Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Υπηρεσιακές μεταβολές => Τοποθετήσεις => Μήνυμα ξεκίνησε από: astro στις Ιούλιος 10, 2014, 06:34:22 μμ

Τίτλος: Τοποθετήσεις υπεραρίθμων ΠΕ 04
Αποστολή από: astro στις Ιούλιος 10, 2014, 06:34:22 μμ
Σύμφωνα με τον τελευταίο νόμο η κρίση και άρση υπεραριθμίας των ΠΕ04 γίνεται ενιαία. Οι τοποθετήσεις συνεχίζουν να γίνονται ανά ειδικότητα; Δηλ. τα ΠΥΣΔΕ πρέπει να ανακοινώνουν τα κενά ανά ειδικότητα; Ξέρει κάποιος τη σχετική νομοθεσία; Βλέπω στο ΠΥΣΔΕ Αθήνας ότι τα κενά ανακοινώθηκαν ενιαία.
Τίτλος: Απ: Τοποθετήσεις υπεραρίθμων ΠΕ 04
Αποστολή από: dpa2006 στις Ιούλιος 12, 2014, 11:44:33 πμ
Για ρίξε μια ματιά στο λινκ (http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%B4%CE%B4%CE%B5-%CE%B2-%CE%B1%CE%B8%CE%AE%CE%BD%CE%B1%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%AC%CE%B4%CE%B9%CE%B1-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%B8%CE%AD%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82-%CF%85%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%AC%CF%81%CE%B9%CE%B8%CE%BC%CF%89%CE%BD-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CF%83%CE%B5-%CE%BA%CE%B5%CE%BD%CE%AD%CF%82-%CE%BF%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82)

Αντιγράφω από εκεί:

Παράθεση
ΠΕ04
 
Η ΚΡΙΣΗ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΑΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΕ04 ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΝΙΑΙΑ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ. ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΚΛΑΔΟΥ ΠΕ04 ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΑ, ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥΣ.

Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%B4%CE%B4%CE%B5-%CE%B2-%CE%B1%CE%B8%CE%AE%CE%BD%CE%B1%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%AC%CE%B4%CE%B9%CE%B1-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%B8%CE%AD%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82-%CF%85%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%AC%CF%81%CE%B9%CE%B8%CE%BC%CF%89%CE%BD-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CF%83%CE%B5-%CE%BA%CE%B5%CE%BD%CE%AD%CF%82-%CE%BF%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82#ixzz37F47HRbC (http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%B4%CE%B4%CE%B5-%CE%B2-%CE%B1%CE%B8%CE%AE%CE%BD%CE%B1%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%AC%CE%B4%CE%B9%CE%B1-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%B8%CE%AD%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82-%CF%85%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%AC%CF%81%CE%B9%CE%B8%CE%BC%CF%89%CE%BD-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CF%83%CE%B5-%CE%BA%CE%B5%CE%BD%CE%AD%CF%82-%CE%BF%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82#ixzz37F47HRbC)
Follow us: @alfavita on Twitter (http://ec.tynt.com/b/rw?id=aChDO6Mtqr4QqLacwqm_6r&u=alfavita) | alfavita.gr on Facebook (http://ec.tynt.com/b/rf?id=aChDO6Mtqr4QqLacwqm_6r&u=alfavita.gr)
Τίτλος: Απ: Τοποθετήσεις υπεραρίθμων ΠΕ 04
Αποστολή από: mstam4 στις Ιούλιος 31, 2014, 04:41:39 μμ
Μήπως ξέρει κάποιος να μου απαντήσει αν ένας υπεράριθμος ΠΕ04 χημικός,έχει το δικαίωμα να διεκδικήσει κενό άλλης ειδικότητας ( γεωλόγου) ? Δεν υπάρχει άλλος υπεραριθμος ΠΕ04 στην ίδια η σε όμορη ομάδα.
Τίτλος: Απ: Τοποθετήσεις υπεραρίθμων ΠΕ 04
Αποστολή από: giokspy στις Ιούλιος 31, 2014, 05:27:53 μμ
Μήπως ξέρει κάποιος να μου απαντήσει αν ένας υπεράριθμος ΠΕ04 χημικός,έχει το δικαίωμα να διεκδικήσει κενό άλλης ειδικότητας ( γεωλόγου) ? Δεν υπάρχει άλλος υπεραριθμος ΠΕ04 στην ίδια η σε όμορη ομάδα.

