Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τυπική Εκπαίδευση => Εξετάσεις => Πανελλήνιες => Μήνυμα ξεκίνησε από: ----- στις Μαΐου 30, 2014, 12:22:39 am
-
Συνάδελφοι πιστεύετε ότι αύριο θα βάλουν και σχήμα με τάξη, φύλο, οικογένεια ή είδος;
-
Τελικά δεν είχε άσκηση με τάξη, φύλο κλπ, αλλά δύο πιο απλές.. διαγράμματα αντισωμάτων και τροφική αλυσίδα/πυραμίδα κλπ.
Αρκετά εύκολα τα θέματα, χωρίς "περίεργες" ερωτήσεις. Οι καλά προετοιμασμένοι θα πρέπει να προσεγγίσουν το άριστα σήμερα.
-
Ναι και γω που τα είδα ήταν πολύ εύκολα αν εξαιρέσουμε αυτό με το 1 mg!!
Ξέρετε που μπορούμε να δούμε και των εσπερινών;
-
Τι είχε το 1 mg; Αφού είναι μη βιοδιασπώμενη ουσία, ακριβώς η ίδια θα βρεθεί και στα γεράκια. Που να ρωτούσε για συγκέντρωση και όχι ποσότητα. Μια χαρά ήταν.
-
Ναι αλλά σκέψου ότι τα παιδιά είχα μόνο έναν πίνακα να το γράφει αυτό!!
Αν δεν το είχαν καταλάβει δεν μπορούσαν να το γράψουν!
-
τα θέματα ήταν εύκολα, χωρίς ασάφειες. Το μόνο που μπέρδεψε τα παιδιά ήταν ο μηχανισμός μη ειδικής άμυνας για τους ιούς, που το μυαλό πολλών πήγε στον πυρετό και όχι στις ιντερφερόνες.
-
-
τα θέματα ήταν εύκολα, χωρίς ασάφειες. Το μόνο που μπέρδεψε τα παιδιά ήταν ο μηχανισμός μη ειδικής άμυνας για τους ιούς, που το μυαλό πολλών πήγε στον πυρετό και όχι στις ιντερφερόνες.
Πολύ μικρό ποσοστό αναφέρεται σε κάτι άλλο πλην των ιντερφερονών. Ωστόσο, υπάρχει βαθιά σύγχυση στο πώς αυτές λειτουργούν.