Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Σχολική ζώνη => Μήνυμα ξεκίνησε από: fereggyos στις Ιουνίου 19, 2014, 06:40:19 pm

Τίτλος: Νομιμότητα ετεροχρονισμένης εισαγωγής πράξεων ανάληψης και αποχώρησης συναδέλφου
Αποστολή από: fereggyos στις Ιουνίου 19, 2014, 06:40:19 pm
Καλησπέρα συνάδελφοι. Είμαι πρακτικογράφος στη μονάδα που υπηρετώ. Σήμερα προέκυψε ένα θέμα καθώς ο διαχειριστής αλληλογραφίας του σχολείου παρέλειψε να με ενημερώσει για κάποιες πράξεις ανάληψης και  αποχώρησης συναδέλφων (σύμφωνα με όσα είπε ο διευθυντής!!). Επίσης, είπε ότι θα πρέπει οπωσδήποτε να καταχωριστούν στο πρακτικό και έψαχνε μανιωδώς να βρει χώρο μεταξύ των ήδη συντεταγμένων πράξεων για να στριμώξει τις "καινούργιες"!!! Ως δια μαγείας, κατάφερε να βρει δύο σχετικά μικρά κενά πεδία και μάλιστα στα σημεία εκείνα του βιβλίου που ταιριάζουν και ημερολογιακά με τις ημερομηνίες που θα πρέπει να έχουν οι συγκεκριμένες πράξεις. Οι απορίες μου:

α)  Σε ποιο βαθμό είναι σύννομες οι ετεροχρονισμένες εισαγωγές διαφόρων πράξεων μέσα στο σχετικό βιβλίο; Υπάρχει σχετική
     νομοθεσία για το συγκεκριμένο θέμα;

β)  Αν και αρκετά μικρά σε έκταση - και μάλιστα σε σημείο που θα πρέπει να σμικρύνω τα γράμματα μου αρκετά, έτσι ώστε να
     να χωρέσει ολόκληρη η παράγραφος της κάθε πράξης -  πόσο τυχαία μπορεί να είναι η ύπαρξη αυτών των κενών στα
     σημεία δηλαδή του βιβλίου που βολεύουν και ημερολογιακά(!) ;
 
γ)  Έχω συντάξει αρκετές πράξεις ανάληψης, αλλά όταν οι συνάδελφοι έφευγαν από τη μονάδα δεν χρειαζόταν να συντάξω και
     πράξεις αποχώρησης! Υπάρχει σχετική νομοθεσία; 

δ) Αν τελικά θα πρέπει να καταχωριστούν, έστω και ετεροχρονισμένα, στα συγκεκριμένα σημεία του βιβλίου, δεν θα ήταν πιο
    σωστό να κάνει την καταχώριση εκέινος ο ίδιος που "έκανε την πατάτα" έτσι ώστε να μη χρεωθώ εγώ το λάθος της
    ετεροχρονισμένης εισαγωγής, αλλά ο συνάδεφος που κρατά την αλληλογραφία, σε περίπτωση που γίνει κάποιος έλεγχος;  :-\
   
     
Τίτλος: Απ: Νομιμότητα ετεροχρονισμένης εισαγωγής πράξεων ανάληψης και αποχώρησης συναδέλφου
Αποστολή από: typos72 στις Ιουνίου 19, 2014, 08:02:13 pm
Η ετεροχρονισμένη εισαγωγή εγγράφου γίνεται με ορθή επανάληψη της πράξης στην πραγματική χρονική αλληλουχία των γεγονότων.Την ορθή επανάληψη την συντάσσει ο υπογράφων ή ο διευθυντής της διοικητικής μονάδας μετά απο αίτημα και έγγραφη άδεια της προιστάμενης αρχής.Αυτό είναι το ορθό,οπότε κρίνε μόνος σου το ανορθόδοξο.
Τίτλος: Ετεροχρονισμένη
Αποστολή από: kopan στις Ιουνίου 19, 2014, 08:31:45 pm
Εγώ θα του έλεγα να  γράψει τις ετεροχρονισμένες πράξεις ο ίδιος...!!!

Καλό βράδυ σ όλες και όλους...!!!
Τίτλος: Απ: Νομιμότητα ετεροχρονισμένης εισαγωγής πράξεων ανάληψης και αποχώρησης συναδέλφου
Αποστολή από: fereggyos στις Ιουνίου 19, 2014, 08:56:59 pm
Ευχαριστώ πολύ συνάδελφοι!
Για τις πράξεις αποχώρησης τι ισχύει;