Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Σχολική ζώνη => Μήνυμα ξεκίνησε από: Serendipity στις Ιούνιος 24, 2014, 08:34:43 μμ

Τίτλος: ΚΠΓ Αγγλικών από το σχολείο
Αποστολή από: Serendipity στις Ιούνιος 24, 2014, 08:34:43 μμ
Γεια σας,

Με αφορμή το ότι το υπουργείο σχεδιάζει να βάλει το ΚΠΓ Αγγλικών στο σχολείο:

http://www.news.gr/ellada/ekpaidefsh/article/157960/me-kratiko-pistopoihtiko-h-didaskalia-agglikon-sta.html

Λέτε να καλέσουν περισσότερους αναπληρωτές ΠΕ06 φέτος?

Απλώς σκέφτομαι... Για να γίνει αυτό, θα πρέπει να εφαρμοστεί οπωσδήποτε το ΕΑΕΠ για τα αγγλικά στην Γ' - ΣΤ' δημ. (+ μια ώρα την εβδομάδα) και να αυξηθούν οι ώρες διδασκαλίας στο γυμνάσιο.
Τίτλος: Απ: ΚΠΓ Αγγλικών από το σχολείο
Αποστολή από: nikitas στις Ιούνιος 24, 2014, 10:45:43 μμ
Έχει ακουστεί και λεχθεί ότι είναι στα πλάνα του Υπουργείου η μετατροπή όλων των δημοτικών σχολείων σε ΕΑΕΠ. Αυτό, βέβαια, δεν έχει επιβεβαιωθεί, παρ' όλα αυτά, αν λάβει κανείς υπόψη του τη γενικότερη κατάσταση στην α'θμια (έλλειψη δασκάλων) ένα τέτοιο σενάριο συγκεντρώνει αρκετές πιθανότητες. Εκείνο που πρέπει να θεωρείται δεδομένο, βάσει εξελίξεων, είναι η ύπαρξη μιας τάσης μετατροπής όσων περισσότερων δημοτικών σχολείων γίνεται σε ΕΑΕΠ. Άλλωστε αυτό φάνηκε και μέσα απ' τις τελευταίες συγχωνεύσεις. Τα νέα σχολεία που προέκυψαν είναι κατά κανόνα 12/θέσια + και αυτομάτως μετατράπηκαν σε ΕΑΕΠ, σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχω.

Η β'θμια είναι μια πονεμένη γενικώς ιστορία. Φέτος, μας 'έφαγαν' μια ώρα στο λύκειο και πέρυσι, όταν φτιαχνόταν το νέο πρόγραμμα σπουδών σε γυμνάσια και λύκεια, υπήρχε έντονη φημολογία όταν υπήρχε σκέψη για 'φάγωμα' και άλλων ωρών. Κατά την προσωπική μου άποψη, το μεγάλο πρόβλημα στη β'θμια είναι ότι κάθε αλλαγή που προκύπτει στο πρόγραμμα σπουδών, στο ωράριο και στις αναθέσεις, δεν είναι απόρροια κάποιας μελετημένης και προσεχτικά σχεδιασμένης εκπαιδευτικής πολιτικής εκ μέρους του υπουργείου, αλλά απόρροια ζυμώσεων και πιέσεων των εκπροσώπων των διαφόρων ειδικοτήτων στους διαδρόμους και στα δωματιάκια του μεγάρου του Αμαρουσίου.
Τίτλος: Απ: ΚΠΓ Αγγλικών από το σχολείο
Αποστολή από: tzhna στις Ιούνιος 24, 2014, 11:19:53 μμ
"Φαγώθηκε" και μια ώρα από το γυμνάσιο φέτος- από την Α'- αν και πέρσι τέτοιο καιρό συζητούσαν για να γίνουν τρίωρα τα δίωρα του γυμνασίου.
Αυτά που λέει το άρθρο είναι γνωστά, έχουν ειπωθεί πάμπολλες φορές και τίποτα δεν έγινε. Εχει ανανεωθεί και το αντίστοιχο ΕΣΠΑ που εχει αναλάβει το τμήμα Αγγλικής του ΕΚΠΑ και η έμφαση -μελέτες, βιβλία, επιμόρφωση -γίνεται για τα αγγλικά στην πρώιμη ηλικία.
Η Β βαθμια έχει αφεθεί στην τύχη της, όπου όπως λέει παραπάνω και ο Νικήτας, παίζουν ρόλο οι πιέσεις. Αν και έχει δρομολογηθεί η συγγραφή βιβλίων για το Λύκειο, δεν βλέπω να γίνεται τίποτα. 2 ωρίτσες τη βδομάδα είναι πολύ λίγο.
Τίτλος: Απ: ΚΠΓ Αγγλικών από το σχολείο
Αποστολή από: Serendipity στις Ιούλιος 07, 2014, 10:02:41 πμ
Ευχαριστώ tzhna και nikitas για τις απαντήσεις.

Ελπίζω να γίνουν τελικά όλα τα δημοτικά ΕΑΕΠ και να εφαρμοστεί παντού το νέο πρόγραμμα αγγλικών. Ξέρουμε περίπου πόσα σχολεία δεν έχουν γίνει ακόμα;

Και στο γυμνάσιο όντως δεν υπάρχει περίπτωση να προετοιμαστούν παιδιά για πιστοποιήσεις με δυο ώρες την εβδομάδα! Έχω σχετική εμπειρία από ιδιωτικό σχολείο και για προετοιμασία B1, B2 κάνουμε 4 ώρες την εβδομάδα, συν αρκετές ώρες επιπλέον ενισχυτικής κατά τη διάρκεια της χρονιάς.
Τίτλος: Απ: ΚΠΓ Αγγλικών από το σχολείο
Αποστολή από: ernie στις Ιούλιος 07, 2014, 10:46:30 πμ
εγω πιστεύω ότι,
δεν χρειάζεται να γίνουν όλα ΕΑΕΠ για να μην επαρκεί ο αριθμός των διδασκόντων. και σε καποια παραδοσιακά δημοτικά δε διδαχτηκε το μάθημα όλη τη χρονιά (χωρίς να ανοιξει μύτη, μη σου πω τα μικρά ηταν κατενθουσιασμένα). όσο για την πρόοδο που έφερε η εκμάθηση της αγγλικής σε πρώιμη (υπερ πρώιμη και μέτα πρώιμη ηλικία) είναι οτι ξεκινάει πλεον το φροντιστήριο απο πρώτη δημοτικού/νήπια/βρεφοκομείο/αίθουσα τοκετού/εγκυμοσύνη (πειραματικά ακόμη).
ούτως ειπείν, δεν είναι οι δικές μας θέσεις εργασίας που διασφαλίζεται με το κπγ εκτός ίσως και μονο ως αναπόφευκτη, αλλά σαφως αδιάφορη προς τους εμπνευστές, συνέπεια.