Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: gio66 στις Ιανουαρίου 06, 2014, 11:04:45 pm
-
Καλησπέρα σε όλους και χρόνια πολλά.
Στο σχολείο που υπηρετώ, λίγο πριν κλείσουμε για Χριστούγεννα, ήρθε μία μητέρα που προφανώς ήταν δυσαρεστημένη από τους βαθμούς του παιδιού της και υπέβαλε αίτηση με την οποία ζητούσε να της χορηγηθεί φωτοτυπία του πρόχειρου διαγωνίσματος α τριμήνου σε ένα συγκεκριμένο μάθημα για τον εξής λόγο τον οποίο και δήλωσε ρητά: για να τη δείξει στο φροντιστήριο που πηγαίνει το παιδί της. Ο διδάσκων ενοχλήθηκε αλλά δεν το έδειξε και ο διευθυντής είπε πως έχει το δικαίωμα να λάβει τη φωτοτυπία του διαγωνίσματος εφόσον υποβάλει αίτηση και της την έδωσε.
Εγώ προσωπικά δεν έχω ξαναδεί κάτι τέτοιο ποτέ. Αυτό που γνώριζα και το είχα διασταυρώσει μέσω συζητήσεων με παλαιότερους και εμπειρότερους συναδέλφους είναι πως ο γονιός έχει δικαίωμα να λάβει γνώση του διαγωνίσματος, ο διδάσκων να του εξηγήσει αναλυτικά τις παραλείψεις και τις αδυναμίες του γραπτού παρουσία του διευθυντή της σχολικής μονάδας. Αιτήσεις για να δείξουν το διαγώνισμα στο φροντιστή δεν περνούσαν καν από τη φαντασία μου.
Επειδή όμως ενδεχομένως μπορεί να αγνοώ κάποια πράγματα, θα ήθελα να ρωτήσω όποιον γνωρίζει αν κάτι τέτοιο είναι νόμιμο ή όχι καθώς και αν ο εκπαιδευτικός έχει το δικαίωμα να αρνηθεί να δώσει τη φωτοτυπία στον γονιό.
Ευχαριστώ προκαταβολικά.
-
βεβαίως και το δικαιούται . Κοίτα εδώ ( τέλος πρώτης σελίδας και αρχή δεύτερης)
http://4gym-serron.ser.sch.gr/parents/exetaseis.pdf
-
Παρακαλούμε να ενημερώσετε τα σχολεία της αρμοδιότητας σας ότι σύμφωνα με τη
γνωμοδότηση 625/91 της Νομικής Υπηρεσίας του ΥΠ.Ε.Π.Θ. την οποία έκανε δεκτή ο
Υπουργός Παιδείας, οι καθηγητές των σχολείων Δ.Ε. υποχρεώνονται να επιδεικνύουν στους
γονείς των μαθητών τα γραπτά δοκίμια των προαγωγικών ή απολυτηρίων εξετάσεων των
παιδιών τους, εφόσον αυτό ζητηθεί γραπτώς
bitch ευχαριστώ για την αμεσότητα της απάντησής σου. Στο απόσπασμα που αντέγραψα από αυτό που μου παρέθεσες γίνεται λόγος για επίδειξη!
-
Παρ. 8. Τα γραπτά δοκίμια των ανωτέρω γραπτών εξετάσεων και δοκιμασιών διορθώνονται
από τον διδάσκοντα, τίθενται υπόψη των μαθητών για να ενημερωθούν ως προς την επιτυχή
ή όχι ανάπτυξη του θέματος και παραδίδονται στο Διευθυντή του Γυμνασίου για φύλαξη μέχρι
το τέλος του σχολικού έτους. Επίσης τίθενται υπόψη των γονέων, εφόσον το ζητήσουν.
Κι εδώ λέει ότι τίθενται υπόψη!
Εννοείται ότι έχουν δικαίωμα να τα δουν και να λάβουν τεκμηριωμένη απάντηση από το διδάσκοντα σχετικά με το βαθμό ή ό,τι άλλο, αλλά φωτοτυπία για να την πάνε στο φροντιστήριο;;; ::)
-
αν διαβάσεις και τις προηγούμενες παραγράφους ( στο μέσο της πρώτης σελίδας ) -που αναφέρεται εν γένει σε δημόσια έγγραφα και άρα αναφέρεται και στα διαγωνίσματα εφόσον και αυτά δημόσια έγγραφα λογίζονται - λέει πως επιδίδεται φωτοτυπία εφόσον κρίνεται ότι βλάπτεται το πρωτότυπο.
προφανώς βέβαια ο γονιός είναι φάουλ όταν λέει να το δείξω στο φροντιστήριο αλλά οι γονείς το λένε συχνά αυτό!!
-
Ως διοικητικά έγγραφα νοούνται όσα συντάσσονται από τις
δημόσιες υπηρεσίες, όπως εκθέσεις, μελέτες, πρακτικά, στατιστικά στοιχεία, εγκύκλιες
οδηγίες, απαντήσεις της Διοίκησης, γνωμοδοτήσεις και αποφάσεις.
