Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τυπική Εκπαίδευση => Σχολικά μαθήματα => ΕΠΑΛ => Μήνυμα ξεκίνησε από: Dama87 στις Μαΐου 28, 2014, 06:43:30 pm
-
Τι θέμα προβλέπετε για τους ΕΠΑΛ αύριο;
-
Μήπως ξέρετε ποιο είναι το βιβλίο της γλώσσας Γ' Λυκείου στο ΕΠΑΛ για τις πανελλήνιες;
Είναι το ίδιο με αυτό του ΓΕΛ;
Έχουν έρθει οδηγίες για την ύλη πανελληνίων για ΕΠΑΛ;
Ευχαριστώ!
-
Μήπως ξέρετε ποιο είναι το βιβλίο της γλώσσας Γ' Λυκείου στο ΕΠΑΛ για τις πανελλήνιες;
Είναι το ίδιο με αυτό του ΓΕΛ;
Έχουν έρθει οδηγίες για την ύλη πανελληνίων για ΕΠΑΛ;
Ευχαριστώ!
Δώσαμε κανονικά του Γενικού Λυκείου. Από ό,τι είδα σε ένα φεκ το καλοκαίρι, η ύλη είναι η ίδια με του Γενικού.
-
Σ' ευχαριστώ πολύ, loulou!!! :-*
-
Γεια σας παιδιά θα ήθελα να ρωτήσω επειδή πρόκειται να αναλάβω για πρώτη φορά μαθητή ΕΠΑΛ και είναι να του διδάξω γλώσσα, το βιβλίο και η ύλη είναι ίδια με αυτή του γενικού λυκείου?
-
Μήπως έχει ενημερωθεί κάποιος για την ύλη της έκθεσης στα ΕΠΑΛ; Σήμερα τηλεφώνησε η σύμβουλος στο σχολείο και είπε ότι θα αλλάξει ο τρόπος εξέτασης. Θα μάθω περισσότερα τις επόμενες ημέρες αλλά δεν έχει βγει κάτι επίσημα. Μόνο ότι τυπώνεται το νέο βιβλίο για τη Γ ΕΠΑΛ στα πρωινά. Στα εσπερινά μάς έστειλαν το παλιό που είναι το ίδιο με του Γενικού Λυκείου.
-
Μήπως έχει ενημερωθεί κάποιος για την ύλη της έκθεσης στα ΕΠΑΛ; Σήμερα τηλεφώνησε η σύμβουλος στο σχολείο και είπε ότι θα αλλάξει ο τρόπος εξέτασης. Θα μάθω περισσότερα τις επόμενες ημέρες αλλά δεν έχει βγει κάτι επίσημα. Μόνο ότι τυπώνεται το νέο βιβλίο για τη Γ ΕΠΑΛ στα πρωινά. Στα εσπερινά μάς έστειλαν το παλιό που είναι το ίδιο με του Γενικού Λυκείου.
Στη Γ ημερησίων και Γ+Δ εσπερινών ΕΠΑΛ αναμένουμε την τύπωση νέων (δηλαδή παλιών από τα ΤΕΕ) βιβλίων. Δες εδώ: https://www.esos.gr/sites/default/files/articles-legacy/enimerosi_shetika_me_to_vivlio_mathiti_gia_to_mathima_genikis_paideias_nea_edllinika_tis_g_taxis_imeri.pdf
Στο δικό μας εσπερινό ΕΠΑΛ δεν έστειλαν το παλιό βιβλίο, δεν έστειλαν τίποτα για τη γλώσσα της Γ+Δ
-
Στη Γ ημερησίων και Γ+Δ εσπερινών ΕΠΑΛ αναμένουμε την τύπωση νέων (δηλαδή παλιών από τα ΤΕΕ) βιβλίων. Δες εδώ: https://www.esos.gr/sites/default/files/articles-legacy/enimerosi_shetika_me_to_vivlio_mathiti_gia_to_mathima_genikis_paideias_nea_edllinika_tis_g_taxis_imeri.pdf
Στο δικό μας εσπερινό ΕΠΑΛ δεν έστειλαν το παλιό βιβλίο, δεν έστειλαν τίποτα για τη γλώσσα της Γ+Δ
Ευχαριστώ. Έχω δει την ενότητα που ανέβασας στο ψηφιακό. Φοβάμαι μήπως ο τρόπος εξέτασης θα είναι το ίδιος με τα άλλα βιβλία της Α και
-
