Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Τυπική Εκπαίδευση => Εξετάσεις => Πανελλήνιες => Μήνυμα ξεκίνησε από: ----- στις Ιουνίου 05, 2014, 09:54:16 pm

Τίτλος: Θέματα Χημείας θετικής κατεύθυνσης και σχολιασμός αυτών
Αποστολή από: ----- στις Ιουνίου 05, 2014, 09:54:16 pm
Αφού δεν χτύπησαν τα άλλα μαθήματα, ελπίζω να μην βάλουν τόσο δύσκολα στη χημεία αύριο!!
Τίτλος: Απ: Θέματα Χημείας θετικής κατεύθυνσης και σχολιασμός αυτών
Αποστολή από: Siobaras στις Ιουνίου 05, 2014, 10:01:49 pm
Στη Χημεία δεν υπάρχουν δύσκολα... (εντός Λυκείου...)
Τίτλος: Απ: Θέματα Χημείας θετικής κατεύθυνσης και σχολιασμός αυτών
Αποστολή από: ----- στις Ιουνίου 05, 2014, 10:03:44 pm
Πέρσι όμως ξάφνιασαν με τις διαφορές του arrhenius και του bronsted lowry!!
Τίτλος: Απ: Θέματα Χημείας θετικής κατεύθυνσης και σχολιασμός αυτών
Αποστολή από: Siobaras στις Ιουνίου 05, 2014, 10:07:08 pm
Και είχαμε 50% στο διάστημα [15,20], εκ των οποίων το 23% στο [18,20], αντί για 28,5% το 2012.

Πράγματι, ο Δομάζος είναι λίγο ψηλότερος από τον Ρίζο, αλλά κανέναν από τους δύο δεν τον λες και ψηλό!!
Τίτλος: Απ: Θέματα Χημείας θετικής κατεύθυνσης και σχολιασμός αυτών
Αποστολή από: ----- στις Ιουνίου 05, 2014, 10:08:30 pm
Ναι δεν διαφωνώ αλλά από τη στιγμή που είναι εκτός η σύνθεση είναι πιο δύσκολο να πέσουν δύσκολα θέματα!!
Τίτλος: Απ: Θέματα Χημείας θετικής κατεύθυνσης και σχολιασμός αυτών
Αποστολή από: knightwish στις Ιουνίου 06, 2014, 11:13:03 am
Τί γίνεται με τα Σ-Λ,10 μονάδες χωρίς αιτιολόγηση;Κάτι δεν πάει καλά εδώ.

Ελπίζω να μην υπάρξουν ευτράπελα σαν τη
Τίτλος: Απ: Απ: Θέματα Χημείας θετικής κατεύθυνσης και σχολιασμός αυτών
Αποστολή από: giokspy στις Ιουνίου 06, 2014, 12:29:59 pm
Τί γίνεται με τα Σ-Λ,10 μονάδες χωρίς αιτιολόγηση;Κάτι δεν πάει καλά εδώ.

Ελπίζω να μην υπάρξουν ευτράπελα σαν τη
Τίτλος: Απ: Θέματα Χημείας θετικής κατεύθυνσης και σχολιασμός αυτών
Αποστολή από: psaras στις Ιουνίου 06, 2014, 12:47:34 pm
πώς ανιχνεύεις την υδροξυλομάδα στο Δ2? Τι ακριβώς εννοεί? Το οξύ οκ, έχει ειδική αντίδραση.
Τίτλος: Απ: Θέματα Χημείας θετικής κατεύθυνσης και σχολιασμός αυτών
Αποστολή από: psaras στις Ιουνίου 06, 2014, 12:57:13 pm
SOCl2 λογικά, και βλέπεις αέρια
Τίτλος: Απ: Θέματα Χημείας θετικής κατεύθυνσης και σχολιασμός αυτών
Αποστολή από: ----- στις Ιουνίου 06, 2014, 04:17:38 pm
Τί γίνεται με τα Σ-Λ,10 μονάδες χωρίς αιτιολόγηση;Κάτι δεν πάει καλά εδώ.