Συμφωνα με αυτο που ψηφίστηκε περσυ μπορει. Εφοσον η ρύθμιση (αρση) υπεραριθμιας στους ΠΕ04 γινεται ενιαια, υπεραριθμος βγαινει ο τελευταιο τοποθετηθεις ανεξαρτητως ειδικοτητας και τοποθετηται σε οποιοδηποτε οργανικο κενο ΠΕ04 της ομαδας σχολειο. Γιατι αρση, η ρυθμιση, υπεραριθμίας σημαινει  τοποθέτηση σε νεο οργανικο κενο
Τίτλος: Απ: Τοποθετήσεις υπεραρίθμων ΠΕ 04
Αποστολή από: debra στις Ιούλιος 31, 2014, 05:48:45 μμ
 Σύμφωνα με τα αρ.60818/Δ2/27-5-2011 και 50946/Δ2/6-5-2010 έγγραφα του ΥΠΔΒΜΘ  η κρίση και άρση της υπεραριθμίας των εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ04 γίνεται ενιαία στον κλάδο, οι τοποθετήσεις όμως των εκπαιδευτικών του κλάδου αυτού, που θα χαρακτηριστούν ως υπεράριθμοι, θα γίνουν κατά ειδικότητα. Κατά συνέπεια, οι εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ04 , οι οποίοι επιθυμούν να κριθούν υπεράριθμοι, θα δηλώσουν μόνο κενές οργανικές θέσεις της ειδικότητάς τους.
Έτσι για ο χημικός δηλώνει μόνο κενό χημικού κ.ο.κ. Δες εδώ τη διαδικασία από τη διεύθυνση δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ανατολικής αττικής..
http://dide-anatol.att.sch.gr/tte/2014YperDiad.doc
Τίτλος: Απ: Τοποθετήσεις υπεραρίθμων ΠΕ 04
Αποστολή από: astro στις Ιούλιος 31, 2014, 06:22:37 μμ
Αυτό που γράφεται παραπάνω (εγκύκλιος 2011) είναι λάθος. Ο νόμος 4186/2013 είναι και μεταγενέστερος και υπερισχύει μιας απλής εγκυκλίου. Άλλες ΔΔΕ (πχ. Φθιώτιδας, δυτικής Θεσσαλονίκης) έχουν ενημερωθεί και θα κάνουν τις τοποθετήσεις υπεραρίθμων ενιαία. Ή δεν έχουν ενημερωθεί ή γίνεται σκόπιμα στις υπόλοιπες.
Τίτλος: Απ: Τοποθετήσεις υπεραρίθμων ΠΕ 04
Αποστολή από: astro στις Ιούλιος 31, 2014, 06:23:48 μμ
Συνεχίζω......Δες νόμο 4186/2013 άρθρο 36 παρ.18
Τίτλος: Απ: Τοποθετήσεις υπεραρίθμων ΠΕ 04
Αποστολή από: debra στις Ιούλιος 31, 2014, 07:26:51 μμ
Συνεχίζω......Δες νόμο 4186/2013 άρθρο 36 παρ.18

Tο είδα. Τι να πω; Στις περισσότερες διεύθυνσεις τα κενά βγήκαν ανά ειδικότητα και δεν υπάρχει σε καμία αναφορά στον νόμο.
Τίτλος: Απ: Τοποθετήσεις υπεραρίθμων ΠΕ 04
Αποστολή από: giokspy στις Αύγουστος 01, 2014, 08:23:17 πμ
Άρση υπεραριθμιας σημαίνει όπως αναφέρω ρύθμιση δηλαδή τοποθέτηση. Η σωστη ερμηνεία του παραπανω είναι οτι έχουμε ενιαία κρίση υπεραριθμιας και τοποθέτηση των υπεραριθμων κατα προτεραιότητα σε κενό ειδικότητας τους. Αλλιως δεν θα υπήρχε η λεξη άρση παρα μονο η λεξη κρίση. Με τη μεταγενέστερη νομοθετική ρύθμιση, αν δεν κάνω λάθος, καταργήθηκε το κομάτι που αναφέρει για τις τοποθετήσεις οποτε δεν είμαι σίγουρος αν τοποθετούνται ενιαία και όχι κατα προτεραιότητα ειδικότητας. Προσοχή όμως το παραπανω αφορα μονο όσους έχουν κριθεί υπεράριθμοι και μπορούν να διεκδικήσουν κενή οργανική της ομάδας σχολείου, όμορης ομάδας η σε οποιαδήποτε αλλη ομάδα σχολειων στο πυσδε εφόσον δε βρεθεί στα προξγουμενα. Στη πράξη αυτό που εφαρμόζεται είναι οτι αν κριθεί ένας πχ χημικός υπεράριθμος και υπάρχει οργανικό κενό φυσικού σε σχολειο της ιδιας ομάδας εφόσον δεν υπάρχει άλλος φυσικός υπεράριθμος( γιατί προηγούνται οι τοποθετήσεις υπεράριθμων) το παίρνει  χημικός. Εναλλακτικά δεν το παιρνει κανένας, ο χημικος επιστρέφει στο σχολείο του ως υπεραριθμος και συμπληρώνει στο δεύτερο σχολειο τις ώρες του με διάθεση. Αυτό θεωρώ παρόλο που γίνεται σε κάποια πυσδε οτι είναι νομικά λάθος ακόμα και αν δεν το έχει ζητήσει το δεύτερο σχολειο ο χημικός του παραδείγματος
Τίτλος: Απ: Τοποθετήσεις υπεραρίθμων ΠΕ 04
Αποστολή από: ioannapap στις Αύγουστος 01, 2014, 10:56:18 πμ
Τι να πω ο καθενας κανει ότι θέλει .Παντως στο ΠΥΣΔΕ ποτ ανηκω εγινε εφαρμογη του νομου κι έτσι ενω περσι ημουν υπερ στην ειδικοτητα φετος οχι γιατι κριθηκαν ενιαια και δωσαν και τα κενα ενιαια για άρση.Αδικο ομως γιατι ενω ειναι κενα άλλων ειδικοτητων θα τα παρουν άλλες ειδικότητες.
