Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Τυπική Εκπαίδευση => Εξετάσεις => Πανελλήνιες => Μήνυμα ξεκίνησε από: ----- στις Ιουνίου 04, 2014, 10:47:57 am

Τίτλος: Θέματα
Αποστολή από: ----- στις Ιουνίου 04, 2014, 10:47:57 am
http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2014/them_bio_kat_c_hmer_no_1406.pdf
Μόλις βγήκαν
Τίτλος: Απ: Θέματα
Αποστολή από: knightwish στις Ιουνίου 04, 2014, 11:36:46 am
Αρκετά απαιτητικά τα θέματα.Επιτέλους θα ξεχωρίσουν αυτοί που σκέφτονται από τους παπαγαλους της βιολογίας.Το παιχνίδι όλο θα παιχτεί στην αιτιολόγηση που θα δώσουν οι μαθητές.
Τίτλος: Απ: Θέματα
Αποστολή από: ΠΕ0404 στις Ιουνίου 04, 2014, 11:43:22 am
Εμένα, παιδιά, δε μου φαίνονται και τόσο απαιτητικά για το επίπεδο των μαθητών της θετικής. Νομίζω ότι πιάνουν πολύ εύκολα το 17 κι από κει και πέρα οι αιτιολογήσεις θα μετρήσουν. Στο Θέμα 3 εκεί με τους ανιχνευτές, πρωτότυπο για τα παιδιά αλλά βγαίνει πολύ εύκολα. Με το klinefelter ψαγμένο αλλά υπάρχει στα βοηθήματα και γίνεται στα φροντιστήρια στανταρ. Στο 4ο ίσως μπερδευτούν στο τελευταίο υποερώτημα με τη μετάλλαξη στο γονίδιο του καταστολέα, αν και βγαίνει κι αυτό σχετικά εύκολα. Πιστεύω θα υπάρξουν αρκετά γραπτά πάνω από 95
Τίτλος: Απ: Θέματα
Αποστολή από: marooned στις Ιουνίου 05, 2014, 09:21:40 pm
To Δ4 θα δημιουργήσει θεμα. Τα φροντιστήρια δημοσιεύουν λάθος απάντηση.
Τίτλος: Απ: Θέματα
Αποστολή από: knightwish στις Ιουνίου 06, 2014, 11:15:36 am
Συμφωνώ κι εγώ  για το Δ4.Κανονικά πρέπει να βαθμολογήσουν με 6 μονάδες τα παιδιά που απάντησαν τον επιστημονικό τρόπο και με 3 μονάδες τα παιδιά των "φροντιστηρίων".Θα δούμε τι είδους διευκρίνιση θα έρθει στα βαθμολογικά.
Τίτλος: Απ: Θέματα
Αποστολή από: marooned στις Ιουνίου 06, 2014, 05:22:22 pm
Τελικώς 0 μονάδες για όσους δεν απάντησαν το πρώτο κωδικόνιο αλλά μόνο την πρόωρη λήξη. Ήρθε σήμερα οδηγία στα βαθμολογικά. Τραγικό...
Τίτλος: Απ: Θέματα
Αποστολή από: theopavl στις Ιουνίου 07, 2014, 09:40:07 am
Marooned διορθωνεις γραπτα και εσυ??? Αυτο για το κωδικονιο ληξης ειναι σιγουρο? Θα ισχυσει σε ολα τα βαθμολογικα? Ρωταω επειδη πολλοι μαθητες μου το εγραψαν ετσι! Η γενικοτερη εικονα ειναι καλυτερη ή χειροτερη απο περσι? :)
Τίτλος: Απ: Θέματα
Αποστολή από: marooned στις Ιουνίου 08, 2014, 12:39:00 am
theopavl ναι, διορθώνω. Τα βαθμολογικά είναι σε συνεννόηση, συνήθως συντονίζονται και έχουν μια κοινή γραμμή στην κατανομή των μονάδων. Για το συγκεκριμένο ζήτημα, ήρθε επιπλέον οδηγία από ΚΕΕ να μην λαμβάνεται ως σωστη οποιαδήποτε άλλη απάντηση. Άρα θεωρώ ότι είναι 0 οι μονάδες για την απάντηση με το κωδικόνιο λήξης. Και λέω θεωρώ γιατί δεν έχω αρχίσει ακόμη τα γραπτά κατεύθυνσης, μονο γενικής (όπου τα παιδιά γράφουν >80, τα διαβασμένα εννοείται)
