Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τυπική Εκπαίδευση => Εξετάσεις => Πανελλήνιες => Μήνυμα ξεκίνησε από: ----- στις Ιουνίου 05, 2014, 09:54:16 pm
-
Αφού δεν χτύπησαν τα άλλα μαθήματα, ελπίζω να μην βάλουν τόσο δύσκολα στη χημεία αύριο!!
-
Στη Χημεία δεν υπάρχουν δύσκολα... (εντός Λυκείου...)
-
Πέρσι όμως ξάφνιασαν με τις διαφορές του arrhenius και του bronsted lowry!!
-
Και είχαμε 50% στο διάστημα [15,20], εκ των οποίων το 23% στο [18,20], αντί για 28,5% το 2012.
Πράγματι, ο Δομάζος είναι λίγο ψηλότερος από τον Ρίζο, αλλά κανέναν από τους δύο δεν τον λες και ψηλό!!
-
Ναι δεν διαφωνώ αλλά από τη στιγμή που είναι εκτός η σύνθεση είναι πιο δύσκολο να πέσουν δύσκολα θέματα!!
-
Τί γίνεται με τα Σ-Λ,10 μονάδες χωρίς αιτιολόγηση;Κάτι δεν πάει καλά εδώ.
Ελπίζω να μην υπάρξουν ευτράπελα σαν τη
-
Τί γίνεται με τα Σ-Λ,10 μονάδες χωρίς αιτιολόγηση;Κάτι δεν πάει καλά εδώ.
Ελπίζω να μην υπάρξουν ευτράπελα σαν τη
-
πώς ανιχνεύεις την υδροξυλομάδα στο Δ2? Τι ακριβώς εννοεί? Το οξύ οκ, έχει ειδική αντίδραση.
-
SOCl2 λογικά, και βλέπεις αέρια
-
Τί γίνεται με τα Σ-Λ,10 μονάδες χωρίς αιτιολόγηση;Κάτι δεν πάει καλά εδώ.
Ελπίζω να μην υπάρξουν ευτράπελα σαν τη
-
Εκείνο που έχει τελικά σημασία είναι ότι και δύσκολα ήταν και πολλά.
Μεγάλη κατραπακιά για όσους πίστευαν πως ένας καλός μαθητής έχει 18+ στη χημεία σίγουρο!
Τώρα και με 16-17 οι καλοί κάνουν το σταυρό τους!
-
Τα θέματα ήταν πάρα πολλά....ένας καλός μαθητής δεν θα είχε χρόνο ούτε να σκεφτεί....το Δ4 έχει λάθος γιατί δεν ισχύουν οι προσεγγίσεις στο ΡΔ.Κρίμα...
-
Θεωρώ ότι αυτό το Γ3 λίγοι θα το έχουν λύσει μέχρι τέλος!
Πολύ έξυπνο θέμα!
-
http://www.eex.gr/Lists/List6/ItemView.aspx?ID=2502
-
μολις γυρισα απο το ειδικο εξεταστικο κεντρο....αυτους που εξετασαμε το ειχαν κανει (Γ3) ....ή καποιοι το εφτασαν μεχρι καποιο σημείο..... εγω πιστευω ηταν πιο ευκολα απο τα δυο προηγουμενα χρόνια....
-
Σε μας στους φυσικώς αδυνάτους από τους 5 που εξετάσαμε, μόνο ο ένας το κατάφερε!
Οι άλλοι δεν έπιασαν ούτε ένα μόριο από εκεί!
-
http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2014/them_xhm_kat_c_hmer_no_140606.pdf
Εδώ είναι και τα θέματα.
-
Παιδια θελω να σας ρωτησω κατι! Ενας μαθητης στο δ2β εγραψε οτι την υδροξυλομαδα θα την εντοπισουμε με τον εξης τροπο:αρχικα θα αυξησουμε την θερμοκρασια στους 170 βαθμους παρουσια θειικου οξεος ετσι θα δημιουργηθει διπλος δεσμος και στην συνεχεια θα προσθεσουμε μικρη ποσοτητα βρωμιου το οποιο θα αποχρωματιστει! Σωστο δεν ειναι? :-)
-
-
Και εγω αυτο σκεφτηκα αλλα δεν το ειδα πουθενα ως απαντηση και ετσι ειπα να ρωτησω και την γνωμη σας! Πιστευω να του το παρουν σωστο! Μονο αυτο και το πρωτο σ-λ εχασε!Μακαρι να περασει ιατρικη που ειναι ο στοχος του! :-)
-
Μα οι ενδεικτικές απαντήσεις από το υπουργείο δεν είναι οι μόνες σωστές!!
Καλά αποτελέσματα να έχει και καλή επιτυχία στη φυσική!!