Σίγουρα μπορούν τα πρόχειρα διαγωνίσματα να χαρακτηριστούν δημόσια διοικητικά έγγραφα;
Δε σε αμφισβητώ bitch ούτε θέλω να κάνω το δικηγόρο του διαβόλου, απλώς επειδή προσωπικά δε θέλω να ρθει γονιός με υφάκι να μου πει κάτι τέτοιο και στο κάτω-κάτω της γραφής αν ο φροντιστής πει το μακρύ του και το κοντό του για να δικαιολογήσει τα λεφτά που παίρνει εν καιρώ κρίσης, (ιδιαίτερα σε μαθήματα όπως η νεοελληνική γλώσσα που δεν είναι τα πράγματα "κουκιά μετρημένα" και ακόμα και στις πανελλήνιες σημειώνονται σημαντικές διαφορές βαθμολογιών) και αυτό διαδοθεί στους μαθητές, εμένα ή τον ΄χ, ψ συνάδελφο που μπορεί να μας τύχει κάτι τέτοιο, σκέφτηκε κανείς πόσα περαιτέρω προβλήματα θα κληθούμε να αντιμετωπίσουμε; (αμφισβήτηση, αντίδραση που μπορεί να εκδηλωθεί με πολλούς τρόπους εντός της τάξης κλπ κλπ)
Επαναλαμβάνω, θεωρώ αδιαπραγμάτευτο δικαίωμα του κάθε γονέα και του κάθε μαθητή να λάβει τεκμηριωμένη και αναλυτική απάντηση για τον τρόπο που βαθμολογήθηκε, αλλά όχι να κυκλοφορήσει εκτός σχολείου, να σχολιαστεί και να κριθεί από οποιονδήποτε ένα πρόχειρο διαγώνισμα...
-
δημόσια έγγραφα έγραψα΄οχι διοικητικά εγγραφα όπου βέβαια είναι λιγο διαφορετικό. Ψάξε αν θες και το "πρόσβαση πολιτών σε δημόσια έγγραφα" . Ωστοσο κοίταξε και την παρ. 2 που μιλάει για ιδιωτικά έγγραφα που φυλάσσονται σε δημόσιεςυπηρεσίες.
'Εχεις δίκαιο πάντως στο σκεπτικό σου, δεν διαφωνώ με αυτό! Είναι λεπτή η θέση του καθηγητή στο θέμα αυτό. Αν θέλει λοιπον κάποιος να το κρατήσει "εντός των πυλών" μπορεί να απευθυνθεί στον αντίστοιχο σύμβουλο και να κρίνει εκείνος τα τι και τα πώς.... αν και για μένα ισχύει πάντα το "καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται". Δεδομένου μάλιστα ότι η γλώσσα όπως εξετάζεται σήμερα ειναι πιο συγκεκριμένη απο το παλαιότερο "πάρτε ένα θέμα και γράψτε" και πάλι θεωρώ ότι μειώνονται σημαντικά και τα περιθώρια αμφισβήτησης της διόρθωσης.
-
Μου ΄τυχε μια φορά μπαμπάς που μου ζήτησε το γραπτό για να το δει ο "νονός του μικρού που του έκανε μάθημα". Γιατί -όπως μου είπε- "εμένα και που μου τα λέτε δεν καταλαβαίνω".
Του είπα να στείλει τον "νονό" να δει το γραπτό και τον ενημερώσω για ό,τι θέλει, με υπεύθυνη δήλωση του μπαμπά ότι δέχεται να λάβει γνώση ο "νονός", γιατί φωτοτυπία του γραπτού απαγορεύεται να δίνουμε.
Μάλλον δε στέκει νομικά :P αυτό που είπα, αλλά μου φάνηκε ωραίο εκείνη την ώρα!
Τελικά ο "νονός" δεν ήρθε ποτέ.
-
Μου ΄τυχε μια φορά μπαμπάς που μου ζήτησε το γραπτό για να το δει ο "νονός του μικρού που του έκανε μάθημα". Γιατί -όπως μου είπε- "εμένα και που μου τα λέτε δεν καταλαβαίνω".
Του είπα να στείλει τον "νονό" να δει το γραπτό και τον ενημερώσω για ό,τι θέλει, με υπεύθυνη δήλωση του μπαμπά ότι δέχεται να λάβει γνώση ο "νονός", γιατί φωτοτυπία του γραπτού απαγορεύεται να δίνουμε.
Μάλλον δε στέκει νομικά :P αυτό που είπα, αλλά μου φάνηκε ωραίο εκείνη την ώρα!
Τελικά ο "νονός" δεν ήρθε ποτέ.
