Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί => Διάφορα θέματα αδιόριστων => Μήνυμα ξεκίνησε από: GERMANOS στις Μαρτίου 25, 2014, 04:26:04 pm
-
Υπουργός: Εμείς την τρέχουσα ακαδημαική χρονιά λειτουργήσαμε με μείον 18.000 ανθρώπους, γιατί κάθε χρόνο παίρναμε 12.000 αναπληρωτές, φέτος πήραμε μόνο 2000.
Δημοσιογράφος Κενά υπήρξαν όμως…
Υπουργός: Θα σας πω, και 6.000 συνταξιοδοτηθέντες και 2000 στη διαθεσιμότητα και λειτουργήσαμε το σύστημα, λειτουργήσαμε βέβαια γιατί, λειτουργήσαμε καλά, τα κενά υπήρξαν λιγότερα από κάθε άλλη χρονιά
Δημοσιογράφος: Πάντως υπήρξαν…
Υπουργός: Υπήρξαν κάποια κενά,
Δημοσιογράφος: Ομολογουμένως
Υπουργός: Ομολογουμένως αλλά ήταν σε επίπεδο δεκάδων όχι χιλιάδων που ήταν τα παρελθόντα έτη, και αυτό γιατί έγινε ένας εξορθολογισμός του τρόπου
-
Τι ερωτήσεις θα έπρεπε να κάνει ο δημοσιογράφος και δεν έκανε...
Οι 10.000 αναπληρωτές πού απορροφήθηκαν; Πότε; Και με τι μισθό; Ποιος ενδιαφέρθηκε για τους 10.000 αναπληρωτές που δεν εργάστηκαν φέτος; Ποιοι ήταν αυτοί οι αναπληρωτές; Ποια ήταν τα προσόντα τους; Ποια ήταν η πορεία τους μέχρι τώρα; Κανείς δεν έχει ενδιαφερθεί.. Ο δημοσιογράφος δεν ρώτησε. Ο Υπουργός έκρινε ότι η απόλυση 10.000 αναπληρωτών αποτελεί εξορθολογισμό.
Ο δημοσιογράφος, η ΟΛΜΕ και ο Υπουργός ασχολούνται με τους 200 εναπομείναντες εκπαιδευτικούς. Πολύ σωστά. Για τους 10.000 αναπληρωτές καμία αναφορά. Γιατί;
Υπήρξαν δεκάδες κενά. Ποιος τα αναπλήρωσε; Πότε αναπληρώθηκαν αυτά τα κενά; Οι μαθητές δεν έκαναν μάθημα. Τα δεκάδες κενά δεν είναι κενά;
6.000 συνταξιοδοτηθέντες. Με ποιον τρόπο καλύφθηκαν οι 6000 θέσεις αφού αναπληρωτές δεν προσελήφθησαν. Αυτό λέγεται εξορθολογισμός του τρόπου προσλήψεων; Με καταργήσεις και συγχωνεύσεις σχολείων, με καταργήσεις οργανικών θέσεων, με αλχημείες όπως Ξενόγλωσσοι διδάσκουν φιλολογικά μαθήματα, καθηγητές ειδικής αγωγής διδάσκουν στη γενική αγωγή. Με αυτούς τους τρόπους κατάφεραν φέτος να εξοβελίσουν 10.000 αναπληρωτές και ανάμεσά τους 1000 φιλολόγους;
-
Μα Γερμανέ ο δημοσιογράφος δε ρωτάει για να στριμώξει τον υπουργό, δεν ρωτάει ποτέ κάτι που θα δυσκολέψει τον υπουργό στην απάντηση. Πάσες κάνει στον υπουργό. Ασίστ του δίνει για να βάλει γκολ ο υπουργός. Συμπαίκτες είναι όχι αντίπαλοι.