Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τυπική Εκπαίδευση => Εξετάσεις => Πανελλήνιες => Μήνυμα ξεκίνησε από: karousel στις Ιουνίου 04, 2014, 08:54:57 am
-
Καλημέρα! Επειδή ευτυχώς υπάρχουν οι καλά ενημερωμένοι συνάδελφοι που βοηθούν κι εμάς τους υπόλοιπους, μήπως κάποιος έχει ήδη μάθει κάτι; :)
-
-
Αμάρτημα.
-
Οκ. Ευχαριστώ!! :) Ας δούμε και τι ρώτησαν και βγάζουμε συμπεράσματα...
-
Ευχαριστούμε!
-
Όταν βγουν τα θέματα θα αναρτηθούν στην παρακάτω σελίδα του Υπουργείου:
http://www.minedu.gov.gr/2014/8emata-imerisia-gel-epal.html
Είναι νωρίς όμως ακόμη.
-
http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2014/them_neoel_kat_c_hmer_d_esp_no_1406.pdf
-
Ευτυχώς βατά!!!
Τι νομίζετε ότι πρέπει να απαντήσουν στη
-
Είναι η αιτιολόγηση του επιχειρήματος της μάνας, το οποίο είναι συμμετρικά δοσμένο με το επιχείρημα του Γιώργη.
-
Να αιτιολογήσει την προτίμησή της στα θηλυκά παιδιά και επιβράδυνση για το αμάρτημα.
-
καλημερα
πως σας φανηκαν τα θεματα?
ο βαθμος δυσκολιας τους?
δινει η αδερφη μου γι αυτο ρωταω..
-
Να αιτιολογήσει την προτίμησή της στα θηλυκά παιδιά και επιβράδυνση για το αμάρτημα.
Αυτό με την επιβράδυνση δεν το έχω δει κάπου. Είναι προσωπική σου εκτίμηση;
-
:) τα θέματα ήταν βατά σήμερα :) , οι ερωτήσεις διατυπωμένες με σαφήνεια :) , έφυγε και αυτό. Πάμε δυνατά για λατινικά ;D !!
-
και μενα παντα γραφει σε όλα!
"Πώς πηγες ?"
"Καλά, κύριε, ενταξει, τα εγραψα όλα. Καπου με δυσκόλεψαν, αλλά ελπιζω καλά"
"Μπραβο!, Δηλαδή, πώς σου φάνηκαν?"
" Να σας πω κύριε, μου φανηκαν ε, εύκολα, (ωχ,... λεω μεσα μου) μόνο κόλλησα, να σας πω την αληθεια, εκει που ζητουσε ομοιοτητες και διαφορες με το παράλληλο, γιατι δεν το καταλαβα το κείμενο. Επισης, δεν ειμαι σιγουρη για αυτό που ρωτουσε για την θεατρικότητα.
τί να σας πω κυριε Μάρκο, και σε καποια αλλα σημεια δεν ηξερα τι να γραψω, αλλα τελικα κατι εγραψα και νομιζω πως ειναι ολα σωστα"
- κατα τ'άλλα τα πηγε περιφημα !!! :o ::)
-
Γεια σας!
Υπάρχει κάποιος που να μπορεί να μου στείλει τις απαντήσεις που έδωσε η επιτροπή για τη διόρθωση των θεμάτων; Σας ευχαριστώ πολύ.