Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Τυπική Εκπαίδευση => Εξετάσεις => Πανελλήνιες => Μήνυμα ξεκίνησε από: ----- στις Μαΐου 30, 2014, 12:22:39 am

Τίτλος: Θέματα
Αποστολή από: ----- στις Μαΐου 30, 2014, 12:22:39 am
Συνάδελφοι πιστεύετε ότι αύριο θα βάλουν και σχήμα με τάξη, φύλο, οικογένεια ή είδος;
Τίτλος: Απ: Θέματα
Αποστολή από: Landau στις Μαΐου 30, 2014, 01:05:07 pm
Τελικά δεν είχε άσκηση με τάξη, φύλο κλπ, αλλά δύο πιο απλές.. διαγράμματα αντισωμάτων και τροφική αλυσίδα/πυραμίδα κλπ.
Αρκετά εύκολα τα θέματα, χωρίς "περίεργες" ερωτήσεις. Οι καλά προετοιμασμένοι θα πρέπει να προσεγγίσουν το άριστα σήμερα.
Τίτλος: Απ: Θέματα
Αποστολή από: ----- στις Μαΐου 30, 2014, 01:39:12 pm
Ναι και γω που τα είδα ήταν πολύ εύκολα αν εξαιρέσουμε αυτό με το 1 mg!!
Ξέρετε που μπορούμε να δούμε και των εσπερινών;
Τίτλος: Απ: Θέματα
Αποστολή από: Landau στις Μαΐου 30, 2014, 01:54:54 pm
Τι είχε το 1 mg; Αφού είναι μη βιοδιασπώμενη ουσία, ακριβώς η ίδια θα βρεθεί και στα γεράκια. Που να ρωτούσε για συγκέντρωση και όχι ποσότητα. Μια χαρά ήταν.
Τίτλος: Απ: Θέματα
Αποστολή από: ----- στις Μαΐου 30, 2014, 02:16:43 pm
Ναι αλλά σκέψου ότι τα παιδιά είχα μόνο έναν πίνακα να το γράφει αυτό!!
Αν δεν το είχαν καταλάβει δεν μπορούσαν να το γράψουν!
Τίτλος: Απ: Θέματα
Αποστολή από: demeb στις Μαΐου 30, 2014, 02:50:41 pm
τα θέματα ήταν εύκολα, χωρίς ασάφειες. Το μόνο που μπέρδεψε τα παιδιά ήταν ο μηχανισμός μη ειδικής άμυνας για τους ιούς, που το μυαλό πολλών πήγε στον πυρετό και όχι στις ιντερφερόνες.
Τίτλος: Απ: Θέματα
Αποστολή από: ----- στις Μαΐου 30, 2014, 08:31:54 pm
Τίτλος: Απ: Θέματα
Αποστολή από: marooned στις Ιουνίου 17, 2014, 09:50:44 pm
τα θέματα ήταν εύκολα, χωρίς ασάφειες. Το μόνο που μπέρδεψε τα παιδιά ήταν ο μηχανισμός μη ειδικής άμυνας για τους ιούς, που το μυαλό πολλών πήγε στον πυρετό και όχι στις ιντερφερόνες.
Πολύ μικρό ποσοστό αναφέρεται σε κάτι άλλο πλην των ιντερφερονών. Ωστόσο, υπάρχει βαθιά σύγχυση στο πώς αυτές λειτουργούν.