Καλό! :)
-
Απλά πράγματα : ο γονέας πλέον εμπιστεύεται ΜΟΝΟ το ΦΡΟΝΤΙΣΤΗ και όχι τον καθηγητή του σχολείου για την πρόοδο του παιδιού του διότι δεν μπάινει καν στον κόπο να συζητήσει την ουσία του διαγωνίσματος με τον καθηγητή του σχολείου παρά αγνοόντας και παρακάμπτοντας τον πλήρως ζητάει το διαγώνισμα για τον φροντιστή τον οποίο και εμπιστεύεται για να συζητήσει τα θέματα του παιδιού (λάθη, παραλέιψεις κτλ)
Αντί λοιπόν να μας απασχολεί το ΓΙΑΤΙ ζητάει αυτή η μάνα το διαγώνισμα για να το δείξει στο φροντιστή, γιατί το δημόσιο σχολείο έχει πέσει τόσο χαμηλά στα μάτια των γονέων, ασχολόυμαστε αν έχει νομικά το δικάιωμα να το κάνει.....
-
Χμ... Αν κάποιο έγγραφο δεν έχει τη στρογγυλή, δεν μπορεί να θεωρηθεί δημόσιο έγγραφο...
-
ιδιωτικό έγγραφο που φυλάσσεται σε δημόσια υπηρεσία ή έχει διεκπεραιωθει απο αυτή θεωρείται - και ειναι πλέον- δημόσιο έγγραφο.
-
Να ζητούν από τους γονείς κανένα παράβολο από την εφορία, για να.. χαθεί η όρεξη για τέτοιες απαιτήσεις ;D
Και μόνο η αιτιολογία "να το δει ο φροντιστής" θα αρκούσε να την στείλω στον αγύριστο! >:(
-
Και μόνο η αιτιολογία "να το δει ο φροντιστής" θα αρκούσε να την στείλω στον αγύριστο! >:(
Συμφωνώ μαζί σου! >:(
-
@aspinoulas η συγκεκριμένη μητέρα δυσαρεστήθηκε από το βαθμό τριμήνου που πήρε ο γιος της και με αυτό το γελοίο τρόπο προσπαθεί να βγάλει τον καθηγητή του παιδιού της "άκυρο". (Παρεμπιπτόντως πρόκειται για εξαιρετικά αξιόλογο συνάδελφο)
Η συγκεκριμένη μητέρα έχει κάθε δικαίωμα να αμφισβητεί όποιον θέλει και να αποδέχεται όποιον θέλει. Η "αξία" του γιου της ως μαθητή θα κριθεί σε λίγα χρόνια με αντικειμενικές εξετάσεις και με το όνομά του καλυμμένο .
Μέχρι τότε - για να κάνουμε και λίγο χιούμορ - (παραφράζω τα λόγια του γνωστού γενετιστή τον οποίο μήνυσε η σύζυγος του Πασχάλη): "Δεν μπορούμε να αλλάζουμε το αποτέλεσμα του τεστ επειδή αυτό δεν αρέσει στην κυρία τάδε".
-
Λογικο ειναι αν ο μικρος πηγε και ειπε εγω τα εγραψα ολα σωστα αλλα δεν ξερω γιατι μου εβαλε αυτο τον βαθμο. Για τους περισσοτερους μαθητες παντα οι αλλο φταινε. Την προηγουμενη βδομαδα βαζω εκτακτο μαθημα σε καποιους γιατι εγραφαν διαγωνισμα και ερχεται ολου φουρια ο ενας αφου καθυστερησε μια ωρα και μου λεει οτι φταιω εγω γιατι οτυ ειπα λαθος ωρα δεν σκεφτηκε καν οτι τον ενημερωσα με μηνυμα στο fb και αρα υπαρχουν αποδειξεις και οταν του τις εδειξα και ειδε οτι το λαθος ηταν δικο του δεν μπηκε στο κοπο να ζητηση ουτε ενα συγνωμη
-
Απλά πράγματα : ο γονέας πλέον εμπιστεύεται ΜΟΝΟ το ΦΡΟΝΤΙΣΤΗ και όχι τον καθηγητή του σχολείου για την πρόοδο του παιδιού του διότι δεν μπάινει καν στον κόπο να συζητήσει την ουσία του διαγωνίσματος με τον καθηγητή του σχολείου παρά αγνοόντας και παρακάμπτοντας τον πλήρως ζητάει το διαγώνισμα για τον φροντιστή τον οποίο και εμπιστεύεται για να συζητήσει τα θέματα του παιδιού (λάθη, παραλέιψεις κτλ)
Αντί λοιπόν να μας απασχολεί το ΓΙΑΤΙ ζητάει αυτή η μάνα το διαγώνισμα για να το δείξει στο φροντιστή, γιατί το δημόσιο σχολείο έχει πέσει τόσο χαμηλά στα μάτια των γονέων, ασχολόυμαστε αν έχει νομικά το δικάιωμα να το κάνει.....
Εδώ είναι η ουσία του θέματος και πιστεύω οτι υπαίτιοι για την κατάσταση είναι διάφοροι "νεόπλουτοι" γονείς! Μην ξεχνάμε οτι το θέμα "φροντιστήριο / απαξίωση δημόσιου σχολείου" γιγαντώθηκε με την αύξηση της κουλτούρας του καταναλωτισμού, της πιστωτικής κάρτας και της επίδειξης νεοπλουτισμού στην Ελλάδα!
