδευτικοί και μόνο αξιοκρατικά και με κοινό αγώνα θα καταφέρουμε κάτι από εδώ και πέρα.
-
θα σου πω και το άλλο το σενάριο που είναι γνωστό σε όλους. Φιλόλογος με δύο και τρεις (ή έστω και με έναν) ασεπ και δεν καλείται ποτέ πουθενά γιατί καλείται μονίμως αυτός με προυπηρεσία από την πδσ.
Και κάνει μεταπτυχιακά και διδακτορικά και γλώσσες και της παναγιάς τα μάτια....
Δεν είναι άδικο να μιλάμε για αξιοκρατία εμείς που παλεύουμε και κάποιοι που ούτε από έξω από τον ασεπ δεν περάσαν να είναι μια ζωή αναπληρωτές?
-
Δεν θα μπω στη διαδικασία να σε πείσω.. αλλά να ξέρεις ότι αυτά που επιδιώκει ο ΠΑΣΑΦ είναι για το καλό όλων αρκεί από εδώ και πέρα όλοι να βάλουμε λίγο νερό στο κρασί μας, να αυξηθούν οι πιστώσεις και να προσλαμβανόμαστε μόνο με αξιοκρατικά κριτήρια. Εγώ έχω 5 μήνες προυπηρεσία στα ΙΕΚ. Αυτό λοιπόν σημαίνει ότι πρέπει να παλέψω να αναγνωριστεί η προυπηρεσία μου στα ΙΕΚ για να περάσω το συνάδελφο που με περνάει στον πίνακα επειδή απέκτησε μόρια από την πδσ.. Δεν μας βγάζει πουθενά αυτή η ιστορία, παρά μόνο στο αδιέξοδο και στην ανεργία. Εγώ κλείνω το θέμα εδώ... γιατί κρίνω ότι από εδώ και πέρα η συζήτησή μας θα πάρει μορφή διαφιλονικείας και δεν μας αξίζει.
-
Το ότι τα ΣΔΕ είναι δομή εκπαίδευσης ενηλίκων η ΠΑΣΑΦ δεν το ξέρει και μάλλον δεν θέλει να το ξέρει. Και αυτοί που είναι στην Λίστα είναι εκπαιδευτικοί ΔΕΥΤΕΡΟ
-
Ολα αυτά τα γνωρίζουμε.
Αυτό όμως που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί αναγνωρίστηκε η προϋπηρεσία των εκπαιδευτών ενηλίκων μέχρι το 2010 στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση!
Το σίγουρο είναι ότι πρέπει να διεκδικούμε περισσότερες προσλήψεις και προγράμματα!
-
Συνάδελφε έχω πιστοποίηση εκπαίδευσης ενηλίκων, έχω εργαστεί στα ΙΕΚ μέχρι πέρσι, ξέρω πολύ καλά κάποιους διευθυντές των ΙΕΚ, έχω στηθεί στη σειρά για συνέντευξη στα ΣΔΕ, ξέρω τι σημαίνει ΕΚΕΠΙΣ, έχω γνωστούς συναδέλφους που έχουν πιστοποίηση στην εκπαίδευση ενηλίκων.. οπότε δεν με έπεισες..
Και επιπλέον εμείς δεν είμαστε φιλόλογοι; εμείς δεν έχουμε εξειδικευτεί; έχουμε εξειδικευτεί τόσο όσο μας ζήτησε το Υπουργείο Παιδείας.
Μέχρι το 2010 η προυπηρεσία στα ΣΔΕ αναγνωρίζονταν στον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών.
Νομίζω ότι πρέπει να εφαρμοστεί ο νόμος 3848 άμεσα για να σταματήσει ο καθένας να διεκδικεί ... και με το δίκιο του... γιατί πίσω από τα προσόντα του καθενός υπάρχει μία οικογένεια, οικονομικές υποχρεώσεις, κοινωνική καταξίωση.
Καλή μας μέρα! Και εύχομαι σύντομα όλοι να έχουμε εργασία με μισθούς και όρους αξιοπρεπείς
-
Καλή μας μέρα! Και εύχομαι σύντομα όλοι να έχουμε εργασία με μισθούς και όρους αξιοπρεπείς
...γιατί ο ΟΑΕΔ καιροφυλαχτεί...η εθελοντική εργασία...και δεν ξέρω τι άλλο μας επιφυλάσσει το μέλλον!
-
Ο νόμος 3848 δεν εφαρμόστηκε ,δεν εφαρμόζεται ,ούτε θα εφαρμοστεί γιατί απλά μας εξοντώνει όλους .Αν η ΠΑΣΑΦ θέλει τον 3848 να μας το πει να το ξέρουμε .