Τίτλος: Απ: Τοποθετήσεις υπεραρίθμων ΠΕ 04
Αποστολή από: mstam4 στις Αύγουστος 10, 2014, 02:17:54 πμ
Στην δευτεροβάθμια της Ξάνθης έβγαλαν ξανά από την αρχή τα κενα στους ΠΕ04 στους υπεράριθμους  υπολογίζοντας τα ενιαία . Παρόλο που είχαν κάνει και τις τοποθετήσεις στις βελτιώσεις , κατάλαβαν έστω και αργά  το λάθος τους και τα έκαναν  ξανά από την αρχή. Στην δίκη μας δευτεροβαθμια στα  Χανιά δεν έχουν πάρει χαμπάρι τι ισχύει ακόμα .........
Τίτλος: Απ: Τοποθετήσεις υπεραρίθμων ΠΕ 04
Αποστολή από: gvasilis στις Αύγουστος 10, 2014, 03:21:25 πμ
Συγνώμη αλλά αυτο ειναι κινηση κουτοπονηριάς από την ξάνθη, και οπου αλλού το κανουν. Ο νομος πουθενα δεν λεει οτι τα κενα πρέπει να βγαινουν ενιαία. Η ρυθμιση γινεται ενιαία. Το να βγαζεις τα κενα ανα ειδικότητα δεν απαγορεύει εναν υπεράριθμο να πάρει κενό αλλης ειδικότητας στην ιδια ομαδα σχολείων και ομορη μετά. Ειναι δικαίωμά του και πρόβλημα των μαθητών του. Η μονη εξηγηση για να βγουν τα κενά ενιαία ειναι για να μην φαινεται η πραγματική φυση του κενού, υποθέτω από ντροπή. Ειναι ομως κουτό από την ξανθη γιατι τα ξερουμε ήδη. Οπως τα ξερουν και οι υπεράριθμοι, αρα την ντροπή δεν προκειται να την γλυτώσουν. Ουτε τα παιδιά το πρόβλημα. Τέλος ελπίζω κάποτε να αποδοθούν και ευθύνες εκει που αναλογούν.
Τίτλος: Απ: Τοποθετήσεις υπεραρίθμων ΠΕ 04
Αποστολή από: silkcut στις Αύγουστος 10, 2014, 10:12:03 πμ
Ειναι ομως κουτό από την ξανθη γιατι τα ξερουμε ήδη. Οπως τα ξερουν και οι υπεράριθμοι, αρα την ντροπή δεν προκειται να την γλυτώσουν. Ουτε τα παιδιά το πρόβλημα. Τέλος ελπίζω κάποτε να αποδοθούν και ευθύνες εκει που αναλογούν.
Και γιατί να αισθάνονται ντροπή οι υπεράριθμοι;
αυτοί εμπνεύστηκαν το νόμο;
αυτοί ψήφισαν το νόμο;
συτοί πρέπει να απολογηθούν για το πρόβλημα που θα αντιμετωπίσουν (ως άμεση συνέπεια της εφαρμογής αυτού του στρεβλού νόμου) κυρίως οι μαθητές των λυκείων με τα εξειδικευμένα γνωστικά αντικείμενα των ειδικοτήτων του πε04;
(δεν ειμαι υπεράριθμος πε04),
κατά τα άλλα συμφωνώ ότι τα κενά πρέπει να γνωστοποιούνται ανά ειδικότητα παρόλο που η ρύθμιση υπεραριθμίας πρέπει πλέον καλώς ή κακώς να γίνεται ενιαία στην ίδια ή στην όμορη ομάδα.