-
Το δικαιωμα του γονιου να λαβει την φωτοτυπια ειναι εγκυρο ,αλλιως ο διευθυντης δεν θα το εδινε αλλα και η μητερα δεν θα το ζητουσε..οι χαρακτηρισμοι του τυπου ειναι αξιολογος συναδελφος να λειπουν -δεν μας ενδιαφερει ως συναδελφος αλλα ως εκπαιδευτικος ,ως τετοιον τον κρινουμε ...γιατι να θιχτει αν εχει κανει καλα τη δουλεια του? πιστευω οτι δεν θα τον πειραξε η θεληση του γονιου να κρινει και καποιος αλλος την επιδοση του παιδιου της ,[ το που θα το εδινε ειναι δικος της λογαριασμος και κακως το ειπε , μονο ως λογο εκφοβισμου το εκλαμβανω]συνηθως τα παιδια εχουν λανθασμενη εντυπωση για τα γραπτα τους αλλα ισως να φταινε και οι εκφωνησεις που πολλες φορες δημιουργουν κενα και αποριες.
Ειναι εννομο δικαιωμα του γονιου σας αρεσει δεν σας αρεσει ..ολα κρινονται εκ του αποτελεσματος .Αμφοτεροι πρεπει να ειναι υποψιασμενοι και προσεκτικοτεροι..
-
Η συγκεκριμένη μητέρα έχει κάθε δικαίωμα να αμφισβητεί όποιον θέλει και να αποδέχεται όποιον θέλει. Η "αξία" του γιου της ως μαθητή θα κριθεί σε λίγα χρόνια με αντικειμενικές εξετάσεις και με το όνομά του καλυμμένο .
Πόσο εύστοχο το σχόλιό σου! Κακό να το ομολογεί κανείς, αλλά, όταν την ημέρα που αναρτώνται οι βαθμοί των Πανελλαδικών, ακούς από κάποιους γονείς που βλέπουν τα 40άρια, 50άρια, 60άρια να λένε "Μα στο φροντιστήριο έγραφε πάντα πάνω από 85!"...δεν μπορεί...σκας ένα μειδίαμα, όχι χαιρεκακίας, αλλά του στυλ "Όταν σου τα λέγαμε τότε που ήρθες για τον έλεγχο του Α' τετραμήνου..."
Από τα μεγαλύτερα προβλήματα στο ελληνικό σχολείο είναι η έλλειψη αυτογνωσίας. Γονέων και μαθητών.
-
Η νομολογία που έχει παρατεθεί πιο πάνω και η ερμηνεία που της γίνεται δεν είναι σε ευθεία αντίθεση με το γεγονός ότι τα γραπτά των πανελλαδικών μπορούν να τα δουν μετά από αίτησή τους οι ενδιαφερόμενοι αλλά απαγορεύεται ρητά να πάρουν αντίγραφο ή
να τα αντιγράψουν ακόμη και με την κάμερα του κινητού τους;
www.alfavita.gr/old/5812
Απαραίτητη προϋπόθεση για να ξεκινήσει ή διαδικασία είναι ο υποψήφιος και ο γονέας του ή ο κηδεμόνας του εφόσον παρευρίσκεται, να παραδώσουν στον αρμόδιο υπάλληλο την αστυνομική τους ταυτότητα ή το διαβατήριό τους και το κινητό τους τηλέφωνο. Ο ενδιαφερόμενος έχει τη δυνατότητα να αναγνώσει τη φωτοτυπία του γραπτού του δοκιμίου και να κρατήσει, εάν επιθυμεί, σύντομες σημειώσεις από τις απαντήσεις του. Κατά τη διάρκεια της επίδειξης απαγορεύεται η με οποιοδήποτε τρόπο λήψη της εικόνας του γραπτού(φωτογραφία με κινητό, βιντεοσκόπηση κλπ) καθώς και η παραλαβή από τον υποψήφιο της φωτοτυπίας του γραπτού δοκιμίου ή μέρους του.
λέει πως επιδίδεται φωτοτυπία εφόσον κρίνεται ότι βλάπτεται το πρωτότυπο.
Και στα γραπτά των πανελλαδικών , επικυρωμένες φωτοτυπίες στέλνουν, για επίδειξη όμως και όχι για επίδοση.
-
Πόσο εύστοχο το σχόλιό σου! Κακό να το ομολογεί κανείς, αλλά, όταν την ημέρα που αναρτώνται οι βαθμοί των Πανελλαδικών, ακούς από κάποιους γονείς που βλέπουν τα 40άρια, 50άρια, 60άρια να λένε "Μα στο φροντιστήριο έγραφε πάντα πάνω από 85!"...δεν μπορεί...σκας ένα μειδίαμα, όχι χαιρεκακίας, αλλά του στυλ "Όταν σου τα λέγαμε τότε που ήρθες για τον έλεγχο του Α' τετραμήνου..."