-
Εγώ που είμαι μέλος του ΠΑΣΑΦ επιθυμώ να εφαρμοστεί ο νόμος 3848, χωρις τη διενέργεια άλλου ασεπ γιατί πολύ απλά οι θέσεις είναι λίγες οπότε τζάμπα το διάβασμα. Αυτά...
-
Επίσης βαρέθηκα να είμαι άνεργη και να βλέπω να με προσπερνούν κάποιοι ιδιωτικοί ή κάποιοι άλλοι που αναγνωρίστηκε η προυπηρεσία τους. Οπότε ότι είναι να γίνει ... ας γίνει.. αλλά όχι πια άλλο αυτή η κατάσταση..
Και για να μην με προλάβουν οι διαχειριστές ... εδώ μιλάμε για τα προγράμματα εσπα και για τους φιλολόγους, υπάρχει άλλο τόπικ για τον τρόπο διορισμού. Συγγνώμη αν καταχράστηκα το θέμα των ΕΣΠΑ...
-
Εγώ που είμαι μέλος του ΠΑΣΑΦ επιθυμώ να εφαρμοστεί ο νόμος 3848, χωρις τη διενέργεια άλλου ασεπ γιατί πολύ απλά οι θέσεις είναι λίγες οπότε τζάμπα το διάβασμα. Αυτά...
Οι καλοί είναι για τα δύσκολα.....Τίποτα δεν είναι τζάμπα!
-
Οι καλοί είναι για τα δύσκολα.....Τίποτα δεν είναι τζάμπα!
Ο 3848 θα εφαρμοστεί με νέο διαγωνισμό που εγώ τον τοποθετώ μέσα στο 15(προσωπική εκτίμηση), απλά αυτοί που έχουν επιτυχία του 06 ή 08 αν θέλουν συμμετέχουν μ'αυτήν.
Διάθεση για κατάργηση του 3848 δεν υφίσταται ,αυτά για να μη γίνονται άκαιρες συζητήσεις....
-
Ο 3848 θα εφαρμοστεί με νέο διαγωνισμό που εγώ τον τοποθετώ μέσα στο 15(προσωπική εκτίμηση), απλά αυτοί που έχουν επιτυχία του 06 ή 08 αν θέλουν συμμετέχουν μ'αυτήν.
Διάθεση για κατάργηση του 3848 δεν υφίσταται ,αυτά για να μη γίνονται άκαιρες συζητήσεις....
Κάποιοι θέλουν 3848 χωρίς νέο Ασεπ.Επίσης κάποιοι που αξιολογήθηκαν πριν 7 ή 9 χρόνια από το 2006 ή 2008 μέχρι το 2015 που ενδεχομένως ξαναγίνει Ασεπ πρέπει να ξανααξιολογηθούν.Δια βίου μάθηση και δια βίου αξιολόγηση είναι το πιο αξιοκρατικό σύστημα για όλους...Τις διαθέσεις ποιος τις ξέρει,το υπουργείο άραγε?Και η διάθεση ήταν να έχει γίνει ήδη Ασεπ και να μη μαλλιοτραβιέμαστε μεταξύ μας,αλλά.....
-
Κάποιοι θέλουν 3848 χωρίς νέο Ασεπ.Επίσης κάποιοι που αξιολογήθηκαν πριν 7 ή 9 χρόνια από το 2006 ή 2008 μέχρι το 2015 που ενδεχομένως ξαναγίνει Ασεπ πρέπει να ξανααξιολογηθούν.Δια βίου μάθηση και δια βίου αξιολόγηση είναι το πιο αξιοκρατικό σύστημα για όλους...Τις διαθέσεις ποιος τις ξέρει,το υπουργείο άραγε?Και η διάθεση ήταν να έχει γίνει ήδη Ασεπ και να μη μαλλιοτραβιέμαστε μεταξύ μας,αλλά.....
Ας αξιολογηθούν φίλη μου αυτοί που δεν έχουν πετύχει ποτέ στον ΑΣΕΠ και ας αφήσουν ήσυχους αυτούς που έχουν πετύχει και 1 ή 2 ή 3 φορές να αποφασίσουν για την επιλογή που θα κάνουν!!!
Ή διαφορετικά όλοι σε έναν νέο ΑΣΕΠ με μηδενισμό προυπηρεσίας που αποκτήθηκε χωρίς επιτυχία σ'αυτόν!
-
Ας αξιολογηθούν φίλη μου αυτοί που δεν έχουν πετύχει ποτέ στον ΑΣΕΠ και ας αφήσουν ήσυχους αυτούς που έχουν πετύχει και 1 ή 2 ή 3 φορές να αποφασίσουν για την επιλογή που θα κάνουν!!!
Δεν θα αποφασίσει κανείς για τον εαυτό του ούτε οι μεν για τους δε,αλλά το κράτος...Κι αν θέλει να άρει τις αδικίες και τα βύσματα δε θα δεχτεί επιτυχόντες του περασμένου αιώνα αλλά πρόσφατους,αλλιώς θα έχουμε μια απ'τα ίδια!