Τίτλος: Απ: Τοποθετήσεις υπεραρίθμων ΠΕ 04
Αποστολή από: gvasilis στις Αύγουστος 10, 2014, 11:16:33 πμ
Ο νομος δεν αναγκάζει εναν υπεραριθμο να παρει κενό άλλης ειδικότητας. Δικαίωμα του δίνει. Παρακολουθω τι γινεται και βλέπω πολλούς ευσυνηδειτους να μην κανουν αιτηση για αυτά τα κενά. Προτιμούν να π´ανε στην επόμενη φάση για να πάρουν κενό της ειδικότητάς τους ή λειτουργικό της ειδικότητάς τους αργότερα. Αρα υπάρχει ευθύνη στις επιλογές και αρκετοί την αναλαμβάνουν. Εγω αντιλαμβάνομαι οτι υπάρχουν και εδω υπεράριθμοι που θέλουν να ειναι ενιαία όλα. Εσύ γιατί λες? για ποιον φτιαχτηκε ο νόμος.
Επισης παρακαλώ να μην επαναλαμβάνετε το διαχωρισμό μεταξυ γυμνασίων λυκείων ως προς την εξειδίκευση των αντικειμένων. Επειδή το λένε πολλοί και συνέχεια δεν το κάνει και σωστό. Ο μόνος λόγος για την ενιαία τποθέτηση στο γυμνάσιο είναι το εργασιακό συμφέρον των καθηγητών. Νόμος δεν υπάρχει. Θυματα τα παιδιά. Εγω προσωπικά δεν πρόκειται να δικαιολογήσω όσους αργότερα επικαλεστουν άγνοια.
Τίτλος: Απ: Τοποθετήσεις υπεραρίθμων ΠΕ 04
Αποστολή από: silkcut στις Αύγουστος 10, 2014, 11:28:15 πμ
Ο νομος δεν αναγκάζει εναν υπεραριθμο να παρει κενό άλλης ειδικότητας. Δικαίωμα του δίνει.
συμφωνώ, κάποιοι επιλέγουν να ασκήσουν το δικαίωμα που τους δίνει ο νόμος, όμως δεν είναι μόνο οι υπεράριθμοι πε04 που κάνουν άσκηση τέτοιων καταχρηστικών (για άλλες ειδικότητες συναδέλφων) δικαιωμάτων.
Εγω αντιλαμβάνομαι οτι υπάρχουν και εδω υπεράριθμοι που θέλουν να ειναι ενιαία όλα. Εσύ γιατί λες? για ποιον φτιαχτηκε ο νόμος.
ρώτα αυτούς που τον έφτιαξαν, η άποψη μου είναι η κάθε ειδικότητα να κάνει το αντικείμενό της και στα γυμνάσια και στα λύκεια και να διδάσκει τα αντικείμενα των άλλων ειδικοτήτων του κλάδου ως β ανάθεση για συμπλήρωση ωραρίου.
Επισης παρακαλώ να μην επαναλαμβάνετε το διαχωρισμό μεταξυ γυμνασίων λυκείων ως προς την εξειδίκευση των αντικειμένων. Επειδή το λένε πολλοί και συνέχεια δεν το κάνει και σωστό. Ο μόνος λόγος για την ενιαία τποθέτηση στο γυμνάσιο είναι το εργασιακό συμφέρον των καθηγητών. Νόμος δεν υπάρχει. Θυματα τα παιδιά. Εγω προσωπικά δεν πρόκειται να δικαιολογήσω όσους αργότερα επικαλεστουν άγνοια.
Ο διαχωρισμός είναι αναγκαίος, άλλο είναι να διδάσκει πχ ο χημικός φυσική στο γυμνάσιο (την οποία διδάσκει και πχ ο μαθηματικός ως β ανάθεση) και άλλο είναι να διδάσκει πχ ο βιολόγος φυσική κατεύθυνσης στη γ λυκείου.
Τίτλος: Απ: Τοποθετήσεις υπεραρίθμων ΠΕ 04
Αποστολή από: gvasilis στις Αύγουστος 10, 2014, 11:54:13 πμ
Για το τελευταίο, το ερμηνεύω σαν να λες η ζημιά ειναι μικρότερη στο γυμνάσιο οπότε μπορούμε να βολέψουμε καμια 400αριά υπεράριθμους, ενω στα λυκεια δεν μπορουμε να βολέψουμε. Ουτε εγω ειμαι κατά της β ανάθεσης στο βαθμό που το λένε όλοι και εσύ. Αλλά μη γελιόμαστε,οταν δινεις κενό άλλης ειδικότητας το κάνεις ά ανάθεση. Αρα εδω δεν μιλάμε για β αναθέσεις, αλλά πως δίνεται ενα μάθημα εξ ολοκλήρου σε λάθος ειδικότητα, που δεν εχει σπουδάσει ΚΑΘΟΛΟΥ ενα αντικείμενο.
