Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Τυπική Εκπαίδευση => Γενικό Λύκειο => Σχολικά μαθήματα => Θετικά μαθήματα => Μήνυμα ξεκίνησε από: ----- στις Ιουνίου 24, 2014, 07:52:38 pm
-
Συνάδελφοι από τη στιγμή που θα διδάσκεται 6 ώρες χημεία στη Γ λυκείου ποια θα είναι η ύλη;;
Ξέρετε αν έχει βγει;
-
Λογικά θα βγει ΦΕΚ.
-
Ναι αλλά θα πρέπει να βγει σύντομα γιατί θα πρέπει να γραφούν και βιβλία φροντιστηριακά!!
Ξέρετε τι περίπου θα περιλαμβάνει;
-
εδώ ακόμη δεν έχουν δώσει τη νέα ύλη για τη
-
Και πως θα ξεκινήσουν τα παιδιά στη
-
εδώ ακόμη δεν έχουν δώσει τη νέα ύλη για τη
-
Και πως θα ξεκινήσουν τα παιδιά στη
-
Του χρόνου στη
-
Στη γενική
-
Το θέμα των βιβλίων είναι πάντως το πιο σοβαρό και θα πρέπει να το φροντίσουν το συντομότερο δυνατόν.
-
Μα αν αλλάξει η ύλη στη
-
Ας βγει ένα ΦΕΚ να καθορίζει την ύλη όπως βγήκε για Φυσική και για Αρχαία,
έτσι ώστε να ξερουμε τι να κανουμε κι εμεις στα φροντιστηρια για καλοκαιρι
κι ας βγει το βιβλίο και τον Σεπτέμβρη.
Εγω πάντως ξεκινησα καλοκαιρινα στη β λυκείου με οργανικη.
-
Για φυσική που βρίσκεται η ύλη;;
Πιστεύετε να περιέχει όλη την οξειδοαναγωγή που υπήρχε στη
-
Για φυσική που βρίσκεται η ύλη;;
http://www.pde.gr/index.php?page=7390
-
Από ό,τι είδα έχει έρθει και ύλη της Γ λυκείου στη
-
Από ό,τι είδα έχει έρθει και ύλη της Γ λυκείου στη
-
Μα με 6 ώρες χημεία σίγουρα θα έχει!!
Σίγουρα έχει και θετική;
Εγώ μόνο για γενική είδα και για νυχτερινά!
-
Για τη φυσικη της
-
Ναι τώρα το είδα!!
Της γενικής περιλαμβάνει και ύλη από τη Γ λυκείου!!
-
Συνάδελφοι βγήκε η νέα ύλη της χημείας.
Είναι η εξής:
1ο Κεφάλαιο: Ηλεκτρονιακή δομή του ατόμου, Π.Π, διαμοριακές δυνάμεις (30 ώρες)
2ο Κεφάλαιο: Θερμοχημεία (10 ώρες)
3ο Κεφάλαιο: Χημική κινητική (12 ώρες)
4ο Κεφάλαιο: Χημική, Ιοντική ισορροπία και προσθετικές ιδιότητες (38 ώρες)
5ο Κεφάλαιο: Οξειδοαναγωγή και ηλεκτροχημεία (24 ώρες)
6ο Κεφάλαιο: Οργανική (26 ώρες)
-
H παραπάνω ύλη ευτυχώς δεν ισχύει και από τις 22 Μαΐου έχουμε νέο πρόγραμμα σπουδών.