-
Κλείνα τη συζήτηση εδώ γιατί το θέμα είναι άλλο κι έχουμε ξεφύγει....
-
Δεν θα αποφασίσει κανείς για τον εαυτό του ούτε οι μεν για τους δε,αλλά το κράτος...Κι αν θέλει να άρει τις αδικίες και τα βύσματα δε θα δεχτεί επιτυχόντες του περασμένου αιώνα αλλά πρόσφατους,αλλιώς θα έχουμε μια απ'τα ίδια!
Ακριβώς με το ίδιο επιχείρημα προυπηρεσίες,Lower,ECDL,πτυχία..... του περασμένου αιώνα ....ας αρθούν λοιπόν οι αδικίες, ΜΟΝΟ
-
Ακριβώς με το ίδιο επιχείρημα προυπηρεσίες του περασμένου αιώνα ....ας αρθούν λοιπόν οι αδικίες, ΜΟΝΟ
-
ΚΑΙ.... προυπηρεσίες,Lower,ECDL,πτυχία..... του περασμένου αιώνα
-
ΚΑΙ.... προυπηρεσίες,Lower,ECDL,πτυχία..... του περασμένου αιώνα
Κι αυτά ανανεωμένα,πρόσφατα,το πολύ 2 ετών...Φρέσκος αέρας στην εκπαίδευση.
-
να φρεσκάρουμε και το πτυχιο μας τοτε...
-
να φρεσκάρουμε και το πτυχιο μας τοτε...
Αυτό το νόημα έχει ο Ασεπ εκπαιδευτικών....φρόντισε το κράτος να μας το φρεσκάρει.
-
Καλά πως θα ανανεώσεις το πτυχίο ξένων γλωσσών; Πάλι θα δώσεις εξετάσεις;
-
Αυτό το νόημα έχει ο Ασεπ εκπαιδευτικών....φρόντισε το κράτος να μας το φρεσκάρει.
Οχι ο ΑΣΕΠ μας εξετάζει και στη παιδαγωγική-διδακτική που εκεί έχουμε μεγάλη ανεπάρκεια ακόμα και μερικοί απ'αυτούς που έκαναν μεταπτυχιακά σ'αυτά, γράφουν κάτι βαθμούς...γι'αυτό ξανά σπουδές στα παραπάνω αντικείμενα για να μην είναι light τα θέματα τους στον ΑΣΕΠ! :-* :-* :-* :-X :-X :-X :-X
-
ΠΑΣΑΦ – Σχετικά με την Υπ. Απόφαση για τα ΣΔΕ ΠΑΣΑΦ – Σχετικά με την Υπ. Απόφαση για τα ΣΔΕ
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
Με έκπληξη διαπιστώσαμε ότι σήμερα 15 Ιανουαρίου 2013 κοινοποιήθηκε στον ηλεκτρονικό και έντυπο τύπο η υπουργική απόφαση με ορθή επανάληψη του ν. 4186/13 (Α΄ 193), αρ. πρωτ. 15037, σύμφωνα με την οποία καθορίζεται η διαδικασία και τα κριτήρια επιλογής πρόσληψης των εκπαιδευτικών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας. Την ίδια στιγμή που το πρόγραμμα “Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας” ευαγγελίζεται την ίση μεταχείριση και τη διασφάλιση της ισότητας ευκαιριών πρόσβασης και ένταξης στη διά βίου μάθηση χωρίς “καμία διάκριση”, προσλαμβάνει προσωπικό έχοντας θεσπίσει τα δικά του κριτήρια με την ανοχή (για να μην πούμε με τις ευλογίες) του Υπ. Παιδείας, αφού και αυτό το πρόγραμμα συγχρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ, καταστρατηγώντας την ίση μεταχείριση και το δικαίωμα στην εργασία των υποψήφιων εκπαιδευτικών. Τα Σ.Δ.Ε. παρέχουν τη δυνατότητα σε ενήλικες, 18 ετών και άνω, που δεν έχουν ολοκληρώσει την εννιάχρονη υποχρεωτική εκπαίδευση, να συνεχίσουν τις σπουδές τους και να αποκτήσουν τίτλο ισότιμο με το απολυτήριο του Γυμνασίου (νόμος 2525/97). Είναι άξιο απορίας λοιπόν πώς δεν προτιμώνται καθηγητές που έχουν περάσει από τη διαδικασία του ΑΣΕΠ (μία διαδικασία που – αν μη τι άλλο – δεν αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης για το αδιάβλητό της) με κριτήρια που το ίδιο το Υπουργείο θέσπισε. Αρχικά, δυσκολεύεται κανείς να κατανοήσει το σκεπτικό σε ένα σχεδιασμό εκπαιδευτικής πολιτικής της διά βίου μάθησης όταν αυτή η πολιτική εστιάζει στην πρωτοβάθμια βαθμίδα, κατόπιν αφήνει ένα μεγάλο κενό στην κομβικής σημασίας δευτεροβάθμια εκπαίδευση και επανέρχεται στην ενήλικη ζωή με τα Σ.