Από τα μεγαλύτερα προβλήματα στο ελληνικό σχολείο είναι η έλλειψη αυτογνωσίας. Γονέων και μαθητών.
+++++
:)
-
Η νομολογία που έχει παρατεθεί πιο πάνω και η ερμηνεία που της γίνεται δεν είναι σε ευθεία αντίθεση με το γεγονός ότι τα γραπτά των πανελλαδικών μπορούν να τα δουν μετά από αίτησή τους οι ενδιαφερόμενοι αλλά απαγορεύεται ρητά να πάρουν αντίγραφο ή
να τα αντιγράψουν ακόμη και με την κάμερα του κινητού τους;
www.alfavita.gr/old/5812
Και στα γραπτά των πανελλαδικών , επικυρωμένες φωτοτυπίες στέλνουν, για επίδειξη όμως και όχι για επίδοση.
Συμφωνώ με τον προβληματισμό σου συνάδελφε
@pd, μια διευκρίνιση μόνο: όταν έγραψα "αξιόλογος συνάδελφος" φυσικά και εννοούσα αξιόλογος στο έργο του ως εκπαιδευτικός. Το θέμα μας δεν είναι αν "θίχτηκε" ο συγκεκριμένος (ποτέ δε χρησιμοποίησα αυτή την έκφραση, έγραψα πως ενοχλήθηκε αλλά δεν το έδειξε ούτε στη μητέρα ούτε αλλού και αυτό είναι προς τιμήν του) αλλά κατά πόσο δικαιούται ένας γονέας να λάβει φωτοτυπία του πρόχειρου διαγωνίσματος.
-
Πόσο εύστοχο το σχόλιό σου! Κακό να το ομολογεί κανείς, αλλά, όταν την ημέρα που αναρτώνται οι βαθμοί των Πανελλαδικών, ακούς από κάποιους γονείς που βλέπουν τα 40άρια, 50άρια, 60άρια να λένε "Μα στο φροντιστήριο έγραφε πάντα πάνω από 85!"...δεν μπορεί...σκας ένα μειδίαμα, όχι χαιρεκακίας, αλλά του στυλ "Όταν σου τα λέγαμε τότε που ήρθες για τον έλεγχο του Α' τετραμήνου..."
γραφουν οι μαθητες παντα τους βαθμους που παιρνουν στο σχολειο?
-
Όχι και στο σχολείο πολλές φορές οι βαθμοί δεν έχουν σχέση με την πραγματική εικόνα του μαθητή. Στο σχολείο όμως όταν θα έρθει να ρωτήσει ο γονέας θα ακούσει την πραγματικότητα για το παιδί του, χωρίς ωραιοποιήσεις. Στο φροντιστήριο και το ιδιαίτερο πολλές φορές ο συνάδελφος εκπαιδευτικός θα λειτουργήσει και ως επαγγελματίας που πρέπει να βγάλει το μεροκάματο του (και κακά τα ψέμματα καλά κάνει) και θα ωραιοποιήσει την εικόνα του παιδιού για να απομακρύνει το ενδεχόμενο να σταματήσιε τα μαθήματα το παιδί. Ο γονέας προτιμά να ακούει αυτόν που του χαϊδεύει τα αυτιά, παρά αυτόν που του λέει την αλήθεια που δεν του αρέσει. Ο ρόλος μας στο σχολείο είναι τέτοιος που μας δίνει τη δυνατότητα να γινόμαστε δυσάρεστοι (άρα και χρήσιμοι θα πω εγώ), χωρίς επιπτώσεις για εμάς.
-
Δυστυχως, όχι όλοι οι εκπαιδευτικοι του σχολειου.
Οσο για τους καθηγητες στο ιδιαιτερο- αλλά και στο φροντιστηριο, η πλειονοτητα δεν ωραιοποιει γιατι θα το πληρωσει πολυ ακριβα, άρα κάνει το αντιθετο.
-
Όχι και στο σχολείο πολλές φορές οι βαθμοί δεν έχουν σχέση με την πραγματική εικόνα του μαθητή. Στο σχολείο όμως όταν θα έρθει να ρωτήσει ο γονέας θα ακούσει την πραγματικότητα για το παιδί του, χωρίς ωραιοποιήσεις. Στο φροντιστήριο και το ιδιαίτερο πολλές φορές ο συνάδελφος εκπαιδευτικός θα λειτουργήσει και ως επαγγελματίας που πρέπει να βγάλει το μεροκάματο του (και κακά τα ψέμματα καλά κάνει) και θα ωραιοποιήσει την εικόνα του παιδιού για να απομακρύνει το ενδεχόμενο να σταματήσιε τα μαθήματα το παιδί. Ο γονέας προτιμά να ακούει αυτόν που του χαϊδεύει τα αυτιά, παρά αυτόν που του λέει την αλήθεια που δεν του αρέσει. Ο ρόλος μας στο σχολείο είναι τέτοιος που μας δίνει τη δυνατότητα να γινόμαστε δυσάρεστοι (άρα και χρήσιμοι θα πω εγώ), χωρίς επιπτώσεις για εμάς.
