Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τυπική Εκπαίδευση => Εξετάσεις => Πανελλήνιες => Μήνυμα ξεκίνησε από: knightwish στις Ιουνίου 02, 2014, 10:27:03 am
-
Έχουμε κάποιο νέο σε σχέση με τα μαθηματικά;
-
http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2014/them_mat_kat_c_hmer_no_1405.pdf
-
Πολύ καλά τα θέματα! :)
-
Φέτος ίσως να έχουμε το μικρότερο ποσοστό κάτω από την βάση. Το πρώτο και το δεύτερο ήταν εύκολα, το Γ θα δυσκόλεψε αρκετούς από αυτό πιστεύω να χάσουν μονάδες όσοι δεν κράτησαν την ψυχραιμία τους και δεν μπόρεσαν να χρησιμοποιήσουν σωστά τις ιδιότητες του λογαρίθμου . Το Δ ήταν δύσκολο μόνο οι αριστούχοι θα κατάφεραν να το λύσουν ολόκληρο, ωστόσο μερικά μόρια ήταν εύκολο να τα πιάσουν και οι μέτριοι μαθητές.
-
Το ποσοστό που θα έγραψε κάτω από τη βάση δε νομίζω ότι θα είναι μεγάλο, αλλά ούτε και τόσο μικρό. Στα υπόλοιπα συμφωνώ.
Αλήθεια, πώς είδατε το Δ1; Νομίζω ότι δεν είναι τόσο εύκολο όσο φαίνεται σε μας (στους καθηγητές δηλαδή). Πιστεύω ότι θα κόλλησαν πολλοί εκεί.
-
Το θέμα
-
Το Γ1 (5 μόρια) είναι επίσης πανεύκολο, όπως και το μισό Δ1 (3 μόρια).
Για το άλλο μισό Δ1 ρωτάω εγώ..... Ναι, εύκολο μου φάνηκε, εμένα όμως. Οι μαθητές τι λένε;
Επίσης τι γίνεται με το Α4γ; Σύμφωνα με το βιβλίο είναι ολόσωστο. Αλλά υπάρχει ένα προβληματάκι με τη διατύπωση του βιβλίου, σωστά; Αν είναι ίσα τα τοπικά μέγιστα, τότε δεν υπάρχει το μεγαλύτερο από αυτά. Άρα πώς εφαρμόζεται αυτή η πρόταση; Πχ ημx.
-
Για Δ θέμα, εύκολο είναι το Δ1. Όταν ζητάει ν.δ.ο. είναι γνησίως αύξουσα όλοι οι μαθητές, ακόμα και οι μέτριοι, σκέφτονται "αρκεί ν.δ.ο. έχει παράγωγο θετική". Ε, απλά χρειάζεται να θέσεις τον αριθμητή, σιγά τα ωά, πολύ πιο δύσκολη περίπτωση της ίδιας ιδέας είχε πέσει το 2011 και στο Γ θέμα κιόλας.
Άσε που το συγκεκριμένο ερώτημα είναι από τα επαναληπτικά θέματα της ΕΜΕ του 2014 (Θέμα 28) και αυτοί που ασχολούνται το είχαν λύσει.
Το Α4γ δεν έχει κανένα πρόβλημα κατ'εμέ. max{5,5,5,5,5}=5
-
Δηλ. το ποσοστό 18-20 που το βλέπετε να κυμαίνεται;
-
4,7% στην τεχνολογική και 7,3% στη θετική.
-
4,7% στην τεχνολογική και 7,3% στη θετική.
Σε σχέση με πέρσι τι μεταβολή έχουν τα ποσοστά που δίνεις;
Κάποια site δίνουν μεγαλύτερα ποσοστά για φέτος...
Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.
-
Προφανώς δεν έχω καμία ιδέα, στην τύχη τα είπα...
Συγνώμη αν σας μπέρδεψα, νόμιζα ότι είναι φανερά αδύνατο να προβλέψει κάποιος μέχρι και το δεκαδικό...
Πάντως θα είναι σίγουρα σημαντικά υψηλότερα από πέρυσι.
Αλλά το πέρυσι δεν είναι ενδεικτικό για τα Μαθ.Κατ. γιατί υπήρχαν 8 μόρια που τα έχασαν σχεδόν όλοι.
Άρα το 18-20 ήταν πρακτικά αδύνατο.
Φέτος είναι εφικτό και από όχι άριστους μαθητές κατά τη γνώμη μου.
-
Το Α4γ δεν έχει κανένα πρόβλημα κατ'εμέ. max{5,5,5,5}=5
Σωστό. Κι εγώ συμφωνώ.
-
Νομίζω ότι η φετινή κλιμάκωση δυσκολίας ήταν η καλύτερη που έχουμε δει.
Δηλαδή τα θέματα είναι πάρα πολύ καλά για το σκοπό που τέθηκαν .
Επιτέλους θα ξεκαθαρίσει σε αυτό το μάθημα ο τουρίστας από τον πάρα πολύ αδύναμο που όμως έκανε κάποια προσπάθεια.
Ένα παιδί που ξέρει να λύσει τις ασκήσεις του σχολικού πρέπει να πιάνει τη βάση. Το 75/100 κάτω από τη βάση ήταν ισοπέδωση και καλώς θα αλλάξει. Η κλιμάκωση δυσκολίας και ο όγκος των θεμάτων γ και δ είναι αρκετή για να ξεκαθαρίσει ο μέτριος , ο καλός , ο πολύ καλός και ο άριστος. Θα δείξουν τα αποτελέσματα βέβαια. Εκτίμηση κάνω.
-
Το κέρδος είναι ότι τέτοια θέματα δίνουν την αίσθηση του εφικτού σε περισσότερα παιδιά, που δεν θα παρατάνε το μάθημα στη μέση της χρονιάς.
Και είναι αλήθεια, ότι μέχρι και πέρυσι, ο μέτριος και με κενά στα Μαθηματικά δεν είχε ελπίδα να γράψει πάνω από 5.
Γιατί το περσινό
-
Αλλά τα θέματα μου αφήνουν μια περίεργη αίσθηση...
Σαν να μην εξετάστηκαν ολόκληρα κομμάτια ύλης...
Τα ίδια και τα ίδια στο
-
1. Nαι, νομίζω ότι ήταν περιορισμένη η εξέταση της ύλης.
2. Για την κυρτότητα: αυτή ήταν κι η δική μου απορία τον πρώτο χρόνο που ξεκίνησα να διδάσκω το μάθημα...
Από την άλλη, καλώς ή κακώς ασχολούμαστε πρακτικά με συναρτήσεις που είναι τουλάχιστον μία φορά παραγωγίσιμες.... Οπότε κάνοντας αυτήν την παραδοχή, ίσως και να είναι ανεκτό το να ορίσουμε έτσι την κυρτότητα... Σε κάθε περίπτωση δεν μπορούμε να θεωρήσουμε ως σωστή απάντηση το κριτήριο.
-
Σε κάθε περίπτωση δεν μπορούμε να θεωρήσουμε ως σωστή απάντηση το κριτήριο.
Δεν είπα να θεωρηθεί σωστό, αλλά ότι έχει δώσει μέρος της απάντησης, γιατί πιάνει μέρος των συναρτήσεων που καλύπτει ο ορισμός.
Ούτε συμφωνώ ούτε διαφωνώ με το παραπάνω, απλά μια παρατήρηση έκανα.
Anyway, μηδέν είναι το επικρατέστερο, τουλάχιστον στο βαθμολογικό μου.