-
Συναδελφοι πως παει η διορθωση των γραπτων? Πως ειναι η γενικη εικονα? Εχετε μαθει περιπουωποτε θα ανακοινωθουν τα αποτελέσματα? :-)
-
Λίγα 100 ...27ή 30 Ιούνη :)
-
Θα προλάβουν μέχρι τέλος Ιούνη;;
Φέτος τελείωσαν αργότερα οι εξετάσεις!!
-
Συναδελφοι πως παει η διορθωση των γραπτων? Πως ειναι η γενικη εικονα? Εχετε μαθει περιπουωποτε θα ανακοινωθουν τα αποτελέσματα? :-)
Στο δικό μου βαθμολογικό τελείωση η διόρθωση!
Σε μένα από τα 100 γραπτά μόνο τα 4 πήραν καθαρό 100..
Άλλα δύο έχασαν το Σωστό λάθος (με το χλώριο) και πήραν 98!!
-
Κριμα παντως για το μαθηρη μου που εχασε το 100 λογω του πρωτου σ-λ! Παντως ρε παιδια θα ηθελα να σας ρωτησω κατι εσας που διορθωνετε! Που μπορει να οφειλεται η μεγαλη αποκλιση αναμεσα στους 2 βαθμολογητες στην χημεια?Συγκεκριμενα περσι ειχα ενα μαθητη που ο ενας του εβαλε 100 και αλλος 94! Για να σας πω την αληθεια ουτε 100 αλλα ουτε και 94 περιμεναμε! Γυρω στο 98-99 υπολογιζαμε αλλα μου εκανε εντυπωση επειδη καθε χρονο παρατηρω τετοιες αποκλισεις! Οι επαναληπτικες τελειωνουν 26! Αρα δεν ειναι αδυνατο να βγουν 27-30?
-
-
Στο δικό μου βαθμολογικό τελείωση η διόρθωση!
Σε μένα από τα 100 γραπτά μόνο τα 4 πήραν καθαρό 100..
Άλλα δύο έχασαν το Σωστό λάθος (με το χλώριο) και πήραν 98!!
Αρα λογικα μιλαμε για χαμηλα ποσοστα αριστουχων!Απο τα αλλα μαθηματα εχετε καμια ιδεα? Εννοω πληροφοριες απο τους βαθμολογητες! Πολυς ντορος εγινε με την εκθεση και το πολυσυζητημενο δ4 στην βιολογια κατευθυνσης!
-
Το σχόλιο μου για τα θέματα Χημείας Θετικής Κατευθυνσης 2014
http://chem4exams.blogspot.gr/2014/06/2014_8.html
Μια εικόνα από ένα κέντρο διόρθωσης :
Το 2% των γραπτών βαθμολογήθηκε με 0 - 4.8
Το 12% των γραπτών βαθμολογήθηκε με 5 - 9.8
Το 32% των γραπτών βαθμολογήθηκε με 10 - 14.8
Το 28% των γραπτών βαθμολογήθηκε με 15 - 17.8
Το 26% των γραπτών βαθμολογήθηκε με 18 - 20
-
Πάντως για φυσική θετικής δεν έγραψαν τόσο καλά όσο θα περίμεναν κάποιοι λόγω των πιο βατών θεμάτων... Τα πολλά θέματα κόστισαν σε πολλούς!!
Αναφέρομαι πάντα στο βαθμολογικό που ήμουν και ειδικά στη φυσική αποτελεί άποψη δύο φυσικών βαθμολογητών!!
Δεν αντικατοπτρίζει την γενική εικόνα πανελληνίως!!
-
Επομενως μαλλον θα εχουμε λιγο μεγαλυτερο ποσοστο αριστουχων στην χημεια σε σχεση με περσι αλλα λιγο μικροτερο απο το 2012! Εγω προσωπικα περιμενω τις ιατρικες στα επιπεδα του 2012 πανω κατω! Για την φυσικη το περιμενα! Και ενας δικος μου μαθητης που ηταν πολυ δυνατος στην φυσικη απο οτι ηξερα μου ειπε οτι εγραψε γυρω στο 18! Γενικοτερα τα παιδια τα εχασαν μετα απο ενα σημειο στο τεταρτο θεμα λογω πιεσης χρονου και μπερδεψαν γωνιες και εκαναν λαθη απροσεξιας! Τι εννοεις? Οτι σε αλλα βαθμολογικα διορθωνουν γραπτα φυσικης και καθηγητες αλλων ειφικοτητων? Αυτο το ειχα ακουσει για την βιολογια κατευθυνσης!
-
Δεν εννοώ αυτό!
Εννοώ ότι η άποψη που αναφέρω για τη φυσική πηγάζει μόνο από δύο βαθμολογητές!!
-
Ααααα καταλαβα! Συγγνωμη παρανοησα! :-)