Αυτοί που φτιάξαν αυτους τους νομους προφανώς και διαφωνουν μαζί σου και θεωρούν οτι δεν πρεπει να διδάσκεται ενα μάθημα από τον αντίστοιχο πτυχιούχο. Εξακολουθω να εκτιμώ, και από εδώ μέσα οτι υπάρχουν καθηγητές που από εργασιακό συμφέρον συμφωνούν με τον νομο, και θελουν τα κενά ΠΕ04 να βγαινουν ενιαία.
Τελος συγχώρα με silkcut, δεν πρόκειται ποτέ να συμφωνήσω οτι δεν πειράζει στο γυμνάσιο να τα κάνουν ολοι όλα. Μάλιστα εχω και την ρομαντική ελπίδα ότι κάποτε αυτό θα υποστηριχτεί και παιδαγωγικά......
Τίτλος: Απ: Τοποθετήσεις υπεραρίθμων ΠΕ 04
Αποστολή από: silkcut στις Αύγουστος 10, 2014, 12:09:09 μμ
Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε ???
δεν είπα ότι δεν πειράζει στο γυμνάσιο να τα κάνουν όλοι όλα, απλά τόνισα τη διαφορετική βαρύτητα (μεταξύ γυμνασίου - λυκείου) της ανάθεσης της διδασκαλίας μαθήματος χ στην ειδικότητα ψ που δεν έχει καν σπουδάσει το αντικείμενο διδασκαλίας,
τέλος καλά κάνεις και δεν τρέφεις αυταπάτες ότι θα αλλάξουν όλα προς το παιδαγωγικά ορθότερο,
οι αναθέσεις μαθημάτων και τα ωρολόγια προγράμματα δεν καθορίζονται με βάση παιδαγωγικά κριτήρια αλλά με βάση συντεχνιακά συμφέροντα, ή όπως εσύ το λες για να εξυπηρετηθούν εργασιακά συμφέροντα και κεκτημένα.
Τίτλος: Απ: Τοποθετήσεις υπεραρίθμων ΠΕ 04
Αποστολή από: λιθοσφαιριστής στις Αύγουστος 10, 2014, 01:24:24 μμ
Το σχολείο (και κυρίως το γυμνάσιο) δεν είναι (και δεν πρέπει να επιδιώκουμε να γίνει) φροντιστήριο.
Πόσο παιδαγωγικό είναι π.χ. στα μικρά γυμνάσια της επαρχίας να υπάρχει ένα συνεχές πήγαινε-έλα ΠΕ04 διαφορετικών ειδικοτήτων;
Αν δεν είσαι συνεχώς εκεί, στις εκδηλώσεις, στις γιορτές, στις εκδρομές, ακόμη και στην εφημερία του διαλείμματος,
όσο καλός και να είσαι στο αντικείμενό σου, θεωρώ ότι δε θα μπορείς να το αποδώσεις στο μέγιστο βαθμό,
ακριβώς γιατί δε θα έχεις καταφέρει να "χτίσεις" την κατάλληλη παιδαγωγική σχέση.
Τίτλος: Απ: Τοποθετήσεις υπεραρίθμων ΠΕ 04
Αποστολή από: Touristakos στις Αύγουστος 10, 2014, 03:07:51 μμ
Το σχολείο (και κυρίως το γυμνάσιο) δεν είναι (και δεν πρέπει να επιδιώκουμε να γίνει) φροντιστήριο.
Πόσο παιδαγωγικό είναι π.χ. στα μικρά γυμνάσια της επαρχίας να υπάρχει ένα συνεχές πήγαινε-έλα ΠΕ04 διαφορετικών ειδικοτήτων;
Αν δεν είσαι συνεχώς εκεί, στις εκδηλώσεις, στις γιορτές, στις εκδρομές, ακόμη και στην εφημερία του διαλείμματος,
όσο καλός και να είσαι στο αντικείμενό σου, θεωρώ ότι δε θα μπορείς να το αποδώσεις στο μέγιστο βαθμό,
ακριβώς γιατί δε θα έχεις καταφέρει να "χτίσεις" την κατάλληλη παιδαγωγική σχέση.
Παρα μα παρα πολυ σωστη παρατηρηση Λιθοσφαιριστη!!! 
Οσον αφορα τα υπολοιπα σε λιγο καιρο θα παμε στο αλλο ακρο που επιθυμει και ο Λοβερδος και ο καθε μονιμος που περισσευει με λιγα σεμιναρια θα διδασκει οτι μαθημα εχει ελλειψη... Μεταξυ μας οι γυμναστες θα παρουν βιολογια γυμνασιου, οι πληροφορικαριοι μαθηματικα γυμνασιου και οι ξενογλωσσοι ιστοριο κειμενα γυμνασιου!! Τα λεω προφανως μεταξυ σοβαρου και αστειου αυτα με τις αναθεσεις αλλα οσοι δεν το βλεπουν, προς τα εκει παει το πραγμα...