Λες μια μεγάλη διαχρονική αλήθεια...!!!
-
Θεωρώ ότι φωτοτυπίες γραπτών δεν πρέπει να δίνονται. Καμιά φορά βλέπω στο ίντερνετ να κυκλοφορούν "μαργαριτάρια" μαθητών και ανατριχιάζω. Το να μεταφέρει ο καθηγητής την μπαρούφα που είπε ο μαθητής όταν είναι αφορμή για γέλιο (χωρίς όνομα βέβαια) είναι άλλο και τελείως άλλο είναι να βλέπεις κατζάμ φωτοτυπία με τα γράμματα του μαθητή -ενίοτε και με το όνομά του- να κάνει το γύρο του διαδικτύου. Νομίζω ότι τα γραπτά είναι τόσο προσωπικά που είναι αδιανόητο να φωτοτυπούνται και να δίνονται οπουδήποτε. Θυμηθείτε την εποχή που είσασταν μαθητές και σκεφτείτε πως θα νιώθατε αν ξέρατε ότι κάποιος άλλος, πέρα απ΄τον καθηγητή σας έχει πρόσβαση στο γραπτό σας.
Όσο για το εάν οι γονείς εμπιστεύονται περισσότερο τον φροντιστή ή τον ιδιαιτερά, ναι, αυτό κάνουν αλλά δεν έχουν άδικο. Το ίδιο είναι ο καθηγητής του σχολείου που θα τον δει 2 φορές το χρόνο στους ελέγχους και το ίδιο αυτός που μπαινοβγαίνει σπίτι 2 φορές τη βδομάδα, του φτιάχνει καφέ και τα ψιλολένε; Απ΄την άλλη, σου λέει ο γονιός ο καθηγητής του σχολείου έχει 27 παιδιά, σιγά μη θυμάται καν πως τον λένε το γιο μου! Και μιλάω για τον καλοπροαίρετο γονιό. Γιατί αν πιάσουμε τους ψωνισμένους και τους νεόπλουτους δε βγάζουμε άκρη.
-
Σιγά μη δικαιούται ο κάθε γονέας να παίρνει τα διαγωνίσματα ή και τα τεστς (αφού και το διαγώνισμα παίζει το ρόλο μιας απλής εξέτασης στη βαθμολογία, όπως λένε οι σύμβουλοί μας, αν ή τουλάχιστον αυτοί που πέρασαν από μένα) των παιδιών του...
Αν θέλει, ας έρθει με τον φρονστιστή του να τα δει στο σχολείο...Και ΑΝ τον δεχτώ εγώ τον φροντιστή του...και ας λέει ό,τι θέλει ο κάθε "δημοσιο-σχεσίτης" διευθυντής, που δε μπορεί να πει "όχι" σε γονέα...!!!
...<<οι καθηγητές των σχολείων Δ.Ε. υποχρεώνονται να επιδεικνύουν στους
γονείς των μαθητών τα γραπτά δοκίμια των προαγωγικών ή απολυτηρίων εξετάσεων των
παιδιών τους, εφόσον αυτό ζητηθεί γραπτώς.>>...
Ο νόμος είναι ξεκάθαρος...ΔΕΝ αναφέρεται στα διαγωνίσματα και δε λέει για όποιον ναναι, αλλά για γονέα (ή κηδεμόνα)...Και λέει "επιδεικνύουν", όχι παραδίδουν φωτοτυπία γραπτών, που ΔΕΝ παίρνουν ούτε στην αναβαθμολόγηση, αλλά το γραπτό πάει στη διεύθυνση υπηρεσιακά...
Και δημόσιο έγγραφο ΔΕΝ είναι κανένα χαρτί, που δε φέρει σφραγίδα "στρόγγυλη" και υπογραφή από τον αρμόδιο υπάλληλο και προϊστάμενο...!!!
Εκτός αν...αρχίσουμε να "σφραγίζουμε" και να υπογράφει ο διευθυντής και τα διαγωνίσματα ή τα τεστς και να έχουμε 3 εξεταστικές κάθε σχολική χρονιά επίσημα...
Όλα να τα περιμένει κανείς...!!!
-
Η μητερα δεν ηθελε να το χρησιμοποιησει σαν δημοσιο εγγραφο @kopan αλλα να το επιδειξει στο φροντιστηριο γιατι εκει πληρωνει και θεωρει οτι εχει απαιτησεις ...τον καθηγητη τον εχει γραμμενο- κι αυτο πιστευω το καταλαβαμε ολοι...
Αυτη ομως ειναι και η καταντια του εκπαιδευτικου συστηματος ..ειναι στεγνη απομνημονευτικη γνωση που αξιολογειται τυπικα[ οπως του φανει του λολοστεφανη] ΑΛΛΑ ας την εβαζε τη μεση επιδοση της ταξης ως κουτακι στην αξιολογηση τουexcell αρχειου του συμβουλου και θα σου ελεγα εγω.. τι παρτυ θα γινοταν...
