Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τυπική Εκπαίδευση => Γενικό Λύκειο => Σχολικά μαθήματα => Φιλολογικά μαθήματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: MARKOS στις Ιουνίου 10, 2014, 10:02:41 am
-
Tα θέματα:
http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2014/them_ist_kat_c_hmer_no_140610.pdf
-
Ένα διαβασμένο παιδί γράφει, δεν υπάρχει κάτι μη αναμενόμενο πιστεύω :)
Πώς τα πήγε η ομάδα Μάρκο; :)
-
"μαύρη ειν η νύχτα στα βουνά"...
-
:-\ ::) ;D κάτσε και θα δούμε, ίσως χαθεί κάποιο θέμα (ίσως η πρώτη πηγή) αλλά ας μην είμαστε απαισιόδοξοι ;)
-
για τον διαβασμενο μαθητη τα θεματα ηταν ευκολα και ξεκάθαρα.οι αδιάβαστοι, συνάδελφοι, όλα δυσκολα τα βλεπουν......
-
Πιστεύετε ότι στο ερώτημα
-
Πιστεύετε ότι στο ερώτημα
-
inw κι εγω έτσι πιστεύω, ευχαριστώ.
-
Παρακαλώ, και οι πηγές έχουν δουλειά.
-
Ναι, ειδικά η 1η πηγή καθαρά συνδυαστική.
-
Πιστεύετε ότι στο ερώτημα
-
Καλησπέρα συνάδελφοι! Τα θέματα κατά τη γνώμη μου ήταν δύσκολα. Επειδή έτυχε να πάρω μέρος στις εξετάσεις προς απόκτηση ενός ακόμη πτυχίου -όποτε!- σας λέω πως κανείς από την τάξη στην οποία έγραφα δεν έφυγε πριν τις 11,30, πράγμα που συμβαίνει πρώτη φορά στα 6 μαθήματα. Υπήρχαν 5 παράλληλα κείμενα (!!!!) και έπρεπε να γράφεις ασταμάτητα και τις 3 ωρες για να πεις ότι είσαι μεταξύ πολύ καλής και άριστης απόδοσης. Η ειδοποιός διαφορά ποια είναι; Μα αναφέρεται ρητά στην εκφώνηση : Με βάση τις'' ιστορικές σας γνώσεις ''. Ο μαθητ'ης καλείται να τις συνδυάσει αρμονικά με τις πληροφορίες των παράλληλων, πράγμα που δεν είναι εύκολο για ....5 παράλληλα. Απαιτείται συγκέντρωση και ταχύτητα σκέψης.
Επομένως η ιστορία κατεύθυνσης και τα λατινικά θα είναι το βαρόμετρο για τις επιδόσεις των υποψηφίων.
:-)
-
Με βάση τις'' ιστορικές σας γνώσεις ''. Ο μαθητ'ης καλείται να τις συνδυάσει αρμονικά με τις πληροφορίες των παράλληλων, πράγμα που δεν είναι εύκολο για ....5 παράλληλα. Απαιτείται συγκέντρωση και ταχύτητα σκέψης.
Συνάδελφε, αυτό ακριβώς είναι οι πηγές. Αρμονία γνώσεων και πληροφοριών πηγής. Δεν ζηταει κάτι δύσκολο ή κάτι που τα παιδιά δεν έκαναν όλη τη χρονιά. Οι πηγές είναι αρκετές, είναι αλήθεια αυτό και καταλαβαινω το θέμα του χρόνου που θέτεις, αλλά ένας υποψήφιος που είχε προετοιμαστεί καλά και είχε καλή γνώση της ύλης μπορούσε να γράψει καλά.
Στα μαθήματα των Λατινικών και Ιστορίας είμαι λίγο απόλυτη, θεωρώ πως αν ένας μαθητής είναι καλά διαβασμένος μπορεί να αριστεύσει (άντε να χάσει 1-2 μονάδες στα 20). Δε μπορούν να σου ζητήσουν κάτι που δεν ξέρεις, ούτε απαιτεί τόσες συνδιαστικές ικανότητες όπως το άγνωστο στα αρχαία ή η Έκθεση. Για Λογοτεχνία δε θα πάρω θέση γιατί είναι ένα μάθημα που δε διδάσκω καθόλου.
-
Καλημέρα σας!Σχετικά με τη δεύτερη άσκηση πηγής,πιστεύετε ότι ,εφόσον υπάρχει πίνακας-είτε αυτος είναι μόνος είτε με αλλα κείμενα,όπως στην προκειμένη περίπτωση- ειναι δυνατόν ο εξεταζόμενος να απαντήσει χρησ/ντας τη μέθοδο της παράθεσης και όχι της σύνθεσης;