1ο Κεφάλαιο: Οξειδοαναγωγή - Ηλεκτρόλυση
2ο Κεφάλαιο: Θερμοχημεία
3ο Κεφάλαιο: Χημική κινητική
4ο Κεφάλαιο: Χημική ισορροπία
5ο Κεφάλαιο: Οξέα βάσεις και ιοντική ισορροπία
6ο Κεφάλαιο: Ηλεκτρονιακή δομή του ατόμου, περιδικός πίνακας
7ο κεφάλαιο: Οργανική χημεία
Λεπτομέρειες εδώ: https://dl.dropboxusercontent.com/u/23964313/%CE%9D%CE%95%CE%91%20%CE%A5%CE%9B%CE%97%20%CE%A7%CE%97%CE%9C%CE%95%CE%99%CE%91%CE%A3.pdf (https://dl.dropboxusercontent.com/u/23964313/%CE%9D%CE%95%CE%91%20%CE%A5%CE%9B%CE%97%20%CE%A7%CE%97%CE%9C%CE%95%CE%99%CE%91%CE%A3.pdf)
Το λίνκ ειναι από το dropbox γιατί δεν βρίσκω την ύλη εδώ στο site.
Δυο απορίες:
1) Ξέρεις κανεις αν ολα αυτά θα είναι και εξεταστέα ύλη ή είναι απλά τα περιεχόμενα του βιβλίου;
2) Στα καλοκαιρινά μαθήματα στο φροντιστήριο με τι θα ξεκινήσετε;
Εγώ ξεκινούσα ολα τα χρόνια με οργανική αλλά τωρα ειμαι ακομη προβληματισμένος.
-
Μετά και τις χθεσινές νέες ανακοινώσεις του υπουργείου για την ύλη,
μήπως κατάλαβε κανεις τι ακριβώς έχουμε απο οξειδοαναγωγή???
-
Καλησπέρα!!
Να ρωτήσω πλέον με τα νεα δεδομένα της υλης από που θα ξεκινησετε στα φροντιστήρια;
-
καλό θα ήταν κατά την γνώμη μου να διδαχθούν το καλοκαίρι τα κεφ 2,3,4
-
Εγώ ξεκινησα οργανική.
Θα κάνω προσθήκη, αποσπαση, υποκατάσταση και μετά θα γυρισω στο 1ο κεφάλαιο, στην οξειδοαναγωγή.
Το ΦΕΚ ήταν λιγο πιο διευκρινιστικο για την οξειδοαναγωγη.
Στην ουσία λέει οτι πρεπει να κανουμε μονο 3 αντιδράσεις.
Οποτε απορώ γιατι πρέπει να διδάξουμε στα παιδιά τους πινακες με τα οξειδωτικα και τα αναγωγικά.
-
Καλημέρα συνάδελφοι..
Πιστεύετε ότι με μία ώρα παραπάνω στη χημεία, θα προλάβουμε να διδάξουμε τόσα κεφάλαια που έχουν προστεθεί..;;
-
Καλημέρα συνάδελφοι..
Πιστεύετε ότι με μία ώρα παραπάνω στη χημεία, θα προλάβουμε να διδάξουμε τόσα κεφάλαια που έχουν προστεθεί..;;
Αναλόγως. Αν έκανες μονο 2 ώρες ως τώρα πιστεύω με 3 ώρες δεν βγαίνει.
Εκτός κι αν έχεις 2-3 παιδιά στο τμήμα κι ειναι και καλοί μαθητές.
Νομίζω ότι οι 4 επιβάλλονται.
Σε δυο φροντιστήρια που ειμαι φέτος έχω απο ένα τμήμα 5 παιδιών στο καθένα και βάλαμε 4 ώρες χημεια.
Επίσης με 4 δεν νομιζω να χρειαστεί έκτακτα μαθήματα, μαθήματα στις αργίες, αναπλήρωση μαθημάτων που χάνονται λογω εκδρομών κ.τ.λ (όλα αυτα ειναι πολυ της μοδας τα τελευταία χρόνια στο Αγρινίο).
-
Συνάδελφε στο σχολείο είναι 3 ώρες.. Πως θα βγει η ύλη;;
-
Τα κεφάλαια που προστέθηκαν έχουν πολύ λίγη ύλη ή μου φαίνεται?
-
Όσο λίγη κι αν έχουν, χρειάζεται χρόνος...
Θες να κάνεις ασκήσεις σε χημική ισορροπία, ασκήσεις σε αριθμό οξείδωσης κ.τ.λ.
