Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Σχολική ζώνη => Μήνυμα ξεκίνησε από: glykouli στις Ιουνίου 03, 2014, 11:31:07 pm
-
Δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως το πρόγραμμα σπουδών για τα Αρχαία της Ομάδας Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών σπουδών της
-
Δηλαδή ο Δημοσθένης και ο Ισοκράτης δε θα διδάσκονται πια; Πόσες ώρες την εβδομάδα διδάσκονταν οι ρήτορες μέχρι φέτος;
-
Μέχρι φέτος 2 ώρες ρήτορες (από Μάρτιο και μετά λυρική ποίηση) και 2 άγνωστο.
-
το θεωρω καλυτερο και ποιο συγκροτημενο...
-
Προσωπικά το ακολούθησα (στο περίπου) από φέτος, από δική μου πρωτοβουλία, γιατί πραγματικά οι μαθητές αυτό που έχουν ανάγκη είναι η εξάσκηση στο άγνωστο..
-
Μέχρι φέτος 2 ώρες ρήτορες (από Μάρτιο και μετά λυρική ποίηση) και 2 άγνωστο.
Άρα μείον 1 ώρα στη
-
1 ωρα μειον, καθολου λυρικη ποιηση....θα διδάσκουμε φιλοσοφια....
-
θα διδάσκουμε φιλοσοφια....
Aυτό γινόταν. Δεν εξισορροπεί τη 1 ώρα που χάνεται.
-
Αυξάνονται από του χρόνου οι ώρες της κατευθυνσης και καπως θα ισοφαρίσουμε, αν και υπάρχουν και οι μειώσεις στο γυμνάσιο...
-
η φιλοσοφια γίνεται μαθημα γενικης παιδείας- αντισταθμίζεται έτσι η μειωση της μιας ωρας υπεραρκούντως (αν είναι δόκιμη η λέξη ;D)
-
ενταξει μπαινει η φιλοσοφια ως γενικης παιδειας, αλλα φευγουν τα λατινικα απο την β λυκειου. Αρα απο 4 ωρες αρχαια + 2 λατινικα (+ 2 φιλοσοφια ως επιλογη) που ηταν μεχρι και φετος γινονται 3 αρχαια + 2 φιλοσοφια.
Παντως κατι δεν μου παει καλα στην αλλαγη στα αρχαια. Δεν ξερω αν η δραστικη μειωση της υλης ειναι απλα στα πλαισια εξορθολογισμου της εν οψει τραπεζας θεματων...Μακαρι να ειναι ετσι αν και κραταω μια πισινη για τον τροπο αξιολογησης στο γνωστο και το αγνωστο. Μου μυριζει κατι απο εκεινον τον αχταρμα στα αρχαια της α' λυκειου πριν απο δυο χρονια...Για να δουμε.
-
ενταξει μπαινει η φιλοσοφια ως γενικης παιδειας, αλλα φευγουν τα λατινικα απο την β λυκειου. Αρα απο 4 ωρες αρχαια + 2 λατινικα (+ 2 φιλοσοφια ως επιλογη) που ηταν μεχρι και φετος γινονται 3 αρχαια + 2 φιλοσοφια.
Παντως κατι δεν μου παει καλα στην αλλαγη στα αρχαια. Δεν ξερω αν η δραστικη μειωση της υλης ειναι απλα στα πλαισια εξορθολογισμου της εν οψει τραπεζας θεματων...Μακαρι να ειναι ετσι αν και κραταω μια πισινη για τον τροπο αξιολογησης στο γνωστο και το αγνωστο. Μου μυριζει κατι απο εκεινον τον αχταρμα στα αρχαια της α' λυκειου πριν απο δυο χρονια...Για να δουμε.
Να δούμε του χρόνου στα αρχαία κατ/νσης ποιος θα βάζει το Άγνωστο: η Τράπεζα ή ο φιλόλογος, γιατί έχει διαφορά!
-
Λογικά η τράπεζα