Τίτλος: Απ: Τοποθετήσεις υπεραρίθμων ΠΕ 04
Αποστολή από: gvasilis στις Αύγουστος 10, 2014, 03:45:51 μμ
Θα πω απλα λιθοσφαιριστή ότι τα παραδειγματα που αναφέρεις δεν δημιουργούν υπεράριθμους πε04. Αλλωστε αυτό λυνεται με τισ β αναθέσεισ. Αν το γενικεύαμε θα βγαζαμε αντιπαιδαγωγικό να διδάσκονται μαθήματα στα μικρα γυμνάσια που εχουν λίγες ωρες για τους ομαδοποιημένους καθηγητές τους. Κάποιοι θα μπορουσαν να βγάλουν και αντιπαιδαγωγικά τα ιδια τα μικρά γυμνάσια της επαρχίας. Και καποιοι το έκαναν. Και τώρα πάλι οπως πάντα καποιοι, στηρίζονται στη συγκεκριμένη περιπτωση που αναφέρεις για να καλύψουν συντεχνιακά συμφέροντα... στα μεγάλα γυμνάσια της πόλης! Ενας δούρειος ίππος!
Προσεχως με τετοια επιχειρήματα μπορει να δουμε και αυτά που λέει ο touristakos. Στις ειδικές περιπτώσεις συμφωνούμε οι περισσότεροι, αλλά ερχονται κάποιοι και γενικέυουν προς όφελος συντεχνιών.
Τίτλος: Απ: Τοποθετήσεις υπεραρίθμων ΠΕ 04
Αποστολή από: mstam4 στις Αύγουστος 14, 2014, 11:06:55 πμ
Και η δευτεροβάθμια Αχαϊας τοποθέτησε ξανά τους υπεράριθμους ΠΕ 04 ενιαία! Καλά πότε  τα Πυσδε  θα έχουν μια ενιαία αντιμετώπιση απέναντι στους υπεράριθμους ΠΕ04????
Τίτλος: Απ: Τοποθετήσεις υπεραρίθμων ΠΕ 04
Αποστολή από: Wolf5 στις Αύγουστος 14, 2014, 12:42:50 μμ
Η ΔΔΕ Καβάλας δεν έλαβε υπόψιν της το νόμο και ρύθμισε τους υπεράριθμους ΠΕ04 όχι ενιαία αλλά μόνο αν υπήρχαν 12 ώρες Α ανάθεση,επίσης δεν ανακοίνωσε τις ώρες ανά ειδικότητα ως όφειλε !!!
Τίτλος: Απ: Τοποθετήσεις υπεραρίθμων ΠΕ 04
Αποστολή από: perastikos_kav στις Αύγουστος 14, 2014, 03:28:09 μμ
Το θέμα των αναθέσεων είναι ιδιαίτερο και δεν ξέρω τελικά τι είναι καλύτερο και τι όχι θα προσπαθήσω να γράψω επιχειρήματα και από τις δύο πλευρές για να τα δω κι εγώ, αλλά και να βάλουμε τη συζήτηση επί της ουσίας και να ξεφύγουμε από το συντεχνιακό συμφέρον.

Υπέρ της διεύρυνσης των αναθέσεων:
1. Στις ΗΠΑ πχ όπως ανέφερα και σε άλλο θέμα με οποιοδήποτε πτυχίο πανεπιστημίου, μπορείς να διδάξεις οποιοδήποτε μάθημα σε γυμνάσιο. Σε ορισμένες πολιτείες μόνο (ή σε συγκεκριμένα ιδιωτικά σχολεία) για κάποια μαθήματα απαιτούν πτυχίο του αντικειμένου.

2. Σε κάποιες ευρωπαϊκές χώρες ο φυσικός, ο μαθηματικός, ο χημικός, ο πληροφορικός ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ να διδάξει ΟΥΤΕ το μάθημα του σε σχολείο. Υπάρχουν συγκεκριμένες σχολές "Παιδαγωγικές Ακαδημίες", οι οποίες δεν είναι βέβαια τμήματα όπως τα δικά μας τα τμήματα Δημοτικής Εκπαίδευσης, αλλά σχολές όπως πχ η Σχολή Θετικών ΕΠιστημών στο ΑΠΘ και οι οποίες οδηγούν σε διαφορετικά πτυχία. Ένα από τα πτυχία που οδηγούν είναι αυτό του "Εκπαιδευτικού Κατώτερης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης" και είτε μπορούν να διδάξουν όλα τα μαθήματα του Γυμνασίου, είτε ανάλογα με κατευθύνσεις και μαθήματα επιλογής που επέλεξαν μπορούν να διδάξουν αρκετά μαθήματα σε ένα ευρύ γνωστικό πεδίο (πχ Θετικές ή φυσικές επιστήμες ή τεχνολογικές επιστήμες κλπ).