-
Συνάδελφε στο σχολείο είναι 3 ώρες.. Πως θα βγει η ύλη;;
Φίλε δεν ήξερα οτι μιλούσες για σχολείο.
Στο σχολείο με 3 ώρες δεν βγαίνει με τίποτα.
-
Εγώ θα χαρώ να με προσλάβουν ως αναπληρωτή τέλος Οκτωβρίου και να θέλει ο σύμβουλος να βγάλω και την ύλη.. Ε, ρε άκυρο που έχει να πέσει..
-
Συνάδελφοι στις οξειδοαναγωγικές είναι μέσα στην ύλη ο πίνακας των αναγωγικών/οξειδωτικών μέσων ή μόνο τα 3 παραδείγματα των οξειδοαναγωγικών αντιδράσεων;
-
Συνάδελφοι στις οξειδοαναγωγικές είναι μέσα στην ύλη ο πίνακας των αναγωγικών/οξειδωτικών μέσων ή μόνο τα 3 παραδείγματα των οξειδοαναγωγικών αντιδράσεων;
O πίνακας είναι μέσα στην ύλη, αλλά απο αντιδράσεις μονο οι 3 των παραδειγμάτων.
Αν σκέφτεσαι οτι έτσι ο πίνακας δεν εχει νοήμα να είναι μέσα στην ύλη, σωστά σκέφτεσαι.
-
Μα ναι, γιατί να μάθουν τα παιδιά όλα τα οξειδωτικά και αναγωγικά αφού μόνο αυτές τις τρεις θα έχουν;
Δε φαίνεται πολύ λογικό αυτό.
-
Καλησπέρα σας. Εγω άρχισα με τροχιακά -δόμηση - ΠΠ. Μια ερώτηση για την οξειδοαναγωγή. Με τις ασκήσεις 13 έως 29 από το βιβλίο της
-
Μα αν μάθουν τα παιδιά όλο τον πίνακα, γιατί να έχουν μόνο τα τρία παραδείγματα;
Αυτό δεν το έχουν ξεκαθαρίσει.
-
Μα αν μάθουν τα παιδιά όλο τον πίνακα, γιατί να έχουν μόνο τα τρία παραδείγματα;
Αυτό δεν το έχουν ξεκαθαρίσει.
σωστά!!!!!
-
... Μια ερώτηση για την οξειδοαναγωγή. Με τις ασκήσεις 13 έως 29 από το βιβλίο της
-
Καλησπέρα σας. Εγω άρχισα με τροχιακά -δόμηση - ΠΠ. Μια ερώτηση για την οξειδοαναγωγή. Με τις ασκήσεις 13 έως 29 από το βιβλίο της
-
Οπότε συνάδελφε εκτός από τα 3 παραδείγματα, μπορούν να βάλουν οποιαδήποτε οξειδοαναγωγική αντίδραση αλλά θα δίνουν τα προϊόντα και θα καλείται ο μαθητής να τη συμπληρώνει με συντελεστές;
-
Οπότε συνάδελφε εκτός από τα 3 παραδείγματα, μπορούν να βάλουν οποιαδήποτε οξειδοαναγωγική αντίδραση αλλά θα δίνουν τα προϊόντα και θα καλείται ο μαθητής να τη συμπληρώνει με συντελεστές;
Δεν γνωριζω φυσικα τι έχουν σκοπό να κάνουν άλλα αυτό εμένα μου φαίνεται εντός ύλης οποτε και πιθανό ως ερώτηση στις εξετάσεις.
Δεν έχουμε κανέναν με κάμια άκρη μέσα στο υπουργείο μπας και μάθουμε τίποτα πιο ακριβές??
-
Εγώ σκέφτομαι να ρωτήσω το σύμβουλο από Σεπτέμβρη..
Θέλω να πιστεύω ότι θα ξέρει..
