Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Διάφορα θέματα για την εκπαίδευση => Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: fiore στις Μαρτίου 27, 2014, 03:07:58 pm
-
Συνάδελφοι πριν λίγες μέρες ήρθε ψυχολόγος σε σχολείο δευτεροβάθμιας. Κάποιες μέρες θα είναι στο δικό μας σχολείο και άλλες μέρες στα υπόλοιπα γυμνάσια και λύκεια -επαλ της περιοχής. Έχει γίνει κάτι ανάλογο και στις δικές σας περιοχές?
Πέρασε ήδη από Α λυκείου και έκανε διάφορες παρατηρήσεις και τεστ σε μαθητές τις επόμενες μέρες θα μπει σε β και γ λυκείου
-
Στο δημοτικό που εργάζομαι έρχεται μια φορά την εβδομάδα (νομίζω πηγαίνει και σε άλλα 3 ή 4 σχολεία) εδώ και 2 μήνες περίπου.
Επικουρικά, τη συμβουλεύομαστε για κάποια θέματα μαθητών και αν δώσουν την άδεια τους οι γονείς μιλά και με τα ίδια τα παιδιά.
-
και αν δώσουν την άδεια τους οι γονείς μιλά και με τα ίδια τα παιδιά.
Αυτό είναι το κακό ΑΝ δώσουν την άδεια....
Το να εισάγουμε έναν καινούριο θεσμό στην εκπαίδευση, το έχουμε ταυτίσει με το απλώς προσλαμβάνουμε 500 ανθρώπους της ειδικότητας τους πετάμε μέσα και τους λέμε κολυμπήστε. Πληροφορική στην εκπαίδευση θεωρούμε απλώς να αγοράσουμε υπολογιστές και να προσλάβουμε 500 πληροφορικούς . Ψυχολόγοι στα σχολεία εννοούμε "πάρτε 500 ψυχολόγους" και ο,τι γίνει. Που είναι τα πρωτόκολλα, οι θεσμοθετημένες διαδικασίες; το νομικό πλαίσιο; Μέσα στο σχολείο ο γονέας παύει να έχει την ευθύνη του παιδιού του. Σε όλες τις χώρες με ανεπτυγμένες κοινωνικές υπηρεσίες, αυτό σημαίνει ότι ο δάσκαλος μπορεί να επιβάλλει την επίσκεψη του παιδιού και των γονέων σε ψυχολόγο, ότι μπορεί να επιβάλλει την επίσκεψη κοινωνικού λειτουργού στο σπίτι του παιδιού. Δεν ζητάει άδεια, δεν παρακαλάει τους γονείς. Δεν φοβάται μην παρεξηγηθεί ο γονιός επειδή θα του προτείνει την επίσκεψη σε ψυχολόγο.
-
Όταν διάβασα τον τίτλο του θέματος, νόμισα οτι ο ψυχολόγος πάει στα σχολεία για ψυχολογική υποστήριξη των εκπ/κών, ύστερα από όσα μας έκαναν και βέβαια πριν από τα επόμενα που ετοιμάζουν (αν τους αφήσουμε!)
-
έμαθα χθες ότι αφού έκανε επίσκεψη σε τάξεις σε τμήματα στην α λυκείου διαπιστώθηκαν αρκετά προβλήματα με δυσλεξία και υπερκινητικότητα. Δεν ξέρω πώς έγινε ο έλεγχος και δεν μπορώ να κρίνω τη δουλειά μιας ψυχολόγου αλλά οι μαθητές το έμαθαν και τις επόμενες μέρες που θα μπει στη β και στη γ (σε αυτές κάνω μάθημα εγώ) μου είπαν χθες "κυρία αν έρθει η ψυχολόγος γιατί πήγε ήδη στην α εμείς θέλουμε να είστε μαζί μας μέσα στην τάξη, δεν τη θέλουμε, δε θέλουμε να ειμαστε μόνοι μας, αυτή δεν μας ξέρει, αν μας βρεί κάτι θα το πει στους γονείς μας.....
Δεν ξέρω πώς χειριστηκε η ψυχολόγος τους μαθητες στην α λυκειου γιατι ερχεται μερες που εγω εχω συνεχως μαθηματα και δεν την εχω συναντησει και δεν κανω μαθημα στην α λυκειου
τι κάνω σε σε αυτά που μου είπαν οι μαθητές?
εγώ έχω αντιληφθεί από την πολύ μικρή εκπαιδευτική μου εμπειρία κάποια θέματα με μαθητές μου μπορώ να της πω να προσέξει κάποιους μαθητές να μου πει αν όντως έχω κάνει σωστή διαπίστωση και τέλος πάντων πώς μπορώ να βοηθήσω λιγάκι την κατάσταση μιας και δεν είμαι μόνιμη στο σχολείο
π.χ υπάρχουν μαθητές με διάγνωση δυσλεξίας αλλά οι γονείς τους μας έχουν πει ότι θέλουν να εξετάζονται γραπτώς για να μην τα κοροιδεύουν τα άλλα παιδιά. Δυσκολεύονται όμως πολύ. Εγώ στα διαγωνίσμτα πάω από πάνω τους να τους εξηγήσω τι λέει η ερώτηση και τι τους ζητάω για να τους βοηθήσω να ξεμπερδευτούν. Άμα δεν τους φτάνει ο χρόνος κάποιες φορές τους λέω να συνεχίσουν λιγάκι ακόμα να γράφουν και στο διάλειμμα. Το ίδιο κάνω και σε κάποιους που έχω υποψιαστεί ότι έχουν υπερκινητικότητα και διάσπαση προσοχής. Είμαι σε επαλ και καταλαβαίνετε ότι δεν είναι εύκολη η διαχείριση κάποιων μαθητών....
-
Εκεί που έχει οδηγηθεί η εκπαίδευση, οι ψυχολόγοι θα έρχονται μόνο για μας τους εκπαιδευτικούς!
-
Εκεί που έχει οδηγηθεί η εκπαίδευση, οι ψυχολόγοι θα έρχονται μόνο για μας τους εκπαιδευτικούς!
Πράγματι!
Απαραίτητη η παρουσία ψυχολόγων.