Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τυπική Εκπαίδευση => Εξετάσεις => Πανελλήνιες => Μήνυμα ξεκίνησε από: petrosp_13 στις Ιουνίου 06, 2014, 12:14:40 am
-
;)
-
Πολλές εύκολες και αντίστοιχα πολλές δύσκολες μονάδες
Δύσκολα σημεία το Α1-2, Α4α,
-
στο θεμα Γ η αδερφη μου το έλυσε όλο φτιάχνοντας τρεις μονοδιάστατους πίνακες για τον κωδικό, τον αριθμό τεμαχίων και την τιμή τεμαχίου. Επειδή όλες οι λύσεις το δίνουν χωρίς πίνακα αυτό είναι σωστό σαν λύση;
-
Στα Σ-Λ στο 1ο η σωστή απάντηση είναι ΣΩΣΤΟ ή ΛΑΘΟΣ;
Οι παρενθέσεις δεν είναι ούτε τελεστές ούτε τελεστέοι νομίζω
-
στο θεμα Γ η αδερφη μου το έλυσε όλο φτιάχνοντας τρεις μονοδιάστατους πίνακες για τον κωδικό, τον αριθμό τεμαχίων και την τιμή τεμαχίου. Επειδή όλες οι λύσεις το δίνουν χωρίς πίνακα αυτό είναι σωστό σαν λύση;
Η χρήση πινάκων δεν είναι σωστή γιατί δεν γνωρίζουμε τον αριθμό των στοιχείων.
-
Στα Σ-Λ στο 1ο η σωστή απάντηση είναι ΣΩΣΤΟ ή ΛΑΘΟΣ;
Οι παρενθέσεις δεν είναι ούτε τελεστές ούτε τελεστέοι νομίζω
Οι εκφράσεις αποτελούνται από τελεστέους (μεταβλητές και σταθερές) και τελεστές (πράξεις)
Οι πίνακες είναι λάθος στο θέμα Γ
-
Χρησιμοποιούμε μία μεταβλητή και κάθε φορά που προσθέτεται ένα προιόν(κωδικός διάφορος του μηδενός) η μεταβλητή αυξάνεται κατά ένα και στην θέση αυτή μπαίνει το αντίστοιχο στοιχείο..
-
Δεν υπάρχει μέγεθος πίνακα όταν έχουμε άγνωστο αριθμό επαναλήψεων κι επειδή ο πίνακας είναι στατική δομή, είναι λάθος
Αντίστοιχο θέμα είχε δημιουργηθεί με το 3ο θέμα του 2010, όπου μάλιστα η άσκηση ήταν με Για
Τελικά, για λύση με πίνακα κόπηκαν 2 μονάδες
-
Στα Σ-Λ στο 1ο η σωστή απάντηση είναι ΣΩΣΤΟ ή ΛΑΘΟΣ;
Οι παρενθέσεις δεν είναι ούτε τελεστές ούτε τελεστέοι νομίζω
είναι τελεστές
-
Τα θέματα στο σύνολό τους ήταν κλιμακούμενου βαθμού δυσκολίας με αρκετά ερωτήματα να απαιτούν ιδιαίτερη συγκέντρωση και μεγάλη προσοχή στις λεπτομέρειες, προκειμένου να μην χάσουν μονάδες. Η κάλυψη της διδαχθείσας ύλης για μια ακόμη χρονιά δεν ήταν πλήρης αφού απουσίαζε σχεδόν τελείως το κεφάλαιο 10, ένα πολύ σημαντικό κεφάλαιο για τους στόχους του μαθήματος του Προγραμματισμού, που πολλές φορές δεν καλύπτεται επαρκώς στα σχολεία λόγω του περιορισμένου χρόνου του μαθήματος στο ωρολόγιο πρόγραμμα.
Τα παραπάνω τονίζει η Πανελλήνια Ενωση Καθηγητών Πληροφορικής , στο γενικό σχόλιο για τα θέματα του μαθήματος Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον,που διαγωνίστηκαν σήμερα οι υποψήφιοι για τα ΑΕΙ, Τεχνολογικής κατεύθυνσης και υπογραμμίζει τα εξής: «Ενώ η πρώτη εικόνα από τα θέματα ήταν πως είναι ευκολότερα από τα προηγούμενα των τελευταίων ετών, αυτή η εικόνα ανατρέπεται από διεξοδικότερη ματιά και από τα σχόλια των μαθητών, καθώς τα θέματα κρίνονται σε λεπτομέρειες τους απαιτητικά.
Μια πρώτη εκτίμηση είναι ότι οι βαθμολογίες θα συγκεντρωθούν στα δύο άκρα (κάτω από 30 και πάνω από 70) δηλαδή μια αντιστροφή της καμπύλης Gauss».
ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ Γ΄ ΤΑΞΗΣ
ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 6 ΙΟΥΝΙΟΥ 2014
ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ: ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