Τα παραπάνω δείχνουν ότι σε επίπεδο γυμνασίου είναι κάτι πολύ συνηθισμένο οι αναθέσεις να μην είναι ξεκάθαρες σε αρκετές ανεπτυγμένες χώρες και απαντάει στα επιχειρήματα για το κατά πόσον μπορεί κάποιος να ανταποκριθεί σε άλλο γνωστικό αντικείμενο ή αν πέφτει το επίπεδο σπουδών έτσι.

Κατά της διεύρυνσης των αναθέσεων:
1. Όπως φάνηκε παραπάνω στις περισσότερες χώρες (με μεγάλη και τρανταχτή εξαίρεση τις ΗΠΑ) που οι αναθέσεις είναι "χαλαρές" υπάρχει συνολικά ένα διαφορετικό εκπαιδευτικό μοντέλο, όπου κάθε επιστήμονας δεν έχει δικαίωμα να διδάξει το γνωστικό του αντικείμενο, αλλά υπάρχουν ξεχωριστά πανεπιστημιακά τμήματα που η επιστήμη των αποφοίτων τους είναι η διδακτική της χαμηλής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και μέσα εκεί εξειδικεύονται σε 3-4 μεγάλους τομείς. Δηλαδή πρόκειται για μία συνολικά διαφορετική προσέγγιση και οργάνωση του εκπαιδευτικού συστήματος. Οι "εκπαιδευτικοί "πασών των επιστημών", έχουν σπουδάσει ακριβώς αυτό και όχι μία συγκεκριμένη επιστήμη όπως στην Ελλάδα.

2. Ο διορισμός και όλες οι υπηρεσιακές μεταβολές στην Ελλάδα εδώ και δεκαετίες έγιναν με βάση τη μέχρι τώρα ελληνική προσέγγιση (δηλαδή ο καθένας σπουδάζει μία επιστήμη και διορίζεται για να διδάξει το αντικείμενο αυτής της επιστήμης) και η σε μία νύχτα κατάργηση αυτής της προσέγγισης για να μας βγούνε μπακαλίστικα τα νούμερα θα δημιουργούσε πολλές αδικίες. Έτσι ένας 35ρης της Χ επιστήμης μπορεί να περίμενε 10 χρόνια για το διορισμό ή να διαγωνίσθηκε για μία σε κάθε 20 υποψήφιους θέσεις ενώ ένας 25ρης άλλης επιστήμης να διορίστηκε νωρίς και να διαγωνίσθηκε για μία σε κάθε 2 υποψήφιους θέσεις. Και φυσικά ο καθένας διαγωνίσθηκε στην επιστήμη του.  Το να έρθεις εκ των υστέρων και εν μία νυκτί  και να πεις τον 25ρη τον χρησιμοποιώ για να καλύψω θέσεις στην επιστήμη του 35ρη, δημιουργεί θέμα ηθικής και πολιτικής τάξης


Το συμπέρασμα που καταλήγω προσωπικά είναι το εξής. Δεν υπάρχει κάποια συγκριτική μελέτη για να μπορώ να αξιολογήσω ποιες από τις δύο προσεγγίσεις παράγει το καλύτερο εκπαιδευτικό αποτέλεσμα, οπότε προς αυτό παραμένω ουδέτερος. Όμως για την υιοθέτηση της προσέγγισης των χαλαρών αναθέσεων θα έπρεπε:
1. Να κλείσουν όλες οι εκκρεμότητες του παρελθόντος σε σχέση με διορισμούς κλπ ε όλες τις ειδικότητες και η νέα προσέγγιση να εφαρμοστεί σε ένα εντελώς νέο σύστημα που μοιράσει την τράπουλα από την αρχή.
2. Οι εξετάσεις και οι τρόποι πρόσληψης στις νέες "ενοποιημένες ειδικότητες" να είναι ενιαίοι και όχι ο Χ επιστήμονας να προσλαμβάνεται σε 2 χρόνια, αλλά να μπορεί να διδάξει και μαθήματα της Υ επιστήμης που οι συνάδελφοι περιμένουν 10-15 χρόνια να διοριστούν.
3. Για το υπάρχουν προσωπικό να υπάρξει σοβαρή επιμόρφωση όχι ενδουπηρεσιακή με τα γνωστά σε όλους ΠΕΚ και ΚΣΕ που όσοι έχουμε παρακολουθήσει όταν μας δίνουν κάποια σχετική βεβαίωση από σεμινάρια που παρακολουθήσαμε, γελάμε για τη χρήση που τους επιφυλάσσουμε. πχ κυκλική επιμόρφωση όσων ενδιαφέρονται σε πανεπιστημιακά τμήματα με δωρεάν παρακολούθηση δύο εξαμήνων συγκεκριμένων μαθημάτων (πχ μαθήματα που λίγο πολύ υπάρχουν σε όλες τις σχολές όπως στατιστική δεν χρειάζονται) σε αντίστοιχα τμήματα ΑΕΙ.