-
Κ στο δικό μου σχολείο εμφανίστηκε πρόσφατα μητέρα αιτουμένη φωτοτυπιών των διαγωνισμάτων του παιδιού της, για να τα δείξει στο φροντιστήριο, όπως έγραψε στη γραπτή αίτησή της. Της εξηγήθηκε ότι μπορεί μόνο να της επιδειχθούν κ όχι να της δοθούν φωτοτυπίες. Εκείνη όμως ζήτησε να είναι παρών/παρούσα κατά την επίδειξη κ συγγενής της, όπως ισχυριστηκε, που ήταν μαθηματικός, φυσικός ή φιλόλογος, για να κρίνει. Σ΄ αυτήν την παρατυπία-παρανομία (καθώς ο νόμος ορίζει επίδειξη στο γονέα-κηδεμόνα κ όχι στους συνοδούς του) η δ/νση υποχώρησε κ συμβούλεψε/παρότρυνε τους καθηγητες να επιδείξουν τα γραπτά στην ίδια κ σε όποιον τη συνόδευε, για να την ηρεμήσουμε κ να μην πάει το θέμα παραπέρα, αφού δεν έχουμε τίποτα να φοβόμαστε, όπως είπε χαρακτηριστικά. Κ εγώ ρωτώ: γιατί φοβούνται οι δ/ντες να εφαρμόσουν το νόμο κ ωθούν τους εκπαιδευτικούς να φαίνονται συγκαταβατικοί, υποχωρητικοί, παρόλο που ο νόμος είναι στην περιπτωση αυτή σαφής; Εννοείται ότι ο σύλλογος καθηγητών αντέτεινε στη δ/νση ότι αυτό που λεει είναι παράτυπο κ δεν θα εφαρμοστεί απο την πλεινότητα (η επίδειξη γραπτών στο συνοδό του γονέα). Ενδιαφέρον όμως μου προκαλεί ότι τολμά η δ/νση να το διατυπώσει ως φιλική συμβουλή στην οποία υποβόσκει αόρατη απειλή-κίνδυνος από τις επόμενες κινήσεις της μητέρας (που κατα την κρίση της δ/νσης δεν "πάει καλά", γι' αυτό να την αντιμετωπίσουμε ως 'τρελή').
-
Χωρις να εχω διαβασει ολες τις σελιδες,το να παρει ο μαθητης το διαγωνισμα στο απιτι σου με τα θέματα και τις απαντήσεις για μένα ειναι σωστό,
Οχι απλα σωστο αλλα και απαραίτητο μονο ετσι μπορεις να δεις τα λαθη σου να το ξαναλυσεις κλπ
-
Χωρις να εχω διαβασει ολες τις σελιδες,το να παρει ο μαθητης το διαγωνισμα στο απιτι σου με τα θέματα και τις απαντήσεις για μένα ειναι σωστό,
Οχι απλα σωστο αλλα και απαραίτητο μονο ετσι μπορεις να δεις τα λαθη σου να το ξαναλυσεις κλπ
αυτό γίνεται μέσα στην τάξη την ημέρα που επιστρεφονται τα διαγωνισματα και κοινοποιούνταιστους μαθητές οι επιδόσεις τους
-
Ναι, αλλά το φροντιστήριο που διαβεβαιώνει τους γονείς ότι ο μαθητής είναι άριστος πώς θα δικαιολογηθεί αν δε σε βγάλει εσένα άχρηστο, τα θέματα δυσνόητα, τη βαθμολογία αυστηρή κλπ? ::)
-
Κ στο δικό μου σχολείο εμφανίστηκε πρόσφατα μητέρα αιτουμένη φωτοτυπιών των διαγωνισμάτων του παιδιού της, για να τα δείξει στο φροντιστήριο, όπως έγραψε στη γραπτή αίτησή της. Της εξηγήθηκε ότι μπορεί μόνο να της επιδειχθούν κ όχι να της δοθούν φωτοτυπίες. Εκείνη όμως ζήτησε να είναι παρών/παρούσα κατά την επίδειξη κ συγγενής της, όπως ισχυριστηκε, που ήταν μαθηματικός, φυσικός ή φιλόλογος, για να κρίνει. Σ΄ αυτήν την παρατυπία-παρανομία (καθώς ο νόμος ορίζει επίδειξη στο γονέα-κηδεμόνα κ όχι στους συνοδούς του) η δ/νση υποχώρησε κ συμβούλεψε/παρότρυνε τους καθηγητες να επιδείξουν τα γραπτά στην ίδια κ σε όποιον τη συνόδευε, για να την ηρεμήσουμε κ να μην πάει το θέμα παραπέρα, αφού δεν έχουμε τίποτα να φοβόμαστε, όπως είπε χαρακτηριστικά. Κ εγώ ρωτώ: γιατί φοβούνται οι δ/ντες να εφαρμόσουν το νόμο κ ωθούν τους εκπαιδευτικούς να φαίνονται συγκαταβατικοί, υποχωρητικοί, παρόλο που ο νόμος είναι στην περιπτωση αυτή σαφής; Εννοείται ότι ο σύλλογος καθηγητών αντέτεινε στη δ/νση ότι αυτό που λεει είναι παράτυπο κ δεν θα εφαρμοστεί απο την πλεινότητα (η επίδειξη γραπτών στο συνοδό του γονέα). Ενδιαφέρον όμως μου προκαλεί ότι τολμά η δ/νση να το διατυπώσει ως φιλική συμβουλή στην οποία υποβόσκει αόρατη απειλή-κίνδυνος από τις επόμενες κινήσεις της μητέρας (που κατα την κρίση της δ/νσης δεν "πάει καλά", γι' αυτό να την αντιμετωπίσουμε ως 'τρελή').