Ελπίζω να μην υπάρξουν ευτράπελα σαν τη
Τίτλος: Απ: Θέματα Χημείας θετικής κατεύθυνσης και σχολιασμός αυτών
Αποστολή από: benteta στις Ιουνίου 06, 2014, 06:53:56 pm
Εκείνο που έχει τελικά σημασία είναι ότι και δύσκολα ήταν και πολλά.
Μεγάλη κατραπακιά για όσους πίστευαν πως ένας καλός μαθητής έχει 18+ στη χημεία σίγουρο!
Τώρα και με 16-17 οι καλοί κάνουν το σταυρό τους!
Τίτλος: Απ: Θέματα Χημείας θετικής κατεύθυνσης και σχολιασμός αυτών
Αποστολή από: lakeros33 στις Ιουνίου 06, 2014, 07:29:45 pm
Τα θέματα ήταν πάρα πολλά....ένας καλός μαθητής δεν θα είχε χρόνο ούτε να σκεφτεί....το Δ4 έχει λάθος γιατί δεν ισχύουν οι προσεγγίσεις στο ΡΔ.Κρίμα...
Τίτλος: Απ: Θέματα Χημείας θετικής κατεύθυνσης και σχολιασμός αυτών
Αποστολή από: ----- στις Ιουνίου 06, 2014, 07:35:07 pm
Θεωρώ ότι αυτό το Γ3 λίγοι θα το έχουν λύσει μέχρι τέλος!
Πολύ έξυπνο θέμα!
Τίτλος: Απ: Θέματα Χημείας θετικής κατεύθυνσης και σχολιασμός αυτών
Αποστολή από: anixia στις Ιουνίου 06, 2014, 09:08:15 pm
http://www.eex.gr/Lists/List6/ItemView.aspx?ID=2502
Τίτλος: Απ: Θέματα Χημείας θετικής κατεύθυνσης και σχολιασμός αυτών
Αποστολή από: dora22 στις Ιουνίου 06, 2014, 09:29:23 pm
μολις γυρισα απο το ειδικο εξεταστικο κεντρο....αυτους που εξετασαμε το ειχαν κανει (Γ3) ....ή καποιοι  το εφτασαν μεχρι καποιο σημείο..... εγω πιστευω ηταν πιο ευκολα απο τα δυο προηγουμενα χρόνια....
Τίτλος: Απ: Θέματα Χημείας θετικής κατεύθυνσης και σχολιασμός αυτών
Αποστολή από: ----- στις Ιουνίου 06, 2014, 10:13:01 pm
Σε μας στους φυσικώς αδυνάτους από τους 5 που εξετάσαμε, μόνο ο ένας το κατάφερε!
Οι άλλοι δεν έπιασαν ούτε ένα μόριο από εκεί!
Τίτλος: Απ: Θέματα Χημείας θετικής κατεύθυνσης και σχολιασμός αυτών
Αποστολή από: ----- στις Ιουνίου 08, 2014, 12:02:17 pm
http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2014/them_xhm_kat_c_hmer_no_140606.pdf
Εδώ είναι και τα θέματα.
Τίτλος: Απ: Θέματα Χημείας θετικής κατεύθυνσης και σχολιασμός αυτών
Αποστολή από: theopavl στις Ιουνίου 08, 2014, 01:24:20 pm
Παιδια θελω να σας ρωτησω κατι! Ενας μαθητης στο δ2β εγραψε οτι την υδροξυλομαδα θα την εντοπισουμε με τον εξης τροπο:αρχικα θα αυξησουμε την θερμοκρασια στους 170 βαθμους παρουσια θειικου οξεος ετσι θα δημιουργηθει διπλος δεσμος και στην συνεχεια θα προσθεσουμε μικρη ποσοτητα βρωμιου το οποιο θα αποχρωματιστει! Σωστο δεν ειναι? :-)
Τίτλος: Απ: Θέματα Χημείας θετικής κατεύθυνσης και σχολιασμός αυτών
Αποστολή από: ----- στις Ιουνίου 08, 2014, 02:33:52 pm
Τίτλος: Απ: Θέματα Χημείας θετικής κατεύθυνσης και σχολιασμός αυτών
Αποστολή από: theopavl στις Ιουνίου 08, 2014, 02:39:40 pm
Και εγω αυτο σκεφτηκα αλλα δεν το ειδα πουθενα ως απαντηση και ετσι ειπα να ρωτησω και την γνωμη σας! Πιστευω να του το παρουν σωστο! Μονο αυτο και το πρωτο σ-λ εχασε!Μακαρι να περασει ιατρικη που ειναι ο στοχος του! :-)