Δ.Ε. Εν συνεχεία, και όσον αφορά στον τομέα της στελέχωσης των Σ.Δ.Ε, αξιώνουμε από τους ιθύνοντες των εκάστοτε προγραμμάτων να αποδεχτούν ως γεγονός μη αμφισβητήσιμο την προσπάθεια που έχουν καταβάλλει όλοι όσοι διαγωνίστηκαν σε ένα γραπτό διαγωνισμό και να συμπλεύσουν με την πάγια τακτική του Υπ. Παιδείας να προσλαμβάνει συμβασιούχους ορισμένου χρόνου μέσω του Ενιαίου Πίνακα Αναπληρωτών. Καλούμε το Υπ.Παιδείας: 1) Να πάρει σαφή θέση ως προς τον τρόπο πρόσληψης σε οποιαδήποτε μορφή εργασίας όπου είναι συμβαλλόμενο μέλος. 2) Να ενσκύψει με πραγματικό ενδιαφέρον στα προβλήματα που δημιουργήθηκαν. Καταγγέλλουμε την άνιση πολιτική διαχείρισης προσωπικού από το Υπουργείο Παιδείας και απαιτούμε την ακύρωση της υπουργικής απόφασης και την πρόσληψη εκπαιδευτικού προσωπικού από τον Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών για το σχολικό έτος 2013 -2014 αλλά και για τα επόμενα έτη. 3) Να προνοήσει, ώστε σε εκπαιδευτικούς που απασχολούνται στα Σ.Δ.Ε χωρίς να βρίσκονται στον Ενιαίο Πίνακα Αναπληρωτών και επομένως προσελήφθησαν με άλλο τρόπο και όχι κατόπιν επιτυχίας σε γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ- και άρα έχουν άλλη σχέση εργασίας – να μην τους αναγνωριστεί οποιοδήποτε αίτημα προσμέτρησης προϋπηρεσίας αναδρομικά ή εκ των υστέρων σύμφωνα με το νόμο 3848. Το Δ. Σ. ΠΑ.Σ.Α.Φ.
Διαβάστε περισσότερα: ΠΑΣΑΦ – Σχετικά με την Υπ. Απόφαση για τα ΣΔΕ | ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ
http://xenesglosses.eu/2014/01/pasaf-sxetika-me-tin-yp-apofasi-gia-ta/
-
Κοινοποιήθηκε το άρθρο του ΠΑΣΑΦ για τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας και στο alfavita.
http://www.alfavita.gr/arthron/%CF%80%CE%B1%CF%83%CE%B1%CF%86-%CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CE%B1-%CE%B4%CE%B5%CF%8D%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CF%85%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%AF%CE%B1%CF%82#comment-1209475102
-
Το άρθρο του ΠΑΣΑΦ για τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας δημοσιεύτηκε και στο esos
http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/oi-anaplhrvtes-filologoi-gia-ta-krithria-epiloghs-proslhchs-tvn-ekpaideytikvn-sta-sxoleia-deyterhs-eykairias
-
Ευχαριστούμε πολύ τα μέσα για την ανταπόκρισή τους στα προβλήματα που ταλανίζουν τον κλάδο μας. Το άρθρο για τα ΣΔΕ δημοσιεύτηκε και από το ipaideia. Αλήθεια οι αρμόδιοι πότε θα μας απαντήσουν;
http://ipaideia.gr/pasaf-sxoleia-deuteris-eukairias.5bb0dd26e83ff068fad2299b055aaf24.htm
-
οι αιτήσεις για αυτά τα σχολεία πότε γίνονται;
-
Έχουν ήδη γίνει.
-
Έχουν ήδη γίνει.
Χθες πήρα τηλέφωνο στην ομάδα έργου και μου είπαν πως λόγω της νέας μοριοδότησης μάλλον θα κάνουν αίτηση εκ νέου όλοι, δηλ. όσοι είναι ήδη από πέρυσι στους πίνακες και όσοι ενδιαφέρονται φέτος.
-
Τηλεφώνησα σήμερα και μου είπαν ότι αιτήσεις για σχολεία δεύτερης ευκαιρίας δεν έχουν γίνει ακόμα,περιμένουν την εγκύκλιο.
-
http://www.news.gr/ellada/ekpaidefsh/article/124800/oi-diekdikhseis-ton-anaplhroton-ekpaideftikon.html