Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τυπική Εκπαίδευση => Εξετάσεις => Πανελλήνιες => Μήνυμα ξεκίνησε από: greedo στις Μαΐου 30, 2014, 11:38:37 am
-
Τα σημερινά Θέματα Μαθηματικών Γενικής Παιδείας:
http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2014/them_mat_gen_c_hmer_no_1405.pdf
-
Πολύ ευκολότερα από άλλες χρονιές
-
Για τις Πανελλαδικές εμένα δεν με ενοχλούν τα δύσκολα θέματα αρκεί να υπάρχει καλή κλιμάκωση δυσκολίας .
Ε λοιπόν σήμερα νομίζω ότι είδαμε ωραία θέματα, με σωστή κλιμάκωση δυσκολίας .
Θα απλωθεί ο κόσμος σε όλους τους βαθμούς της κλίμακας νομίζω και αυτό είναι το σωστό .
Αυτή είναι μια αρχική εκτίμηση βέβαια , θα τα ξαναπούμε όταν ξεκινήσει η διόρθωση .
-
Στις περισσότερες επιτροπές φυσικώς αδυνάτων στο β.κ. που πήγα σήμερα, η πλεοψηφία των υποψηφίων έγραψε από πολύ καλά έως άριστα και μάλιστα τα άριστα ήταν πάρα πολλά. Ίσως αυτό να είναι ενδεικτικό ενός πιθανού συνωστισμού αριστούχων.
-
Κι εμένα εύκολα μου φάνηκαν σε σχέση με τις 2 προηγούμενες χρονιές. Σαν το επίπεδο του 2011, αλλά με πιο δύσκολο Δ θέμα. Θα ανεβούν οι επιδόσεις, θα "στριμωχτούν" οι βαθμοί στις υψηλές κλίμακες, αλλά θα φανούν και οι καλοί.
-
Έτσι πρέπει να είναι νομίζω. Σκέψου πως και στη βιολογία γ.π. κάτι τέτοιο ισχύει και πρέπει να υπάρχει δικαιοσύνη.
Πολύ καλά ήταν. Ακόμα καλύτερο ξεκαθάρισμα θα το κάνουν τα μαθηματικά κατεύθυνσης άλλωστε.
-
Τα εύκολα θέματα θα εκτοξεύσουν τις βάσεις στο 5ο πεδίο όμως
Τα Μαθηματικά δεν είναι μόνο ένα μάθημα επιλογής όπως η
-
Αυτή η λογική όμως δεν δημιουργεί ανισότητα μεταξύ των μαθημάτων επιλογής; Λογικά αφού η
-
Είναι γνωστό αυτό το πρόβλημα εδώ και χρόνια
Τα παιδιά που επιλέγουν Μαθηματικά είναι γιατί επιλέγουν το 5ο πεδίο ή γιατί είναι ικανά στα Μαθηματικά γενικότερα ή γιατί τους έχουν πληροφορήσει οι καθηγητές τους ότι το πρώτο κεφάλαιο είναι ίδιο με τα Μαθηματικά Κατεύθυνσης
Γενικότερα, δεν δίνουν πολύ μεγάλη σημασία στα μαθήματα επιλογής, ειδικά όσα δίνουν