-
Τελικά στην οξειδοαναγωγή διδάσκουμε μόνο τις 3 αντιδράσεις; Είμαστε σίγουρα καλυμμένοι;
-
Τελικά στην οξειδοαναγωγή διδάσκουμε μόνο τις 3 αντιδράσεις; Είμαστε σίγουρα καλυμμένοι;
Ακόμα ούτε εγώ το έχω ξεκαθαρίσει..
-
Πριν λίγο το είδα ότι στη χημική κινητική έχουν βγάλει το νόμο της ταχύτητας και το μηχανισμό της αντίδρασης..
Τελικά πασαλείμματα θα κάνουμε σε κάθε κεφάλαιο για να μην αυξήσουν τις ώρες..
-
Αξιόπιστο βιβλίο για χημεία γ λυκείου, με τη νέα ύλη; Έχει βγει κάποια νέα έκδοση καλή (εκτός από του Σαλτερή, που φαίνεται λίγο βιαστική η έκδοση του δήθεν 3ου τόμου με την πρόσθετη ύλη);
-
Αξιόπιστο βιβλίο για χημεία γ λυκείου, με τη νέα ύλη; Έχει βγει κάποια νέα έκδοση καλή (εκτός από του Σαλτερή, που φαίνεται λίγο βιαστική η έκδοση του δήθεν 3ου τόμου με την πρόσθετη ύλη);
Κάποιο άλλο βιβλίο δεν έχω κοιτάξει..
Έχεις απόλυτο δίκιο ότι είναι κάπως βιαστικό..
-
Πριν λίγο το είδα ότι στη χημική κινητική έχουν βγάλει το νόμο της ταχύτητας και το μηχανισμό της αντίδρασης..
Τελικά πασαλείμματα θα κάνουμε σε κάθε κεφάλαιο για να μην αυξήσουν τις ώρες..
Είναι συνηθισμένη τακτική! >:(
-
Είναι συνηθισμένη τακτική! >:(
Τελικά αφού δε μαθαίνουν ούτε τους παράγοντες που επηρεάζουν την ταχύτητα, ούτε το νόμο της, ποιος είναι ο σκοπός του κεφαλαίου;
-
Τελικα στο πρωτο κεφαλαιο ο πινακας οξειδωτικων , αναγωγικων ειναι εντος; επισης, συνθεσης αποσυνθεσης κι απλης αντικαταστασης εννοειται εντος αφου τα εχουν διδαχθει στην α λυκειου, σωστα;
-
Συνάδελφε επειδή έχω μιλήσει με πολλούς συναδέλφους, κάποιοι υποστηρίζουν ότι είναι μέσα η σύνθεση, αποσύνθεση και απλή αντικατάσταση και κάποιοι άλλοι όχι..Άπό τον πίνακα, αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι θα μάθουν μόνο τα τρία παραδείγματα..
Θέλω να ρωτήσω κάποιον σύμβουλο μήπως ξέρει και αυτός..
-
Αναμενουμε ενημερωση λοιπον...
-
Δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο γιατί η ύλη είναι κάπως μπερδεμένη..
-
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ......ΜΕ ΤΗΝ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΥΛΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΑΝΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΑΠΛΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΥΛΗΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΛΑΣΜΑ Qc?
-
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ......ΜΕ ΤΗΝ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΥΛΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΑΝΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΑΠΛΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΥΛΗΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΛΑΣΜΑ Qc?
Από την παρ. «Σταθερά χημικής ισορροπίας Kc – Kp» μόνο η υποενότητα «Σταθερά χημικής ισορροπίας Kc» χωρίς την Κινητική απόδειξη του νόμου χημικής ισορροπίας.
Το παραπάνω είναι απο το χαρτί του υπουργείου, οποτε το Qc ειναι στάνταρ εκτός ύλης.
(το ίδιο πιστεύω και για την απλη αντικατάσταση, αλλα απο τη στιγμη που την εχουν διδαχθει σε άλλη τάξη τα παιδια το θεμα ειναι λίγο φλου)