ΠΕ04
Η ΚΡΙΣΗ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΑΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΕ04 ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΝΙΑΙΑ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ. ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΚΛΑΔΟΥ ΠΕ04 ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΑ, ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥΣ.
Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%B4%CE%B4%CE%B5-%CE%B2-%CE%B1%CE%B8%CE%AE%CE%BD%CE%B1%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%AC%CE%B4%CE%B9%CE%B1-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%B8%CE%AD%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82-%CF%85%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%AC%CF%81%CE%B9%CE%B8%CE%BC%CF%89%CE%BD-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CF%83%CE%B5-%CE%BA%CE%B5%CE%BD%CE%AD%CF%82-%CE%BF%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82#ixzz37F47HRbC (http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%B4%CE%B4%CE%B5-%CE%B2-%CE%B1%CE%B8%CE%AE%CE%BD%CE%B1%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%AC%CE%B4%CE%B9%CE%B1-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%B8%CE%AD%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82-%CF%85%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%AC%CF%81%CE%B9%CE%B8%CE%BC%CF%89%CE%BD-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CF%83%CE%B5-%CE%BA%CE%B5%CE%BD%CE%AD%CF%82-%CE%BF%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82#ixzz37F47HRbC)
Follow us: @alfavita on Twitter (http://ec.tynt.com/b/rw?id=aChDO6Mtqr4QqLacwqm_6r&u=alfavita) | alfavita.gr on Facebook (http://ec.tynt.com/b/rf?id=aChDO6Mtqr4QqLacwqm_6r&u=alfavita.gr)
Μήπως ξέρει κάποιος να μου απαντήσει αν ένας υπεράριθμος ΠΕ04 χημικός,έχει το δικαίωμα να διεκδικήσει κενό άλλης ειδικότητας ( γεωλόγου) ? Δεν υπάρχει άλλος υπεραριθμος ΠΕ04 στην ίδια η σε όμορη ομάδα.Συμφωνα με αυτο που ψηφίστηκε περσυ μπορει. Εφοσον η ρύθμιση (αρση) υπεραριθμιας στους ΠΕ04 γινεται ενιαια, υπεραριθμος βγαινει ο τελευταιο τοποθετηθεις ανεξαρτητως ειδικοτητας και τοποθετηται σε οποιοδηποτε οργανικο κενο ΠΕ04 της ομαδας σχολειο. Γιατι αρση, η ρυθμιση, υπεραριθμίας σημαινει τοποθέτηση σε νεο οργανικο κενο
Συνεχίζω......Δες νόμο 4186/2013 άρθρο 36 παρ.18
Ειναι ομως κουτό από την ξανθη γιατι τα ξερουμε ήδη. Οπως τα ξερουν και οι υπεράριθμοι, αρα την ντροπή δεν προκειται να την γλυτώσουν. Ουτε τα παιδιά το πρόβλημα. Τέλος ελπίζω κάποτε να αποδοθούν και ευθύνες εκει που αναλογούν.Και γιατί να αισθάνονται ντροπή οι υπεράριθμοι;
Ο νομος δεν αναγκάζει εναν υπεραριθμο να παρει κενό άλλης ειδικότητας. Δικαίωμα του δίνει.συμφωνώ, κάποιοι επιλέγουν να ασκήσουν το δικαίωμα που τους δίνει ο νόμος, όμως δεν είναι μόνο οι υπεράριθμοι πε04 που κάνουν άσκηση τέτοιων καταχρηστικών (για άλλες ειδικότητες συναδέλφων) δικαιωμάτων.
Εγω αντιλαμβάνομαι οτι υπάρχουν και εδω υπεράριθμοι που θέλουν να ειναι ενιαία όλα. Εσύ γιατί λες? για ποιον φτιαχτηκε ο νόμος.ρώτα αυτούς που τον έφτιαξαν, η άποψη μου είναι η κάθε ειδικότητα να κάνει το αντικείμενό της και στα γυμνάσια και στα λύκεια και να διδάσκει τα αντικείμενα των άλλων ειδικοτήτων του κλάδου ως β ανάθεση για συμπλήρωση ωραρίου.
Επισης παρακαλώ να μην επαναλαμβάνετε το διαχωρισμό μεταξυ γυμνασίων λυκείων ως προς την εξειδίκευση των αντικειμένων. Επειδή το λένε πολλοί και συνέχεια δεν το κάνει και σωστό. Ο μόνος λόγος για την ενιαία τποθέτηση στο γυμνάσιο είναι το εργασιακό συμφέρον των καθηγητών. Νόμος δεν υπάρχει. Θυματα τα παιδιά. Εγω προσωπικά δεν πρόκειται να δικαιολογήσω όσους αργότερα επικαλεστουν άγνοια.Ο διαχωρισμός είναι αναγκαίος, άλλο είναι να διδάσκει πχ ο χημικός φυσική στο γυμνάσιο (την οποία διδάσκει και πχ ο μαθηματικός ως β ανάθεση) και άλλο είναι να διδάσκει πχ ο βιολόγος φυσική κατεύθυνσης στη γ λυκείου.
Το σχολείο (και κυρίως το γυμνάσιο) δεν είναι (και δεν πρέπει να επιδιώκουμε να γίνει) φροντιστήριο.Παρα μα παρα πολυ σωστη παρατηρηση Λιθοσφαιριστη!!!
Πόσο παιδαγωγικό είναι π.χ. στα μικρά γυμνάσια της επαρχίας να υπάρχει ένα συνεχές πήγαινε-έλα ΠΕ04 διαφορετικών ειδικοτήτων;
Αν δεν είσαι συνεχώς εκεί, στις εκδηλώσεις, στις γιορτές, στις εκδρομές, ακόμη και στην εφημερία του διαλείμματος,
όσο καλός και να είσαι στο αντικείμενό σου, θεωρώ ότι δε θα μπορείς να το αποδώσεις στο μέγιστο βαθμό,
ακριβώς γιατί δε θα έχεις καταφέρει να "χτίσεις" την κατάλληλη παιδαγωγική σχέση.