Ευχαριστώ. Έχω δει την ενότητα που ανέβασας στο ψηφιακό. Φοβάμαι μήπως ο τρόπος εξέτασης θα είναι το ίδιος με τα άλλα βιβλία της Α και
-
Για όποιον ενδιαφέρεται:
https://www.esos.gr/arthra/53046/i-egkyklios-gia-ti-didaktea-exetastea-uli-panelladikos-exetazomenon-mathimaton-g-taxis
-
Καλησπέρα, όσοι δίνουν για δεύτερη φορά πανελλήνιες θα εξεταστούν στο μάθημα της έκθεσης με το νέο σύστημα, δηλαδή και λογοτεχνικό κείμενο, ή με το παλιό;
-
καλησπέρα στην ομάδα θα ήθελα τα φώτα σας.Το καλοκαίρι θα αναλάβω έναν μαθήτή του ΕΠΑΛ στα νεά ελληνικα γ λυκειου .από λογοτεχνία τι να του κάνω;εχω παραγγειλει ένα βοηθημα από μεταιχμιο ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΟΥ ΧΑΤΖΗΜΩΥΣΗΔΗ. Η ύλη στη λογοτεχνία ειναι καθορισμένη; η άγνωστο;ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
-
Καλημέρα, μια ερώτηση: Στα ΕΠΑΛ σήμερα στην περίληψη ζητούσε επικοινωνιακό πλαίσιο, ομιλία. Οπότε, ξεκινάμε κανονικά με προσφώνηση "Αγαπητοί συμμαθητές, θα ήθελα να σας πληροφορήσω για το περιεχόμενο του παραπάνω κειμένου που πραγματεύεται..." και στο τέλος, αποφώνηση: "Σας ευχαριστώ που με ακούσατε"; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Ακριβώς, και μόνο το απόσπασμα του κειμένου
-
Πολύ ωραία ευχαριστώ πολύ!
-
Δε χρειάζεται αποφώνηση.
-
Αν κάποιος βάλει είναι λάθος;
-
Αν είναι ομιλία, σαφώς και θα πρέπει να γράψει αποφώνηση. Γιατί να είναι λάθος; Την πιο μεγάλη σημασία πάντως έχουν οι οδηγίες που θα δοθούν στα βαθμολογικά. Αν δηλαδή ο συντονιστής πει ότι δεν μας ενδιαφέρει η αποφώνηση, οκ. Πάντως, δεν θα κοπούν πολλές μονάδες.
Επίσης, ένα θέμα που με ενδιαφέρει, είναι ποια προσφώνηση θα έπρεπε να γράψουν οι μαθητές στην αρχή.
-
Η προσθήκη αποφώνησης σε τόσο μικρό κείμενο και ειδικά σε κείμενο που δεν είναι παραγωγή λόγου, αλλά συμπύκνωση ενός άλλου κειμένου, είναι παράτερη. Ούτε οι σύμβουλοι στα σχολεία είπαν κάτι τέτοιο, όταν μας παρουσιάζαν τις αλλαγές ούτε και κάποιο φροντιστήριο μέχρι τώρα το έκανε. Πιστεύω ότι δεν είναι και λάθος, αλλά είναι περιττό και φορμαλισμός. Ας έγραψαν οι μαθητές αυτά που πρέπει και αυτό δε νομίζω ότι θα τους κόψει μονάδες. Τα θέματα ήταν σαφώς πιο δύσκολα από πέρυσι και δεν αντιστοιχούσαν στο επίπεδο των μαθητών των ΕΠΑΛ. Εκεί είναι το ζήτημα. Πρέπει πολλά παιδιά των ΕΠΑΛ να έγραψαν κάτω από τη βάση. Να δούμε τι θα γίνει αύριο και με τα ΓΕΛ. Κακή αρχή κάναμε με τα ΕΠΑΛ, όμως.
-
Αν είναι ομιλία, σαφώς και θα πρέπει να γράψει αποφώνηση. Γιατί να είναι λάθος; Την πιο μεγάλη σημασία πάντως έχουν οι οδηγίες που θα δοθούν στα βαθμολογικά. Αν δηλαδή ο συντονιστής πει ότι δεν μας ενδιαφέρει η αποφώνηση, οκ. Πάντως, δεν θα κοπούν πολλές μονάδες.