Τίτλος: Απ: Θέματα Χημείας θετικής κατεύθυνσης και σχολιασμός αυτών
Αποστολή από: ----- στις Ιουνίου 08, 2014, 02:57:16 pm
Μα οι ενδεικτικές απαντήσεις από το υπουργείο δεν είναι οι μόνες σωστές!!
Καλά αποτελέσματα να έχει και καλή επιτυχία στη φυσική!!
Τίτλος: Απ: Θέματα Χημείας θετικής κατεύθυνσης και σχολιασμός αυτών
Αποστολή από: theopavl στις Ιουνίου 17, 2014, 01:47:01 pm
Συναδελφοι πως παει η διορθωση των γραπτων? Πως ειναι η γενικη εικονα? Εχετε μαθει περιπουωποτε θα ανακοινωθουν τα αποτελέσματα?  :-)
Τίτλος: Απ: Θέματα Χημείας θετικής κατεύθυνσης και σχολιασμός αυτών
Αποστολή από: anixia στις Ιουνίου 17, 2014, 02:25:07 pm
Λίγα 100 ...27ή 30 Ιούνη  :)
Τίτλος: Απ: Θέματα Χημείας θετικής κατεύθυνσης και σχολιασμός αυτών
Αποστολή από: ----- στις Ιουνίου 17, 2014, 03:27:49 pm
Θα προλάβουν μέχρι τέλος Ιούνη;;
Φέτος τελείωσαν αργότερα οι εξετάσεις!!
Τίτλος: Απ: Θέματα Χημείας θετικής κατεύθυνσης και σχολιασμός αυτών
Αποστολή από: ----- στις Ιουνίου 17, 2014, 03:29:42 pm
Συναδελφοι πως παει η διορθωση των γραπτων? Πως ειναι η γενικη εικονα? Εχετε μαθει περιπουωποτε θα ανακοινωθουν τα αποτελέσματα?  :-)
Στο δικό μου βαθμολογικό τελείωση η διόρθωση!
Σε μένα από τα 100 γραπτά μόνο τα 4 πήραν καθαρό 100..
Άλλα δύο έχασαν το Σωστό λάθος (με το χλώριο) και πήραν 98!!
Τίτλος: Απ: Θέματα Χημείας θετικής κατεύθυνσης και σχολιασμός αυτών
Αποστολή από: theopavl στις Ιουνίου 17, 2014, 03:34:26 pm
Κριμα παντως για το μαθηρη μου που εχασε το 100 λογω του πρωτου σ-λ! Παντως ρε παιδια θα ηθελα να σας ρωτησω κατι εσας που διορθωνετε! Που μπορει να οφειλεται η μεγαλη αποκλιση αναμεσα στους 2 βαθμολογητες στην χημεια?Συγκεκριμενα περσι ειχα ενα μαθητη που ο ενας του εβαλε 100 και αλλος 94! Για να σας πω την αληθεια ουτε 100 αλλα ουτε και 94 περιμεναμε! Γυρω στο 98-99 υπολογιζαμε αλλα μου εκανε εντυπωση επειδη καθε χρονο παρατηρω τετοιες αποκλισεις! Οι επαναληπτικες τελειωνουν 26! Αρα δεν ειναι αδυνατο να βγουν 27-30?
Τίτλος: Απ: Θέματα Χημείας θετικής κατεύθυνσης και σχολιασμός αυτών
Αποστολή από: ----- στις Ιουνίου 17, 2014, 03:37:39 pm
Τίτλος: Απ: Θέματα Χημείας θετικής κατεύθυνσης και σχολιασμός αυτών
Αποστολή από: theopavl στις Ιουνίου 17, 2014, 03:39:43 pm
Στο δικό μου βαθμολογικό τελείωση η διόρθωση!
Σε μένα από τα 100 γραπτά μόνο τα 4 πήραν καθαρό 100..
Άλλα δύο έχασαν το Σωστό λάθος (με το χλώριο) και πήραν 98!!
Αρα λογικα μιλαμε για χαμηλα ποσοστα αριστουχων!Απο τα αλλα μαθηματα εχετε καμια ιδεα? Εννοω πληροφοριες απο τους βαθμολογητες! Πολυς ντορος εγινε με την εκθεση και το πολυσυζητημενο δ4 στην βιολογια κατευθυνσης!
Τίτλος: Απ: Θέματα Χημείας θετικής κατεύθυνσης και σχολιασμός αυτών
Αποστολή από: Dadi στις Ιουνίου 17, 2014, 03:42:19 pm
Το σχόλιο μου για τα θέματα Χημείας Θετικής Κατευθυνσης 2014