Επειδή λοιπόν δεν έχω καμία αμφιβολία για το ότι το υπουργείο θα τηρήσει κάποιον από τους κανόνες που προανέφερα, θεωρώ εμπαιγμό και πρέπει όλοι (είτε νομίζουμε ότι βολευόμαστε, είτε όχι) μας να αντισταθούμε σε αυτό το σχέδιο.
Τίτλος: Απ: Τοποθετήσεις υπεραρίθμων ΠΕ 04
Αποστολή από: Wolf5 στις Αύγουστος 14, 2014, 03:57:22 μμ
Το θέμα είναι οι νόμοι υπάρχουν για να τηρούνται ή να εφαρμόζονται όποτε θέλουμε και όπως θέλουμε κάθε φορά? Δεν είναι δυνατόν οι περισσότερες ΔΔΕ να εφαρμόζουν το νόμο και κάποιες ... όχι.
Τίτλος: Απ: Τοποθετήσεις υπεραρίθμων ΠΕ 04
Αποστολή από: Wolf5 στις Αύγουστος 14, 2014, 04:14:40 μμ
Η ΔΔΕ Καβάλας έβγαλε σε κάποια σχολεία τους υπεράριθμους βάσει της Α ανάθεσης!!! ενώ σε κάποια άλλα τ  α έβγαλε ενιαία, τυχαίο... δεν νομίζω. Ο νόμος είναι σαφής ,όπως τόσες φορές γράφηκε εδώ από πάρα πολλούς, οι ΠΕ04 κρίνονται και ρυθμίζονται ΕΝΙΑΙΑ ,όλα τ' άλλα είναι πονηριές και βολέματα!!!!
Τίτλος: Απ: Τοποθετήσεις υπεραρίθμων ΠΕ 04
Αποστολή από: perastikos_kav στις Αύγουστος 14, 2014, 04:40:25 μμ
Επειδή υπηρετούσα στη ΔΔΕ Καβάλας και από όσο γνωρίζω τα αιρετά μέλη του ΠΥΣΔΕ είναι πολύ καλοί γνώστες και τηρητές των νόμων, αλλά αυτή την εικόνα έχει δώσει και ο νέο προϊστάμενος μου κάνει εντύπωση αυτό που αναφέρεις. Έχεις πχ κάποιο συγκεκριμένο σχολείο να αναφέρεις;
Τίτλος: Απ: Τοποθετήσεις υπεραρίθμων ΠΕ 04
Αποστολή από: mstam4 στις Αύγουστος 19, 2014, 01:25:54 πμ
Αν κάποιος διεκδικήσει ένα κενό σε ομορη ομάδα (εφόσον στην δική  του δεν υπάρχει) και έχοντας περισσότερα μόρια μπορεί να το πάρει από κάποιον που ανήκει στην ίδια ομάδα?
Τίτλος: Απ: Τοποθετήσεις υπεραρίθμων ΠΕ 04
Αποστολή από: silkcut στις Αύγουστος 19, 2014, 07:45:22 πμ
όχι, γιατί ο άλλος προηγείται στην ομάδα του.
Τίτλος: Απ: Τοποθετήσεις υπεραρίθμων ΠΕ 04
Αποστολή από: Wolf5 στις Αύγουστος 21, 2014, 12:41:58 μμ
Άκουσον άκουσον, μια ΔΔΕ βγάζει χαζούς νομοθέτες και άλλες ΔΔΕ διότι έτσι "θέλουν" μη εφαρμόζοντας αυτά που άλλοι εφάρμοσαν !! Αν δεν υπήρχε ο φόβος της "πονηρής αξιολόγησης" θα έπρεπε να τους κυνηγήσουμε  όλους όπως έπρεπε. Στα σχολεία θα πρέπει να διδάσκονται και ένα καινούριο μάθημα με θέμα ΒΟΛΕΜΑΤΑ ο σίγουρος τρόπος για να προκόψεις.
Τίτλος: Απ: Τοποθετήσεις υπεραρίθμων ΠΕ 04
Αποστολή από: Wolf5 στις Σεπτέμβριος 01, 2014, 05:04:14 μμ
Είναι δυνατόν να υπάρχει λειτουργικό των 22 ωρών ή  των 19 και να μην δίνεται οργανικό?
Τίτλος: Απ: Τοποθετήσεις υπεραρίθμων ΠΕ 04
Αποστολή από: λιθοσφαιριστής στις Σεπτέμβριος 01, 2014, 07:32:26 μμ
Γιατί όχι; Ενδεχομένως αυτός που έχει την οργανική να πήρε απόσπαση ή μακροχρόνια άδεια.