Επίσης, ένα θέμα που με ενδιαφέρει, είναι ποια προσφώνηση θα έπρεπε να γράψουν οι μαθητές στην αρχή.
Θεωρώ πως είναι ομιλία από τη στιγμή που λέει "Παρουσιάστε περιληπτικά στην τάξη σας...",οπότε θεωρώ πως η καταλληλη προσφωνηση είναι "Αγαπητοί συμμαθητές".
-
Η προσθήκη αποφώνησης σε τόσο μικρό κείμενο και ειδικά σε κείμενο που δεν είναι παραγωγή λόγου, αλλά συμπύκνωση ενός άλλου κειμένου, είναι παράτερη. Ούτε οι σύμβουλοι στα σχολεία είπαν κάτι τέτοιο, όταν μας παρουσιάζαν τις αλλαγές ούτε και κάποιο φροντιστήριο μέχρι τώρα το έκανε. Πιστεύω ότι δεν είναι και λάθος, αλλά είναι περιττό και φορμαλισμός. Ας έγραψαν οι μαθητές αυτά που πρέπει και αυτό δε νομίζω ότι θα τους κόψει μονάδες. Τα θέματα ήταν σαφώς πιο δύσκολα από πέρυσι και δεν αντιστοιχούσαν στο επίπεδο των μαθητών των ΕΠΑΛ. Εκεί είναι το ζήτημα. Πρέπει πολλά παιδιά των ΕΠΑΛ να έγραψαν κάτω από τη βάση. Να δούμε τι θα γίνει αύριο και με τα ΓΕΛ. Κακή αρχή κάναμε με τα ΕΠΑΛ, όμως.
Συνεπώς, για να το ξεκαθαρίσω, αν ζητηθεί επικοινωνιακό πλαίσιο στην περίληψη δεν πρέπει να γραφτεί πχ σε μια ομιλία προσφώνηση και αποφώνηση ή σ' ενα αρθρο, τίτλος; Πως θα έπρεπε να ξεκινήσουμε εν προκειμένω την περίληψη, ας πούμε "Θα ήθελα να σας ενημερώσω κτλ;" Θέλω να το διευκρινίσω και για αύριο.
-
Συνεπώς, για να το ξεκαθαρίσω, αν ζητηθεί επικοινωνιακό πλαίσιο στην περίληψη δεν πρέπει να γραφτεί πχ σε μια ομιλία προσφώνηση και αποφώνηση ή σ' ενα αρθρο, τίτλος; Πως θα έπρεπε να ξεκινήσουμε εν προκειμένω την περίληψη, ας πούμε "Θα ήθελα να σας ενημερώσω κτλ;" Θέλω να το διευκρινίσω και για αύριο.
Σύμφωνα με όσα είπε σ' εμάς η σύμβουλος των φιλολόγων (τα ίδια βλέπω να εφαρμόζουν και τα φροντιστήρια), αρχίζουμε ως εξής: Αγαπητοί συμμαθητές, διάβασα ένα απόσπασμα από ένα κείμενο που αναφερόταν στο ρόλο του καλλιτέχνη στην κοινωνία (αφού εδώ δε δόθηκε και τίτλος) και θα ήθελα να σας πληροφορήσω για το περιεχόμενό του. Πιο συγκεκριμένα...
-
Συνεπώς, για να το ξεκαθαρίσω, αν ζητηθεί επικοινωνιακό πλαίσιο στην περίληψη δεν πρέπει να γραφτεί πχ σε μια ομιλία προσφώνηση και αποφώνηση ή σ' ενα αρθρο, τίτλος; Πως θα έπρεπε να ξεκινήσουμε εν προκειμένω την περίληψη, ας πούμε "Θα ήθελα να σας ενημερώσω κτλ;" Θέλω να το διευκρινίσω και για αύριο.
Δεν ξέρω αν αύριο θα ζητηθεί επικοινωνιακό πλαίσιο... Καλού-κακού πες το στους μαθητές σου. Τώρα, δεν πρόκειται να ζητήσουν να γραφεί άρθρο στην περίληψη. Την προσφώνηση θέλουν να δουν και πώς προσαρμόζουν το ύφος οι μαθητές, ανάλογα με την επικοινωνιακή περίσταση.
-
Ωραία, σε ευχαριστώ πολύ LK!
-
Καλησπέρα σας! Θα ήθελα να ρωτήσω πού βρίσκεστε στην ύλη της Γ τάξης στα Νέα Ελληνικά.