http://chem4exams.blogspot.gr/2014/06/2014_8.html


Μια εικόνα από ένα κέντρο διόρθωσης :

Το 2% των γραπτών βαθμολογήθηκε με 0 - 4.8
Το 12% των γραπτών βαθμολογήθηκε με 5 - 9.8
Το 32% των γραπτών βαθμολογήθηκε με 10 - 14.8
Το 28% των γραπτών βαθμολογήθηκε με 15 - 17.8
Το 26% των γραπτών βαθμολογήθηκε με 18 - 20
Τίτλος: Απ: Θέματα Χημείας θετικής κατεύθυνσης και σχολιασμός αυτών
Αποστολή από: ----- στις Ιουνίου 17, 2014, 03:43:16 pm
Πάντως για φυσική θετικής δεν έγραψαν τόσο καλά όσο θα περίμεναν κάποιοι λόγω των πιο βατών θεμάτων... Τα πολλά θέματα κόστισαν σε πολλούς!!
Αναφέρομαι πάντα στο βαθμολογικό που ήμουν και ειδικά στη φυσική αποτελεί άποψη δύο φυσικών βαθμολογητών!!
Δεν αντικατοπτρίζει την γενική εικόνα πανελληνίως!!
Τίτλος: Απ: Θέματα Χημείας θετικής κατεύθυνσης και σχολιασμός αυτών
Αποστολή από: theopavl στις Ιουνίου 17, 2014, 03:52:32 pm
Επομενως μαλλον θα εχουμε λιγο μεγαλυτερο ποσοστο αριστουχων στην χημεια σε σχεση με περσι αλλα λιγο μικροτερο απο το 2012! Εγω προσωπικα περιμενω τις ιατρικες στα επιπεδα του 2012 πανω κατω! Για την φυσικη το περιμενα! Και ενας δικος μου μαθητης που ηταν πολυ δυνατος στην φυσικη απο οτι ηξερα μου ειπε οτι εγραψε γυρω στο 18! Γενικοτερα τα παιδια τα εχασαν μετα απο ενα σημειο στο τεταρτο θεμα λογω πιεσης χρονου και μπερδεψαν γωνιες και εκαναν λαθη απροσεξιας! Τι εννοεις? Οτι σε αλλα βαθμολογικα διορθωνουν γραπτα φυσικης και καθηγητες αλλων ειφικοτητων? Αυτο το ειχα ακουσει για την βιολογια κατευθυνσης!
Τίτλος: Απ: Θέματα Χημείας θετικής κατεύθυνσης και σχολιασμός αυτών
Αποστολή από: ----- στις Ιουνίου 17, 2014, 03:56:01 pm
Δεν εννοώ αυτό!
Εννοώ ότι η άποψη που αναφέρω για τη φυσική πηγάζει μόνο από δύο βαθμολογητές!!
Τίτλος: Απ: Θέματα Χημείας θετικής κατεύθυνσης και σχολιασμός αυτών
Αποστολή από: theopavl στις Ιουνίου 17, 2014, 03:58:48 pm
Ααααα καταλαβα! Συγγνωμη παρανοησα! :-)