Και ποιός είναι αυτός ο συνοδός που θα δει το γραπτό? Σε αυτόν απολογούμαστε/δικαιολογούμαστε? Εμείς περάσαμε και από κάποιες δοκιμασίες για να είμαστε σε σχολεία, αυτός?
-
Ναι, αλλά το φροντιστήριο που διαβεβαιώνει τους γονείς ότι ο μαθητής είναι άριστος πώς θα δικαιολογηθεί αν δε σε βγάλει εσένα άχρηστο, τα θέματα δυσνόητα, τη βαθμολογία αυστηρή κλπ? ::)
οι πανελληνιες βάζουν κάθε κατεργάρη στον πάγκο του
-
οι πανελληνιες βάζουν κάθε κατεργάρη στον πάγκο του
Και ο γραπτός ΑΣΕΠ το ίδιο, αλλά τον απαξιώνεις (για να είμαι δίκαια, όχι μόνο εσύ, αλλά πάρα πολλοί)!
Δύο μέτρα και δύο σταθμά, διαπιστώνω!
-
Και ο γραπτός ΑΣΕΠ το ίδιο, αλλά τον απαξιώνεις (για να είμαι δίκαια, όχι μόνο εσύ, αλλά πάρα πολλοί)!
Δύο μέτρα και δύο σταθμά, διαπιστώνω!
εσύ που δεν απαξιώνεις ούτε το ένα ούτε το άλλο δώσε πανελλήνιες πάλι,αφού θέλεις να μας πείσεις ότι είσαι και η super καθηγητρια, γιατί για ασεπ δεν βλέπω να γίνεται σύντομα...
-
εσύ που δεν απαξιώνεις ούτε το ένα ούτε το άλλο δώσε πανελλήνιες πάλι,αφού θέλεις να μας πείσεις ότι είσαι και η super καθηγητρια, γιατί για ασεπ δεν βλέπω να γίνεται σύντομα...
Γιατί να ξαναδώσω πάλι Πανελλαδικές; Καθηγήτρια ήθελα από μικρή να γίνω κι έγινα. Είχα περάσει στη Σχολή πρώτης μου επιλογής. Δεν υπάρχει λόγος.
Και δεν υπάρχουν σήμερα super εκπαιδευτικοί, μόνο αυτοί που προσπαθούν, παρά τις δυσκολίες, να ασκήσουν σωστά το λειτούργημά τους, με σεβασμό στον εαυτό τους, τις σπουδές και τις γνώσεις τους, αλλά και με συναίσθηση της ευθύνης και του χρέους τους απέναντι στους μαθητές και τις επόμενες γενιές που θα πρέπει να βγουν στην κοινωνία ως σκεπτόμενα άτομα κι όχι ως άβουλα όντα ή φερέφωνα!
-
Γιατί να ξαναδώσω πάλι Πανελλαδικές; Καθηγήτρια ήθελα από μικρή να γίνω κι έγινα. Είχα περάσει στη Σχολή πρώτης μου επιλογής. Δεν υπάρχει λόγος.
Και δεν υπάρχουν σήμερα super εκπαιδευτικοί, μόνο αυτοί που προσπαθούν, παρά τις δυσκολίες, να ασκήσουν σωστά το λειτούργημά τους, με σεβασμό στον εαυτό τους, τις σπουδές και τις γνώσεις τους, αλλά και με συναίσθηση της ευθύνης και του χρέους τους απέναντι στους μαθητές και τις επόμενες γενιές που θα πρέπει να βγουν στην κοινωνία ως σκεπτόμενα άτομα κι όχι ως άβουλα όντα ή φερέφωνα!
αυτά όλα θες να μας πεις ό,τι είσαι εσύ..συγχαρητήρια προσλαμβάνεσθε δεσποινίς ;D ;D ;D ;D
-
αυτά όλα θες να μας πεις ό,τι είσαι εσύ..συγχαρητήρια προσλαμβάνεσθε δεσποινίς ;D ;D ;D ;D
Άρα, να ευχηθώ να γίνεις ο εργοδότης μου;