Τίτλος: Απ: Θέματα
Αποστολή από: theopavl στις Ιουνίου 08, 2014, 05:39:47 am
Σε ευχαριστω παρα πολυ για την ενημερωση! Επομενως οι περισσοτεροι θα ξεκιναν με αριστα το 94! Προβλεπω οτι θα υπαρχουν ελαχιστα γραπτα 95+ και πολυ μεγαλος συνωστισμος γυρω στο 90! Θα δουμε σε ενα μηνα περιπου! Οταν θα αρχισεις να διορθωνεις και κατευθυνση δωσε μας μια εικονα αν μπορεις! Πολλοι μαθητες μου θελουν ιατρικη αλλα μετα απο ενα βαθμο γυρω στο 90 στο μαθημα βαρυτητας αρχιζω και ανησυχω! :-\
Τίτλος: Απ: Θέματα
Αποστολή από: theopavl στις Ιουνίου 13, 2014, 10:08:13 am
Καποιος που διορθωνει γραπτα μπορει να μας δωσει μια γενικη εικονα?? Τελικα με το πολυσυζητημενο δ4 τι εγινε?υπαρχουν αρκετα γραπτα απο 95 ή λογω του δ4 εχουμε μεγαλο συνωστισμο στο 85-90? :-)
Τίτλος: Απ: Θέματα
Αποστολή από: marooned στις Ιουνίου 17, 2014, 09:47:10 pm
Στην περίπτωσή μου (διορθώνω γραπτά από Νότια Αττική), οι απαντήσεις στο Δ4 είναι μοιρασμένες. Περισσότεροι από ότι προσωπικά περίμενα απαντούν σωστά, για το κωδικόνιο έναρξης κ όχι λήξης δηλαδή. Δεν έχω δει άριστα γραπτά ακόμη, λόγω ελλιπούς θεωρίας. Στο Γ ερώτημα τα παιδιά γράφουν πολύ καλά.
Τίτλος: Απ: Θέματα
Αποστολή από: theopavl στις Ιουνίου 17, 2014, 10:10:41 pm
Οταν λες αριστα γραπτα εννοεις απο 95 και πανω? Και εγω πιστευω οτι τελικα με το δ4 τζαμπα εγινε τοσος ντορος! Οταν λες ελλιπής θεωρια εννοεις στο β θεμα ή στις δικαιολογησεις? Πιστευω οτι δεδομενο του ογκου των θεματων θα επρεπε να εισαστε ελαστικοι στο θεμα των δικαιολογησεων! :-)
Τίτλος: Απ: Θέματα
Αποστολή από: theopavl στις Ιουνίου 17, 2014, 10:17:21 pm
Αααα ηθελα να σε ρωτησω και κατι ακομα! Στο β1 τελικα η σωστη σειρα ηταν πρωτα παρατηρηση στο μικροσκοπιο και μετα σε ζευγη? Ενας μαθητης μου που εκανε ολα τα υπολοιπα σωστα μπερδεψε δυστυχως αυτα τα δυο!
Τίτλος: Απ: Θέματα
Αποστολή από: marooned στις Ιουνίου 17, 2014, 11:05:47 pm
Δυστυχώς αν μπερδέψεις τα βήματα 3, 5 είναι μείον 2 μονάδες. Θεωρείται λάθος η θέση και των 2.
Τίτλος: Απ: Θέματα
Αποστολή από: theopavl στις Ιουνίου 17, 2014, 11:34:16 pm
Καταλαβα! Ευτυχως εχει σωστα ολα τα υπολοιπα και απο θεμα δικαιολογησεων δεν τον φοβαμαι επειδη τια γραφει πολυ αναλυτικα! Γενικα σε εσας τι οδηγιες δινονται για τις δικαιολογησεις? Χρειαζονται συγκεκριμενα κομματια ή η βαθμολογηση ειναι πιο ελευθερη?  :)
Τίτλος: Απ: Θέματα
Αποστολή από: marooned στις Ιουνίου 18, 2014, 12:41:24 am
Καλά αποτελέσματα! Οι οδηγίες είναι πάντα σαφείς και αναφέρονται σε συγκεκριμένα κομμάτια. Τα επιπλέον συνήθως δεν κοστίζουν σε μονάδες, αρκεί να περιέχονται και τα ζητούμενα βεβαίως.